back-image
"Қарағанды облысы білім басқармасының Шахтинск қаласы білім бөлімінің "Шоқан Уәлиханов атындағы мектеп - гимназиясы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> "Қарағанды облысы білім басқармасының Шахтинск қаласы білім бөлімінің "Шоқан Уәлиханов атындағы мектеп - гимназиясы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2022-2023 оқу жылына Қарағанды облысы білім басқармасының Шахтинск қаласы білім бөлімінің «№ 1 мектеп-гимназиясы» КММ үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
24-08-2022 11:28
2022-2023 оқу жылына Қарағанды облысы білім басқармасының  Шахтинск қаласы білім бөлімінің «№ 1 мектеп-гимназиясы» КММ  үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары

2022-2023 оқу жылына Қарағанды облысы білім басқармасының

Шахтинск қаласы білім бөлімінің «№ 1 мектеп-гимназиясы» КММ

үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары

 

Мақсаты: оқушылардың үлгерімі мен білім сапасын арттыруға бағытталған кешенді шаралар қабылдау.

Міндеттері:

1) оқушылардың оқу бағдарламаларын сәтті меңгеруіне жағдай жасау;

2) оқу процесін ұйымдастыру үшін педагогикалық технологияларды іріктеу және үлгерімі төмен оқушылардың уәждемесін арттыру;

3) әр-түрлі деңгейдегі оқытуды іске асыру;

4) үлгерімі төмен оқушылардың ерекшеліктерін, олардың оқуда артта қалу себептерін және уәждемесінің әлсіздігін зерделеу;

5) оқушылардың оқу еңбегіне жауапты көзқарасын қалыптастыру.

Іс-шаралар

Мерзім

 Жауаптылар

1

Алдыңғы оқу жылының қорытындысы бойынша үлгерімі төмен және үлгерімі төмен оқушылардың тізімін есепке алу және жасау

Қыркүйек 2022ж.

Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары, сынып жетекшілері, пән мұғалімдері

2

Үлгерімі төмен және үлгерімі төмен оқушылардың тізімін келісу және нақтылау жөнінде сынып жетекшілерімен әңгімелесу өткізу. Олардың артта қалу себептерін анықтаңыз.

Қыркүйек 2022ж.

Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары

3

Үлгерімі төмен және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспарын келісу және нақтылау бойынша пән мұғалімдерімен әңгімелесу. Жоспарға мұғалім:

* балалардың білімін бақылау.

* олқылықтарды жою бойынша жеке жұмыс.

* әлсіз балалардың білімін тақырыптық есепке алуды жүргізу.

* жеке тапсырмаларды көрсете отырып жұмыс жүргізу.

Қыркүйек 2022ж.

Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары, пән-мұғалімдері

4

Тоқсан ішіндегі үлгерім нәтижелерін талдау, тоқсан қорытындысы бойынша мұғалімдермен әңгімелесу, баламен жеке жұмыс нәтижелерімен дәптерлер мен білімді тақырыптық есепке алуды жүргізу.

Әр тоқсан қорытындысы бойынша

Зам. директора по УВР, классные руководители, учителя-предметники

5

Мұғалімдермен жүргізілген жиынтық жұмыстардың нәтижелері бойынша үлгерімі төмен оқушылардың жағдайы туралы жеке әңгімелер. (таңдамалы)

Бақылау жұмыстарының кестесіне сәйкес.

Пән мұғалімдері, ОТЖ директорының орынбасары

6

Үлгерімі төмен оқушылармен олардың оқу ісінің жай-күйі туралы жеке әңгімелесулер.

Таңдамалы, жағдай бойынша.

 Директор, директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары, сынып жетекшісі

 

 

Үлгерімі төмен оқушылармен

жұмыс бағдарламасы

1. Оқушының оқу деңгейін анықтау үшін жылдың басында диагноз өткізу.

2. Сабақтарда нәтиженің объективтілігі үшін әр түрлі сұрауларды (ауызша, жазбаша, жеке және т.б.) қолдану.

3. Сабақта тірек сызбаларын, көрнекі құралдарды, техникалық құралдарды, дидактикалық материалдарды дайындау және қолдану.

3.Қалыптастырушы бағалауды жүйелі және жүйелі жүргізу.

4. Оқушының болашақта оларды жоюы үшін кемшіліктерді белгілеп, оқушының бағасына түсініктеме беріңіз.

5. Бөлімді жиынтық бағалау барысында анықталған білім олқылықтарын жою, содан кейін қалыптастырушы бағалау жүргізу.

