.
ҚАРАҒАНДЫ ОБЛЫСЫ, ШЕТ АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ «АҚОЙ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ
2021-2026 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН
Д А М У Ж О С П А Р Ы
2021 ж
МАЗМҰНЫ:
1. Бағдарлама төлқұжаты;
2. Шет ауданы білім бөлімінің «Ақой жалпы білім беру мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы ақпараттық анықтама;
3. Дамыту тұжырымдамасы;
4. Эволюция жоспары.
Бағдарлама төлқұжаты
Бағдарлама атауы: |
«Табысты мектеп» атты Шет ауданы білім бөлімінің «Ақой жалпы білім беру мектебі» коммуналдық мекемесінің 2021-2026 жылдарға арналған даму жоспары.
|
Бағдалама негізі: |
1. Қазақстан Президентінің «Қазақстандық жол - 2050: Мәңгілік ел» жолдауы; 2. Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы; 3. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы; 4. «Цифрлы Қазақстан» бағдарламасы; 5. Шет ауданы білім бөлімінің стратегиялық даму жоспары.
|
Бағдарламаны әзірлеуші: |
Шет ауданы білім бөлімінің «Ақой жалпы білім беру мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
|
Бағдарлама мақсаты: |
Мектептің білім мен ғылымда бәсекеге қабілеттілігін арттыру жәнеоқытудың интербелсенді әдістерін, АКТ технологияларын тиімді пайдалана отырып табысты оқытуды қамтамасыз етіп жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу және оқыту. |
Міндеттері: |
vҚазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңыбілім беру заңын негізге ала отырып, оқушылардың сапалы білім алу мүмкіндігіне жағдай туғызу; vМұғалімдердің сыныпты басқару құзіреттілігін жетілдіру арқылы барлық пәндердің берілу сапасын арттыру мен мемлекеттік стандарттың орындалуын қамтамасыз ету; vБілім алу үрдісін оқу-әдістемелік жағынан қамтамасыз ету (дидактикалық материалдармен оқу әдістемелік кешен құру, ғылыми әдеби оқулықтармен қамтамасыз ету); vПедагогикалық білім беруді жаңғырту жоспарын жетілдіру (аудандық, облыстық, республикалық деңдейде іс-тәжірибе тарату); vОқытудың қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз ету; vДарынды оқушылардың мүмкіндіктерін ескеріп қолдау, сүйемелдеу жұмыстарын жүргізу; v Материалдық-техникалық базаны нығайту; vМектеп бітіруші түлектерге мамандық таңдауға байланысты жұмыстардың әдіс-тәсілдерін жетілдіру. |
Күтілетін нәтиже: |
vЖалпы білім мазмұнының сапалық жаңаруы және білім сапасының көтерілуі; vПедагогтар мен оқушылардың АКТ құзіреттіліктерін артуы; vМектеп қызметінің басқару жүйесінің жетілдірілуі; vМектептің материалдық – техникалық базасының жақсаруы; vҚашықтық олимпиадаларға қарапайым ауыл мектебінің оқушысы еркін әрі толыққанды қатысып, тапсырмаларын орындап, жүлдегер атану мүмкіншілігіне ие болады.
|
Бағдарлама кезеңдері: |
2021-2026 жж. |
Шет ауданы білім бөлімінің «Ақой жалпы білім беру мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы ақпараттық анықтама
Шет ауданы білім бөлімінің «Ақой орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
БИН 970540001889
Мектептің заңды және нақты мекенжайы: Қазақстан Республикасы, 101703, Қарағанды облысы, Шет ауданы, Ақой
ауылы, М. Едігеев көшесі, ғимарат № 34.
Байланыс телефоны: 8-710-42-34-6-05.
E-mail: akoi65@mail.ru
Мектептің ашылған жылы: 1965 жыл.
Педагог кадрлардың саны: 29.
Оқушы саны: 108.
Шекаралық аймақта орналасқан шағын жинақталған мектепке SWOT талдау нәтижесі
S.(Strengths) «Күшті жақтары»
∗Педагог қызметкерлердің үздіксіз кәсіби дамуын қамтамасыз ету; ∗Білім беру мазмұнын жаңарту; ∗Мектеп ғимараты бейіндік үлгіде салынған;
|
W.(Wefrnesses) «Әлсіз жақтары»
* Интернет желісінің әлсіздігі; ∗Оқушы санының аздығы; * Мектептің материалдық техникалық базасының әлі де толықтырылуын қамтамасыз ету; * Мектептің аудан орталығыннан шалғайда орналасуы; * Кітапханадағы көркем-әдеби оқулықтар санының аздығы;
|
O.(Opportunities) «Мүмкіндіктер»
∗Білім беру жүйесіне мемлекеттің назары; ∗Мұғалімдерге арналған түрлі сайыстардың көптігі және қатысуға жан-жақты қолдаудың болуы. ∗Түлектерге мамандық таңдауда бағыт-бағдар беріп, қайта ауыл мектептеріне орналастыруға болады.
|
T.(Threats) «Қауіптер, кедергілер»
∗Білім берудің жаһандануы салдарынан бәсекелестіктің өсуі; ∗Болашақта елді мекендегі халық санының азайып, мектептегі сынып санының төмендеу қаупі; ∗Мұғалімдердің қалаға қоныс аударуы; ∗Тәжірибелі ұстаздардың санының азаюы;
|
Дамыту тұжырымдамасы: бағдарламаның негізгі бағыттары, тиісті шаралар
Мектепті дамытудың негізгі бағыттары:
І. Оқыту, оқу және бағалау;
ІІ. Педагог кадрлар мен әдістемелік қызмет;
ІІІ. Тәрбие жұмысы;
ІV. Мектепке дейінгі ұйымның жұмысын жетілдіру;
V. Басқару мен көшбасшылық.
І ТАРАУ: ОҚЫТУ ОҚУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУ.
- 7-9 сыныптарда оқушылармен іс-әрекетте жұмысты қабілеттеріне қарай бейіні бойынша дамытуға бағыттау;
- PISA, TIMSS-құзыреттіліктің жаһандық жүйесі білім беру бағдарламасын жүзеге асыруды оқу-әдістемелік жағынан қамтамасыз етуді жетілдіру;
- Терең ғылыми білімді қалыптастыру бағытында жалпы және арнайы қабілеттерін диагностикадан өткізу арқылы оқуға деген ынтасын арттыру;
- Дарынды оқушыларды дамытуға жағдай жасау;
- Оқушы контингентін көтеру, оқушыларды тұрақтандыру;
№ |
Іс -шара |
Мақсаты |
Жауапты |
Ресурстар |
Мерзімі |
Күтілетін нәтиже |
1 |
Білім беру бағдарламаларын (вариативті) енгізу тиімділігін бақылау. |
Білім сапасын көтеру. |
Директор орынбасарлары,ӘБ жетекшілері.
|
Оқу бағдарламасы.
|
Жыл сайын, оқу жылында 1 рет, жылдық талдау. |
Пәндер бойынша бағдарламалардың тиімділігін сараптау, бағдарламаларды жаңарту үшін ұсыныстарды дайындау.
