back-image
"Тасшоқы негізгі орта мектебі"КММ
Организации> "Тасшоқы негізгі орта мектебі"КММ
Дарынды балалармен жұмыс
11-06-2022 22:05
Дарынды балалармен жұмыс

Бекітемін: 

Мектеп директоры:              

                        Жумашева А.К.

 

 

«Тасшоқы негізгі орта мектебі» КММ-і бойынша

олимпиадалық резерв мектебінің жұмыс жоспары

 

Негізгі бағыттары

Мерзімі

Жауаптылар

Ұйымдастыру жұмысы

1

Олимпиадалық резерв мектебініңжұмысжоспарынжасау

Қыркүйек

ОТЖ бойынша мектеп директорының орынбасарлары

2

Олимпиадалық резерв мектебінеқатысушылардыңдерекқорынқалыптастыру

Қазан

ОТЖ бойынша мектеп директорының орынбасарлары, пән мұғалімдері

Диагностикалықжұмыс

1

Диагностикалықматериалдардыдайындау (ата-аналарғаарналғансауалнамалар, оқушыларғаарналғантесттер, бақылаукарталарыжәнет.б.).

Қазан-қараша

Мектеп психологі

2

Білімалушылардыңқызығушылықтары мен бейімділіктерінзерттеу: дарындылықтыңбарлықтүрлерініңкритерийлеріннақтылау.

Жыл бойы

Мектеп психологі

3

Ата-аналардыңдиагностикасыжәнежекеәңгімелер.

Жыл бойы

Мектеп психологі, сынып жетекшілері

Зияткерлік даму

1

Олимпиаданыңмектептурынөткізуүшінматериалдардайындау

 

ОТЖ бойынша мектеп директорының орынбасарлары, пән мұғалімдері

2

Олимпиаданыңмектепішілік, аудандықкезеңдеріне қатысу.

 

ОТЖ бойынша мектеп директорының орынбасарлары, пән мұғалімдері

3

Олимпиадалық резерв мектебіжұмысыныңнәтижелілігіне Мониторингжасау

Жыл бойы

ОТЖ бойынша мектеп директорының орынбасарлары

Әдістемелік қамтамасыз ету

2

Олимпиадалық резерв мектебініңоқушыларыменжұмысбойынша әдістемелікматериалдардыжинаужәне жүйелеу

Жыл бойы

ОТЖ бойынша мектеп директорының орынбасарлары

3

«Олимпиадалық резерв мектебінің»оқу жылындағы жұмысының қорытындысы

мамыр

ОТЖ бойынша мектеп директорының орынбасарлары

4

Келесіоқу жылына жұмыстыжоспарлау

мамыр

ОТЖ бойынша мектеп директорының орынбасарлары, пән мұғалімдері

         

ДАРЫНДЫОҚУШЫЛАРМЕНЖҮРГІЗІЛГЕНЖҰМЫС

 

ДАРЫНДЫБАЛАЛАРМЕНЖҰМЫСІСТЕУМАҚСАТЫ:

Заманталабынасайбәсекегеқабілетті, білімді, іскер, ойлаужүйесідамыған, адамгершілігіжоғары, логикалықтұжырымжасауғабейім, еркінойлайалатын  мақсатқажетуүшінеңбектенебілетінжекетұлғанықалыптастыру.
 
МІНДЕТІ:

  • Жекелеген пәндерден балалардың дарындылығын айқындау.
  • Дарынды және ерекше қабілетті балалардың ізденуіне жағдай жасау.
  • Оқушының ақыл – ой қабілетін жетілдіру;
  • Шығармашылық жеке дарындылғын арттыру;
  • Қабілетті оқушымен жеке жұмыстар жүргізу арқылы білімі  мен  ой өрісін әрі қарай дамыту, білім сапасын арттыру.
  • Техника саласындағы қабілетті балалардың келешегіне бағдар беру.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕСІ

  • Оқушыларды өз тілінде жатық сөйлеуге, кез-келген ортада қарым-қатынасқа түсе алуға даярланады;
  • Кестелі, бейнелі тілдік сөйлеуді қолданады;
  • Өзіне тән стильдік ерекшелігі қалыптасады;
  • Сөз бояуын құбылта алады.
  • Ойын анық, дәл, шешен тілмен жеткізеді.
  • Сөзі ой мен сезімге әсер ететін мағыналы сөздік тұлғаларды қолданады;
  • Әдеби тілдік нормаларды ұтымды қолданады.
  • Жағдаяттардан жол тауып шыға алады.

