back-image
КГУ "Уштобинская опорная школа (ресурсный центр)"

Расширение сферы применения казахского языка

Комитетом языковой политики Министерства науки и высшего образования Республики Казахстан реализован проект синтеза речи на казахском языке (экранный диктор) с целью расширения сферы применения казахского языка, в том числе создания необходимых условий для слабовидящих.

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> КГУ "Уштобинская опорная школа (ресурсный центр)"
Скакова Гульмира Амановна

Скакова Гульмира Амановна

Социальный педагог

Учитель начальных классов высшей категории, стаж работы: 28 лет

 

Бекітемін

Мектеп директоры

С.Ж. Артыкбаева_________

«01» 09. 2021 ж.

 

 «Үштөбе ЖОББТМОКММ-нің әлеуметтік педагогтың 

2021-2022 оқу жылына арналған жоспар

 

 

 

Негізгі жұмыс бағыттары

Іс-шаралар

Жауаптылар

Орындау мерзімдері

1

2

3

4

1. Көп балалы және әлеуметтік қормал-маған отбасыларымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс

Әлеуметтік қорғалмаған отбасылар жөнінде ақпарат жинау

Сынып жетекшілер

Әлеуметтік педагог

Қырқүйек

Көпбалалы отбасынан шыққан балалар жөнінде ақпарат жинау    

Әлеуметтік педагог

Қырқүйек

Осы отбасылардан шыққан балалардың тамақтандыруды ұйымдастыру

Әлеуметтік педагог

Қырқүйек

Ата-аналарға әлеуметтік, заңгерлік, әлеуметтік-педагогикалық жеке кеңес беруді өткізу

Әлеуметтік педагог

Жыл бойы

2. Қамқорлықтағы балалармен әлеуметтік-психилогиялық жұмыс

Қамқорлықтағы оқушылар жөнінде ақпарат (мәлімет) жинау

Әлеуметтік педагог

Қырқүйек

Кәмелетке толмағандардың тұрмыстық және әлеуметтік-психологиялық жағдайларын тексеру жөнінде бақылау актілерін жасау

Сынып жетекшілер Әлеуметтік педагог

Желтоқсан

мамыр

Балаларды тәрбиелеуде қиыншылықтарға тап болған қамқоршыларға жеке кеңес беру

Әлеуметтік педагог

Қамқор-шылардың сауалымен

Кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау туралы аудандық семинарға қатысу

Әлеуметтік педагог

Жыл бойы

Қамқорлыққа алынған балаларға берілетін мемлекеттік жәрдемақыны пайдалануды бақылау

Әлеуметтік педагог

Жыл бойы

3. Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру

Тұрмысы нашар отбасынан шыққан және «қауіпті топтағы» оқушыларды спорттық секцияларға және үйірмелерге тарту

Сынып жетекшілер Әлеуметтік педагог

Қырқүйек

Оқу кезінде және демалыс кезінде оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру

Сынып жетекшілер Әлеуметтік педагог

Жыл бойы

4. Ерекше категориядағы оқушыларды, олардың отбасыларын және мектептегі әлеуметтік ортаны зертеу

Әр түрлі әлеуметтік дезадаптациялары бар және тұрмысы нашар отбасынан шыққан оқушыларды анықтау 

Сынып жетекшілер

Әлеуметтік педагог

Қырқүйек

 

Тұрмысы нашар отбасылардың картотекасын жасау

Әлеуметтік педагог

Қазан

«қауіпті топтағы» отбасылармен және балалармен жүйелі түрде жеке әлеуметтік-педагогикалық жұмыс өткізу

Әлеуметтік педагог

Қазан

Анықталмаған оқушылардың тұрмыстық жағдайы мен үйдегі психологиялық жағдайын зерттеу мақсатында отбасыларына бару

 

Тәрбие ісінің меңгерушісі Психолог  

Әлеуметтік педагог

Жыл   бойы

5. Оқушылардың жағымсыз әрекеттерін әлеуметтік-педагогикалық тұрғыдан түзгу

«Қауіпті топтағы» оқушылармен жүйелі түрде жеке жұмыстар өткізу

Тәрбие ісінің меңгерушісі Психолог  

Әлеуметтік педагог

Жыл бойы

ГДН –де есепте тұрған «қауіпті топтағы» оқушылардың әрекетін бақылау

Тәрбие ісінің меңгерушісі Психолог  

Әлеуметтік педагог

Жыл бойы

«Қауіпті топтағы», мектепшілік және ГДН-де есепте тұрған оқушылардың үлгерімін және мектепке келуін бақылау

Тәрбие ісінің меңгерушісі Психолог  

Әлеуметтік педагог

Жыл бойы

Кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі комиссиясы және полиция инспектормен қатысумен құқық бұзушылықты болдырмау жөніндегі Кеңестің жұмысын ұйымдастыру

Тәрбие ісінің меңгерушісі

Әлеуметтік педагог

1 айда 1 рет

6. Мектептің педагогикалық ұжымымен жұмыс

Атқарылған жұмыс туралы педагогикалық кеңесте есеп беру

Әлеуметтік педагог

Мектеп жоспары-мен

 

Сынып жетекшілеріне «қауіпті топтағы» оқушылар мен олардың отбасыларымен жұмысын өзара үйлестіру

Әлеуметтік педагог

Жыл бойы

Мектептің әкімшілік мәжілістеріне қатысу

Әлеуметтік педагог

Апта сайын

 
Новости