6. Сынып жетекшісін және/немесе оқушының ата-анасын үлгерімінің төмендігі туралы хабардар ету.

7. Негізгі білім мен дағдыларды дамыту үшін көмекке мұқтаж оқушылармен жеке-топтық кеңестер мен сабақтар өткізу.

8. Пән мұғаліміне келесі құжаттарды рәсімдеу:

- Үлгерімі төмен адамдармен жеке жұмыс кестесі;

- Білімдегі олқылықтарды жою бойынша тапсырмалар;

- Оқушылардың білімін жиынтық бағалауды талдау;

- Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс бойынша пән мұғалімінің есебі.

 

Үлгерімі төмен балалармен оқу процесін ұйымдастырудағы негізгі сәттер

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс тиімділігін арттыру үшін жаңа білім беру технологияларын, оқытудың инновациялық нысандары мен әдістерін қолдану: тұлғалық – бағдарлы тәсіл (жеке қабілеттердің дамуын және оқу еңбегі дағдыларының қалыптасу деңгейін ескере отырып, оқытуды құру) және сабақтың барлық кезеңдерінде әртүрлі деңгейлі саралау.

Сараланған оқу тапсырмаларын, инвариантты практикалық жұмыстарды, сараланған тексеру жұмыстарын, таңдау бойынша шығармашылық жұмыстарды қолдана отырып, жеке-топтық жұмысты ұйымдастырыңыз.

Сабақтарда және қосымша сабақтарда «көмек карталарын», «оқушыларға арналған жадынамаларды» қолданыңыз, подсознание деңгейінде жұмыс істеуге мүмкіндік беретін ойын тапсырмаларын кеңінен қолданыңыз. Жұмыста табысқа жетудің арнайы жағдайлары жасалады.

Үлгерімі нашар оқушыларға сауалнама жүргізу кезінде жауаптың үлгі жоспары беріледі, үйде жасалған жоспарды пайдалануға, тақтада жауап беруге көбірек уақыт бөлуге, алдын-ала жазбалар жасауға, көрнекі құралдарды қолдануға және т. б. рұқсат етіледі.

Оқушыларға материалды дәйекті түрде жеткізуге көмектесетін жетекші сұрақтар қойылады.

Оқушы қандай да бір себептермен болмаған сабақтың тақырыптары бойынша материалды игеру мезгіл-мезгіл тексеріледі.

Сауалнама барысында және оның нәтижелерін талдау кезінде мейірімділік атмосферасы қамтамасыз етіледі.

Жаңа материалды оқу барысында үлгерімі төмен оқушылардың назары зерттелетін тақырыптың маңызды және күрделі бөлімдеріне шоғырланған, мұғалім оларға оқу материалын түсіну дәрежесін анықтайтын сұрақтармен жиі жүгінеді, жаңа материалды игеруде қиындықтар туындаған кезде оқушылардың сұрақтарын ынталандырады.

Сабақтағы өзіндік жұмыс барысында үлгерімі нашар оқушыларға жауап беру кезінде немесе жазбаша жұмыстарда жіберілген қателіктерді жоюға бағытталған тапсырмалар беріледі: жаңа күш-жігерді ынталандыру үшін олардың жұмысындағы оң сәттер белгіленеді, жұмыстағы типтік қиындықтар атап өтіледі және оларды жою әдістері көрсетіледі, оқу-жаттығуда тәуелсіздікті бір уақытта дамытуға көмек көрсетіледі.

Үлгерімі төмен оқушылар үшін үй жұмысын ұйымдастыру кезінде қателіктерді түсіну және түзету бойынша тапсырмалар таңдалады: үй тапсырмаларын орындау тәртібі туралы, мүмкін болатын қиындықтар туралы егжей-тегжейлі нұсқаулық жүргізіледі, кеңес беру карточкалары ұсынылады (қажет болған жағдайда), жаңа тақырыпты зерделеу үшін қажет материалды қайталау бойынша тапсырмалар беріледі. Үй тапсырмаларының көлемі шамадан тыс жүктемелердің алдын алу үшін есептеледі.

 

Үлгерімі төмен адамдармен жұмыс істеу бойынша ұсынымдар

 

Бақылау:

- өзін-өзі дайындауға нақты және толық жазылған тапсырманың болуы (оны мұғалім сабақта түсіндіреді және түсіндіреді);

- оқылатын көркем шығарма мәтінінің, оқулықтың, орфографиялық сөздіктің, дәптердің болуы.

Талап ету:

- оқылатын (қайталанатын) тақырып бойынша теориялық материалды пысықтау;

- мұғалімнің нұсқауларына сәйкес өзін-өзі дайындауға арналған жазбаша тапсырмаларды міндетті түрде орындау.

