back-image
КГУ "Гимназия имени Алихан Бокейхана"

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> КГУ "Гимназия имени Алихан Бокейхана"
Педагогтарға кеңестер мен ұсыныстар
29-12-2022 15:28
Педагогтарға кеңестер мен ұсыныстар

Педагогтарға кеңестер мен ұсыныстар

«Назар аударуға бағытталатын мінез-құлық сипаттамалары»

НПВ белсенді тәртібі

Тәсілдері: оқушылар мұғалімнің және сыныптың көңілін аударатындай  жасайды.

НВП пассивті тәртібі

Тәсілдері: оқушылар «сағат сайын ас қасығы» тәртібін көрсетеді, мұғалімдер қойған барлық талаптарды өте өте баяу орындайды. 

Мұғалімнің реакциясы

Мезімі: абыржу және ашулану. әрекеті: сөзбен ескету, сөгіс айту, қорқыту.

Мұғалімнің реакциясына оқушылардың жауабы

Уақытша қылықтарын тоқтату.

НПВ тәртібінің шығу тегі (мәселері)

1. Ата-аналар және мұғалімдер көп көңілді өздерін жақсы ұстайтындарға емес, керісінше өздерін жаман ұстайтындарға бөледі.

2. Балалар көңілді жеткілікті түрде сұрауға немесе талап етуге үйренбеген.

3. Балалар өздеріне жеке көңіл бөлудің тапшылығын түсініп, өздерін «бос орын»  деп сезінеді.

НПВ тәртібінің күшті жақтары

Оқушылар мұғаліммен қарым-қатынасты қажетсінеді.

НПВ тәртібінің болдырмау қағидалары

1. Жақсы тәртіпке көп көңіл бөлу.

2. Оларға қажетті кезде оқушыларға көңіл бөлуді сұрауға үйрету.

 

«Педагогикалық ықпал етудің шұғыл шаралары»

Стратегиялар

Техникалар

Назар аударуды азайту

Көрсету тәртіптерін ескермеңіз. Көзбен байланысу. Жанында тұрыңыз. Сабақты түсіндіру кезінде оқушының атын қосыңыз. Құпия белгілерін жіберіңіз. Жазба ескертулерді жіберіңіз. «Мен-пікір айтамын» қолданыңыз.

Рұқсат ететін тәртіп

Мінез-құлық негізінде сабақ құрыныз. Қылықты әрі қарай көрсетіңіз.  Бүкіл сынып осы қылыққа қосылады. "Рұқсат етілген квота".

Күтпеген жағдай жасаңыз

Светті өшіріңіз. Музыкалық дыбыс шығарыңыз. Ақырын дауыспен сөйлеңіз. Дауысыңызды өзгертіңіз. Қабырғамен сөйлесіңіз (немесе суретпен). Уақытша сабақ жүргізуді қойыңыз.

Оқушыны алаңдатыңыз.

Тікелей сұрақтар қойыңыз. Жәрдем сұрап өтініңіз. Қызметініңізді өзгертіңіз.

Жақсы тәртібінің мысалын келтіріп сыныптың көңілін аударыныз

Оқушыларға алғыс айтыңыз. Үлгілі  оқушылардың есімдерін тақтаға жазыңыз.

Оқушылардың орындарын ауыстырыңыз

 «Стул размышлений».  «Ойлану орындығы»

Новости