back-image
КГУ "Гимназия имени Алихан Бокейхана"

Расширение сферы применения казахского языка

Комитетом языковой политики Министерства науки и высшего образования Республики Казахстан реализован проект синтеза речи на казахском языке (экранный диктор) с целью расширения сферы применения казахского языка, в том числе создания необходимых условий для слабовидящих.

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> КГУ "Гимназия имени Алихан Бокейхана"
Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызмет тәртібіне әдістемелік ұсынымдар
20-02-2023 12:18
Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызмет тәртібіне әдістемелік ұсынымдар

Психологиялық қызметтіңмақсаты-– білім алушылардытабысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіружәне кәсіби білім беру траекториясынсаналытаңдаудықалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайларжасауғабағытталғанпсихологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүйеліұйымдастыру.

3. Психологиялық қызметтіңміндеттері:

1) Оқытупроцесіндебілім алушылармен тәрбиеленушілердіңдаму жағдайынпсихологиялық-педагогикалық талдау, негізгіпроблемалармен олардың туындаусебептерінанықтау, олардышешуқұралдарынайқындау, сондай-ақұжымныңпедагогикалық қызметіүшін қауіпсізорта құру;

2) оқупроцесіндебаланыңпсихологиялық-педагогикалық мәртебесінжәне оның психологиялық даму динамикасынмониторингтеу; білім алушылармен тәрбиеленушілердіңоқуқызметіндараландыруғажәрдемдесу;

3) білім алушылардыңжеке ерекшеліктерімен ерекшеқажеттіліктерінескереотырып, оқытунәтижелерінеқойылатынмемлекеттікжалпығаміндеттібілім беру стандартыныңталаптарынорындауғажәрдемдесу болыптабылады;

4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулықпроблемаларын және деструктивтімінез-құлық нысандарыныңалдын алуға, білім алушылармен тәрбиеленушілердібейімдеу, оқытужәне тәрбиелеуқиындықтарынабағытталғанжеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларынәзірлеужәне енгізу;

5)білім алушылармен тәрбиеленушілердежаңаәлеуметтік тәжірибенісаналыжәне белсендітүрдеберу жолыменөзін-өзідамыту мен өзін-өзіжетілдіругеоқудағдыларынқалыптастыру және қабілеттеріндамытуғажәрдемдесу болыптабылады;

6) білім беру процесінеқатысушыларғабілім беру процесінеқатысушылардыңжеке құқықтарынанұқсанкелтірмей, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік, өзінесенімділік, шешімқабылдауқабілеті, белсендіәлеуметтік өзара іс-қимылқағидаттарынтәрбиелеумен қалыптастыруғажәрдемдесу;

7)білім беру ұйымының психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік қолдау саласындағығылымижәне практикағабағытталғанжетістіктерінтаратужәне практикағаенгізуболыптабылады;

8) білім алушылармен тәрбиеленушілердіңжеке мүмкіндіктерімен ерекшеқажеттіліктерінескереотырып, олардыәлеуметтендірудіңтиімді жағдайларынжасауүшін білім беру процесінеқатысушыларғапсихологиялық-педагогикалық қолдау көрсететінпедагогтармен мамандардыңпәнаралық, командалықөзара іс-қимылынқамтамасызету;

9) білім беру ұйымының алқалыоргандарымен

Новости