back-image
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ШКОЛА-ГИМНАЗИЯ №5 ИМЕНИ АБАЯ КУНАНБАЕВА" ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ АБАЙСКОГО РАЙОНА УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ КАРАГАНДИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Расширение сферы применения казахского языка

Комитетом языковой политики Министерства науки и высшего образования Республики Казахстан реализован проект синтеза речи на казахском языке (экранный диктор) с целью расширения сферы применения казахского языка, в том числе создания необходимых условий для слабовидящих.

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ШКОЛА-ГИМНАЗИЯ №5 ИМЕНИ АБАЯ КУНАНБАЕВА" ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ АБАЙСКОГО РАЙОНА УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ КАРАГАНДИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Программа развития школы

I. Мектепті дамыту Паспорты

«Абай Құнанбаев атындағы №5 мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

(Жарлық бойынша білім беруді ұйымдастыру атаулары)

 

2020-2025   жылдарға

 

МДБ нормативті-құқықтық қолдау

  • «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III Қазақстан Республикасының Заңы.
  • «Ғылым туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 18 ақпандағы № 407-IV Заңы.
  • «Мұғалімнің мәртебесі туралы» 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 293-VI Қазақстан Республикасының Заңы.
  •  Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының білім және ғылымды дамытудың 2020 - 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы.
  • Бала құқығы туралы конвенция (Нью-Йорк, 20 қараша 1989 ж.) (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесінің 1994 жылғы 8 маусымдағы № 77 қаулысымен бекітілген)
  • «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345-II Заңы;
  •  Қазақстан Республикасының Президенті - Ұлт Көшбасшысы Н.Ә. Назарбаевтың 2012 жылғы 14 желтоқсандағы Қазақстан халқына арнаған  «Қазақстан-2050 Стратегиясы: мемлекеттің жаңа саяси бағыты»
  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың 02.09.2019 жылғы Қазақстан халқына жолдауы. «Конструктивті қоғамдық диалог - Қазақстанның тұрақтылығы мен гүлденуінің негізі»

Миссия

Бәсекеге қабілетті, білімді, сыни ойлайтын, шығармашыл, жаһандық әлемдегі өзгерістерге бейім, ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген тұлға қалыптастыру       

МДБмақсаты

Білім беру жүйесінде сапалы білім беруде тең қол жеткізуді қамтамасыз ету, қарқынды өзгеріп жатқан әлемнің жағдайындағы ғылыми зияткер, дене бітімі және рухани-адамгершілігі дамыған, табысты азаматты қалыптастыру.

МДБміндеттері

 

 

 

 

  • Қазақстан Республикасының заңнамаларының талаптарына және басқару ғылымын дамыту тенденцияларына сәйкес мектептің басқару жүйесін жаңғырту.
  •  Құзырлы педагогтердің кәсіби деңгейін арттыруға ықпал ету.
  • Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру,ғылыми-зерттеу жұмыстары арқылы тұлғалық  бағдарын  қалыптастыру.
  •  Оқушылардыңрухани-адамгершілік қасиеттерініңдамуына ықпал ету,қауіпсіз және жайлы орта құру.

Білім сапасына мониторинг жүргізу

1-стратегиялық бағыт. «Білім беру сапасын дамыту»

  • Білім сапасына мониторинг жүргізу.
  • Мектепішілік олимпиадалар, ғылыми-зерттеу жобаларының жұмысын жүйелеуде оқушылардың «Олимпиада жүлдегері клубы» ғылыми қоғамын ұйымдастыру.
  • Дарынды балалармен жұмыс жүргізуде олимпиадаға, байқауларға, жарыстарға қатысатын оқушылардың мәліметтер базасын жинақтау.
  • Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру мақсатында «Оқу шаттығы», «Таңдаулы математика», «Бірге оқимыз» жобаларын енгізу.

 

2-стратегиялық бағыт. «Адами ресурстарды  дамыту».

  • Мұғалімдердің кәсіби әлеуетін арттыру мақсатында кәсіби байқаулар өткізу.
  • «Педагог шеберханасы» педагогикалық шеберханасын ұйымдастыру.
  • Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған семинарлар ұйымдастыру.
  • «Кәсіби тәжірибе алаңы» іс-тәжірибе тарату жұмыстарын жүргізу.
  • Оқу мен оқытудың сапасын жақсарту мақсатында «Lesson Study» сабақты зерттеу жұмысын жүргізу.

 

 

3-стратегиялық бағыт. «Басқарудың алқалы формасын дамыту»

  • Ата-аналардың мектептің қоғамдық өміріне жұмылдыру.
  • Демеушілік көмек көрсетушілермен «Аталар кеңесі», «Әжелер кеңесі», «Әкелер кеңесі» жұмысты жандандыру.
  • Оқушыларды мамандыққа баулу мақсатында облыстық  «Өнегелі өмір», «Бір отбасы -бір кітап», «Тең-теңімен» қоғамдық- әлеуметтік жобалар жұмысын ұйымдастыру.

 

4-стратегиялық бағыт. «Оқу процесіне жағдай жасау»

  • Оқу кабинеттерін, зертханаларды заманауи талаптарға сай жабдықтау.
  • Білім беру ұйымын АКТ және заманауи материалдық-техникалық базамен жарақтандыру.

 

 

5-стратегиялық бағыт. «Мектептің жеке ерекшеліктері арқылы тұлғалық қасиеттерін дамыту»

«Абай арнасы –ақыл-ой, өнер-білім арнасы» жобасы аясында жас ерекшеліктеріне сай оқушылардың интеллектуалдық, тұлғалық қасиеттерін дамытуға жағдай жасау.

 

МДБ күтілетін нәтижелері (Нысаналы индикаторлар және МДБ көрсеткіштері)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Мектепте білім саласындағы заңнамаларға  және басқару ғылымын дамыту тенденцияларына сәйкес мектептің жаңартылған басқару жүйесі іске асады.
  • Құзырлы педагогтердің өзіндік кәсіби деңгейі өседі.
  • Оқушылардың функционалдық сауаттылығы  артады, ғылыми-зерттеу жұмыстарымен табысты айналысуы қамтамасыз етіледі.

Рухани-адамгершілік құндылықтары дамыған, денсаулығы нығайған тұлға қалыптасады.

 

1-стратегиялық бағыт. «Білім беру сапасын дамыту»

  • Білім сапасы 52%-дан 55%-ға дейін артады.
  • Оқушылардың ғылыми-практикалық зерттеу жоба жұмыстарына қатысу деңгейі 31% -дан 50%-ға дейін көтеріледі.
  • Олимпиадаға, байқауларға, жарыстарға қатысатын оқушылардың мәліметтер базасы жинақталады.
  • Оқушылардың оқу сауаттылығы, жаратылыстану-математикалық сауаттылығы, инженерлік сауаттылығы артады.

 

2-стратегиялық бағыт. «Адами ресурстарды  дамыту».

  • Педагогикалық сайыстарға қатысқан мұғалімдердің үлесі 25%-дан 56%-ға артады.
  • -Мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік, зерттеу жұмыстарына қатысу деңгейі 30%-дан 55%-ға жоғарылайды.
  • -«Педагог-зерттеуші», «Педагог-сарапшы», «Педагог-модератор» біліктілік деңгейі 50%-дан  80%-ға артады.
  • Педагогтардың жаңартылған білім мазмұны бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өту саны 40%-дан 80%-ға жоғарылайды.
  • Пәндер бойынша зерттеу сабақтарын өткізу арқылы оқыту мен оқу сапасы жақсарады.

