back-image
КГУ "Акбауырская начальная школа"
Организации> КГУ "Акбауырская начальная школа"

Устав школы

«Қарағанды облысының білім

басқармасы» ММ басшысының

2021 жылғы «____»_________

№____бұйрығымен

БЕКІТІЛГЕН

 

 

 

 

 

«Қарағанды облысы білім басқармасының Шет ауданы білім бөлімінің Ақбауыр бастауыш мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

ЖАРҒЫСЫ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-тарау. Жалпы ережелер

 

  1. «Қарағанды облысы білім басқармасының Шет ауданы білім бөлімінің Ақбауыр бастауыш мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі  (бұдан әрі – мемлекеттік мекеме) функцияларды орындау үшін мекеменің ұйымдық-құқықтық түрінде құрылған, заңды тұлға мәртебесі бар коммерциялық емес ұйым болып табылады.
  2. Мемлекеттік мекемесі түрі: коммуналдық.
  3. Мемлекеттік мекеме Қарағанды облысы әкімдігінің  «____» _______жылы № _______ қаулысымен құрылды.
  4. Мемлекеттік мекеменің құрылтайшысы: Қарағанды ​​облысының әкімдігі.
  5. Тиісті саланың уәкілетті органы, сондай-ақ оған қатысты мемлекеттік мекеменің мүлкіне қатысты құқық субъектісінің функцияларын жүзеге асыратын орган: «Қарағанды ​​облысының білім басқармасы Шет ауданы білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі.
  6. Мемлекеттік мекеменің мемлекеттік (қазақ) тілдегі атауы: «Қарағанды облысы білім басқармасының Шет ауданы білім бөлімінің Ақбауыр бастауыш мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі, орыс тілінде: «Акбауырская начальная  школа  отдела образования Шетского района  управления образования Карагандинской области».
  7. Мемлекеттік мекеменің орналасқан жері: Қарағанды облысы, Шет ауданы, Ақбауыр ауылы.

 

2-тарау. Кәсіпорынның құқықтық мәртебесі

 

  1. Мемлекеттік мекеменің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес дербес теңгерімі, банкте шоттары, бланкілері, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген және мемлекеттік мекеменің атауы жазылған мөрі болады.
  2. Мемлекеттік мекеме басқа заңды тұлғаны құра алмайды, сондай-ақ оның құрылтайшысы (қатысушысы) бола алмайды, Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда.
  3. Мемлекеттік мекеме өзiнiң мiндеттемелерi бойынша өзiнің кепілдігіндегі ақшамен жауап бередi. Мемлекеттік мекемеде ақша жеткіліксіз болған кезде оның міндеттемелері бойынша Қазақстан Республикасы немесе әкімшілік-аумақтық бірлік тиісті бюджет қаражатымен субсидиарлық жауапты болады.
  4. Мемлекеттік мекеменің азаматтық-құқықтық мәмілелері, олардың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшелерінде міндетті тіркелгеннен кейін, күшіне енеді.

 

 

 

3-тарау. Мемлекеттік мекеме қызметінің мәні мен мақсаттары

 