|
2 |
Оқыту сапасын арттыру үшін оқу жетістіктерін, оқушыларды бақылау нәтижелерін сараптау. |
Кеткен кемшіліктерді анықтап келесі жылға мақсат айқындау. |
Директор орынбасарлары ӘБ жетекшілері 1-4, 5-11 сынып оқушылары, мұғалімдер. |
Пән мұғалімдерінің талдамалық есептері, ӘБ отырыстарының хаттамалары. |
Жарты жылда 1 рет әдістемелік бірлестік отырыстарында талқылау. |
Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою бойынша жеке жұмыс жоспарын құру және жеке даму траекториясын жасау. |
3 |
Аудандық пәндер олимпиадасына оқушыларды жұмылдыру.
|
Дарынды және талантты оқушылармен тиімді жұмыс жасау. |
Пән мұғалімдері |
Отырыс хаттамалары |
Жыл сайын |
Облыстық және аудандық олимпиадалардан жүлдегер санын көтеру. |
4 |
Халықаралық деңгейдегі қашықтықтан өтетін пәндер олимпиадасына мектеп оқушыларын жұмылдыру. |
Дарынды және талантты оқушылармен тиімді жұмыс жасау. |
Оқу ісінің меңгерушісі, пән мұғалімдері. |
Интернет ресурстар |
Жыл сайын |
Республикалық, облыстық конференцияларға, байқауларға қатысқан оқушылардың үлесі.
|
5 |
Ғылыми жұмыс |
Мектеп оқушыларын аудандық, облыстық деңгейде өтетін ғылыми жобаларға қатысуларын қамтамасыз ету. |
Оқу ісінің меңгерушісі, пән мұғалімдері |
Интернет ресурстар |
Жыл сайын |
Жоба жүлдегерлерінің үлес салмағы көбейеді. |
6 |
Бөлім және тоқсандық жиынтық бағалау бойынша қорытынды талдау. |
Шынайы бағалауды жүзеге асыру. |
Әкімшілік |
Пән мұғалімдерінің аналитикалық есептері, ӘБ отырыстарының хаттамалары. |
БЖБ мен ТЖБ нәтижелерін талдау – тоқсанына 1 рет. |
Оқушылардың оқу нәтижелерін талдау құралдарын пайдаланып отырып, кәсіби қызметті жақсарту үшін мұғалімнің рефлексивті дағдыларын дамыту. |
7 |
Сапалы қосымша білім алуға қол жеткізуді арттыру. |
«Қосымша білім беру» жобасын іске асыру |
Әкімшілік |
|
Жыл сайын |
Оқушылардың қалауы бойынша таңдауға мүмкіндік беру. |
ІІ ТАРАУ: ПЕДАГОГ КАДРЛАР МЕН ӘДІСТЕМЕЛІК ҚЫЗМЕТ.
- Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, педагогикалық білім беруді жаңғырту;
- Педагог қызметкерлердің үздіксіз кәсіби дамуы, педагогтардың сапалық құрамын жетілдіру;
- Мұғалімдердің кәсіби қоғамдастық жұмысын жандандыру;
- Мұғалімдердің тілдік құзіреттіліктерін дамыту;
- Әдістемелік жұмысты жетілдіру.
№ |
Іс -шара |
Мақсаты: |
Жауапты: |
Ресурстар: |
Мерзімі |
Күтілетін нәтиже |
1 |
Біліктілікті арттыру курстарының перспективалық жоспарын жасау.
|
Кәсіби деңгейді көтеру. |
Директордың орынбасарлары, ӘБ жетекшілері. |
Әр түрлі курстар |
Жыл сайын қыркүйек айында біліктілікті арттыру бағытында курсқа қатысушылар тізімін нақтылау. |
Мұғалімдердің біліктілігін арттырудың интеграцияланған жүйесі құрылды. Мұғалімдер үнемі өз біліктіліктерін арттырып отырады. |
2 |
Жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндерді ағылшын тілінде оқытатын мұғалімдерге арналған ағылшын тілі деңгейін жетілдіру.
|
Үштілділік саясатын іске асыру. Мектепте үш тілділік білім беру кеңестігі жүйесін дамыту.
|
Директордың орынбасарлары |
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімдері, CLIL-қа дайындық бойынша тренерлер, кітапханашылар |
Жыл сайын қыркүйекте- қатысушылар тізімін бекіту.
|
Ағылшын тілінде сабақ беруді көптеген қазақстандық мұғалімдер жүргізеді.
|
4 |
Жүйелі-әдістемелік кешенге арналған ресурстарды құру, әдіс бірлестігінің жоспарлы жұмыстары. |
Бірлестіктер жұмысын жандандыру. Әдістемелік жұмыстарды жетілдіру. |
Әдістемелік кеңес, Директор орынбасарлары, ӘБ жетекшілері. |
ӘК хаттамалары, Мұғалімдер, тәжірибе тарату бойынша бірлестік жетекшілер. |
Әр тоқсан сайын – сабақ жоспарлары мен дидактикалық материалдарды құру. |
Пәндер бойынша әдістемелік ресурстық базаны кеңейту және жүйелендіру, сабақ сапасын арттыру. |
5 |
Ақпараттық-әдістемелік орталықтың іс-шараларын ұйымдастыру «Кітапқа құштар мектеп» жобасы.
|
Оқушыларды кітап оқуға баулу. |
Кітапханашылар |
Кітапханашылар |
Жұмыс жоспарына сай жыл бойы
|
Кітапханашылар мен оқытушылар арасындағы тығыз ынтымақтастық арқылы оқушылардың білім алуына қолдау көрсету. |
6 |
«Жас ұстаздар мектебі» бағытындағы тәлімгерлік жұмыс. |
«Жас ұстаздар мектебінің» мұғалімдеріне көмек көрсету, тәлімгерлік жұмысты жетілдіру. |
Әкімшілік Тренерлер |
Сабаққа қатысу, семинар коучингтер. |
Жоспар бойынша |
Кәсіби деңгейі жетілген жас мамандар тәрбиелеу; Оқу мен оқыту әрекеттерін ұйымдастыру арқылы тәлімгерлік жұмыс жалғасады.
|
7 |
«Өркен» кәсіби қоғамдастығының жұмысын жандандыру, СТО үйрету |
Кәсіби қоғамдастық құрудың маңызы және оқу мен тәрбие жұмысында тиімділігі туралы түсінік беру; Бірлесе әрекет етуге жұмылдыру; |
Директороның орынбасарлары, педагогтер |
Семинарлар, Коучингтер |
Жоспар бойынша |
Мұғалімдер кәсіби қоғамдастықта басқа мектеп мұғалімдерімен тәжірибе алмасу тәсілдерін меңгереді. Сабақты тиімді жоспарлауда жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануға үйренеді.
|
8 |
Оқушылардың құзіреттілігін қалыптастыру барысында АКТ тиімді пайдалану. |
Әріптестер АКТ жайлы мағлұмат алады |
Педагогтар |
Ақпаратттық ресурстар |
Жыл сайын |
ІТ технологияларды ендіру. |
9 |
«Дарынды және талантты оқушылармен жұмыстың ерекшелігі». |
Ғылыми зерттеу жұмыстарына дайындау, қатыстырубойынша мұғалімдерге түсінік беру.
|
Пән мұғалімдері |
Түрлі деңгейдегі сайыстар |
Жыл бойы |
Оқушылардың дарындылығын арттыру, ғылымға қызығушылығын дамыту. |
10 |
Мектепшілік байқаулар, оқулар өткізу «Үздік сынып сағаты», «Үздік сабақ» т.б. |
Мұғалімдердің іс- әрекеттерін зерделеу
|
әкімшілік |
Байқаулар |
Жыл сайын |
Ұстаздардың жұмысы қортындыланып, нәтижеге бағытталады
|
11 |
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс. |
Білім сапасын көтеруге жұмыстану. |
Мұғалімдер Әкімшілік
|
Қосымша сабақтар Топ жұмысы |
Жыл бойы |
Үлгерімі төмен оқушылар санын азайту. |
ІІІТАРАУ: ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ.
- Білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету;
- Бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру;
- Қоғамда және білім беру жүйесінде қалыптасатын құндылықтарды дарыту;
- Мектептегі түрлі жобалар мен қоғамдастық жұмысын дамыту әрі қарай жалғастыру;
- Қазақстандық «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін іске асыру;
№ |
Іс -шара |
Мақсаты |
Жауапты |
Ресурстар |
Мерзімі |
Күтілетін нәтиже |
1 |
«Ата-ананың мектептегі бір күні» жобасын жүзеге асыру.
|
Бала тәрбиесінде ата-ананың рөлін нығайту, мектептің жұмысына ынтымақтасу. |
Директордың ТІ жөніндегі орынбасары, Педагог-ұйымдастырушы –сынып жетекшілер, ата-аналар. |
Әлеуметтік практикадан өту туралы деректер базасы;
|
Кестеге сай Әр айдың соңғы сәрсенбісінде |
Ата-аналармен байланысты жақсы жолға қойылады. Мектеп пен ата-аналар арасында ынтымақтастық орнайды;
|
2 |
Мектепішілік атқарылып келген түрлі жобаларды жалғастыру әрі қарай дамыту: «Шахмат» жобасы, «Туған елге тағзым» жобаларын жүзеге асыру. |
Озық ойлы оқушыларды тәрбиелеу. |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
Педагог-ұйымдастырушы –сынып жетекшілер, Шағын орталық тәрбиешілері. |
Жыл бойы жұмыстану. |
Адамгершілігі мол тұлға тәрбиелеу. |
3 |
«Жас қыран», «Жас ұлан» ұйымдарының жұмысын жетілдіру. |
Оқушыларды өзін-өзі басқаруға баулу. |
Тәрбие бөлімі |
Түрлі іс-шаралар |
Жыл бойы |
|
4 |
«Білім» желілік қоғамдастығының жұмысын жүзеге асыру. |
Серіктес мектептер мен тиімді қарым-қатынас жасау. |
ДиректорДиректор орынбасарлары. |
Коучингсеминарлар |
Кестеге сай |
Кәсіби шыңдалған мұғалімдер тәрбиелеу. |
5 |
«Болашақ» ата-аналар қоғамдастығының жұмысын жүзеге асыру. |
Мектеп ата-ана арасындағы тиімді байланыс. |
Тәрбие бөлімі Ата-аналар |
Ашық әңгіме Тренинг Кездесулер Коучингтер |
Жыл бойы жұмыстану |
Ата-ананың мектеп өміріне араластырып, жауапкершіліктерін, белсенділіктерін дамыту. |
ІV ТАРАУ: МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМНЫҢ ЖҰМЫСЫ.
- Мектепке дейінгі ұйымның жұмысын жетілдіріп жақсы жолға қою;
- Тәрбиешілердің сапалық құрамын арттыру;
- Тәрбиешілердің кәсіби деңгейін көтеруге жұмыстану;
- Балабақша мен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты нығайту;
№ |
Іс -шара |
Мақсаты |
Жауапты |
Ресурстар |
Мерзімі |
Күтілетін нәтиже |
1 |
3-6 жас аралығындағы бүлдіршіндерді шағын орталыққа тарту. |
Бүлдіршіндерді мектепке дайындау, даму дағдыларын қалыптастыру. |
Әдіскер тәбиешілер |
Сұхбат сабақтар |
Үнемі |
Жас ерекшелігіне сай дамыған тұлға тәрбиелеу. |
2 |
Мектеп алды даярлық сыныбының жұмыс жоспарын үнемі жетілдіріп отыру, бастауыш сынып мұғалімдерімен тығыз байланыс орнату. |
Сабақтастықты жолға қою. Сабақ сапасын жақсарту. Жазу оқу білмейтін балалар санын азайту. |
Әдіскер МАДС жетекшісі |
Сабақтар кездесулер |
Үнемі |
Мектепке дайын бала тәрбиелеу. |
3 |
Тәрбиешілердің сапалық құрамын арттыру, перспективалық жоспарларын жасап үнемі назарда ұстау. |
Кәсіби деңгейлерін көтеру. Біліктілік санаттарын көтеру. |
Әкімшілік |
Жоспарлар Ашық сабақтар |
Үнемі |
Бірлескен жұмыс, нәтижеге бағытталған. |
4 |
Ата-аналармен жұмысты жолға қою, бүлдіршіндерді қызықтыратын, ойыншықтар,сабақтар іс-әрекеттерді үнемі жетілдіру |
Балабақшаға бүлдіршіндерді көптеп тарту. Үйде ата-әжесінің қасында отырған балаларды тарту. |
Әдіскер тәбиешілер |
Кездесулер сабақтар |
Үнемі |
Жас ерекшелігіне сай дамыған тұлға тәрбиелеу. |
5 |
Тәрбиешілерді сайыстарға қатыстыру, мектепішілік сайыстар ұйымдастыру. Бүлдіршіндерді сайыстарға, оқуларға қатыстыру. |
Сапалы білімге қол жеткізу. Бүлдіршіндерді балабақша өміріне қызықтыру. |
Әдіскер Тәрбиешілер |
Сайыстар Интернет Әкімщілік сайыстар Оқулар |
Үнемі |
VТАРАУ: БАСҚАРУ МЕН КӨШБАСШЫЛЫҚ.
- Мектептің қызметін ұйымдастыру құжаттарын қайта қарау және жаңарту процедурасы қызмет етеді;
- Мектептің Қамқоршылық кеңесі қызмет етеді;
- Басқа Кеңестер, әдістемелік кеңес, пед кеңес т.б. қызмет етеді;
- Ұжым мүшелерінің басқару және көшбасшылық дағдыларын дамыту.