 

3-стратегиялық бағыт. «Басқарудың алқалы формасын дамыту»

  • Мектептің өміріне белсене қатысатын ата-аналар саны 54%-тен 80%-ға артады.
  • Мектеп оқушылары арасындағы әл-ауқаты төмен отбасыларға демеушілік көмек көрсетушілер саны 4-тен 15-ке дейін өседі.
  • Оқушыларды мамандыққа баулу мақсатында қоғамдық ұйымдармен әлеуметтік серіктестіктер саны артады.

4-стратегиялық бағыт. «Оқу процесіне жағдай жасау»

  • Оқу кабинеттері, зертханалар, кітапхана қоры жабдықталады.
  • Білім беру ұйымын ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және заманауи материалдық-техникалық базамен қамтамасыз етіледі.

 

5-стратегиялық бағыт. «Мектептің жеке ерекшеліктері арқылы тұлғалық қасиеттерін дамыту»

  •  «Абай арнасы –ақыл-ой, өнер-білім арнасы» жобасына оқушылардың қатысуы 45%-дан 60%-ға артады.
  • Оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, жаратылыстану бағытындағы «Роботохника»  курстарының саны артады.

МДБ Бағдарламасыдамуының негізгі бағыттары

1.Білім беру мекемесін дамытуда нормативтік-құқықтық құжаттармен қамтамасыз ету.

2.Білім беру стандарт талаптарын және тәрбие міндеттерін жүзеге асыру үшін негізгі және жалпы орта білім беру мазмұнын өзгерту.

3.Мұғалімдер мен оқушылар жұмысының бағалау жүйесі мен критерийлерін жаңарту.

4.Білім беру мекемесінің материалдық-техникалық базасын жетілдіру.

5. Білім беру үдерісіне қатысушылардың өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

1-стратегиялық бағыт. «Білім беру сапасын дамыту».

2-стратегиялық бағыт. «Адами ресурстарды  дамыту».

3-стратегиялық бағыт.«Басқарудың алқалы формасын дамыту».

4-стратегиялық бағыт.«Оқу процесіне жағдай жасау».

5-стратегиялық бағыт.«Мектептің жеке ерекшеліктері арқылы тұлғалық қасиеттерін дамыту».

 

 Бағдарламаны іске асыру мерзімі

2020 -2025 жж.

 

МДБ орындауды ұйымдастыру және бақылау

Маусым айында жоба жұмыстар бойынша – мониторинг жасау,

Желтоқсан айында аналитикалық есеп беру.

 

 

ІІ. Білім беруді ұйымдастыру туралы ақпараттық анықтама

Білім беруді ұйымдастырудың жалпы сипаттамасы:

 

Толық атауы:

«Абай Құнанбаев атындағы №5 мектеп-гимназиясы» коммуналдықмемлекеттікмекемесі

Заңды мекенжайы:

100100 Қарағанды облысы Абай ауданы Абай қаласы К.Маркс көшесі 45 құрылыс

Телефон:

8 (72131) 40982

Мекеме түрі:

Мемлекеттік орта білім беру ұйымы(бастауыш, негізгі орта, жалпы орта)

Оқыту тілі:

Қазақ

Құрылыс салынған жылы:

2007 жыл

Соңғы күрделі жөндеуден өткен жыл

2019 (мектеп шатырын жаңалау)

Қабаттар саны

3

Ғимарат аумағы:

3685,78 м

Мектептің жобалық сиымдылығы:

464адам

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

білім беру мен оқытуды талдау

 

Педагогикалық кадрлардың сапалық құрамы туралы ақпарат (жасы)

Педагогтардың жасы

 

Саны

Үлесі (%)

1

         30 жасқа дейін

20

32%

2

31 - 40жас

20

32%

3

41 – 60 жас

20

32%

4

 60 жастан жоғары

2

4%

 

Барлығы:

62

100%

 

 

 

 

№1 кесте. Мектеп мұғалімдерінің жас бойынша құрамы: 30 жасқа дейін - 20, 40 жасқа дейін - 20, 60 жасқа дейін - 20, 60 жастан жоғары - 2. Кестеден байқағанымыздай, педагогтардың жас ерекшелігі орта жас, ұжымның басты бөлігі еңбекке жарамды.

  Анықталған проблема:

         - Мектепке жас мамандарды тарту, педагогикалық кадрлардың жетіспеушіліктің алды алу. 

  Шешу жолдары:

         -ЖОО-мен байланыс, оқу орындарын аяқтаған жас мамандарды тарту.

         -Ашық есік күнін өткізу («Телекөпір»)

 

 

 

 

 

 

 

 

№ 2 кесте

 

Педагогикалық кадрлардың сапалық құрамы туралы ақпарат

(Мұғалімдерді жұмыс тәжірибесі бойынша бөлу)

 

Педагогтардың еңбек өтілі

 Саны

Үлес (%)

1

3 жылға дейін

16

26%

2

4 – 8

11

17%

3

9 – 15

10

16%

4

16 – 20

5

8%

5

21 – 25

8

12%

6

26 – 30

3

5%

7

31 – 35

          5

8%

8

36 – 40

2

4%

9

 40 жылдан жоғары

2

4%

 

Барлығы:

62

100

 

 

 

№ 2 кесте. Барлығы 62мұғалім қызмет етеді. Оның ішінде: 3 жылға дейін - 16, 4-8 жыл аралығында - 11, 9-15 жыл аралығында - 10, 16-20 жыл аралығында - 5, 21-25 жыл аралығында - 8, 26-30 жыл аралығы - 3, 31-35 жыл аралығы - 5, 36-40 жыл аралығы - 2 мұғалім. Кестеден байқағанымыздай, мектеп мұғалімдерінің көп пайызының еңбек өтілі3жылға дейіңгі және  4-8және 9-15 жылды қамтиды. Яғни жаңа педагогикалық идеяларды жүзеге асыруға, мектепте қалыптасқан дәстүрлерді сақтап, мектептің ілгері қарай  дамуына оң ықпалын тигізетін мамандар мектепте жеткілікті.

 

 Анықталған проблема:

            -Кәсіби мамандар құрамын арттыру.

 Шешу жолдары:

          - Жас мамандар арасында өз мамандықтарына деген сүйіспеншіліктерін арттыру мақсатында байқаулар өткізу, марапаттау.

 

              № 3кесте

Педагогикалық кадрлардың сапалық құрамы туралы ақпарат

(Педагогтарды біліктілік деңгейлері бойынша бөлу)

 

Жалпы педагогтар

Өлшеу бірлігі

Оның ішінде санаты бойынша

Оның ішінде шеберлік деңгейі бойынша

барлығы

жоғары

бірінші

екінші

санатсыз

Барлығы

педагог-модератор

педагог-сарапшы

педагог-зерттеуші

педагог-шебер

 

62

чел

33

6

4

3

20

29

8

12

9

-

 

%

53

18

12

9

60

47

27

41

31

-

 

 

Жалпы педагогтар

Өлшеу бірлігі

                                                                       Оның ішінде білім деңгейі

Орта-арнаулы/ техникалық және кәсіби

Орта білімнен кейінгі білім

Жоғары

жоғары оқу орынынан кейінгі (магистратура)

жоғары оқу орынынан кейінгі (докторантура PhD)

62

Адам

11

-

51

-

-

%

18

 

82

 

 

 

№ 3 кесте.Мектеп мұғалімдерінің көп бөлігі бірінші санатты, педагог-сарапшы және педагог-зерттеуші. Бүгінгі күні 62 мұғалім қызмет атқарады. Оның 6 жоғары санатты, бұл мұғалімдер санының 9%-ын құрайды, бірінші санатты 4 мұғалім (6%), екінші санатты 3 мұғалім (4%), санатсыз - 20 мұғалім (32%). Педагог-сарапшы -12, педагог-зерттеуші - 9, яғни жалпы мұғалімдер санының 33%-ын құрап отыр. Ал педагогтардың білім беру деңгейлері бойынша 82%-ды жоғары білімді мұғалімдер құрайды.

