.
Ақсу негізгіорта білім беру мектебі
«Ақсу негізгіорта білім беру мектебі» КММ
2020-2025 жылдарға арналған мектептің перспективалық даму жоспары.
.
2019-2020 оқу жылы
«Ақсу негізгіорта білім беру мектебі»
2020-2025 жылдарға арналған мектептің перспективалық даму жоспары.
.
Мектептің даму жоспарының атауы |
«Ақсу негізгі орта білім беру мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 2020-2025 жылдарға арналған перспективалық даму жоспары . |
Мектептің даму жоспарының жасау негізі
|
|
МДЖ мақсаты |
Педагог мамандардың жаңаша кәсіби ойлауын қалыптастыру . Әлеуметтік ортада мектептің білім сапасын арттыру және бәсекеге қабілеттілігін дамыту . Қазіргі заман талабына сай әлеуметтік орта қалыптастыру . Мектептің болашаққа дамуын жан-жақты жоспарлау .
|
МДЖ бағыттары |
1 . Педагогтардың кәсіби біліктілігі . 2. Оқушылардың функционалдық сауаттылығы дамыту . 3. Тәрбие жұмысы .
|
МДЖ күтілетін нәтижелер |
|
МДЖ жүзеге асыру кезеңдері мен мерзімдері |
Бірінші кезең- даярлау «Оқу мен тәрбиелеу жүйесіндегі жаңа технологиялар негізінде педагогтардың жұмысын ұйымдастыру». Мерзімі:2020-2022 оқу жылы. Екінші кезең – практикалық «Оқытудағы жаңашылдық технологияларды енгізу».
Мерзімі:2022-2024 оқу жылы. Үшінші кезең-қорытындылау; «Бірыңғай даму кеңестігін құру бойынша педагогтардың ғылыми-ұйымдастырушылық қызметін жетілдіру» Мерзімі:2024-2025 оқу жылы.
|
МДЖ орындауды ұйымдастыру және бақылау |
Мектеп әкімшілігі және шығармашылық ұжым
|
МДС жүзеге асыруды қаржыландыру көздері |
Аудандық білім бөлімі;
|
Ақпараттық анықтама
1. Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы
«Ақсу негізгі орта білім беру мектебі» КММ
Мектептің құрылтайшы құжаттары
Шет ауданының білім бөлімінің «Ақсу негізгі орта білім беру мектебі» КММ; Қазақстан Республикасы, Қарағанды облысы, Шет ауданы, Ақсу ауылы.
«Ақсу негізгіорта білім беру мектебі»
2020-2025 жылдарға арналған мектептің перспективалық даму жоспары.
.
Ақсу негізгі орта мектебінде соңғы 3 жылда білім сапасы біршама тұрақты болып отыр, себебі оқушы саны аз болғандықтан, барлығы сабаққа толық қамтылады және мұғалімдердің көпшілігі жоғары білімді мамандар болып отыр. Сыныптардың білім сапасы төмендетпеу керек ,себебі жақсы мұғалімдерінің басқа жаққа ауысыуы, орнына келген мұғалімдердің жаңа жағдайға қалыптасуы, жақсы оқушылардың қалаға жақсы мектептерге кетуі, оқулықтарының сапасыздығы мен жетіспеушілігі де әсер етіп отыр . Білім сапасын одан әрі көтеру үшін мектебімізде мектеп әкімшілігі мұғалімдер сабағына жиі қатысуы , яғни мектепішілік бақылауды күшейту қажет . Мұғалімдерді білім жетілдіру курстарына жіберіп отыруда , білім сапасының артуына әсер етеді . Материалдық – техникалық базасы күшейту , интернет жүйесін орнату болашақта мектепте білім сапасының дамуына әсер етеді .
Болашақта оқушы санының азайып, мектептің бастауыш сынып болып қалуына жол бермеу керек
Мектептерде соңғы жылдары білім сапасы орташадан төмен болып отыр. Төмендеу себебіне бірнеше фактор әсер отыр. Олар:
1. Оқушы санының азаюына байланысты, мектепте оқушылар арасында бәсекелестіктің болмауы .
2. Мұғалімдердің жеке меншік оқу орындарындағы алған білім сапасының төмендігінен , өз мамандығын терең игере алмауынан .
3. Оқулықтардың сапасыздығы мен жетіспеушілігі .
4. Ата – аналар тарапынан балаларының оқу үлгерімін жеткілікті қадағаламауы.
5. Мектепте көрнекі құралдардың берілмеуі, мысалы тарих пен география пәндерінен карталардың, математика, физика пәндерінен стандартты кестелердің жетіспеуі.
6. Жаңа заманға сай, оқушылардың қызығушылығын оятатын пән кабинеттерінің, лингафонды кабинеттердің, интерактивті тақтаның аз болуы, интернет жүйесінің әлсіздігі .
7. Мұғалімдердің оқушыларды қызығушылығын арттыратын дәстүрден тыс сабақтарды аз өткізуі .
8. Орта буында оқушы мен мұғалім арасында байланыстың аздығы .
Мектепте білім сапасын көтеру үшін осы проблемаларды қолға алып шешу міндетті тұр .
2020-2025 оқу жылдары біліктілігін арттыру курсынан және жаңартылған білім беру мазмұнынан өтетін педагогтарды уақытында өтуін барынша қадағалап жіберу отыру қажет . 2019-2020 оқу жылы біліктілігін арттыру курсынан көптеген педагогтар уақытында өткенімен, кейбір проблемалық курстан өту жағы төмен. Атап көрсетсе, оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту курстары жеткіліксіз. Осы проблемаларды шешу жолдарын қарастыра отырып, мұғалімдердің кәсіби біліктілігін көтеру мақсатында Қарағанды облыстық білім беруді дамытудың оқу-әдістемелік орталығының «Іс-тәжірибеммен бөлісемін» облыстық жобасы аясында аудандық әдістемелік кабинет ұйымдастырған оқыту семинарына жаратылыстану-математика бағытындағы пәндер мұғалімдері қатысстыру, бастауыш сыныпта «Оқу шаттығы» жобасынадағы семинарларға бастауыш сынып мұғалімдері қатыстыру.
