back-image
Қарағанды облысы білім басқармасының Шахтинск қаласы білім бөлімінің "Ә.Бөкейханов атындағы мектеп-лицейі" КММ

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> Қарағанды облысы білім басқармасының Шахтинск қаласы білім бөлімінің "Ә.Бөкейханов атындағы мектеп-лицейі" КММ
Ақпараттандыру бойынша жұмыс
17-06-2022 10:39
Ақпараттандыру бойынша жұмыс

 

 

 

Қарағанды облысы білім басқарамасы Шақтинск қаласының білім бөлімі «Әлихан Бөкейхановатындағы мектеп-лицейі» КММ

ақпараттандыру бағдарламасы

 

Түсініктемелер

 

Бағдарлама – бұл білім жүйесінің жаңа сапалы жағдайын қамтамасыз ететін, білім мекемесіндегі тұтас, жүйелі  өзгерістерді көрсететін құжат.

 БМ ақпараттандыру бағдарламасы – БМ даму бағдарламасының бөлігі.

Мектептің бірыңғай ақпараттық кеңістігі – оқу үрдісінің барлық қатысушылары ақпараттық деңгейде байланысқан жүйе: басшылар, оқытушылар, оқушылар мен ата-аналары. Әкімшілік басқару саласында, ал оқытушылар оқу үрдісінің нәтижелілігін арттыру саласында байланысқан. Оқу үрдісінің барлық қатысушылары өзара ақпаратпен біріккен.

Оқу үрдісінің қатысушылары:

1. әкімшілік (директор, оның орынбасарлары);

2. әлеуметтік-психологиялық қызмет;

3. педагогтар  (сынып жетекшілері, пән мұғалімдері);

4.оқушылар(сыныбы, жасына қарамастан);

5. ата-аналар(«білімнің сапасына» негізгі тапсырыс берушілер).

 Қоғамның қазіргі кезеңі адамзат қызметінің барлық салаларына компьютер технологиясының ықпал етуімен, ғаламдық ақпараттық кеңістік құрайтын қоғамдағы ақпараттың таралуымен сипатталады. Бұған себеп – өткен замандарда естілмеген ақпарат рөлінің артуы, бүкіл өндіріс пен қоғам өмірінде ақпараттың маңызды қозғаушы күшке айналуы. Осыған байланысты оқушылардың функционалды сауаттылығын дамыту мен оларды ақпараттық қоғам жағдайында өмір сүруге дайындауға бағытталған келесі міндеттердің ерекше өзектілігі пайда болады:

·   Көлемді ақпаратпен жұмыс істеу жағдайында сын тұрғысынан ойлау білік-дағдыларын қалыптастыру;

· АКТ құралдарын пайдаланып, оқу материалымен өз бетінше жұмыс жасай алу білік-дағдыларын қалыптастыру (ақпаратты іздеп өңдеу, мәліметтердің түрлі дереккөздерін пайдалану, құжаттармен жұмыс)   

· Оқу білімдері мен өмірдегі құбылыстардың байланысын таба білу; білім, білік-дағдыларын пайдаланып, дәстүрлі емес міндеттерді шешу қабілеттерін дамыту; 

· Түрлі көзқарастарды ескере отіріп, тез тіл табысуды дамыту; пікірталастарға қатысу, сахнада сөз сөйлеу дағдысын арттыру, командада жұмыс істеу біліктерін дамыту. 

Жалпы орта білім деңгейінде белгіленген міндеттерді шешудің келешек варианты бұл бірыңғай ақпараттық кеңістік ұйымдастыру болып табылады:

·  оқыту үрдісін жетілдіретін, оның сапасы мен нәтижелілігін  арттыратын оқыту құралы ретінде компьютер технологиясын қолдану.

