|
|
Бекітемін «Әлихан Бөкейхан атындағы гимназиясы» КММ директоры _____________ К.А. Нургалиева « » ______________ 2022 жыл
|
«Теміртау қаласының Әлихан Бөкейхан атындағы гимназиясы» КММ
2022-2023 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының жоспары
ТӘРБИЕНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Дайындаған:директордың тәрбие
жөніндегі орынбасарының міндетін атқарушы: Р.А.Тоймырзаева
Гимназияның МИССИЯСЫ:
Ұлттық салт-сана, рухани мәдениетті бойына сіңірген, дені сау, рухы күшті, алаш зиялыларының ұлттық демократиялық идеяларын дәріптейтін, тәуелсіздік туын биік көтеретін алаш мұрагерлерін оқытып-тәрбиелейтін мектеп.
ҰРАНЫ:Қазақ мемлекетінде мемлекет құрушы ұлттың тілі, діні, менталитеті өзге ұлтқа қарағанда үстем болу керек. (Ә. Бөкейханов, 4-ұстанымы)
Мақсаты: Оқушылардың бейімділігі мен қабілетіне сәйкес негізгі және қосымша оқу бағдарламалары арқылы жеке тұлғаның дамуына жағдай жасау арқылы, көкірегі-ояу ұлттық зиялы қауым қалыптастыру.
Қазақстан Республикасының заң талаптарын орындауға, оны құрметтеуге, қазақ халқының тарихы мен салтын сүюге және құрметтеуге, оның таңдаулы дәстүрлерін сақтауға және оны дамытуға баулу.
2022-2023 оқу жылында тәрбие жұмысы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері шеңберінде іске асырылады, оның негізгі идеясы Абайдың «Толық адам» рухани мұрасында бейнеленген үйлесімді дамыған адамның ұлттық бейнесі болып танылады. «Толық адам» тұлғалық жеке қасиеттері білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарында, Мемлекет басшысының «Тәуелсіздік бәрінен қымбат» және «Абай және XXI ғасырдағы Қазақстан» бағдарламалық мақалаларында және басқа да мемлекеттік тұжырымдамаларда айқындалған құндылықтар мен басымдықтарды жеке тұлғаны тәрбиелеудің бірегей жүйелік тәсілімен қамтамасыз ету.
ТӘЖІРИБЕНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы «15» сәуірдегі №145 бұйрығына 2-қосымша, Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес оқу-тәрбие жүйесі білім берудің барлық деңгейлерінде бірыңғай идеологиялық және құндылықтар тәсілдеріне құрылады.
Тәрбие жұмыстары барлық ынталы тараптар: отбасы, білім беру ұйымдары, қоғамның кең ауқымда қатысуымен кешенді түрдегі бірлескен жұмыс
Мақсаты:Бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу және оқыту
Міндеттері:
-
Білім сапасын көтеру және оны бағалауда рейтингтік жүйені қолдану.
Педагогтің кәсіби құзіреттілігін дамыту; - Қауіпсіз және жайлы ортада білім алуды қамтамасыз ету;
- Отбасының тәрбиелік әлеуетін күшейту;
- Жеке тұлғаға бағытталған мектептің оқу- тәрбие үрдісінде жаңа озық технологиялар мен әдістерді қолдану;
- Алған білімдерін шешім қабылдауда қолдана білуге үйрету;
- Оқушылдардың қабілеттерін анықтап, функционалдық сауаттылығын дамыту;
- Адами құндылықтарды бойына сіңіру;
- Заман ағымына сай оқушыны дамыту;
- Балалардың бейімділігі мен қабілетін анықтау;
балаларда өзіндік даму, өзіндік тәрбиелеу, өзіндік білім алу, өзіндік талдай білу дағдыларының қалыптасуы бойынша жұмыс жасау.