№ |
Іс -шара |
Мақсаты |
Жауапты |
Ресурстар |
Мерзімі |
Күтілетін нәтиже |
|
|
|||||||
1 |
«Өзгерісне үшін қажет?» |
Ұжымға өзгеріс енгізу,қажеттілігін түсіндіру және ортақ мақсатқа жұмылдыру. |
Директор |
Түрлі жоспарлар, семинар, коучингтер. |
Үнемі |
Бірлескен жұмыс, нәтиже. |
|
2 |
Мектепті жақсарту бойынша Өзін-өзі басқару ұйымының акциялары. |
Оқушы белсенділігін арттыру. |
Директор орынбасарлары, мұғалімдер оқушылар |
Шара материалдары Жаңа бастамалар тұжырымдамасы |
Оқу жылы бойы әр ай сайын |
Оқушылар мектепте жақсартуды қажет ететін салаларды жақсарту бойынша әртүрлі бастаманы жүзеге асырады. |
|
3 |
Мектепте: Педагогикалық кеңес; Әдістемелік кеңес; Қамқоршылық кеңесі; Ата-аналар комитеті; Мектептіңаттестация комиссиясы қызмет етеді. |
Топтардың жұмыстарын ұйымдастыру |
Директор, директор орынбасарлары, Басқару ұйымдарының мүшелері. |
Жоспарлар Жобалар Тұжырымдамалар |
Жыл сайын кесте бойынша
|
Мектептің басым бағыттарын анықтау және дамыту. Мектеп жергілікті қауымдастық үшін ашық, басқарудағы ашықтық қамтамасыз етіледі. Жұмыс жоспарлары, шешімдері бар отырыс хаттамалары. Жасалған жұмыстың есептері. |
|
4 |
Директорлар кеңесінің отырыстары бойынша хаттамалық шешімдерді орындау. |
Кемшіліктерді жою |
Әкімшілік |
Қойылған сұрақтар және қажеттілік бойынша әр түрлі ұсыныстар. |
Қажет болса |
Орындалған хаттамалық шешімдер
|
|
5 |
ДЖ орындалуын бақылау және мониторинг нәтижелері бойынша өзгерістер енгізу.
|
Жүйелі жұмыс жүргізу. |
Әкімшілік ӘБ жетекшілері, жоба көшбасшылары |
Құрылымдық бөлімшелердің есептері, жұмысты талдау. . |
Жыл бойына иллюстрациялық диаграммалар мен сызбалық маркерлер арқылы орындау. |
Сәйкестік және уақытында орындау үшін түзету. |
|
6 |
Мектепішілік бақылауды жүзеге асыру. |
Жүйелі жұмыс жүргізу. |
Ұжым |
Сабаққа қатысу, түрлі анықтамалар. |
Жыл бойы |
Сапаға жұмыс жасау. |
|
7 |
Жаңа ДЖ дайындау |
Кемшіліктерді ескеріп жаңа жоспар жасау. |
Әкімшілік |
Сараптамалық талдаулар. Есептер. |
Сәуір, 2023 . |
Жаңа ДЖ жобасы |
|
8 |
Мектептің қызметі туралы жылдық есеп әзірлеу. |
Жылдық жұмыс қорытындысы |
Әкімшілік Жауапты орындаушылар
|
Сараптамалық талдаулар.
|
желтоқсан – қаңтар жыл сайын |
Мектептің қызметі туралы жылдық есеп әзірлеу.
|
|
Эволюация жоспары
Басшы стандарты |
Табыс критерийі |
Нәтижесі |
Болашаққа бағыт |
Өзін-өзі дамытуы |
- Жетекші мектеп үйлестірушісімен бірге желілік қоғамдастықта бірлескен жұмыс; - аудан көлемінде мектепті дамыту тәжірибесімен бөлісу. |
- Магниттік мектептердің оқу ісі меңгерушілерімен желілік қоғамдастық тобы құрылады; - тәжірибемен бөліседі; -теориялық білім жетіледі. |
- Мектепті дамыту бойынша облыстық «Ізденіс» газетіне мақала шығару; - теорияларын оқу. |
Мектептің дамуы |
- Мектепте 3 кәсіби қоғамдастық, өзгеріс тобы және 2 Lesson study топтары құрылған. - Коучингтер, әдістемелік семинарлар, шеберлік сабағы, зерттеу, іс-әрекетті зерттеу сабақтары және тәлімгерлік үдерістері арқылы кәсіби дамытуға бағытталған бірлескен орта құру.
|
- коучингтер, әдістемелік семинарлар негізінде мұғалімдердің 75 %-ы критериалды бағалау бойынша білімдерін жетілдіреді; - шеберлік сабағы нәтижесінде тәжірибе алмасып, саралау тәсілдерінің ерекшеліктерін, сараланған ҚБ тапсырмаларын сабақтарында дұрыс қолданады; - Lesson study топтарына мұғалімдердің 50% тартылады, зерттеу дағдылары артады, бірлескен жұмыс ортасы қалыптасады; - іс-әрекетті зерттеу сабақтары арқылы өз ісінің шеберлері анықталады, тәжірибелерімен бөліседі; - тәлімгерлік үдерісі арқылы 70%- бөлінген көшбасшылық идеяларын жүзеге асырады; - мұғалімдердің 55%-ы оқу мақсаттарына сәйкес құрылған БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын сабақтарында қолданады; - оқушылардың 42%-ы тиімді кері байланыс бере алады; - білім сапасы 5%-ға артады;
|
- білім сапасы 25%-ға артады; - 4 зерттеу тобы құрылады; - Зерттеу және іс-әрекетті зерттеу сабақтарына 100%- әріптестер тартылады; - «Физикадан БЖБ; ТЖБ тапсырмаларын құрастыру» әдістемелік нұсқаулығы шығарылады; - мектеп басшыларына шеберлік сабақ «Басшының дамуы-жаңаша көзқарас» өткізіледі; - бөлінген көшбасшылыққа 100%- әріптестер қатыстырылады.
|
Әлеуетті дамыту |
- Мектепте кәсіби желілік қоғамдастығы бар. - үш магниттік мектепте Lesson study сабақтарын жоспарлау, бағалау әдістері,саралау тәсілдері және БЖБ, ТЖБ тапсырмаларын құрастыру дағдыларын жетілдіре отырып, кәсіби дамуға ықпал ету; - 11 сынып жетекшісінің құрған желілік қоғамдастығы арқасында мектеп жұмысына ата-аналардың, оқушылардың пікірін ескеру; - семинар-тренинг, ата-аналар оқуы, дөңгелек үстел жүргізу арқылы жаңаша бағалаудың, оқушы нәтижесін тіркейтін құжат-рубриканың және мектеп оқушыларын қорытынды аттестаттаудың ерекшеліктерімен таныстыру; - мектеп-ата-ана-оқушы арасында ынтымақтастық орнату; - ата-аналар комитетін және қамқоршылар кеңесін білім сапасын арттыру мақсатындағы жұмыстарға тарту. |
- желілік қоғамдастық жұмысына педагогтардың 65%-ы тартылады; - алдыңғы 5 жылда зерттеу сабақтары, саралау тәсілдерінің ерекшеліктерін қолдану және БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын құрастыру дағдылары 35%-ға, келесі үш айда 60%-ға артады; - ата-аналар-мектеп үштігі байланысы алдыңғы үш айда 50%-ға, келесі үш айда 80%-ға артады; -Рубриканың маңызын алдыңғы үш айда 55%-ы, келесі үш айда 70%-ы түсінеді; - ата-аналар комитеті және қамқоршылар кеңесі білім сапасын арттыру мақсатындағы жұмыстарға 50% араласады. |
- желілік қоғамдастық жұмысына педагогтардың 90%-ы тартылады; - зерттеу сабақтары,саралау тәсілдерінің ерекшеліктерін педагогтардың 100% қолданады; - 100%- өздері құрастырған БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын қолданады; -ата-аналар-мектеп үштігі байланысы алдыңғы үш айда 95 %-ға артады; -Рубриканың маңызын ата-аналардың 100%-ы түсінеді; -ЖОО, колледждермен-желілік қоғамдастық орнайды, ата-аналар комитеті және қамқоршылар кеңесі білім сапасын арттыру мақсатындағы жұмыстарға 70% араласады. - ата-аналар кеңесі құрылады. - |
ҚАРАҒАНДЫ ОБЛЫСЫ, ШЕТ АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ «АҚОЙ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ
2021-2026 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН
Д А М У Ж О С П А Р Ы
2021 ж
МАЗМҰНЫ:
- Бағдарлама төлқұжаты;
- Шет ауданы білім бөлімінің «Ақой жалпы білім беру мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы ақпараттық анықтама;
- Дамыту тұжырымдамасы;
- Эволюция жоспары.