·  шығармашылық даму үшін оқыту құралдары ретінде компьютер технологияларын қолдану;  

· компьютер мен басқа да замануиақпараттыққұралдарды зерделеуобъектілеріретіндеқарастыру;  

 · компьютер техникасынбақылау, реттеу, тестілеуме психодиагностика үрдістерінавтоматтандыруқұралыретіндеқолдану;   

· замануиақпараттықтехнологиялардызияткерлікуақыттыұйымдастыруүшінпайдалану; 

·  Интернет-ресурстарды  сабақтардызамануидеңгейдесапалыөткізуүшінқолдану;

Ынтымақтастықпедагогикасы, оқушылардыңбелсендендіру, саралапоқыту– замануипедагогиканыңүрдістерімұғалімніңоқуүрдісіндегірөлінқайтақарастыруғаитермелейді. Компьютердіңпайдаболуыоқуүрдісініңжаңақұрылымдарыніздеугежолашты. Компьютер мұғалімгетехникалықжәнетехнологиялыққолдаубереді, уақытынүнемдейді. Оқушының барлық қателері компьютер арқылы анықталады. Компьютер оқушығаоқуқызметініңжағымдықарқынынбелгілеугемүмкіндікбереді,мұғалімдіоқуүрдісінүнемібақылауқажеттілігіненбосатады. Мұғалімәроқушығаназараудараалады. Әроқушыөздайындықдеңгейінеқарайжұмысістеугемүмкіндікалады.Бұл оқу үрдісіне жағымды әсер береді. Әрине, бұның бәрі жақсы техникалық, бағдарламалық және әдістемелік қамтамасыз ету арқылы іске асырылады. Мұғалімөзікомпьютердіжетікбілуітиіс. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2020-2023 ОҚУ ЖЫЛДАРЫНА АРНАЛҒАН

МЕКТЕПТІ АҚПАРАТТАНДЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ПАСПОРТЫ

Бағдарламаныңатауы

2020 – 2023ж.ж. арналған мектепті ақпараттандыру бағдарламасы

Бағдарламаныңжетекшісі

Ж.К.Белиспаева, ақпараттандырубойыншадиректордыңорынбасары

Әзірлеугенегіздеме

2011-2020 жылдарынаарналғанҚазақстанРеспубликасыныңмемлекеттікбілімберудідамыту бағдарламасы

2020 жылынадейінҚазақстанРеспубликасыныңбілімжүйесінақпараттандырустратегиясы

2010-2015 жылдарынаарналғанэлектрондыоқытужүйесініңконцепциясы

Бағдарламаныңнегізгіқұрастырушылары

Ж.К.Белиспаева, ақпараттандырубойыншадиректордыңорынбасары

Бағдарламаның мақсаты

Оқуүрдісініңбарлыққатысушыларынеңүздікбілімресурстары мен технологияларыменқамтамасызету. Бірыңғайақпараттықбілімортасынқұру.

Бағдарламаныңміндеттері

 (қызмет бағыты)

- Оқуүрдісінавтоматтандыруүшінжағдайлартуғызу;

- Электронды оқыту жүйесін қамтамасыз ету және пайдаланушыларды дайындау;

- Мектептің технологиялық инфрақұрылымын дамыту;

- АКТ қолдану саласында педагогтердің және ата-аналардың құзіреттілік деңгейін арттыру;

- Бағдарламалық педагогикалық құралдар қорын құру (электронды, мультимедиа оқулықтары,пәндер бойынша бақылаужәне оқыту бағдарламалары, компьютерлік анықтамаларменэнциклопедияларжәне  т.б.);

- Білім үрдісінде ақпараттық коммуникативтік технологияларды қолдану саласында мұғалімдердің біліктілігін арттыру мен мұғалімдерге әдістемелік қолдау көрсету жұмысын ұйымдастыру

Бағдарламаныіскеасырумерзімі

2020-2023 ж.ж.

Негізгііс-шаралардыорындаушылар

Әкімшілік, шығармашылықтоптар, әдістемелікжетекшілері, пәнмұғалімдері

Бағдарламаны қаржыландыру көздері

Бюджетқаражаты

Күтілетін нәтижелер

- Білімгежетудегітеңсіздіктітөмендету

-  АКТ арқылыбілімсапасыныңдеңгейінарттыру

- Мұғалімдердің біліктілігін қашықтықтан арттыру

-  Оқушылардың оқу материалын меңгеруін жақсарту

-  АКТ арқылы әлемдік білім кеңістігіне кіру

-  АКТ арқылы оқушылардың оқу жетістіктерін талдау, мұғалімдердің түзету жұмыстарын жасай алуы

- Бірыңғай орталандырылған бағдарламалық-педагогикалық мәліметтер қорын қолдану және толықтыру

Бағдарламаның орындалуын бақылауды ұйымдастыру жүйесі.