Күтілетін нәтижелер:
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері:
- Қазақстанда жеке тұлға іс-әрекетінің дұрыс уәждемелік-құндылықты аясын; Білім алушы жастарда қазақстандық патриотизмды, азаматтық өзіндік санасын, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, толеранттылық және рухани-адамгершілік қасиеттерді қалыптастырудың артып отырған деңгейін;
- Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар арқылы мәдениет негіздерін, ана тілі мен мемлекеттік тілге және этномәдениетке құрметі;
- Рухани дамыған және жоғары адамгершілікті тұлға қалыптастыруда білім беру мазмұнының тәрбиелік әлеуетін күшейтуді;
- Бала тұлғасын қалыптастыруда ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін арттыруды, қамқоршылық кеңестерінің рөлін көтеруді;
- Білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамытуын;
- Тұлғаның дамыған экономикалық ойын және кәсіби қалыптасуға саналы қарым-қатынасын қалыптастыруды;
- Табиғатты сақтауда белсенді азаматтық ұстанымын; экологиялық сауаттылығы мен мәдениетінің жоғары деңгейін;
- Табысты әлеуметтенуді, өздігімен білім алу мен өзін-өзі жүзеге асыруды, отбасы институтының өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі тәрбиелеуін нығайтуға саналы түрде қатысуын қамтамасыз етуі тиіс.
- Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің жалпы векторы үйлесімді, жан-жақты дамыған, рухани-адамгершілік қасиеттері бар, таңдау жасау жағдайында өздігімен шешім қабылдауға даяр, ынтымақтастыққа және мәдениетаралық қарым-қатынасқа қабілетті, елінің тағдыры үшін жауапкершілік сезімі бар, «Қазақстан-2050» Стратегиясының басты мақсаты − Мәңгілік Ел болу жолындағы ұлы істерге белсенді қатысатын адам қалыптастыруға бағытталған.
Іске асыру тетіктері:
- Білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларын, Тәрбиенің кешенді бағдарламасын, Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, барлық үлгідегі, деңгейдегі және меншік түріндегі білім беру ұйымдарында оқу бағдарламалары мен оқулықтарды, тәрбие бағдарламаларын әзірлеуде Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері негіз болады.
Тәрбие жұмыстарын ұйымдастырудың нормативті-құқықтық базасы келесідей құжаттарға сәйкес жүргізіледі:
- «Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/;
- Қазақстан Республикасының Конституциясыhttps://adilet.zan.kz/kaz/docs/S1100000002;
- «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» ҚР Кодексі2011 жылғы 26 желтоқсандағы №518-IV https://adilet.zan.kz/kaz/docs/K1100000518;
- 2030 жылға дейінгі ҚР отбасылық және гендерлік саясат тұжырымдамасыhttps://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/fulltext;
- «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» ҚР Заңы 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;
- «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» ҚР Заңы 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IVhttps://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;
- «Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» ҚР Заңы 2018 жылғы 02 шілдедегі №169-VIhttps://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;
- «Білім туралы» ҚР Заңы 2007 жылғы 27 шілдедегі №319https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000319
- Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасыhttps://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздеріhttps://nao.kz/
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздеріhttps://nao.kz/.
