back-image
КГУ "Общеобразовательная школа №21"
Организации> КГУ "Общеобразовательная школа №21"

Мектепті дамыту бағдарламасы

Мектепті дамыту бағдарламалары
 
Теміртау қаласы білім бөлімінің «No21 орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 
Қарағанды ​​облысының білім басқармасы 2021 - 2025 жж
 
ҚБЖ нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету: • «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III Заңы.
 
• «Ғылым туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 18 ақпандағы № 407-IV Заңы
 
• «Педагог мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 293-VI Заңы
 
• «Білімді ұлт» сапалы білім» ұлттық жобасы 2021 жылғы 12 қазандағы № 726
 
• Бала құқықтары туралы конвенция (Нью-Йорк, 1989 ж. 20 қараша) (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесінің 1994 жылғы 8 маусымдағы № 77 Жарлығымен ратификацияланған)
 
• «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345-II Заңы.
 
• Қазақстан Республикасының Президенті – Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың 2012 жылғы 14 желтоқсандағы «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауы.
 
• Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың 02.09.2019 жылғы Қазақстан халқына Жолдауы. «Сындарлы қоғамдық диалог – Қазақстанның тұрақтылығы мен өркендеуінің негізі»
 
• Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2015 жылғы 1 маусымдағы No 348 бұйрығы)
 
• Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру контекстіндегі білім берудің тұжырымдамалық негіздері. №145
 
15.01.2021 № 15 қаулысымен бекітілген мектеп жарғысы.
 
Миссиясы: Барлығына арналған мектеп – әркімнің табыс мектебі.
 
Жеке табысқа жету үшін білім беру процесінің барлық субъектілерінің қолжетімді сапалы білімге қажеттіліктерін қанағаттандыра алатын денсаулықты сақтайтын, денсаулықты қалыптастыратын білім беруге бағытталған ортаны құру. Мектептегі жетістіктен өмірдегі табысқа дейін!
 
ПРС мақсаты: Жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде жан-жақты оқыту мен тәрбиелеу арқылы интеллектуалды, физикалық және рухани дамыған мектеп түлегін қалыптастыру.
 
ПРС міндеттері:
 
Білім берудің әрбір деңгейінде білім беру үдерісінде құзыреттілікке негізделген тәсілді енгізу тетіктері арқылы білім сапасын арттыру.
Барлық деңгейлерде (бақылау, өзін-өзі бақылау, өзін-өзі бағалау) мектепішілік білім беру сапасын басқару жүйесін жетілдіру.
Қолжетімді «кедергісіз орта» құру және студенттерге сапалы білім алу үшін тең құқықты СТО қамтамасыз ету.
Кластерлік басқару жұмысы арқылы әрбір мұғалімнің кәсіби өсуіне ықпал ету: білім мен кәсіби дағдылар қазіргі білім беру жүйесінің және кадрларды дамытудың негізгі бағдары болып табылады.
Мектеп пен әртүрлі әлеуметтік серіктестер арасындағы байланысты дамыту.
Білім беру сапасының нәтижесін қамтамасыз ету үшін оқу процесін материалдық-техникалық қамтамасыз ету жүйесін жетілдіру.
Жеке тұлғаның жан-жақты дамуы үшін негізгі және қосымша білім берудің интеграциясын қамтамасыз ету.
Оқушылардың денсаулығын сақтауға, нығайтуға және дамытуға бағытталған қолайлы білім беру ортасын дамыту.
ҰБТ-ның күтілетін нәтижелері (Нысаналы индикаторлар мен индикаторлар НСП): 1-бағыт. Білім сапасын дамыту:
 
Білім сапасы жоғары 9-сынып оқушыларының үлесі – 50%;
Білім сапасы жоғары 11-сынып оқушыларының үлесі – 50%;
Мектеп оқушыларының, ғылыми және қолданбалы жобаларды қорғауға қатысушылардың үлесі 30%-ға дейін;
Халықаралық PISA зерттеуінің нәтижелері бойынша білім сапасының деңгейі – функционалдық сауаттылық бойынша 2 базалық деңгей 407-ден 420 баллға дейін;
Оқушылардың пәндік олимпиадаларға қатысу сапасын 70%-ға дейін арттыру;
2-бағыт. Адам ресурстарын дамыту:
 
Ғылыми-зерттеу және сарапшы оқытушылар ретінде біліктілігі жоғары жоғары білікті оқытушылар құрамының үлесін 55%-ға дейін ұлғайту;
Жаңартылған бағдарламалар бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткен мұғалімдердің үлесін 85%-ға дейін арттыру;
Жобалау және ғылыми-зерттеу қызметіне пән мұғалімдерінің 35%-ға дейінін қосу;
 Педагогикалық шеберлік байқауларына қатысатын мұғалімдердің үлесін 35%-ға дейін арттыру;
Педагогикалық кадрларды қайта даярлау курстарында ағылшын тілін оқыған пән мұғалімдерінің үлесі 20% құрайды;
3-бағыт. Басқарудың алқалы түрін дамыту:
 
ПСП енгізуде педагогтардың кемінде 80%-ы шығармашылық топтардың мүшесі болады;
Ата-аналардың (заңды өкілдердің) кемінде 50%-ы мектеппен белсенді әрекеттестіктің әртүрлі нысандарына (ағымдағы мәселелерді шешуге қатысу, жалпы мектептік іс-шараларға қатысу және т.б. арқылы) қосылады;
Студенттер ұжымдық шығармашылық қызметке 100% қамтылған;
Қоғамның кем дегенде 3-5 серіктесі (мекемелер,
ұйымдар, жеке тұлғалар) мектептің жалпы білім беретін және қосымша бағдарламаларын іске асыруға қатысушылар болады.
 
 
 
Бағыт 4. Оқу-тәрбие үрдісіне жағдай жасау:
 
ақпараттық технологиялармен және заманауи оқу жабдықтарымен қамтамасыз ету – 70%-ға дейін;
PIK кеңселерін жабдықтау – 10-ға дейін;
Бір оқушыға шаққандағы компьютер саны – 5-тен аспайды;
Сатып алынған

 

Новости