Мектеп ұжымы функционалдық сауаттылықты дамытуға бағытталған облыстық жобалар шеңберінде мектепте «Ізденіс» шығармашылық тобын құрып 5 жылға жұмыс жоспарын құру керек. Білім сапасын, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын қолдану, оқу үдерісіне енгізу жұмысы жетілдіруді мектеп–гимназиялармен шығармашылық байланыс орнату арқылы коучингтер, оқыту семинарларын өткізу алдағы 5 жылға жоспары құру қажет. Бұл жұмысты жүргізу , жоспар құру тікелей мектеп әкімшілігіне жүктеліп отыр.
Мониторинг жүйесіндегі аналитикалық материалдар мектептің даму үрдісін жобалауға, оны жаңа сапаға ауысуына мүмкіндік береді. Мектеп басшылығы ұстаздардың кәсіби құзіреттіліктерін арттыру мақсатында аудан басындағы Ы.Алтынсарин атындағы мектеп–гимназия жетекші мектебімен бірлесе отырып шығармашылық байланыс орнату қажет . Екі мектептің арасында іс-тәжірибе алмасу мақсатында «Ізденіс» шығармашылық тобын құру керек.
Тәрбие жұмысы және жастар саясаты
Мақсаты: жастардың бойында белсенді азаматтық ұстанымды, әлеуметтік жауапкершілікті, отансүйгіштік сезімді, жоғары адамгершілік және көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру.
Міндеті:жастарды Отансүйгіштікке тәрбиелеу және олардың азаматтық белсенділігін, әлеуметтік жауапкершілігін және әлеуетін ашу тетіктерін қалыптастыру жөніндегі шаралар кешені іске асырылады;
Қазақстандық патриотизмді қалыптастыру мақсатында мектебімізде өлке тарихын зерттеу мақсатында Е.Бөкетов атындағы ҚарМУ тарих факультетіндегі «Тұлғатану» орталығымен бірлесе отырып «Атамекен» ғылыми-ізденіс тобы құрылды. Мектебімізде мемлекеттік рәміздерді таныстыру, тарих, салт-дәстүр және ана тілін білу құрметтеу және жергілікті өлкені зерттеу мақсатында іс-шаралар өткізілу жоспарлау.
Қорытынды. Бағдарламаның орындалу мен есеп беру түрлерін ұйымдастыру:
Даму бағдарламаны іске асыру бойынша директордың жыл сайынғы ақпараттық баяндамасын даярлау, нәтижесін оқу жылының соңында педагогикалық кеңесі талқылауына беру, жаңа оқу жылының мақсаты мен міндеттерін белгілеу.
Бағдарламаны іске асырудан күтілетін нәтижелер және оның индикаторлары
Егер, бағдарлама кезең-кезеңімен, яғни бірінші кезең 2020 жылдан бастап 2022 жылға дейін, ал екінші кезең 2023 жылдан бастап 2024 жылға дейін, үшінші кезең 2024-2025 жылдар аралығында іске асырылса, онда мектепке дейінгі тәрбие беруде топтар саны көбейеді, жалпы орта білім алатын оқушылар контингенті сақталады, яғни ауыл мектептерінен қала мектептеріне білім алу мақсатында көшіп кететін отбасылар азаяды.
Ақсу негізгіорта білім беру мектебінің
проблемалық – бағытталған талдауы
- SWOT талдау.
Әлді жақтары
|
Әлсіз жақтары
|
Мүмкіндіктер
оқу-әдістемелік орталығы ұйымдастырған семинарларға қатысу, аудандық әдістемелік кабинетпен байланыс жасау.
|
Қауіпті жағдай
|
Ақсу негізгіорта білім беру мектебінің
даму тұжырымдамасы
Мектептің миссиясы:
- Қазіргі өзгеріп отырған заман талаптарына сай бейімделген, сапалы білім мен саналы тәрбиемен қаруланған тұлғаны қалыптастыру.
- Кәсіп түрін саналы таңдауға дайын , өзгермелі қоғам өміріне бейім , жоғары мәдениетті , зерделі тұлға қалыптастыру .
- Білім алушыларға сапалы білім беру .
Мектептің мақсаттары:
- Бәсекеге қабілетті функционалдық сауаттылығы дамыған тұлға қалыптастыру үшін оқу-тәрбие жүйесін жаңғырту.
- Педагог мамандардың жаңаша кәсіби ойлауын қалыптастыру жәнекәсіби біліктіліктерін жетілдіру.
- Әлеуметтік ортада мектептің білім сапасын арттыру және бәсекеге қабілеттігін дамыту
- Қазіргі заман талабына сай әлеуметтік бейімделе алатын, үнемі білім алуға және алған білімін кеңейтуге ұмтылатын, дені сау, адамгершілігі мол ұрпақ тәрбиелеу үшін тәрбие - білім беру ортасын құру.
Мектептің міндеттері:
- Нормативтік-құқықтық құжаттар негізінде мектептің іс-әрекетін жергілікті басқару органдарының ұсыныстарымен реттеу.
- Педагог пен оқушының шығармашылық әлеуетін дамыту. Педагогтың кәсіби құзырлығын дамыту әрекетін жасау.
- Оқу үдерісіне қатысушыларының азаматтық тәрбиесінің әдістері мен тәрбиесінің қалыптасуы.
- Бастауыш, орта буынның жекелеген пәндерді оқыту және тәрбиелеу барысында сабақтастығын белсендіру.