-   Бағдарламаны іске асырудың бағалау критерийлерін әзірлеу

-   Статистикалық есептерді қалыптастыру

-   Жыл сайын бағдарламаны іске асырылуын педагогикалық кеңестер мен ата-аналар жиналысында талдау

 

 Бағдарламаның өзектілігін дәлелдеу

 Қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайларды білім сапасының мәселесі өмір деңгейін арттырудың факторы, ұлттық идея ретінде қарастырылады. Білім саясатында жаңа мақсаттар керек.Білім сапасы туралы дәстүрлі көзқарастарды қайтадан қарастыруымыз қажет. Білімнің жаңа сапасы – ел дамуының замануи өмірлік талаптарына сәйкес келеді.Қазір мектеп замануи ақпараттық қоғамның аспектілерін көрсетеді, өзгерістер болып жатыр, мультимедиа-сандық мәдениетте тәрбиеленген жаңа өркениет орнатылуда. Мектепті жаһандандыру қазіргі кезеңдегі басты міндеттердің бірі болып табылады: оқу үрдісіне қатысушылардың ақпараттық құзіреттіліктерін қалыптастыру, Интернетте жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, жаңа электронды білім ресурстарын, ақпараттық құралдарын, технологияларын қолдану.

 Мектепті ақпараттандыру бағдарламасыныңнегізгі идеясы мектептік білімді ақпараттандыруды іске асырудағы кешенді әдіс болып табылады. Ақпараттық жүйе білім мекемесінде барлық үрдістерді кешенді қамтамасыз етуі керек: оқытуды, тәрбиелеуді, жаңашыл басқару қызметін.  

№ 1Жоба

Мектептің ақпараттық кеңістігін кеңейту

 

Мақсаты:материалды-техникалық  базаны жетілдіру және мектеп-лицейдің ақпараттық кеңістігін мультимедиалық оқу әдістемелік материалдарымен толықтыру,АБЖ«Bilimal» жүйесімен жұмыс жасау, «Bilim Media Group” ЖШСресурстарын қолдану.

 

№ п\п

Іс-шаралар

Мерзімі

Жауаптылар

1

Мектептіңматериалдық-техникалықбазасынжетілдіру.

Біліммедиатекасын, Интернет-ресурстарын,электрондыққұралдардысатыпалуарқылыақпараттықресурстардыкеңейту

Жыл бойы

Ақпараттандыру бойынша директордың орынбасары Әдістемелік бірлестік меңгерушілері

2

Компьютерлердіңтехникалықжәнебағдарламалықжағдайынтексеру

Оқужылыныңбасында

Ақпараттандырубойыншадиректордыңорынбасары. Құрал-жабдық  инженері.

 

 

Оқуүрдісінде АКТ қолданумақсатындамұғалімдер мен оқушыларғаИнтернеткекіругемүмкіндік беру

Жыл бойы

Ақпараттандырубойыншадиректордыңорынбасары

3

Пәнкабинеттерін  қосымшатехникаменжабдықтау (принтер, видеопроектор)

қыркүйек 

Ақпараттандырубойыншадиректордыңорынбасары. Құрал-жабдық  инженері.

4

ҰБДҚ жұмыс

Жыл бойы

Ақпараттандырубойыншадиректордыңорынбасары

5

Педагогтердіңжәнеоқушылардыңжобаларқорынқұру

Жыл бойы

Дарындыбалаларменжұмыс б/шадиректордыңорынбасарыАқпараттандырубойыншадиректордыңорынбасары

6

-Интернет-ресурс,  СБР

Кеңіненқолдану

Жыл бойы

Ақпараттандырубойыншадиректордыңорынбасары

7

- оқу-әдістемелікқордықұру.