Бағдарлама төлқұжаты
Бағдарлама атауы: |
«Табысты мектеп» атты Шет ауданы білім бөлімінің «Ақой жалпы білім беру мектебі» коммуналдық мекемесінің 2021-2026 жылдарға арналған даму жоспары.
|
Бағдалама негізі: |
|
Бағдарламаны әзірлеуші: |
Шет ауданы білім бөлімінің «Ақой жалпы білім беру мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
|
Бағдарлама мақсаты: |
Мектептің білім мен ғылымда бәсекеге қабілеттілігін арттыру жәнеоқытудың интербелсенді әдістерін, АКТ технологияларын тиімді пайдалана отырып табысты оқытуды қамтамасыз етіп жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу және оқыту. |
Міндеттері: |
|
Күтілетін нәтиже: |
|
Бағдарлама кезеңдері: |
2021-2026 жж. |
Шет ауданы білім бөлімінің «Ақой жалпы білім беру мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы ақпараттық анықтама
Шет ауданы білім бөлімінің «Ақой орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
БИН 970540001889
Мектептің заңды және нақты мекенжайы: Қазақстан Республикасы, 101703, Қарағанды облысы, Шет ауданы, Ақой
ауылы, М. Едігеев көшесі, ғимарат № 34.
Байланыс телефоны: 8-710-42-34-6-05.
E-mail: akoi65@mail.ru
Мектептің ашылған жылы: 1965 жыл.
Педагог кадрлардың саны: 29.
Оқушы саны: 108.
Шекаралық аймақта орналасқан шағын жинақталған мектепке SWOT талдау нәтижесі
S.(Strengths) «Күшті жақтары»
∗Педагог қызметкерлердің үздіксіз кәсіби дамуын қамтамасыз ету; ∗Білім беру мазмұнын жаңарту; ∗Мектеп ғимараты бейіндік үлгіде салынған;
|
W.(Wefrnesses) «Әлсіз жақтары»
* Интернет желісінің әлсіздігі; ∗Оқушы санының аздығы; * Мектептің материалдық техникалық базасының әлі де толықтырылуын қамтамасыз ету; * Мектептің аудан орталығыннан шалғайда орналасуы; * Кітапханадағы көркем-әдеби оқулықтар санының аздығы;
|
O.(Opportunities) «Мүмкіндіктер»
∗Білім беру жүйесіне мемлекеттің назары; ∗Мұғалімдерге арналған түрлі сайыстардың көптігі және қатысуға жан-жақты қолдаудың болуы. ∗Түлектерге мамандық таңдауда бағыт-бағдар беріп, қайта ауыл мектептеріне орналастыруға болады.
|
T.(Threats) «Қауіптер, кедергілер»
∗Білім берудің жаһандануы салдарынан бәсекелестіктің өсуі; ∗Болашақта елді мекендегі халық санының азайып, мектептегі сынып санының төмендеу қаупі; ∗Мұғалімдердің қалаға қоныс аударуы; ∗Тәжірибелі ұстаздардың санының азаюы;
|
Дамыту тұжырымдамасы: бағдарламаның негізгі бағыттары, тиісті шаралар
Мектепті дамытудың негізгі бағыттары:
І. Оқыту, оқу және бағалау;
ІІ. Педагог кадрлар мен әдістемелік қызмет;
ІІІ. Тәрбие жұмысы;
ІV. Мектепке дейінгі ұйымның жұмысын жетілдіру;
V. Басқару мен көшбасшылық.
І ТАРАУ: ОҚЫТУ ОҚУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУ.
- 7-9 сыныптарда оқушылармен іс-әрекетте жұмысты қабілеттеріне қарай бейіні бойынша дамытуға бағыттау;
- PISA, TIMSS-құзыреттіліктің жаһандық жүйесі білім беру бағдарламасын жүзеге асыруды оқу-әдістемелік жағынан қамтамасыз етуді жетілдіру;
- Терең ғылыми білімді қалыптастыру бағытында жалпы және арнайы қабілеттерін диагностикадан өткізу арқылы оқуға деген ынтасын арттыру;
- Дарынды оқушыларды дамытуға жағдай жасау;
- Оқушы контингентін көтеру, оқушыларды тұрақтандыру;
№ |
Іс -шара |
Мақсаты |
Жауапты |
Ресурстар |
Мерзімі |
Күтілетін нәтиже |
1 |
Білім беру бағдарламаларын (вариативті) енгізу тиімділігін бақылау. |
Білім сапасын көтеру. |
Директор орынбасарлары,ӘБ жетекшілері.
|
Оқу бағдарламасы.
|
Жыл сайын, оқу жылында 1 рет, жылдық талдау. |
Пәндер бойынша бағдарламалардың тиімділігін сараптау, бағдарламаларды жаңарту үшін ұсыныстарды дайындау.
|
2 |
Оқыту сапасын арттыру үшін оқу жетістіктерін, оқушыларды бақылау нәтижелерін сараптау. |
Кеткен кемшіліктерді анықтап келесі жылға мақсат айқындау. |
Директор орынбасарлары ӘБ жетекшілері 1-4, 5-11 сынып оқушылары, мұғалімдер. |
Пән мұғалімдерінің талдамалық есептері, ӘБ отырыстарының хаттамалары. |
Жарты жылда 1 рет әдістемелік бірлестік отырыстарында талқылау. |
Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою бойынша жеке жұмыс жоспарын құру және жеке даму траекториясын жасау. |
3 |
Аудандық пәндер олимпиадасына оқушыларды жұмылдыру.
