2022 - 2023 оқу жылына Қарағанды облысы білім басқармасының Шахтинск қаласы білім бөлімінің «№ 1 мектеп-гимназиясы» КММ бойынша 1-11 сынып оқушыларының білім сапасын арттыру бойынша іс шаралар жоспары.
Мақсаты: білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде оқыту процесінде жаңа әдістер мен тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыруға бағытталған коллаборативтік орта құру, қатты басқару шешімдерін қолдану және оқу-тәрбие процесінде кешенді шаралар қабылдау арқылы
№ |
Іс шаралар атауы |
Жауаптылар |
Орындау мерзімдері |
1 |
Өткен оқу жылы бойынша талдау өткізу, білім сапасының түсу мәселесін анықтау. |
Мектеп әкімшілігі. МӘК жетекшілері. |
2022 жылдың тамызы |
2 |
Білім сапасының деңгейіне ықпал жасайтын, психологиялы-педагогикалық факторларды анықтау мақсатымен оқушылардан сауалнама өткізу. |
Мектеп психологы, сынып жетекшілер. |
2022 жылдың қыркүйегі. |
3 |
Білім деңгейін анықтау мақсатында бастапқы кесінділерді жүргізу. |
Мектеп әкімшілігі. МӘК жетекшілері. |
2022 жылдың қыркүйегі. |
4 |
Оқыту үдерісіне жаңа тәсілдер мен тәсілдерді енгізу: мектеп жаттықтырушыларының жұмысын ұйымдастыру, коучингтер, мастер-кластар, менторингтер, микропроцедуралар өткізу, «Lesson Study» сабақтар сериясын зерттеуді ұйымдастыру |
ПШО жанындағы Біліктілікті арттырудың I, II, III деңгейлерінен өткен мұғалімдер, білім беру мазмұнын жаңарту бойынша курстан өткен пән мұғалімдері. Мектеп жаттықтырушылары |
Жыл бойы |
5 |
Оқу материалдарын сапалы меңгеруге әсер ететін жоспарлар мен ұсыныстарды бірлесіп әзірлеу. |
Пән-мұғалімдер |
2022ж. қыркүйек-қазан |
6 |
Резервті және үлгерімі төмен оқушылардың деректер қорын қалыптастыру. |
Пән-мұғалімдері, МӘК жетекшілері. |
2021-2022ж. қорытындысы және әр тоқсан бойынша |
7 |
Білім сапасының мониторингін өткізу. |
Мектеп әкімшілігі, пән-мұғалімдері. |
Оқу жылының әр тоқсанында. |
8 |
Оқушылармен жекеше жұмыс ұйымдастыру:
|
Пән-мұғалімдері. |
Пән-мұғалімінің жоспарына сай, апта сайын. |
9 |
МӘК мұғалімдерінің мәжілісін өткізу. Резервті және үлгерімі төмен оқушылардың деректер қорын түзету. Білім сапасын арттыру бойынша іс-шараны ұйымдастыру бойынша талдау көрсету. |
МӘК жетекшілері. |
Оқу жылының әр тоқсанында. |
10 |
Сабақтарда дифференциалды тәсілді ұйымдастыру. Оқытудағы тұлғалық-бағдарлы тәсілді жүзеге асыру. |
Пән-мұғалімдері. |
Үнемі. |
11 |
Оқушылық ұжымда түрлі өзара көмек қалыптарын қолдану. Оқуға оқушының жауаптылығын арттыру бойынша оқушылық активті қатыстыру. |
Пән-мұғалімдері. |
Үнемі. |
12 |
Білім беру процесінің сапасына барлық оқушылардың мотивациясы. Оқу іс-әрекетін ынталандыру (қолдау, жетістік жағдайын құру, белсенді еңбекке талаптану және т.б.). |
Мектеп әкімшілігі, пән-мұғалімдері. |
Үнемі. |
13 |
Сабақтарға өзара қатысу, білім сапасын арттыру бойынша жұмыс тәжірибесін талдап қорыту. |
Мектеп әкімшілігі, пән-мұғалімдері. |
Үнемі. |
14 |
Оқушылардың мотивациясын жоғарылатуға, олқылықтарды жоюға, өз жетістіктерін сезінуге қабілетті болатын, (БиС, АКТ, сыни ойлау, коллаборативті оқыту, АМО, іс-әрекеттегі рефлексия) жаңа ақпараттық технологияларды қолдану |
Пән-мұғалімдері. |
Үнемі. |
15 |
Интернет-ресурстарды пайдалану: itest, bilimland, imektep. |
Оқушылар, пән-мұғалімдер |
Тұрақты |
16 |
Әкімшілік білім сапасын ұйымдастыру. |
Мектеп әкімшілігі. |
Тоқсанда 1 рет. |
17 |
Сыныптар бойынша білім сапасын арттыру сұрақтары бойынша директор орынбасарлары жанындағы педагогикалық кеңес ұйымдастыру. |
Мектеп әкімшілігі. |
Тоқсанда 1 рет. |
18 |
Оқушылардың үлгерімінің сұрақтары бойынша ата-аналар жиналысын ұйымдастыру. |
Мектеп әкімшілігі, пән-мұғалімдері. |
Тоқсанда 1 рет. |
Орын. Герасимова И.Г.
ОТЖ дирек.орынбасары
39335