Білім беру жүйесінің негізгі мақсаттарының бірі – педагогикалық тәжірибеге білім алушылардың академиялық білімін, негізгі біліктіліктері мен құзырлылықтарын қалыптастыруды, олардың оқуға деген ұмтылысын, оқу-танымдық әрекетке қызығушылығын арттыруды қамтамасыз ететін білім берудің мазмұнын, оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістері мен технологияларын ендіру.
Іс-шаралар |
Мерзімі |
Қатысушылар |
Жауаптылар |
Аяқталу формасы |
Педагогикалық-ұйымдастырушылық және әдістемелік іс-шаралар |
||||
1. 2022-2023 оқу жылының тәрбие жұмысының жоспарына қойылатын талаптармен таныстыру. 2.Тәрбие жұмысына қатысты құқықтық-нормативтік құжаттармен жұмыс. 3. Сынып жетекшілердің қызметін ұйымдастырудағы ұсыныстар. 4. Сыныптардың кезекшілік кестесін құру. 5. Жаңа оқу жылына сынып жетекшілерінің тәрбие жұмысы жоспарын бекіту. |
Тамыз |
Әкімшілік, сынып жетекшілері |
ДТЖО Р.А.Тоймырзаева, ӘБ жетекшісі |
СЖ ӘБ хаттамасы №1 |
1. «Ата-аналармен қарым-қатынасты нығайту жолдары» баяндама 2.Сынып жетекшілерінің тәрбие бағыттары бойынша портфолиоларын тексеру. 3.Тәрбие үрдісінде инновациялық әдіс-тәсілдердің қолданылуы |
Қараша |
Әкімшілік, сынып жетекшілері |
ДТЖО Р.А.Тоймырзаева, ӘБ жетекшісі |
СЖ ӘБ хаттамасы №2 |
1. І жартыжылдық тәрбие жұмыстарының талдауы. 2. Қалалық және мектепішілік іс-шараларға қатысуы туралы есеп. 3. «Оқушыларға психологиялық көмек беру түрлері» презентация 4. Психолог, әлеуметтік педагог, сынып жетекшісі арасындағы байланыс. |
Қаңтар |
Әкімшілік, сынып жетекшілері |
ДТЖО Р.А.Тоймырзаева, ӘБ жетекшісі,педагог-психолог, әлеуметтік педагог |
СЖ ӘБ хаттамасы №3 |
1. Тәрбие жұмысының жылдық талдауы 2. 1-11сынып жетекшілерінің қызметі мониторингінің қорытындысы |
Мамыр |
Әкімшілік, сынып жетекшілері |
ДТЖО Р.А.Тоймырзаева, ӘБ жетекшісі |
СЖ ӘБ хаттамасы №4 |
Тәрбие жұмысының ұйымдастырылуын бақылау |
||||
Педкеңесте қаралатын тәрбие тақырыптары |
||||
1. Оқушыларды ыстық тамақпен қамтамасыз ету жұмысының ұйымдастырылуы. 2. Құқықтық тәрбие негіздерімен таныстыру. 3. Оқу жылының есебі. Қызметкерлерлі обьектіде террористік акт жасалған кездегі іс-әрекет алгоритмімен таныстыру. 2022-2023 оқу жылында тәрбие жұмысын ұйымдастыру. 4. Педагогикалық әдеп кеңесін құру туралы, қызметкерлердің ішкі еңбек тәртібі және қауіпсіздік ережелерімен таныстыру |
Тамыз-қыркүйек |
Гимназия ұжымы |
ДТЖО Р.А.Тоймырзаева,
|
Педкеңес №1 |
1. ҚР Мемлекеттік рәміздердің стандартқа сай орналасуын қамтамасыз ету, қадағалау. |
қараша |
Гимназия ұжымы |
ДТЖО Р.А.Тоймырзаева, АӘД жетекшісі |
Педкеңес №2 |
1. 3.5.Діни экстремизм мен терроризмнің алдын алу жұмыстарын ұйымдастыру. 3.6. Тәрбие жұмысы жоспарының орындалысы |
қаңтар |
Гимназия ұжымы |
ДТЖО Р.А.Тоймырзаева |
Педкеңес №3 |
1.Оқушылардың еңбек практикасын және жазғы демалысын ұйымдастыру |
маусым |
Гимназия ұжымы |
ДТЖО Р.А.Тоймырзаева |
Педкеңес №4 |
Директор жанындағы кеңесіндегі тәрбие тақырыптары |
||||
1. Құқық бұзушылықтың алдын алу кеңесі отырысының ережесімен таныстыру. 2. Жаңа оқу жылына «Гимназия парламенті» қызметін ұйымдастыру, жоспар құру. Аға тәлімгердің жұмыс жоспарын бекіту. 3. Спорт үйірмелері, факультатив, қолданбалы және таңдау курстарының ұйымдастырылуы. |
тамыз |
Гимназия ұжымы |
ДТЖО Р.А.Тоймырзаева, аға тәлімгер Р.Е.Алиева |
Директор жанындағы кеңес Хаттама №1 |
1. Қамқорлыққа алынған балаларды есепке алу, демеушілерді тарту арқылы материалдық көмек көрсету жұмысының ұйымдастырылуы.