  1. Мемлекеттік мекеме қызметінің пәні: жеке тұлғаның, қоғамның, мемлекеттің мүдделері үшін оқыту және тәрбиелеу; баланың жеке басының жан-жақты дамуына қолайлы жағдай жасау; оқушылардың өзін-өзі тәрбиелеу және қосымша білім алу қажеттіліктерін қанағаттандыру.
  2. Мемлекеттік мекеме қызметінің мақсаты:
  3. азаматтардың белгіленген жалпыға міндетті білім беру стандарттарының Қазақстан Республикасының Конституциясы мен кепілдендірілген тегін орта білім алу құқығын жүзеге асыру;
  4. негізгіжалпыбілім беру бағдарламаларынсапалыигерудіқамтамасызету;
  5. мәдениеті жоғары, қоғамдағы өмірге бейімделген, терең және кеңейтілген білім беру бағдарламаларын саналы таңдауға және дамытуға дайын интеллектуалды тұлғаны қалыптастыру.
  6. Мемлекеттік мекеме өз мақсаттарына жету үшін келесі қызмет түрлерін жүзеге асырады: бастауыш, негізгі және жалпы орта, қосымша білім. Мекеме мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласында (мектепке дейінгі сыныптар) білім беру қызметінұсынады. Қызметтің барлық түрлері «Рұқсаттар және хабарламалар туралы» Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 16 мамырдағы № 202 Заңында көзделген рәсімдер орындалғаннан кейін жүзеге асырылады.
  7. Мекеменің негізгі міндеттері:
    1. ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практиканың жетістіктері негізінде жеке тұлғаны қалыптастыруға, дамытуға бағытталған сапалы білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау;
    2. жеке тұлғаның шығармашылық, рухани және физикалық мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру, даралықты дамытуға жағдай жасау арқылы интеллекті байыту;
    3.  азаматтық пен отансүйгіштікке, өз Отанына, Қазақстан Республикасына деген сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халықтық дәстүрлерді қастерлеуге, кез-келген конституцияға қарсы және қоғамға қарсы көріністерге төзбеушілікке тәрбиелеу;
    4.  белсенді азаматтық позициясы бар жеке тұлғаны тәрбиелеу, республиканың қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өміріне қатысу қажеттіліктерін қалыптастыру, тұлғаның оның құқықтары мен міндеттеріне саналы қатынасы;
    5.  ұлттық және әлемдік мәдениеттің жетістіктерімен таныстыру; қазақ және республиканың басқа халықтарының тарихын, әдет-ғұрыптары мен дәстүрлерін зерттеу; мемлекеттік, орыс, шетел (ағылшын, неміс) және басқа тілдерді меңгеру.
    6. Мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасына және осы жарғыға сәйкес келесі ақылы білім беру қызметтерін ұсынуға құқылы:
    7. қосымша білім беру бағдарламалары бойынша оқыту;
    8.  арнайы курстар мен пәндер циклдерін қосымша оқыту бойынша;
    9.  жеке оқушылармен жеке негізде оқу жоспарына сәйкес сағат санынан артық пәндер бойынша қосымша сабақтар өткізу;
    10.  оқушылармен пәндерді қосымша тереңдетіп оқыту үшін (мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттардың тиісті білім беру бағдарламалары шеңберінен тыс).

Негізгі қызметтің орнына ақылы қызметтерді көрсету мүмкін емес. Мектептің ақылы қызметтерінің бағасы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен бекітілуге ​​жатады.

  1. Мекеме дамытушы білім берудің жаңа мазмұнын, оны жүзеге асырудың нысандары мен әдістерін, эксперименталды оқу жоспарларын, бағдарламаларын және факультативтік курстарды іздеуді, әзірлеуді ұйымдастыратын білім беру ұйымы болып табылады. Оқу процесін ұйымдастыру, басқару осы жарғыға сәйкес жүзеге асырылады.
  2.  Оқу-тәрбие қызметі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары негізінде әзірленген және міндетті негізгі және қосымша бағдарламаларды әзірлеуді жүзеге асыратын оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылады. Мекеменің бағдарламалары мемлекеттік жалпы білім беретін мектептердің типтік бағдарламаларына негізделген.
  3.  Мектеп «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңында айқындалған шектерде оқытудың формаларын, құралдары мен әдістерін таңдауда дербес. Оқу процесін жүзеге асыру үшін мектеп жылдық жұмыс оқу жоспарын және мекеме жетекшісі бекітетін оқу сабақтарының кестесін жасайды және бекітеді.

Оқу пәндерін тереңдетіп оқыту үшін мекемеге факультативтерге және әр сыныпқа 4 сағат есебінен оқушылардың таңдауы бойынша қосымша курстарды ұйымдастыруға қаражат бөлінуі мүмкін.

Оқыту тілі: қазақ тілі .