 
ДАРЫНДЫ  БАЛАМЕН  ЖҰМЫС  ЖАСАУДА МҰҒАЛІМГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

  • дарынды оқушыны анықтау әдістерімен жұмыс жасай алуы;
  • дарынды оқушыларды (жекелей және топпен)оқытуға арналған бағдарлама құрастырып, сонымен тұрақты жұмыс істей білуі;
  • оқушы дарындылығын дамытуға қажетті зерттеу жұмыстарын жүргізе алуы;
  • дарынды оқушыны оқытудың нәтижесін нақты бағалай білуі;
  • дарынды оқушының ғылыми –ізденіс жұмыстарымен айналысуына жетекшілік етуі;
  • дарынды оқушыны олимпиадалар мен сайыстарға дайындауда жетістікке жете алатындай деңгейде жұмыс жасауы.
  • сабақ беретін пәнін мемлекеттік стандарт деңгейінен жоғары деңгейде білу
  • оқушы дарындылығының моделін білу;
  • қазіргі заманға сай оқытудың жаңа технологияларын білу;
  • дарынды оқушыны оқыту, тәрбиелеу үрдісінде үлгірімге ғана көңіл бөлмей оның басқа да көрсеткіштерімен байланысына да көңіл бөлу;
  • дарынды оқушылардың ерекшелігін ескере отырып, оларға шығармашылықпен жұмыс жасайтын тапсырмалар дайындай білуі

 

Дарынды балаларды айрықша оқшауландыратын ерекшеліктер:

  • ақыл-ой еңбегіне бейімділік,
  • жоғары зерттеушілік қабілеті мен танымдық мотивация,
  • білімі,
  • жаңа хабарды ұдайы қабылдауға ұмтылыс яғни танымдық қажеттілік.

Бақылаулар көрсеткендей, жоғары танымдық қажеттілік баланың өз талпынысымен болады.

  • Дарынды балалар қиын тапсырмаларды құштарлықпен оңай орындайды.
  • Дайын жауаптарды ұнатпайды.

ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУДЕ 
НЕНІ ЕСКЕРУ КЕРЕК?

  • Балаларның пәнге қызығушылығын, білуге құштарлығын нақты анықтау.
  • Балаға тапсырманы деңгейлеп беріп, зейінін тұрақтандыру қажет.
  • Баланың мінезін – құлқын ерекшелігін білу.(Нені ұнатады, нені ұнатпайды,қай кезде білімді жақсы меңгереді, қай кезде шаршайды? т.б)
  • Баланың бір қалыпты, жүйелі жұмыс жасауына көңіл бөлу.
  • Берілген тапсырманы бірлесе талдау.
  • Бала қызығушылығына қолдау көрсету, орынды кеңес бере білудің маңызы зор.

ДАРЫНДЫ БАЛАНЫҢ СИПАТТАМАСЫ:

  1. Интелектуалдық сферасы.
  2. Білімділік өрісі
  3. Ойлау қабілеті ерекшесі тұрақты, қызығуы мол, кейде бір іспен айналысса тоқтай алмайды, өз ойын ерте жеткізеді.

 

Дарынды оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі:

 

Жұмыстың бағыттары:

  • Диагностика – оқушыны тұлға ретінде байқау.
  • Қабілеті жоғары және дарынды оқушылармен биологиясабағында жұмыс істеу;
  • Сабақтан және сыныптан тыс жұмыстары.

 

Жұмыстың әдістері:

  • Анкета, сұрақтар қою;
  • Әңгімелесу;
  • Тестілеу;
  • Әдебиеттерді қарастыру;
  • Шығармашылық жұмыстар;
  • Жобалау әдісі;
  • Мәселе шешу әдісі;
  • Синквейн.

 

Жұмыс түрлері:

  • сабақ кезіндегі қиындығы жоғары тапсырмаларды пайдалану;
  • факультатив;
  • өз білімін көтеру;
  • пән апталықтарын өткізу;
  • ғылыми-практикалық конференциялар;
  • олимпиадалар;
  • интеллектуалдық марафон.

 

Негізгі принциптері: Баламен жеке сыйластық және сенімді қарым-қатынас орнату.

Болжап отырған нәтиже: Оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс-әрекетке талдау жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалаптасқан тұлға.

 

Дарындылық анықтамасы:

  • Іс-әрекеттің сәтті орындалуын қамтамасыз ететін қабілеттік істің өзара сәйкестік сапалығын айтады;
  •  Іс-әрекеттің  жағдайдағы ерекшелігі, кеңінен қамтылған адам мүмкіндігі;
  • Ақылдың потенциалы немесе интеллект. Оқуға, білімге жалпы танымдық мүмкіндіктер және қабілеті;
  • Баланың табиғаты арқылы дамыған қабілет туралы;
  • Таланттылық және адамгершілігінің жоғары жетістіктерге жеткізетін іс-шаралар.

Дарынды баланың сипаттамасы:

  •  Интелектуалды сферасы;
  • Білімділік өрісі;
  • Ойлау қабілеті ерекшесі тұрақты, қызығуы мол, кейде бір іспен айналысса тоқтай аламайды, өз ойын ерте жеткізеді.

 

Дарындылық үш параметрмен анықталады:

  • Танымдық жеке дамуы;
  •  Психологиялық жеке дамуы;
  •  Физикалық дамуы.
Новости