back-image
Заречный жалпы білім беретін мектебі" КММ

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> Заречный жалпы білім беретін мектебі" КММ

Мектептің даму жоспары

Ақпараттықанықтама

Атауы: «Заречный ЖББМ» КММ

Нақты мекенжайы: Сарыарқа ауылы.Достық көшесі 6а

Телефоны: 87215454802

E-mail: zareshka_school@mail.ru

Лицензиясы: № KZ64LAA00024657

Мемлекеттік тіркеу туралы куәлік: БСН 030340017159

 

Мектепте 1–11-ші сынып оқушыларын оқыту жүзеге асырылады. Оқутілі– қазақша.

Мектепмынарежимменжұмысістеді:

  • мектепалды, 1–4 және5–9,10-11  жалпыбілімберусыныптары– 5 күндікжұмысаптасы;

Сабақтың басталуы:

  • 1-ші ауысым –08:00-ден бастап;
  • 2-ші ауысым – 14:00-ден бастап.

Сабақтың ұзақтығы – 45 минут.

Бір күндік және апталық сабақ режимі мектеп директоры бекіткен сабақ кестесімен айқындалады.

Мектепалды сыныптардағы оқу жылының ұзақтығы – 32 аптаны, 1-ші сыныптарда – 33 аптаны,

 2–11-ші сыныптарда 34 аптаны құрайды.

Оқушылар контингенті

2021/2022 оқу жылының басында мектепте  -147 оқушы оқыды. Оқу жылының соңында – 143 оның ішіндегі

  • 1–4 сыныптар -64оқушы;
  • 5–9 сыныптар -52 оқушы;
  • 10–11 сыныптар -16  оқушы;
  • үйден оқитындар-1  оқушы;
  • МАД – 11 оқушы

2021/2022 оқу жылындағы жинақ сынып саны – 11.

Сыныптардың орташа толымдылығы:

  • 1–4 сыныпта  15-18оқушыдан;
  • 5–9 сыныпта  10-15  оқушыдан;
  • 10–11 сыныпта  5-12  оқушыдан.

 

3 жылдағы оқушылар контингентінің динамикасы

(мектепалды даярлық сыныптарын қоспағанда)

Оқу жылы

2019/2020

оқу жылы

2020/2021

оқу жылы

2021/2022

оқу жылы

Оқушылар контингенті

133

131

144

2019-2020жылы оқушы саны -133 көрсетсе, 2020-2021 оқу жылы оқушы саны 131 көрсетіп, екі оқушыға кеміді, 2021-2022 оқу жылындаоқушы саны артты.

 

3 жылдағы оқушылар контингентінің динамикасы

Оқу сатылары

2019/2020 оқу жылы

2020/2021 оқу жылы

2021/2022 оқу жылы

саны

орташа толымдылығы

саны

орташа толымдылығы

саны

орташа толымдылығы

оқу-шы

сынып

оқу-шы

сынып

оқу-шы

сынып

Мектепалды даярлық

11

1

11

14

1

14

11

1

11

Бастауыш мектеп

58

4

15-18

48

4

15-18

64

4

15-18

Негізгі мектеп

54

5

13-15

53

5

13-15

53

5

13-15

Орта мектеп

10

2

6-10

16

2

6-10

16

2

6-10

Мектеп бойынша барлығы

133

11

10-18

131

11

10-18

144

11

10-18

 

Мектептің материалдық-техникалық базасы

  • оқу кабинеттері – 12
  • лингафонды-мультимедиялық кабинет – 0
  • АӘжТД кабинеті – 1
  • медицина кабинеті – 1
  • ем-шара кабинеті – 0
  • асхана – 1
  • кітапхана  – 1
  • спорт залы– 1(үлкен)
  • спорттық алаң – 1

 

Мектептің педагогикалық ұжымының кадрлық құрамы

Мектеп әкімшілігі жұмысының басты бағыттарының бірі – кадрлық құрамды нығайту. «Білім туралы» ҚР Заңына және мектеп Жарғысына сәйкес педагогикалық ұжымды білім беру ұйымының басшысы құрады, қызметкерлерді қабылдау еңбек шарты негізінде жүзеге асырылады. ҚР ЕК-не сәйкес жұмысқа қабылданған барлық педагогпен еңбек шарттары жасалды.

Мектептің педагогикалық кадрының сандық құрамы сұранысқа қарай анықталады.

Педагогикалық кадрды талдау

Мектеп педагогтерінің саны 28 адамды құрайды, оның ішіндегі24адамның жоғары педагогикалық білімі бар, 4 адамның орта – арнаулы педагогикалық білімі бар.

Педагогтер біліктілігі:

«Педагог-шебер» біліктілік санаты

«Педагог-зерттеуші» біліктілік санаты

«Педагог-сарапшы» біліктілік санаты

«Педагог-модератор» біліктілік санаты

«Педагог» біліктілік санаты

Санатсыз

 

0

3

7

1

0

6

 

Педагогикалық өтілі

3 жылға дейін

3-тен 15 жылға дейін

16-дан 25 жылға дейін

25 жылдан жоғары

 

2

6

7

13

 

Мұғалімдердің жас құрамы

30 жасқа дейін

30-дан 50 жасқа дейін

50 жастан асқан

Педагогикалық ұжымның орта жасы

 

2

17

9

 

 

Жас және жаңадан келген педагогтерге әдістемелік көмек көрсетуді ұйымдастыру үшін Жас педагог мектебі құрылды, директордың бұйрығымен тәлімгер тағайындалды.

Педагогикалық тәжірибені жалпылау, тарату және тереңдету үшін зерттеуші,сарапшы  мұғалімдер өз тәжірибелерімен, жинақтарымен бөліседі.

 

 

Мұғалімдердің қайта даярлау курсынан өтуі

Оқу жылы

Қайта даярлау курсынан өтуі тиіс педагогикалық жұмыскерлердің жалпы саны (адам)

Қайта даярлау курсынан өтті

Қайта даярлау курсынан өтуі тиіс мұғалімдер үлесі

2019/2020

 10

10

100

2020/2021

5

5

100

2021/2022

5

5

100

 

Қайта даярлау курсынан өту кезінде мұғалімдердің аттестаттаудан өту мерзімдеріне, сондай-ақ олардың жұмысының нәтижесіне назар аударылды. Білім сапасы төмен мұғалімдерге курстық даярлық арқылы жоспардан тыс біліктілікті арттыру ұсынылады.