- оқылатын көркем шығарманы міндетті түрде оқу;

- бақылау, өзіндік жұмыстардағы, жазбаша жұмыстардағы қателіктермен жұмысты орындау;

- кесте мен мұғалімнің талаптарына сәйкес қосымша сабақтарға қатысу.

 

Көмек көрсету:

- өзін-өзі дайындауға арналған тапсырманы орындау кезінде қиындықтар туындаған жағдайда (үлгерімі төмен мықты оқушылардың көмегін ұйымдастыру мүмкін);

- оқушылар оқу материалын түсінбесе, мұғалім үшін сұрақтар құрастыруда.

 

Сабақта үлгермеген оқушыға көмек көрсету

Сабақтың кезеңдері

Оқу-жаттығуға көмек түрлері

Оқушылардың дайындығын бақылау процесінде

- Сауалнама кезінде ерекше мейірімділік атмосферасын құру.

- Сауалнама қарқынының төмендеуі, тақтада ұзақ дайындалуға рұқсат.

- Оқушыларға жауаптың үлгі жоспарын ұсыну.

- Құбылыстың мәнін баяндауға көмектесетін көрнекі құралдарды пайдалануға рұқсат беру.

- Бағалау, жігерлендіру, мадақтау арқылы ынталандыру.

Жаңа материалды баяндау кезінде

- Үлгерімі төмен адамдарға олардың оқу материалын түсіну дәрежесін анықтайтын сұрақтарға қызығушылықты қолдау шараларын қолдану.

- Аспаптарды, тәжірибелерді және т. б. дайындау кезінде оларды көмекші ретінде тарту.

- Проблемалық оқыту кезінде ұсыныс білдіруге, тұжырымдарға және жалпылауға немесе күшті оқушы айтқан мәселенің мәнін түсіндіруге тарту.

Сабақта өзіндік жұмыс барысында

- Тапсырмаларды дозаларға, кезеңдерге бөлу, күрделі тапсырмаларда бірқатар қарапайымдарды бөлу, бұрын орындалған ұқсас тапсырмаға сілтеме жасау.

- Тапсырманы қабылдау және орындау тәсілін еске салу.

- Осы немесе басқа ережені өзектендіру қажеттілігін көрсету.

- Тапсырмаларды, жаттығуларды шешу үшін қажетті ережелер мен қасиеттерге сілтеме .

- Тапсырмаларды орындаудың тиімді жолдары, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптар туралы нұсқау беру.

- Үлгерімі төмен адамдардың дербес іс-қимылдарын ынталандыру.

- Олардың қызметін мұқият бақылау, қателерді көрсету, тексеру, түзету.

Өзіндік жұмысты ұйымдастыру кезінде

- Үлгерімі төмен топтар үшін олардың санын механикалық көбейту емес, ең ұтымды жаттығу жүйесін таңдау.

- Тапсырманың орындалу реттілігін толығырақ түсіндіру.

- Ықтимал қиындықтар туралы ескерту, бағыттаушы іс-қимыл жоспары бар карточкаларды пайдалану.

 

Оқуда жетістікке жетуге бағытталған үлгерімі төмен оқушылармен мұғалімнің іс-әрекеті

Жалпы стратегия

Әдістері

Оқыту әдістерін өзгерту

- Нақты оқу материалдарын пайдалану.

- Оқыту әдістерін әртараптандыру.

Қосымша сабақтарды қамтамасыз ету

  • Мұғалімнен қосымша көмек.
  • Сыныптастарының (кеңесшілердің) көмегі.

Жігерлендіружәне қолдау

  • Оқу үлгерімін жақсарту мақсатында мақұлдау, мақтау, қолдау білдіру.

Өзіне деген сенімділікті қалыптастыру

  • Оқудағы жақсартуға назар аудару.
  • Қосқан үлесін атап өту.
  • Ынталандыру оқуға.
  • Табысқа деген сенімін көрсету.
  • Міндеттердің қиындығын мойындау.
  • Тапсырманы орындау уақытын шектеу.

Өткен жетістіктерді еске түсіру

  •  Өткен жетістіктерді талдау.
  • Өткен жетістікті қайталауға рұқсат етіңіз.

Жетістіктерді мойындау

  • Дауыстап мақұлдау.
  • Ынталандыру бағалары.
  • Оқу жеңілдіктерін беру.

Оқушыларды ынталандыру

  • Бастауыш сынып оқушыларына кеңес беруші ретінде оқушыларды шақыру.
  • Мысалға келтіру

 

 

Новости