Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің қарамағындағы террористік тұрғыдан осал объектілердің терроризмге қарсы қорғалуын ұйымдастыру жөніндегі нұсқаулығын бекіту туралы
Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2022 жылғы 22 қыркүйектегі № 803 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 28 қыркүйекте № 29879 болып тіркелді
Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
2022 жылғы 22 қыркүйектегі
№ 803 Бұйрыққа
қосымша Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің қарамағындағы террористік тұрғыдан осал объектілердің терроризмге қарсы қорғалуын ұйымдастыру жөніндегі нұсқаулық
1-тарау. Жалпы ережелер
1. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің қарамағындағы террористік тұрғыдан осал объектілердің терроризмге қарсы қорғалуын ұйымдастыру жөніндегі Нұсқаулық (бұдан әрі – Нұсқаулық) "Терроризмге қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-2-бабы 1-тармағына сәйкес әзірленді.
2. Осы Нұсқаулық Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 12 сәуірдегі № 234 қаулысымен бекітілген Объектілерді террористік тұрғыдан осал объектілерге жатқызу қағидалары мен өлшемшарттарына сәйкес террористік тұрғыдан осал объектілерге жатқызылған Қазақстан Республикасы Әділет министрліктің қарамағындағы аумақтық органдардың және ұйымдардын объектілеріне қолданылады (бұдан әрі – әділет объектілері).
3. Осы Нұсқаулық Әділет объектілерінің терроризмге қарсы қорғалуы жөніндегі іс-шараларды өткізуді қамтамасыз ететін Әділет объектілерінің басшылары мен персоналының жұмысында, олардың терроризмге қарсы қорғалуын ұйымдастыру кезінде, сондай-ақ әділет объектілерінің терроризмге қарсы қорғалуының жай-күйін зерделеу, тексеру және бағалау кезінде мемлекеттік және атқарушы органдар үшін пайдалануға арналған.
Әділет объектінің басшының бұйрығымен әділет объектінің терроризмге қарсы қорғалуы жөніндегі іс-шараларды өткізуді қамтамасыз ететін тұлға айқындалады.
Нұсқаулықта әділет объектілерінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің жалпы тәсілдері, оның ішінде қауіпсіздікті ұйымдастыру, кіру және объектішілік режимдерді енгізу, сондай-ақ тиісті құжаттаманы жүргізу егжей-тегжейлі баяндалған.
4. Әділет объектілерін пайдалану кезінде Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 6 мамырдағы № 305 қаулысымен бекітілген Террористік тұрғыдан осал объектілердің терроризмге қарсы қорғалуын ұйымдастыруға қойылатын талаптардың, сондай-ақ осы Нұсқаулықтың сақталуы қамтамасыз етілуге тиіс.
5. Мемлекеттік күзетуге жататын әділет объектілерінің өткізу режимі және инженерлік-техникалық нығайтылуы "Мемлекеттік күзетілуі тиіс объектілердің кейбір мәселелері" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 қазандағы № 1151 Қаулысымен сәйкес жүзеге асырылады.
