Қарағанды облысының
экономика басқармасы» ММ
басшысының
"___"__________2021жылғы№____ бұйрығымен
БЕКІТІЛГЕН
Қарағанды облысы білім басқармасының
Абай ауданы білім бөлімінің
«Ақбұлақ» мектеп-бөбекжай» кешені»
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
ЖАРҒЫСЫ
1-тарау. Жалпы ережелер
1. Қарағанды облысы білім басқармасының Абай аудандық білім бөлімінің «Ақбұлақ» мектеп және балабақшалар кешені» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі –мемлекеттік мекеме) ұйымдық-құқықтық нысанда құрылған заңды тұлға мәртебесі бар коммерциялық емес ұйым болып табылады.осы жарғыда көрсетілген тиісті функцияларды жүзеге асыру.
2.Мемлекеттік мекеменің түрі: коммуналдық .
3. Мемлекеттік мекеме облыстың жергілікті атқарушы органының шешімімен құрылады.
4. Мемлекеттік мекеменің құрылтайшысы: Қарағанды облысының әкімдігі .
Қарағанды облысы білім басқармасының « Абай ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі .
6.Мемлекеттік мекеменің мемлекеттік (қазақ) тіліндегі атауы: Қарағанды қаласы таздық би л им Басқармасын Абай ауданы білім Бөлімінің « Ақбұлақ » мектеп-бөбекжай » кешені » коммуналдық memlekettik mekemesi .
; орыс тілінде:Қарағанды облысы білім басқармасының Абай аудандық білім бөлімінің « Ақбұлақ » мектеп-бақша-бақшасы кешені» коммуналдық мемлекеттік мекемесі .
7.Мемлекеттік мекеменің орналасқан жері: индекс 100108, Қарағанды облысы, Абай ауданы, Көксұн ауылдық округі , Жартас ауылы , Садовая көшесі, № 4 А корпусы, № 1 тұрғын емес үй.
Мемлекеттік мекеменің құқықтық мәртебесі 2-тарау
8. Мемлекеттік мекеменің дербес балансы, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес банктерде шоттары, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген және мемлекеттік мекеменің атауы бар бланкілері, мөрлері болады.
9. Мемлекеттік мекеме Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайларды қоспағанда, басқа заңды тұлғаны құра алмайды немесе оның құрылтайшысы (қатысушысы) бола алмайды.
10. Мемлекеттік мекеме өз міндеттемелері бойынша қарамағындағы ақшамен жауап береді. Мемлекеттік мекемеде ақша жеткіліксіз болған жағдайда Қазақстан Республикасы немесе әкімшілік-аумақтық бірлік тиісті бюджет қаражаты есебінен оның міндеттемелері бойынша субсидиарлық жауаптылықта болады.
11. Мемлекеттік мекемелердің азаматтық-құқықтық мәмілелері олар Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшелерінде міндетті тіркелгеннен кейін күшіне енеді. Мемлекеттiк мекеменiң қаржы-шаруашылық қызметiн осы тарауда және өзге де құқықтық актiлерде көрсетiлген барлық туындайтын функциялары бар мемлекеттiк мекеменiң басқару органы жүзеге асыруы мүмкiн.
Мемлекеттік мекеме қызметінің мәні мен мақсаттары 3-тарау
12. Мемлекеттiк мекеме қызметiнiң субъектiсi: жеке адамның, қоғамның, мемлекеттiң мүдделерi үшiн оқыту мен тәрбиелеу; баланың жеке басының жан-жақты дамуы үшін қолайлы жағдайлар жасау; оқушылардың өздігінен білім алуға және қосымша білім алуға қажеттіліктерін қанағаттандыру.
13. Мемлекеттік мекеме қызметінің мақсаты:
1) Қазақстан Республикасының Конституциясымен кепілдік берілген азаматтардың белгіленген жалпыға міндетті білім беру стандарттары бойынша тегін орта білім алу құқығын жүзеге асыру;
2) жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын сапалы меңгеруді қамтамасыз ету;
3) мәдениеті жоғары, қоғам өміріне бейімделген, саналы таңдау жасауға және терең және кеңейтілген білім беру бағдарламаларын меңгеруге дайын зияткерлік тұлғаны қалыптастыру;
4) студенттерді кәсіптік оқытуға бағытталған пәндер бойынша оқыту.
