2021-2022 оқу жылына арналған ғылыми– әдістемелік жұмыстың тақырыбы:
Оқыту мен оқуда жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу арқылы мұғалімдердің кәсіби дамуын жетілдіру
Мақсаты: Оқыту мен оқуда жаңа әдіс – тәсілдерді тиімді қолдана отырып, жан-жақты психологиялық –педагогикалық жағдай туғызу арқылы білім сапасын көтеру, шығармашылық әлеуетін және жеке тұлғаның қабілетін аша отырып, оқушылардың алған білімдері тез өзгеретін әлемде табысқа жеткізетіндігінен қанағаттану, еліміздің зиялы, дене бітімі және рухани дамыған азаматын қалыптастыру
SMART мақсаты:
1. Оқыту мен оқуда педагогикалық ұжым кәсіби даму қажеттілігін меңгереді;
2. Оқыту мен оқуда Бағдарламаның 7 модуліндегі негізгі идеяларды қолдана алады;
3. Оқушылардың ата-аналары оқытуда мектептің қоғамдық жұмысына белсенділік танытады.
4. Мектеп мұғалімдері және мектеп әкімшілігі бірлесе отырып, оқушыларды қажетті әрі қолданысқа ие бола алатын білім аймағына шоғырландырады.
Күтілетін нәтиже:
1. Мұғалімдердің құзіреттілікке қойылатын талаптар мен өздерінің кәсіби деңгейінінің орындалуын 100% ға біле алады.
2. Мұғалімдерд өздерінің кәсіби дамуын жетілдіре алады.
3. Мұғалімдер мектептегі іс-тәжірибесінде оқыту мен оқудың негізігі әдіс-тәсілдерін қолдана алады.
4. Мұғалімдер кәсіби желілік қоғамдастық жұмысына қатыса алады.
5. Барлық пәндер бойынша оқыту сапасы 5 %-ға жоғарылайды.
6. Оқушылар оқыту үрдісінің белсенді қатысушылары бола алады.
7. Ата-аналардың 40%-ы оқушыларға оқу үрдісінде қолдау көрсете алады.
2021-2022 оқу жылында «Зерде» қоғамдық-гуманитарлық әдістеме бірлестігініңжұмыстардың жоспары
р/с |
Іс - шаралар |
Мақсаты |
Күтілетін нәтиже |
Жауапты |
Ресурстары |
Уақыты |
Дәлелдеме |
Қаралады |
1. |
2021-2022 жаңа оқу жылының жылдық жоспарын ӘБ таныстыру(әдістемелік сервис) |
Жыл бойғы жүргізілетін жұмыстарды оқу процесінде жүйелеп қамту |
Шығармашылыққа қол жетімді оқу материалдары мен толық қамтылады |
ҒӘЖ Пән мұғалімдері |
АҚТ мен оқу базалық құралдар |
28.08.21ж
02.09.21ж |
жазба нұсқалар |
ПКО, ӘБО |
2 |
ӘБ мұғалімдері 2021-2022 оқу жылының ҰМЖ, ОМЖ мен ҚСЖ бекіту, варатив курс бағдарла- маларын бекіту |
Оқу стандарты мен әдістемелік нұсқаулық, бағдарлама бойынша сәйкестендіру |
Оқу бағдарламасы жүзеге саырылады, оқушылардың танымдық белсенділіктері артады |
ӘБ жетекшілері және ҒӘЖ |
Оқу кітаптары, әдістемелік нұсқаулық |
Қыркүйек |
ҰМЖ, ОМЖ, ҚСЖ |
ДЖО |
3 |
Педагог қызметкерлерді аттестациялау жоспары және жүргізілетін жұмыс түрлері |
Аттестацияның жұмыс жоспарын құру, бекіту, мәлімет беру , мұғалімдердің сабағына қатысу, шығармашылық мәліметтерін тыңдау, монито- ринг жүргізу аттестация парағын толтыру |
Аттестациядан өтетін мұғалімдердің жұмыстары сараланады, тал- даулар жасалады, аудандық, мектеп -ішілік, облыстық аттестацияға папкалар жасақ -талады, мектеп бұйрық шығарады |
Мектеп директоры, аттестаттау комиссия мүшелері |
Жазба парақтары |
Казан- сәуір |
Өтініш пен куәлік |
ПК |
4 |
1-11 сыныптардағы оқушылардың қазақ тілі мен орыс тілі, ағылшын тілдерінің қалыптасуы
|
Оқушылар Тіл мерекесіне арналған шығар-машылық жұм -ыстар жүргізу өз білімдерін шыңдау (эссе, тақпақтар жаттау, мақала жазу) |
Тілдер күніне мектептегі барлық сыныптар үш тілде өздерінің шығармашылық жұмыстарын дамытады, таратады |
Жабағина Л.Т Нурғалиева Л.А Махметова Г.Б Анаркулова Э.К Ахмет А.Д Манай К,
|
АҚТ мен оқу базалық құралдар |
05.09-15.09 |
Жазба нұсқалар, газет баспалары т.б |
ӘБО |
5 |
Бастауыш сыныптарда орыс тілі мен ағылшын тілдерінен ашық сабақтар |
3-4 сыныптардағы оқушылардың шет тілдерін берілуі, 5-8 сыныптарында математика , тарих пәндерінің тиімділігі |