  1. Оқу жұмыс жоспарының вариативтік бөлімі қамтамасыз етіледі:
  2. жеке таңдау, жеке даму бағдарламасы, инновациялық және оқыту технологияларын қолдану;
  3.  мекеменің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келетін қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыруға арналған пәндерді дамытатын жаңа оқу жоспарларын енгізу;
  4. оқушылардың ақыл-ой белсенділігін дамыта отырып, шындықты танудың әмбебап әдістерін игеруге бағытталған жеке тұлғаның жалпы мәдени дамуына ықпал ететін, дүниетанымы мен гуманистік санасын қалыптастыратын пәндер мен курстарды енгізу.
  5. Мекеменің құрылымы:
  6. әкімшілік (директор және оның орынбасарлары);
  7. Әдістемелік кеңес, Педагогикалық кеңес, Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңес, Қамқоршылық кеңесі, жалпы мектептегі ата-аналар комитеті, сыныптық ата-аналар комитеттері, пәндік әдістемелік бірлестіктер;
  8. сынып - мекеменің негізгі құрылымдық бірлігі.
  9. Білім деңгейі:
  10. бастауыш білім беру (1-4 сыныптар), негізгі стратегиялық бағыт - бұл кіші жастағы оқушының жеке қабілеттерін ашуға, белсенділіктің негізгі бағыттары мен оқудың оң мотивациясы негізінде бастапқы шығармашылық дағдыларды қалыптастыруға, психофизикалық, интеллектуалды және музыкалық дамуға жағдай туғызуға мүмкіндік беретін оқыту. Оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі - 4 жыл;
  11. «Көркем еңбек» пәнін оқыту, сондай-ақ вариативтік компоненттің сағаттарын оқыту мектеп аралық оқу-өндірістік кешен негізінде жүзеге асырылуы мүмкін. Қосымша білім беруді дамыту шеңберінде «Қарағанды ​​облысының білім басқармасы Шет ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі басшысының бұйрығына сәйкес мектептің жұмыс оқу жоспарының ауыспалы бөлігінің сағаттары қосымша білім беру ұйымына берілуі мүмкін.

Сағаттар мен сабақтарды ауыстыруды, сондай-ақ үйірмелерді оқытумен байланысты барлық мәселелерді шешуді «Қарағанды ​​облысының білім басқармасы Шет ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі жүзеге асырады. Мекеме оқу жоспарының ауыспалы компонентін бірнеше сағат бойы мектептен тыс жерде өткізуге құқылы (мәдениет мекемелері, спорт ғимараттары, әскери ғимараттар, ғылыми зертханалар, өндірістік кәсіпорындар, қосымша білім беру ұйымдары және т.б.).

