back-image
КГУ "Гимназия имени Алихан Бокейхана"

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> КГУ "Гимназия имени Алихан Бокейхана"
Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызмет тәртібіне әдістемелік ұсынымдар
20-02-2023 12:18
Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызмет тәртібіне әдістемелік ұсынымдар

Психологиялық қызметтіңмақсаты-– білім алушылардытабысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіружәне кәсіби білім беру траекториясынсаналытаңдаудықалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайларжасауғабағытталғанпсихологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүйеліұйымдастыру.

3. Психологиялық қызметтіңміндеттері:

1) Оқытупроцесіндебілім алушылармен тәрбиеленушілердіңдаму жағдайынпсихологиялық-педагогикалық талдау, негізгіпроблемалармен олардың туындаусебептерінанықтау, олардышешуқұралдарынайқындау, сондай-ақұжымныңпедагогикалық қызметіүшін қауіпсізорта құру;

2) оқупроцесіндебаланыңпсихологиялық-педагогикалық мәртебесінжәне оның психологиялық даму динамикасынмониторингтеу; білім алушылармен тәрбиеленушілердіңоқуқызметіндараландыруғажәрдемдесу;

3) білім алушылардыңжеке ерекшеліктерімен ерекшеқажеттіліктерінескереотырып, оқытунәтижелерінеқойылатынмемлекеттікжалпығаміндеттібілім беру стандартыныңталаптарынорындауғажәрдемдесу болыптабылады;

4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулықпроблемаларын және деструктивтімінез-құлық нысандарыныңалдын алуға, білім алушылармен тәрбиеленушілердібейімдеу, оқытужәне тәрбиелеуқиындықтарынабағытталғанжеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларынәзірлеужәне енгізу;

5)білім алушылармен тәрбиеленушілердежаңаәлеуметтік тәжірибенісаналыжәне белсендітүрдеберу жолыменөзін-өзідамыту мен өзін-өзіжетілдіругеоқудағдыларынқалыптастыру және қабілеттеріндамытуғажәрдемдесу болыптабылады;

6) білім беру процесінеқатысушыларғабілім беру процесінеқатысушылардыңжеке құқықтарынанұқсанкелтірмей, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік, өзінесенімділік, шешімқабылдауқабілеті, белсендіәлеуметтік өзара іс-қимылқағидаттарынтәрбиелеумен қалыптастыруғажәрдемдесу;

7)білім беру ұйымының психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік қолдау саласындағығылымижәне практикағабағытталғанжетістіктерінтаратужәне практикағаенгізуболыптабылады;

8) білім алушылармен тәрбиеленушілердіңжеке мүмкіндіктерімен ерекшеқажеттіліктерінескереотырып, олардыәлеуметтендірудіңтиімді жағдайларынжасауүшін білім беру процесінеқатысушыларғапсихологиялық-педагогикалық қолдау көрсететінпедагогтармен мамандардыңпәнаралық, командалықөзара іс-қимылынқамтамасызету;

9) білім беру ұйымының алқалыоргандарымен

Новости