- Баланың денсаулығын сақтау, өз денсаулығын өзі күтуге, денешынықтыруға мән беруге, балалардың және мұғалімдердің денсаулығын нығайтуға жағдай туғызу мүмкіндіктерін қарастыру;
- Барлық білім беру деңгейлерінде пән мұғалімдерінің нәтижелі жоғары білім беруге қол жеткізуі;
- Баланың сапалы білім алу құқығын қамтамасыз ету;
- Оқу-тәрбие үрдісінің Қазақстандық патриотизмге, халықтық салт-дәстүр мен тарихын құрметтейтін биік мәдениетке тәрбиелеуді мұрат еткен жаңа әдістер мен материалдарды біріктіру, жетілдіру, дамыту;
- Білім беру бағдарламалары мен жаңа бастамалар мен ізденістерді анықтау; оқыту мен тәрбиелеуде жаңа педагогикалық технологиялардың тиімділігін анықтау;
- Ұстаздардың кәсіби біліктілігін, интеллектуалдық деңгейін, зерттеушілік, шығармашылық қабілетін, дамыту мақсатында теориялық, практикалық, психологиялық семинарлар өткізуді жетілдіру;
- Әр баланың жеке табиғи болмысын зерделей отырып, қабілеттерін ашу, дамыту;
- Дарынды, шығармашылық қабілеті жоғары балалармен жүйелі, нәтижелі жұмыс істеудің жаңаша әдіс-тәсілдерін оқып- үйрену,пайдалану;
- Білім алушылардың зерттеушілік іс-әрекетін дамыту бағытында қосымша үйірмелер ұйымдастыру;
- Салауатты өмір салтын қалыптастырудың практикалық бағытын нығайту;
- Оқушыларының өзін-өзі басқару органдарының дамуын жетілдіру;
- Отбасы мен мектептің ықпалдастығын дамыту;
- Мектеп, отбасы және басқа да әлеуметтік институттардың, қоғамдық ұйымдардың күшін біріктіру;
- Қоғамның, тәрбиенің басым рөлін түсінуіне көмектесу;
- Тәрбиенің үздіксіздігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету.
Мектепті дамыту жоспарының басымдықтары
- педагог кадрлардың кәсіби біліктілігінің артуы;
- мектептегі білім беру бағдарламаларының іске асуы;
- ұжымдағы бiрлескен іс-әpекет, сыйластық, шығармашылыққа ден қою, ұжым ішіндегі әдептілік пен тәртіп;
- педагог кадрлардың (1 педагог) 10,9 %-ы деңгейлік курстың артуы;
- мектеп кітапханасындағы кітап қорын көбейту
- Барлық пән мұғалімдерімен қамтамасыз етілуі және мұғалімдердің тұрақтануы;
- Мектепішілік бақылаудың өз деңгейінде жүргізілуі;
- Жаңа технологияларды тиімді пайдаланады;
- Үш деңгейлік курстардан өтуі ;
- ОЖСБ оқушыларды даярлау жұмысы жүйеленген;
- Дарынды, қабілеті жоғары оқушылармен және үлгерімі төмен оқушылармен белгілі бір дәрежеде жұмыс жүргізіледі ;
Мектептің қағидасы:
- Сапалы білім, саналы тәрбие беру.
Мектеп түлегінің моделі
- Бағдарламаны жүзеге асыру аясында бала тұлғасының жеке тұлғалық сапа мінездемесінің әр кезеңде өзара байланысты, өзара әсерлесе және бағынышты ұсыну.
- Шығармашылық дамыған, әлеуметтік-бағытталған, өзін-өзі жүзеге асыруға қабілетті тұлға.
Күтілетін нәтиже:
- 12 жылдық оқыту моделіне көшумен бірге білім беру мазмұны жаңартылады;
- білім берудің барлық деңгейінде қол жетімділік пен сабақтастық қамтамасыз етіледі;
- жастарды Отансүйгіштікке тәрбиелеу және олардың азаматтық белсенділігін, әлеуметтік жауапкершілігін және әлеуетін ашу тетіктерін қалыптастыру жөніндегі шаралар кешені іске асырылады;
- педагог қызметкерлердің еңбегі бағаланып марапатталады.
- Мемлекеттік білім стандартына сәйкес білім, іскерлік және дағдының жоғары деңгейіне жетеді.
- Мектеп мүмкіндігінше ата-аналар мен оқушылар сұранысын қанағаттандырады. Сыныптан тыс және тәрбие жұмыстарының жаңа жүйесі қалыптасады.
- Оқушылардың даму траекторияларының негізінде, шеберханалар мен зертханалардың жұмыс нәтижесінде ерте жастан мамандыққа бейімделеді.
- Мектеппен басқа мекемелермен қарым-қатынас орнату: оқу орындары, ЖОО-мен, мәдениет орындарымен байланыс орнатылады.
- Мұғалім - оқушы шығармашылық іс-әрекеттерін зерттеп, сараптайды
Мектептегі тәрбие жұмысы төмендегідей жүйеде жүзеге асады:
Атауы: 2015-2016 оқу жылдарына арналған Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы «22» сәуірдегі №227 бұйрығымен бекітілген Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздеріне сәйкес жасалған тәрбие жұмыс жоспары.
Мақсаты:Білім мазмұнын жаңарту жағдайында оқушыларды тәрбиелеудің идеологиясы мен стратегиясын анықтау.
Міндеттері:
Іске асыру механизмдері:
Сабақтар, дене тәрбиесі сабағы, оқу пәндері, қосымша білім беру, спорттық секциялар мен үйірмелер, «Өзін-өзі тану» АРБ бағдарламасы аясында репродуктив денсаулық, нашақорлық, маскүнемдік, темекі тарту және АҚТҚ алдын алу және салауатты өмір салты негіздері бойынша ақпараттық – ағарту курстар, семинар – тренингтер, денсаулық фестивальдерін, спартакиадалар, қауіпсіздік бағдарларын өткізу, ақпараттық – диагностикалық материалдар дайындау және тарату, «сенім қызметтерін» ұйымдастыру арқылы жүзеге асырылады.
Тәрбие жұмысының басым бағыттары:
Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар тұтас педагогикалық процестің өзегі бола отыра, тәрбие жұмысының барлық бағыттары арқылы өтеді.
1. Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие
2. Рухани-адамгершілік тәрбие
3. Ұлттық тәрбие
4. Отбасы тәрбиесі
5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие
6. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие
7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі
8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты
Тәрбиенің мақсаттары мен тәрбие жұмысының міндеттері білім беру процесінде, сабақтан тыс және бос уақытта іске асырылады.
Тәрбие жұмысын іске асыру тиімділігінің өлшеуіші ретінде тұлғаның қоршаған әлемге, қандай да бір құндылықтарға және қоғамдық құбылыстарға қарым-қатынастардан байқалатын критерийлер ұсынылды.
Тәрбие бағыттары бойынша әр түрлі іс-шаралар жүзеге асырылды (ашық сабақтар, ашық тәрбие сағаттары, спорттық сайыстары, ән байқаулары, мерекелік концерттік бағдарламалар, саптағы жиын.
Мектебімізде 9 сыныптарда «Дінтану» сабақтары өткізіледі. «ЖасҰлан» ұйымындағы оқушылар жылда жаңарып толықтырылып отырылады. Е.Бөкетов атындағы ҚарМУ- дің «Тұлғатану» зертханасымен «ЖасҰлан» ұйымы белгілі бір дәрежеде туған өлкесін зерттеу мақсатында шығармашылық байланыс орнату .
Мектептің жылдағы дәстүрі «Жасыл ел» бағдарламасы бойынша мектеп оқушылары экологиялық жорыққа шығып, сенбілік жұмыстарын жүргізіп , тазалық жұмыстарын жүргізеді және түрлі спорттық ойындар мен сайыстар ұйымдастыру қажет.
Оқушылардың дарындылығын дамыту, қабілеттерін ұштау, спортқа деген қызығушылығын арттыру мақсатында «Жас зерттеуші» ОҒҚ, «Жас эколог», «Ағылшынша сөйлейік», «Қызықты математик», «Мәнерлеп оқу», «Компьютерлік графика және дизайн», «Тоғызқұмалақ», «Стол теннисі», «Футбол» сияқты оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамытатын үйірме жұмыстары мен спорт секцияларын жұмысын жүргізу.Аталған үйірме жұмыстары мен спорт секцияларын өз пән мұғалімдері жүктеу қажет .
Ақсу негізгіорта білім беру мектебінің 5 жылдық перспективалық даму жоспарының жүзеге асырудың стратегиялық бағыттары .
Мектеп эмблемасы |
Шет ауданның Ақсу негізгі орта білім беру мектебінің дамуының 2020-2025 оқу жылдарына арналған іс-әрекет жоспары (МДЖ іс – әрекет жоспары 5 жылға жасалады) |
Миссия |
Мектептің дамуына бағытталған нақты қадамдарды кезең-кезеңмен орындата жаңа мектеп моделін құруға ықпал жасау. |
МДЖ мақсаты |
|
Міндеттері: |
|
Күтілетін нәтиже |
|
Ақсу негізгіорта білім беру мектебін перспективалық даму жоспарының
жүзеге асырудың 3 стратегиялық бағыттары .
1 стратегиялық бағыт ҚР білім беруді дамытудағы 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы негізінде |
Педагогтардың кәсіби біліктілігі |
||||
|
1 –ші міндет:Мектепті жоғары білікті кадрлармен қамтамасыз ету
|
||||
|
Іс-әрекет/іс-шара
|
Жүзеге асыруға жауапты |
Ресурстар (адами және материалдық) |
Мониторинг/ орындау мерзімі -аралық және соңғы (кім/қалай/қашан?) |
Қай уақытта аяқталған/
|
1 |
Өздігінен білім алу және өзін-өзі жетілдіру бағытында педагог портфолиосын жетілдіру |
Мектеп әкімшілігі |
Сертификаттар |
2020 ж.ж |
|
2 |
Мұғалімнің кәсіби беделін көтеру мақсатында қоғамда педагогтің оң имиджін қалыптастыру жұмыстарын жүргізу |
оқу ісінің меңгерушісі тәрбие ісінің меңгерушісі |
«Жыл мұғалімі» конкурсы, акциялар, сыныптары, конкурстар -педагогикалық семинарлар, семинар-тренингтер және дөңгелек үстелдер. |
Мектеп мұғалімдері 2020-2022 ж |
|
3 |
Мұғалімдердің жаңартылған білім беру бойынша жұмыстарын жүргізу |
Мектеп әкімшілігі |
Бірлестіктер |
Бірлестік жетекшілері 2020-2022 ж |
|
4 |
Мұғалімдердің шығармашылық жұмыстарын баспасөзде жариялау |
тәрбие ісінің меңгерушісі |
Мақалалар,жобалар,әзірлемелер |
2020-2021 ж - тәлімгер |
|
5 |
Назарбаев Зияткерлік мектептерінің тәжірибе элементтерін (мұғалімдердің біліктілігін арттыру, оқыту әдістемелері және технологиялары) оқып, үйренуді Ақылбаев атындағы мектеп-гимназиядан алу |
мектеп директоры |
Шығармашылық топ |
оқу ісінің меңгерушісі 2020-2025 ж |
|
6 |
Шығармашылық топ құру |
мектеп директоры оқу ісінің меңгерушісі |
Мұғалімдер |
Педагогикалық кеңестің хаттамасы |
|
7 |
Мұғалімдердің үздіксіз білім алуына курсқа қатыстыру арқылы қол жеткізу |
мектеп директоры оқу ісінің меңгерушісі |
Кесте бойынша |
2020-2025жылдар аралығы үнемі |
|
8 |
Жаңартылған білім беру әдістерді оқытудың өнімді жолдары (шеберлік сабақтары) |
мұғалімі
|
Жоспар бойынша |
2020-2025 жылдар аралығы үнемі |
|
9 |
Жетістікке жеткен мұғалімдерді дәріптеу, марапаттау. |
Аудан, мектеп әкімшілігі |
БҒМ, облыс, аудан, мектеп. Кәсіподақ, демеушілер, баспасөз. |
2020-2025 жылдар аралығы үнемі. |
|
10 |
Мұғалімдердің педагогикалық шеберліктері бойынша талдау жүргізу. |
мектеп директоры оқу ісінің меңгерушісі |
Талдау, сабаққа кіру журналы |
Әр оқу жылының соңында-мониторинг жасап отыру |
|
11 |
Мұғалім портфолиосын жинақтау, дамыту, жетілдіру |
оқу ісінің меңгеруші тәрбие ісінің меңгерушісі |
Байқау |
2020-2025 жылдар аралығы үнемі. |
|
12 |
Функционалдық сауаттылық (тренинг) |
оқу ісінің меңгерушісі тәрбие ісінің меңгерушісі
|
Тренинг |
2020-2025 жылдар аралығы үнемі |
|
13 |
Басқа мектеп басшыларымен байланыс орнату , кеңес ұйымдастыру. |
мектеп директоры |
Телефон, интернет |
үнемі |
|
14 |
Аудан мектептері аясында желілік қоғамдастық құру, |
Мектеп әкімшілігі |
Озық тәжір ұстаз, деңгейлік курс аяқтаған ұстаздар |
Әдістемелік Кеңестіңхаттамасы |
|
15
|
Жетекші магниттік мектептер аясында өткізілетін жұмысты жоспарлау .
