Негізгі жұмыс бағыттары
|
Іс-шаралар
|
Жауаптылар
|
Орындау мерзімдері
|
1
|
2
|
3
|
4
|
1. Көп балалы және әлеуметтік қормал-маған отбасыларымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
|
Әлеуметтік қорғалмаған отбасылар жөнінде ақпарат жинау
|
Сынып жетекшілер
Әлеуметтік педагог
|
Қырқүйек
|
Көпбалалы отбасынан шыққан балалар жөнінде ақпарат жинау
|
Әлеуметтік педагог
|
Қырқүйек
|
Осы отбасылардан шыққан балалардың тамақтандыруды ұйымдастыру
|
Әлеуметтік педагог
|
Қырқүйек
|
Ата-аналарға әлеуметтік, заңгерлік, әлеуметтік-педагогикалық жеке кеңес беруді өткізу
|
Әлеуметтік педагог
|
Жыл бойы
|
2. Қамқорлықтағы балалармен әлеуметтік-психилогиялық жұмыс
|
Қамқорлықтағы оқушылар жөнінде ақпарат (мәлімет) жинау
|
Әлеуметтік педагог
|
Қырқүйек
|
Кәмелетке толмағандардың тұрмыстық және әлеуметтік-психологиялық жағдайларын тексеру жөнінде бақылау актілерін жасау
|
Сынып жетекшілер Әлеуметтік педагог
|
Желтоқсан
мамыр
|
Балаларды тәрбиелеуде қиыншылықтарға тап болған қамқоршыларға жеке кеңес беру
|
Әлеуметтік педагог
|
Қамқор-шылардың сауалымен
|
Кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау туралы аудандық семинарға қатысу
|
Әлеуметтік педагог
|
Жыл бойы
|
Қамқорлыққа алынған балаларға берілетін мемлекеттік жәрдемақыны пайдалануды бақылау
|
Әлеуметтік педагог
|
Жыл бойы
|
3. Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру
|
Тұрмысы нашар отбасынан шыққан және «қауіпті топтағы» оқушыларды спорттық секцияларға және үйірмелерге тарту
|
Сынып жетекшілер Әлеуметтік педагог
|
Қырқүйек
|
Оқу кезінде және демалыс кезінде оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру
|
Сынып жетекшілер Әлеуметтік педагог
|
Жыл бойы
|
4. Ерекше категориядағы оқушыларды, олардың отбасыларын және мектептегі әлеуметтік ортаны зертеу
|
Әр түрлі әлеуметтік дезадаптациялары бар және тұрмысы нашар отбасынан шыққан оқушыларды анықтау
|
Сынып жетекшілер
Әлеуметтік педагог
|
Қырқүйек
|
Тұрмысы нашар отбасылардың картотекасын жасау
|
Әлеуметтік педагог
|
Қазан
|
«қауіпті топтағы» отбасылармен және балалармен жүйелі түрде жеке әлеуметтік-педагогикалық жұмыс өткізу
|
Әлеуметтік педагог
|
Қазан
|
Анықталмаған оқушылардың тұрмыстық жағдайы мен үйдегі психологиялық жағдайын зерттеу мақсатында отбасыларына бару
|
Тәрбие ісінің меңгерушісі Психолог
Әлеуметтік педагог
|
Жыл бойы
|
5. Оқушылардың жағымсыз әрекеттерін әлеуметтік-педагогикалық тұрғыдан түзгу
|
«Қауіпті топтағы» оқушылармен жүйелі түрде жеке жұмыстар өткізу
|
Тәрбие ісінің меңгерушісі Психолог
Әлеуметтік педагог
|
Жыл бойы
|
ГДН –де есепте тұрған «қауіпті топтағы» оқушылардың әрекетін бақылау
|
Тәрбие ісінің меңгерушісі Психолог
Әлеуметтік педагог
|
Жыл бойы
|
«Қауіпті топтағы», мектепшілік және ГДН-де есепте тұрған оқушылардың үлгерімін және мектепке келуін бақылау
|
Тәрбие ісінің меңгерушісі Психолог
Әлеуметтік педагог
|
Жыл бойы
|
Кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі комиссиясы және полиция инспектормен қатысумен құқық бұзушылықты болдырмау жөніндегі Кеңестің жұмысын ұйымдастыру
|
Тәрбие ісінің меңгерушісі
Әлеуметтік педагог
|
1 айда 1 рет
|
6. Мектептің педагогикалық ұжымымен жұмыс
|
Атқарылған жұмыс туралы педагогикалық кеңесте есеп беру
|
Әлеуметтік педагог
|
Мектеп жоспары-мен
|
Сынып жетекшілеріне «қауіпті топтағы» оқушылар мен олардың отбасыларымен жұмысын өзара үйлестіру
|
Әлеуметтік педагог
|
Жыл бойы
|
Мектептің әкімшілік мәжілістеріне қатысу
|
Әлеуметтік педагог
|
Апта сайын
|