Мектепке дейінгі білім берумен қамтылмаған балалардың ата-аналарына арналған
консультациялық пункттің жұмыс жоспары
2024-2025 оқу жылы
Тақырыбы |
Мазмұны |
Жұмыс формалары |
Жауаптылар |
Мерзімі |
«Консультативтік пунттың» құжаттарын даярлау |
Мектепке дейінгі біліммен қамтылмаған балалар тізімін құру. Ата-аналармен хабарласу. Консульт.пункт туралы мәлімет жеткізу. Келісім шарттар бекіту. |
Әңгімелесу. |
Психолог |
Қыркүйек |
«Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған білім беру ойындарының рөлі» |
«Ойынды қалай ұйымдастыруға болады?» «Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытуға арналған сөздік және саусақ ойындары» «Балалардың ата-аналармен қарым-қатынас» сауалнамасы «Мен баламен қалай сөйлесемін?» тренингі Оқу ойындарының түрлері |
Әңгімелесу, тренинг, практикалық сабақтар, сауалнама, шебер-сынып |
Психолог, әдіскер, тәрбиешілер |
Қазан |
«Отбасындағы және МДҰ балалардың қауіпсіздігі» |
«Қауіпсіз мінез-құлықтың негізгі ережелері» ұсыным «Мектеп жасына дейінгі баланың қауіпсіздігін қалай тиімді қамтамасыз етуге болады?» әңгіме «Болады-болмайды» ойын «Қайшымен жұмыс істеу ережелері» мастер-класс |
Әңгімелесу, ұсыныстар, практикалық сабақтар |
Психолог, Әдіскер, тәрбиешілер |
Қараша |
«Отбасылық мерекелер» |
«Біртұтас тәрбие бағдарламасымен таныстыру» кеңес «Әжеге қонаққа барғанда» ұсыным «Ашықхат әзірлеу» өнімдік әрекет «Жаңа жыл келді» тәрбиелік іс-шара |
Әңгімелесу, ұсыныстар, практикалық сабақтар |
Психолог, әдіскер, тәрбиешілер |
Желтоқсан |
«Үйдегі баланың қозғалыс белсенділігі» |
Баланың қозғалыс саласының ерекшеліктері Балалар мен ата-аналарға арналған үй ойын орны. Бала өміріндегі би қимылдары. |
Дәріс, ұсыныстар, практикалық сабақтар |
Психолог, әдіскер, тәрбиешілер, музыка жетекшісі |
Қаңтар |
«Отбасылық бақыт әліппесі» |
Естілмейтін бала. Қорқыныш та балалық шақтың қадамдары. Кішкентай еркеліктер. Мен қандай анамын? |
Консультация, ата-аналарға арналған ұсыныстар, дөңгелек үстел |
Психолог, әдіскер, тәрбиешілер |
Ақпан |
«Бала өміріндегі ертегінің рөлі»
|
Баланың ақыл-ой дамуындағы танымдық ертегілердің рөлі. Ертегі терапия.. Артикуляциялық ертегілер-үйдегі логопед. «Наурыз мейрамы» практикалық бөлім |
Дәріс Пікірталас Ата-аналарға арналған ұсыныстар |
Психолог, әдіскер, тәрбиешілер |
Наурыз |
«Балалармен демалыс» |
Ата-аналар мен балалардың бірлескен демалысының ықтимал нысандары. «Біздің демалыс күніміз» фотокөрме барысында әңгімелеу. «Қолшатыр» өнімдік әрекет |
Консультация Балалар мен ата-аналардың практикалық қызметі |
Психолог, әдіскер, тәрбиешілер |
Сәуір |
«Жолда жүру ережелерімен таныстыру» |
«Балаларды жол ережелерімен таныстыру» кеңес «Бейімделу сипаты неге байланысты?» ойын «Жол» өнімдік әрекет |
Консультация Практикалық ұсыныстар |
Психолог, әдіскер, тәрбиешілер |
Мамыр |
«Салауатты өмір салты дегеніміз не?» кеңес
«Күн режимінің мәні, шынығу» кеңес
«Баланың денесінің қозғалыс қажеттілігі»
Дұрыс тамақтану құпиялары
«Дамуында ауытқуы бар баланы алып жүру ерекшеліктері» |
Дамуында ауытқуы бар бала. Дамуында ауытқуы бар балаларды қолдау аясында мамандардың өзара әрекеті. МДҰ және үйдегі даму ортасы «Отбасында танымдық қызығушылықты қалыптастыру» жиналыс |
Дәріс, ұсыныстар, практикалық сабақтар |