 

 

2021/2022 оқу жылы мұғалімдердің конкурстарға, олимпиадаларға, іс-шараларға
                                                қатысуына мониторинг жүргізу

 

Конкурс атауы

Педагогтің Т. А. Ә.

                                 Конкурс/олимпиада деңгейі

аудандық

облыстық

республикалық

халықаралық

1

CLEVER

Карибекова Б.М

Темирбаева Д.С

Тусупбекова Г.Д.

Тяжин Д.А

І

ІІ

-

-

2

QAZBILIM

Карибекова Б.М

Тусупбекова Г.Д

Тяжин Д.А

-

ІІ

-

-

3

IQANAT

Карибекова Б.М

Тусупбекова Г.Д

Тяжин Д.А

ІІ

-

-

-

4

Алтын сақа

Карибекова Б.М

-

-

-

-

5

Абай оқулары

Тусупбекова Г.Д

Хасенова А.М

ІІІ

-

-

-

6

Мың бала

Жақсыбай Л.Т

Тусупбекова Г.Д

Жақсылықова Г.А

ІІІ

-

-

-

7

Математикалық бәйге

Жақсыбай Л.Т

-

-

-

-

8

ЮНИОР

Карибекова Б.М

Тусупбекова Г.Д

Тяжин Д.А

-

-

-

-

9

Тарих ата

Тяжин Д.А

ІІ,ІІІ

ІІІ

-

-

10

Ермеков атындағы математикалық олимпиада

Карибекова Б.М

ІІІ

ІІІ

-

-

11

Бименде Амалбеков атындағы математикалық олимпиада

Карибекова Б.М

-

-

-

-

 

 

Оқу-тәрбие процесін талдау

Білім беру процесін нормативтік құқықтық қамтамасыз ету

Мектеп,  мектепалды даярлық сыныптарының оқу жұмыс жоспары мына құжаттардың негізінде әзірленді

  • ҚР БҒМ 2018.31.10 № 604 бұйрығымен бекітілгенБілім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары (28.08.2020 ж. № 372 өзгертулер мен толықтырулармен);
  • ҚР БҒМ 2012.20.12 № 557 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары (12.05.2020 ж. № 195 өзгертулер мен толықтырулармен);
  • ҚР БҒМ м.а. 2016.12.08 № 499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары (24.09.2020 ж. № 412 өзгертулер мен толықтырулармен).

 

Мектептің   1–4 сыныптарының оқу жұмыс жоспары мына құжаттардың негізінде әзірленді

  • ҚР БҒМ 2018.31.10 № 604 бұйрығымен бекітілгенБілім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары (28.08.2020 ж. № 372 өзгертулер мен толықтырулармен);
  • ҚР БҒМ 2012.08.11 № 500 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (26.03.2021 ж. № 125, 20.08.2021 ж. № 415 өзгертулер мен толықтырулармен) (ҚР БҒМ 2018.04.09 № 441 бұйрығына сәйкес 2018 жылдан бері қолданыстағы)
  • ҚР БҒМ 2013.03.04 № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламалары (27.11.2020 ж. № 496 өзгертулер мен толықтырулармен).

 

 

 

 

Мектептің  5–9 сыныптарының оқу жұмыс жоспары мына құжаттардың негізінде әзірленді

  • ҚР БҒМ 2018.31.10 № 604 бұйрығымен бекітілгенБілім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары (28.08.2020 ж. № 372 өзгертулер мен толықтырулармен);
  • ҚР БҒМ 2012.08.11 № 500 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (26.03.2021 ж. № 125, 20.08.2021 ж. № 415 өзгертулер мен толықтырулармен) (ҚР БҒМ 2018.04.09 № 441 бұйрығына сәйкес 2018 жылдан бері қолданыстағы)
  • ҚР БҒМ 2013.03.04 № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламалары (27.11.2020 ж. № 496 өзгертулер мен толықтырулармен).

 

Мектептің  10–11 сыныптарының оқу жұмыс жоспары мына құжаттардың негізінде әзірленді

  • ҚР БҒМ 2018.31.10 № 604 бұйрығымен бекітілгенБілім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары (28.08.2020 ж. № 372 өзгертулер мен толықтырулармен);
  • ҚР БҒМ 2012.08.11 № 500 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (26.03.2021 ж. № 125, 20.08.2021 ж. № 415 өзгертулер мен толықтырулармен) (ҚР БҒМ 2018.04.09 № 441 бұйрығына сәйкес 2018 жылдан бері қолданыстағы)
  • ҚР БҒМ 2013.03.04 № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламалары (27.11.2020 ж. № 496 өзгертулер мен толықтырулармен).

 

 

Оқу жұмыс жоспарын дайындау кезінде «Орта білім беру ұйымдарында 2021/2022 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы»ҚР БҒМ 2021.27.07 № 368 бұйрығы іске асырылды.

 

ҚР БҒМ 2018.31.10 № 604 бұйрығымен бекітілген  Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес:

