back-image
Қарағанды облысы білім басқармасының Осакаров ауданы білім бөлімінің «№12 тірек мектебі (ресурстық орталығы)» КММ

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> Қарағанды облысы білім басқармасының Осакаров ауданы білім бөлімінің «№12 тірек мектебі (ресурстық орталығы)» КММ
Семейные таланты
24-01-2024 09:23
Семейные таланты
2024 жылғы 23 қаңтарда Қарағанды облысы білім басқармасының Осакаров ауданының білім бөлімінің "№12 тірек мектебі ( ресурстық орталығы)" КММ "Досболл: досыңа қолыңды ұсын" акциясының іс-шараларын іске асыру шеңберінде 3 "Ә" сыныбында "Отбасылық таланттар"тақырыбы бойынша сыныптан тыс іс-шара өткізілді. Сынып сағатының мақсаты: отбасылық құндылықтарды, дәстүрлерді, қарым-қатынастарды қалыптастыру. ұрпақтар сабақтастығын түсінудің маңыздылығын тәрбиелеу. Іс-шара барысында оқушылар отбасындағы қарым-қатынас туралы әңгімелеп, бақытты отбасының, ата-ана қызметінің үлгілерін құрастырды. Әр оқушы өз пікірін білдірді, бос уақытында отбасымен не істейтінін және өнердің қандай түріне қызығушылық танытатынын айтты. Балалар 3 топқа бөлініп, түрлі тапсырмаларды орындады. "Менің талантты отбасым" кластерін қорғады. Рефлексия кезінде "Додекаэдр" әдісі қолданылды, оқушылар өз отбасының таланттары туралы сұрақтарға жауап берді.
23 января 2024 года в КГУ "Опорная школа ( ресурсный центр) №12" отдела образования Осакаровского района управления образования Карагандинской области в рамках реализации мероприятий акции "ДОСБОЛLIKE: предложи руку другу" в 3 «Ә» классе было проведено внеклассное мероприятие по теме: "Семейные таланты". Цель мероприятия: формирование семейных ценностей, традиций, взаимоотношений. воспитание значимости осознания преемственности поколений. Во время мероприятия учащиеся рассказывали об отношениях в семье, конструировали модели счастливой семьи, родительской деятельности. Каждый ученик высказал свое мнение, рассказал, чем занимается в свободное время с семьей и каким видом искусства интересуется. Ребята разделились на 3 группы и выполнили различные задания. Защищали кластер "Моя талантливая семья". Во время рефлексии была использована методика «Додекаэдр " учащиеся отвечали на вопросы о талантах своей семьи.
#dosbillike#dosbollike09
Новости