|
Қыркүйек |
Гимназия ұжымы |
ДТЖО Р.А.Тоймырзаева, А.Исаева
|
Директор жанындағы кеңес Хаттама №2 |
1. Қыркүйек айына оқушылардың сабаққа қатысуы 2. Күзгі демалыс уақытында оқушылардың бос уақытын қамту жоспары. |
Қазан |
Гимназия ұжымы |
ДТЖО Р.А.Тоймырзаева, А.Исаева |
Директор жанындағы кеңес Хаттама №3 |
|
Қараша |
Гимназия ұжымы |
ДТЖО Р.А.Тоймырзаева, А.Исаева |
Директор жанындағы кеңес Хаттама №4 |
1. Жолда жүру қауіпсіздігі жұмыстардың ұйымдастырылуы 2. Жаңа жылдық шырша мерекесін өткізу, оқушылардың қысқы демалысының ұйымдастырылуы 3. «Бір отбасы – бір кітап» акциясының қорытындысы. |
Желтоқсан |
Гимназия ұжымы |
ДТЖО Р.А.Тоймырзаева, А.Исаева, кітапханашы |
Директор жанындағы кеңес Хаттама №5 |
1.Құқық бұзушылықтың алдын алу жағдайы туралы ақпарат 2. Кітапхананың І жартыжылдық жұмыс есебі 3. Аға тәлімгердің І жартыжылдық жұмыс есебі 4.Оқушылардың ыстық тамақпен қамтамасыз етілуі |
Қаңтар |
Гимназия ұжымы |
ДТЖО А.Исаева Р.А.Тоймырзаева, кітапханашы, аға тәлімгер |
Директор жанындағы кеңес Хаттама №6 |
1. Полициямен біріккен жұмыс 2. Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып ҚР мемлекеттік рәміздерін танудағы білім деңгейін анықтау мақсатында анкета сұрақтарын алу. |
Ақпан |
Гимназия ұжымы |
ДТЖО Р.А.Тоймырзаева, аға тәлімгер |
Директор жанындағы кеңес Хаттама №7 |
1. Оқушылардың сабаққа қатысуы |
Наурыз |
Гимназия ұжымы |
ДТЖО Р.А.Тоймырзаева |
Директор жанындағы кеңес Хаттама №8 |
1. Қамқорлықтағы, жетім, аз қамтылған, мүгедек балаларға әлеуметтік көмек, әлеуметтік қауіпті топтағы ата-аналар бойынша ақпарат жинау жұмысы |
Сәуір |
Гимназия ұжымы |
ДТЖО А.Исаева, аға тәлімгер |
Директор жанындағы кеңес Хаттама №9 |
1. «4 маусым – ҚР мемлекеттік рәміздері күні» мерекесін ұйымдастырып,өткізу /жеке жоспар бойынша/ 2. Аға тәлімгердің жылдық жұмысының орындалысы. 3. Құқық бұзушылықтың, өзіне-өзі қол жұмсаудың, зорлық-зомбылықтың, діни экстремизмнің алдын алу қорытындысы 4. Оқушылардың сабаққа қатысуы |
Мамыр |
Гимназия ұжымы |
ДТЖО Р.А.Тоймырзаева, А.Исаева аға тәлімгер, педагог-психолог, кітапханашы |
Директор жанындағы кеңес Хаттама №10 |
Ата-аналармен жұмыс |
|||||
Сынып бойынша жаңа форматтағы ата-аналар жиналысы |
Әр тоқсан сайын |
Ата-аналар |
Сынып жетекшілері |
Хаттама, фотоесеп |
|
Гимназияішілік жалпы ата-аналар жиналысы: Тақырыбы: «Білімге ұмтылу, еңбек сүйгіштік және отаншылдық құндылықтарға негіздеу» 1. Жаңа оқу жылының басталуы. Гимназия қаржылық бюджеті туралы 2022-2023 оқу жылына талдау. 2. ҰБТ қорытындысы, жаңа жобалар және «Жетекші мектептің» мақсат, міндеттері. 4. Оқушылардың тәртібі, құқықбұзушылықтың алдын алу. Ата-ана оқушылардың телефонын қадағалау программасын орнату. 5. Гимназия оқушыларының тамақтануын ұйымдастырылуы. 6.Үйірме 7. Ағымдағы мәселелер |
қыркүйек |
Гимназия директоры К.Нургалиева К.Бопан Р.Тоймырзаева А.Исаева |
Гимназия әкімшілігі |
Хаттама №1 Сілтеме |
|
Гимназияішілік жалпы ата-аналар жиналысы: Тақырыбы:«Мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастық» 1. Жаңа жыл мерекесін ұйымдастыру 2.Оқушылардың бос уақытының қамтылуы 3. Ата-аналарға арналған жаднама (қауіпсіздік ережелері) 4. Оқушылардың ыстық тамақпен қамтылуы /Еасхана/ 5. «Оқуға құштар мектеп», «Бір отбасы, бір кітап», «Оқырман отбасы» жобалары 6. Білім бөлімімен шығыс полиция қызметкерінің ақпараты 7. Отбасындағы мақтау мен жазалау |
Желтоқсан |