  • 1-4-сыныптарда «Өмір қауіпсіздігінің негіздері» оқу курсын міндетті меңгеру қамтамасыз етіледі. Оқу курсының мазмұнын 1–4-сыныптарда «Дүниетану» оқу пәнінің шеңберінде: жылдық оқу жүктемесі 1–3-сыныптарда 6 сағаттан, 4-сыныпта 10 сағаттан бастауыш сынып мұғалімдері іске асырады;
  • «Жолда жүру ережелері» оқу курсының мазмұнын 1-4-сыныптарда әрбір сыныпта  6 сағаттан сынып сағаттары есебінен және сабақтан тыс уақытта сынып жетекшілері жылдық жұмыс жоспарында тақырыптары мен мерзімін көрсете отырып, іске асырады; «Жол қозғалысы ережелері» оқу курсы 5–8-сыныптарда сыныптан тыс уақыттарда және сынып сағаты есебінен 10 сағат көлемінде жүргізіледі, сынып журналының жеке бетінде сабақтың тақырыбы мен сабақтың өткізілген күні көрсетіліп жазылады;
  • «Өмір қауіпсіздігінің негіздері» оқу курсының мазмұны 5–9-сыныптарда дене шынықтыру оқу курсының аясында 15 сағаттық жылдық оқу жүктемесімен дене шынықтыру мұғалімінің оқытуымен іске асырылады. «Өмір қауіпсіздігінің негіздері» бойынша сабақтар міндетті болып табылады және оқу процесі кезінде жүргізіледі;
  • «Өмір қауіпсіздігінің негіздері» оқу курсының мазмұны «Алғашқы әскери және технологиялық дайындық» оқу курсының аясында 12 сағаттық жылдық оқу жүктемесімен алғашқы әскери дайындық пәнінің оқытушы-ұйымдастырушыларының оқытуымен іске асырылады. Өмір қауіпсіздігінің негіздерін оқыту сабақтары міндетті болып табылады және оқыту уақытында жүргізіледі.

«Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың 2021-2022 оқу жылындағы ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатқа сәйкес вариативтік компонент сағаттарының есебінен «Жаһандық құзыреттіліктер» курсы таңдалды (аптасына 1 сағат):

  • 5-сыныпта «Парасаттылық және әдеп»;
  • 6-сыныпта «Экология»;
  • 7-сыныпта «Эмоционалдық интеллект»;
  • 8-сыныпта «Медиасауаттылық»;
  • 9-сыныпта «Зайырлылық және дінтану негіздері»;
  • 10 – сыныпта  «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері».

 

 

2021/2022 оқу жылы «Цифрлық сауаттылық» оқу пәні 1-сыныпта 2022 жылдың 1 қаңтарынан енгізілді, 3-сыныпта «Цифрлық сауаттылық» оқу пәні «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы»ҚР БҒМ 2020.27.11 № 496 бұйрығына сәйкес 2021 жылдың 1 қыркүйегінен оқытылады(03.04.2013 ж. № 115 (188-2к қосымша) және 26.07.2019 ж. № 334 (4-қосымша) бұйрықтарға өзгертулер енгізілді.

 

Үлгілік оқу бағдарламаларына (ҚР БҒМ 2020.21.04 № 154 бұйрығы) сәйкес «Алғашқы әскери және технологиялық дайындық» (АӘДжТД) пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі мынадай:

  • 10-сыныпта – 34 сағат (аптасына 1 сағат);
  • 11-сыныпта – 34 сағат (аптасына 1 сағат).

 

«Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы»ҚР ДСМ 2021.05.08 № ҚР ДСМ-76 бұйрығы бекітілді (ҚР ӘМ 2021.06.08 № 23890 болып тіркелді).

 

 

Мектептің  9  сыныбындаүйден оқытудың оқу жұмыс бағдарламасы мына құжаттардың негізінде әзірленді:

  • ҚР БҒМ 2018.31.10 № 604 бұйрығымен бекітілген Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары (28.08.2020 ж. № 372 өзгертулер мен толықтырулармен);
  • ҚР БҒМ 2012.08.11 № 500 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (26.03.2021 ж. № 125, 20.08.2021 ж. № 415 өзгертулер мен толықтырулармен) (ҚР БҒМ 2018.04.09 № 441 бұйрығына сәйкес 2018 жылдан бері қолданыстағы)
  • ҚР БҒМ 2013.03.04 № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламалары (27.11.2020 ж. № 496 өзгертулер мен толықтырулармен).«Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы»ҚР БҒМ 2019.26.07 № 334 бұйрығы.

Оқу жұмыс жоспарын дайындау кезінде «Орта білім беру ұйымдарында 2021/2022 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы» ҚР БҒМ 2021.27.07 № 368 бұйрығы іске асырылды.

 

                      Ұжымның  2021/2022 оқу жылындағы жұмысының мақсаты

Тақырыбы:

«Білім мазмұнының жаңару жағдайында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға қолайлы орта қалыптастыра отырып, қоғам қажеттілігі мен сұранысына өзін бейімдей алатын, бәсекеге қабілетті, өздігінен білімді игеруге, дамытуға, жүзеге асыруға лайықты, зияткерлік, дене бітімі және рухани дамыған азаматын қалыптастыру

Миссиясы:Ұлттық ізгіліктер мен адамзат мұрасының сабақтастығын сақтай отырып, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға қолайлы орта құру.

Міндеттері:

  • Мектеп оқушыларына мемлекеттік білім стандарттарына сай білім беру, білім берудің негізгі оқу жоспарына сай, көп нұсқалық бөліктеріне басшылыққа ала отырып, жан-жақты, қазіргі стандарт талаптарына сай, ғылым негіздерін оқыту үшін базалық білімдерінқалыптастыру.
  • Білім сапасын көтеру мақсатында:
  • Мектеп оқушыларының  даму  және білім алу деңгейін, білім алу дағдысы  мен  біліктілігін арттыру, оқу  процесінің  сапасын  анықтап, оқушылардың  білім білік  дағдыларына қажетті коррекция жасап үлгермеушілікті  болдырмау.
  • Бәсекелестікке қажет білім мен құзіреттілік біліктіліктерін алуға жағдай туғызу
  • Білім кеңістігінде оқушылардың интеллектуалдық және шығармашылық әлеуетін дамыту және ғылыми – зерттеушілік жұмыстарына жағдай жасау.
  • Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін қолайлы кеңістік қалыптастыру, оның ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.
  • Салауатты өмір салты дағдыларын тиімді меңгеру, дене дамуы мен психологиялық денсаулықты сақтау үшін қолайлы орта орнату.
  • Сынып жетекшілерге өздерінің функционалдық лауазым міндеттерін, айқын орындау, жүйелі түрде ұйытқы болу, ағымдық оқу-тәрбиелік міндеттерді шешуде, мақсат қоюда және жоспарлауда шығармашылықпен істің ыңғайын білу.
  • Оқу-тәрбиелік және ұйымдастырушылық мәселелерді шешуге ата-аналарды нәтижелі де тиімді тарту бойынша жұмысты жалғастыру. Ата-ана, жұртшылықпен жүргізілген жұмыстың нәтижесінде – мұғалімнің беделін көтеру.
  • Педагог кадрларды қолдау, дамыту және әлеуетін арттыруға бағытталған жұмыстар жүйесін жасау.
  • Мұғалімнің педагогикалық қызметі сапасын критериалды өлшеуіштер арқылы рейтингілік жүйемен бағалау;
  • Пән әдістеме бірлестіктерінің жұмысының жүйесін қалыптастыру, оны іске асыру арқылы әр пән мұғалімінің іскерлік қабілеттерін арттыру үшін жан-жақты ізденіспен әдістемелік жұмыстар жүргізу.

