back-image
"Нұра жалпы білім беретін мектебі" КММ

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> "Нұра жалпы білім беретін мектебі" КММ

Устав школы Мектеп жарғысы

 Мектеп жарғысы

«Қарағанды облысының экономика

басқармасы» ММ басшысының

20_21жылғы  «_08__»__01___

№ _28____

бұйрығымен бекітілген

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Қарағанды облысы білім басқармасының Нұра ауданы білім бөлімінің Нұра  жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің

Жарғысы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Жалпы ережелер

 

1. «Қарағанды облысы білім басқармасының Нұра ауданы білім бөлімінің Нұра жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - мемлекеттік мекеме) функцияларын жүзеге асыру үшін ұйымдық-құқықтық нысанында құрылған заңды тұлға мәртебесіне ие коммерциялық емес мекеме болып табылады.

2. Мемлекеттік мекеменің түрі: коммуналдық.

3. Мемлекеттік мекеме 20___ жылғы __________________ Қарағанды облысының білім басқармасының қаулысымен құрылған.

4. Мемлекеттік мекеменің құрылтайшысы Қарағанды облысының әкімдігі болып табылады.

5. Тиісті саланың уәкілетті органы, сондай-ақ орган, оған қатысты мемлекеттік мекеменің мүлкіне қатысты құқық субъектісінің функцияларын жүзеге асырушы:«Нұра ауданы білім беру бөлімі Қарағанды облысы білім басқармасы» мемлекеттік мекемесі болып табылады.

6. Мемлекеттік мекеменің атауы мемлекеттік (қазақ) тілінде: «Қарағанды облысы білім басқармасының Нұра ауданы білім бөлімінің Нұра  жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі,

орыс тілінде:коммунальное государственное учреждение «Нуринская общеобразовательная школа отдела образования Нуринского района управления образования Карагандинской области». 

7. Мемлекеттік мекеменің орналасқан жері: 100912, Қарағанды облысы, Нұра ауданы, Изенді ауылы, Бокаев көшесі 17.

 

2. Мемлекеттік мекеменің заңдық мәртебесі

 

8. Мемлекеттік мекеменің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген және мемлекеттік мекеменің атауы жазылған бланкілері, мөрі болады.

9. Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайларды қоспағанда, мемлекеттік мекеме басқа заңды тұлғаны құра алмайды, сондай-ақ құрылтайшысы (қатысушысы) бола алмайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Мемлекеттік мекеме қызметінің пәні мен мақсаттары

 

10. Мемлекеттік мекеме қызметінің пәні: жеке тұлғаның, қоғамның, мемлекеттің мүдделеріне оқыту және тәрбиелеу; баланың жеке басының жан-жақты дамуына қолайлы жағдай жасау; оқушылардың өзін-өзі тәрбиелеу және қосымша білім алу қажеттіліктерін қанағаттандыру.

11. Мемлекеттік мекеме қызметінің мақсаты:

1) азаматтардың белгіленген жалпыға міндетті білім беру стандарттарының Қазақстан Республикасының Конституциясымен кепілдендірілген тегін орта білім алу құқығын жүзеге асыру;

2) негізгі жалпы білім беру бағдарламаларын сапалы игеруді қамтамасыз ету;

3) мәдениеті жоғары, қоғамдағы өмірге бейімделген, терең және кеңейтілген білім беру бағдарламаларын саналы таңдауға және дамытуға дайын интеллектуалды тұлғаны қалыптастыру.

12. Мемлекеттік мекеме өз мақсаттарына жету үшін келесі қызмет түрлерін жүзеге асырады: бастауыш, негізгі және жалпы орта, қосымша білім. Мекеме мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласында (мектепке дейінгі сыныптар) білім беру қызметін ұсынады. Қызметтің барлық түрлері «Рұқсаттар және хабарламалар туралы» Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 16 мамырдағы №202 Заңында көзделген рәсімдер жүзеге асырылғаннан кейін жүзеге асырылады.