6. Нұсқаулықта мынадай негізгі ұғымдар қолданылады:
1) аса қауіпті аймақ – терроризм актісі салдарынан қирауы объектінің қалыпты жұмыс істеуінің айтарлықтай бұзылуына, оның елеулі зақымдануына немесе ондағы аварияға әкеп соғуы мүмкін үй-жай, учаскелер және құрылымдық элементтер;
2) бейнебақылау жүйесі – өзара ақпарат алмасуды жүзеге асыратын, жұмыс істеп тұрған бейнеарналардың, бейнедеректерді жазу мен сақтаудың бағдарламалық және техникалық құралдарының, сондай-ақ бағдарламалық және (немесе) техникалық басқару құралдарының жиынтығы;
3) хабардар ету жүйесі – террористік тұрғыдан осал объектідегі тұлғаларды төтенше жағдайлар (авария, өрт, дүлей апат, шабуыл, террористік акт) кезіндегі дабыл және қалыптасқан жағдайдағы іс-қимылдар туралы жедел хабардар етуге (жарықпен және (немесе) дыбыстық хабарлауға) арналған техникалық құралдар жиынтығы;
4) жеке күзет ұйымы - өзiнiң кәсiпкерлiк қызметi ретiнде күзет қызметтерiн көрсететiн коммерциялық ұйым жеке күзет ұйымы;
5) бақылау-өткізу пункті – адамдарды және көлік құралдарын бақылауды, өткізуді, тексеріп қарауды қамтамасыз етуге арналған арнайы жабдықталған орын;
6) әділет объектінің периметрі – құқық белгілейтін құжаттарға сәйкес объектінің шекарасы;
7) объектінің ықтимал қауіпті учаскелері – объектінің аумақтық бөлінген, жарылыс-өрт қаупі бар, қауіпті химиялық заттар, қару мен оқ-дәрілер, уытты заттар мен препараттар, технологиялық тізбектердің, жүйелердің, жабдықтардың немесе құрылғылардың элементтері қолданылатын, сақталатын немесе пайдаланылатын аймақтары (учаскелері), құрылымдық және технологиялық элементтері, объектінің қауіпті аймақтары, сондай-ақ объектідегі адамдар көп болуы, терроризм актісінің жасалуы өмір мен денсаулыққа залал келтіруі, аварияның, қауіпті әлеуметтік-экономикалық салдарға әкеп соғатын төтенше жағдай қаупінің туындауы, кейіннен терроризм актісін жасауда пайдалану мақсатында қауіпті заттар мен материалдардың ұрлануы ықтимал орындар;
8) оқу (профилактикалық) іс-шаралары – персонал мен күзетті оқытудың алғашқы ден қою дағдыларын дарыту мақсатында нұсқамалар мен сабақтар түрінде жүзеге асырылатын алдын ала тәсілдері;
9) өткізу режимі – адамдардың санкциясыз кіруі (шығуы), көлік құралдарының кіруі (шығуы), мүлікті кіргізу (шығару), әкелу (әкету) мүмкіндігін жоққа шығаратын, белгіленген тәртіпті регламенттейтін қағидалар жиынтығы;
10) терроризмге қарсы қорғалу паспорты – объект туралы жалпы және инженерлік-техникалық мәліметтер қамтылатын, оның терроризмге қарсы қорғалуының жай-күйін көрсететін және террористік тұрғыдан осал объектідегі терроризм актілерінің алдын алу, жолын кесу, барынша азайту және (немесе) салдарын жою жөніндегі іс-шараларды жоспарлауға арналған ақпараттық-анықтамалық құжат;
11) хабардар ету жүйесі – террористік тұрғыдан осал объектідегі тұлғаларды төтенше жағдайлар (авария, өрт, дүлей апат, шабуыл, террористік акт) кезіндегі дабыл және қалыптасқан жағдайдағы іс-қимылдар туралы жедел хабардар етуге (жарықпен және (немесе) дыбыстық хабарлауға) арналған техникалық құралдар жиынтығы.
Осы нұсқаулықтарда пайдаланылатын өзге ұғымдар Қазақстан Республикасының терроризмге қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамасына сәйкес қолданылады.
7. Террористік тұрғыдан осал объектілердің терроризмге қарсы қорғалуын ұйымдастырудың мақсаты терроризм актісін жасауға кедергі келтіретін жағдайлар жасау (әділет объект аумағында терроризм актісін жасау тәуекелін азайту) және ықтимал террористік қатерлердің салдарын барынша азайту және (немесе) жою болып табылады.
Әдiлет объектiсiнде олар бойынша терроризм актiсiн жасауды болдырмайтын (терроризм актiсiнiң жасалу қаупiн төмендететiн) жағдайлар жасау мақсатында басшы, басқа да лауазымды адамдар iске асыруға бағытталған шараларды жүзеге асырады.