- СБР сатыпалу

- электрондыоқулықтардысатыпалу

- флипчарттарқорынқұру

- электрондытестерқорынқұру

Жыл бойы

Ақпараттандырубойыншадиректордыңорынбасары

Құрал-жабдық  инженері

8

 АБЖ «Bilimal»  жүйесіндежұмыс, bilimal.kz білімпорталыныңақпараттықресурстарынқолдану

Жыл бойы

Ақпараттандырубойыншадиректордыңорынбасары

10

Вирусқақарсыалдыналужұмыстары

Жыл бойы

Құрал-жабдық  инженері

11

Жаппайоқубағдарламасыныңмәліметтерқорынтолықтыру

Жыл бойы

Мұғалімдер

12

Кабинеттердегікомпьютерлердегі  интернетжелісініңтұрақтыжұмысістеуінқамтамасызету

Жыл бойы

АқпараттандырубойыншадиректордыңорынбасарыҚұрал-жабдық  инженері

 

Күтілетін нәтижелер:

 Осы бағдарламаны іске асыру барысында мұғалімдердің барлық жұмыс орындары компьютер техникасы мен жабдықталады. Нәтижесінде оқу-әдістемелік материалдары көбейеді: мультимедиа сабақтары, флипчарттар, тесттер, электронных оқу құралдары. Бұл оқушылардың ғылыми жобаларға, пән олимпиадаларына, байқауларға, ҒПК қатысуға ынталарын арттырады. Мұғалімнің сабақтарға дайындығы сапалы түрде өзгеріп, әдістемелік қор жасау қажеттілігі туындайды

 

№ 2Жоба

Педагогтердің АКТ құзіреттілігін арттыру.

 

Мақсаты: оқу-тәрбие үрдісінде АКТ қолдануға қызығушылық білдіретін педагогтердің ақпараттық құзіреттіліктерінің деңгейін арттыру

№ п\п

Іс-шаралар

Мерзімі

Жауаптылар

 1

АКТ қолдану саласында педагогтердің біліктілігін арттыру:

АКТ қолдану семинарларын өткізу.

- бастауыштарға

- жалғастырушыларға

 -біліктілерге

 

Жыл бойы

 Есмаганбетова Н.С.

Мухаметжанова Н.М.

Белиспаева Ж.К.

 

 2

МӘБ жұмысын ұйымдастыру:

1.Мемлекеттік ақпараттандыру аясында ұсынылатын СБР-мен пән мұғалімдерін таныстыру

2. СБР талқылау, қор жасау.

 3.СБР жүйелеу

4. АКТ қолданатын мұғалімдердің іс-тәжірибелерімен алмасулары

Жылбойы

 Ақпараттандырубойыншадиректордыңорынбасары

МӘБ жетекшілері, кітапханашы,

 3

 «Bilim Media Group» ЖШС сандық білім ресурстарын қолдану  бойынша оқыту семинары

қыркүйек

Ақпараттандырубойыншадиректордыңорынбасары  

 4

Жаратылыстану –математикалық пәндер бірлестігінде сабақ үрдісінде электронды оқулықтарды пайдалануды тексеру

тоқсан сайын

Ақпараттандырубойыншадиректордыңорынбасары  

 5

Гуманитарлық пәндер бірлестігінде сабақ үрдісінде электронды оқулықтарды пайдалануды тексеру

тоқсан сайын

Ақпараттандырубойыншадиректордыңорынбасары 

 6

Интербелсенді тақтаны оқыту үрдісінде пайдалану

Жылбойы

Ақпараттандырубойыншадиректордыңорынбасары

 7

Өзіндік мультимедиа құралдарынжасау

Жылбойы

Пән мұғалімдері

8

 

Үйірме жұмыстарын жүргізуде ақпараттандыру жүйесін пайдалану

Жылбойы

Информатика мұғалімдері

 Күтілетін нәтижелер

Пән мұғалімдері өздерінің АКТ құзіреттіліктерін арттырады, мультимедиа және интербелсенді жоспарларының қорын жасайды. Мұғалімдердің ақпараттық-коммуникативтік технологияларды сенімді қолдануы кәсіби байқауларға белсене қатысуға мүмкіндік береді, АКТ қолдануы арқылы ашық сабақтар мен іс-шаралар көп өткізіледі.

 

 

 

 № 3Жоба

Оқушылардың АКТ құзіреттілігін арттыру

Мақсаты: оқыту мен шығармашылықты дамыту үшін компьютер технологияларын қолдану

№ п\п

Іс-шаралар

Мерзімі

Жауаптылар

1

 АКТ менгерудемирасқорлықтықалыптастырумақсатындажоғарысыныпоқушыларыныңпрезентацияларжасауы

Жылбойы

ИЕТ мұғалімдері

2

 Оқушылардыңқашықтықтанолимпиадаға, шығармашылықбайқауларға, ҒПК, мультимедиа жобаларыныңбайқауларынақатысуы