Гимназия директоры К.Нургалиева Р.Тоймырзаева Р.Тоймырзаева М.Асадова Білім бөлімі Кітапханашы С.Утеубаева Психологтар А.Айтбаева, И.Тургынбаева
|
Гимназия әкімшілігі |
Хаттама№2 |
|
Гимназияішілік жалпы ата-аналар жиналысы: 1. 2022-2023 оқу жылына алыну қажет материалдық-техникалық заттар 2. Оқушылардың үлгерімі мен жылдық қорытынды 3. Оқушылардың емтихан, ҰБТ тапсыруы 4. Оқушылардың денсаулық жағдайы 6. Құқықбұзушылық мониторингі 7. 2022-2023 оқу жылында тегін тамақтың ұйымдастырылуы 8. Жаз айларында ата-аналарға арналған жадынама (қауіпсіздік ережелері) 9. Жаз айларында оқушылардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру, қала сыртындағы лагерь, мектеп жанындағы жазғы алаңның ұйымдастырылуы |
Мамыр |
Гимназия директоры К.Нургалиева О.Молдашбекова К.Бопан Р.Тоймырзаева Р.Тоймырзаева М.Асадова |
Гимназия әкімшілігі |
Хаттама№3 |
|
4 |
Тәрбие үрдісін мектепішілік бақылау |
Жеке жоспар бойынша |
Пед.ұжым, оқушылар, ата-аналар |
ДТЖЖО Р.А.Тоймырзаева |
Анықтама-лар |
5 |
Кәсіптік бағдар беру |
Жеке жоспар бойынша |
1-11 сынып оқушылары |
ДТЖЖО Р.Тоймырзаева ДБЖЖО К.Бопан |
Жоспар, әзірлеме, фотоесеп |
6 |
ҚР Мемлекеттік рәміздерін насихаттау |
Жеке жоспар бойынша |
1-11 сынып оқушылары |
ДТЖЖО Р.А.Тоймырзаева, сынып жетекшілері |
Жоспар, әзірлеме, фотоесеп |
7 |
Жолда жүру ережелері |
Жеке жоспар бойынша |
1-11 сынып оқушылары |
ДТЖЖО сынып жетекшілері |
Жоспар, әзірлеме, фотоесеп |
8 |
Ашық тәрбие сағаттарын өткізу |
Жеке жоспар бойынша |
1-11 сынып оқушылары |
ДТЖЖО Р.А.Тоймырзаева, сынып жетекшілері |
Әзірлеме, талдау, фотоесеп |
9 |
Тәрбие бағыттары бойынша іс-шаралар ұйымдастыру |
Жыл бойы |
1-11 сынып оқушылары |
ДТЖЖО Р.А.Тоймырзаева, сынып жетекшілері |
Жоспар, әзірлеме, фотоесеп |
ТӘРБИЕНІҢ БАСЫМ БАҒЫТТАРЫ:
Тәрбие жұмысының негізін жалпыадамзаттық құндылықтар (сенім, ақиқат, әсемдік, бостандық, қайырымдылық, жақсылық, махаббат, және т. б.) және ұлттық құндылықтар – (тәуелсіздік, патриотизм, толеранттылық, ана тілі, заңға бағынушылық, этникалық мәдениет, салт-дәстүр) құрайды.
1.Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие;
2.Рухани-танымдық тәрбие;
3.Ұлттық тәрбие;
4.Отбасылық тәрбие;
5.Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие;
6.Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие;
7.Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу;
8.Дене тәрбиесі, салауатты өмір салтын қалыптастыру.
Сыныптан тыс жұмыстар мен тәрбиелік іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру кезінде 2022-2023 оқу жылында аталып өтілетін мерейтойлық күнтізбелік күндер:
- Қазақстан Республикасының рәміздеріне– 30 жыл;
- Қазақ ақыны, әдебиеттанушы ғалым, түркітанушы,публицист, педагог, аудармашы, қоғам қайраткері Ахмет Байтұрсынұлының туғанына – 150 жыл;
- Қазақтың ұлы жазушысы, ғұлама ғалым, қоғам қайраткері, филология ғылымдарының докторы, профессор. Қазақстан ғылым академиясының академигі, Қазақ КСР еңбек сіңірген ғылым қайраткеріМұхтар Әуезов – 125 жыл;
- Қазақ халқының ұлы биі Қазыбек Келдібекұлының туғанына – 355 жыл;
- Халық жазушысы Ғабит Мүсіреповтың туғанынатуғанына– 120 жыл;
- Қазақ әдебиеті тарихындағы көрнекті тұлғалардың бірі Дулат Бабатайұлының туғанына – 220 жыл;
- Қазақстанның халық жазушысыӘзілхан Нұршайықовтың туғанына -100 жыл
- Халық жазушысы, көрнекті қоғам қайраткері Шерхан Мұртазаның туғанына – 90 жыл;
- Жазушы, драматург Дулат Исабековтіңтуғанына – 80 жыл.
