Бекітемін:
Мектеп директоры:
Жумашева А.К.
«Тасшоқы негізгі орта мектебі» КММ-і бойынша
олимпиадалық резерв мектебінің жұмыс жоспары
№ |
Негізгі бағыттары |
Мерзімі |
Жауаптылар |
|
Ұйымдастыру жұмысы |
||||
1 |
Олимпиадалық резерв мектебініңжұмысжоспарынжасау |
Қыркүйек |
ОТЖ бойынша мектеп директорының орынбасарлары |
|
2 |
Олимпиадалық резерв мектебінеқатысушылардыңдерекқорынқалыптастыру |
Қазан |
ОТЖ бойынша мектеп директорының орынбасарлары, пән мұғалімдері |
|
Диагностикалықжұмыс |
||||
1 |
Диагностикалықматериалдардыдайындау (ата-аналарғаарналғансауалнамалар, оқушыларғаарналғантесттер, бақылаукарталарыжәнет.б.). |
Қазан-қараша |
Мектеп психологі |
|
2 |
Білімалушылардыңқызығушылықтары мен бейімділіктерінзерттеу: дарындылықтыңбарлықтүрлерініңкритерийлеріннақтылау. |
Жыл бойы |
Мектеп психологі |
|
3 |
Ата-аналардыңдиагностикасыжәнежекеәңгімелер. |
Жыл бойы |
Мектеп психологі, сынып жетекшілері |
|
Зияткерлік даму |
||||
1 |
Олимпиаданыңмектептурынөткізуүшінматериалдардайындау |
|
ОТЖ бойынша мектеп директорының орынбасарлары, пән мұғалімдері |
|
2 |
Олимпиаданыңмектепішілік, аудандықкезеңдеріне қатысу. |
ОТЖ бойынша мектеп директорының орынбасарлары, пән мұғалімдері |
||
3 |
Олимпиадалық резерв мектебіжұмысыныңнәтижелілігіне Мониторингжасау |
Жыл бойы |
ОТЖ бойынша мектеп директорының орынбасарлары |
|
Әдістемелік қамтамасыз ету |
||||
2 |
Олимпиадалық резерв мектебініңоқушыларыменжұмысбойынша әдістемелікматериалдардыжинаужәне жүйелеу |
Жыл бойы |
ОТЖ бойынша мектеп директорының орынбасарлары |
|
3 |
«Олимпиадалық резерв мектебінің»оқу жылындағы жұмысының қорытындысы |
мамыр |
ОТЖ бойынша мектеп директорының орынбасарлары |
|
4 |
Келесіоқу жылына жұмыстыжоспарлау |
мамыр |
ОТЖ бойынша мектеп директорының орынбасарлары, пән мұғалімдері |
|
ДАРЫНДЫОҚУШЫЛАРМЕНЖҮРГІЗІЛГЕНЖҰМЫС
ДАРЫНДЫБАЛАЛАРМЕНЖҰМЫСІСТЕУМАҚСАТЫ:
Заманталабынасайбәсекегеқабілетті, білімді, іскер, ойлаужүйесідамыған, адамгершілігіжоғары, логикалықтұжырымжасауғабейім, еркінойлайалатын мақсатқажетуүшінеңбектенебілетінжекетұлғанықалыптастыру.
МІНДЕТІ:
- Жекелеген пәндерден балалардың дарындылығын айқындау.
- Дарынды және ерекше қабілетті балалардың ізденуіне жағдай жасау.
- Оқушының ақыл – ой қабілетін жетілдіру;
- Шығармашылық жеке дарындылғын арттыру;
- Қабілетті оқушымен жеке жұмыстар жүргізу арқылы білімі мен ой өрісін әрі қарай дамыту, білім сапасын арттыру.
- Техника саласындағы қабілетті балалардың келешегіне бағдар беру.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕСІ
- Оқушыларды өз тілінде жатық сөйлеуге, кез-келген ортада қарым-қатынасқа түсе алуға даярланады;
- Кестелі, бейнелі тілдік сөйлеуді қолданады;
- Өзіне тән стильдік ерекшелігі қалыптасады;
- Сөз бояуын құбылта алады.
- Ойын анық, дәл, шешен тілмен жеткізеді.
- Сөзі ой мен сезімге әсер ететін мағыналы сөздік тұлғаларды қолданады;
- Әдеби тілдік нормаларды ұтымды қолданады.
- Жағдаяттардан жол тауып шыға алады.