      Анықталған проблема:

            -Авторлық оқу-әдістемелік құралдардың, бағдарламалардың, әдістемелік ұсынымдардың аздығы.

-Авторлық оқу-әдістемелік құралдардың, бағдарламалардың, әдістемелік ұсынымдардың аздығы.

 Шешу жолдары:

          - Мұғалімдердің кәсіби әлеуетін арттыру мақсатында «Әдістемелік вернисаж», «Үздік сынып жетекші», «Үздік жас маман», «Жыл мұғалімі» кәсіби байқаулары өткізу.

  • Оқу мен оқытудың сапасын жақсарту мақсатында «Lesson Study» сабақты зерттеу жұмысын ұйымдастыру.

 

№ 4 кесте

 

Білім көтеру курстарынан өту туралы ақпарат

Бағыты

Атауы

Жалпы педагогтар

 

Оның ішінде курстан өткендер (саны)

Ұйымдарда

Не прошли

обучение

ЦПМ

(саны)

«Өрлеу»

(саны)

саны

%

1

Оқытудағы әдістеме және технология

«Тиімді оқыту»

(3 (базалық) деңгей

62

6

1

5

47

75

«мектептегі көшбасшы мұғалім»

(2 (негізгі) деңгей

4

-

4

«Педагогикалық қауымдастықтағы көшбасшы мұғалім»

(1 (ілгері) деңгей

5

5

-

2

Мектептегі менеджмент және көшбасшылық 

(мектеп басшыларына арналған 9-айлық курс)

ҚР білім беру мекемелері басшыларының бағдарламасы (толық жинақты мектептер)

62

1

1

 

61

98

3

Орта білім берудің жаңартылған мазмұны

(бастауыш, негізгі, жоғары мектептегі пәндер мазмұны және бағалау)

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Бастауыш сынып»

12

10

 

10

2

16

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Қазақ тілі мен әдебиеті»

7

7

2

5

-

-

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Орыс тілі мен әдебиеті»

3

2

 

2

1

33

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Ағылшын тілі»

4

3

2

1

1

25

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Математика»

5

4

4

 

1

20

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Физика»

3

2

1

1

1

33

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Химия»

1

1

1

 

 

 

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Биология»

3

3

2

1

 

 

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «География»

2

2

2

 

 

 

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Тарих»

3

2

2

 

1

33

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Информатика»

1

1

1

 

 

 

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Көркем еңбек»

3

3

2

1

 

 

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Дене тәрбиесі»

4

3

2

1

1

25

4

Бағалау бойынша тапсырмаларды әзірлеу және сараптау

(Негізгі және жоғары мектептің 10 пәні))

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Қазақ тілі мен әдебиеті»

7

2

2

 

5

71

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Орыс тілі мен әдебиеті»

3

 

 

 

3

100

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Ағылшын тілі»

4

1

1

 

3

75

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Математика»

5

 

 

 

5

100

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Физика»

3

 

 

 

3

100

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Химия»

1

1

1

 

 

 

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Биология»

3

 

 

 

3

100

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «География»

2

1

1

 

1

50

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Тарих»

3

 

 

 

3

100

Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Информатика»

1

 

 

 

1

100

5

Мектеп жаттықтырушылары мен үйлестірушілері

"Мұғалім тәжірибесіндегі Рефлексия" (оқыту мен оқытудың әдістемесі мен технологиялары бойынша мектеп тренерлері)

62

9

9

 

53

85

"Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеулер" (зерттеу бойынша мектеп тренерлері)

2

2

 

60

96

Критериалды бағалау бойынша мектеп үйлестірушілері

2

2

 

60

96

6

Орта білім берудің жаңартылған мазмұны

(Мектеп басшыларына арналған 5 күндік)

Мектеп директорларын оқыту бағдарламасы

 

 

 

 

 

 

Оқу-әдістемелік жұмыс жөніндегі директор орынбасарларын оқыту бағдарламасы

2

2

2

 

2

100

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарларын оқыту бағдарламасы

2

1

1

 

1

50

7

Мектеп психологтары

Мектеп психологтарын оқыту бағдарламасы

1

1

1

 

 

 

Мектептегі кәсіптік бағдар берушілерді оқыту бағдарламасы

1

1

 

 

 

 

 

№ 4 кесте.Қазіргі күні Абай Құнанбаев атындағы №5 мектеп-гимназиясының  62 мұғалімнің 47-і «Оқытудың әдісі мен технологиясы» курсынан өткен: «Тиімді оқыту» - 6, «Мұғалімнің мектепте көшбасшы болуы» - 4, «Мұғалімнің педагогикалық қоғамда көшбасшы болуы» - 2, «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу және сараптау» курсынан бастауыш және орта мектептің 10 пәні бойынша 9 мұғалім өткен. «Мектеп тренерлері мен үйлестірушілері» курсынан «Мұғалімнің іс-тәжірибесіндегі рефлексия» (оқыту және оқыту әдістері мен технологиялары бойынша мектеп тренерлері) бойынша 3 мұғалім курстан өткен. «Оқушылардың жаратылыстану-ғылыми және оқу сауаттылығын, креативті ойлауын дамыту» курсынан 3 мұғалім өтті.

Анықталған проблема:

-Мектеп мұғалімдерінің білім беруде қолданылатын әдістер мен технологияларды жетік меңгермеуі;

-Орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде пән мұғалімдерінің арнайы курстардан толық  өтпеуі;

-Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау (бағалау тапсырмаларын әзірлеу, сараптау) жүйесінің толық қамтылмауы.

Шешу жолдары:

-«Ұстаз шеберханасы» педагогикалық шеберханасын ұйымдастыру;

-Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған семинарлар ұйымдастыру.

 

 

№ 5 Кесте

 

Соңғы 3 жылдағы мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік және ғылыми-зерттеу қызметі

2017-2018, 2018-2019, 2019-2020 оқу жылы

Мұғалімнің тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда)

Оқу жылы

Мақала атауы

Жоба атауы

Оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар, бағдарлама, әдістемелік ұсынымдар т.б атауы

Шығу

1

Алипбекова Зере Жаксылыковна

2017-2018

«Оғыз мемлекті»

Әдістемелік вернисаж

Әдістемелік ұсыным

ХҮ облыстық байқаудың материалдары жинағы

2018-2019

Табиғат тағдыры-адам тағдыры

Ғылыми-тәжірибелік конференция

Әдістемелік ұсыным

Ө.А.Байқоңыров атындағы республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары жинағы

3

Мазбаева Марал Кырыкбаевна

2017-2018

Оқушылардың ғылыми-жаратылыстану функционалдық сауаттылығын дамыту – тұлға құзіреттілігін қалыптастырудың негізі

Ғылыми-тәжірибелік конференция

Оқу-әдістемелік құралдар

Ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары жинағы

4

Қанағатқызы Айгерим

2017-2018

«Сүт қалай ұйықтады?»