14. Мемлекеттік мекеме өз мақсаттарына жету үшін мынадай қызмет түрлерін жүзеге асырады: бастауыш, негізгі және жалпы орта, қосымша білім. Мекеме мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласында (шағын орталық, мектепалды даярлық сыныптары) білім беру қызметін көрсетеді. Қызметтің барлық түрлері «Рұқсаттар және хабарламалар туралы» Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 16 мамырдағы № 202 Заңында көзделген рәсімдер аяқталғаннан кейін жүзеге асырылады:
Мемлекеттік органның негізгі міндеттері :
1) ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде тұлғаны қалыптастыруға, дамытуға, қалыптастыруға бағытталған сапалы білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау;
2) жеке тұлғаның шығармашылық, рухани және дене мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру, даралықты дамытуға жағдай жасау арқылы интеллектіні байыту;
3) азаматтық пен отансүйгіштікке, өз Отанына, Қазақстан Республикасына деген сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халықтық дәстүрлерді қастерлеуге, кез келген конституциялық және қоғамға жат көріністерге төзбеуге тәрбиелеу;
4) белсенді азаматтық ұстанымы бар жеке тұлғаны тәрбиелеу, республиканың қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өміріне қатысу қажеттілігін, тұлғаның өз құқықтары мен міндеттеріне саналы көзқарасын қалыптастыру;
5) отандық және әлемдік мәдениеттің жетістіктерімен таныстыру; қазақ және республиканың басқа халықтарының тарихын, әдет-ғұрыптары мен дәстүрлерін зерделеу ; мемлекеттік, орыс, шетел (ағылшын, неміс) және басқа тілдерді меңгеру;
6) педагогикалық ұжымның әлеуметтік мәртебесін арттыруды қамтамасыз ету;
7) қоғам мен экономиканың қажеттіліктерін қанағаттандыратын білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесінің жұмыс істеуі;
8) оқытудың жаңа технологияларын, оның ішінде кредиттік, қашықтықтан оқыту, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу және тиімді пайдалану; 9) жалпы оқыту, өндірісте оқыту және еңбек нарығының қажеттіліктері арасындағы өзара байланысты қамтамасыз ететін және әрбір адамға білім мен құзыреттілік негізінде қоғамда өзінің жеке әлеуетін барынша пайдалануға көмектесетін өмір бойы оқыту жүйелерін дамыту;
10) білім алушылардың кәсіби мотивациясын қамтамасыз ету; 11) ерекше
білім беру қажеттіліктері бар адамдардың білім алуы үшін ерекше жағдайлар жасау ;
Қазақстан Республикасының заңнамасына және осы жарғыға сәйкес мынадай ақылы білім беру қызметтерін көрсету:
1) қосымша білім беру бағдарламалары бойынша оқыту ;
2) арнайы курстар мен пәндер циклдарын қосымша оқыту үшін;
жеке білім алушылармен жеке негізде оқу жоспары бойынша сағат санынан тыс пәндер бойынша қосымша сабақтар өткізу ;
4) білім алушылармен пәндерді қосымша тереңдетіп оқыту үшін (мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттардың тиісті білім беру бағдарламалары шеңберінен тыс);
5) тегін білім беру қызметтерінің кепілдік берілген көлеміне кірмейтін өзге де білім беру қызметтері;
Негізгі қызметтердің орнына ақылы қызметтерді көрсету мүмкін емес. Мемлекеттік мекеменің
ақылы қызметтерінің бағалары Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен бекітілуге жатады ;
дамыта оқытудың жаңа мазмұнын, оны жүзеге асырудың формалары мен әдістерін іздестіру, әзірлеу, эксперименттік оқу жоспарларын, бағдарламалар мен элективті курстарды сынақтан өткізу. Оқу процесін ұйымдастыру, басқару осы жарғыға сәйкес жүзеге асырылады;
қызметі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары негізінде әзірленген және жалпы міндетті негізгі және қосымша бағдарламаларды әзірлеуді жүзеге асыратын оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылады. Мемлекеттік мекеменің бағдарламалары мемлекеттік жалпы білім беретін мектептердің үлгілік бағдарламаларына негізделеді;
г мемлекеттік мекеме «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңында айқындалған шектерде оқыту нысандарын, құралдарын және әдістерін дербес таңдауда . Оқу процесін жүзеге асыру үшін мемлекеттік мекеме жыл сайынғы жұмыс оқу жоспарын және оқу сабақтарының кестесін әзірлейді және бекітеді;
оқу пәндерін тереңдетіп оқыту үшін факультативтерге және студенттердің таңдауы бойынша қосымша курстарды ұйымдастыруға әр сыныпқа 4 сағаттан қаражат бөлінуі мүмкін;
оқу тілі қазақ тілінде ;
Жұмыс оқу жоспарының ариативті бөлігі мыналарды көздейді :
1) жеке таңдау, жеке даму бағдарламасы, оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану;
2) оқу орнының мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келетін қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыру үшін жаңа оқу жоспарларын, дамытушы пәндерді енгізу;
