Мектепішілік тәрбие жұмысының мәселесі:
Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған жеке тұлғаны тәрбиелеу барысында бағыт берудегі ұстаздардың рөлі.
Мектепішілік тәрбие жұмысының мақсаты:
Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Міндеттері:
-
Тұлғаның саяси мәдениетін дамытуға, жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті, азамат және патриоты қалыптастыруға көмектесу, олардыңбойында балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұру дайындығын, құқықтық санасын, балалар мен жастардың құқықтық мәдениетін қалыптастыру.
-
Тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның қоғам өмірі дәстүрлері және нормаларымен үйлестірілген моральдық қасиеттері мен мақсаттарын қалыптастыру мүмкіндігін туғызу.
-
Тұлғаның ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға бағдарлануына, ана тілі мен қазақ халқының, Қазақстан Республикасында тұратын этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуіне ықпал ету.
-
Бала тұлғасын қалыптастыруда ата-аналардың ағарту жұмысына,олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін арттыруға, қамқоршылық кеңестерінің рөлін көтеруге ықпал ету.
-
Білім беру ұйымдарынд акөпмәдениетті орта құруға ықпал ету, тұлғаның қоғамдағы жалпы мәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, оның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту.
-
Тұлғаның еңбек дағдыларын, экономикалық ойлауы мен кәсіби қалыптасуына және өзін өзі іске асыру ынасаналы қарым қатынасын қалыптастыру, табиғат сақтауда белсенді азаматтық ұстанымын тәрбиелеуіне; экологиялық сауаттылығы мен мәдениетін жоғары деңгейде дамытуына жағдай жасау.
-
Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиетін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететі нуәждемелік кеңістігін, оның ақпараттық мәдениетін қалыптастыруына ықпал ету.
-
Салауатты өмір салты дағдыларын, дене дамуы мен психологиялық денсаулығын сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін қалыптастыру үшін кеңістік орнату.
КІРІСПЕ
Бүгінгі таңда заманауи мектеп өзінің мүмкіндіктері мен қойылған мақсаттарына сәйкес оқу процесін ұйымдастыруда жеткілікті еркіндік дәрежесіне ие. Сонымен қатар, бұл жағдай білім беру ұйымына білім беру қызметінің сапасы үшін жауапкершілікті жүктейді, яғни мектеп оқушыларға, ата-аналарға және жалпы қоғамға тәрбие сапасына кепілдік беруі керек, сондықтан оны бақылауы, басқаруы қажет.
Білім беру жоспары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 22 сәуірдегі No 227 бұйрығымен, «Туған жер» бағдарламасымен бекітілген тұжырымдама негізінде жасалды. Тәрбие жұмысының жоспары 8 бағытта құрылады, бағыттардың әрқайсысы бір-бірімен тығыз байланысты, бірақ сонымен бірге жеке бағытталған. Тұжырымдамалық негіздер білім беру процесінің білім беру әлеуетін арттыруға, оқыту мен тәрбиелеуді интеграциялауға, «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы, отбасы тәрбиесінің құндылықтары, сондай-ақ білім беру мен білім беру процестерінің интеграциясы бойынша білім берудің әдістемесін, мазмұны мен құрылымын жаңартуға бағытталған. Оқушылардың жеке басын қалыптастыру мен дамытуда мектеп азаматтық-патриоттық тәрбиеге жетекші рөл бөледі, бұл жас ұрпақтың бойында әлеуметтік маңызды құндылықтарды қалыптастыруға ықпал етеді, өз еліне, оның тарихы мен дәстүрлеріне деген сүйіспеншілік пен құрмет сезімін тәрбиелейді.
Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаев «Болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту» атты мақаласында қоғамдық сананы жаңғыртудың басты шарттарының бірі - өзінің ұлттық мәдени-генетикалық кодын сақтау, оның негізін патриотизм құрайтындығын баса айтты. «Туған жер» бағдарламасы ұлттық патриотизмді, өз жеріне, өз ауылына, қаласына деген сүйіспеншілікті қалыптастыруға бағытталған. Бұл бағдарлама қоғамдық сананы жаңғыртуға арналған «Рухани жағыру» бағдарламасының ажырамас элементі болып табылады.
