|
1 апта |
2 апта |
3апта |
4 апта |
Қыркүйек |
Жас маманмен сұхбаттасып «Мектептің жұмыс режимімен және ішкі тәртібімен танысу»,ҰМЖ және ҚМЖ құрастырылуы бойынша әдістемелік көмек алу |
Жаңа оқу жылындағы балдық жүйенің шкаласымен танысу
|
Жас маманға қысқа мерзімді жоспар жасауға көмек алу.Оқу тапсырмаларын дайындау тиімділігін үйрену
|
Өзіндік даму тақырыбын анықтау |
Қазан |
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану жолдары және bilimland.kz порталдарымен жұмыс жүргізу жолдарын талқылау
|
«Оқушының дәптерімен, күнделігімен жеке іс қағаздарымен» сабақ барысында қолданылуын саралау |
БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын, қорытынды шығару жолдарын, бағалау шкаласын талқылау.
|
Жас маманға І тоқсандық қорытынды шығару бойынша, жиынтық бағалау қорытындысын жасау,есеп тапсыруды үйрену Жиынтық бағалауды жинақтап, оқу жетістіктерін критериалды бағалау үлгісін үйрену |
Қараша |
Оқу бағдарламасының орындалуын бақылау,жас маманның жоспарының сәйкестігін қадағалау
|
Жас маманның сабағына қатысып әдістемелік көмек беру Сабақ жоспарын жасау, қысқа мерзімді жоспар жасауда сабақтың қай бөліміне басымдық беру қажет екенін түсіндіру |
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану жолдары және bilimland.kz порталдарымен жұмыс жүргізу жолдарын талқылау
|
Кәсіби шебер мұғалім қалыптасуына сынып жетекшісінің ықпалын айқындау Сынып жетекшісінің құжаттарымен таныстыру |
Желтоқсан |
Оқушы мінездемесін жазудың жолдарымен таныстыру «БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын әзірлеу және сараптау» әдістемелік көмек беру |
Өз сабағына қорытынды жасай білуге бағыт-бағдар беру Жас маманды тәлмігер ретінде сабаққа қатыстырып, кері байланыс алу |
Кәсіби шебер мұғалім қалыптасуына сынып жетекшісінің ықпалын айқындау
|
Жас маманға ІІ тоқсандық қорытынды шығару бойынша,жиынтық бағалау қорытындысын жасау,есеп тапсыруға бағыт-бағдар беру Жиынтық бағалауды жинақтау, оқу жетістіктерін критериалды бағалау үлгісін толтыруын қадағалау |
Қаңтар |
|
І жарты жылдыққа жас маман жұмысына қорытынды жасау Оқушымен ортақ тіл табыса білу жолдарын талқылау.Әр оқушыны жеке тұлға ретінде қабылдай алуды түсіндіру |
Kundelік,bilimland.kz порталдарымен жұмыс жүргізу жолдарын талқылау Тәлімгер ретінде сабаққа қатыстырып кері байланыс алу |
Жас маманның өзін-өзі дамыту жоспарын талқылап,жұмысын бақылау Жас маман сабағына ену,әдістемелік көмек беру |
Ақпан |
Ашық сабақ дайындауға көмек беру.Сабақтың әр кезеңіне бағыт-бағдар беру |
Дөңгелек үстел тәлімгерлер «Оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін қолдану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру» тақырыбынды әдістемелік көмек беру |
Әдістемелік көмек беру мақсатында жас маманның сабығына ену, қорытынды жасау
|
Оқушыларға сапалы білім мен саналы тәрбие беру жолдары тақырыбын талқылау Жас маманды тәлімгер ретінде сабаққа енгізу |
Наурыз |
|
Мектеп әкімшілігімен бірлесе жас маманның ашық сабағына қатысу Жас маманның пед.ұжымға тез қалыптасуына,өзін еркін сезінуіне ықпал жасау |
БЖБ, ТЖБ тапсырмаларын, қорытынды шығару жолдарын, бағалау шкаласын талқылау |
Жас маманға ІІІ тоқсандық қорытынды шығару бойынша,жиынтық бағалау қорытындысын жасау,есеп тапсыруға бағыт-бағдар беру |
Сәуір |
«Оқушылардың жеке іс қағаздарымен жұмыс жүргізу ережесімен»таныстыру
|
Сабақ жоспарын дайындау.Сабақты жүргізу барысында,өзін-өзі бағалай білуге баулу,қайталау сабақтарын маңызын түсіндіру
|
Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолданылуын қадағалау |
Тәлімгер ретінде мектеп әкімшілігіне есеп тапсыру Жас маманның жеке тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру
|
Мамыр |
Жас маман бойында берілген тапсырманы дер кезінде орнындау жауапкершілігін қалыптастыру Мұғалім портфолиосындағы жетістіктер мониторингісін шығару |
Бilimland.kz порталдарымен жұмыс жүргізу жолдарын талқылап ,жылдық қорытынды шығаруға дайындық жүргізу |
БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын алып, қорытынды шығару Оқушылардың оқу үлгерімін,білім сапасын анықтау |
Тәлімгер мен тәлім алушының жылдық есебі. презентация |
Жас маманмен 2022-2023 оқу жылындағы жұмыс жоспары