Қазақстандық орта мектептерде тәрбие мен білім беру ізденіс және даму перспективалары

Әдістемелік оқу құралы

Мектеп мұғалімдеріне арналған жинақ

5

Жұмакелд Айжан

2017-2018

Орта мектепте Сұлтанмахұт Торайғыров өмірі мен шығармашылығының үлгілерін оқыту мәселелері

Республикалық ғылыми-практикалық конференциясы

Оқу-әдістемелік құралдар

Ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары жинағы

2018-2019

«Әдептілік, ар-ұят – адамдықтың белгісі»

Облыстық ғылыми-практикалық семинар

Оқу-әдістемелік құралдар

Облыстық ғылыми-практикалық семинар материалдары жинағы

6

Саттаров Темиргали Карабатырович

2017-2018

«Сабақ барысында жағымды психологиялық ақуал орнату»

Қазақстан Республикасының президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақаласындағы «туған жер» жобасын жүзеге асыру мақсатында өткен «туған жерге туыңды тік!» атты республикалық байқауы

Әдістемелік ұсыным

 «Туған жерге туыңды тік!» атты республикалық байқауы материалдар жинағы

2017-2018

«Ата-аналар жиналысы»

Вернисаж

ХҮ облыстық байқауының

«Әдістемелік әзірлеме»

ХҮ облыстық байқауының материалдары әдістемелік жинағы

7

Агайдарова Гулшат Раимкуловна

2017-2018

«Оқушылардың бойындағы рухани адамгершілік қасиеттерін арттыру жолында мұғалімнің рөлі»

Қазақстан Республикасының президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақаласындағы «туған жер» жобасын жүзеге асыру мақсатында өткен «туған жерге туыңды тік!» атты республикалық байқауы

Әдістемелік ұсыным

 «Туған жерге туыңды тік!» атты республикалық байқауы материалдар жинағы

8

Жаркинбекова Тыныштык Каниевна

2017-2018

«Алаш тағылымы – тәуелсіздік негізі»

«Алаш мұраты және тәуелсіз Қазақстан» педагог қызметкерлердің республикалық ғылыми-практикалық конференциясы

Мақала

Педагог қызметкерлердің республикалық ғылыми-практикалық конференциясы материалдары жинағы

2018-2019

«Абайдың оқудан оралуы». Қ. Аманжолов «Дариға, сол қыз». «Қазыбек би». «Бейбарыс Сұлтан»

«Туған жерім - Сарыарқа». Қарағанды облысының білім беру ұйымдарында өлкетану және музей жұмыстарын ұйымдастыру бойынша әдістемелік нұсқаулық. 

Сценарийлер, тарихи-сахналық қойылымдар (әдістемелік нұсқаулық)

Әдістемелік  нұсқаулық жинағы

9

Айғаным Елуқызы

2017-2018

Математика сабағында жаңа әдіс-тәсілдердің тиімділігі

Тәжірибе алмасу

Мақала

Өрлеу» аймақтағы білім газеті

 

 

 

 

 

2017-2018

Example of creating video

Using camtasia studio 8

Тәжірибе алмасу

Мақала

Журнал Актуальные проблемы современности 

10

Оразбаев Сергалы Серикович

2018-2019

Кескіндеу арқылы заттардың формаларын түрлендіру

Облыстық ғылыми-практикалық семинар

Оқу-әдістемелік құралдар

Облыстық ғылыми-практикалық семинар материалдары жинағы

11

Тулеубаева Махбал

2017-2018

«Таным» функционалдық сауаттылыққа бағытталған тапсырмалар

«Қазақстан тарихы» пәні бойынша

Жинақ

«Қазақстан тарихы» пәні бойынша жинақ

«Қазақ хандығының жойылуы»

Тарих пәні бойынша жинақ әзірлемелері

Тесттер

Тарих пәні бойынша жинақ әзірлемелері жинағы

12

Мусаева Бактыгул

2019-2020

Олимпиада

Республикалық виртуалды-олимпиада

Олимпиада

Олимпиада

13

Жақұлова Әсел Қуандыққызы

 

«Жүйке жасушасының құрлысы»

Биология

Шығармашылық жұмыстармен бөлісу

Yotub –та жарияланды

14

Ашыкбаева Ардак Амангельдиновна

2019-2020

«Табиғи ресурстарды игерумен байланысты проблемалар»

География

Шығармашылық жұмыстармен бөлісу

Yotub –та жарияланды

 

№ 5 кесте.Бұл кестеден мектеп мұғалімдерінің 38 % ғана жыл сайын ғылыми-зерттеу жұмыстарымен айналысатынын көреміз.  Абай Құнанбаев атындағы №5 мектеп-гимназиясының мұғалімдерінің 38% мақалалар жазады, авторлық бағдарламалар жасап, оларды республикалық байқауларға, халықаралық конференцияларға ұсынады, «QAZAQ BILIMI», .«Қазақ тарихы», «Қазақ педагогикасы» журналдарына  жариялайды.

 

  Анықталған проблема:

            -Мектеп мұғалімдерінің ғылыми-әдістемелік зерттеу жұмыстарына деген қызығушылықтарын арттыру.

 Шешу жолдары:

          - Мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік зерттеу жұмыстарына деген қызығушылықтарын  арттыру мақсатында «Әдістемелік вернисаж», «Үздік сынып жетекші», «Үздік жас маман», «Жыл мұғалімі» кәсіби байқаулары өткізу.

 

 

 

Соңғы 3 жылда мектеп оқушылары мен мұғалімдердің оқу, ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелілігі

(пәндік олимпиадалар, ғылыми жарыстар, ғылыми-зерттеу жобалары, робототехника бойынша жарыстар және т. б.)

2017-2018, 2018-2019, 2019-2020 оқу жылы

 

Мұғалім-нің тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда)

Оқу жылы

Іс-шара атауы

Жүлдегерлер саны

деңгей

Аудандық

Қалалық

Облыстық

Республикалық

Халықаралық

1

Айғаным Елуқызы

2017-2018

 

 

1.«Жасыл ел» халықаралық форумы

2.Республикалық «Өнеге» интеллектуалды білім порталы

3.VI ашық аймақтық «Туған соқпақтар» виртуалды саяхат байқауы.

4. «Мамандықтар әлеміне жол ашамыз»

5.ҚР Шағын ғылым академиясы

 

 

 

5

2

Тусупбекова Салтанат Боранбаевна

2017-2018

Пән олимпиадасы

 

 

1.NIOРеспубликалық Ұлттық интернет-олимпиада

2. «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру»

 

7

2019-2020

Пән олимпиада

 

«CLEVER 2019» облыстық олимпиада

 

 

4

3

Алипбекова Зере Жаксылыковна

2017-2018

Пән олимпиадасы

 

1.ҚР ШҒА ОҚБ 48-ші ғылыми-практикалық конференциясы

2. Тарих тағлымы

 

 

3

4

Оразбаев Сергалы Серикович

2017-2018

 

 

Облыстық пән олимпиадасы

 

 

6

5

Маралбаева Айгүл Ариповна

2017-2018

 

 

1.Облыстық пән олимпиадасы

2.»Жасыл ел» халықаралық форумы

 

 

3

6

Жұмакелд Айжан

2017-2018

1.«Жемқорлыққа жол жоқ» шығармашылық байқауы

2.Серік Ақсұңқарұлының шығармашылығы

3. «Ана тілі сұлтаны-2017»

 

1.«Дарынды балаға-талантты ұстаз»

2.»Мен мамандықтар әлемінде»

«Дарынды балаға-талантты ұстаз»

 

7

2019-2020

Пән олимпиадасы

 

 

 

 

1

7

Жаркинбекова Тыныштык Каниевна

2018-2019

Пән олимпиадасы

 

 

1.«Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру»  байқауы, Астана қаласы

2. КИО Республикалық қашықтық олимпиадасы

3. NIO Республиалық Ұлттық интернет-олимпиадасы

 

9

2019-2020

 

 

"Журналистика", " Қоғаммен байланыс" секциясынан  өткен олимпиада

 

 

1

8

Оспанова Гулзат Матыгуловна

2017-2018

Пән олимпиадасы

 

