2025 жылғы 10-14 қарашада коммуникативтік сауаттылықтың тақырыптық апталығы өткізілді: коммуникативтік дағдыларды дамыту, кітаптарға қызығушылықты ояту, тәрбиеленушілерді кітап мәдениетіне тарту, оқырмандар сауаттылығын дамыту жөніндегі жұмысты жандандыру. Міндеттер қойылды: балалармен жұмыс істеу нысандары мен әдістерін жаңарту арқылы білім беру процесіне барлық қатысушылардың өзара іс-қимылында балаларды кітапқа тарту жөніндегі жұмыстың тиімділігін арттыру; балалар қызметінің түрлі түрлерінде көркем сөзге, кітапқа қызығушылық таныту, ертегілерді, әңгімелерді, өлеңдерді тыңдау; балалардың кітапқа ұқыпты қарауын тәрбиелеу, танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ой-өрісін дамыту, кітап сүйетіндерді әлемге тарту; ата-аналарды балалардың оқырмандық қызығушылығын, кітапқа деген сүйіспеншілік пен ұқыптылықты дамытуға ынталандыру.
Жұмыс күн сайын инстаграм және facebook платформаларындағы фото және бейнематериалдардың бейнесінде көрсетілді.
Әр топта балалар әдебиетінің көрмелері ұйымдастырылып, буккроссинг орталықтары жаңартылды.
Жұмыс үш бағытта жүргізілді.
Педагогтармен мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу, тақырыптық аптаны өткізу ерекшеліктері, сондай-ақ жоспарда ұсынылған тақырыптар мен іс-шаралар бойынша жұмысты ұйымдастыру мәселелерін түсіндіру, көрмелерді безендіру мәселелері бойынша кеңес берілді. Коммуникативтік және танымдық дағдыларды дамытудың мақсаттары мен міндеттеріне ерекше назар аударылды.
Балалармен біршама іс-шаралар жүзеге асырылды. Бірінші күні «Ертегі бойынша саяхат» атты шеберлік сыныбы өткізілді; «Тасталған кітаптар туралы ертегі» мнемотабльдері бойынша әңгімелеу; «Кітап бізге қалай түседі?», «Сиқырлы кітаптар», «Қызыл кітаптың құпиясы», «Кітаптағы қандай ыдыс?» тақырыбындағы тақырыптық әңгімелер. «Қызыл кітапқа сыйлық», «Сүйікті ертегі кейіпкері» шығармашылық жұмыстары жүргізілді; «Ертегілердегі салат» сүйікті ертегілерінің вернисажы; Сүйікті ертегілерді театрландыру «Ертегіге сиқырлы түйреуішпен кіреміз». «Досыңызға кітап сыйла» акциясына қатысты. Ертегілерді мнемотаблистер бойынша айту шеберлігін пысықтады. Бір апта бойы жаңа кітаптар жасап, қолда барларын жөндеумен айналысып, қазақ ою-өрнектерімен безендірілген қаламдар желімделді; Ертегі мультфильмдерін қарап, қазақ ертегілері бойынша драмалар ұйымдастырып, театрға ойнады; Күн сайын «Ертегі жинау», «Сөйлемді аяқтау», «Сөзді баяндау», «Сүйікті ертегіңді айт» дидактикалық ойындарын, «Менің сүйікті ертегілерім» кескінді суреттерін, пазлаларын, «Қандай ертегіден кейіпкер?» Бір апта бойы мектепке дейінгі балалар «Кітапхана», «Кітапқа жедел жәрдем» атты сюжеттік-рөлдік ойындар ойнады. Көптеген ертегілер мен әңгімелер оқыдық, мазмұны бойынша әңгімелестік, ертегінің жаңа соңын ойлап таптық. Ертегі бойынша би ойнады. Күн сайын оқылған туындылардың желісі бойынша дамыту карточкаларымен және үстел ойындарымен жұмыс істедік. Балалардың коммуникативтік сауаттылығын, сөйлеуін дамыту және белсенді сөздікті кеңейту бойынша ауқымды жұмыс жүргізілді. Көптеген балалар өздерінің сүйікті кітаптары туралы, үйде қандай кітаптар оқитыны, ертегілерді кім жиі оқитыны туралы әңгімеледі.
Ата-аналар үшін «Халық ертегісі және оның балаларды адамгершілік тәрбиелеудегі рөлі», «Балалар тәрбиесіндегі кітаптың орны»; отбасылық оқу дәстүрін насихаттау үшін педагогтар ата-аналарды буккросинг орталығы арқылы кітап оқуға тартты, ол біздің балабақшамызда әрдайым қолжетімді.