13. Мекеменің негізгі міндеттері:

1) ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар, ғылым мен практиканың жетістіктері негізінде жеке тұлғаны қалыптастыруға, дамытуға және қалыптастыруға бағытталған сапалы білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау;

2) жеке тұлғаның шығармашылық, рухани және физикалық мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру, даралықты дамытуға жағдай жасау арқылы интеллектті байыту;

3) азаматтық пен отансүйгіштікке, өз Отанына, Қазақстан Республикасына деген сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халықтық дәстүрлерді қастерлеуге, кез-келген конституцияға қарсы және қоғамға қарсы көріністерге төзбеушілікке тәрбиелеу;

4) белсенді азаматтық ұстанымы бар жеке тұлғаны тәрбиелеу, республиканың қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өміріне қатысу қажеттіліктерін, жеке тұлғаның өз құқықтары мен міндеттеріне саналы қатынасын қалыптастыру;

5) ұлттық және әлемдік мәдениеттің жетістіктерімен таныстыру; қазақ және республиканың басқа халықтарының тарихын, әдет-ғұрыптары мен дәстүрлерін зерттеу; мемлекеттік, орыс, шетел (ағылшын) және басқа тілдерді меңгеру.

14. Мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасына және осы жарғыға сәйкес келесі ақылы білім беру қызметтерін ұсынуға құқылы:

1) қосымша білім беру бағдарламалары бойынша оқыту;

2) арнайы курстар мен пәндер циклдерін қосымша оқыту үшін;

3) жеке оқушылармен жеке негізде оқу жоспарына сәйкес сағат санынан артық пәндер бойынша қосымша сабақтар өткізу;

4) оқушылармен пәндерді қосымша тереңдетіп оқыту үшін (мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттардың тиісті білім беру бағдарламалары шеңберінен тыс).

Негізгі қызметтің орнына ақылы қызметтерді көрсету мүмкін емес. Мектептің ақылы қызметтерінің бағасы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен бекітілуге ​​жатады.

15. Мекеме дамытушы білім берудің жаңа мазмұнын, оны жүзеге асырудың нысандары мен әдістерін, эксперименталды оқу жоспарларын, бағдарламаларын және факультативті курстарды іздеуді, әзірлеуді ұйымдастыратын білім беру ұйымы болып табылады. Оқу процесін ұйымдастыру, басқару осы жарғыға сәйкес жүзеге асырылады.

16. Білім беру және білім беру қызметі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары негізінде әзірленген және міндетті негізгі және қосымша бағдарламаларды әзірлеуді жүзеге асыратын оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылады. Мекеменің бағдарламалары мемлекеттік жалпы білім беретін мектептердің типтік бағдарламаларына негізделген.

17. Мектеп «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңында айқындалған шектерде оқыту формаларын, құралдары мен әдістерін таңдауда дербес. Оқу процесін жүзеге асыру үшін мектеп жылдық жұмыс жоспарын және оқу орнының басшысы бекітетін оқу сабақтарының кестесі жасайды және бекітеді.

  Пәндерді тереңдетіп оқытатын мекемеге факультативтерге және оқушылардың таңдауы бойынша қосымша курстарды ұйымдастыруға бір сыныпқа 4 сағат есебінен қаражат бөлінуі мүмкін.

Оқу тілі - қазақ  және орыс тілі.

18. Оқу жоспарының вариативті бөлімі:

1) жеке таңдау, жеке даму бағдарламасы, инновациялық және оқыту технологияларын қолдану;

2) мекеменің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келетін қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыруға арналған пәндерді дамытатын жаңа оқу жоспарларын енгізу;

3) оқушылардың ақыл-ой әрекетін дамыта отырып, шындықты танудың әмбебап әдістерін игеруге бағытталған, жеке тұлғаның жалпы мәдени дамуына ықпал ететін, дүниетаным мен гуманистік сананы қалыптастыратын пәндер мен курстарды енгізу.

19. Мекеменің құрылымы:

1) әкімшілік (директор және оның орынбасарлары);

2) Әдістемелік кеңес, Педагогикалық кеңес, Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңес, Қамқоршылар кеңесі, жалпы мектептегі ата-аналар комитеті, сыныптық ата-аналар комитеттері, пәндік әдістемелік бірлестіктер;

3) сынып - мекеменің негізгі құрылымдық бөлімі.