 

 

Мектептің әдістемелік тақырыбы

Білім беру процесінің сапасын арттыру мақсатында оқыту мен оқуға жаңа тәсілдерді енгізу арқылы білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында білім алушыларға білім беру мен тәрбиелеу сапасына қол жеткізу факторы ретінде педагогтердің педагогикалық біліктілігін дамыту. Өткен оқу жылында білім алушылардың білімдегі олқылықтарын жою.

 

Ғылыми-әдістемелік жұмыстың мақсаты.Жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу мен оқытуға бағытталған инновациялық технологияларды педагогикалық практикаға енгізу бойынша мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру. Педагогтерді кәсіби оқыту және дамыту үшін қолайлы орта құру.

 

Ғылыми-әдістемелік жұмыстың міндеттері

  • Білім берудің табыстылығын, педагогтердің кәсіби құзыреттілігі мен әдістемелік дайындығы деңгейін, олардың кәсіби дамуын мониторингілеу және диагностикалау жүйесін және басқару құрылымын жетілдіру.
  • Педагогтардың озық педагогикалық тәжірибесін, оның ішінде үштілді білім беруді айқындау және жинақтау, тарату жөніндегі жұмыстың тиімділігін арттыруға бағытталған.
  • Жас және жаңадан келген мамандарды әдістемелік сүйемелдеуді қамтамасыз ету.
  • Оқу кезеңінде дарынды балаларды іздеу және қолдау жүйесін жетілдіру және оларды сүйемелдеу.
  • Әлеуметтік-экономикалық жағдайына қарамастан, ынтасы төмен оқушылардың оқу іс-әрекетіне ынтасын арттыру бойынша жұмыс жүйесін жетілдіру.
  • Педагогтерге, ата-аналарға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға мобильді консультативтік-әдістемелік көмек көрсетуді қамтамасыз ету.

 

Мектептің тәрбие жұмысының тақырыбы – "Қазақстан Республикасының азаматы, патриоты" жаңа қоғам жағдайында

"Рухани жаңғыру" жобасын тәрбие үдерісіне енгізу арқылы түлектің бейнесін қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже-мектеп түлегінің жеке моделі:

  • Өз бетінше білім алуға жауапты, зерттейтін, талдайтын, ойлайтын, мақсатқа жетуде табанды, ресурстар мен технологияларды тиімді пайдаланатын оқушы;
  • Тәуелсіз ойлауға, айналасындағыларға мейірімді қарым-қатынасқа, тиімді ауызша және жазбаша коммуникацияға ие сенімді адам;
  • Қоғамның белсенді мүшесі, қоғам өмірін білетін, түсінетін, қатысатын және жақсартатын, айналасындағыларға сыйлайтын және жанасатын;
  • Бастамашылық таныта алатын және тәуекелге бейім, икемділік, креативтілік, тұрақты азамат.

 

      Тәрбие жүйесінің мақсатыжалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жоғары адамгершілік тұлға, патриот тәрбиелеу болып табылады.

      Міндеттері: әр оқушыны келесі міндеттер арқылы тәрбиелеу үдерісіне тарту:

1) оқушылардың азаматтық - патриоттық санасын, Қазақстан азаматының рухани - адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру.

2) оқушылармен сауықтыру жұмыстарын жетілдіру және салауатты өмір салтын қалыптастыру.

3) коммуникативтік дағдыларды дамыту және қатесіз қарым-қатынас әдістерін қалыптастыру.

4) барлық қызмет салаларында оқушылардың шығармашылық белсенділігін қолдау , оқушылардың өзін-өзі басқаруын жандандыру , жалпы мектептік ұжымды дамыту үшін жағдай жасау.

5) отбасылық тәрбие жүйесін жетілдіру , балаларды тәрбиелеу мен оқытуға ата-аналардың жауапкершілігін арттыру, жеке тұлғаны құқықтық қорғау.            

Мектеп жағдайында оқушылардың танымдық қызығушылықтарын, зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін, бастамашылдығын, өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі дамытуға және тұлғааралық қарым-қатынас мәдениетін арттыруға ынтасын дамыту.

  • «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеологиясы мен«Қазақстанның қасиетті рухани құндылықтары», «Қазақстанның киелі жерлерінің географиясы», «Туған жер» ұлттық жобалары негізінде оқушылардың қазақстандық патриотизмі мен мәдени бірегейлігін қалыптастыру.
  • Балалардың қоғамдық қозғалыстарын және оқушылардың өзін-өзі басқару органдарын дамыту арқылы оқушылардың әлеуметтік бастамасына, шығармашылығына, дербестігіне белсенді қолдау көрсету.
  • Салауатты өмір салтын насихаттау, қадағалаусыздық пен құқық бұзушылықтардың, әлеуметтік қауіпті құбылыстардың алдын алу, ата-аналар қауымдастығын осы жұмысқа тарту.
  • Сынып жетекшілерінің ӘБ жұмысын жандандыру арқылы сынып жетекшілерінің кәсіби біліктілік деңгейін арттыру.
  • Қазіргі педагогикалық жаңашылдықтарды ескере отырып, ата-аналарға жаппай білім беру форматында ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағарту жүйесін дамыту.

 

Педагогикалық ұжым жұмысының негізгі бағыттары, мазмұны мен нысандары мына нормативтік құжаттармен регламенттелді:

  • «Білім туралы» ҚР Заңымен;
  • Жалпы білім беру ұйымдарының (бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру) түрлері бойынша қызметтің үлгілік қағидаларымен;
  • Мектептің жарғысымен;
  • Білім басқармасы органдарының нормативтік құжаттарымен;
  • 2021/2022 оқу жылындағы мектептің оқу жұмыс жоспарымен;
  • 2021/2022 оқу жылындағы әдістемелік нұсқау хатпен.