1) әділет объектілері үшін террористік сипатта болуы мүмкін қауіптерді нақтылау;
2) әділет объектісінің ықтимал қауіпті аймақтарын анықтау;
3) әділет объектіде террористік актінің жасалуына және оларды жоюға ықпал ететін ықтимал себептер мен жағдайларды анықтау;
4) әділет объектіде қажетті инженерлік -техникалық құралдармен жарақтау;
5) әділет объектісінде қауіпсіздікті аймақтарын анықтау және белгіленген өткізу режимін қамтамасыз ету;
6) әділет объектісі үшін ықтимал террористік қауіптерге әрекет ету алгоритмдерін әзірлеу;
7) әділет объектісінің жеке құрамы арасында терроризмге қарсы сананы қалыптастыру;
8) қызметкерлерді даярлауды (оқытуды) ұйымдастыру;
9) әділет объектісінің басшыларын, персоналын хабардар ету және жеке құрам мен әділет объектісіне келушілерді эвакуациялау схемаларын әзірлеу;
10) әділет объектісінің терроризмге қарсы қауіпсіздік паспортын уақтылы және сапалы дайындау;
11) терроризмге қарсы қорғалуын қамтамасыз ету бойынша талаптардың сақталуын бақылау арқылы қамтамасыз етіледі анықталған кемшіліктерді дер кезінде жою.
8. Әдiлет объектiсiнде оның ықтимал террористiк қатерлер салдарын барынша азайтуға және (немесе) жоюға дайындығын қамтамасыз ететiн жағдайлар жасау мақсатында басшылар және өзге де лауазымды адамдар:
1) терроризмге қарсы дайындық бойынша оқу іс-шараларында әділет объектісінің жеке құрамын барынша қамтуды қамтамасыз ету;
2) әділет объектісін күзету туралы шарт жасасқан күзет қызметі субъектісінің қызметкерлерін террористік сипаттағы қатерлерге алғашқы әрекет ету дағдыларына оқыту;
3) әділет объектісі персоналының, жеке күзет ұйымы қызметкерлерінің терроризм актісі немесе оны жасау қаупі туралы Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздік және (немесе) ішкі істер органдарын уақтылы хабардар етуге әзірлігін қамтамасыз ету;
4) әділет объектiсiнде терроризм актiсi болған жағдайда қызметкерлер мен келушiлердi әдiлет объектiсiне уақтылы хабарлауды және эвакуациялауды қамтамасыз ету;
5) әдiлет объектiсiнiң терроризмге қарсы қауiпсiздiк паспортын ағымдағы күйде сақтау, оның тиiсiнше сақталуы;
6) адамдардың өмірі мен денсаулығына тікелей қатер төндіретін жағдайларды қоспағанда, негізгі авариялық-құтқару, авариялық-құтқару және өзге де қызметтер келгенге дейін лаңкестік актінің зардаптарын жоюға және барынша азайтуға бағытталған алғашқы ден қою іс-шараларын ұйымдастыру үшін қажетті күштер мен құралдардың әзірлігін қамтамасыз ету;
7) өмірді қамтамасыз ету жүйелерінің қауіпсіздігін және әділет объектісінің, персоналдың және әділет объектісіне келушілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша авариялық іс-шараларды дайындау және ұйымдастыру.
Қорғау шараларын ұйымдастыру уақтылылық, сараланған тәсіл, барабарлық және кешенділік қағидаттарына негізделеді.
9. Әдiлет объектiлерiнiң басшылары жалдамалы ғимаратта (үй-жайда) орналасқан кезде объектiнiң терроризмге қарсы қауiпсiздiгiнiң паспортын әзiрлейтiн, объектiнi күзететін, объектiнi қазiргi заманғы инженерлiк техникамен жарақтандыруды жүзеге асыратын тараптарды жалдау шартында белгiлеудi қамтамасыз етедi. және техникалық құралдар, олардың үзіліссіз жұмыс істеуін бақылау, қол жеткізуді бақылауды ұйымдастыру және осы Нұсқаулықтың талаптарына сәйкес осы іс-шараларды қаржыландыру.
10. Терроризмге қарсы қорғау саласында әділет объектілері үшін ұсынылатын құжаттар тізбесі осы Нұсқаулыққа 1-қосымшада келтірілген.
2-тарау. Өткізу режимін ұйымдастыруға қойылатын талаптар
11. Осы тарау әділет объектілердің терроризмге қарсы қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсаттарына сәйкес келетін объектілердегі өткізу режимін ұйымдастыруға қойылатын талаптарды анықтайды.
Әділет объектілеріне кіруді бақылауды жеке күзет ұйымдары жүзеге асырады.