20. Білім деңгейі:

1) бастауыш білім беру (1 - 4 сыныптар), негізгі стратегиялық бағыт - бұл кіші жастағы оқушының жеке қабілеттерін ашуға, оқудың оң мотивациясы негізінде психофизикалық, интеллектуалды және музыкалық дамуға жағдай туғызатын іс-әрекеттің негізгі бағыттары мен бастапқы шығармашылық дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік беретін дамытушы білім. Оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі - 4 жыл;

2) негізгі орта білім (5 - 9 сыныптар) білім мазмұнын жаңартуға бағытталған негізгі әмбебап білім беруді қамтамасыз етеді, танымдық процестерге өту үшін арнайы дағдылар мен дағдыларды қалыптастырады; жалпы дамытушы және арнайы курстарды таңдауды қамтамасыз етеді, студенттерге жеке оқыту жүйесін құруға мүмкіндік туғызады. Азаматтық пен патриоттыққа, өз Отаны - Қазақстан Республикасына деген сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халықтық дәстүрлерді қастерлеуге, кез-келген конституцияға қарсы және қоғамға қарсы көріністерге төзбеушілікке тәрбиелеу. Оқушыларға кәсіптік бағдар беру. Негізгі орта білім орта жалпы білім алудың негізі болып табылады. Әр пәннің мазмұнын зерттеу негізгі орта білім деңгейінде аяқталады. Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі - 5 жыл;

3) жалпы орта білім беру (10 - 11 сыныптар) білімге деген қызығушылықты және оқушының шығармашылық қабілеттерін дамытуды, оқуды саралау негізінде өз бетінше оқу іс-әрекетінің дағдыларын қалыптастыруды қамтамасыз етеді. Міндетті пәндерден басқа, пәндер жеке тұлғаның қызығушылықтарын, қабілеттері мен мүмкіндіктерін, яғни гуманитарлық немесе жаратылыстану-математикалық бағыттар бойынша мамандандырылған оқытуды жүзеге асыру мақсатында оқушылардың өз қалауы бойынша енгізіледі. Жалпы орта білім бастауыш кәсіптік, орта кәсіптік (қысқартылған, жеделдетілген бағдарламалар үшін) және жоғары кәсіптік білім алудың негізі болып табылады. Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі - 2 жыл.

4)Мектепте, қажет болған жағдайда, күні ұзартылған топтар ашылады. 5 күндік жұмыс аптасында күні ұзартылған топтарда апталық жүктеме 25 сағаттан аспауы тиіс.

21. Тиісті контингентті көрсете отырып, сабақтар жиынтығы «Қарағанды ​​облысының білім басқармасы Нұра ауданы білім беру бөлімі» мемлекеттік мекемесінің басшысымен келісіледі. Сабақ жиынтығын құруға мекеменің басшысы жеке жауап береді. Сыныптағы оқушылардың саны қолданыстағы «Білім беру объектілеріне қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» санитарлық ережелеріне сәйкес, санитарлық нормалар сақталған жағдайда, осы білім беру ұйымына тікелей бөлінген бюджеттік қаражатты ескере отырып белгіленеді.

22. Сыныптар пәндерді оқуда тізімі мемлекеттік білім беру стандартында айқындалатын, саны 20 оқушыдан кем емес, 2 кіші топқа бөлінуі мүмкін. Егер оқу жылы ішінде оқушылар саны 20 оқушыдан кем болса, онда сыныпты 2 кіші топқа бөлу осы оқу жылының келесі тоқсанынан басталады. Жарғының осы тармағында мекеме орналасқан тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік бюджетінің мүмкіндіктері ескерілген.

23.Мекемеде толық және жарты күнді қамтитын мектепке дейінгі шағын- орталық құрылуы мүмкін. Мектепке дейінгі шағын-орталық мекеменің құрылымдық бөлімшесі болып табылады. Шағын-орталық 2 (3) жастан 6 жасқа дейінгі балаларды жан - жақты дамыту және баланы тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыруда олардың ата-аналарын консультациялық-әдістемелік қолдау, балаларды әлеуметтік бейімдеу мақсатында құрылады. Мектепте мектеп алды дайындық сыныптары құрылу мүмкін. Мектепте жазғы уақытта балалардың денсаулықтарын нығайту үшін  жағдайлар жасайды(балалардың күндізгі келуімен мектеп алды лагерінің жұмысы.)

24.  Мектепте шалғайда тұратын және басқа елді мекендерде тұратын оқушылар үшін мектеп жанындағы интернат ашылуы мүмкін. Интернат жұмысын жүргізу үшін толық құрамда штат жұмыскерлері жабдықталады.