3) шындықты түсінудің әмбебап тәсілдерін меңгеруге, білім алушылардың психикалық белсенділігін дамытуға бағытталған жеке тұлғаның жалпы мәдени дамуына, дүниетанымы мен гуманистік санасын қалыптастыруға ықпал ететін пәндер мен курстарды енгізу;
мемлекеттік органның құрылымы:
1) әкімшілік (директор және оның орынбасарлары);
2) әдістемелік кеңес, педагогикалық кеңес, педагогикалық әдеп жөніндегі кеңес, қамқоршылық кеңес, жалпы мектептік ата-аналар комитеті, сыныптық ата-аналар комитеттері, пәндік әдістемелік бірлестіктер;
3) сынып, топ – мемлекеттік мекеменің негізгі құрылымдық бөлімшесі;
білім деңгейлері:
1) бастауыш білім (1 – 4 сыныптар) негізгі стратегиялық бағыт – дамытушылық білім беру, ол бастауыш сынып оқушысының жеке қабілеттерін ашуға, белсенділіктің негізгі бағыттарына бастауыш бағыттылығын және оң мотивация негізінде бастапқы шығармашылық дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. оқыту, балалардың психофизикалық, интеллектуалдық және музыкалық дамуына жағдай жасау. Оқу жоспарының ұзақтығы – 4 жыл;
2) негізгі орта білім (5 - 9-сыныптар) білім беру мазмұнын жаңартуға бағытталған негізгі жалпыға бірдей білім беруді қамтамасыз етеді , неғұрлым күрделі танымдық процестерге көшу үшін арнайы дағдыларды қалыптастырады; жалпы дамытушылық және арнайы курстарды таңдауды қамтамасыз етеді, студенттерге жеке оқыту жүйесін құруға мүмкіндіктер жасайды. Азаматтық пен отансүйгіштікке, өз Отаны – Қазақстан Республикасына деген сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халықтық дәстүрлерді қастерлеуге, кез келген конституциялық және қоғамға жат көріністерге төзбеуге тәрбиелеу. Студенттерге кәсіби бағдар беру . Негізгі орта білім орта жалпы білім алудың негізі болып табылады. Әрбір оқу пәнінің мазмұнын меңгеру негізгі орта білім деңгейінде аяқталады. Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін оқу жоспарын меңгеру мерзімі 5 жыл;
3) жалпы орта білім (10 – 11сыныптар) білімге деген қызығушылықты және оқушының шығармашылық қабілеттерін дамытуды, оқытуды саралау негізінде өз бетінше оқу әрекетінде дағдыларды қалыптастыруды қамтамасыз етеді. Міндетті пәндермен қатар жеке тұлғаның қызығушылықтарын, қабілеттері мен мүмкіндіктерін жүзеге асыру үшін студенттердің таңдауы бойынша пәндер, яғни гуманитарлық немесе жаратылыстану-математикалық бағыттағы мамандандырылған оқыту енгізіледі. Жалпы орта білім бастауыш кәсіптік, орта кәсіптік (қысқартылған, жеделдетілген бағдарламалар бойынша) және жоғары кәсіптік білім алудың негізі болып табылады. Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі 2 жыл;
«Көркем жұмыс» пәні бойынша оқыту, сондай-ақ вариативті компонент сағаттары мектепаралық оқу-өндірістік комбинатының базасында (бар болса) жүзеге асырылуы мүмкін. Қосымша білім беруді дамыту шеңберінде мемлекеттік мекеме басшысының бұйрығына сәйкес «БасқармаАбай ауданының білім беру »Қарағанды облысының білім басқармасына мектептің жұмыс оқу жоспарының вариативті бөлігінің сағаттары қосымша білім беру ұйымдарына берілуі мүмкін ;
ауыстыруды , сондай-ақ үйірмелерді оқытуға қатысты барлық мәселелерді шешуді «Бөлім» мемлекеттік мекемесі жүзеге асырады .Абай ауданының білім беру »Қарағанды облысының білім басқармасы. Мемлекеттік мекеме оқу жоспарының вариативті құрамдас бөлігінің сағаттарын мемлекеттік мекеме ғимаратынан тыс жерде (мәдениет мекемелері, спорт ғимараттары, әскери мақсаттағы объектілер, ғылыми-зерттеу зертханалары, өндірістік кәсіпорындар, қосымша білім беру ұйымдары және т.б. ) өткізуге құқылы ;
Қарағанды облысының білім басқармасының « Абай ауданының білім бөлімі » мемлекеттік мекемесінің басшысымен келісіледі . Мемлекеттік мекеменің басшысы сыныптар жиынтығын қалыптастыруға жеке жауапкершілікте болады. Сыныптардағы оқушылар саны «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» қолданыстағы санитарлық ережелерге сәйкес, осы білім беру ұйымына тікелей бөлінетін бюджеттік қаражатты ескере отырып, санитарлық нормалар сақталған жағдайда белгіленеді;
тізбесі мемлекеттік білім стандартында белгіленген, кемінде 24 оқушысы бар пәндерді оқу кезінде сыныптарды 2 кіші топқа бөлуге болады. Егер оқу жылы ішінде оқушылар саны 24 оқушыдан кем болса, онда сыныпты 2 топшаға бөлу ағымдағы оқу жылының келесі тоқсанынан бастап тоқтатылады. Жарғының бұл тармағында бюджеттің мүмкіндіктері ескерілген;
егер мемлекеттік мекеме шағын жинақты мектеп мәртебесіне ие болса, онда оқу-тәрбие процесі аралас сыныптардағы білім алушылардың әртүрлі жас ерекшеліктерін ескере отырып қамтамасыз етіледі;