  1. Тиісті контингентті көрсете отырып, сыныптар жиынтығы «Қарағанды ​​облысының білім басқармасы Шет ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің басшысымен келісіледі. Сабақ жиынтығын құруға мекеменің басшысы жеке жауап береді. Сыныптардағы оқушылардың саны қолданыстағы «Білім беру объектілеріне қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» санитарлық ережелеріне сәйкес, осы білім беру ұйымына тікелей бөлінген бюджеттік қаражатты ескере отырып, санитарлық нормалар сақталған жағдайда белгіленеді.
  2. Сыныпта ерекше білім беру  қажеттілігі бар балалар болған кезде сыныпты жасақтау ерекше білім беру қажеттілігі бар бір балаға үш оқушы арақатынасында жүзеге асырылады. Сыныпты бөлу осы арақатынасқа сәйкес жүзеге асырылады. Жарғының осы тармағында мекеме орналасқан тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік бюджетінің мүмкіндіктері ескерілген.
  3. Мекеме толық және толық емес жұмыс күнімен мектепке дейінгі шағын орталық құра алады. Мектепке дейінгі шағын орталық заңды тұлға болып табылады, бірақ мекеменің құрылымдық бөлімшесі болып табылады және 2 (3) - 6 жас аралығындағы балаларды жан-жақты дамыту және ата-аналарына баланы тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыруда консультациялық-әдістемелік қолдау көрсету, балалардың әлеуметтік бейімделуі үшін құрылған.
  4. Мекеме оқушыларға денсаулық жағдайы туралы медициналық анықтамаға сәйкес үй сабағын ұсынады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нұсқауына сәйкес аптасына оқу сағатының саны бөлінеді, кесте жасалады, бұйрық мұғалімдердің жеке құрамымен анықталады, сабақтар журналы жүргізіледі. Ата-аналар (заңды өкілдер) үйде сабақ өткізуге жағдай жасауға міндетті.
  5. Оқу сабағы Қазақстан Республикасының заңнамасында айқындалған тәртіппен басталады және аяқталады. Оқу жылының ұзақтығы, академиялық апталар мен демалыс күндерінің санын қоса алғанда, білім беру саласындағы мемлекеттік стандарттың және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінің талаптарына сәйкес анықталады.
  6. Мекемеде келесі жұмыс және сабақ режимі белгіленуі мүмкін:сабақтың бірінші ауысымында басталуы – 8:00 (8:30 немесе 9:00) сағат, екінші ауысымда – 13:30 (14: 00) сағат. Сабақ кестесін мекеме басшысы немесе оны алмастыратын адам бекітеді. Сабақ кестесінде күн сайынғы сабақтың саны, ұзақтығы мен сабақтың кезектілігі, сонымен қатар сабақтар арасындағы үзілістердің ұзақтығы көрсетіледі. Мектеп кестесінің мәселелері қолданыстағы «Білім беру объектілеріне қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» санитарлық ережелерімен реттеледі. Сабақтардың кестесі эпидемиологиялық жағдайға сәйкес, уәкілетті органдар және (немесе) лауазымды адамдар белгілеген шектеу шаралары негізінде өзгеруі мүмкін.
  7. Сабақ арасындағы ауысу кезеңінде мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мектеп асханасында ата-аналар мен жалпыға бірдей білім беру қоры есебінен мектеп асханасында тамақтануды ұйымдастырады.
  8. Мекемедегі тәртіп оқушылардың, тәрбиеленушілердің, мұғалімдердің адамдық қадір-қасиетін құрметтеу негізінде қолдау көрсетіледі. Оқушыларға қатысты физикалық және психикалық зорлық-зомбылық әдістерін қолдануға жол берілмейді.
  9. «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңының талаптарына сәйкес мектеп формасы қажет. Оны кию тәртібі мен стилі ата-аналар комитетімен немесе қамқоршылық кеңесінің келісімімен мекеме басшысының бұйрығымен бекітіледі.
  10. Мекемеге саяси партиялардың, қоғамдық-саяси және діни қозғалыстар мен ұйымдардың ұйымдық құрылымдарын құруға және олардың жұмысына жол берілмейді. Мекеме зайырлы және діни білімнің бөліну принципін сақтауға міндетті. Кез-келген түрде діни білім алуға жол берілмейді.
  11. Инклюзивті білім берудің мақсаттарын жүзеге асыра отырып, мекеме ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға олардың білім алуы, дамуында ауытқушылықтарды түзету және білім берудің барлық деңгейлерінде әлеуметтік бейімделуі үшін ерекше жағдайлар жасайды. Оқу орнындағы оқушылардың ата-аналарының немесе басқа заңды өкілдерінің мүдделерін ескере отырып, инклюзивті сыныптар ашылуы мүмкін (бір сыныпта ерекше білім беру қажеттіліктері бар екі баладан артық оқуға болмайды). Инклюзивтік сыныптарға психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың қорытындылары мен ұсыныстары негізінде оқуға түскен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар жалпы білім беру бағдарламасы немесе жеке бағдарлама бойынша оқытыла алады. Инклюзивті сыныптарға жазылған ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін түзету сабақтарын арнайы мұғалімдер (олигофренопедагог, сурдопедагог, тифлопедагог, мұғалім-дефектолог, мұғалім-логопед, логопед) жүргізеді. Мекемеде сөйлеу орталығы өз жұмысын тұрақты негізде жүргізе алады. Сөйлеу орталығының ашылуы «Қарағанды ​​облысының білім басқармасы Шет ауданы білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі басшысының бұйрығымен ресімделеді.
  12.  Мекемеге қабылдау бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымында оқуға жіберудің стандартты ережелері негізінде жүзеге асырылады. Балаларды қабылдауға арналған құжаттар тізімі бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің білім беру оқу жоспарларын іске асыратын білім беру ұйымдарында оқуға қабылдау ережелерімен және мемлекеттік қызметтер көрсетудің тиісті мемлекеттік стандарттарымен анықталады. Бірінші сыныпқа қабылдау үшін баланың ата-аналары немесе заңды өкілдері мұғалімді таңдауға құқылы емес. Сыныптан сыныпқа ауыстыру Педагогикалық кеңестің шешімімен оқу үлгерімі нәтижелеріне сәйкес жүзеге асырылады.

Шағын жинақталған мектептерді қоспағанда, 0-11 сыныптарда білім алушылардың ең аз саны 12 адамнан кем болмауы тиіс.

36. Білім алушылардың үлгерімін ағымдағы бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім алушылардың үлгерімін ағымдағы бақылаудың, аралық және қорытынды аттестаттаудың үлгілік қағидаларына сәйкес жүргізіледі.

37. Кәмелетке толмаған білім алушыларды шығаруға құқыққа қайшы әрекеттер жасағаны, білім беру ұйымының жарғысын өрескел және бірнеше рет бұзғаны үшін білім беру ұйымын мемлекеттік басқару органының шешімі бойынша ерекше жағдайларда жол беріледі. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды шығару туралы шешім қорғаншылық және қамқоршылық органдарының келісімімен қабылданады. Кәмелетке толған білім алушыларды мектептен шығаруға педагогикалық кеңестің шешімі бойынша құқыққа қайшы әрекеттер жасағаны, білім беру ұйымының жарғысын, сондай-ақ үлгерімін өрескел және бірнеше рет бұзғаны үшін жол беріледі.