25. Мекеме оқушыларға денсаулық жағдайы туралы медициналық қорытындыға сәйкес үй сабақтарын ұсынады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нұсқауына сәйкес аптасына оқу сағатының саны бөлінеді, кесте жасалады, бұйрық мұғалімдердің жеке құрамымен анықталады, сабақ журналы жүргізіледі. Ата-аналар (заңды өкілдер) үйде сабақ өткізуге жағдай жасауға міндетті.

26. Оқыту сабақтары Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен басталады және аяқталады. Оқу жылының ұзақтығы, академиялық апталар мен каникулдар санын қоса алғанда, білім беру саласындағы мемлекеттік стандарттың және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінің талаптарына сәйкес анықталады.

27. Мекеме келесі жұмыс режимін және сабақтарды белгілей алады: бірінші ауысымда сабақ басталуы – сағат 8:00 (8:30 немесе 9:00), екінші ауысымда - сағат 14:00 (13:30). Сабақ кестесін мекеме басшысы немесе оны  алмастыратын адам бекітеді. Сабақ кестесінде сабақтардың күнделікті саны, ұзақтығы мен кезектілігі, сонымен қатар сыныптар арасындағы үзілістердің ұзақтығы көрсетіледі. Мектеп кестесінің мәселелері қолданыстағы «Білім беру объектілеріне қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» санитарлық ережелерімен реттеледі. Сабақтар кестесі эпидемиологиялық жағдайға сәйкес уәкілетті органдар және (немесе) лауазымды адамдар белгілеген шектеу шаралары негізінде өзгеруі мүмкін.

28. Сабақ арасындағы ауысу кезеңінде мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ата-аналар мен жалпыға бірдей білім беру қорының қаражаты есебінен мектеп асханасында оқушыларға тамақтануды ұйымдастырады.

29. Мекемедегі тәртіп оқушылардың, тәрбиеленушілердің, мұғалімдердің адамдық қадір-қасиетін құрметтеу негізінде қолдау көрсетіледі. Оқушыларға қатысты физикалық және психикалық зорлық-зомбылық әдістерін қолдануға жол берілмейді. Оқушыларға дәрігерге дейінгі көмекті әкімшілік пен оқытушылық құраммен бірге оқушылардың денсаулығы мен физикалық дамуына, медициналық іс-шаралардың өткізілуіне және санитарлық-гигиеналық нормалардың сақталуына жауапты медбике көрсетеді. Медициналық көмекті денсаулық сақтаудың жергілікті органдары (емханалар) көрсетеді. Оқушылар жоспарлы медициналық тексеруден өтеді.

30. «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңының талаптарына сәйкес мектеп формасы қажет. Оны кию тәртібі мен стилі ата-аналар комитетімен немесе Қамқоршылық кеңесінің келісімімен мекеме басшысының бұйрығымен бекітіледі.

31. Мекемеге саяси партиялардың, қоғамдық-саяси және діни қозғалыстар мен ұйымдардың ұйымдық құрылымдарын құруға және олардың жұмысына жол берілмейді. Мекеме зайырлы және діни білімнің бөліну принципін сақтауға міндетті. Кез-келген нысанда діни білім алуға жол берілмейді.

32. Инклюзивті білім берудің мақсаттарын іске асыра отырып, мекеме ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға олардың білім алуы, дамуында ауытқушылықтарды түзету және білім берудің барлық деңгейлерінде әлеуметтік бейімделуі үшін ерекше жағдайлар жасайды. Оқу орнындағы оқушылардың ата-аналарының немесе басқа заңды өкілдерінің мүдделерін ескере отырып, инклюзивті сыныптар ашылуы мүмкін (бір сыныпта ерекше білім беру қажеттіліктері бар екі баладан көп емес оқи алады). Инклюзивті сыныптарға психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың қорытындылары мен ұсыныстары негізінде оқуға түскен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар жалпы білім беру бағдарламасы немесе жеке бағдарлама бойынша оқытылуы мүмкін.

33. Мекемеге қабылдау бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымында оқуға жіберудің стандартты ережелері негізінде жүзеге асырылады. Балаларды қабылдауға арналған құжаттардың тізімі бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің білім беру оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында оқуға жіберу ережелерімен және мемлекеттік қызметтер көрсетудің тиісті мемлекеттік стандарттарымен анықталады. Бірінші сыныпқа қабылдау үшін баланың ата-аналары немесе заңды өкілдері мұғалім таңдауға құқылы емес. Сыныптан сыныпқа көшу Педагогикалық кеңестің шешімімен оқу үлгерімі нәтижелеріне сәйкес жүзеге асырылады.