шағын жинақты мектептерде жеке пәндерді оқу кезінде кіші топтарға бөлуге рұқсат етіледі және сыныпта 10-16 оқушы бар.Сыныптарды бір сынып кешеніне біріктіру және біріктіру кезінде әртүрлі жастағы оқушылардың саны 10 адамнан аспауы керек.Шағын жинақты мектептердегі сыныптар саны 3-10 адам немесе одан да көп.Үш немесе төрт сыныпты біріктіру кезінде оқу сабақтарын ұйымдастырудың сырғымалы кестесі қолданылады.Бірінші және жоғары сынып оқушыларын біріктіріп оқытуға жол берілмейді;
мемлекеттік мекеме толық және толық емес жұмыс күнімен мектепке дейінгі шағын орталықты пайдалана алады. Мектепке дейінгі шағын орталық заңды тұлға болып табылмайды, мемлекеттік мекеменің құрылымдық бөлімшесі болып табылады және мектеп жасына дейінгі балаларды жан-жақты дамыту және олардың ата-аналарына баланы тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыруда консультативтік-әдістемелік қолдау көрсету мақсатында құрылады. , және балалардың әлеуметтік бейімделуі;
қабылдау құжаттарды қабылдау және балаларды мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына қабылдау ережелері негізінде жүзеге асырылады . Балаларды қабылдауға арналған құжаттар тізбесі құжаттарды қабылдау және балаларды мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына қабылдау қағидаларында және мемлекеттік қызметтер көрсетудің тиісті мемлекеттік стандартында айқындалады;
мемлекеттік мекеме студенттерге денсаулық жағдайы туралы медициналық қорытындыға сәйкес үй жағдайында сабақ береді. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің тапсырмасына сәйкес аптасына оқу сағаттарының саны бөлініп, күнтізбелік жоспар құрылып, мұғалімдердің жеке құрамы бұйрықпен белгіленіп, өткізілген сабақтар журналы жүргізіледі. сақталады. Ата-аналар (заңды өкілдер) үйде сабақ өткізуге жағдай жасауға міндетті ;
оқу сабақтары Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен басталады және аяқталады. Оқу жылының ұзақтығы, оның ішінде оқу апталары мен мерекелер саны білім беру саласындағы мемлекеттік стандарт талаптарына және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес айқындалады;
мемлекеттік мекемеде мынадай жұмыс және сынып сағаттары белгіленуі мүмкін: бірінші ауысымда сабақтың басталуы сағат 8.00 (8.30 немесе 9.00), екінші ауысымда – 13.30 (14.00) ) сағат. Сабақ кестесін мемлекеттік мекеменің директоры немесе оны алмастыратын тұлға бекітеді. Сабақ кестесінде оқу сабақтарының күнделікті саны, ұзақтығы мен реттілігі, сондай-ақ сабақтар арасындағы үзілістердің ұзақтығы көрсетіледі. Мектеп кестесіне қатысты мәселелер қолданыстағы «Білім беру объектілеріне қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» санитарлық ережелерімен реттеледі. Сабақ кестесі эпидемиологиялық жағдайға сәйкес уәкілетті органдар және (немесе) лауазымды адамдар белгілеген шектеу шаралары негізінде өзгеруі мүмкін;
мемлекеттік мекеме сабақ арасындағы үзіліс кезінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мектеп асханасында ата-аналардың және жалпыға бірдей білім беру қорының қаражаты есебінен қамтамасыз етілетін оқушыларды тамақтандыруды ұйымдастырады;
мемлекеттік мекемедегі тәртіп студенттердің, оқушылардың және мұғалімдердің адамдық қадір-қасиетін құрметтеу негізінде сақталады. Оқушыларға физикалық және психикалық зорлық-зомбылық қолдануға жол берілмейді. Студенттерге дәрігерге дейінгі медициналық көмекті мейірбике көрсетеді, ол әкімшілік және педагогикалық ұжыммен бірге студенттердің денсаулығы мен физикалық дамуына, емдік шараларды жүргізуге және санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтауға жауап береді. Медициналық көмекті жергілікті денсаулық сақтау органдары (емханалар) көрсетеді. Студенттер жоспар бойынша медициналық тексеруден өтеді;
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңының талаптарына сәйкес мектеп формасы міндетті болып табылады. Оны кию тәртібі мен стилі ата-аналар комитетімен немесе қамқоршылық кеңесімен келісім бойынша мемлекеттік мекеме директорының бұйрығымен бекітіледі. Мектеп формасы білім берудің зайырлы сипатына сәйкес болуы керек. Мектеп формасына киім-кешектерді, оның ішінде әртүрлі конфессиялардың бас киімдері мен керек-жарақтарын енгізуге жол берілмейді;
t міндетті мектеп формасына қойылатын талаптар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 14 қаңтардағы № 26 бұйрығында айқындалған жалпы талаптарға сәйкес болуы тиіс;
Мемлекеттік мекемеде саяси партиялардың, қоғамдық-саяси және діни қозғалыстар мен ұйымдардың ұйымдық құрылымдарын құруға және олардың қызметіне жол берілмейді. Мемлекеттік мекеме зайырлы және діни білім беруді ажырату қағидатын сақтауға міндетті. Кез келген нысанда діни білім беруге рұқсат етілмейді;