 

Жұмыс нысандары:

  • педагогикалық кеңес;
  • әдістемелік кеңес;
  • мектеп жобаларын іске асыру бойынша мұғалімдердің шығармашылық топтары;
  • дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру;
  • оқу үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты ұйымдастыру;
  • біліктілік тестілеуге дайындықты ұйымдастыру және бақылау;
  • электрондық портфолионы толтыру бойынша консультациялар; толтыруды бақылау;
  • ашық сабақтар;
  • ӘБ пәндік апталықтары;
  • жас мамандармен жұмыс;
  • авторлық бағдарламаларды әзірлеу, заманға сай сабақты ұйымдастыру және өткізу бойынша консультациялар және т. б.

 

Білім беру қызметін жоспарлау және ұйымдастыру

Оқу жылының басында оқытушылардың тарификациясы жүргізілді, мектеп курсы бойынша білім деңгейін анықтау мақсатында оқушылардың жеке істері талданды, сабақтардың, факультативтік және үйірме сабақтарының кестесі жасалды.

Осы бағыттағы жұмыстың тиімді нысандарының бірі – мұғалімдермен әдістемелік кеңестер және педагогикалық кеңестер өткізу.

Жалпы білім беру жұмысын ұйымдастыру ұйымдасқан түрде және бекітілген жоспар бойынша жүргізілді. Сабақтардың тұрақты кестесі СанЕН-нің қажетті талаптарын сақтай отырып, уақытылы жасалды. Әдістемелік кеңес отырыстарында білім беру процесінің сапалық көрсеткіштеріне байланысты қажетті және маңызды мәселелер қарастырылды. Барлық мұғалімкурстық қайта даярлаудан уақытылы өтті.

 

БДМ тексеру нәтижесі бойынша  ОТП  талдау

Оқушылардың БДМ тексеру нәтижелері бойынша оқу-тәрбие процесін талдау мынадай нысанда жүргізілді: әкімшілік бақылау жұмыстары; мектеп оқушыларының мемлекеттік стандарттарды меңгеру сапасын анықтау мақсатында барлық пәндер бойынша білім срездері.

Жұмыстың негізгі статистикалық көрсеткіштерінің бірі – әкімшілік бақылау нәтижелері. 2–11-сынып оқушыларының білім деңгейін әкімшілік бақылау үшін тесттер алынды.

 

 

                          2021/2022 оқу жылының қорытындысы бойынша
                оқушылардың білімі, машықтары мен дағдылары сапасының жай-күйі

 

Сынып

Оқушы саны

Үздіктер

Екпінділер

Үлгермеушілер

Сапа %

 

Оқу үлгерімі %

 

1

2-ші

15

6

5

0

73%

100%

2

3-ші

16

3

4

0

69%

100%

3

4-ші

18

5

9

0

78%

100%

Жиыны 2–4

49

14

18

0

74%

100%

4

5-ші

10

2

4

0

60%

100%

5

6-шы

10

1

3

0

50%

100%

6

7-ші

7

0

4

0

57,14%

100%

7

8-ші

10

1

5

0

60%

100%

8

9-шы

15

0

6

0

43%

100%

Жиыны 5–9

52

4

22

0

53%

100%

9

10-шы

4

0

4

0

75%

100%

10

11-ші

12

0

9

0

67%

100%

Жиыны 10–11

16

0

13

0

67%

100%

МЕКТЕП БОЙЫНШАБАРЛЫҒЫ

117

18

53

0

64%

100%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 жылдағы оқу сатылары бойынша білім сапасының көрсеткіштері

 

Оқу сатылары

2019/2020 оқу жылы

2020/2021 оқу жылы

2021/2022 оқу жылы

Динамикасы

Оқушы саны

Сапа %

Оқушы саны

Сапа %

Оқушы саны

Сапа %

Оқушы саны

Сапа %

1–4 сыныптар

58

69%

48

66,67%

49

73%

 -9

 +4

5–9 сыныптар

53

64%

52

55%

52

53%

-3

-2

10–11 сыныптар

10

80%

16

67%

16

69%

+6

+2

Тұжырымдар Үш жылдағы оқу сатылары бойынша ауылдық жер қалаға жақын болғандықтан кейбір оқушылар қала мектептеріне ауысуына байланысты оқушы саны 1-4 сыныпта 9 балаға, 5-9 сыныптарда 3 балаға кеміп тұр. Сапа бойынша 1-4 сыныптарда 4% жоғарыласа 5-9 сыныптарда -2% кеміп тұр.

Ұсынымдар: Сапа бойынша 5-9 сыныптарда 2% төмендеуіне байланысты келесі  жылы  мектепішілік бақылауға  7 сыныпты алып, жоспарға сәйкес олқылықтармен  қосымша жұмыстар жүргізіледі.

 

 

 

Жалпы білім беретін пәндер бойынша білім сапасы

 

Пән

Сыныптар

Қазақ тілі

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Оқушы саны

15

16

18

10

10

10

10

15

4

12

«5»

6

7

8

2

3

2

1

2

0

5

«4»

5

5

7

4

3

2

7

4

3

4

«3»

4

4

3

4

4

3

2

9

1

3

«2»

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

сапа %

73%

69%

83%

60%

60%

57%

80%

43%

75%

75%

Оқу үлгерімінің %

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Русский язык

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Оқушы саны

15

16

18

10

10

7

10

15

4

12

«5»

7

3

6

3

2

2

1

2

0

4

«4»

6

9

9

3

7

2

7

4

3

5

«3»

2

4

3

4

1

3

2

9

1

3

«2»

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

сапа %

86%

63%

83%

60%

90%

57%

80%

43%

75%

75%

Оқу үлгерімінің %

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100

100

Әдебиет

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Оқушы саны

15

16

18

10

10

10

10

15

4

12

«5»

6

4

9

3

3

2

1

3

0

5

«4»

7

8

6

6

2

2

8

2

3

4

«3»

2

4

3

1

5

3

1

5

1

3

«2»