Мемлекеттік күзетілетін әділет объектілеріне кіруді бақылауды ішкі істер органдарының мамандандырылған күзет бөлімшелері жүзеге асырады.
12. Әдiлет объектiсiн терроризмге қарсы қорғауды қамтамасыз ету, қол жеткiзудi бақылау және объектiшiлiк бақылау тәртiбiн ұйымдастыру:
1) әділет объектісінде жеке құрам мен келушілердің кіруіне шектеусіз үй-жайлар (учаске, аймақ);
2) әлеуетті қауiптi және сыни аймақтар болған кезде әдiлет объектiсiнiң персонал мен келушiлердiң қол жеткiзуi шектелген үй-жайлар (аудан, аймақ);
3) әділет объектілеріне және (немесе) оның бір бөлігінің әділет объектісіне немесе оның бір бөлігіне (аймағына) заңсыз ниетпен бөгде адамдардың кіруін, сондай-ақ рұқсатсыз кіруін болдырмайтын, әділет объектісі персоналының және келушілерінің қолжетімділігін бақылау көліктердің;
4) әділет объектісіне кедергісіз кіруге құқығы бар адамдардың тізімі;
5) тыйым салынған аймақтарға жіберілген адамдардың тізімі (бар болса);
6) осы Нұсқаулыққа 2-қосымшаға сәйкес тізбеге сәйкес әділет объектілеріне алып өтуге тыйым салынған заттарды әділет объектісінің аумағына әкелу (тасымалдау) тәртібін;
7) жеке күзет ұйымдары қызметкерлерінің және сот төрелігі объектісінің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін лауазымды адамдардың белгіленген ережелерді бұза отырып, оның аумағына кіруге, алып жүруге (контрабандаға) тыйым салынған заттарды алып жүруге және (немесе) жасауға әрекет жасаған адамдарды анықтау кезіндегі әрекеттері заңсыз әрекеттер; объектінің периметріне тікелей жақын жерде ұзақ уақыт тоқтап тұрған белгісіз көліктерді анықтау кезінде.
13. Терроризмге осал объектілерді қорғау жөніндегі қызметті жүзеге асыруға рұқсаты бар ұйымдармен жеке күзет ұйымдарымен күзет қызметтерін көрсету туралы шарт заңнамада белгіленген тәртіппен жасалады.
14. Күзет қызметi субъектiсiмен шарт жасасу кезiнде сот төрелігі объектiсiн терроризмге қарсы қорғауды қамтамасыз ету жөнiндегi шараларды көздеу қажет:
1) әділет объектісін қорғау, объектінің ықтимал қауіпті учаскелерін және сыни аймақтарды күзету (бақылау), оның ішінде оларда бөгде адамдардың бақылаусыз болуын болдырмау;
2) әділет объектісінің персоналын және оған келушілерді, көлік құралдарын әділет объектісіне немесе оның бөлігіне (аймағына) рұқсат беруді ұйымдастыру;
3) сот төрелігі объектісінің аумағында заңсыз ниеті бар адамдарды, сондай-ақ оларды жүзеге асыру үшін пайдаланылуы мүмкін объектілер мен заттарды анықтау;
4) күзет ұйымының қызметкерлерімен үй-жайларды тексеру әдістемесі, жарылғыш құрылғыларды орналастырудың ықтимал орындарын анықтау, жасалған терроризм актісі нәтижесінде туындайтын техногендік қауіптерді барынша азайтуға және жоюға бағытталған алғашқы ден қою іс-шараларын орындау бойынша оқыту іс-шараларын ұйымдастыру;
5) күзет ұйымы қызметкерлерінің әділет объектісінде орнатылған инженерлік-техникалық қорғау құралдарын тиісінше пайдалануы және оларды пайдалану дағдыларын меңгеру және (немесе) жетілдіру үшін қосымша сабақтар өткізу.
3-тарау. Профилактикалық және оқу-жаттығу іс-шараларын ұйымдастыруға қойылатын талаптар
15. Әдiлет объектiсiн терроризмге қарсы қорғау жөнiндегi iс-шараларды жүзеге асыруды қамтамасыз ететiн тұлға (тұлғалар) терроризмге қарсы сана мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында әдiлет объектiсiнiң жеке құрамымен профилактикалық және оқыту iс-шараларын өткiзедi (жүзеге асырады) терроризм актiсiн жасау қаупi төнген кезде және ол жасалғаннан кейiн әдiлет объектiлерiнiң қызметкерлерiнiң сауатты тәртiбiн.
