Мектепті дамыту бағдарламалары
Теміртау қалалық білім бөлімінің «No21 орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қарағанды облысының білім басқармасы 2021 - 2025 ж.ж
ОКЖ нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету: • «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III Заңы.
• «Ғылым туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 18 ақпандағы № 407-IV Заңы.
• «Педагог мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 293-VI Заңы
• «Білімді ұлт «Сапалы білім» ұлттық жобасы 2021 жылғы 12 қазандағы № 726
• Бала құқықтары туралы конвенция (Нью-Йорк, 20 қараша 1989 ж.) (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесінің 1994 жылғы 8 маусымдағы № 77 Жарлығымен ратификацияланған)
• «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345-II Заңы.
• Қазақстан Республикасының Президенті – Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың 2012 жылғы 14 желтоқсандағы «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауы.
• Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың 09.02.2019 жылғы Қазақстан халқына Жолдауы. «Сыни қоғамдық диалог – Қазақстанның тұрақтылығы мен өркендеуінің негізі»
• Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2015 жылғы 1 маусымдағы № 348 бұйрығы)
• Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру контекстіндегі білім берудің тұжырымдамалық негіздері. №145
Мектеп жарғысы 15.01.2021 No 15 қаулысымен бекітілген.
Миссиясы: Барлығына арналған мектеп - барлығына сәттілік мектебі.
Жеке табысқа жету үшін білім беру процесінің барлық субъектілерінің қолжетімді сапалы білімге қажеттіліктерін қанағаттандыра алатын денсаулықты сақтайтын, денсаулықты сақтайтын білім беру ортасын құру. Мектептегі жетістіктен өмірдегі табысқа дейін!
ПРС мақсаты: жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде жан-жақты білім беру мен оқыту арқылы интеллектуалдық, физикалық және рухани дамыған мектеп түлектерін қалыптастыру.
ПРС міндеттері:
Білім берудің әрбір деңгейінде білім беру үдерісіне құзыреттілік көзқарасты енгізу тетіктері арқылы білім сапасын арттыру.
Барлық деңгейдегі мектепішілік білім беру сапасын басқару жүйесін жетілдіру (мониторинг, өзін-өзі бақылау, өзін-өзі бағалау).
Қолжетімді «кедергісіз орта» құру және студенттердің сапалы білім алуы үшін СТО-ға тең қолжетімділікті қамтамасыз ету.
Кластерлік басқару жұмысы арқылы әрбір мұғалімнің кәсіби өсуіне ықпал ету: білім мен кәсіби біліктілік қазіргі білім беру жүйесінің және кадрларды дамытудың негізгі бағыты болып табылады.
Мектеп пен әртүрлі әлеуметтік серіктестер арасындағы байланысты дамыту.
Білім беру нәтижелерінің сапасын қамтамасыз ету үшін оқу үдерісін материалдық-техникалық қамтамасыз ету жүйесін жетілдіру.
Жеке тұлғаны жан-жақты дамыту үшін негізгі және қосымша білім берудің интеграциясын қамтамасыз ету.
Оқушылардың денсаулығын сақтауға, нығайтуға және дамытуға бағытталған қолайлы білім беру ортасын құру.
ҰБТ-дан күтілетін нәтижелер (Нысаналы индикаторлар және НСП индикаторлары): 1-бағыт. Білім сапасын дамыту:
Білім сапасы жоғары 9-сынып оқушыларының үлесі 50%;
Білім сапасы жоғары 11-сынып оқушыларының үлесі 50%;
Мектеп оқушыларының, ғылыми және қолданбалы жобаларды қорғауға қатысушылардың үлесі – 30%-ға дейін;
PISA халықаралық зерттеуінің нәтижелері бойынша білім сапасының деңгейі функционалдық сауаттылықтың 2 базалық деңгейі 407-ден 420 баллға дейін;
Мектеп оқушыларының пәндік олимпиадаларға қатысу сапасын 70%-ға дейін арттыру;
2-бағыт. Адам ресурстарын дамыту:
Біліктілігі жоғары оқытушы-зерттеуші және педагог-сарапшылармен жоғары білікті педагогикалық кадрлардың үлесін 55%-ға дейін жеткізу;
Жаңартылған бағдарламалар бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткен мұғалімдердің үлесін 85%-ға дейін арттыру;
Пән мұғалімдерінің 35%-ға дейін жобалық және зерттеу жұмыстарына тарту;
Педагогикалық шеберлік байқауларына қатысатын мұғалімдердің үлесін 35%-ға дейін арттыру;
Мұғалімдерді қайта даярлау курстарында ағылшын тілін оқыған пән мұғалімдерінің үлесі 20%;
3-бағыт. Басқарудың алқалық түрін дамыту:
Педагогикалық ұжымды таныстыру кезінде педагогтардың кемінде 80%-ы шығармашылық ұжымның мүшесі болады;
Ата-аналардың (заңды өкілдерінің) кемінде 50%-ы мектеппен белсенді әрекеттестіктің әртүрлі нысандарына тартылған (ағымдағы мәселелерді шешуге қатысу, жалпы мектептік іс-шараларға қатысу және т.б.);
Студенттер ұжымдық шығармашылық әрекетке 100% тартылған;
Компанияның кем дегенде 3-5 серіктесі (мекемелер,
ұйымдар, жеке тұлғалар) мектептің жалпы білім беретін және қосымша бағдарламаларын іске асыруға қатысушылар болады.
Бағыт 4. Оқу-тәрбие үрдісіне жағдай жасау:
ақпараттық технологиялармен және заманауи оқу жабдықтарымен қамтамасыз ету – 70%-ға дейін;
PIK кеңселерін жабдықтау – 10-ға дейін;
Компьютерлер саны