"Алақандағы сөйлеу"
Мақсаты: - балаларды ұсақ моторикасын дамыту үшін үй жағдайында ұсынылған ойындар мен жаттығуларды қолдануды ата-аналарға таныстыру және үйрету.
- қолдың ұсақ моторикасын дамыту үшін балалармен қызметтің түрлі тәсілдері мен түрлерін пысықтау.
Тапсырмалар:
- тактильді сезімталдықты және көру-қимыл үйлесімділігін дамыту.
- қолмен ұқыпты және дәл әрекет ету білігін қалыптастыру.
- баланың қолдың ұсақ бұлшық еттерінің дамуын ынталандыратын ойындарға және жаттығуларға қызығушылығын арттыру.
- балалардың эмоциялық жайлылығы мен позитивті көңіл-күйі үшін жағдай жасау.
Материал мен жабдықтар: жасыл түске боялған вермишель, ұсақ ойыншықтар (жапырақтар мен алмалар), кішкентай тәрелкелер, жануарлардың фигуралары, фольга, кеңсе резеңкелері, үрлемелі ша-риктер, крахмал, кішкентай қасықтар, таяқшалар, фломастерлер.
Жүріс.
Бүгін біздің кездесуіміз шеберлік сыныбы түрінде өтеді. Мен сізді баланың қолының ұсақ моторикасын дамытуға көмектесетін ойындармен таныстырамын.
Ұсақ моторика дегеніміз не? Біреу біледі ме?
Ұсақ моторика - бұл маңызды жүйелердің: нерв, бұлшық ет және сүйек жүйелерінің үйлесімді іс-қимылдары нәтижесінде қол жақшалары мен саусақтарының ұсақ және дәл қимылдарын орындау қабілеті.
Ұсақ моториканың дамуымен қатар: есте сақтау, назар аудару, сондай-ақ баланың сөздік қоры дамиды.
Қолдың ұсақ моторикасын дамыту тәсілдерінің бірі - өлең оқумен сүйемелденетін саусақ ойындары.
«ҚҰРҒАҚ БАССЕЙН» ОЙЫНЫ
Өз жұмысымда мен вермишельді қолданамын. Сонымен, біраз ойнайық! Сіздердің алдарыңызда вермишель салынған тостақ тұр, оған қолдарымызды салып, қамырды араластырғандай етіп, былай дейді:
Месим, месим қамыр,
Пеште орын бар.
Пештен шығарылады
Тоқаштар мен калачтар.
Ал егер ұсақ ойыншықтарды қолданатын болсақ, онда балаға одан оларды табуды ұсынуға болады. Бұл жағдайда бізде алма мен жапырақтар бар. Балалар табақша бойынша тауып, сұрыптайды.
«КІМ ЖАСЫРЫНДЫ» ОЙЫНЫ
Балалардың алдында фольгадан жасалған кесектер. Балалар фольганы ашып, ойыншықтың ішінен майлы табады да, оларды атайды. Балаға қосымша сұрақтар қоюға болады: жабайы немесе үй жануарлары қандай? Түсі қандай? және т.б.
НЬЮТОН СҰЙЫҚТЫҒЫ.
Балаларға өз сезімдері туралы айтып, оған қол тигізуді ұсынады.
СЕНСОРЛЫҚ ДОП.
Балалар мен ата-аналардың бірлескен жұмысы. Шарды крахмалмен толтырып, тығыздап қояды. Ауаны шығару және түйінге байлау. Көз бен ауыз сызуға болады. Ұсақтауды ұсыну.