Әдiлет объектiсiнiң орналасқан жерi бойынша терроризмге қарсы комиссияның келiсуiмен әдiлет объектiлерiнiң басшыларын, басқа да лауазымды адамдарын, персоналын оқытуға уәкiлеттi органдардың өкiлдерi де тартылады.
16. Әдiлет объектiсiн терроризмге қарсы қорғау жөнiндегi iс-шаралардың орындалуын қамтамасыз ететiн адам (тұлғалар) тиiстi бiлiмдi, дағды мен дағдыны алу мақсатында бiлiктiлiгiн арттыру курстарына оқуға жiберiледi (жiберiледi).
17. Профилактикалық және тәрбиелік іс-шаралар брифингтер, практикалық және теориялық сабақтар, эксперименттер түрінде өткізіледі. Брифингтер, практикалық және теориялық сабақтар әділет объектісінің басшысы бекіткен кестеге сәйкес өткізіледі.
Осы Нұсқаулықтың 15-тармағында көрсетілген мақсаттарға жету үшін бір реттік сабақ осы Нұсқаулықтың 3-қосымшасына сәйкес бірнеше тақырыпты қамтуы мүмкін.
18. Нұсқама кезінде персоналға терроризм актісі туындаған жағдайдағы іс әрекет алгоритмі, оның салдарын азайту және жою тәсілдері жеткізіледі. Практикалық және теориялық сабақтарды өткізу кезінде әділет объектісінің жеке құрамы осы Нұсқаулыққа 4-қосымшаға сәйкес террористік сипаттағы ықтимал қауіптерге қарсы іс-қимыл алгоритмімен таныстырылады.
19. Теориялық сабақтар терроризмнің қауіптілігін түсіндіру, террористердің террористік сипаттағы өзекті қатерлер туралы өз көзқарастары мен идеяларын насихаттауды жүзеге асыратын нысандарын, әдістері мен тәсілдерін әшкерелеу және терроризм актісін жасауға кедергі келтіретін жағдайлар жасау бойынша сабақтар өткізу арқылы тұрақты негізде ұйымдастырылады.
20. Практикалық сабақтар мыналарға бағытталған:
1) Әділет объектілері персоналының, жеке күзет ұйымы қызметкерлерінің іс қимылдарының барынша үйлесімділігін және нақтылығын қамтамасыз ету болып табылады;
2) жасалған терроризм актісі нәтижесінде туындаған техногендік сипаттағы қатерлерді барынша азайтуға және жоюға бағытталған бастапқы ден қою іс-шараларын орындау бойынша жұмыстар жүргізу, персоналды, жеке күзет ұйымы қызметкерлерінің адамдарды эвакуациялауға дайындығын тексеру;
3) объект персоналының терроризм актісімен байланысты бұзушылықтарды жою жөніндегі сауатты іс-қимылды жүзеге асыру үшін қажетті кәсіптік және психофизиологиялық даярлығын жеткілікті деңгейде ұстап тұру.
21. Терроризм актісін жасау немесе жасау қаупі төнген кездегі іс-қимылдар бойынша практикалық сабақтар Әділет объектісінің барлық ұжымын қамти отырып, жылына бір рет өткізіледі, бұл ретте оларды өткізу туралы ақпарат 5 жұмыс күнінен кешіктірілмей ішкі істер және Ұлттық қауіпсіздік органдарының аумақтық бөлімшелеріне жіберіледі.
22. Нұсқамалар жоспарлы және жоспардан тыс болып бөлінеді.
23. Жоспарлы нұсқама жылына бір рет өткізіледі және осы Нұсқаулықтың 4-қосымшасына сәйкес қалыптасқан жағдайды сәйкестендіруге және террористік сипаттағы ықтимал қауіп-қатерлерге іс-қимыл алгоритмдеріне сәйкес дұрыс әрекет етуге қызметкерлерді оқытуға бағытталған.