1.ҚР ШҒА ОҚБ 48-ші ғылыми-практикалық конференциясы

 

 

4

9

Мазбаева Марал Кырыкбаевна

2017-2018

Пән олимпиадасы

 

1.ҚР ШҒА ОҚБ 48-ші ғылыми-практикалық конференциясы

 

 

5

2019-2020

Пән олимпиадасы

 

 

 

 

3

10

Жакулова Әсел Қуандыққызы

2017-2018

Пән олимпиадасы

 

1.ҚР ШҒА ОҚБ 48-ші ғылыми-практикалық конференциясы

 2.«Эрудит-2017»

3. .«Жасыл ел» халықаралық форумы

 

 

7

2019-2020

Пән олимпиадасы

 

1.»Жас Дарын-2018»

2.Биология білгірі

ҚР ШҒА ОҚБ

 

4

 

11

Шүленбай Еркинбай

2019-2020

СУМО GRAND

Пән олимпиадасы

 

 

 

 

3

12

Бөкен Азигул

2019-2020

Пән олимпиадасы

 

 

 

 

3

13

Ашыкбаева Ардак Амангельдиевна

2019-2020

Пән олимпиадасы

 

  1. ҚР ОҚ ШҒА
  2. «Жас геогрф -2019»

 

 

3

14

Тилегенова Ардак Еспеновна

2019-2020

Пән олимпиадасы

 

Интернет олимпиада

 

«ПОНИ» байқауы

4

15

Колдасова Гулзабира Маратовна

2019-2020

Пән олимпиадасы

 

 

КИО қашықтық олимпиадасы

 

3

16

Саттаров Темиргали Карабатырович

2017-2018

 

 

Республикалық форумның ІҮ Облыстық кезеңі «Мен мамандықтар әлемінде

«Ақ қанат арман» мектеп оқушыларына араналған бүкілқазақстандық байқауы

 

2

2018-2019

 

 

 

«Тарын» интернет олимпиада

 

5

2019-2020

 

 

«Өзін-өзі тану» пәні олимпиадасы

 

 

2

17

Тулеубаева Махбал

2019-2020

Пән олимпиадасы

 

 

 

 

3

18

Коккозова Ардак Муратовна

2019-2020

Пән олимпиадасы

 

 

"Абайтану олимпиадасы"

 

3

19

Қызырата Нұрсұлтан

2019-2020

 

 

 

«Ойзерек» интелектуалды порталы эссе байқауы

 

2

20

Онтаева Алтын кайырбековна

2019-2020

 

 

 

Ш Республикалық «Абай оқулары»

 

1

21

Бердибекова Махаббат Опабековна

2019-2020

 

 

1.ҚР ОҚ ШҒА

 

1.КИО қашықтық олимпиадасы

2.»Жарқын болашақ»

 

4

22

Камысбаева Бейбит муратовна

2019-2020

 

 

 

«Өзін-өзі тану» пән олимпиадасы

 

1

 

№5 кесте.Пән мұғалімдері мектептегі қабілеті жоғары оқушыларды түрлі пән олимпиадаларға, интеллектуалдық сайыстарға қатыстырып, жүлделі орындарды иеленеді. Мектеп оқушылары қалалық, облыстық, республикалық сайыстармен қатар, халықаралық сайыстарға да қызығушылықпен қатысады. ХХІ ғасыр ақпараттандырылған заман болғандықтан, онлайн интернет олимпиадаларына да қатысатын оқушылардың санының артқандығын кестеден көруге болады.

      Анықталған проблема:

            -Жаратылыстану-математика бағытындағы пәндер оқушыларды ғылыми жұмыстарға, ғылыми-зерттеу жобаларына қатысуының аздығы.

            - Ағылшын тілі пәндері мұғалімдерінің қалалық, облыстық, республикалық олимпиадаларға тұрақты қатыстырмауы.

      Шешу жолдары:

            -Жаратылыстану-математика бағытындағы пәндер оқушыларды ғылыми жұмыстарға, ғылыми-зерттеу жобаларына қатыстыру.

            - Ағылшын тілі пәндері мұғалімдерінің оқушыларды түрлі олимпиадаларға қатыстыру.

 

 

 

 

 

№6 Кесте

 

Педагогикалық шеберлік байқауларына қатысуы

Мұғалім-нің тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда)

Сайыстың атауы

Нәтиже

Агайдарова Гүлшат Раимкуловна

Облыстық «Жыл мұғалімі» 2018 ж

2-жүлделі орын, ІІ дәрежелі диплом

Таскулов Ержан Рахметуллаевич

1.Аудандық «Жыл мұғалімі» 2019 ж

2. Білім беру қызметкерлері арасында өткен 3.Педагогикалық оқулар 2019 жыл

2-жүлделі орын

ІІ дәрежелі диплом

ІІІ дәрежелі диплом

Жақұлова Әсел Қуандыққызы

Абай Құнанбаевтың 175 жылдығына арналған білім беру қызметкерлері арасында өткен Педагогикалық оқулар 2020 жыл

ІІІ дәрежелі диплом

Серикова Назира Бекайдаровна 

1.Білім беру қызметкерлері арасында өткен Педагогикалық оқулар 2019 жыл

2.Әдістемелік вернисаж

ІІІ дәрежелі диплом

Мадақтама

Қызырата Нұрсұлтан Русланұлы

1.Білім беру қызметкерлері арасында өткен Педагогикалық оқулар 2019 жыл

2. Әдістемелік вернисаж

ІІІ дәрежелі диплом

ІІІ дәрежелі диплом

 

Елуқызы Айғаным

Білім беру қызметкерлері арасында өткен Педагогикалық оқулар 2019 жыл

І дәрежелі диплом

Мақсұт Сымбат

Әдістемелік вернисаж

Мадақтама

Саттаров Темиргали Карабатырович

«Өзін-өзі тану» пәні бойынша Республикалық олимпиаданың облыстық кезеңіне оқушы дайындағаны үшін

Алғыс хат

 

№7 кесте.Абай Құнанбаев атындағы №5 мектеп-гимназиясы мұғалімдері жыл сайын онлайн педагогикалық шеберлік байқауларына қатысады. Алайда, дәстүрлі түрде өткізілетін пәндік байқауларға қатысу деңгейі төмен.

Анықталған проблемалар:

       -Мектеп мұғалімдерінің ғылыми-әдістемелік зерттеу жұмыстарға тартылу, пәндік байқауларға қатысу деңгейінің төмендігі;

       - Мектеп оқушыларын түрлі олимпиадаларға, ғылыми жарыстарға, ғылыми-зерттеу жобаларына қатыстырудың аздығы.

 

Шешу жолдары:

       - Мектепішілік олимпиадалар, ғылыми-зерттеу жобаларының жұмысын жүйелеу;

       - Мектеп оқушыларының сұраныстарына  арналған жобалар, таңдау курстарын ұйымдастыру.