|
Дарынды және талантты оқушылармен тиімді жұмыс жасау. |
Пән мұғалімдері |
Отырыс хаттамалары |
Жыл сайын |
Облыстық және аудандық олимпиадалардан жүлдегер санын көтеру. |
4 |
Халықаралық деңгейдегі қашықтықтан өтетін пәндер олимпиадасына мектеп оқушыларын жұмылдыру. |
Дарынды және талантты оқушылармен тиімді жұмыс жасау. |
Оқу ісінің меңгерушісі, пән мұғалімдері. |
Интернет ресурстар |
Жыл сайын |
Республикалық, облыстық конференцияларға, байқауларға қатысқан оқушылардың үлесі.
|
5 |
Ғылыми жұмыс |
Мектеп оқушыларын аудандық, облыстық деңгейде өтетін ғылыми жобаларға қатысуларын қамтамасыз ету. |
Оқу ісінің меңгерушісі, пән мұғалімдері |
Интернет ресурстар |
Жыл сайын |
Жоба жүлдегерлерінің үлес салмағы көбейеді. |
6 |
Бөлім және тоқсандық жиынтық бағалау бойынша қорытынды талдау. |
Шынайы бағалауды жүзеге асыру. |
Әкімшілік |
Пән мұғалімдерінің аналитикалық есептері, ӘБ отырыстарының хаттамалары. |
БЖБ мен ТЖБ нәтижелерін талдау – тоқсанына 1 рет. |
Оқушылардың оқу нәтижелерін талдау құралдарын пайдаланып отырып, кәсіби қызметті жақсарту үшін мұғалімнің рефлексивті дағдыларын дамыту. |
7 |
Сапалы қосымша білім алуға қол жеткізуді арттыру. |
«Қосымша білім беру» жобасын іске асыру |
Әкімшілік |
|
Жыл сайын |
Оқушылардың қалауы бойынша таңдауға мүмкіндік беру. |
ІІ ТАРАУ: ПЕДАГОГ КАДРЛАР МЕН ӘДІСТЕМЕЛІК ҚЫЗМЕТ.
- Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, педагогикалық білім беруді жаңғырту;
- Педагог қызметкерлердің үздіксіз кәсіби дамуы, педагогтардың сапалық құрамын жетілдіру;
- Мұғалімдердің кәсіби қоғамдастық жұмысын жандандыру;
- Мұғалімдердің тілдік құзіреттіліктерін дамыту;
- Әдістемелік жұмысты жетілдіру.
№ |
Іс -шара |
Мақсаты: |
Жауапты: |
Ресурстар: |
Мерзімі |
Күтілетін нәтиже |
1 |
Біліктілікті арттыру курстарының перспективалық жоспарын жасау.
|
Кәсіби деңгейді көтеру. |
Директордың орынбасарлары, ӘБ жетекшілері. |
Әр түрлі курстар |
Жыл сайын қыркүйек айында біліктілікті арттыру бағытында курсқа қатысушылар тізімін нақтылау. |
Мұғалімдердің біліктілігін арттырудың интеграцияланған жүйесі құрылды. Мұғалімдер үнемі өз біліктіліктерін арттырып отырады. |
2 |
Жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндерді ағылшын тілінде оқытатын мұғалімдерге арналған ағылшын тілі деңгейін жетілдіру.
|
Үштілділік саясатын іске асыру. Мектепте үш тілділік білім беру кеңестігі жүйесін дамыту.
|
Директордың орынбасарлары |
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімдері, CLIL-қа дайындық бойынша тренерлер, кітапханашылар |
Жыл сайын қыркүйекте- қатысушылар тізімін бекіту.
|
Ағылшын тілінде сабақ беруді көптеген қазақстандық мұғалімдер жүргізеді.
|
4 |
Жүйелі-әдістемелік кешенге арналған ресурстарды құру, әдіс бірлестігінің жоспарлы жұмыстары. |
Бірлестіктер жұмысын жандандыру. Әдістемелік жұмыстарды жетілдіру. |
Әдістемелік кеңес, Директор орынбасарлары, ӘБ жетекшілері. |
ӘК хаттамалары, Мұғалімдер, тәжірибе тарату бойынша бірлестік жетекшілер. |
Әр тоқсан сайын – сабақ жоспарлары мен дидактикалық материалдарды құру. |
Пәндер бойынша әдістемелік ресурстық базаны кеңейту және жүйелендіру, сабақ сапасын арттыру. |
5 |
Ақпараттық-әдістемелік орталықтың іс-шараларын ұйымдастыру «Кітапқа құштар мектеп» жобасы.
|
Оқушыларды кітап оқуға баулу. |
Кітапханашылар |
Кітапханашылар |
Жұмыс жоспарына сай жыл бойы
|
Кітапханашылар мен оқытушылар арасындағы тығыз ынтымақтастық арқылы оқушылардың білім алуына қолдау көрсету. |
6 |
«Жас ұстаздар мектебі» бағытындағы тәлімгерлік жұмыс. |
«Жас ұстаздар мектебінің» мұғалімдеріне көмек көрсету, тәлімгерлік жұмысты жетілдіру. |
Әкімшілік Тренерлер |
Сабаққа қатысу, семинар коучингтер. |
Жоспар бойынша |
Кәсіби деңгейі жетілген жас мамандар тәрбиелеу; Оқу мен оқыту әрекеттерін ұйымдастыру арқылы тәлімгерлік жұмыс жалғасады.
|
7 |
«Өркен» кәсіби қоғамдастығының жұмысын жандандыру, СТО үйрету |
Кәсіби қоғамдастық құрудың маңызы және оқу мен тәрбие жұмысында тиімділігі туралы түсінік беру; Бірлесе әрекет етуге жұмылдыру; |
Директороның орынбасарлары, педагогтер |
Семинарлар, Коучингтер |
Жоспар бойынша |
Мұғалімдер кәсіби қоғамдастықта басқа мектеп мұғалімдерімен тәжірибе алмасу тәсілдерін меңгереді. Сабақты тиімді жоспарлауда жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануға үйренеді.
|
8 |
Оқушылардың құзіреттілігін қалыптастыру барысында АКТ тиімді пайдалану. |
Әріптестер АКТ жайлы мағлұмат алады |
Педагогтар |
Ақпаратттық ресурстар |
Жыл сайын |
ІТ технологияларды ендіру. |
9 |
«Дарынды және талантты оқушылармен жұмыстың ерекшелігі». |
Ғылыми зерттеу жұмыстарына дайындау, қатыстырубойынша мұғалімдерге түсінік беру.
|
Пән мұғалімдері |
Түрлі деңгейдегі сайыстар |
Жыл бойы |
Оқушылардың дарындылығын арттыру, ғылымға қызығушылығын дамыту. |
10 |
Мектепшілік байқаулар, оқулар өткізу «Үздік сынып сағаты», «Үздік сабақ» т.б. |
Мұғалімдердің іс- әрекеттерін зерделеу
|
әкімшілік |
Байқаулар |
Жыл сайын |
Ұстаздардың жұмысы қортындыланып, нәтижеге бағытталады
|
11 |
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс. |
Білім сапасын көтеруге жұмыстану. |
Мұғалімдер Әкімшілік
|
Қосымша сабақтар Топ жұмысы |
Жыл бойы |
Үлгерімі төмен оқушылар санын азайту. |
ІІІТАРАУ: ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ.
- Білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету;
- Бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру;
- Қоғамда және білім беру жүйесінде қалыптасатын құндылықтарды дарыту;
- Мектептегі түрлі жобалар мен қоғамдастық жұмысын дамыту әрі қарай жалғастыру;
- Қазақстандық «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін іске асыру;
№ |
Іс -шара |
Мақсаты |
Жауапты |
Ресурстар |
Мерзімі |
Күтілетін нәтиже |
1 |
«Ата-ананың мектептегі бір күні» жобасын жүзеге асыру.
|
Бала тәрбиесінде ата-ананың рөлін нығайту, мектептің жұмысына ынтымақтасу. |
Директордың ТІ жөніндегі орынбасары, Педагог-ұйымдастырушы –сынып жетекшілер, ата-аналар. |
Әлеуметтік практикадан өту туралы деректер базасы;
|
Кестеге сай Әр айдың соңғы сәрсенбісінде |
Ата-аналармен байланысты жақсы жолға қойылады. Мектеп пен ата-аналар арасында ынтымақтастық орнайды;
|
2 |
Мектепішілік атқарылып келген түрлі жобаларды жалғастыру әрі қарай дамыту: «Шахмат» жобасы, «Туған елге тағзым» жобаларын жүзеге асыру. |
Озық ойлы оқушыларды тәрбиелеу. |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
Педагог-ұйымдастырушы –сынып жетекшілер, Шағын орталық тәрбиешілері. |
Жыл бойы жұмыстану. |
Адамгершілігі мол тұлға тәрбиелеу. |
3 |
«Жас қыран», «Жас ұлан» ұйымдарының жұмысын жетілдіру. |
Оқушыларды өзін-өзі басқаруға баулу. |
Тәрбие бөлімі |
Түрлі іс-шаралар |
Жыл бойы |
|
4 |
«Білім» желілік қоғамдастығының жұмысын жүзеге асыру. |
Серіктес мектептер мен тиімді қарым-қатынас жасау. |
ДиректорДиректор орынбасарлары. |
Коучингсеминарлар |
Кестеге сай |
Кәсіби шыңдалған мұғалімдер тәрбиелеу. |
5 |
«Болашақ» ата-аналар қоғамдастығының жұмысын жүзеге асыру. |
Мектеп ата-ана арасындағы тиімді байланыс. |
Тәрбие бөлімі Ата-аналар |
Ашық әңгіме Тренинг Кездесулер Коучингтер |
Жыл бойы жұмыстану |
Ата-ананың мектеп өміріне араластырып, жауапкершіліктерін, белсенділіктерін дамыту. |
ІV ТАРАУ: МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМНЫҢ ЖҰМЫСЫ.
- Мектепке дейінгі ұйымның жұмысын жетілдіріп жақсы жолға қою;
- Тәрбиешілердің сапалық құрамын арттыру;
- Тәрбиешілердің кәсіби деңгейін көтеруге жұмыстану;
- Балабақша мен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты нығайту;
№ |
Іс -шара |
Мақсаты |
Жауапты |
Ресурстар |
Мерзімі |
Күтілетін нәтиже |
1 |
3-6 жас аралығындағы бүлдіршіндерді шағын орталыққа тарту. |
Бүлдіршіндерді мектепке дайындау, даму дағдыларын қалыптастыру. |
Әдіскер тәбиешілер |
Сұхбат сабақтар |
Үнемі |
Жас ерекшелігіне сай дамыған тұлға тәрбиелеу. |
2 |
Мектеп алды даярлық сыныбының жұмыс жоспарын үнемі жетілдіріп отыру, бастауыш сынып мұғалімдерімен тығыз байланыс орнату. |
Сабақтастықты жолға қою. Сабақ сапасын жақсарту. Жазу оқу білмейтін балалар санын азайту. |
Әдіскер МАДС жетекшісі |
Сабақтар кездесулер |
Үнемі |
Мектепке дайын бала тәрбиелеу. |
3 |
Тәрбиешілердің сапалық құрамын арттыру, перспективалық жоспарларын жасап үнемі назарда ұстау. |
Кәсіби деңгейлерін көтеру. Біліктілік санаттарын көтеру. |
Әкімшілік |
Жоспарлар Ашық сабақтар |
Үнемі |
Бірлескен жұмыс, нәтижеге бағытталған. |
4 |
Ата-аналармен жұмысты жолға қою, бүлдіршіндерді қызықтыратын, ойыншықтар,сабақтар іс-әрекеттерді үнемі жетілдіру |
Балабақшаға бүлдіршіндерді көптеп тарту. Үйде ата-әжесінің қасында отырған балаларды тарту. |
Әдіскер тәбиешілер |
Кездесулер сабақтар |
Үнемі |
Жас ерекшелігіне сай дамыған тұлға тәрбиелеу. |
5 |
Тәрбиешілерді сайыстарға қатыстыру, мектепішілік сайыстар ұйымдастыру. Бүлдіршіндерді сайыстарға, оқуларға қатыстыру. |
Сапалы білімге қол жеткізу. Бүлдіршіндерді балабақша өміріне қызықтыру. |
Әдіскер Тәрбиешілер |
Сайыстар Интернет Әкімщілік сайыстар Оқулар |
Үнемі |
VТАРАУ: БАСҚАРУ МЕН КӨШБАСШЫЛЫҚ.
- Мектептің қызметін ұйымдастыру құжаттарын қайта қарау және жаңарту процедурасы қызмет етеді;
- Мектептің Қамқоршылық кеңесі қызмет етеді;
- Басқа Кеңестер, әдістемелік кеңес, пед кеңес т.б. қызмет етеді;
- Ұжым мүшелерінің басқару және көшбасшылық дағдыларын дамыту.
№ |
Іс -шара |
Мақсаты |
Жауапты |
Ресурстар |
Мерзімі |
Күтілетін нәтиже |
|
|
|||||||
1 |
«Өзгерісне үшін қажет?» |
Ұжымға өзгеріс енгізу,қажеттілігін түсіндіру және ортақ мақсатқа жұмылдыру. |
Директор |
Түрлі жоспарлар, семинар, коучингтер. |
Үнемі |
Бірлескен жұмыс, нәтиже. |
|
2 |
Мектепті жақсарту бойынша Өзін-өзі басқару ұйымының акциялары. |
Оқушы белсенділігін арттыру. |
Директор орынбасарлары, мұғалімдер оқушылар |
Шара материалдары Жаңа бастамалар тұжырымдамасы |
Оқу жылы бойы әр ай сайын |
Оқушылар мектепте жақсартуды қажет ететін салаларды жақсарту бойынша әртүрлі бастаманы жүзеге асырады. |
|
3 |
Мектепте: Педагогикалық кеңес; Әдістемелік кеңес; Қамқоршылық кеңесі; Ата-аналар комитеті; Мектептіңаттестация комиссиясы қызмет етеді. |
Топтардың жұмыстарын ұйымдастыру |
Директор, директор орынбасарлары, Басқару ұйымдарының мүшелері. |
Жоспарлар Жобалар Тұжырымдамалар |
Жыл сайын кесте бойынша
|
Мектептің басым бағыттарын анықтау және дамыту. Мектеп жергілікті қауымдастық үшін ашық, басқарудағы ашықтық қамтамасыз етіледі. Жұмыс жоспарлары, шешімдері бар отырыс хаттамалары. Жасалған жұмыстың есептері. |
|
4 |
Директорлар кеңесінің отырыстары бойынша хаттамалық шешімдерді орындау. |
Кемшіліктерді жою |
Әкімшілік |
Қойылған сұрақтар және қажеттілік бойынша әр түрлі ұсыныстар. |
Қажет болса |
Орындалған хаттамалық шешімдер
|
|
5 |
ДЖ орындалуын бақылау және мониторинг нәтижелері бойынша өзгерістер енгізу.