24. Күзет қызметі субъектілерінің қызметкерлерімен нұсқамаларды, сабақтарды (практикалық және теориялық) Әділет объектісін күзетуге шарт жасасқан күзет қызметі субъектісінің басшысы ұйымдастырады және олар әділет объектісінде пайдаланылатын терроризмге қарсы қорғаудың инженерлік-техникалық құралдарын пайдалану дағдыларын сатып алуға және жетілдіруге, сондай-ақ үй-жайларды тексеру техникасына, жарылыс құрылғыларын салудың ықтимал орындарын анықтауға бағытталған.
25. Әділет объектілерінде эксперименттерді ұйымдастыруды және жүргізуді терроризмге қарсы күрес жөніндегі жедел штаб жүзеге асырады және ол Әділет объектілерінің терроризм актісін жасауға кедергі келтіруге дайындығын, режимін бағалауды, салдарын барынша азайтуды және жоюды қамтамасыз етуді қамтиды.
26. Нұсқамалар мен сабақтарды өткізу туралы осы Нұсқаулықтағы 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша терроризмге қарсы қорғау жөніндегі оқу іс-шараларын есепке алу журналында жазба жүргізіледі.
27. Әділет объектісінде эксперимент жүргізу фактісі эксперимент жүргізу нәтижелері туралы актімен расталады, ол Әділет объектісі басшысында сақталады.
28. Әділет объектісінде эксперимент нәтижелері туралы акт келіп түскеннен кейін оның басшысы, өзге лауазымды адам тиісті ден қою шараларын, оның ішінде оқытудың мазмұнына өзгерістер енгізуді де қабылдайды.
4-тарау. Террористік көріністерге ден қою, сондай-ақ жасалған терроризм актісінің нәтижесінде туындаған техногендік сипаттағы қатерлерді жою мәселелері бойынша өзара іс-қимылды ұйымдастыруға қойылатын талаптар
29. Әділет объектілерін күзетуге шарт жасасқан Әділет объектілерінің және күзет қызметі субъектілерінің басшылары терроризм актісін іске асыру немесе жасау қатерлеріне ден қоюға әзірлікті қамтамасыз ету, терроризмге қарсы әртүрлі деңгейдегі оқу-жаттығуларды, машықтандыруларды, терроризмге қарсы операцияларды дайындау және өткізу шеңберінде аумақтық ішкі істер, Ұлттық қауіпсіздік органдарымен және терроризмге қарсы күрес жөніндегі жедел штабтармен өзара іс-қимыл жасайды.
30. Аумақтық ішкі істер және Ұлттық қауіпсіздік органдары келесі жағдайларда дереу хабардар етіледі:
1) әділет объектісіне шабуыл жасаған немесе дайындалып жатқан шабуыл туралы мәліметтер алған жағдайларда;
2) әділет объектісінің аумағына заңсыз кіру әрекеттері;
3) әділет объектісінде өрттер және басқа да дүлей зілзалалар туындаған жағдайларда;
4) ғимараттарда, қоймаларда немесе әділет объектісінің аумағында күдікті заттар табылғанда;
5) әділет объектісінің қызметіне және қорғалу жағдайына бөгде адамдар тарапынан негізсіз қызығушылық байқалған жағдайларда.
31. Ақпаратты беру кезінде терроризм актісін жасау немесе оны жасау қаупі туралы алынған мәліметтер, сот төрелігі объектісінің атауы мен мекенжайы, оқиғаның болған уақыты, зардап шеккендердің болуы, олардың орналасқан жері мен жағдайы, тегі , хабарламаны жіберген адамның аты мен әкесінің аты (бар болса) және олардың атқаратын лауазымы.