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

сапа %

86%

63%

83%

90

50%

57%

90%

50%

75%

75%

Оқу үлгерімінің %

100%

100%

100%

100

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Математика

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Оқушы саны

15

16

18

10

10

10

10

15

4

12

«5»

7

8

8

3

3

3

1

0

0

0

«4»

4

5

6

4

5

2

7

6

3

9

«3»

4

3

4

3

2

2

2

9

1

3

«2»

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

сапа %

73%

75%

77%

70%

80%

80%

80%

43%

75%

75%

Оқу үлгерімінің %

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Ағылшын тілі

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Оқушы саны

15

16

18

10

10

7

10

15

4

12

«5»

6

3

6

3

3

2

4

1

0

3

«4»

5

9

8

4

4

3

4

6

3

6

«3»

4

4

4

3

3

2

2

7

1

3

«2»

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

сапа %

73%

63%

78%

70%

70%

71%

80%

50%

75%

75%

Оқу үлгерімінің %

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

және басқа пәндер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тұжырымдар Қазақ тілі және әдебиеті пәні бойынша 6-7-9 сыныпта білім сапасы 43-50%төмен көрсеткіш көрсетілуіне байланысты және орыс тілі және математика пәндерінен 43%  мектепішілік бақылауға алынып, келесі оқу жылында осы сыныптармен қосымша жоспар құрылып олқылықтарды жою жұмыстары жүргізіледі.

Ұсынымдар: Пән мұғалімдері деңгейлік тапсырмалар, жеке жұмыс жоспарын құрып жұмыстар атқарылуы керек.

 

 

 

 

 

 

Қорытынды аттестаттау нәтижелері бойынша пәндер рейтингі

Пән

2019/2020 оқу жылы

2020/2021 оқу жылы

2021/2022 оқу жылы

Оқу үлгерімі

Білім сапасы

Оқу үлгерімі

Білім сапасы

Оқу үлгерімі

Білім сапасы

Русский язык

100%

83,33%

100%

100%

100%

83%

Русская литература

           

Қазақ тілі

100%

83,33%

100%

100%

100%

83%

Қазақ әдебиеті

           

Математика

100%

83,33%

100%

66,67%

100%

75%

Қазақстан тарихы

100%

83,33%

100%

100%

100%

91%

Таңдау пәні

100%

83,33%

100%

100%

100%

 

География

100%

100%

100%

100%

100%

 

Биология

100%

83,33%

100%

100%

100%

 

Ағылшын тілі

100%

83,33%

100%

100%

100%

 

Физика

100%

83,33%

100%

100%

100%

 

Дүниежүзі тарихы

100%

83,33%

100%

100%

100%

 

Басқа пәндер

           

Тұжырымдар: Қорытынды аттестаттау нәтижелері бойынша барлық пәннен жоғары пайызды көрсетіп отыр.

 

Қорытынды аттестаттауды талдау

 

Оқу жылы

2019/2020

оқу жылы

2020/2021

оқу жылы

2021/2022

оқу жылы

Динамикасы

Түлектер

6

3

12

+6

Білім сапасы %-бен

83%

100%

 

 

Үздік аттестат

0

0

0

0

Алтын белгi

0

0

0

0

Тұжырымдар _____________

Ұсынымдар___________________________________________

 

 

Дарынды  оқушылармен жұмыстың қорытындылары :

Мектептің даму ресурсы әртүрлі деңгейдегі конкурстарға қатысу болып табылады: мектептен республикалық деңгейге дейін – білім беру процесіне әр қатысушының жеке өсуіне, жетістік жағдайына қажеттілігін дамыту мақсатында.

2021/2022 оқу жылы ішінде 10 пән (қазақ тілі, орыс тілі, математика, ағылшын тілі, биология, физика, химия, тарих, география, информатика) бойынша мектеп кезеңіндегі олимпиадалар өткізілді.Аудандық кезеңге -27 оқушы өтіп, қазақстан тарихы пәнінен  облыстық кезеңнен  Қуандық Дамир ІІІ орынды иеленді

Барлығы 7-11 сыныптың  30  оқушы  қатысты. Мектеп кезеңінің қорытындысы бойынша олимпиада тапсырмаларын 80%-дан астам орындаған оқушылар пәндік олимпиадалардың аудандық кезеңіне қатысты.

Биылғы оқу жылында республикалық, аудандық, олимпиадалар мен конкурстарға қатысушылар саны  30  адамды құрады. Мектеп пәндік олимпиадалар мен байқауларға қатысты. Ынталы және дарынды балалармен мақсатты жұмыстың нәтижесіне оқушылардың конкурстардағы жеңістері жатады.

 

2021/2022 оқу жылы оқушылардың конкурстарға, олимпиадаларға, зияткерлік       

                           ойындарға, іс-шараларға қатысу қорытындылары

 

Іс-шара

Қатысушы саны

Жүлдегердің Т. А. Ә.

Нәтижесі

1

CLEVER

5

Жақсылық Айзере

ІІ

2

QAZBILIM

8

Серік Гүлдана

ІІІ

3

IQANAT

5

Қалкеева Мерей

Несіпбай Жадыра

ІІ

ІІ

4

Алтын сақа

8

-

 

5

Абай оқулары

3

Шайбекова Айсаулем

ІІІ

6

Мың бала

6

-

-

7

Математикалық бәйге

6

-

-

8

ЮНИОР

7

-

-

9

Тарих ата

10

Марат Ақнұр

ІІ

10

Ермеков атындағы математикалық олимпиада

1

-

-

11

Бименде Амалбеков атындағы математикалық олимпиада

1

-

-

Тұжырымдар : Биылғы оқу жылында жеңімпаздар мен жүлдегерлер саны аз, бірақ пән мұғалімдерінің белсенділігі мен білім алушылардың танымдық іс-әрекетке деген ынтасының артуы есебінен артты.

Ұсынымдар: пән мұғалімдері олимпиадаға қатысатын оқушылардың санын арттырып,дайындық жұмыстарын жандандырсын.

