back-image
Қарағанды облысы білім басқармасының Осакаров ауданы білім бөлімінің «№12 тірек мектебі (ресурстық орталығы)» КММ

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> Қарағанды облысы білім басқармасының Осакаров ауданы білім бөлімінің «№12 тірек мектебі (ресурстық орталығы)» КММ
Каждый ребенок уникален: как его раскрыть?
23-01-2024 09:12
Каждый ребенок уникален: как его раскрыть?
2024 жылдың 22 қаңтарында Қарағанды облысы білім басқармасының Осакаров ауданының білім бөлімінің "№12 тірек мектебі ( ресурстық орталығы)" КММ-де 1-4 қазақ сыныбының ата-аналарына педагогикалық қолдауда "Әрбір бала- жарық жұлдыз" тақырыбында жиналыс өтті.
Мақсаты: балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселесі бойынша мектептің ата-аналармен өзара іс-қимылын күшейту. Психолог Омашева А. С. ата-аналармен ойын түрінде сабақ өткізді, онда ұлттық мәдениеттің дәстүрлерінде ерікті қасиеттер мен мінезді тәрбиелеу; оқу іс-әрекетіне, мінез-құлқына және қарым-қатынасына әсері; баланың темпераментіне сәйкес бірегейлігін қалай ашуға болады; отбасы мен мектептің әрқайсысының бірегейлігін ашудағы өзара әрекеті сияқты мәселелер көтерілді және қаралды .
22 января 2024 года в КГУ "Опорная школа ( ресурсный центр) №12" отдела образования Осакаровского района управления образования Карагандинской области прошло занятие в Центре педагогической поддержки родителей для родителей учащихся 1-4 классов казахского отделения. Тема занятия: "Каждый ребенок уникален: как его раскрыть?". Цель: усиление взаимодействия школы с родителями по вопросу обучения и воспитания детей. Психолог Омашева А.С. провела занятие в форме игры с родителями, на котором были подняты и рассмотрены такие проблемы, как воспитание волевых качеств и характера в традициях национальной кульутры; влияние темперамента на учебную деятельность, поведение и общение; как раскрыть уникальность ребенка в соответствии с его темпераментом; взаимодействие семьи и школы в раскрытии уникальности каждого ребенка.
Новости