32. Террористік қауіптілік деңгейін анықтау кезінде әділет объектілерінің басшылары келесі қауіпсіздік шараларын қабылдайды:
1) террористік қауіптіліктің "сары" деңгейінде:
әділет объектісінде өткізу режимін күшейту;
қауіпсіздік, құлақтандыру, бейнебақылау және күзет сигнализациясы
жүйелерінің жұмыс қабілеттілігін тексеру және қамтамасыз ету;
келушілерді, персоналды және көлік құралдарын, қажет болған жағдайда арнайы техникалық құралдарды пайдалана отырып тексеру;
шарт жасасқан күзет қызметі қызметкерлеріне нұсқама беру;
алынған ақпаратқа қарай тиісті саладағы мамандарды тарта отырып, дағдарысты жағдайларды оқшаулау жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын әділет объектілерінің персоналына күзет қызметтерін көрсету туралы;
терроризм актісін (актілерін) жасау немесе жасау қатері төнген кезде персоналмен іс-қимыл бойынша оқу іс-шараларын өткізу;
эвакуациялау орындарын анықтай отырып, адамдарды, материалдық құндылықтарды және құжаттаманы шұғыл эвакуациялау мәселелерін пысықтау;
объектілерде сақталатын қауіпті заттарға қол жеткізуге жол бермеу бойынша шаралар қабылдау;
2) террористік қауіптіліктің "қызғылт сары" деңгейі кезінде (террористік қауіптіліктің "сары" деңгейі белгіленген кезде қабылданатын шаралармен қатар):
терроризмге қарсы күрес жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органдармен және ұйымдармен, жедел штабтармен бірлескен іс-қимылдарды пысықтау
терроризм актілеріне ден қою, сондай-ақ жасалған терроризм актісінің нәтижесінде туындаған техногендік сипаттағы қатерлерді жою мәселелері бойынша;
қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша қызметкерлерді жоғары дайындық режиміне келтіру;
3) террористік қауіптіліктің "қызыл" деңгейі белгіленген кезде (террористік қауіптіліктің "сары" және "қызғылт сары" деңгейлері енгізілген кезде қолданылатын шаралармен қатар):
адамдарды құтқару жөнінде шұғыл шаралар қабылдау, құтқару қызметтері мен құралымдарының үздіксіз жұмыс істеуіне жәрдемдесу;
5-тарау. Террористік тұрғыдан осал объектінің терроризмге қарсы қорғалу паспортын әзірлеуге және оның қолданылуына қойылатын талаптар
33. Әділет объектісінің терроризмге қарсы қорғалуы жөніндегі іс –шараларды өткізуді қамтамасыз ететін адам (адамдар) Әділет объектісінің терроризмге қарсы қорғалуы паспортын (бұдан әрі - паспорт) әзірлейді.
Паспорт Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 12 қарашадағы № 1217 қаулысымен бекітілген террористік тұрғыдан осал объектілердің терроризмге қарсы қорғалуының үлгілік паспортына (бұдан әрі – үлгілік паспорт) сәйкес бір мезгілде электрондық нұсқаны әзірлей отырып, екі данада жасалады.
34. Паспорттың жобасы Әділет объектісінің басшысы әділет объектісін террористік тұрғыдан осал объектілердің, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың тізбесіне (бұдан әрі – аумақтық тізбе) енгізу туралы тиісті хабарламаны алған кезден бастап қырық бес жұмыс күні ішінде әзірленеді.
Паспортты әзірлеу мерзімдерін ұлғайту қажет болған кезде (объектінің күрделілігін ескере отырып) объект басшысы ұзарту себептері мен мерзімдерін көрсете отырып, объект орналасқан жердегі терроризмге қарсы комиссияға тиісті өтініш жасауға бастамашылық жасайды.
35. Аумақтық тізбеге енгізілген Әділет объектісі паспортының жобасы жасалғаннан кейін он күнтізбелік күн ішінде объектінің орналасқан жері бойынша аумақтық ішкі істер органының басшысымен келісуге жіберіледі.
Паспорттың жобасын Ішкі істер органдарында келісу мерзімі оның адресатқа келіп түскен күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күнінен аспайды.
36. Ішкі істер органының аумақтық бөлімшесінен паспорттың жобасына ескертулер болған кезде оны пысықтау мерзімі қайтарылған күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күнінен аспайды.
37. Келісілгеннен кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде паспортты Әділет объектісінің басшысы бекітеді (оның ішінде оны жаңарту кезінде).
38. Үй, ғимарат (ғимараттар мен құрылыстар кешені) бірнеше құқық иеленушіге тиесілі объектілерді орналастыру үшін пайдаланылған жағдайларда, паспорт жасау объектілердің барлық құқық иеленушілері немесе олардың біреуі арасындағы жазбаша келісім бойынша жүзеге асырылады.