Инклюзивті білім берудің мақсаттарын іске асыруда мемлекеттік мекеме ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға білім алудың барлық деңгейінде білім алуы, дамуындағы ауытқуларды түзету және әлеуметтік бейімделу үшін арнайы жағдайлармен қамтамасыз етеді.Мемлекеттік мекеме ата-анасының (заңды өкілдерінің) мүдделерін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды үлгілік оқу жоспары, оның ішінде қысқартылған немесе жеке оқу жоспары бойынша жалпы сыныпта (екі баладан аспайтын) оқытуды қамтамасыз етеді . немесе) арнайы оқу жоспарлары мен бағдарламалары бойынша әзірлеудегі бұзушылықтардың түрлері бойынша арнайы сыныптарда.Жалпы және (немесе) арнайы сыныптарда оқитын ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін түзету сабақтарын арнайы педагогтар ( олигофренопедагог , сурдопедагог, тифлопедагог, педагог-дефектолог, педагог-логопед, логопед) жүргізеді . Мемлекеттік мекемеде логотип орталығы өз жұмысын тұрақты түрде жүргізе алады . Логотиптік орталықты ашу « Абай ауданының білім бөлімі » мемлекеттік мекемесі басшысының бұйрығымен ресімделеді.Қарағанды облысының білім басқармасы;
қабылдау үлгілік қабылдау ережелері негізінде жүзеге асырыладыбілім беру үшінбастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында . Балаларды қабылдауға арналған құжаттар тізбесі қабылдау ережелерімен белгіленедібілім беру үшінбастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің оқу бағдарламаларын және мемлекеттік қызметтер көрсетудің тиісті мемлекеттік стандартын іске асыратын білім беру ұйымдарында . Бірінші сыныпқа қабылданған кезде баланың ата-анасының немесе заңды өкілдерінің мұғалім таңдауға құқығы жоқ. Сыныптан сыныпқа ауыстыру оқу үлгерімі бойынша педагогикалық кеңестің шешімімен жүзеге асырылады;
шағын жинақты мектептерді қоспағанда, 0-11 сыныптардағы оқушылардың ең аз саны 12 адамнан кем болмауы керек. Мектепалды даярлық сыныптарына қабылдау ата-аналардың немесе өзге де заңды өкілдердің өтініші бойынша жүзеге асырылады;
Оқу үлгерімінің ағымдағы мониторингін, білім алушылардың аралық және қорытынды аттестаттауын жүргізу бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім алушылардың оқу үлгерімінің ағымдағы мониторингінің, аралық және қорытынды аттестаттауының үлгілік қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады;
қорытынды аттестаттаудан сәтті өткен бітірушілерге мемлекеттік мекеменің мөрімен куәландырылған тиісті білімі туралы мемлекеттік құжат беріледі;
ал кәмелетке толмаған оқушыларды оқудан шығаруға ерекше жағдайларда білім беру ұйымының мемлекеттік басқару органының шешімі бойынша заңсыз әрекеттер жасағаны, білім беру ұйымының жарғысын өрескел және бірнеше рет бұзғаны үшін жол беріледі. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды оқудан шығару туралы шешім қорғаншы және қамқоршы органдардың келісімімен қабылданады. Заңсыз әрекеттер жасағаны, білім беру ұйымының жарғысын өрескел және бірнеше рет бұзғаны, сондай-ақ оқу үлгерімі үшін кәмелетке толған білім алушыларды мемлекеттік мекемеден шығаруға педагогикалық кеңестің шешімімен жол беріледі;
Ай сайынғы төлемді кешіктірген, бала дәлелді себептерсіз бір айдан астам сабаққа келмеген немесе медициналық қарсы көрсетілімдер болған жағдайда оқушылар шағын орталық топтарынан шығарылады;
Студенттерге дәрігерге дейінгі медициналық көмекті мейірбике көрсетеді, ол әкімшілікпен және педагогикалық ұжыммен бірге студенттердің денсаулығы мен физикалық дамуына, емдік шараларды жүргізуге және санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтауға жауап береді. Медициналық көмекті жергілікті денсаулық сақтау органдары (емханалар) көрсетеді. Студенттер жоспар бойынша медициналық тексеруден өтеді;
процесінің қатысушылары : оқушылар, студенттер, мұғалімдер, оқушылардың және білім алушылардың ата-аналары (оларды алмастыратын тұлғалар);
студенттердің құқығы бар:
1) тегін жалпы орта білім алуға;
2) әртүрлі қызметтегі ерекше табыстары үшін марапатталуға;
3) медициналық көмек көрсету үшін;
4) кітапхана қорын тегін пайдалануға;
5) қосымша (ақылы) білім беру қызметтерін алуға;
6) мекемені басқаруға қатысуға;
7) адамның қадір-қасиетін құрметтеу, ар-ождан және ақпарат бостандығы, өз пікірі мен сенімін еркін білдіру.
g мемлекеттік мекеме зайырлы және діни білім беруді ажырату принципін сақтайды. Кез келген нысанда діни білім беруге рұқсат етілмейді;
Қорытынды аттестаттаудан сәтті өткен бітірушілерге мемлекеттік мекеменің мөрімен куәландырылған тиісті білімі туралы мемлекеттік құжат беріледі.
студенттер міндетті:
1) мемлекеттік мекеменің жарғысын және ішкі тәртіп ережелерін сақтауға;
оқушылар мектеп мүлкіне зиян келтірген жағдайда, ата-аналарымен бірлесе отырып, оның құнын қалпына келтіріп, өтеп, адал оқуға және мекеме мүлкіне ұқыпты қарауға ;
3) басқа студенттер мен мекеме қызметкерлерінің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуге;
4) мемлекеттік мекеме белгілеген мектеп формасын киюге міндетті.