 

 

№ 8 кесте

2019-2020 оқу жылының басындағы мұғалімдердің апталық жүктемесі

 

 

Аптадағы сағат саны

Оқытушылар саны

Оқу жылының басы

Жүктеме (ставка)

1

 

0,06

2

 

0,11

3

 

0,17

4

 

0,22

5

 

0,28

6

 

0,33

7

 

0,39

8

 

0,44

9

 

0,50

10

 

0,56

11

 

0,61

12

 

0,67

13

 

0,72

14

 

0,78

15

 

0,83

16

 

0,89

17

 

0,94

18

 

1,00

19-24

 

1,06-1,33

25-27

 

1,39-1,5

28-36

 

1,56-2

36 дан жоғары

 

2 ден жоғары

Барлығы

 

 

 

 

№7 кесте. Мектеп мұғалімдерінің басым бөлігінің апталық жүктемесі-19-24 сағат.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ 8 кесте

 

2019-2020 оқу жылының басындағы білім беру ұйымы әкімшілігінің апталық жүктемесі

 

 

Әкімшілік

Апталық жүктеме

(сағат)

Жалпы жүктеме

(ставка)

Директор 

40

1

ОТҮ орынбасары

40

1

ОТҮ орынбасары

40

1

ТІЖ орынбасары

40

1

ТІЖ орынбасары

40

1

Ақпараттық орынбасары

40

1

Бейіндік оқыту бойынша орынбасары

40

1

ӘШБ орынбасары

40

1

 

 

 

 

 

 

№8 кесте.  Мектептің әкімшілік-ұйымдастыру штаты толық. Әр қызметкердің лауазымдық міндеттері белгіленген.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ 9 кесте

Кабинет жүктемесі

 

 

Оқу кабинеттерінің атауы

Оқу кабинеті (+/-)

												Сабақ жиынтығы мен типтік оқу жоспарына сәйкес апта сайынғы жүктеме          (сағат)

Оқу бөлмесімен үйлесу…

барлығы

Дс

Сс

Сб

Бб

Ж

С

  1.  

Қазақ тілі мен әдебиеті

+ 3

100

6

6

7

6

6

-

 

  1.  

Орыс тілі мен әдебиеті

+

60

12

12

12

12

12

 

 

  1.  

Ағылшын тілі

+

40

8

8

8

8

8

 

 

  1.  

Математика

+

100

12

12

12

12

12

 

40

  1.  

Информатика

+

34

6

6

8

9

5

 

 

  1.  

Биология

+

42

8

9

9

8

8

 

 

  1.  

География

+

24

5

4

5

5

5

 

 

  1.  

Химия

+

33

6

7

5

8

7

 

 

  1.  

Физика

+

36

6

8

6

9

7

 

 

  1.  

Тарих

+

66

12

12

12

12

12

 

6

  1.  

Өзін-өзі тану

+

20

4

4

4

4

4

 

 

  1.  

АӘД

+

5

3

 

2

 

 

 

 

  1.  

Музыка

-

18

3

4

4

3

4

 

 

  1.  

Робототехника

+

5

2

2

1

 

 

 

 

  1.  

Ұл балаларға арналған көркем еңбек шеберханасы

+

18

3

4

4

3

4

 

 

  1.  

Қыз балаларға арналған көркем еңбек шеберханасы

+

18

3

4

4

3

4

 

 

  1.  

Спортзал

+

170

14

14

14

14

14

 

100

  1.  

Мультимедийный кабинеті

+

34

6

6

8

9

5

 

 

  1.  

Лингафон кабинеті

+

40

8

8

8

8

8

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Барлығы

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ 10 кесте

Оқушы контингенті туралы ақпарат

 (Сынып жиынтықтарының саны)

 

Сынып

Оқу тілі

Аббревиатура

												Сынып жиынтықтарының саны

 

Бір сыныптағы оқушылар саны

Барлық оқушылар

Мектепалды сынып

 

А

2

20

43

 

Ә

23

1 сынып

 

А

3

20

55

 

Ә

17

 

Б

18

2 сынып

 

А

3

18

54

 

Ә

18

 

Б

18

3 сынып

 

А

3

18

57

 

Ә

20

 

Б

19

4 сынып

 

А

3

20

61

 

Ә

24

 

Б

17

5  сынып

 

А

3

19

58

 

Ә

19

 

Б

20

6 сынып

 

А

3

22

66

 

Ә

22

 

Б

22

7  сынып

 

А

3

19

59

 

Ә

23

 

Б

17

8 сынып

 

А

3

20

57

 

Ә

22

 

Б

15

9 сынып

 

А

3

23

63

 

Ә

23

 

Б

17

10 сынып

 

А

3

20

57

 

Ә

19

 

Б

18

11 сынып

 

А

2

20

41

 

Ә

21

 

 

 

Барлығы:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ 11кесте

Соңғы 5 жылда 9, 11 сынып оқушыларының үлгерімі мен білім сапасы (2015-2016, 2016-2017, 2017-2018, 2018-2019, 2019-2020 оқу жылы)

 

 

2015-

2016

2016-

2017

2017-

2018

2018-

2019

2019-

2020

 

Түлектердің саны

9 сынып

79

61

91

90

63

11 сынып

29

37

51

24

41

 

Үлгерімі ( %)

9 сынып

100

100

100

100

100

11 сынып

100

100

100

100

100

 

Білім сапасы  (%)

9 сынып

30

31

31

42

37

11 сынып

31

51

33

42

54

 

ҰБТға қатысуы

 % от түлектердің жалпы санынан

 

 

 

 

 

орта балл

 

 

 

 

 

6

ОЖСБ-ға қатысу

орта балл

 

 

 

52

 

 

Алтын белгі иегерлері

Үміткерлер саны

3

2

2

6

2

Растағандар саны

3

2

2

6

2

 

Ерекше үлгідегі аттестат иегерлері

Үміткерлер саны

1

1

2

2

8

Растағандар саны

1

1

2

2

8

 

Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына түскендердің үлесі

Грантқа  (%)

 

 

 

 

 

Ақылы түрде (%)

 

 

 

 

 

 

Жоғары оқу орындарына түскендердің үлесі

Грантқа  (%)

 

 

 

 

 

Ақылы түрде (%)

 

 

 

 

 

 

Өз бетінше жұмыспен қамтылғандар (%)

 

 

 

 

 

 

Жұмыссыздар (%)

 

 

 

 

 

 

 

№ 11 кесте.Кестеде байқағанымыздай, әр жылдарда түлектердің саны әр түрлі болғанымен, білім сапасында өсу бар. Салыстырмалы түрде қарасақ 2015-2016 о.ж. мектеп түлектерінің білім сапасы 31% болса, 2016-2017 о.ж. 51%, 2017-2018 о.ж. 33%, 2018-2019 о.ж. 42%. 2019-2020 оқу жылында  54% көрсеткішпен аяқтады. 

 

       Анықталған проблемалар:

       -Білім сапасының тұрақсыздығы.

Шешу жолдары:

       - Білім сапасымен мен үлгерімін тұрақты ұстау.

 

 

Мектеп оқушыларының іс-шараларға қатысу нәтижелілігі

(пәндік олимпиадалар, ғылыми жарыстар, ғылыми-зерттеу жобалары),

робототехника және т. б. бойынша жарыстар)

соңғы 3 жылда

№ п/п

Іс-шара деңгейі

2017-2018 оқу жылы

2018-2019 оқу жылы

2019-2020 оқу жылы

Барлық білім алушылар

Қатысушылар саны

Жеңімпаздар саны

Барлық білім алушылар

Қатысушылар саны

Жеңімпаздар саны

Барлық білім алушылар

Қатысушылар саны

Жеңімпаздар саны

1

Аудандық

644

52

33

647

45

21

630

39

23

2

Қалалық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Облыстық

644

45

28

647

38

15

630

23

16

4

Республикалық

644

12

5

647

19

6

630

19

11

5

халықаралық

644

26

12

647

25

 

630

28

6

 

№12 кесте. Кестеден мектеп оқушыларының қалалық, облыстық, республикалық, халықаралық жарыстарға, пәндік олимпиадаларға, ғылыми зерттеу жобаларына үзбей қатысатындығын көруге болады. Жүлдегерлер саны 2017-2018 о.ж - 68 оқушы болса, 2018-2019 о.ж. - 42, 2019-2020 о.ж. - 56.