         0-11 сынып оқушыларының ең аз саны 3 адамнан кем болмауы керек.

34. Үлгерімнің ағымдық мониторингін, білім алушыларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізу бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім алушылардың үлгерімін, аралық және қорытынды аттестаттауын бақылаудың стандартты ережелеріне сәйкес жүзеге асырылады.

35. Кәмелетке толмаған оқушыларды оқудан шығаруға ерекше жағдайларда білім беру ұйымының мемлекеттік органының шешімі бойынша заңсыз әрекеттер жасағаны, білім беру ұйымының жарғысын өрескел және бірнеше рет бұзғаны үшін жол беріледі. Жетім балаларды және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды шығару туралы шешім қорғаншы және қамқоршы органдардың келісімімен қабылданады.

Ересек оқушыларды мектептен шығаруға заңсыз әрекеттер жасағаны, білім беру ұйымының жарғысын өрескел және бірнеше рет бұзғаны, сондай-ақ оқу үлгерімі үшін педагогикалық кеңестің шешімімен жол беріледі.

36. Жалпы білім беру үдерісіне қатысушылар: оқушылар, педагогикалық қызметкерлер, оқушылардың ата-аналары (оларды алмастыратын адамдар).

37. Оқушылардың құқығы:

1) ақысыз жалпы орта білім алуға;

2) әр түрлі қызметтегі ерекше жетістіктері үшін марапатталуға;

3) медициналық көмекке;

4) кітапхана қорын ақысыз пайдалану;

5) қосымша (ақылы) білім беру қызметтерін алуға;

6) мекемені басқаруға қатысуға;

7) адамның қадір-қасиетін құрметтеу, ар-ождан және ақпарат бостандығы, өз пікірлері мен сенімдерін еркін білдіру.

38. Мекеме зайырлы және діни білімнің бөліну принципін сақтайды. Кез-келген нысанда діни білім алуға жол берілмейді.

39. Қорытынды аттестаттаудан сәтті өткен бітірушілерге оқу орнының мөрімен куәландырылған тиісті білімі туралы мемлекетмойындайтын құжат беріледі.

40. Оқушылар міндетті:

1) мекеменің жарғысы мен ішкі тәртіп ережелерін сақтауға;

2) мектептің оқушысының мүлкіне зиян келтірілген жағдайда, адалдықпен оқуға және оқу орнының мүлкіне мұқият күтім жасауға, ата-аналарымен бірге оның құнын қалпына келтіруге және өтеуге;

3) басқа оқушылар мен оқу орнының қызметкерлерінің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуге;

4) мекеме көрсеткен мектеп формасын киюге құқылы.

41. Кәмелетке толмаған балалардың ата-аналары мен басқа заңды өкілдері:

1) берілген мүмкіндіктер шеңберінде оқу формасын таңдау баланың тілектерін, жеке бейімділігі мен ерекшеліктерін ескеретін мекеме;

2) Қамқоршылар кеңесі немесе ата-аналар комитеті арқылы мекеменің басқару органдарының жұмысына қатысуға;

3) балаларының үлгерімі, тәртібі және оқу жағдайлары туралы ақпарат алуға;

4) балаларын оқыту мен тәрбиелеу мәселелері бойынша кеңестер алуға.

42. Ата-аналар мен басқа заңды өкілдер:

1) балалардың өмір сүруі мен оқуы үшін, олардың интеллектуалды және дене күшінің дамуын, адамгершілік қалыптасуын қамтамасыз ету үшін сау және қауіпсіз жағдайлар жасау;

2) балаларды мектепке дейінгі тәрбиемен қамтамасыз етеді;

3) мекемемен ынтымақтастық орнатуға;

4) балалардың мекемеге баруын қамтамасыз ету;

5) балаларды оқулықтармен, оқу құралдарымен, мектеп формасымен қамтамасыз етуге;

6) демалысты қоса алғанда, сағаттан кейін ата-аналар балаларының бос уақытын, жұмыспен қамтылуын және тәрбиесін ұйымдастыруға толық жауап береді;

7) мекеменің педагогикалық және басқа қызметкерлерінің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуге міндетті.