«Туған жер» бағдарламасының басты мақсаты - қазақстандықтардың бойында өз ауылына, қаласына, жеріне, оның тарихына, мәдениетіне, дәстүрлері мен өмір салтына, Отан алдындағы адамгершілік парызына деген сүйіспеншілік, мақтаныш және адалдықпен көрінетін шынайы патриоттық сезімді қалыптастыру.
2021-2022 оқу жылына арналған мектептің тәрбие жұмысының басты мақсаты - жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Тапсырмалар:
1) жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті патриот пен азаматты қалыптастыруға үлес қосу; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру; балалар мен жастардың құқықтық санасының өсуі, олардың балалар мен жастардағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға дайындығы.
2) жеке тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық қағидаларын, оның адамгершілік қасиеттері мен көзқарастарын қазақстандық қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлеріне сәйкес қалыптастыруға ықпал ету.
3) жеке тұлғаның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағытталуын, қазақ халқының, Қазақстан Республикасының этникалық топтары мен этностарының ана тілі мен мәдениетін құрметтеуге ықпал ету.
4) ата-аналарды тәрбиелеуге үлес қосу, олардың жеке тұлғаны қалыптастырудағы психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру, бала тәрбиесіне жауапкершіліктерін арттыру.
5) еңбек дағдыларын, жеке тұлғаның экономикалық ойлауын және кәсіби өзін-өзі анықтауға саналы қатынасын қалыптастыру, экологиялық мәдениетті дамыту.
6) салауатты өмір салтын қалыптастыру, физикалық және психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиянды факторларды анықтай білу дағдыларын тиімді қалыптастыру кеңістігін құру.
Мектептің білім беру жүйесі келесі сегіз бағытта жұмыс істейді:
- Қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие;
- Рухани-адамгершілік тәрбиесі;
- Ұлттық тәрбие;
- Отбасылық тәрбие;
- Еңбек, экономикалық және экологиялық білім;
- Көпмәдениетті және көркем - эстетикалық тәрбие беру;
- зияткерлік білім, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу;
- дене тәрбиесі, салауатты өмір салты;Данные направления воспитательной работы реализуются через:
- дәстүрлі мектептегі іс-шаралар;
- қосымша білім беру жұмысының жүйесі;
- студенттерді басқару органдарының жұмысы.
- пәндер бойынша сыныптан тыс және сабақтан тыс жұмыстар.
Тарихи-мәдени мұраны бейнелейтін мектеп өмірінің заманауи өмір шындығын ескере отырып дамып келе жатқан дәстүрлері үлкен білім беру әлеуетіне ие.
Тапсырмаларды іске асыру сынып жетекшілерінің желілік қоғамдастығы, қосымша білім беру жүйесі, балалардың өзін-өзі басқару органдары және мектептің әлеуметтік-психологиялық қызметі жүйелі жұмысы арқылы жүзеге асырылады.