Кәмелетке толмаған балалардың ата-аналары мен өзге де заңды өкілдерінің:
баланың тілектерін, жеке бейімділігін және ерекшеліктерін ескере отырып, мемлекеттік мекеме беретін мүмкіндіктер шеңберінде білім беру нысанын таңдауға ;
2) қамқоршылық кеңес немесе ата-аналар комитеті арқылы мемлекеттік мекеменің басқару органдарының жұмысына қатысуға;
3) өз балаларының үлгерімі, тәртібі және оқу жағдайлары туралы ақпарат алуға;
4) өз балаларын оқыту мен тәрбиелеудегі мәселелер бойынша кеңестер алуға;
Ата-аналар мен өзге де заңды өкілдер мыналарға міндетті:
1) балалардың өмiр сүруi мен оқуы үшiн салауатты және қауiпсiз жағдайлар жасауға, олардың интеллектуалдық және дене күшiнiң дамуын, имандылық дамуын қамтамасыз етуге;
2) балаларды жалпы бiлiм беретiн мектепке одан әрi орналастырумен мектепке дейiнгi дайындықты қамтамасыз етуге;
3) мемлекеттік мекеменің жарғысында айқындалған ережелерді сақтауға;
4) балалардың мемлекеттік мекемедегі сабақтарға қатысуын қамтамасыз етуге;
5) мемлекеттік мекеме қызметкерлерінің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуге;
6) білім беру саласындағы уәкілетті орган белгілеген міндетті мектеп формасына қойылатын талаптарды орындауға;
7) мемлекеттік мекемеде белгіленген киім үлгісін сақтауға;
ата-аналар (оларды алмастыратын адамдар) мекеменің жарғысын, ішкі тәртіп ережелерін сақтауға және балаларының тәрбиесі мен біліміне, сондай-ақ мемлекет меншігіне ұқыпты қарауға жауапты болуға міндетті;
Мемлекеттік мекемені басқару Қазақстан Республикасының заңнамасына және осы жарғыға сәйкес жүзеге асырылады.Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен педагогикалық кеңес алқалы басқару нысаны болып табылады ;
басшылықты директор жүзеге асырады;
Директор жауап береді:
1) мемлекеттiк мекеме қызметкерлерiнiң бiлiктiлiк деңгейiне, оқу жоспары мен оқу процесiнiң кестесiне сәйкес бiлiм беру бағдарламаларын жүзеге асыруға, бiлiм алушылардың бiлiм беру сапасына, олардың өмірі мен денсаулығына, олардың құқықтары мен бостандықтарын сақтауға ; білім алушыларға және мемлекеттік мекеменің қызметкерлеріне Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен оқу процесі кезінде;
2) лауазымдық нұсқаулықта белгіленген нормативтік құқықтық актілерді, басшы органдардың өкімдерін, лауазымдық міндеттерін дәлелді себептерсіз орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін, оның ішінде берілген құқықтарды пайдаланбағаны үшін;
3) білім алушының жеке басына физикалық және (немесе) психикалық зорлық-зомбылық көрсетумен байланысты тәрбие әдістерін пайдаланғаны, оның ішінде бір реттік қолданғаны, сондай-ақ өзге де әдепсіз құқық бұзушылық жасағаны үшін директор осы Кодексте белгіленген тәртіппен қызметінен босатылуы мүмкін. еңбек заңнамасы;
4) өрт қауіпсіздігі ережелерін, еңбекті қорғау, оқу процесін ұйымдастырудың санитарлық-гигиеналық ережелерін бұзғаны үшін директор Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген жауапкершілікке тартылады;
Педагогикалық қызметпен айналысуға тиісті бейіні бойынша арнаулы педагогикалық немесе кәсіптік білімі бар тұлғалар жіберіледі. Жұмыс істеуге рұқсат етілмейді:
1) медициналық қарсы көрсетілімдері бар;
2) психиатриялық және (немесе) наркологиялық диспансерде есепте тұрған . Жылына бір рет, оқу жылының басында мұғалім өзінің психиатриялық және (немесе) наркологиялық диспансерде есепте тұрмағанын кез келген заңды тәсілдермен растайды;
3) заңды күшiне енген сот үкiмiне сәйкес педагог қызметiмен кәсiптiк қызметпен айналысу құқығынан айырылған;
4) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен әрекетке қабілетсіз немесе әрекетке қабілеттілігі шектеулі деп танылған;
Қазақстан Республикасының Еңбек кодексінде көзделген шектеулер негізінде ;
кезінде мемлекеттік қызметшінің тиісті бос лауазымдарына орналасу үшін қойылатын біліктілік талаптарын басшылыққа алуы тиіс. Тиісті білімі жоқ педагогикалық қызметпен айналысуға жол берілмейді. Азаматтарды педагогикалық қызметке қабылдау тәртібін бұзғаны үшін директор жеке жауапкершілікте болады. Мемлекеттік мекеме қызметкерлерінің құқықтары мен міндеттері тиісті лауазым немесе қызмет түрі үшін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде айқындалады;