43. Ата-аналар (оларды алмастыратын адамдар) мекеменің жарғысын, ішкі тәртіп ережелерін сақтауға және өз балаларының тәрбиесі мен оқуына, сондай-ақ мемлекеттік меншікке құрметпен қарауға міндетті.

44. ​​Мекемені басқару Қазақстан Республикасының заңнамасына, осы жарғыға сәйкес жүзеге асырылады. Алқалы басқару нысаны - педагогикалық кеңес Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады. 

45. Мекемені тікелей басқаруды директор жүзеге асырады.

Директор жауап береді:

1) оқу орнының қызметкерлерінің біліктілік деңгейі, оқу жоспарлары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес білім беру бағдарламаларын іске асырғаны үшін, білім алушылардың білім сапасы, өмірі мен денсаулығы, оқу процесі кезінде Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен мекеме оқушылары мен қызметкерлерінің құқықтары мен бостандықтарын сақтау.

2) нормативті актілерді, облыстық және қалалық / аудандық маңызы бар білім беру органдарының бұйрықтарын, лауазымдық нұсқаулықта белгіленген қызметтік міндеттерді орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін, оның ішінде берілген құқықтарды пайдаланбағаны үшін.

3) білім алушының жеке басына қарсы физикалық және (немесе) психикалық зорлық-зомбылыққа байланысты тәрбиенің бір жолғы әдістерін қолданғаны, сондай-ақ кез-келген басқа азғындық әрекеттерді жасағаны үшін директор еңбек заңнамасына сәйкес қызметінен босатылуы мүмкін.

4) өрт қауіпсіздігі, еңбекті қорғау, оқу процесін ұйымдастырудың санитарлық-гигиеналық ережелерін бұзғаны үшін директор Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жауапкершілікке тартылады.

46. Тиісті бейіндер бойынша арнайы педагогикалық немесе кәсіптік білімі бар адамдар педагогикалық қызметпен айналысуға рұқсат етіледі. Адамдар жұмыс істеуге жіберілмейді:

1) медициналық қарсы көрсетілімдері бар;

2) психиатриялық және (немесе) наркологиялық диспансерде есепте тұрған. Жыл сайын, жылына бір рет, оқу жылының басында мұғалім өзінің психиатриялық және (немесе) наркологиялық диспансерде есепте тұрмағанын кез-келген заңды түрде растайды;

3) Қазақстан Республикасының Еңбек кодексінде көзделген шектеулер негізінде жүзеге асырылады.

47. Жұмысқа қабылдау кезінде директор тиісті мемлекеттік қызметшілердің бос лауазымдарына қойылатын біліктілік талаптарын басшылыққа алуы керек. Тиісті білімсіз оқытушылық қызметпен айналысуға жол берілмейді. Азаматтарды педагогикалық қызметке қабылдау тәртібін бұзғаны үшін директор жеке жауапкершілікке тартылады. Мекеме қызметкерлерінің құқықтары мен міндеттері тиісті лауазымға немесе қызмет түріне Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерімен анықталады.

48. Мектепті басқару формаларының бірі - педагогикалық кеңес. Педагогикалық кеңестің құрамына: білім беру ұйымының басшысы (төраға), оның орынбасарлары, мұғалімдер, тәрбиешілер, психолог, әлеуметтік педагог кіреді. Ата-аналар комитетінің немесе қамқоршылар кеңесінің мүшелері білім беру ұйымының педагогикалық кеңесінің отырыстарына шақырылады. Педагогикалық кеңестің құрамы оқу жылына білім беру ұйымы басшысының бұйрығымен бекітіледі. Педагогикалық кеңес өз мүшелерінен бір жыл мерзімге хатшы сайлайды.