|
Тәрбие жұмысының атауы |
Аяқтау нысаны |
Жауаптылар |
Орындау мерзімі |
|||
I. Тәрбиені нормативтік құқықтық қамтамасыз ету |
|||||||
1. |
-«Бала құқықтары туралы» БҰҰконвенциясы; -Конвенция ООН о правах ребенка; |
||||||
2. |
-Қазақстан Республикасының Конституциясы -Конституция Республики Казахстан |
||||||
3. |
Кодекс Республики Казахстан «О браке (супружестве) и семье» от 26 декабря 2011 года «Неке(ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» ҚазақстанРеспубликасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-IV Кодексі; |
||||||
4. |
«Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 Заңы; - Закон Республики Казахстан «О правах ребенка в Республике Казахстан» от 8 августа 2002 года; |
||||||
5. |
«Балалардыден саулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 2 шілдедегі № 169- VI Заңы; Закон Республики Казахстан «О профилактике бытового насилия» от 4 декабря 2009 года № 214-IV; |
||||||
6. |
«Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 2 шілдедегі № 169- VI Заңы; Закон Республики Казахстан «О защите детей от информации, причиняющей вред их здоровью и развитию» от 2 июля 2018 года №169-VI; |
||||||
7. |
«Білімтуралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27шілдедегі № 319 Заңы; Закон Республики Казахстан «Об образовании» от 27 июля 2007 года; |
||||||
8 |
ҚазақстанРеспубликасындабілімберудіжәнеғылымдыдамытудың 2020-2025 жылдарғаарналғанмемлекеттікбағдарламасы. ҚР Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысы Государственная программа развития образования и науки Республики Казахстан на2020-2025 годы. Постановление Правительства РК от27 декабря 2019года за №988 |
||||||
9. |
ҚР БҒМ 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығыменбекітілген «Руханижаңғыру» бағдарламасыніскеасыружағдайындағытәрбиеніңтұжырымдамалықнегіздері; Концептуальные основы воспитания в условиях реализации программы «Руханижаңғыру», утвержденные приказом МОН РК от 15.04. 2019 года № 145 |
||||||
10. |
ҚР БҒМ 2020 жылғы 12 маусымдағы № 248 бұйрығыменбекітілгенҚазақстанРеспубликасындаөлкетанудыдамытудыңтұжырымдамалықнегіздері. Концептуальные основы развития краеведения в Республике Казахстан, утвержденные приказом МОН РК от 12.06.2020, № 248. |
||||||
II.Ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету |
|||||||
1. |
"Мәңгілік Ел" патриоттықактісі , Н. Ә. Назарбаевтыңмақалаларынегізіндемектептетәрбиеүрдісінұйымдастыру "Болашаққабағдар: руханижаңғыру", "Ұлыдаланыңжетіқыры" Организация воспитательного процесса в школе на основе патриотического акте «Мәңгілік Ел» , статей Н.А. Назарбаева «Болашаққабағдар: рухани жаңғыру», «Семь граней Великой степи» |
||||||
2. |
ҚазақстанРеспубликасындабілімберудіжәнеғылымдыдамытудың 2020-2025 жылдарғаарналғанмемлекеттікбағдарламасы. ҚР Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысы Государственная программа развития образования и науки Республики Казахстан на2020-2025 годы. Постановление Правительства РК от27 декабря 2019года за №988 |
||||||
III. Іскеасырутетіктері: тәрбиенің басым бағыттарыбойыншаіс-шаралар |
|||||||
1-бағыты: жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие |
|||||||
|
Тәрбие жұмысының атауы |
Аяқтау нысаны |
Жауаптылар |
Орындау мерзімі |
|||
|
Алғашқы қоңырауға арналған «Кел, балалар, оқылық!» салтанатты жиын |
Линейка Сценарий |
Директордыңтәрбиеісіжөніндегіорынбасары
|
қыркүйек |
|||
|
ҚазақстанРеспубликасыТәуелсіздігінің30 жылдығынаарналған«Тәуелсіздікжетістіктері» тақырыбындареспубликалықсыныпсағаты |
Бірыңғай сынып сағаты |
Директордың тәрбиеісі жөніндегі орынбасары Сынып жетекшілер |
қыркүйек |
|||
|
«Жас Ұлан»ұйымының жоспары |
Жоспар
|
Аға тәлімгер |
қыркүйек |
|||
|
Өзін-өзібасқаруұйымы жұмысы мен ережесіменсыныпжетекешілердітаныстыру
|
Отырыс Хаттама |
Директордыңтәрбиеісіжөніндегіорынбасары
|
қыркүйек |
|||
|
БілімалушылардымектепЖарғысымен, қоғамдықорындардағытәртіпережелеріментаныстыру.
|
Кинолекторий |
Сынып жетекшілер |
қыркүйек |
|||
|
"Төзімділікдеген не?»