ДАРЫНДЫ БАЛАМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУДА МҰҒАЛІМГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
- дарынды оқушыны анықтау әдістерімен жұмыс жасай алуы;
- дарынды оқушыларды (жекелей және топпен)оқытуға арналған бағдарлама құрастырып, сонымен тұрақты жұмыс істей білуі;
- оқушы дарындылығын дамытуға қажетті зерттеу жұмыстарын жүргізе алуы;
- дарынды оқушыны оқытудың нәтижесін нақты бағалай білуі;
- дарынды оқушының ғылыми –ізденіс жұмыстарымен айналысуына жетекшілік етуі;
- дарынды оқушыны олимпиадалар мен сайыстарға дайындауда жетістікке жете алатындай деңгейде жұмыс жасауы.
- сабақ беретін пәнін мемлекеттік стандарт деңгейінен жоғары деңгейде білу
- оқушы дарындылығының моделін білу;
- қазіргі заманға сай оқытудың жаңа технологияларын білу;
- дарынды оқушыны оқыту, тәрбиелеу үрдісінде үлгірімге ғана көңіл бөлмей оның басқа да көрсеткіштерімен байланысына да көңіл бөлу;
- дарынды оқушылардың ерекшелігін ескере отырып, оларға шығармашылықпен жұмыс жасайтын тапсырмалар дайындай білуі
Дарынды балаларды айрықша оқшауландыратын ерекшеліктер:
- ақыл-ой еңбегіне бейімділік,
- жоғары зерттеушілік қабілеті мен танымдық мотивация,
- білімі,
- жаңа хабарды ұдайы қабылдауға ұмтылыс яғни танымдық қажеттілік.
Бақылаулар көрсеткендей, жоғары танымдық қажеттілік баланың өз талпынысымен болады.
- Дарынды балалар қиын тапсырмаларды құштарлықпен оңай орындайды.
- Дайын жауаптарды ұнатпайды.
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУДЕ
НЕНІ ЕСКЕРУ КЕРЕК?
- Балаларның пәнге қызығушылығын, білуге құштарлығын нақты анықтау.
- Балаға тапсырманы деңгейлеп беріп, зейінін тұрақтандыру қажет.
- Баланың мінезін – құлқын ерекшелігін білу.(Нені ұнатады, нені ұнатпайды,қай кезде білімді жақсы меңгереді, қай кезде шаршайды? т.б)
- Баланың бір қалыпты, жүйелі жұмыс жасауына көңіл бөлу.
- Берілген тапсырманы бірлесе талдау.
- Бала қызығушылығына қолдау көрсету, орынды кеңес бере білудің маңызы зор.
ДАРЫНДЫ БАЛАНЫҢ СИПАТТАМАСЫ:
- Интелектуалдық сферасы.
- Білімділік өрісі
- Ойлау қабілеті ерекшесі тұрақты, қызығуы мол, кейде бір іспен айналысса тоқтай алмайды, өз ойын ерте жеткізеді.
Дарынды оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі:
Жұмыстың бағыттары:
- Диагностика – оқушыны тұлға ретінде байқау.
- Қабілеті жоғары және дарынды оқушылармен биологиясабағында жұмыс істеу;
- Сабақтан және сыныптан тыс жұмыстары.
Жұмыстың әдістері:
- Анкета, сұрақтар қою;
- Әңгімелесу;
- Тестілеу;
- Әдебиеттерді қарастыру;
- Шығармашылық жұмыстар;
- Жобалау әдісі;
- Мәселе шешу әдісі;
- Синквейн.
Жұмыс түрлері:
- сабақ кезіндегі қиындығы жоғары тапсырмаларды пайдалану;
- факультатив;
- өз білімін көтеру;
- пән апталықтарын өткізу;
- ғылыми-практикалық конференциялар;
- олимпиадалар;
- интеллектуалдық марафон.
Негізгі принциптері: Баламен жеке сыйластық және сенімді қарым-қатынас орнату.
Болжап отырған нәтиже: Оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс-әрекетке талдау жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалаптасқан тұлға.
Дарындылық анықтамасы:
- Іс-әрекеттің сәтті орындалуын қамтамасыз ететін қабілеттік істің өзара сәйкестік сапалығын айтады;
- Іс-әрекеттің жағдайдағы ерекшелігі, кеңінен қамтылған адам мүмкіндігі;
- Ақылдың потенциалы немесе интеллект. Оқуға, білімге жалпы танымдық мүмкіндіктер және қабілеті;
- Баланың табиғаты арқылы дамыған қабілет туралы;
- Таланттылық және адамгершілігінің жоғары жетістіктерге жеткізетін іс-шаралар.
Дарынды баланың сипаттамасы:
- Интелектуалды сферасы;
- Білімділік өрісі;
- Ойлау қабілеті ерекшесі тұрақты, қызығуы мол, кейде бір іспен айналысса тоқтай аламайды, өз ойын ерте жеткізеді.
Дарындылық үш параметрмен анықталады:
- Танымдық жеке дамуы;
- Психологиялық жеке дамуы;
- Физикалық дамуы.