38. Оқушыларға дәрігерге дейінгі медициналық қызмет көрсетуді мейірбике қамтамасыз етеді, ол әкімшілікпен және педагогикалық персоналмен қатар білім алушылардың денсаулығы мен физикалық дамуына, емдеу іс-шараларын жүргізуге және санитариялық-гигиеналық нормаларды сақтауға жауапты болады. Дәрігерлік медициналық қызмет көрсетуді жергілікті деңгейдегі денсаулық сақтау органдары (емхана) жүзеге асырады. Оқушылар кесте бойынша медициналық тексеруден өтеді.

39. Жалпы білім беру процесінің қатысушылары: білім алушылар, педагог қызметкерлер, білім алушылардың ата-аналары (оларды алмастыратын адамдар) болып табылады.

  1. Оқушылар міндетті:
  2. мекеменің жарғысы мен ішкі тәртіп ережелерін сақтауға;
  3. адалдық пен оқуға және оқу орнының мүлкіне мұқият күтім жасауға, мектептің мүлкіне зиян келтірілген жағдайда, оның құндылығын ата-аналарымен бірге қалпына келтіруге және өтеуге;
  4. басқа оқушылар мен оқу орнының қызметкерлерінің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуге;
  5. мекеме көрсеткен мектеп формасын киюге.
  6. Ата-аналары мен кәмелетке толмаған балалардың басқа заңды өкілдері құқылы:
  7. баланың қалауын, жеке бейімділігі мен ерекшеліктерін ескере отырып, оқу орны беретін мүмкіндіктер шеңберінде білім беру нысанын таңдауға;
  8. қамқоршылар кеңесі немесе ата-аналар комитеті арқылы мекеменің басқару органдарының жұмысына қатысуға;
  9. балаларының үлгерімі, тәртібі және оқу жағдайлары туралы ақпарат алуға;
  10. балаларын оқыту мен тәрбиелеу мәселелері бойынша кеңестер алуға.
  11. Ата-аналар және басқа заңды өкілдер міндетті:
    1. балалардың қауіпсіз өмір сүруі мен оқуы үшін, олардың интеллектуалды және дене күшінің дамуын, адамгершілік қалыптасуын қамтамасыз ету үшін сау және қауіпсіз жағдайлар жасауға;
    2. балаларды мектепке дейінгі тәрбиемен қамтамасыз етуге;
    3. мекеме мен ынтымақтастық орнатуға;
    4.  балалардың мекемеге баруын қамтамасыз етуге;
    5. балаларды оқулықтармен, оқу құралдарымен, мектеп формасымен қамтамасыз етуге;
    6.  демалысты қоса алғанда, сабақтан тыс уақытта ата-аналар балаларының бос уақытын, жұмыспен қамтылуын және тәрбиесін ұйымдастыруға толық жауап береді;
    7. мекеменің педагогикалық және басқа қызметкерлерінің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуге;
    8. Ата-аналар (оларды алмастыратын тұлғалар) мекеменің жарғысын, ішкі тәртіп ережелерін сақтауға және өз балаларының тәрбиесі мен оқуына, сондай-ақ мемлекеттік меншікке құрметпен қарауға міндетті.
    9. Мекемені басқару Қазақстан Республикасының заңнамасына, осы жарғыға сәйкес жүзеге асырылады. Алқалы басқарудың нысаны - Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Педагогикалық кеңес.
    10. Мекемені тікелей басқаруды директор жүзеге асырады.

Директор жауапты:

  1. мекеме қызметкерлерінің біліктілік деңгейі, оқу жоспарлары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес білім беру бағдарламаларын іске асырғаны үшін, білім алушылардың білім сапасы, өмірі мен денсаулығы, оқу процесі кезінде Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен мекеме оқушылары мен қызметкерлерінің құқықтары және бостандықтарын сақтауға.
  2. нормативтік актілерді, облыстық және қалалық / аудандық маңызы бар білім беру органдарының бұйрықтарын, лауазымдық нұсқаулықта белгіленген қызметтік міндеттерді орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін, оның ішінде берілген құқықтарды пайдаланбағаны үшін.
  3. білім алушының жеке басына қарсы физикалық және (немесе) психикалық зорлық-зомбылыққа байланысты тәрбиенің бір жолғы әдістерін қолданғаны, сондай-ақ кез-келген басқа азғындық әрекеттерді жасағаны үшін директор еңбек заңнамасына сәйкес қызметінен босатылуы мүмкін.
  4. өрт қауіпсіздігі, еңбекті қорғау, оқу үдерісін ұйымдастырудың санитарлық-гигиеналық ережелерін бұзғаны үшін директор Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жауапкершілікке тартылады.
    1. Тиісті бейіндер бойынша арнайы педагогикалық немесе кәсіптік білімі бар тұлғалар педагогикалық қызметпен айналысуға рұқсат етіледі. Келесітұлғаларжұмысістеугежіберілмейді:
  5. медициналыққарсыкөрсетілімдері бар;
  6. психиатриялық және (немесе) наркологиялық диспансерде есепте тұрған. Жыл сайын, жылына бір рет, оқу жылының басында мұғалім өзінің психиатриялық және (немесе) наркологиялық диспансерде тіркелмегендігін кез-келген заңды түрде растайды;
  7. Қазақстан Республикасының Еңбек кодексінде көзделген шектеулер негізінде жүзеге асырылады.
    1. Жұмысқа қабылдау кезінде директор тиісті бос мемлекеттік қызмет орындарын иеленуге қойылатын біліктілік талаптарын басшылыққа алуы керек. Тиісті білімсіз оқытушылық қызметпен айналысуға жол берілмейді. Азаматтарды педагогикалық қызметке қабылдау тәртібін бұзғаны үшін директор жеке жауапкершілікке тартылады. Мекеме қызметкерлерінің құқықтары мен міндеттері тиісті лауазымға немесе қызмет түріне Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерімен анықталады.
    2. Мектепті басқару формаларының бірі - педагогикалық кеңес. Педагогикалық кеңестің құрамына: білім беру ұйымының жетекшісі (төраға), оның орынбасарлары, мұғалімдер, тәрбиешілер, психолог, әлеуметтік педагог кіреді. Білім беру ұйымының педагогикалық кеңесінің отырыстарына ата-аналар комитетінің немесе қамқоршылар кеңесінің мүшелері шақырылады. Педагогикалық кеңестің құрамы оқу жылына білім беру ұйымы жетекшісінің бұйрығымен бекітіледі. Педагогикалық кеңес өз мүшелерінен бір жыл мерзімге хатшы сайлайды.
    3. Педагогикалық кеңес келесіні қарастырады:
  8. білім беру ұйымында құқықтық актілерді іске асыру жөніндегі шаралар;
  9. оқу және оқу-әдістемелік жұмысының жағдайы, оқытудың барлық түрлерінде оқыту әдістерін жетілдіру, оқытудың жаңа технологияларын енгізу мәселелері;
  10. оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау мәселелері;
  11. қорытынды аттестаттау, оқушыларды емтихандарға өткізу, ұсынылған құжаттар негізінде оқушыларды емтихандардан босату, оқушыларды келесі сыныпқа көшіру немесе оларды екінші жылға қалдыру, оқушыларды грамотамен, мақтау қағаздарымен марапаттау, негізгі орта білімді үздік бітіргені туралы куәлік беру, негізгі орта білім курсын аяқтау туралы куәлік, үздік аттестат, орта жалпы білім  туралы куәлік, белгіленген үлгідегі анықтамаларды беру;
  12. оқу жүктемесін бөлу, алдын-ала тарифтеу, аттестаттауға дайындық, мұғалімдерді марапаттау және көтермелеу мәселелері.
    1. Педагогикалық кеңестің жұмысы оқу жылына арналған жоспарға сәйкес жүзеге асырылады, педагогикалық кеңестің отырысында қаралады және білім беру ұйымының жетекшісі бекітеді. Педагогикалық кеңес жылына кем дегенде бес ретжиналады.
    2. Мемлекеттік мекеме қызметті жүзеге асыруға, сондай-ақ осы жарғыда бекітілген өз қызметінің мәні мен мақсаттарына сәйкес келмейтін мәмілелер жасауға құқылы емес.
    3. Мемлекеттік мекеме қызметінің мақсаттарына қайшы келетін, Қазақстан Республикасының заңдарымен, құрылтай құжаттарымен шектелген немесе оның басшысының жарғылық құзыретін бұза отырып жасаған мәміле: құрылтайшының, тиісті саланың уәкілетті органының, сондай-ақ: оған қатысты құқық субъектісінің осы жарғыда көрсетілген мүлікке қатысты функцияларына қатысты жүзеге асыратын орнанның, осы жарғыда көрсетілген мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның талабы бойынша жарамсыз болып танылуы мүмкін.