49. Педагогикалық кеңес мыналарды қарастырады:

1) білім беру ұйымында құқықтық актілерді іске асыру жөніндегі шаралар;

2) оқу және оқу-әдістемелік жұмысының жай-күйі, оқытудың барлық түрлерінде оқыту әдістерін жетілдіру, оқытудың жаңа технологияларын енгізу мәселелері;

3) оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау мәселелері;

4) қорытынды аттестаттау, оқушыларды емтихандарға жіберу, ұсынылған құжаттар негізінде оқушыларды емтихандардан босату, оқушыларды келесі сыныпқа ауыстыру немесе оларды екінші сыныпқа қалдыру, оқушыларды  дипломдармен, мақтау қағаздарымен марапаттау, негізгі орта білімді үздік бітіргені туралы куәлік беру, негізгі орта білім туралы диплом, үздік аттестат, орта жалпы білім туралы куәлік, белгіленген үлгідегі куәлік;

5) оқу жүктемесін бөлу, алдын-ала есеп айырысу, сертификаттауға дайындық, мұғалімдерді марапаттау және көтермелеу мәселелері.

50. Педагогикалық кеңестің жұмысы оқу жылына арналған жоспарға сәйкес жүзеге асырылады, педагогикалық кеңестің отырысында қаралады және білім беру ұйымының басшысы бекітеді. Педагогикалық кеңес жылына кем дегенде бес рет жиналады.

51. Мемлекеттік мекеме қызметті жүзеге асыруға, сондай-ақ осы жарғыда бекітілген оның қызметінің мәні мен мақсаттарына сәйкес келмейтін мәмілелер жасауға құқылы емес.

52. Мемлекеттік мекеме өз қызметінің мақсаттарына қайшы келетін, міндетті түрде Қазақстан Республикасының заңдарымен немесе құрылтай құжаттарымен шектелген немесе оның басшысының жарғылық құзыретін бұзған мәміле: құрылтайшының, тиісті саланың уәкілетті органының, сондай-ақ оны жүзеге асыратын органның талаптары бойынша жарамсыз болуы мүмкін. оған қатысты құқық субъектісінің осы жарғыда көрсетілген мүлікке қатысты функциялары, мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның.


4. Мемлекеттік мекемені басқару

 

53. Мемлекеттік мекемені жалпы басқаруды «Нұра ауданы білім беру бөлімі Қарағанды облысының білім басқармасы» ММ жүзеге асырады.

54. «Нұра ауданы білім беру бөлімі Қарағанды облысының білім басқармасы» ММ Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген ретпен мынадай функцияларды жүзеге асырады:

1)  мемлекеттік мекемеге басшы тағайындап береді;

2) мемлекеттік мекемеге мүлікті бекітіп береді;

3) мемлекеттік мекеменің жеке қаржыландыру жоспарын бекітеді;

4) мемлекеттік мекеме мүлкінің сақталуына бақылауды жүзеге асырады;

5) мемлекеттік мекеменің басқару органдарының құрылымын, құрылу тәртібі мен өкілеттік мерзімін, мемлекеттік мекеменің шешімдер қабылдау тәртібін анықтайды;

6) мемлекеттік мекеме басшысының құқықтарын, міндеттері мен жауапкершілігін, оны лауазымынан босату негіздерін айқындайды;

7) мемлекеттік органдар болып табылатын мемлекеттік мекемелерді қоспағанда, мемлекеттік мекеменің құрылымы мен шекті штаттық санын бекітеді;

8) мемлекеттік мекеме басшысының ұсынымы бойынша оның орынбасарын (орынбасарларын) лауазымға тағайындау мен босатуды келісім береді;

9) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның келісімі бойынша республикалық мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыруды және таратуды жүзеге асырады (жергілікті атқарушы орган коммуналдық мемлекеттік мекемеде қайта ұйымдастыру және тарату туралы шешім қабылдайды);

10) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

55. Мемлекеттік мекеме басшысы Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда, «Нұра ауданы  білім беру бөлімі Қарағанды облысының білім басқармасы» ММ қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.

56. Мемлекеттік мекеменің басшысы мемлекеттік мекеме жұмысын ұйымдастырады және басшылық етеді, «Нұра ауданы білім беру бөлімі Қарағанды облысының білім басқармасы» ММ тікелей бағынады (Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда) және мемлекеттік мекемеге жүктелген міндеттер мен олардың өз функцияларын жүзеге асыруына жеке жауапты болады.

57. Мемлекеттік мекеменің басшысы дара басшылық қағидаты бойынша әрекет етеді және мемлекеттік мекеме қызметінің барлық мәселелерін Қазақстан Республикасының заңнамасында және мемлекеттік мекеменің жарғысында (ережесінде) айқындалатын өз құзыретіне сәйкес дербес шешеді.