Білім алушылардың функционалдық сауаттылықтары мен әмбебап құзырлылықтарын қалыптастыруға қол жеткізетін бағыттардың бірі – құндылыққа негізделген оқыту мен тәрбие бағдарламасы (одан әрі – Бағдарлама).
Бағдарламаның шешуші идеясы оқу-тәрбие процесін білім алушыларды ұлттық құндылықтар негізіндегі жалпыадамгершілік құндылықтарға баулуға бағыттау.
2022-2023 оқу жылында құндылықтарға негізделген оқу-тәрбие бағдарламасын іске асыру шеңберінде төмендегі жобалар ұсынылады:
- «Оқуға құштар мектеп»;
- «Отбасы – орта мектеп»;
- «Құқықтық сана – қауымға пана»;
- «Дәстүр мен ғұрып»;
- «Еңбек – елдің мұраты»;
- «Үнем – қоғам қуаты»;
- «Ерте жастан бастап экологиялық мәдениет»
- «Психологиялық көмек көрсету және мектептің татуластыру қызметтерін ұйымдастыру»
- «Қоғамға қызмет»;
- «Мектеп өмірінің бір күні»;
- «Дебат» қозғалысы;
- Оқушылардың «Өзін-өзі басқару» ұйымдары;
- «Өзін-өзі басқару күні», «Өзін-өзі басқару аптасы» жобалары;
- «Музей сабақтары» – «Музей күні» жобасы;
- «Театр сабақтары» жобасы.
Оқу жылының әрбір аптасында өткізілетін 36 сынып сағатының тақырыптары ұсынылады
ҚЫРКҮЙЕК – Білім айы
1 қыркүйек – Білім күні, сынып сағаттары
қыркүйек – Тілдер айлығы (А.Байтұрсынов 150 жылдығы)
10 қыркүйек-денсаулық фестивалі
1-10 қыркүйек –Жол-көлік жарақаттарының алдын алу онкүндігі
М. Шахановтың 80 жылдығына арналған шаралар.
М.Әуезовтың 125 жылдығына арналған шаралары
МЕРЗІМІ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
Іс-шара атауы |
Іс-шара формасы |
мерзімі |
жауаптылар |
|
ҚЫРКҮЙЕК |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие; ұлттық, отбасылық тәрбие |
Қазақстан Республикасының Рәміздерінің 30 жылдығына орай 1 қыркүйек –Білім күніне арналған алғашқы қоңырау салтанатты іс-шарасын және «Білімге ұмтылу, еңбекқорлық және отаншылдық » тақырыбында бірыңғай сынып сағаттарын өткізу |
Салтанатты жиын
сынып сағаттары |
01.09.2022ж.
01.09.2022ж. |
ДТЖЖО Р.Тоймырзаева Аға тәлімгер Р.Алиева 1-11 сынып жетекшілері |
|
Қазақ ақыны, әдебиеттанушы ғалым, түркітанушы, публицист, педагог, аудармашы, қоғам қайраткері Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл және 5 қыркүйек Қазақстан Халқы тілдері күні; |
апталық |
05.09.2022ж. |
Мектеп әкімшілігі 1-11 сынып жетекшілері Тілдер бірлестігі |
|||
Отбасы күніне орай «Отбасы-ұлттың тірегі» |
сынып сағаттары, бейне түсірілім |
12.09.2022ж |
1-11 сынып жетекшілері Аға-вожатый |
|||
|
Рухани-адамгершілік тәрбие |
«Мектепке жол»акциясына қатысу, қайырымдылық шаралары |
Әлеуметтік педагог Г.Хайрат |
|||
«Мектеп өмірінің бір күні» жоба аясында 1 сынып ата-аналарына Ашық есік күні әлеуметтік желі |
19.09.2022ж. |
Гимназия әкімшілігі 1 сынып жетекшілері |
||||
|
М. Шахановтың 80 жылдығы М.Әуезовтың 125 жылдығына арналған шаралары |
салтанатты жиын сынып сағаттары |
Сынып жетекшілер |
|||
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты |
«Отбасы орта мектеп»жоба аясында «Толағай» отбасылы сайыс; «Денсаулық-2022» фестивалі; |
2-4 сыныптар спорттық жарыстар |
16.09.2022ж |
Дене шынықтыру пәні мұғалімдері |
||
|
Еңбек тәрбиесі, экономикалық және экологиялық тәрбие |
Новости
|