 

Оқушылардың қалалық (аудандық, облыстық, республикалық) олимпиадаларға қатысуын            

                                                       талдау

Оқу жылы

Сынып

Орыс тілі мен әдебиеті

Қазақ тілі мен әдебиеті

Ағылшын тілі

Биология

бала саны

жүлделі орындар

бала саны

жүлделі орындар

бала саны

жүлделі орындар

бала саны

жүлделі орындар

2019/2020

8–11

3

-

5

ІІІ

3

-

3

ІІІ

2020/2021

8–11

2

-

5

ІІІ

2

-

3

 ІІІ

2021/2022

8–11

3

-

3

ІІІ

3

-

3

-

 

кестенің жалғасы

Химия

География

Физика

Математика

Тарих

бала саны

жүлделі орындар

бала саны

жүлделі орындар

бала саны

жүлделі орындар

бала саны

жүлделі орындар

бала саны

жүлделі орындар

3

-

2

-

2

ІІІ

5

І

5

ІІІ

3

-

3

-

3

-

6

ІІ

5

 І

3

-

2

-

3

-

6

ІІ

4

ІІІ

 

Оқу процесін мектепішілік бақылау

Оқу процесін мектепішілік бақылау «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы»ҚР БҒМ 2021.16.09 № 472 бұйрығына сәйкес жүзеге асырылды.

Бақылаудың мақсаты: әр оқушының жеке ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, білім беру мүмкіндіктерін және денсаулық жағдайын ескере отырып, білім алушылардың даму динамикасын, олардың білім беру әлеуетін іске асыруды бақылау негізінде оқу процесін жетілдіру.

Міндеттері:

  • барлық қатысушының заңды құқықтары мен мүдделерін барынша толық жүзеге асыруға мүмкіндік беретін ашық білім беру ортасын құру;
  • білім алушылардың функционалдық сауаттылығының барлық түрін дамытуда елеулі нәтиже беретін жаңартылған бағдарлама бойынша пәндерді оқытудың тиімді тәсілдерін анықтау және қорыту;
  • білім беру процесіне мектептің әлеуметтік ортасының өкілдерін белсенді тарту негізінде бақылаудың жаңа, қазіргі заманғы нысандарын енгізу.

 

Жаппай оқытудың орындалуын бақылау

Мақсаты:

  • оқушының сабаққа қатысуын бақылауды жүзеге асыру;
  • оқуға жайлы жағдай жасау.

Мектепте оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау және жұмыс жүйесі қалыптасты (бірінші және соңғы сабақтардағы күнделікті бақылау, күнделікті және апта сайынғы есептер).Сабаққа жақсы қатысу оқу үлгерімін де арттырады. Маңызды себептермен сабаққа қатыспау мәселелері уақытылы шешілді.

Мектепте оқушы жұмысының санитарлық-гигиеналық, педагогикалық, психологиялық жағдайлары СанЕН талаптарына сәйкес жасалған.Жылу, жарық режимі сақталады. Оқушының сабақ кестесі мен оқу жүктемесі қалыпты. ҚТ бойынша журналдар үнемі тексеріліп тұрады,журналды тексеру барысындаескертулер (үй жұмысы,уақытылы баға қойылмаған жағдайда) айтылған ескертпе уақытылы  түзетіледі.

Мұғалімдердің оқушылардың дәптерімен жұмысын бақылау

Мақсаты:дәптерлердің болуын, бірыңғай орфографиялық режимнің сақталуын, сабақтардағы жұмыс көлемін тексеру.

Тексеру қорытындысы бойынша анықтама дайындалады. Дәптерлерді тексеру нормалары мен сабақтардағы жұмыс көлемі негізінен талаптарға сәйкес келеді, оқушылардың кейбірі орфографиялық режимді сақтамайды,сол себепті пән мұғалімдеріне ескертпе ретінде каллиграфияға көңілді көп бөлуге ұсыныс жасалды.

Ұсынымдар:

  • директордың ОТІ жөніндегі орынбасарына барлық мұғалімнің бірыңғай талаптардың орындалуына қол жеткізуі үшін дәптерлерді жүйелі түрде тексеру жүктелсін;
  • ұстаздар оқушының дәптерлерімен жұмыс істеуде талап қоя білуі тиіс.

 

Оқу пәндерін оқыту сапасын бақылау

Мақсаты:оқушының пәндер бойынша оқу сапасын бақылау, оқу бағдарламаларын орындау.

Тексеру нәтижесі бойынша анықтамалар жасалып, жиналыстар өткізілді.

Биыл сабаққа қатысу әрі талдау арқылы мына мәселелер бақылауға алынды:

  • сабақтың тәрбиелік бағыты;
  • оқушының өзіндік жұмысын ұйымдастыру;
  • оқушының танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту;
  • оқу әдістерін ұтымды қолдану;

Сабақты талдау барысында ұсыныстар мен ұсынымдар жасалды. Жалпы алғанда, пән мұғалімдерісабақ өткізуге жауапкершілікпен қарайды, өздерінің кәсіби деңгейін арттыруға тырысады, жаңа педагогикалық технологиялардың, соның ішінде АКТ элементтерін пайдалана отырып, оқушылармен жұмыс істеудің әртүрлі нысандары мен әдістерін қолданады.

Барлық мұғалім пән бойынша білім берудің жаңартылған мазмұны курстарынан өтті.

Ұсынымдар:

  • пән мұғалімдеріөзіндік білімдерін арттыру;
  • сабақ өткізу түрлерін әртараптандыру;
  • жаңа педагогикалық технологиялар элементтерін белсенді енгізу, сабақта АКТ-ны қолдану;
  • ӘБ арқылы озық тәжірибені жинақтау және жалпылау бойынша жұмысты қадағалау.

 

Оқушының  БДМ  бақылау

Мақсаты:

  • оқушының БДМ деңгейін, мұғалімдердің білім сапасын арттыру жұмысын бақылау;
  • білім сапасын арттыруға кері әсер ететін факторларды анықтау.

Білім сапасын бақылау әрі мониторинг жүргізу мына бағыттар бойынша жүргізілді:

  • әкімшілік;
  • аралық;
  • жылды қорытындылау;
  • бақылау, практикалық, зертханалық жұмыстар кестесін орындау;
  • қорытынды аттестаттау.