 

4-тарау. Мемлекеттік мекемені басқару

 

  1. Мемлекеттікмекемегежалпыбасшылықты«Қарағанды​​облысыныңбілімбасқармасыШетауданыбілімбөлімі» мемлекеттікмекемесіжүзегеасырады.
  2. «Қарағанды​​облысыныңбілімбасқармасыШетауданыбілімбөлімі» мемлекеттікмекемесізаңнамадабелгіленгентәртіппенкелесіфункциялардыорындайды:
  3. мемлекеттік мекеменің басшысын тағайындайды;
  4. мемлекеттікмекемегемүліктібекітіпбереді;
  5. мемлекеттікмекеменіңжекеқаржыландыружоспарынбекітеді;
  6. мемлекеттікмекемемүлкініңсақталуынабақылаудыжүзегеасырады;
  7. мемлекеттікмекеменіңбасқаруоргандарыныңқұрылымын, құрылуытәртібіменөкілеттікмерзімін, мемлекеттікмекеменіңшешімдерқабылдаутәртібінанықтайды;
  8. мемлекеттікмекемебасшысыныңқұқықтарын, міндеттеріменжауапкершілігін, онылауазымынанбосатунегіздерінайқындайды;
  9. ҚазақстанРеспубликасыныңзаңнамасынасәйкесмемлекеттікмекеменіңштаттықкестесін, тарифтіктізімдерінжәнеөзгедеқаржы-экономикалыққұжаттамасынкеліседі;
  10. мемлекеттікмекемебасшысыныңұсынысыбойыншаоныңорынбасарларынжәнебасесепшініқызметкетағайындайдыжәнебосатады;
  11. жылдық қаржы есептілікті бекітеді;
  12. мемлекеттікмекемегеберілгеннемесеөзініңшаруашылыққызметінәтижесіндесатыпалғанмүліктіалыпқоюғанемесеқайтабөлугемемлекеттікмүлікжөніндегіуәкілеттіорганғажазбашакелісімбереді;
  13. мемлекеттікмекеменіңқұрылтайшысынамемлекеттікмекеменіқайтақұружәнетаратутуралыұсыныстаренгізеді;
  14. осыжарғыменжәнеҚазақстанРеспубликасыныңөзгедезаңнамасыменоғанжүктелгенөзгедеөкілеттіктердіжүзегеасырады.
    1. Мемлекеттікмекеменіңбасшысынбілімберусаласындағыуәкілеттіорганбекіткентағайындауережесінесәйкес«Қарағанды​​облысыныңбілім  басқармасыШетауданыбілімбөлімі» мемлекеттікмекемесініңбасшысықызметкетағайындайдыжәнеқызметтенбосатады.
    2. Мемлекеттікмекеменіңбасшысымемлекеттікмекеменіңжұмысынұйымдастырадыжәнебасқарады, «Қарағанды​​облысыныңбілімбасқармасыШетауданыбілімбөлімі» мемлекеттікмекемесінетікелейбағынадыжәнемемлекеттікмекемегежүктелгенміндеттердіңорындалуыменоныңфункцияларынжүзегеасыруүшінжекежауапкершіліктікөтереді.
    3. МемлекеттікмекеменіңбасшысыбірадамдықбасқаруқағидаттарыбойыншаәрекететедіжәнеҚазақстанРеспубликасыныңзаңнамасындажәнеосыжарғыдаайқындалғаноныңқұзыретінесәйкесмемлекеттікмекеменіңқызметітуралыөзбетіншешешімқабылдайды.
    4. Мемлекеттікмекемежарғысынантысқызметтіжүзегеасыруғабағытталғанмемлекеттікмекемебасшысыныңәрекеттеріеңбекміндеттерінбұзуболыптабыладыжәнетәртіптікжәнематериалдықжауапкершіліктіқолдануғаәкепсоғады.
    5. МемлекеттікмекеменіңқызметтіжүзегеасыруыбарысындамемлекеттікмекемебасшысыҚазақстанРеспубликасызаңнамасындабелгіленгентәртіппен:
  15. мемлекеттікмекемеатынансенімхатсызәрекететеді;
  16. мемлекеттікоргандарда, басқадаұйымдардамемлекеттікмекеменіңмүддесінбілдіреді
  17. шарттар жасайды;
  18. сенімхаттар береді;
  19. мемлекеттікмекеменіңіссапарларға, тағылымдамаға, қызметкерлердіқазақстандықжәнешетелдікоқуорталықтарындаоқытуғажәнеқызметкерлердіңбіліктілігінжоғарылатудыңөзгедетүрлерінебайланыстытәртібіменжоспарларынбекітеді;
  20. банк шоттарын ашады;
  21. барлыққызметкерлерүшінміндеттібұйрықтаршығарадыжәненұсқауларбереді;
  22. ҚазақстанРеспубликасыныңзаңнамасынасәйкесмемлекеттікмекеменіңқызметкерлерінжұмысқақабылдайдыжәнебосатады;
  23. ҚазақстанРеспубликасыныңзаңнамасындабелгіленгентәртіппенмемлекеттікмекеменіңқызметкерлерінекөтермелеушараларынқолданадыжәнетәртіптікжазаларқолданады;
  24. өзініңорынбасарларыныңжәнемемлекеттікмекеменіңбасқажетекшіқызметкерлерініңміндеттеріменөкілеттіктерінанықтайды;
  25. өзінеҚазақстанРеспубликасыныңзаңнамасымен, осыжарғыменжәне«Қарағанды​​облысыныңбілімбасқармасыШетауданыбілімбөлімі» мемлекеттікмекемесіменжүктелгенөзгедефункциялардыжүзегеасырады.