|
мектеп директор оқу ісінің меңгерушісі тәрбие ісінің меңгерушісі Қамқоршылық кеңесі Деңгейлік ұстаздар |
«Ізденіс» шығармашылық тобы |
Әдістемелік Кеңестің хаттамасы
|
|
2 стратегиялық бағыт ҚР білім беруді дамытудағы 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы негізінде
|
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту |
|||||
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту және сапалы білімге жол ашу
|
пәндік және жүйелі іс-әрекеттік)
алатын бірлестіктер негізінде үйірмелер ашу.
3- ші міндет : Оқушылардың зерттеу шығармашылық жұмыстарын жетілдіру.
|
|||||
№ |
Іс-әрекет/ іс-шара |
Жүзеге асыруға жауапты |
Ресурстар (адами және материалдық ) |
Мониторинг/ орындау мерзімі -аралық және соңғы (кім/қалай/қашан?) |
Қай уақытта аяқталған/
|
|
1
|
Оқушылардың қабілетін зерттеу. (білім, зейін тұрақтылығы) |
Сынып жетекшілері психолог |
Психологиялық-сараптамалық тесттер алу |
Зерттеу 2020ж |
|
|
2 |
Бақылау, сынама жұмысын алуға қажетті материалдар дайындау |
оқу ісінің меңгерушісі тәрбие ісінің меңгерушісі, көмекші топ . |
Стандарт, оқулықтар, интернет көзі, топ мүшелері
|
Тест, бақылау, шығарма, т.б. жұмыстар 2020ж |
|
|
|
Қабілетті оқушыларды тұлға болып қалыптасқанша қолдау жүйесін құру |
оқу ісінің меңгерушісі тәрбие ісінің меңгерушісі , Әдістемелік бірлестік жетекшілері . |
Озық тәжірибелі ұстаздар |
2020-2024 ж |
|
|
|
Оқушылардың педагогикалық-психологиялық сараптамаларын жасау. |
психолог медбике
|
Дәрігерлік анықтама педагогикалық-психологиялық сараптама
|
Зерттеу 2020ж |
|
|
5 |
Қабілетті оқушыларға алыстан оқуына (интернет олимпиада, сырттай оқу т.б.) жағдай жасау .
|
оқу ісінің меңгерушісі Пән мұғалімдері Сынып жетекшілері |
Интернет жүйесін пайдалану . |
2020-2025ж.ж. үнемі
|
|
|
6 |
Оқушыларға кәсіби бағдар беру жұмыстарын жетілдіру.
|
мектеп директоры |
Бүкпе, АКТ, қағаздар, |
2020-2025ж.ж. үнемі
|
|
|
7 |
Пән мұғалімдері оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту мақсатында жекелеген жұмыстар жүргізу |
оқу ісінің меңгерушісі пән мұғалімдері |
Үйірме, қосымша сабақ т.б. |
үнемі |
|
|
8 |
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын анықтау мақсатында PISA, TIMSS тестерін алу. Облыс көлемінде ұйымдастырылып отырған «Оқу шаттығы», «Айналамызда математика» жобаларының негізінде аудандық деңгейде жобаға қатысу. |
оқу ісінің меңгерушісі пән мұғалімдері Бастауыш сынып әдістемелік бірлестік жетекшісі |
Жобаның ережесі, мектепішілік жоба үлгісін жасау. |
2020 ж |
|
|
9 |
Тоқсан сайын қорытындысын талдап мониторинг жасау |
оқу ісінің меңгерушісі пән мұғалімдері әдістемелік бірлестік жетекшілері |
Тест, бақылау, шығарма, т.б. жұмыс қорытындысы |
Салыстырмалы мониторинг |
|
|
10 |
Қажетті таңтау курстары мен оқу-тәрбие үрдісіне қажет үйірмелер ашу
|
мектеп директоры
|
Таңдау курстары, үйірмелер |
2020-12024ж.ж.