Бақылаудың әр түрінің қорытындысы бойынша анықтамалар дайындалды, жұмыс кеңестері мен педкеңестер өткізілді.

Тұжырымдар.Негізінен 2021/2022 оқу жылына қойылған міндеттер орындалды.

Оқу үлгерімі –64,6%, сапасы –100% (динамикасы өткен оқу жылымен салыстырғанда  +1,3 пайызға артты)

Ұсынымдар:

  • үлгерімі нашар және оқуға ынтасы төмен оқушылармен жеке жұмыс түрлерін жетілдіруге мұғалімдерді тарту;
  •  оқушыдағы білім олқылықтарын жою жөніндегі жұмысты күшейту;
  •  ӘБ жұмыс жоспарына пәндер бойынша білім сапасының мониторингі бойынша сұрақтар енгізу.

 

Оқу үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Мақсаты:

  • білімдегі олқылықтарды жою бойынша жеке жұмысты бақылау;
  • кеңес беру арқылы үлгерімі нашар оқушылармен жұмысты, оқытушылардың жұмысын, оларға қатысуды тексеру;
  • бір жыл ішінде үлгерімі нашар оқушыларды анықтау, үлгермеушілік себептерін талдау.

Үлгерімі нашар оқушылар бастапқы бақылаудан (мектеп курсындағы бақылау срездері) кейін анықталады, жиналыстарда және педкеңестерде келесі мәселелер талқыланады: сабақтардағы жеке жұмыс арқылы олқылықтарды жою, оқушылардың ата-аналарымен байланыс, танымдық іс-әрекетке деген ынтаны арттыру.

Пән мұғалімдері үлгерімі төмен білім алушылармен жеке жоспар бойынша жұмыс істейді, сабақтарда оқытудың сараланған тәсілі жүзеге асырылады.Сонымен қатар, деңгейлік тапсырмалар беріледі.

Тұжырымдар.Үлгерімі нашар оқушылармен жұмыс жүйелі түрде жүргізіледі, мұғалімдер үлгермеушіліктің алдын алу үшін жұмыс істейді, оның себебін анықтайды және тиісінше білім алушыларға сәтсіздіктерді жоюға көмектеседі.

 

 

Ата-аналармен жұмысты талдау

Мектептегі ата-аналармен жұмыс істеудің негізгі нысандары – ата-аналар жиналыстары (сыныптық және жалпымектептік); сынып жетекшілері мен мектеп әкімшілігінің ата-аналарымен жеке әңгімелесулер. Өткен оқу жылында төрт ата-аналар жиналысы өткізілді: қыркүйекте – ұйымдастырушылық, желтоқсанда – бірінші жартыжылдықтың қорытындысын шығару, ақпанда – қорытынды аттестаттаудың ерекшеліктері, мамырда – оқу жылының аяқталу нәтижелері (ақпан, сәуір – бітіретін сынып оқушыларының ата-аналарына арналған жалпымектептік).

9, 11 сынып оқушыларының ата-аналарының жиналыстары маңызды және қажет, онда мектеп әкімшілігі ата-аналарды балаларының одан әрі білім алуына бағыттайды.Сонымен қатар, ата-аналарды 2022 жылы ҰБТ өткізу рәсімімен таныстырды, оларға негізгі және жалпы орта білім туралы аттестат алу талаптары түсіндірілді.

 

Ата-аналар жиналысы сынып жетекшісінің оқушылардың ата-анасымен жақсы жұмыс істегенін көрсетті.Мектепте үлгерімі нашар оқушылар мен бағдарламаны орындай алмайтын оқушылардың ата-аналарымен үнемі жұмыс жүргізіледі.Бұл жұмыс сынып жетекшілерімен және мектеп әкімшілігімен әңгімелесу түрінде де жүзеге асырылады.

 

2022-2023 оқу жылындағы міндеттері

Міндеттері:

  • Мектеп оқушыларына мемлекеттік білім стандарттарына сай білім беру, білім берудің негізгі оқу жоспарына сай, көп нұсқалық бөліктеріне басшылыққа ала отырып, жан-жақты, қазіргі стандарт талаптарына сай, ғылым негіздерін оқыту үшін базалық білімдерінқалыптастыру.
  • Білім сапасын көтеру мақсатында:
  • Мектеп оқушыларының  даму  және білім алу деңгейін, білім алу дағдысы  мен  біліктілігін арттыру, оқу  процесінің  сапасын  анықтап, оқушылардың  білім білік  дағдыларына қажетті коррекция жасап үлгермеушілікті  болдырмау.
  • Бәсекелестікке қажет білім мен құзіреттілік біліктіліктерін алуға жағдай туғызу
  • Білім кеңістігінде оқушылардың интеллектуалдық және шығармашылық әлеуетін дамыту және ғылыми – зерттеушілік жұмыстарына жағдай жасау.
  • Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін қолайлы кеңістік қалыптастыру, оның ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.
  • Салауатты өмір салты дағдыларын тиімді меңгеру, дене дамуы мен психологиялық денсаулықты сақтау үшін қолайлы орта орнату.
  • Сынып жетекшілерге өздерінің функционалдық лауазым міндеттерін, айқын орындау, жүйелі түрде ұйытқы болу, ағымдық оқу-тәрбиелік міндеттерді шешуде, мақсат қоюда және жоспарлауда шығармашылықпен істің ыңғайын білу.
  • Оқу-тәрбиелік және ұйымдастырушылық мәселелерді шешуге ата-аналарды нәтижелі де тиімді тарту бойынша жұмысты жалғастыру. Ата-ана, жұртшылықпен жүргізілген жұмыстың нәтижесінде – мұғалімнің беделін көтеру.
  • Педагог кадрларды қолдау, дамыту және әлеуетін арттыруға бағытталған жұмыстар жүйесін жасау.
  • Мұғалімнің педагогикалық қызметі сапасын критериалды өлшеуіштер арқылы рейтингілік жүйемен бағалау;
  • Пән әдістеме бірлестіктерінің жұмысының жүйесін қалыптастыру, оны іске асыру арқылы әр пән мұғалімінің іскерлік қабілеттерін арттыру үшін жан-жақты ізденіспен әдістемелік жұмыстар жүргізу.

 

 

Новости