         Анықталған проблема:

              - Бастауыш сынып оқушыларын олимпиада, сайыстарға мүлдем қатыстырмауы;

              - Орта және жоғарғы буын оқушыларының Республикалық, облыстық сайыстарға, ғылыми жобаларға қатысу деңгейінің төмендігі;

              - Мектептегі педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы, педагог-модераторлардың қабілетті жоғары оқушылармен жұмысты жүзеге

              асырмауы.

Шешу жолдары:

- Дарынды балалармен жұмыс жүргізуде олимпиадаға, байқауларға, жарыстарға қатысатын оқушылардың мәліметтер базасын жинақтау.

- Олимпиада жұмыстарының жүргізілуін ұйымдастыру

- Жыл қорытындысы бойынша «Жыл үздігін» анықтау.

 

 

 

№ 13 кесте

2015-2020 оқу жылындағы сыныптар бойынша білім сапасы және үлгерім

Оқу жылы

Оқыту тілі

2 сынып

3 сынып

Барлық білім алушылар

үздіктер

%

екпінділер

%

Үлгерімі төмен

%

үлгермегендер

%

аттестацияланбаған

% үлгерімі

% білім сапасы

Барлық білім алушылар

үздіктер

%

екпінділер

%

Үлгерімі төмен

%

үлгермегендер

%

аттестацияланбаған

% үлгерімі

% білім сапасы

2017-2018

Орыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Казақ

58

25

43

26

45

7

12

-

-

-

100

88

47

21

45

15

32

11

23

-

-

-

100

76

барлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018-2019

Орыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Казақ

60

16 

27 

31

52 

13 

21 

100 

78 

62 

22 

35 

27 

43 

13 

21 

100 

79 

барлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019-2020

Орыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Казақ

54

21 

39

26 

48 

13 

 

 

 

100 

87 

58 

23 

40 

26 

45 

15 

 

 

 

100 

84

барлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқу жылы

Оқыту тілі

4 класс

2-4 класс

Барлық білім алушылар

үздіктер

%

екпінділер

%

Үлгерімі төмен

%

үлгермегендер

%

аттестацияланбаған

% үлгерімі

% білім сапасы

Барлық білім алушылар

үздіктер

%

екпінділер

%

Үлгерімі төмен

%

үлгермегендер

%

аттестацияланбаған

% үлгерімі

% білім сапасы

2017-2018

Орыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Казақ

45

11

24

25

56

9

20

 

 

 

100

80

150

57

38

66

44

27

18

 

 

 

100

82

барлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018-2019

Орыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Казақ

44

13 

30 

14 

32 

17 

38 

 

 

 

100 

61 

166 

51 

31 

72 

43 

43 

26 

 

 

 

100 

74 

барлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019-2020

Орыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Казақ

62

21 

 34

29 

46 

12 

20 

 

 

 

 100

80 

174 

65 

37 

81 

46 

28 

17 

 

 

 

100 

84 

барлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқу жылы

Оқыту тілі

5 класс

6 класс

Барлық білім алушылар

үздіктер

%

екпінділер

%

Үлгерімі төмен

%

үлгермегендер

%

аттестацияланбаған

% үлгерімі

% білім сапасы

Барлық білім алушылар

үздіктер

%

екпінділер

%

Үлгерімі төмен

%

үлгермегендер

%

аттестацияланбаған

% үлгерімі

% білім сапасы

2017-2018

Қазақ

57

9

16

20

35

28

49

 

 

 

100

51

44

7

16

16

36

21

48

 

 

 

100

52

Орыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018-2019

Казақ

67

6

9

17

25

44

66

 

 

 

100

34

56

5

9

22

39

29

52

 

 

 

100

48

барлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орыс

                                               

 

2019-2020

Казақ

57

11

19

26

46

20

35

 

 

 

100

65

67

9

13

32

48

26

39

 

 

 

100

61

барлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқу жылы

Оқыту тілі

7 сынып

8 сынып

Барлық білім алушылар

үздіктер

%

екпінділер

%

Үлгерімі төмен

%

үлгермегендер

%

аттестацияланбаған

% үлгерімі

% білім сапасы

Барлық білім алушылар

үздіктер

%

екпінділер

%

Үлгерімі төмен

%

үлгермегендер

%

аттестацияланбаған

% үлгерімі

% білім сапасы

2017-2018

Орыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Казақ

62

8

13

24

39

30

48

 

 

 

100

52

56

6

11

21

38

29

52

 

 

 

100

48

барлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018-2019

Орыс

                                               

Казақ

57

1

2

12

21

44

77

     

100

23

60

2

3.33

17

28

40

67

1

2

 

98

32

барлығы

                                               

2019-2020

Орыс

                                               

Казақ

59

5

8.47

16

27

38

64

     

100

36

57

1

2

16

28

40

70

     

100

30

барлығы

                                               

 

 

 

 

 

 

Оқу жылы

Оқыту тілі

9 класс

5-9 класс

Барлық білім алушылар

үздіктер

%

екпінділер

%

Үлгерімі төмен

%

үлгермегендер

%

аттестацияланбаған

% үлгерімі

% білім сапасы

Барлық білім алушылар

үздіктер

%

екпінділер

%

Үлгерімі төмен

%

үлгермегендер

%

аттестацияланбаған

% үлгерімі

% білім сапасы

2017-2018

Орыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Казақ

91

5

5

23

25

63

69

 

 

 

100

31

310

35

11

104

34

171

55

0

 

0

100

45

барлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018-2019

Орыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Казақ

90

5

6

33

37

52

58

 

 

 

100

42

330

19

6

101

31

209

63

1

0.3

0

100

36

барлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019-2020

Орыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Казақ

63

7

11

16

25

40

63

 

 

 

100

37

303

33

11

106

35

164

54

0

 

0

100

46

барлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқу жылы

Оқыту тілі

10 сынып

11 сынып

Барлық білім алушылар

үздіктер

%

екпінділер

%

Үлгерімі төмен

%

үлгермегендер

%

аттестацияланбаған

% үлгерімі

% білім сапасы

Барлық білім алушылар

үздіктер

%

екпінділер

%

Үлгерімі төмен

%

үлгермегендер

%

аттестацияланбаған

% үлгерімі

% білім сапасы

2017-2018

Орыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Казақ

23

7

30

4

17

12

52

 

 

 

100

48

51

5

10

12

23

34

67

 

 

 

100

33

барлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018-2019

Орыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Казақ

41

2

5

15

37

24

59

 

 

 

100

41

24

5

21

5

21

14

58

 

 

 

100

42

барлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019-2020

Орыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Казақ

57

4

7.02

22

39

31

54

 

 

 

100

46

41

3

7.32

19

46

19

46

 

 

 

100

54

барлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқу жылы

Оқыту тілі

10-11 класс

Жалпы

Барлық білім алушылар

үздіктер

%

екпінділер

%

Үлгерімі төмен

%

үлгермегендер

%

аттестацияланбаған

% үлгерімі

% білім сапасы

Барлық білім алушылар

үздіктер

%

екпінділер

%

Үлгерімі төмен

%

үлгермегендер

%

аттестацияланбаған

% үлгерімі

% білім сапасы

2017-2018

Орыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Казақ

74

12

16

16

22

46

62

 

 

 

 

 

543

119

22

196

36

228

42

0

0

0

0

0

барлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018-2019

Орыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       

Казақ

65

7

11

20

31

38

58

0

 

0

100

42

561

77

18

194

35

290

47

0

0

0

0

0

барлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       

2019-2020

Орыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       

Казақ

98

7

7

41

42

50

51

0

 

0

100

49

575

105

18

228

40

242

42

0

0

0

0

0

барлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-11 сыныптардың үш жылдық көрсеткішін салыстырмалы түрде салыстырсақ пәндер бойынша білім сапасының  2-4 сыныптар 10%-ға, 5-9 сыныптар 10%ға, 10-11 сыныптар 23% өскендігі байқалады. Оқушылардың білім алуға ынтасының артуы, белсенділігі, сыныпта сабақ үлгерімінің жоғарылауы байқалды.