39. Бірлесіп жасаған кезде паспортты террористік тұрғыдан осал объектілердің барлық құқық иеленушілері бекітуі тиіс.
40. Бір құқық иеленуші жасаған кезде паспортты объектінің басқа құқық иеленушілерінің келісімі бойынша объектінің басшысы бекітеді.
41. Паспорттың көшірмелерінің (электрондық көшірмелерінің) саны және оларды объектінің басқа құқық иеленушілеріне жіберу олардың құқық иеленушілері арасындағы жазбаша келісіммен айқындалады.
42. Паспорттың бірінші данасы (түпнұсқасы) қолжетімділік шектеулі ақпаратпен жұмысты ұйымдастыруға қойылатын талаптарға сәйкес объектінің құқық иеленушісі болып табылатын ұйым басшысының бұйрығымен айқындалған жауапты адамда немесе объектінің бөлімшесінде, ал шет елдердегі мекемеде – оның басшысы белгілеген тұлғада сақталады.
43. Паспорттың екінші данасы және паспорттың электрондық нұсқасы (PDF форматында электрондық ақпарат жеткізгіште) ол бекітілген немесе түзетілген күннен бастап он күнтізбелік күннен кешіктірілмейтін мерзімде сақтау үшін Қазақстан Республикасы Ішкі органының аумақтық бөлімшесіне жіберіледі.
44. Паспорт өзгерген жағдайда түзетіледі:
1) меншік құқығы,
2) объект басшысы;
3) объектінің атауы;
4) объектінің негізгі мақсаты;
5) Егер конструкциясына өзгерістер жүргізілген болса, объектінің, іргелес аумақта құрылыс салудың жалпы алаңы мен периметріне немесе үйлерді (құрылыстар мен ғимараттарды) және инженерлік жүйелерді күрделі жөндеу, реконструкциялау аяқталғаннан кейін;
6) объектінің ықтимал қауіпті учаскелері;
7) объектінің терроризмге қарсы қорғалуын қамтамасыз ету үшін тартылатын техникалық құралдар негізінде жүзеге асырылады.
45. Паспортқа түзетулер енгізу оның өзгеру себебі туындаған кезден бастап жиырма жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады. Жекелеген жағдайларда терроризмге қарсы комиссияның шешімі бойынша Әділет объектісінің басшысы бастамашылық жасаған кезде объектінің күрделілігіне және енгізілетін өзгерістерге қарай өзге де мерзімдер белгіленуі мүмкін.
46. Паспортқа Әділет объектісі басшысының қолымен расталған өзгерістер енгізіледі. Өзгерістер болған паспорттың элементтері ғана ауыстырылуға жатады. Бір мезгілде Әділет объектісі басшысының қолы қойылған тиісті өзгерістер туралы ақпарат паспорттың екінші данасына қоса тіркеу үшін Қазақстан Республикасының Ішкі істер органдарына жіберіледі.
47. Паспорт толық ауыстыруға жатады:
1) кемінде бес жылда бір рет;
2) паспорт мәтіні тармақтарының жартысынан астамына түзетулер енгізген жағдайда.
Күші жойылған паспорт тиісті акт жасала отырып, комиссиялық тәртіппен жойылуға жатады.
Акт әділет объектісінде қалады.
Актінің көшірмесі паспорттың екінші данасын сақтау орны бойынша жіберіледі.
48. Паспорттың мәліметтері шектеулі сипатта болады, олармен жұмыс істеу тәртібі шектеулі ақпаратқа қойылатын заңнама талаптарымен айқындалады. Әділет объектілерінің басшылары оны әзірлеуге тартылмаған адамдардың паспортқа қол жеткізуін шектеу, объектінің терроризмге қарсы қорғалуын қамтамасыз ету, объектілердің терроризмге қарсы қорғалуының жай-күйін бақылау, терроризмге қарсы күрес жөніндегі жедел штаб қызметінде шаралар қабылдайды.
49. Паспорт терроризмге қарсы операция, оқу-жаттығулар, жаттығулар мен эксперименттер жүргізілген жағдайда пайдаланылады және оның өкілінің сұрау салуы бойынша терроризмге қарсы күрес жөніндегі жедел штабқа беріледі.