БЕКІТІЛДІ
ҚҚ ББ Шахтинск қаласыныңББ
«№1 мектеп гимназиясы » КММ директоры
________________ З.Ахмедия
07 маусым 2022 жыл
2022-2023 оқу жылына дарынды балалармен жұмыс жоспары.
Мақсаты: дарынды балаларды анықтау және олардың оңтайлы дамуына қолайлы жағдай жасау.
Р№ |
Іс-шаралар |
Мақсат |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
Дарынды балалармен жұмыс нәтижесін мектеп – гимназияның педагогикалық кеңесінің отырысында талқылау. |
Гимназия рейтингісімен таныстыру |
тамыз |
Самоследова К.В. |
2 |
Оқу-танымдық белсенділігі жоғары оқушылардыңдеректер банкін қалыптастыру. |
Жеке пәндер мен оқу бағыттары бойынша ең дайын оқушыларды анықтау |
қыркүйек |
Самоследова К.В., МК жетекшілері |
3 |
Оқу-танымдық белсенділігі жоғары оқушыларды психологиялық тестілеу және диагностикалау. |
Оқушылардың танымдық, мотивациялық аясының даму деңгейін, оқушылардың дарындылық дәрежесін анықтау. |
қыркүйек |
Психолог |
4 |
Дарынды балалармен жұмысты жоспарлау |
Мектеп оқушыларының білім қажеттіліктерін қанағаттандыру, оқу бағдарламаларын жүзеге асыру |
қыркүйек |
МК жетекшілері, пән мұғалімдері |
5 |
ОҒҚоқушыларынқалыптастыру. Зерттеу тақырыптарын бекіту. ОҒҚсабақтарын өткізуге жағдай жасау (сабақ кестесі, консультациялар) |
Гимназия оқушыларын зерттеу сайысының барлық кезеңдерінде сәтті өнер көрсетуге дайындау. Білім деңгейі жоғары оқушылардың танымдық белсенділігін мотивациялау және жаңарту |
қыркүйек |
Самоследова К.В., пән мұғалімдері |
6 |
Қосымша білім беру жүйесін ұйымдастыру |
Үйірме және факультатив жұмысын ұйымдастыру |
қыркүйек |
Самоследова К.В., Гарданова М.Б. |
7 |
Оқушылардыңбейіндік және бейіндік оқытуды ұйымдастыру. Элективті курстарды әзірлеу ( бейіндік және бейіндік оқыту бөлігі ретінде ) |
Кәсіптік бағдар беру жұмыстарын жүргізу. |
қыркүйек |
Самоследова К.В., Гарданова М.Б. |
8 |
Пәндік олимпиадалардың мектепішілік кезеңін ұйымдастыру, мектеп оқушыларының олимпиадасының қалалық кезеңіне қатысу үшін тізімдерді қалыптастыру, оқушыларды пәндік олимпиадалардың қалалық, облыстық, республикалық турларына дайындау. |
Жеке пәндер мен оқу бағыттары бойынша ең дайын оқушыларды анықтау. Мектеп оқушыларына арналған олимпиаданың барлық кезеңдерінде гимназия оқушыларын сәтті өнер көрсетуге дайындау. |
ББ,ББ.БҒМкестесіне сәйкес. |
Самоследова К.В., пән мұғалімдері |
9 |
Әртүрлі пәндер бойынша мектепішілік, қалалық, облыстық, республикалық және халықаралық олимпиадаларға, конференцияларға қатысу. |
Жеке пәндер мен оқу бағыттары бойынша гимназияның ең дайын оқушыларын анықтау. Әртүрлі пәндер бойынша оқушылардыңмүмкіндіктерін жүзеге асыру. |
бір жыл ішінде |
Самоследова К.В., пән мұғалімдері |
10 |
Жоғары оқу орындарымен өзара әрекеттесу |
Гимназия оқушыларының ғылыми-практикалық конференцияларда, олимпиадаларда, жарыстарда барынша мүмкін болатын нәтижеге жетуі. |
бір жыл ішінде |
Гарданова М.Б., Самоследова К.В., пән мұғалімдері |
он бір |
Гимназия оқушыларының университет оқытушыларымен кездесуін ұйымдастыру |
Оқушылардыңжеке пәндер мен білім беру бағыттары бойынша білімдерін тереңдету үшін университет оқытушыларының консультацияларын ұйымдастыру. |
бір жыл ішінде |
Гарданова М.Б. |
12 |
ӘК жоспарларына сәйкес пәндер бойынша сыныптан тыс жұмыстарды өткізу |
Балалардың мүмкіндіктерін кеңейту, дарынды балалардың мүмкіндіктерін дамыту және жүзеге асыру үшін жағдай жасау. |
ӘК жетекшілері Ахметова Ш.К |
|
13 |
Балалардың қабілеттерін анықтау, дамыту және жүзеге асыру бойынша ата-аналармен бірлескен жұмыс: тақырыптық және проблемалық ата-аналар жиналыстары, топтық және жеке кеңестер, сауалнамалар, ата-аналарды сыныптан тыс жұмыстарға тарту, ашық сабақтар, гимназияның ата-аналарға шығармашылық есептері. |
Дарынды балалардың мүмкіндіктерін дамыту және жүзеге асыру үшін жағдай жасау . |
бір жыл ішінде |
Самоследова К.В., Догай А.А., Ахметова Ш.К., психолог, пән мұғалімдері |
1 4 |
Гимназия оқушыларының жетістіктерін бұқаралық ақпарат құралдарында, әлеуметтік желілерде жариялау. |
Оқушылар мен ата-аналарды ақпараттандыру, гимназия беделін арттыру. |
бір жыл ішінде |
Самоследова К.В., Гарданова М.Б., пән мұғалімдері |
он бес |
Дарынды балалармен жұмыс бойынша мұғалімдердің, үйірме жетекшілерінің шығармашылық есептері |
Педагогикалық ұжым арасында тәжірибе алмасу |
мамыр |
Самоследова К.В., Гарданова М.Б. |
16 |
Дарынды балалармен жұмысты талдау және жаңа оқу жылындағы жұмыс перспективалары. |
2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс жоспарын құру |
мамыр |
Самоследова К.В. |
Орын. Самоследова К.В.
87074703318