|
|
|
3 стратегиялық бағыт ҚР білім беруді дамытудағы 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы негізіндері |
Тәрбие жұмысы |
||||
1-мақсат: Интеллектуалды, дені сау, рухани жан дүниесі бай тұлға тәрбиелеу 2-мақсат : Ұлтжанды , отансүйгіш азамат тәрбиелеу |
1-міндет: Оқушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу және олардың азаматтық белсенділігін, әлеуметтік жауапкершілігін және әлеуетін ашу тетіктерін қалыптастыру жөніндегі шаралар кешенін іске асыру . 2-ші міндет : Рухани және адамгершілік тәрбиені жан – жақты беруді іске асыру . |
||||
|
Іс-әрекет/іс-шара
|
Жүзеге асыруға жауапты |
Ресурстар (адами және материалдық ) |
Мониторинг/ орындау мерзімі -аралық және соңғы (кім/қалай/қашан?) |
Қай уақытта аяқталған/ |
1 |
«Жас өрт сөндіруші», «Жас құтқарушы». – оқушылардың командалық тобы . |
тәрбие ісінің меңгерушісі, Технология мен дене шынықтыру мұғалімдері. |
8-9- сынып оқушылары Суреттер
|
технология пәні мұғалімі 2020 ж |
|
2 |
«Стол теннисі» - үйірмесі |
Дене шынықтыру мұғалімдері. |
5-9 сын, Стол теннисі жабдықтары |
дене шынықтыру мұғалімі 2020ж |
|
3 |
«Тоғызқұмалақ», «Футбол», секциялары |
Дене шынықтыру мұғалімдері |
5-9сынып, спорт зал |
дене шынықтыру мұғалімі |
|
4 |
«Өлке тарихына саяхат» - Өлкетану үйірмесі |
География және тарих пәні мұғалімдері |
6-9-сынып, өлкетану бұрышы ҚарМУ тарих факультеті |
тарихшы 2020 ж |
|
5 |
Балалар мен жасөспірім ұйымы «Жас Ұлан» |
тәрбие ісінің меңгерушісі |
Тәлімгер , психолог 1-9-сыныптар. |
тәлімгер 2020ж |
|
6 |
Шығармашыл оқушыларды қолдау жобасы «Конкурстар, ойындар, турнирлер |
оқу ісінің меңгерушісі |
Педагог,тәлімгер, психолог, кітапханашы 7-9 сыныптар |
тәрбие ісінің меңгерушісі |
|
7 |
«Абайтану»шығармашылық топ |
Қазақ тілі мұғалімдері |
9-сынып Вариативті курстардан алу |
қазақ тілі мұғалімі 2020 ж |
|
8 |
«Ұлттық тәрбие – болашақ кепілі» |
тәрбие ісінің меңгерушісі |
1-9 сынып оқушылары |
Мектеп әкімшілігі |
|
Күтілетін нәтижелер:
- мектепке дейінгі ұйым, шағын орталық жұмысын ұлғайту;
- білім сапасының артуы,бейіндік білім беруге мүмкіңдік туғызтады;
- қосымш а білім беру арқылы,оқушы бойына ұлттық құндылықтарды сіңіру;
- өзін-өзі басқара алу,өзіндік ізденісін,шығармашылық жұмысын қалыптастыру.
Мектеп эмблемасы Шет ауданнының Ақсу негізгі орта білім беретін мектебінің 2017-2018 оқу жылына арналған іс-шаралар жоспары ( МДС іс – шаралар жоспары 1 жылға жасалады) |
||||||||||||
№1 стратегия |
Іс-шара |
Өткізу мерзімі |
Жауаптылар |
Қатысушылар |
Күтілетін нәтиже |
|||||||
Атауы |
Түрі |
|||||||||||
1 |
Мектептің даму жағдайына ыңғайлануы
|
МДС - 1 жылдығына жоспар жасау Жаңаша білім мазмұны бойынша жұмыстар Оқулар, курстар кестесін құру Жобалар. Психологиялық тренинг. |
Тамыз |
Мектеп әкімшілігі Мектеп ұжымы Қамқоршылық кеңес Хамзина Л- психолог Абишева Ж -кітапханашы |
Педұжым Оқушылар ата-аналар |
1.Педагогтардың біліктілігін арттырылады.
2.МТБ толықтырылады.
3.Әдістемелік, психологиялық, әлеуметтік қолдау болады |
||||||
2 |
Жаңа форматтағы мұғалім-заман талабы
|
«Өрлеу» АҚ біліктілік курстарында оқу |
Кесте бойынша |
Қабдуллина Б оқу ісінің меңгерушісі |
Мұғалімдер |
Педагогтардың кәсіби құзыреттілігі деңгейі дамиды.
|
||||||
3 |
Мектептің тірегі-білікті маман Жаңаша білім мазмұны 1,2,5,7 сыныптар бойынша оқыған мұғалімдердің іс тәжірибесін насихаттау |
Білім беруді дамытудың оқу-әдістемелік орталығында біліктілікті арттыру курстарында мұғалімдердің біліктілігін арттыру |
Кесте бойынша |
ҚайрбековТ-мектеп директоры Қабдуллина Б оқу ісінің меңгерушісі |
Мұғалімдер |
Педагогтардың кәсіби құзыреттілігі деңгейі дамиды |
||||||
4 |
НЗМ тәжірибе элементтерін (мұғалімдердің біліктілігін арттыру, оқыту әдістемелері және технологиялары) оқып, үйренуді Алтынсарин атындағы мектептен алу |
Қайрбеков Т – мектеп директоры |
Кесте бойынша |
Абдыгаликова П.А– оқу ісінің меңгерушісі 2017-2018 ж |
Шығармашылық топ |
Педагогтардың кәсіби құзыреттілігі деңгейі дамиды |
||||||
5 |
Педагогтің оң имиджін қалыптастыру |
Мұғалімдердің бірыңғай формасы |
Қыркүйек |
Кәсіподақ комитеті |
Педагогикалық ұжым |