Оқушылардың қалыптасу сапалығы анықталады |
Махметова Г.Б Манай К Анаркулова Э.К Шохал Р Арқанбай Қ Тлеубекова Р.К Рымбек С.А |
ПТ мен АҚТ, оқулықтар |
Қазан |
Оқулық, қосымша керекті құралдары |
ӘБО |
6 |
Дарынды оқушылармен шығармашылық жұмыстар |
Оқушылардың оқудағы білім деңгейі, олимпиадаларға қатыстыру |
Негізгі алған білімдерін дәлелдейді |
Пән мұғалімдері |
ПТ мен АҚТ, оқулықтар |
Қазан |
Жазба жұмыстар |
ДЖО |
7 |
Жетекші мектеп пән мұғалімдері 1.Коучинг «Өзара тәжірибе алмасу» 2. БЖБ мен ТЖБ қотындылау үлгісін талдау (конференция)
|
ӘБ мұғалімдер өзіндік білгендерін ісеке асыру, қолданысқа енгізу |
Әдістемелік – практикалық іс-шараларын қолданады |
1.Жетекші мектеп пен пән мұғалімдері 2. Нұрғалиева Л.А |
ПТ мен ПБ, АҚТ, оқулықтар |
Қараша |
Интер-тақта, Жазба жұмыстары |
ӘБО ДЖО |
8 |
Дарынды оқушылардың шығармашылық жұмыстары |
2-11 сыныптар арасында шығармашылық белсенділіктерін арттыру |
Оқушылар әр түрлі марафондарға қатысып шығармашылықтарын арттырады |
Пән мұғалімдері |
ПБ және ПТ |
Қараша - қаңтар |
Мадақтама жинақтары |
ДЖО |
9 |
Мектепішілік даму жоспары «Бір кітап, бір отбасы», (әдістемелік сервис) |
Оқушылардың әдеби кітаптарды оқуы, жобалардың маңыздылығын талдауы |
Мектепішілік жобаларға қатысады, оқу сапасын арттырады |
ӘБжетекшілері |
ПБ және АҚТ |
Қараша - наурыз
|
Жазба нұсқалар, газет баспалары т.б |
ӘБО ДЖО |
10 |
Оқушылардың ақын, жыраулардың шығармашылығымен жобаға қатысу дайындықтары |
Дарынды оқушылармен жұмыс. |
Дарынды оқушылар іріктеледі, білімдерін дәлелдейді |
Бастауыш және пән мұғалімдері |
Пәндерден деңгейлік тапсырмалар |
Қазан-қараша, қаңтар, наурыз, сәуір |
Жазба жұмыстары |
ӘБО және ПК |
11 |
Жаңаша оқытудың жүйелілігі «Олимпиада жұмыстарының жүргізілуі» (брифинг) |
3-11 сыныпқа беретін мұғалімдердің оқушылармен жұмыс жасау жолдарына көмек беру |
Оқушылардың деңгейлік жұмыстарының тиімді нәтижелі болуы |
Ижанова Р.С., Анаркулова Э.К., Зейнуллаева Н |
Олимпиадалық тапсырмалар |
Желтоқ сан
|
Шығармашыл ық салыстырмалы тапсырмалар |
ӘБО |
12 |
1. 2-11 сыныптарда тарих, қазақ тілі мен орыс тілі, ағыл- шын тілдерінен ашық сабақтар 2. Шығармашылық жобалар мен әр түрлі марафондарға қатысу |
Оқушылардың сауаттылығын бағалау |
Оқушылар нәтижелі білім алады |
Жабағина Л.Т, Махметова Г.Б, Ахмет А.Д, Анаркулова Э.К, Нургалиева Л.А, Манай К Тлеубекова Р.К Рымбек С.А
2. Мизамова А.К ӘБ жетекшілері |
7 модуль аясында және АҚТ мен ПТ құралдары
АҚТ құралдары |
Қаңтар- ақпан
қаңтар |
Оқулық, қосымша керекті құралдары
Мониторинг талдауы |
ӘБО, ДЖО
ӘБО |
13 |
Мектепішілік және аудандық ғылыми – практикалық жоба қорғау(аудандық ҒП конферен) |
Жыл бойғы оқушымен жасаған практикалық жобаларын қорғау, қолданысқа енгізу |
ҒП жобаларын оқушылармен бірге қорғайды, нәтижесін көрсетеді |
Мизамова А.К ӘБ жетекшілері |
Жоба қорғау құралдары |
Наурыз –сәуір |
Презентациялау, керекті құралдар, жазба нұсқалары |
ДЖО |
14 |
1. «Дені саудың- жаны сау» денешынықтыру апталығы 2. «Бірге оқимыз» (брифинг) |
1-11 сыныптар арасында оқушылардың бірлескен жұмыстарын байқау |
Оқушылар өздерінің спорт жағынан икемділіктерін танытады |
1. Жекебай Е., Жұмахмет Е.Р., Схах А
2. Тлеубекова Р.К Рымбек С.А |
ПТ құралдары
АКТ құралдары |
Сәуір |
Фотосуреттер, жазба жұмыстар |
ӘБО |
15 |
2021-2022 оқу жылындағы жұмыстың нәтижесін талдау |
Жаңа проблемаларға шығу, өзгерісті дамыту, сапаны анықтау |
Оқу жетістіктері мен кемшіліктері анықталады, қортындыланады |
ӘБ жетекшілері және мкектеп әкімшілігі |
Оқу кітаптары, әдістемелік нұсқаулық. бағдарлама |
Маусым |
Презентация, слайт, фотосуреттер, мадақтама лары |
ПК |