Мемлекеттік мекеменің басқару нысандарының бірі педагогикалық кеңес болып табылады . Педагогикалық кеңес құрамына: директор (төраға), оның орынбасарлары, мұғалімдер, тәрбиешілер, психолог, әлеуметтік педагог кіреді. Мемлекеттік білім беру мекемесінің педагогикалық кеңесінің отырыстарына ата-аналар комитетінің немесе қамқоршылық кеңесінің мүшелері шақырылады. Педагогикалық кеңестің құрамы оқу жылына директордың бұйрығымен бекітіледі. Педагогикалық кеңес өз мүшелерінің арасынан бір жыл мерзімге хатшы сайлайды;
Педагогикалық кеңес мыналарды қарайды:
1) мемлекеттiк мекемеде құқықтық актiлердi iске асыру жөнiндегi шаралар;
2) оқу-әдістемелік жұмыстың жай-күйі, оқытудың барлық нысандарында оқыту әдістерін жетілдіру , оқытудың жаңа технологияларын енгізу мәселелері;
3) тәрбие жұмысын жоспарлау мәселелері;
4) қорытынды аттестаттауды өткізу, білім алушыларды емтиханға жіберу, тапсырылған құжаттар негізінде білім алушыларды емтихандардан босату, студенттерді келесі сыныпқа ауыстыру немесе қайталау курсына қалдыру, білім алушыларды дипломдармен, үздік аттестаттармен марапаттау, аттестат беру мәселелері. негізгі орта білімді үздік аяқтағаны туралы, негізгі орта білімді бітіргені туралы аттестат, үздік аттестат, орта жалпы білім туралы аттестат, белгіленген үлгідегі аттестат;
5) оқу жүктемесін бөлу, алдын ала тарифтеу, аттестацияға дайындау, мұғалімдерді марапаттау және көтермелеу мәселелері;
оқу жылына әзірленетін, педагогикалық кеңестің отырысында қаралатын және мемлекеттік мекеме директоры бекітетін жоспарға сәйкес жүзеге асырылады . Педагогикалық кеңес жылына кемінде бес рет жиналады;
15. Мемлекеттік мекеме осы жарғыда бекітілген өз қызметінің мәні мен мақсаттарына сәйкес келмейтін қызметті жүзеге асыруға, сондай-ақ мәмілелер жасауға құқығы жоқ;
16. Мемлекеттiк мекеме Қазақстан Республикасының заңдарымен немесе құрылтай құжаттарымен ерекше шектелген өз қызметiнiң мақсаттарына қайшы не оның басшысының жарғылық құзыретiн бұза отырып жасаған мәмiле талап қою бойынша жарамсыз деп танылуы мүмкiн. оның: құрылтайшы, тиісті саланың уәкілетті органы, сондай-ақ оған қатысты құқық субъектісінің осы жарғыда көрсетілген мүлікке қатысты функцияларын жүзеге асыратын орган, мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган.
Мемлекеттік органды басқару 4-тарау
17. Мемлекеттік мекемеге жалпы басшылықты « Абай ауданының білім бөлімі » мемлекеттік мекемесі жүзеге асырады.Қарағанды облысының білім басқармасы.
18. Қарағанды облысының әкімдігі мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату туралы шешім қабылдайды.
«Қарағанды облысының экономика басқармасы» мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мынадай функцияларды жүзеге асырады:
1) коммуналдық мемлекеттік мекемеге мүлікті бекітіп береді;
2) мемлекеттiк мекеменiң жарғысын, енгiзудi, өзгерiстер мен толықтыруларды бекiтедi.
Абай ауданының білім бөлімі » мемлекеттік мекемесіҚарағанды облысының білім басқармасы заңнамада белгіленген тәртіппен келесі функцияларды жүзеге асырады:
1) мемлекеттік мекеменің директорын тағайындайды;
2) мемлекеттiк мекеменiң қаржыландыру жоспарын бекiтедi;
3) мемлекеттік мекеме мүлкінің сақталуына бақылауды жүзеге асырады ;
4) мемлекеттік мекеменің басқару органдарының құрылымын, құрылу тәртібін және өкілеттік мерзімін, мемлекеттік мекеменің шешімдер қабылдау тәртібін айқындайды;
5) мемлекеттік мекеме директорының құқықтарын, міндеттері мен жауапкершілігін, оны қызметінен босатудың негіздерін айқындайды;
6) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттiк мекеменiң штат санын, тарифтiк кестелерiн және өзге де қаржы-шаруашылық құжаттамасын бекiтедi;
7) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органға мемлекеттік мекемеге берілген немесе өзінің шаруашылық қызметі нәтижесінде сатып алған мүлікті алып қоюға немесе қайта бөлуге жазбаша келісім береді;
мемлекеттiк мекеменiң құрылтайшысына мемлекеттiк мекеменi қайта ұйымдастыру және тарату туралы ұсыныстар енгiзедi ;
9) осы жарғыда және Қазақстан Республикасының өзге де заңнамасында өзіне жүктелген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
Абай ауданының білім бөлімі » мемлекеттік мекемесінің басшысы қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.Қарағанды облысының білім басқармасы білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тағайындау қағидаларына сәйкес.