Мұғалімдердің бірыңғай формасы болады |
||||||
6 |
«Жыл мұғалімі» |
Конкурс . |
қазан |
Каримова Г.Г – тәрбие ісінің меңгерушісі |
Педагогикалық ұжым |
Мектептің жыл мұғалімі анықталады
|
||||||
7 |
«Өзгеріс-заман талабы» |
Ғылыми-педагогикалық конференция |
қараша |
Әдістемелік кеңестің мүшелері
|
Педагогикалық құжым |
Педагогтардың кәсіби құзыреттілігі деңгейі дамиды |
||||||
8 |
«Жаңа білім беру үлгісіндегі педагог өлшемі: |
Коучинг |
қаңтар |
КайрбековТ-мектеп директоры |
Мұғалімдер |
Әріптестер арасында кәсіби дағдылары мен олардың өзіне сенімділігі |
||||||
9 |
Мұғалім мәртебесі |
Дөңгелек стол |
наурыз |
Абдыгаликова П.А– оқу ісінің меңгерушісі |
Педагогикалық ұжым |
Мұғалім қоршаған ортаға үлгі болуға ұмтылады
|
||||||
10 |
Шеберлік сабақтары |
Ашық сабақтар |
қаңтар -мамыр |
ІІІ денгейлік бағдарлама бойынша оқыған мұғалім - деңгейлік мұғалім |
Оқушылар мен мұғалімдер |
Тактикалық дағдылары жетілдіріліп,стратегиялық тұрғыдан ойлауды үйрене алады,басқаға да үйретеді
|
||||||
11 |
МДС -1 жылдығының жоспарын қорытындылау |
Дөңгелек стол |
маусым |
Мектеп әкімшілігі |
Педагогикалық ұжым |
Нәтижесін шығару
|
||||||
№2 стратегия |
Іс-шара |
Өткізу мерзімі |
Жауаптылар |
Қатысушылар |
Күтілетін нәтиже |
|||||||
Атауы |
Түрі |
|||||||||||
1 |
«Қабілетті оқушы» |
Тестер алу, эссе жаздыру |
Қыркүйек |
КайрбековТ-мектеп директоры |
Мектеп әкімшілігі |
Оқушылар арасында қабілетті оқушылар айқындалады |
||||||
2 |
Қабілетті оқушыларға алыстан оқуына (интернет олимпиада, сырттай оқу т.б.) жағдай жасау . |
Интернет жүйесін пайдалану |
2017-2018 оқу жылы үнемі
. |
Қабдуллина Б– оқу ісінің меңгерушісі Пән мұғалімдері |
Мектеп әкімшілігі |
Оқушылар арасында қабілетті оқушылар айқындалады |
||||||
3 |
«Оқу шаттығы» жобасы негізінде берілген«Сиқырлы әріптер» вариативті курсын жүргізу |
Вариативті курсын жүргізу |
2017-2018 оқу жылы |
пән мұғалімі |
1 сынып |
Оқушылардың функционалдық сауаттылығы арттады |
||||||
4 |
«Оқу шаттығы» жобасы негізінде берілген«Мың түрлі жұмбақ» вариативті курсын жүргізу |
Вариативті курсын жүргізу |
2017-2018 оқу жылы |
пән мұғалімі |
2 сынып |
Оқушылардың функционалдық сауаттылығы арттады |
||||||
5 |
«Айналамызда математика» жобасын енгізу жұмыстарына дайындық жұмыстарын жүргізу
|
Облыстық жобаның ережесі негізінде мектепішілік ережені дайындау
|
2017-2018 оқу жылы |
Абдыгаликова П.А– оқу ісінің меңгерушісі |
Педагогикалық ұжым |
Шығармашылық қызығушылықтары өседі |
||||||
6 |
Айналамызда математика» жобасының негізінде берілген«Қызықты математика» вариативті курсын жүргізу |
Вариативті курсын жүргізу |
2017-2018 оқу жылы |
пән мұғалімі |
Бастауыш сынып оқушылары |
Оқушылардың функционалдық сауаттылығы арттады |
||||||
7
|
Айналамызда математика» жобасының негізінде берілген«Логика әлемінде» вариативті курсын жүргізу |
Вариативті курсын жүргізу |
2017-2018 оқу жылы |
пән мұғалімі |
Бастауыш сынып оқушылары 2-4 сыныптар |
Оқушылардың функционалдық сауаттылығы арттады |
||||||
8
|
Оқушылардың функционалдық сауаттылығы арттыру |
Трениниг |
қараша |
Абдыгаликова П.А– оқу ісінің меңгерушісі Әдістемелік бірлестік жетекшілері |
Педагогикалық ұжым |
Оқушылардың функционалдық сауаттылығы арттады |
||||||
9
|
«Жас зерттеуші» |
Рефераттар , баяндамалар дайындау |
желтоқсан |
Пәні мұғалімдері |
7-9 сынып оқушылары Сынып жетекшілері
|
Оқушылардың шығармашылық қабілеті артады |
||||||
10 |
Айналамызда математика» жобасының негізінде математика пәнінен тест алу
|
тест |
ақпан |
Пәні мұғалімдері |
2-4сынып оқушылары Сынып жетекшілері
|
Оқушылардың шығармашылық қабілеті артады |
||||||
11 |
«Оқу шаттығы» жобасы құрылған«Кітап әуесқойы»қоғамы мүшелерімен кездесу |
Дөңгелек стол |
сәуір |
Бекмаганбетова Л.Ж-кітапханашы |
Мектеп ұжымы Оқушылар |
Оқушылардың функционалдық сауаттылығы арттады |
||||||
12 |
МДС -1 жылдығының жоспарын қорытындылау |
Дөңгелек стол |
маусым |
Мектеп әкімшілігі |
Педагогикалық ұжым |
Нәтижесін шығару
|
||||||
|
||||||||||||
№3 стратегия |
Іс-шара |
Өткізу мерзімі |
Жауаптылар |
Қатысушылар |
Күтілетін нәтиже |
|||||||
Атауы |
Түрі |
|||||||||||
1 |
«Мәңгілік ел»идеясын насихаттау |
