Педогог-эксперт, денешынықтыру пәні мұғалімі
Функционалдық міндеттері:
Тәрбие процесін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;
тәрбие жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастырады;
аға тәлімгерлердің, ұзартылған күн топтары тәрбиешілерінің, сынып жетекшілерінің, педагог-психологтардың, әлеуметтік педагогтардың қызметін жоспарлауды және бақылауды жүзеге асырады;
тәрбие жұмысы, мәдени-тәрбие іс-шараларын дайындау және өткізу бойынша құжаттаманы әзірлеуді қамтамасыз етеді;
тәрбие процесінің мазмұны мен өткізілу сапасына жүйелі бақылауды жүзеге асырады;
педагогтарды іріктеуге қатысады, кәсіби даму, педагогтердің біліктілігін және кәсіби құзыреттілігін арттыру бойынша жұмысты ұйымдастырады;
тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдары әкімшілігінің, әлеуметтік психологиялық қызметтері мен бөлімшелерінің жұртшылық және құқық қорғау органдарының өкілдерімен, ата-аналар қоғамдастығының, қамқоршылық кеңестің өкілдерімен өзара іс-қимылын үйлестіреді;
білім беру процесінің барлық қатысушыларының толерантты мінез-құлық мәдениетін қамтамасыз етеді;
психологиялық қызметтің жұмысын және білім алушыларды, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесін үйлестіреді;
мектеп-ата-ана қатынастарының жаңа нысандарын, мектеп пен отбасының толық өзара іс-қимылын қамтамасыз етеді;
тәрбие іс-шараларын өткізу кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
киберкультураны (компьютерлік технологиялар мүмкіндіктерін пайдаланады) және кибергигиенаны дамытады (интернет желісінде жұмыс істеу дағдылары мен білімі бар);
есептік құжаттаманың сапалы және уақтылы тапсырылуын қамтамасыз етеді;
ата-аналар үшін педагогикалық консилиумдар ұйымдастырады және өткізеді;;
мектеп парламентінің, оқушылардың өзін-өзі басқаруының, "Жас қыран", "Жас ұлан" балалар ұйымдарының жұмыстарын ұйымдастырады;
"Қоғамға қызмет ету", "Отанға тағзым" қоғамдық-пайдалы жұмыстарын ұйымдастырады.;
адамгершілік-рухани білім беруді қамтамасыз етуде "өзін-өзі тану" пәнінің педагогымен өзара іс-қимыл жасайды;
білім беру ұйымдары түлектерінің қауымдастығын құру және қызметін қамтамасыз ету бойынша жұмысты үйлестіреді;
педагогикалық еңбек ардагерлерімен өзара іс-қимыл жасайды;
білім беру ұйымы мұражайының жұмысын ұйымдастырады;
туристік жорықтар мен экскурсиялар ұйымдастырады;
білім алушылардың бойында патриоттық тәрбие, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын, тамақтану мәдениетін қалыптастыруды қамтамасыз етеді;
білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.
мектеп полицейінің қызметін үйлестіруді қамтиды.
ата-аналарға психологиялық-педагогикалық және құқықтық білім беруді ұйымдастырумен айналысады;
тәрбие жұмысының жылдық және айлық жоспарларына білім алушылардың, оқытушылардың және білім беру ұйымдары қызметкерлерінің қатысуымен құқық қорғау органдарының қызметкерлерімен іс-шаралар өткізеді;
сынып жетекшілерінің біліктілігін арттыру жұмысын ұйымдастырады;
СӨС, СПИД, экологиялық күзет бойынша педагогтерге нұсқау беруді өткізіп, жұмыста ұйымдастырады;
сынып және жалпы мектеп ата-аналары комитетінің жұмысын үйлестіреді;
балалар мен ата-аналар қызығушылықтарын, қажеттіліктерін зерделеу жұмыстарын (педагогтермен, ата-аналармен және қосымша білім беретін мамандармен бірге)
ұйымдастырады және олардың табысты іске асырылуы үшін жағдай жасайды;
мұғалімдер мен сынып жетекшілері өткізетін сыныптан тыс іс-шараларға қатысып, талдайды
педагогикалық ұжымның ата-аналар жұртшылығымен жұмысын ұйымдастырады және сайланбалы ата-аналар органдарымен өзара байланыста іс-әрекет жасайды;
Құқықтық тәрбие
Патриоттық тәрбие (ҚР Валютасы күні,Тәуелсіздік күні, Ғарышкерлер күні, Ауған даласынан Кеңес Әскерлерінің шығарылған күні, 7 мамыр, 9 мамыр, Рәміздер күні, Астана күні).
Ұлдар ұйымының жұмысы (Қалалық «Жігіт сұлтаны» байқауына қатысу).
суицид «Қиын» балалармен жұмыс
балалардың танымдық-бос уақытта демалу, шығармашылық, спорттық-туристік, техникалық қызметтерін ұйымдастырумен айналысатын ұжымдық органга басшылық етеді;
оқушылардың тұлғалық өсуіне, олардың таланттары, ақыл-ой мен дене қабілеттерін зерделейді;
клубтар, үйірмелер, секциялар, балалар мен ересектердің әр қилы бірлескен қызметтерінің жұмысын ұйымдастырады, 1-11 сынып оқушыларымен жеке жұмыстар жүргізеді;
каникулда оқушылар демалысының мазмұнды болуын ойластырады;
әлеуметтік-педагогикалық қызметке жетекшілік етеді, оқушылардың «қатерлі тобын» айқындауды және олардың әлеуметтік-педагогикалық бейімделуі, түзету мен теңестіру жұмыстарын ұйымдастырады;
қоғамдық және жастар ұйымдарымен, әскери комиссариатпен, тұрғылықты жердегі кәмлетке толмаған балалар істері жөніндегі инспекциямен өзара әрекеттестікте қызмет жүргізеді;
балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу бағдарламаларын әзірлеумен айналысады;
мектептегі оқушылардың өзін-өзі басқару қызметтін реттейді;
білім алушылар тыныс тіршілігін қамтамасыз етуде сынып жетекшілерінің өздеріне жүктелген міндеттемелерін орындауын қамтамасыз етеді, еңбекті қорғаудың нормалары мен ережелеріне қатаң сәйкестікте еркін қоғамдық пайдалы еңбек ТЖ ұйымдастырады;
мектеп медициналық –психологиялық педагогикалық консилиумының жұмысына қатысады;
жыл бойындағы тәрбие жұмысына талдау жасайды;
кезекші әкімшілік міндеттерін атқарады.
Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;
педагогика және психология негіздері;
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты, педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері;
педагогикалық этиканың нормалары;
экономика, қаржы-шаруашылық қызмет негіздері;
еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, педагогикалық жұмыс өтілі кемінде 3 жыл;
және (немесе) білім беру ұйымының "үшінші біліктілік санатты басшысының орынбасары" немесе "екінші біліктілік санатты басшысының орынбасары" немесе "бірінші біліктілік санатты басшысының орынбасары" біліктілік санатының болуы не "педагог – сарапшы" біліктілігінің болуы немесе "педагог – зерттеуші" немесе "педагог – шебер" біліктілігінің болуы.