Абай ауданының білім бөлімі » мемлекеттік мекемесіне тікелей бағынады.Қарағанды облысының білім басқармасы мемлекеттік мекемеге жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапкершілікте болады.
21. Мемлекеттік мекеменің директоры қолбасшылық бірлігі қағидаттарында әрекет етеді және Қазақстан Республикасының заңнамасында және осы жарғыда айқындалатын өз құзыретіне сәйкес мемлекеттік мекеме қызметінің мәселелерін дербес шешеді.
22. Мемлекеттік мекеме директорының мемлекеттік мекеменің жарғылық емес қызметті жүзеге асыруға бағытталған әрекеттері еңбек міндеттерін бұзу болып табылады және тәртіптік және материалдық жауапкершілік шараларын қолдануға әкеп соғады.
23. Мемлекеттік мекеменің директоры Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:
1) мемлекеттік органның атынан сенімхатсыз әрекет етеді;
2) мемлекеттiк органдарда және өзге де ұйымдарда мемлекеттiк мекеменiң мүдделерiн бiлдiредi;
3) шарттар жасасады;
4) сенімхаттар береді;
5) мемлекеттiк мекеменiң iссапарларға, тағылымдамадан өтуге, қызметкерлердiң қазақстандық және шетелдiк оқу орталықтарына оқуына және қызметкерлердiң бiлiктiлiгiн арттырудың өзге де түрлерiне арналған жоспарларын бекiтедi;
6) банк шоттарын ашады;
7) барлық қызметкерлер орындауға міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;
8) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік мекеменің қызметкерлерін жұмысқа қабылдайды және жұмыстан босатады;
9) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мемлекеттік мекеме қызметкерлерін көтермелеу шараларын қолданады және тәртіптік жазалар қолданады;
10) өз орынбасарларының және мемлекеттік мекеменің басқа да басшы қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктерін айқындайды;
11) сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы сақтау, оның ішінде білім беру ұйымдарында сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және алдын алу жөніндегі шараларды қабылдау жөніндегі жұмысты ұйымдастырады;
12) Қазақстан Республикасының заңнамасымен, осы жарғымен және « Абай ауданының білім бөлімі » мемлекеттік мекемесімен өзіне жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады.Қарағанды облысының білім басқармасы.
Мемлекеттік мекеменің мүлкін қалыптастыру тәртібі 5-тарау
24. Мемлекеттік мекеменің мүлкі заңды тұлғаның құны оның балансында көрсетілетін мүлкінен тұрады. Мемлекеттік мекеменің мүлкі мыналар арқылы қалыптасады:
1) оған құрылтайшы берген мүлік;
2) өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда);
3) Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер.
25. Мемлекеттік мекеменің өзіне бекітілген мүлікті және сметаға сәйкес өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.
26. Мемлекеттік мекеменің қызметін қаржыландыру Қарағанды облысының бюджетінен жүзеге асырылады.
27. Мемлекеттік мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бухгалтерлік есепті жүргізеді және есеп береді.
Мемлекеттiк мекеменiң бухгалтерлiк есепке алу мен есептiлiгiн мемлекеттiк мекеменiң басқару органы өзiне жүктелген барлық функцияларды орындай алады.
28. Мемлекеттік мекеменің қаржы-шаруашылық қызметін тексеру және тексеру Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.
6-тарау. Мемлекеттік мекемедегі жұмыс уақыты
29. Мемлекеттік мекеменің жұмыс уақыты ішкі еңбек тәртібі ережелерімен белгіленеді және Қазақстан Республикасы еңбек заңнамасының нормаларына қайшы келмеуі тиіс.
Құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі 7-тарау
30. Мемлекеттік мекеменің құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу «Қарағанды облысының экономика басқармасы» мемлекеттік мекемесінің шешімімен ресімделеді және республиканың заңнамасына сәйкес аумақтық әділет органдарында мемлекеттік тіркеу рәсімінен өтеді. «Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу туралы»
Мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату шарттары 8-тарау
31. Коммуналдық мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату Қарағанды облысы әкімдігінің шешімімен жүзеге асырылады .
32. Мемлекеттік мекеме заңнамалық актілерде көзделген өзге де негіздер бойынша таратылады.
«Қарағанды облысының білім басқармасы» мемлекеттік мекемесімен келісім бойынша Қарағанды облысының әкімдігі жүзеге асырады .
34. Таратылатын мемлекеттік мекеменің кредиторлардың талаптарын қанағаттандырғаннан кейін қалған мүлкін «Қарағанды облысының экономика басқармасы» мемлекеттік мекемесі қайта бөледі.
35. Таратылатын мемлекеттiк мекеменiң ақшасы, оның iшiнде осы заңды тұлғаның мүлкiн сату нәтижесiнде алынған, кредиторлардың талаптарын қанағаттандырғаннан кейiн қалған ақша қаражаты тиiстi бюджет кiрiсiне есептеледi.
Мемлекеттік мекеменің филиалдары мен өкілдіктері туралы мәліметтер 9-тарау
36. Мемлекеттік мекеменің филиалдары немесе өкілдіктері болмайды.
Директор _______________________ Серікбаева А.Т.
(қолы)