Психологиялық қызметтіңмақсаты-– білім алушылардытабысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіружәне кәсіби білім беру траекториясынсаналытаңдаудықалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайларжасауғабағытталғанпсихологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүйеліұйымдастыру.
3. Психологиялық қызметтіңміндеттері:
1) Оқытупроцесіндебілім алушылармен тәрбиеленушілердіңдаму жағдайынпсихологиялық-педагогикалық талдау, негізгіпроблемалармен олардың туындаусебептерінанықтау, олардышешуқұралдарынайқындау, сондай-ақұжымныңпедагогикалық қызметіүшін қауіпсізорта құру;
2) оқупроцесіндебаланыңпсихологиялық-педагогикалық мәртебесінжәне оның психологиялық даму динамикасынмониторингтеу; білім алушылармен тәрбиеленушілердіңоқуқызметіндараландыруғажәрдемдесу;
3) білім алушылардыңжеке ерекшеліктерімен ерекшеқажеттіліктерінескереотырып, оқытунәтижелерінеқойылатынмемлекеттікжалпығаміндеттібілім беру стандартыныңталаптарынорындауғажәрдемдесу болыптабылады;
4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулықпроблемаларын және деструктивтімінез-құлық нысандарыныңалдын алуға, білім алушылармен тәрбиеленушілердібейімдеу, оқытужәне тәрбиелеуқиындықтарынабағытталғанжеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларынәзірлеужәне енгізу;
5)білім алушылармен тәрбиеленушілердежаңаәлеуметтік тәжірибенісаналыжәне белсендітүрдеберу жолыменөзін-өзідамыту мен өзін-өзіжетілдіругеоқудағдыларынқалыптастыру және қабілеттеріндамытуғажәрдемдесу болыптабылады;
6) білім беру процесінеқатысушыларғабілім беру процесінеқатысушылардыңжеке құқықтарынанұқсанкелтірмей, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік, өзінесенімділік, шешімқабылдауқабілеті, белсендіәлеуметтік өзара іс-қимылқағидаттарынтәрбиелеумен қалыптастыруғажәрдемдесу;
7)білім беру ұйымының психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік қолдау саласындағығылымижәне практикағабағытталғанжетістіктерінтаратужәне практикағаенгізуболыптабылады;
8) білім алушылармен тәрбиеленушілердіңжеке мүмкіндіктерімен ерекшеқажеттіліктерінескереотырып, олардыәлеуметтендірудіңтиімді жағдайларынжасауүшін білім беру процесінеқатысушыларғапсихологиялық-педагогикалық қолдау көрсететінпедагогтармен мамандардыңпәнаралық, командалықөзара іс-қимылынқамтамасызету;
9) білім беру ұйымының алқалыоргандарымен