Мұғалім ретінде ата-ана
Барлығын: адамдарды, заттарды, құбылыстарды,
бірақ бәрінен бұрын және ең ұзақ уақыт бойы адамдар.
Оның ішінде ата-аналар мен ұстаздар бірінші орында.
А.С. Макаренко
Қазіргі қоғамда ата-ана, мұғалім және бала арасындағы ынтымақтастық мәселесі өте өзекті. Баланың өмірінде отбасы мен мектеп үлкен рөл атқарады, оның оларда өзін қалай сезінуі оның тұлға ретінде қалыптасуына байланысты. Педагог пен отбасының өзара әрекеттестігінің мәні екі жақтың да баланы зерттеуге, оның бойындағы жақсы қасиеттерді ашып, дамытуға мүдделі болуы. Бұл одақта ұсақ-түйек жоқ, мұғалім мен ата-ана бір-бірін түсінуі үшін байланыс қажет.
Гимназия мектебіміздегі ата-аналармен жұмыстың бір түрі – 2018-2019 оқу жылында алғаш рет қолға алынған және гимназия мектебіміз үшін дәстүрге айналуы тиіс педагог-психолог М.В.Корюкинаның авторлық жобасы. Бірақ пандемия жоспарларды бұзды. Биыл бұл жоба бойынша жұмысты қайта бастадық.
Бұл «Ата-ана ұстаз рөлінде» іс-шарасы педагогикалық процеске барлық қатысушылардың бірлескен тығыз жұмысы болып табылады. Ол ең алдымен педагогикалық ұжым мен ата-аналар қауымының тиімді ынтымақтастығына бағытталған. Бұл шараның ұраны «Бір-бірімізді жақынырақ білейік».
Ата-аналар оқу үдерісіне араласып, мектеп өмірінің көптеген сәттеріне іштей қарауға мүмкіндік алды. Өзіңіздің қорытындыларыңызды, ұсыныстарыңызды жасаңыз және пайда болған түсініктерді іске асырыңыз. Бұл педагогикалық ұжым үшін құнды: мұғалімдерге көрінбейтін, бірақ қызығушылық танытқан адамдардың жаңа көзқарасымен байқалатын кейбір қырларын талқылауға және қабылдауға мүмкіндік бар. Өйткені, біз ортақ мәселені шешіп жатырмыз: БАЛАЛАРДЫ оқыту!
Бұл іс-шараның негізгі бөлігі – рефлексия, мұнда әркім алған әсерлері, қорытындылары туралы айтып, өз тілектерін білдірді.
Бұл жоба да бір-бірін жақсы түсінуге және жақынырақ тануға мүмкіндік береді. Түсіну арқылы ғана балаларды тиімді тәрбиелеп, дамытып, бір бағытта қозғалуға болады.