58. Мемлекеттік мекеме жарғысынан тыс қызметті жүзеге асыруға бағытталған мемлекеттік мекеме басшысының әрекеттері еңбек міндеттерін бұзу болып табылады, тәртіптік және материалдық жауапкершілікті қолдануға әкеп соғады.

59. Мемлекеттік мекеменің қызметті жүзеге асыруы барысында мемлекеттік мекеме басшысы Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен:

1) мемлекеттік мекеме атынан сенімхатсыз әрекет етеді;

2) мемлекеттік органдарда, басқа да ұйымдарда мемлекеттік мекеменің мүддесін білдіреді;

3) шарттар жасасады;

4) сенімхаттар береді;

5) мемлекеттік мекеменің іссапарларға, тағылымдамаға, қызметкерлерді қазақстандық және шетелдік оқу орталықтарында оқытуға және қызметкерлердің біліктілігін жоғарылатудың басқа да түрлеріне байланысты тәртібі мен жоспарларын бекітеді;

6) барлық қызметкерлер үшін міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;

7) тиісті саланың уәкілетті органы (жергілікті атқарушы органы) тағайындайтын қызметкерлерден басқа, мемлекеттік мекеме қызметкерлерін жұмысқа қабылдайды және жұмыстан босатады;

8) мемлекеттік мекеме қызметкерлеріне, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес көтермелеу шараларын қолданады және оларды жазалайды;

9) өз орынбасарының (орынбасарларының) және мемлекеттік мекеменің басқа да басшы қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттік аясын айқындайды;

10) оған Қазақстан Республикасы заңнамасымен, осы жарғымен (ережемен) және «Нұра ауданы білім беру бөлімі Қарағанды облысының білім басқармасы» ММ жүктелген басқа да функцияларды жүзеге асырады.

 

5. Мемлекеттік мекеме мүлкінің құрылу тәртібі

 

60. Мемлекеттік мекеме мүлкі  заңды тұлғаның активтерін құрайды, олардың құны оның балансында айқындалады. Мемлекеттік мекеменің мүлкі төменгілердің есебінен қалыптасады:

1) оған меншік иесімен табысталған мүлік;

2) Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған өзге де қаржы көздері есебінен алынған мүлік.

61. Мемлекеттік мекеме дербес оған бекітілген мүлік пен оған смета бойынша бөлінген мүлікке өзгеше тәсілмен иеліктен шығаруға немесе иелік етуге құқығы жоқ.

62. Мемлекеттік мекеменің қызметі Қарағанды ​​облысының бюджетінен қаржыландырылады.

63. Мемлекеттік мекеменің қаржылық-шаруашылық қызметін тексеруді және ревизия Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен тиісті саланың уәкілетті органы (жергілікті атқарушы органы) жүзеге асырады.

 

6. Мемлекеттік мекемедегі жұмыс тәртібі

 

64. Мемлекеттік мекеменің жұмыс тәртібі ішкі еңбек тәртіп ережесімен белгіленеді және Қазақстан Республикасы Еңбек заңы нормаларына қайшы келмеуі тиіс.

 

7.  Құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі

 

65. Мемлекеттік мекеменің құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар қолданыстағы заңнамада белгіленген өкілеттіктерге сәйкес құрылтайшының немесе осы шешімді қабылдаған органның шешімі бойынша енгізіледі. «Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді тіркеу туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу, аумақтық әділет органдарында мемлекеттік тіркеу рәсімінен өтеді.

 

8. Мемлекеттік мекемені қайта құру және тарату шарттары

 

66. Мемлекеттік мекемені қайта құру және тарату құрылтайшының шешімі бойынша жүзеге асырылады. Таратылған мемлекеттік заңды тұлғаның кредиторлардың талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған мүлкін мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган немесе құрылтайшы қайта бөледі. Таратылған мемлекеттік мекеменің ақшасы, оның ішінде кредиторлардың талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған осы заңды тұлғаның мүлкін сату нәтижесінде алынған қаражат тиісті бюджеттің кірісіне есептеледі.

 

9. Мемлекеттік мекеменің филиалдары мен өкілдіктері туралы ақпарат

 

67. Мемлекеттік мекеменің филиалдары мен өкілдіктері жоқ.

 

 

Директор                ______________________________Кыдырганбеков Е.Е

                                                     (қолы)

Новости