Тәрбие сағаты |
Қыркүйек |
Каримова Г.Г – тәрбие ісінің меңгерушісі |
Педагогикалық ұжым |
Ұлттық тәрбиеге ықпал етеді |
||||||
2 |
«Тоғызқұмалақ», Вариативті курс |
Вариативті курсын жүргізу |
2017-2018 оқу жылы |
Сұлтанов Ж – дене шынықтыру пән мұғалімі |
Оқушылар |
Ұлттық тәрбиеге ықпал етеді |
||||||
3 |
«Өлке тарихына саяхат» - Өлкетану жобасы |
География және тарих пәні мұғалімдері |
6-9-сынып, өлкетану бұрышы ҚарМУ тарих факультеті «Тұлғатану» орталығы |
Кайрбеков Т – мектеп директоры тарихшы Қабдуллина Б – оқу ісінің меңгерушісі география мұғалімі |
6-9-сынып оқушылары өлкетану мұражайы бұрышын ашу ҚарМУ тарих факультеті «Тұлғатану» орталығымен байланыс |
Елін , жерін құрметтеуге ықпал етеді |
||||||
4 |
«Тарих тағылымы»Вариативті курс |
Вариативті курсын жүргізу |
2017-2018 оқу жылы |
қазақ тілі мұғалімі |
Оқушылар |
Ұлттық тәрбиеге ықпал етеді |
||||||
5 |
«Рухани білімді ұрпақ-Мәңгілік Ел болашағы» |
Аудандық семинар |
қазан |
Каримова Г.Г– тәрбие ісінің меңгерушісі Мектеп ұжымы |
Аудан мектептерінің тәрбие ісінің орынбасарлары
|
Тәжірибе алмасу ортасы құрылады |
||||||
6 |
«Сәкен-сыршыл ақын» |
Дәстүрлі сабақ |
қараша |
Каримова Г.Г– тәрбие ісінің меңгерушісі. Султанбаев А- қазақ тілі мұғалімі |
5-9-сыныптар |
Білім сапасы артады, ұлттық тәрбиеге ықпал етеді |
||||||
7 |
«Дені сау ұрпақ-жарқын болашақ» |
Үстел теннисінен ауылдық жарыс |
қаңтар |
Оспанова М.М –дене шынықтыру мұғалімі |
Аудан мектеп. оқушылары |
Салауатты өмір салтын ұстанатын оқушы |
||||||
8 |
Қамқоршылық кеңес - басқару формасының бір түрі
|
Отырыстар |
Жоспар бойынша |
КайрбековТ-мектеп директоры |
Қамқоршылық кеңес мүшелері |
Қамқоршылық кеңес мектеп басқаруға ат салысады |
||||||
9 |
Бала тәрбиесі баршаға ортақ |
«Ата-аналар жиналысы» |
Тоқсанына 1 рет |
Ата-аналар комитеті. |
Ата-аналар |
Ата-аналардың белсенділігі артады
|
||||||
10 |
«Жас эколог» табиғат қорғау ұйымы |
Ауыл табиғатына саяхат жасау |
наурыз |
Шылмаганбетова Р.О – биология пәні мұғалімі |
5-9 сынып оқушылары |
Оқушылардың өз ауылының табиғатына деген сүйіспеншілігі арттады |
||||||
11 |
Жылдық жұмысты қортындылау |
Дөңгелек стол |
маусым |
Мектеп әкімшілігі |
Педагогикалық ұжым |
Нәтижесін шығару
|
||||||
Стратегиялық даму жоспарын жүзеге асырудың нысаналы индикаторлары
№ |
индикатор |
көрсеткіштер |
2016 |
2017 |
2018 |
І. Педагогтың кәсіптік шеберлігі және педагогикалық мәдениеті |
|||||
1 |
Педагогтардың біліктілігін арттыру |
1) Мектептегі ұстаздардың ішінде жас мамандар үлесі (%) |
10 |
0 |
0 |
2) «Өрлеу» ААҚ жанындағы РБЖО-да, Қарағанды облысы ББД ОӘО білімін көтергендер үлесі |
26 |
30 |
40 |
||
3) Магниттік мектеп Ы. Алтынсарин атындағы мектеппен тәжірбие алмасу тиісті мұғалімдер |
0 |
3 |
5 |
||
4) АКТ технологияларын, оқытуда қолдану бойынша білімін жетілдіруден өткен мұғалімдер үлесі(%) |
12 |
12 |
16 |
||
2. Білім беру менеджменті |
|||||
2 |
Басқаруды жетілдіру |
1) Қамқоршылық кеңесінің болуы |
+ |
+ |
+ |
2) Мектеп басшыларының басқару менеджменті бойынша біліктілігін арттыру(%)
|
33 |
66 |
100 |
||
|
|||||
3 |
3-6 жасар балаларды мектепке дейінгі оқыту және тәрбиемен қамту |
1) Мектепке дейінгі ұйымдар ішінде мектепалды даярлық сыныбы |
1 |
1 |
1 |
|
2) 5-6 жасар балалардың мектеп алды даярлықпен қамтылу үлесі(%) |
100 |
100 |
100 |
|
4 |
Оқу-тәрбие процесінде |
1) Білім сапасының артуы |
55 |
58 |
60 |
2) Жаратылыстану–математика пәндерін толық игерген оқушылар үлесі (%) |
30 |
40 |
50 |
||
5 |
МТБ |
1) Мектепте жаңа модификациялы кабинеттер (химия, физика, биология, мультимедиа-лингофон (саны) |
0 |
0 |
1 |
2) Спорт жабдықтарымен қамтамасыз етілуі (%) |
10 |
30 |
50 |
||
3) Интернет жүйесіне қосылған компьютерлер саны |
0 |
4 |
5 |
||
4) Шеберхананы жабдықтау (%) |
10 |
20 |
30 |
||
5) Бір компьютерге келетін оқушы саны |
4 |
3 |
2 |
Күтілетін нәтижелер:
- мектепке дейінгі ұйым, шағын орталық жұмысын ұлғайту;
- білім сапасының артуы,бейіндік білім беруге мүмкіңдік туғызтады;
- қосымш а білім беру арқылы,оқушы бойына ұлттық құндылықтарды сіңіру;
- өзін-өзі басқара алу,өзіндік ізденісін,шығармашылық жұмысын қалыптастыру.