back-image
КГУ "Школа-лицей имени Шокана Уалиханова"

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> КГУ "Школа-лицей имени Шокана Уалиханова"
«Cartoon characters» & «Food»
11-06-2024 09:55
«Cartoon characters» & «Food»

2024 жылғы 11 маусымда "Шоқан Уәлиханов атындағы мектеп-лицейі" КММ-де тілдік бағдарлама аясында "LINGVOLAND" мектебінде «Cartoon characters» және «Food» тақырыптар бойынша сабақ өткізілді. Кунг-фу Панда мультфильмінен үзінді көріп, жұмбақтарды шешті, мультфильм кейіпкерлеріне кеспе дайындауға, ингредиенттер жинауға көмектесті, командада шифрды шешті. Квест барысында оқушылар тілді меңгеру дағдыларын, атап айтқанда оқу және сөйлеу дағдыларын дамытты. Сондай-ақ оқушылар зиянды және пайдалы тағамдар туралы және тағамның адам ағзасына қалай әсер ететіні туралы ағылшын тіліндегі танымдық бейнені көрді, осылайша сөздік қорымен және белсенді тыңдау дағдыларымен жұмыс жасады. Кейін оқушылар үстел ойынын ойнады, жаңа сөздерді бекітіп, алдыңғы грамматикалық тақырыптар бойынша білімдерін толықтырды.

11 июня 2024 года в КГУ «Школа-лицей имени Шокана Уалиханова» в рамках языковой школы «LINGVOLAND» прошло занятие на темы «Cartoon characters» и «Food». Просмотрев отрывок из мультфильма Кунг-фу Панда, учащиеся прошли небольшой квест, отгадав загадки и помогли персонажам мультфильма собрать ингредиенты для приготовления лапши, в команде разгадали шифр. В ходе квеста учащиеся развивали умения и навыки владения языка, а именно навыки чтения и говорения. Также учащиеся посмотрели познавательное видео на английском языке о вредных и полезных продуктах, и о том как еда влияет на организм человека, тем самым поработав над словарным запасом и навыком активного слушания. После учащиеся сыграли в настольную игру, закрепив новый вокабуляр и активизировав знания на предыдущие грамматические темы.

Новости