Кәсіптік бағдарлаудың кең таралған әдістерінің бірі – оқушыларға кеңес беру және топтық әңгімелесулер. «№13 жалпы білім беретін мектебі» КММ-де оқушылармен әңгімелесу циклі өткізілді, оның мақсаты оқыту бейінін және болашақ кәсіби қызмет саласын таңдау процесінде оқушыларға кәсіптік бағдар беру болып табылады - оқушылардың еңбекке саналы көзқарасын дамыту, өз мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сәйкес және талаптарды ескере отырып, қызмет саласын таңдау еркіндігі жағдайында кәсіби өзін-өзі анықтау еңбек нарығы.
26.12.23 жылы 9-сыныпта «Мамандықты қалай таңдауға болады», 11-сыныпта «Жұмыс, мамандық, мансап» кәсіби бағдар беру тақырыптары бойынша әңгімелесулер өткізілді.
15.01.24 жылы 7 - сыныпта «Мамандық таңдау - болашақты таңдау» тақырыбына.
17.01.24 жылы 5-сыныпта «Өзіңе және адамдарға қуаныш сыйлайтын еңбек» тақырыбына.
26.01.24 жылы 8-сыныпта «Менің болашақ мамандығым» тақырыбына.
Әңгімелесу нәтижесі: оқушылар таңдалған мамандық «Рахат әкеліп, олардың мүмкіндіктерін барынша іске асыруды қамтамасыз етуі керек» деген қорытындыға келді.
Адам өзінің барлық бейімділіктері мен тілектерін мұқият талдағаннан кейін ғана кім болу керектігін шеше алады, яғни өзіне қажетті мамандығың таңдай алады.
Один из наиболее распространенных методов профориентации – это групповые беседы и консультации с учениками. В КГУ "Общеобразовательная школа № 13" с учащимися были проведен цикл бесед, целью которых является оказание профориентационной поддержки учащимся в процессе выбора профиля обучения и сферы будущей профессиональной деятельности - выработка у школьников сознательного отношения к труду, профессиональное самоопределение в условиях свободы выбора сферы деятельности в соответствии со своими возможностями, способностями и с учетом требований рынка труда.
26.12.23 года были проведены профориентационные беседы в 9 классе, тема «Как выбрать профессию», в 11 классе, тема «Работа, профессия, карьера».
15.01.24 года в 7 классе, тема «Выбор профессии- выбор будущего».
17.01.24 года в 5 классе, тема «Труд на радость себе и людям».
26.01.24 года в 8 классе, тема «Моя будущая профессия».
Результатом проведения бесед: школьники сделали вывод, что выбранная профессия «должна приносить удовольствие и обеспечивать максимальную реализацию их возможностей».
Только после внимательного анализа всех своих склонностей и пожеланий можно определиться кем стать, то есть сделать выбор в пользу той или иной профессии.