|
Жүйелі жұмыс жүргізу. |
Әкімшілік ӘБ жетекшілері, жоба көшбасшылары |
Құрылымдық бөлімшелердің есептері, жұмысты талдау. . |
Жыл бойына иллюстрациялық диаграммалар мен сызбалық маркерлер арқылы орындау. |
Сәйкестік және уақытында орындау үшін түзету. |
|
6 |
Мектепішілік бақылауды жүзеге асыру. |
Жүйелі жұмыс жүргізу. |
Ұжым |
Сабаққа қатысу, түрлі анықтамалар. |
Жыл бойы |
Сапаға жұмыс жасау. |
|
7 |
Жаңа ДЖ дайындау |
Кемшіліктерді ескеріп жаңа жоспар жасау. |
Әкімшілік |
Сараптамалық талдаулар. Есептер. |
Сәуір, 2023 . |
Жаңа ДЖ жобасы |
|
8 |
Мектептің қызметі туралы жылдық есеп әзірлеу. |
Жылдық жұмыс қорытындысы |
Әкімшілік Жауапты орындаушылар
|
Сараптамалық талдаулар.
|
желтоқсан – қаңтар жыл сайын |
Мектептің қызметі туралы жылдық есеп әзірлеу.
|
|
Эволюация жоспары
Басшы стандарты |
Табыс критерийі |
Нәтижесі |
Болашаққа бағыт |
Өзін-өзі дамытуы |
- Жетекші мектеп үйлестірушісімен бірге желілік қоғамдастықта бірлескен жұмыс; - аудан көлемінде мектепті дамыту тәжірибесімен бөлісу. |
- Магниттік мектептердің оқу ісі меңгерушілерімен желілік қоғамдастық тобы құрылады; - тәжірибемен бөліседі; -теориялық білім жетіледі. |
- Мектепті дамыту бойынша облыстық «Ізденіс» газетіне мақала шығару; - теорияларын оқу. |
Мектептің дамуы |
- Мектепте 3 кәсіби қоғамдастық, өзгеріс тобы және 2 Lesson study топтары құрылған. - Коучингтер, әдістемелік семинарлар, шеберлік сабағы, зерттеу, іс-әрекетті зерттеу сабақтары және тәлімгерлік үдерістері арқылы кәсіби дамытуға бағытталған бірлескен орта құру.
|
- коучингтер, әдістемелік семинарлар негізінде мұғалімдердің 75 %-ы критериалды бағалау бойынша білімдерін жетілдіреді; - шеберлік сабағы нәтижесінде тәжірибе алмасып, саралау тәсілдерінің ерекшеліктерін, сараланған ҚБ тапсырмаларын сабақтарында дұрыс қолданады; - Lesson study топтарына мұғалімдердің 50% тартылады, зерттеу дағдылары артады, бірлескен жұмыс ортасы қалыптасады; - іс-әрекетті зерттеу сабақтары арқылы өз ісінің шеберлері анықталады, тәжірибелерімен бөліседі; - тәлімгерлік үдерісі арқылы 70%- бөлінген көшбасшылық идеяларын жүзеге асырады; - мұғалімдердің 55%-ы оқу мақсаттарына сәйкес құрылған БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын сабақтарында қолданады; - оқушылардың 42%-ы тиімді кері байланыс бере алады; - білім сапасы 5%-ға артады;
|
- білім сапасы 25%-ға артады; - 4 зерттеу тобы құрылады; - Зерттеу және іс-әрекетті зерттеу сабақтарына 100%- әріптестер тартылады; - «Физикадан БЖБ; ТЖБ тапсырмаларын құрастыру» әдістемелік нұсқаулығы шығарылады; - мектеп басшыларына шеберлік сабақ «Басшының дамуы-жаңаша көзқарас» өткізіледі; - бөлінген көшбасшылыққа 100%- әріптестер қатыстырылады.
|
Әлеуетті дамыту |
- Мектепте кәсіби желілік қоғамдастығы бар. - үш магниттік мектепте Lesson study сабақтарын жоспарлау, бағалау әдістері,саралау тәсілдері және БЖБ, ТЖБ тапсырмаларын құрастыру дағдыларын жетілдіре отырып, кәсіби дамуға ықпал ету; - 11 сынып жетекшісінің құрған желілік қоғамдастығы арқасында мектеп жұмысына ата-аналардың, оқушылардың пікірін ескеру; - семинар-тренинг, ата-аналар оқуы, дөңгелек үстел жүргізу арқылы жаңаша бағалаудың, оқушы нәтижесін тіркейтін құжат-рубриканың және мектеп оқушыларын қорытынды аттестаттаудың ерекшеліктерімен таныстыру; - мектеп-ата-ана-оқушы арасында ынтымақтастық орнату; - ата-аналар комитетін және қамқоршылар кеңесін білім сапасын арттыру мақсатындағы жұмыстарға тарту. |
- желілік қоғамдастық жұмысына педагогтардың 65%-ы тартылады; - алдыңғы 5 жылда зерттеу сабақтары, саралау тәсілдерінің ерекшеліктерін қолдану және БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын құрастыру дағдылары 35%-ға, келесі үш айда 60%-ға артады; - ата-аналар-мектеп үштігі байланысы алдыңғы үш айда 50%-ға, келесі үш айда 80%-ға артады; -Рубриканың маңызын алдыңғы үш айда 55%-ы, келесі үш айда 70%-ы түсінеді; - ата-аналар комитеті және қамқоршылар кеңесі білім сапасын арттыру мақсатындағы жұмыстарға 50% араласады. |
- желілік қоғамдастық жұмысына педагогтардың 90%-ы тартылады; - зерттеу сабақтары,саралау тәсілдерінің ерекшеліктерін педагогтардың 100% қолданады; - 100%- өздері құрастырған БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын қолданады; -ата-аналар-мектеп үштігі байланысы алдыңғы үш айда 95 %-ға артады; -Рубриканың маңызын ата-аналардың 100%-ы түсінеді; -ЖОО, колледждермен-желілік қоғамдастық орнайды, ата-аналар комитеті және қамқоршылар кеңесі білім сапасын арттыру мақсатындағы жұмыстарға 70% араласады. - ата-аналар кеңесі құрылады. - |