 

5-тарауМемлекеттікмекемемүлкініңқұрылутәртібі

 

  1. Мемлекеттікмекемемүлкінқұныоныңтеңгеріміндеайқындалатынзаңдытұлғаныңактивтеріқұрайды. Мемлекеттік мекеменің мүлкі келесінің:
  2. оғанменшікиесібергенмүлік;
  3. өз қызметі барысында сатып алған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда);
  4. Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған өзге де қаржык өздере себінен құрылады.
    1. Мемлекеттік мекеме дербес иеліктен шығаруға немесе оған бекітілген мүлік пен оған смета қаражаты бойынша мүлікке өзгеше тәсілмен иелік етуге бөлінген құқығы жоқ.
    2. Мемлекеттік мекеменің қызметі Қарағанды ​​облысының бюджетінен қаржыландырылады.
    3. Мемлекеттік мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бухгалтерлік есепті жүргізеді және есептер ұсынады.
    4. Мемлекеттік мекеменің қаржылық-шаруашылық қызметін тексеру және ревизия Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.

 

6-тарау. Мемлекеттік мекемедегі жұмыс тәртібі

 

  1. МемлекеттікмекеменіңжұмыстәртібіішкіеңбектәртібініңқағидаларыменбелгіленедіжәнеҚазақстанРеспубликасыеңбекзаңнамасыныңнормаларынақайшыкелмеуітиіс.

 

7-тарау. Құрылтай құжаттарына өзгерістермен толықтырулар енгізу тәртібі

 

  1. Мемлекеттік мекеменің құрылтай құжаттарына өзгерістермен толықтырулар құрылтайшының немесе осы шешімді қабылдаған органның шешімі бойынша қолданыстағы заңнамада айқындалған өкілеттіктерге сәйкес енгізіледі. «Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді тіркеу туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес құрылтай құжаттарына өзгерістермен толықтырулар енгізу, аумақтық әділет органдарында мемлекеттік тіркеу рәсімінен өтеді.

 

8-тарау. Мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату шарттары

  1. Мемлекеттік мекемені қайта құру және тарату құрылтайшының шешімі бойынша жүзеге асырылады. Таратылған мемлекеттік заңды тұлғаның кредиторлардың талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған мүлкін мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган немесе құрылтайшы қайта бөледі. Таратылған мемлекеттік мекеменің ақшасы, оның ішінде кредиторлардың талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған осы заңды тұлғаның мүлкін сату нәтижесінде алынған қаражат тиісті бюджеттің кірісіне есептеледі.

 

 

9-тарау. Мемлекеттік мекеменің филиалдары мен өкілдіктері туралы мәліметтер

  1. Мемлекеттік мекеменің филиалдары мен өкілдіктері жоқ.

 

Мектеп директоры м.а. :     Балгожина Л.Б.          _____________

                                                                                                          (қолы)

Новости