|
Дебат
|
Қосымша білім беру педагогы |
қыркүйек |
|||
|
«Тілтағдыры-елтағдыры» ҚРхалықтарыныңТілдеркүнінөткізугеарналғанмерекелік іс–шараларжоспарлау, өткізу 5-қыркүйек А.Байтұрсынұлының150 жылдығына орай сынып сағаттары |
Жоспар/ |
Пән мғалімдері
|
қыркүйек |
|||
|
«Құқықтық сана – қауымға пана»дөңгелек үстел
|
сцеанрий |
Директордыңтәрбиеісіжөніндегіорынбасары
|
қыркүйек |
|||
|
"ҚР Мемлекеттік рәміздері туралы" |
Сынып жетекшілер
|
Директордыңтәрбиеісіжөніндегіорынбасары
|
қазан |
|||
|
«Туған елге тағзым» -дөңгелек үстел
|
Сценарий |
Директордың тәрбиеісі жөніндегі орынбасары Аға тәлімгер |
қазан |
|||
|
«Қазақстанның100 жаңатұлғасы» форумдар, арнайысеминарларұйымдастыру
|
Фото |
Директордыңтәрбиеісіжөніндегіорынбасары
|
қазан |
|||
|
Ауылшаруашылық қызметкерлері күніне арналған «Адамдарға және жерге деген сүйіспеншілік» Құттықтау бейнежазба
|
Бейнежазба Видеоролик |
Директордыңтәрбиеісіжөніндегіорынбасары
Аға тәлімгер |
қараша |
|||
|
«Туған жер» бағдарламасын, «Тәрбие және білім» кіші бағдарламасын, «Отаным Тағдырым» негізгі жобасын іске асыру аясында біз өз күшімізбен Қазақстанды даңқ биігіне көтереміз
|
жоба |
Аға-тәлімгер Сынып әкімдері |
желтоқсан |
|||
|
«Туған жер» бағдарламасы аясында «Тәрбие және білім» кіші бағдарламасы, «Өлкетану» негізгі жобасы, «Елін сүйген - Елбасы» жеке жоспар бойынша |
Жоспар
|
Тарих мұғалімдері,сынып жетекшілер |
желтоқсан |
|||
|
Оқушыларғаазаматтық-патриоттықтәрбиеберубойыншаонкүндіктіұйымдастыружәнеөткізу |
онкүндік |
Директордың тәрбиеісі жөніндегі орынбасары ы
|
желтоқсан |
|||
|
« Тәуелсіздік – теңдесі жоқ байлығым» Тәуелсіздіктің 30 жылдығына орай жеке жоспар бойынша |
Жоспар |
Директордыңтәрбиеісіжөніндегіорынбасары Аға тәлімгер |
желтоқсан |
|||
|
Оқушыларды «Жас Ұлан» және «Жас Қыран»қатарына қабылдау
|
Анықтама/ |
Аға тәлімгер
|
желтоқсан |
|||
|
«Қазақстан– бейбітшілікпенкелісімаумағы» аттыдөңгелекүстел
|
Сенарий Дөңгелек үстел
|
Директордыңтәрбиеісіжөніндегіорынбасары |
қаңтар |
|||
|
«Патриот»жеке жоспар бойынша айлығынұйымдастыружәнеөткізу |
Проведение декады |
Директордыңтәрбиеісіжөніндегіорынбасары |
ақпан |
|||
|
КеңесәскерлерініңАуғанстаннаншығарылғанкүнінеарналғанерліксабақтарынөткізу |
Сынып сағаттары |
Директордыңтәрбиеісіжөніндегіорынбасары АӘТМ |
ақпан |
|||
|
«Мемлекеттік рәміздерді білесіз бе?
|
Сауалнама
|
Директордыңтәрбиеісіжөніндегіорынбасары Аға тәлімгер |
наурыз |
|||
|
Оқушыларғаәскери-патриоттықтәрбиеберубойыншаапталық ұйымдастыружәнеөткізу |
апталық |
Директордың тәрбиеісі жөніндегі орынбасары АӘТМ |
сәуір |
|||
|
Сыныпсағаты«Ешкімдеұмытылмайды, ештеңедеұмытылмайды» Новости
|