Анықталған проблемалар:

       -Оқушылардың білім алуға ынтасын арттыру.

Шешу жолдары:

       - Оқушшылардың білім алуға деген ынтасын арттыру үшін белсенділіктерін қадағалай отырып, түрлі байқауларға, сайыстарға қатыстыру.

 

 

 

 

Пәндер бойынша білім сапасы)

2-4 сыныптар

Пәндер

сыныптар

2

3

4

Барлығы

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2017-2018

2018-2019

2019-2020

1

Орыс тілі

95

88

95

87

88

92

91

77

91

92

84

95

2

Әдебиеттік оқу

96

88

94

93

90

91

91

93

91

93

90

92

3

Қакзақ тілі

91

85

94

82

93

91

91

72

90

88

84

91

4

Ағылшын тілі

91

86

92

78

85

87

84

72

86

87

85

87

5

Математика

93

88

92

91

85

87

84

84

83

90

87

89

6

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

-

-

-

-

93

-

-

-

-

-

93

-

 

Жаратылыстану

96

90

98

82

95

96

-

-

91

96

93

96

8

Дүниетану

96

91

98

82

93

93

88

72

90

91

90

95

                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-4 сыныптарда пәндер бойынша өсу байқалады. Тек әдебиеттік оқу мен математика пәндері бойынша - 1% ға ғана  төмендеу бар.

Білім сапасының төмендеу себебі-сынып оқушыларының қозғалысы

Шешу жолдары:

       - Оқушылардың білім алуға деген ынтасын арттыру үшін белсенділіктерін қадағалай отырып, әдебиеттік оқу, математика пәндеріне деген қызығушылқтарын арттыру.

 

 

 

 

 

5-9 сыныптар

Пәндер

Сыныптар

5

6

7

8

9

Барлығы

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2017-2018

2018-2019

2018-2019

2019-2020

2018-2019

2019-2020

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2017-2018

2018-2019

2019-2020

1

Орыс тілі

67

70

 

88

66

73

 

90

73

68

73

55

80

88

78

61

87

68

70

85

2

Орыс әдебиеті

67

79

93

73

79

90

63

68

71

60

83

84

80

63

86

69

74

85

3

Қазақ тілі мен әдебиеті

70

88

79

79

73

84

92

60

58

62

83

67

74

69

92

75

75

76

4

Ағылшын тілі

63

67

89

65

 

70

82

69

65

61

55

73

54

68

69

76

64

69

72

5

Математика

75

49

75

53

73

75

 

 

 

 

 

 

 

 

 

64

61

75

6

Алгебра

 

 

 

 

 

 

65

40

71

40

60

47

54

51

83

53

50

67

7

Геометрия

 

 

 

 

 

 

60

42

71

42

55

42

57

52

79

 

53

50

64

8

Информатика

86

76

95

92

84

76

89

67

90

77

85

81

86

77

84

86

78

85

9

Жаратылыс тану

86

82

86

82

84

84

 

 

 

 

 

 

 

 

 

84

82

85

10

Физика

 

 

 

 

 

 

61

58

71

48

 

60

77

49

66

73

53

61

74

11

Химия

 

 

 

 

 

 

56

53

56

58

52

65

71

 

57

78

62

54

66

12

Биология

 

 

 

 

 

 

85

58

81

72

78

70

75

76

87

77

71

79

13

География

 

 

 

 

 

 

92

67

44

60

68

56

70

70

59

74

66

53

14

Казахстан тарихы

84

52

84

79

52

88

85

37

80

66

66

75

73

60

89

77

53

83

15

Дүниежүзі тарихы

74

51

89

79

54

88

82

3

81

69

43

67

74

70

65

76

50

78

16

Құқық негіздері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

85

74

79

85

74

79

 

 

 

 

 

 

 

                     

 

 

 

 

 

 

5-9 –сыныптар аралығында білім сапасы география пәнінен 13%-ға  төмендеу бар. Мұның себебі пән мұғалімінің ауысуы. Оқушылардың тапсырма орындау барысында жүйенің жоқтығы. Ал басқа пәндерден оқу сапасында жоғары көрсеткішін көруге болады.

Шешу жолдары:

       - Оқушылардың  білім сапасын дамытуда география пәніне деген қызығушылықтарын арттыру.

10-11 сыныптар

Пәндер

Сыныптар

10

11

Барлығы

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2017-2018

2018-2019

2019-2020

1

Алгебра анализ бастамалары

48

63

61

33

46

71

41

55

66

2

Геометрия

52

61

58

43

63

71

48

62

65

3

Информатика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Орыс тілі

91

93

79

84

83

98

86

88

89

5

Орыс әдебиеті

91

88

79

80

96

100

86

92

90

6

Қазақ тілі мен әдебиеті

87

83

80

61

83

90

74

83

85

7

Ағылшын тілі

91

76

72

73

83

88

82

80

80

8

Информатика

100

95

75

98

96

88

99

96

82

9

Казахстан тарихы

91

66

84

63

63

78

77

65

81

10

Естествознание

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Физика

70

68

59

69

92

73

70

80

66

12

Химия

96

54

71

82

67

78

89

61

75

13

Биология

91

83

73

96

96

95

94

90

84

14

География

100

85

59

80

92

78

90

89

69

15

Дүниежүзі тарихы

87

68

75

78

75

90

83

72

83

16

Құқық негіздері

96

90

 

94

100

93

95

95

93

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-11сыныптар аралығында білім сапасының гуманитарлық бағыттағы пәндер бойынша өсу көрсеткіші жоғары.Ал жаратылыстану пәндер бойынша информатикадан 17%-ға, физикадан 14%-ға, биологядан 10%,ға, географиядан 20%-ғатөмендеу бар. Мұның себептері пәнді оқып-үйрену барысында  оқушының логикалық қабілетін дамыту арқылы функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған тапсырмалардың қиындық туғызуы...

 

Шешу жолдары:

       - Жаратылыстану пәндері бойынша оқушылардың жеке қызығушылықтарын ояту арқылығ әртүрлі байқауларға, сайыстарға қатыстыру.

 

 

 

Кесте № 15

 

Соңғы үш жылдың қорытындысы бойынша бір үштік бағасы болған білім алушылар

 

 № п/п

Сынып

2017-2018 оқу жылы

2018-2019 оқу жылы

2019-2020 оқу жылы

Саны 

Пән атауы

Саны 

Пән атауы

Саны 

Пән атауы

 

1

5

1

математика

 

 

1

тарих

 

2

9

 

 

2

Химия, физика

 

 

 

3

7

 

 

1

физика

 

 

 

4

8

1

химия

 

 

 

 

 

 

 

№15 кесте.Бір ғана сабақтан «Үштік» бағамен қорытылған оқушылар санын жоғарыдағы кестеден көруге болады. 2017-2018 о.ж.

математикадан-1, химиядан-1,2018-20193 оқушы химия, физика пәндерінен ғана «3» бағаға қорытылса, 2019-2020 жылдардағы оқушылардың саны- 1.

Анықталған проблема:

- Сынып жетекші мен пән мұғалімі арасындағы байланыстың жоқтығы.

Шешу жолдары:

- Пән мұғалімдерінің оқушылармен жекелей және қосымша оқытуын ұйымдастыру.

Новости