Жылбойы

ИЕТ мұғалімдері

2

Оқушылардыңғылыми-зерттеуқызметінұйымдастыру

Жылбойы

Ақпараттандырубойыншаорынбасар, ИЕТ мұғалімдері

2

 АКТ қолдануарқылыпәнапталықтарын, тәрбиеіс-шараларынұйымдастырыпөткізу

Жылбойы

Ақпараттандырубойыншаорынбасар, ИЕТ мұғалімдері

5

Мультимедиа жобаларынкөрсетіпоқушылардыңғылымиконференцияларынөткізу

 

қараша

Ақпараттандырубойыншаорынбасар, ИЕТ мұғалімдері

 6

СБРжұмыс: оқушылардыңбілімдеңгейінанықтау

Тоқсансайын

ОІМ,

Ақпараттандырубойыншаорынбасар

       

 Күтілетіннәтижелер

 Оқу-тәрбиеүрдісіндемұғалімдердің АКТ белсенеқолдануыоқушылардыңоқуынтасы арттырады. 2021-2023оқужылдарынаарналғанмектептіңақпарраттандырубағдарламасыніскеасырубарысындакелешектекөретініміз:

-Оқуүрдісінебарыншаақпараттықтехнологиялардыенгізу; 

-дәстүрлі сабақтардың түрлерін өзгерту; 

-XXIғасыр–ақпараттық технологиялар ғасырындағы оқушының жеке қабілеттерін дамыту;

- оқушылардың білім сапасын арттыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2021-2022 оқу жылына арналған ақпараттандыру жоспары

Р/с

Жұмыс мазмұны

Мерзімі

Жауапты

Құжат түрі

1.

Компьютерлердің техникалық  жағдайын тексеру және жаңа оқу жылына дайындау

Тамыз

Директордың ақпараттандырубойынша орынбасары, ШІМ, құрылғылар инженері

Есеп

2.

Ескі компьютерлерді есептен шығару

Қыркүйек - қазан

Директор, ақпараттандыру бойынша орынбасар, ШІМ, есепші

Есептен шығару құжаттары

3.

Мектеп мұғалімдерінің АКТ- мен жұмыс істеу барысын тексеру және сараптама жасау

Қазан

Ақпараттандырубойыншаорынбасар

Мониторинг

4.

АБЖ «Білімал» жүйесімен жұмыс жасау бойынша оқыту семинарын ұйымдастыру

Қараша

Информатика пәнінің мұғалімі

Жоспар, монитроинг

5.

СБР бойынша оқыту семинарын  өткізу.

Демалыс уақытында

Ақпараттандыру бойынша орынбасар, информатика пәнінің мұғалімі

Жоспар, монитроинг

6.

Жаппай мектеп мұғалімдерін интернет желісімен жұмыс барысын қадағалау

Демалыс уақытында

ОІМ, информатика пәнінің мұғалімі

Жоспар, монитроинг

7.

Жаппай пән мұғалімдерін тестілеу бағдарламаларымен жұмыс істеуге  дағдыландыру

Желтоқсан

ОІМ, информатика пәнінің мұғалімі

Жоспар, монитроинг

8.

Информатика пәнінің оқытылу жағдайын тексеру

Қаңтар

ОІМ

Анықтама

9.

Мектеп оқушылары мен пән мұғалімдерін қашықтық олимпиадаларға қатыстыру

Жыл бойы

ОІМ

Кесте, анықтама

11.

Информатика апталығын өткізу

Ақпан

ӘБЖ, информатика пәнінің мұғалімі

Әзірлеме

12.

АКТ-ны қолдану барысында мұғалімдердің өз пәндері бойынша интеллектуалды ойын сабақтарын ұйымдастырылуы

Жыл бойы

Пән мұғалімдері.

Әзірлеме

13.

Флипчарттар базасын толықтыру

Жыл бойы

ОІМ, пән мұғалімдері

Тіркелу журналы

14.

Ақпараттындыру жағдаяттарын әдістемелік кеңестерде қарастыру

Жыл бойы

ӘБЖ, пән мұғалімдері,информатика пәнінің мұғалімі

Хаттама

15

Мектепті ақпараттандыру жұмыстары  бойынша жылдық қорытынды шығару

Мамыр

ОІМ, информатика пәнінің мұғалімі

Есеп

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Новости