2023 жылғы 13-17 қараша аралығында тәрбиеленушілерді кітап мәдениетіне баулу, оқу сауаттылығын дамыту бойынша топтарда жұмысты жандандыру мақсатында оқу сауаттылығының тақырыптық апталығы өткізілді. Міндеттер қойылды: балалармен жұмыс істеу нысандары мен әдістерін жаңарту арқылы білім беру процесінің барлық қатысушыларының өзара іс-қимылында балаларды кітапқа баулу бойынша жұмыстың тиімділігін арттыру; мектеп жасына дейінгі балаларда көркем әдебиетке тұрақты қызығушылықты дамыту; балаларды кітапқа ұқыпты қарауға тәрбиелеу, танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ой-өрісін дамыту, кітап әуесқойларын әлемге таныстыру; ата-аналарды балалардың оқырмандық қызығушылығын, кітапқа деген сүйіспеншілігі мен ұқыптылығын дамытуға ынталандыру.
Жұмыс Instagram және facebook платформаларында күн сайын бейне фотосуреттерде және бейнематериалдарда жарияланды.
Мектепке дейінгі ұйымның фойесінде апта тақырыбына арналған фотокөрме безендірілген, зал жазушылар мен ақындардың портреттерімен, сондай-ақ ертегі кейіпкерлерінің суреттерімен және кітаптардан алынған фото үзінділермен безендірілген. Дәліздерде балалар мен ата-аналардың «Ормандағы ертегі» тақырыбында бірлескен шығармашылық көрмелері ұйымдастырылды. Топтарда балалар әдебиетінің көрмелері ұйымдастырылып, буккроссинг орталықтары жаңартылды.
Жұмыс үш бағытта жүргізілді.
Педагогтарменмақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу, тақырыптық аптаны өткізу ерекшеліктері, сондай-ақ жоспарда ұсынылған тақырыптар мен іс-шаралар бойынша жұмысты ұйымдастыру мәселелерін түсіндіру, көрмелерді ресімдеу мәселелері бойынша консультация өткізілді. Коммуникативтік және танымдық дағдыларды дамытудың мақсаттары мен міндеттеріне ерекше назар аударылды. «МДҰ-да QR-технологияны қолдану» шеберлік сыныбы өткізілді (А. А. Рыбакова.); Жас педагогтар үшін ұйымдастырылған іс-шаралардың ашық көрсетілімдері өткізілді, онда тағылымдамадан өтушілер іс жүзінде этно-мәдени тәрбиені іске асыра отырып, ойын тәсілдері арқылы балалар әдебиетімен жұмыс істеу тәсілдерін көрсетті.
Балалармен іс-шаралардың елеулі көлемі іске асырылды. Апталықтың ашылу күнінде «Мен кітаптармен достасамын» атты би флешмобы өткізілді; балаларға кітап оқуды өте жақсы көретін дана Айсұлу келді, ол балаларды кітап әлемінің байлығымен таныстырды, кітап оқудың маңыздылығы және олармен жұмыс істеу ережелері туралы айтты. Сондай-ақ, бірінші күні іс-шаралар өткізілді:«Кітап қайдан келді», «Кітап құру тарихы» тақырыптарында тақырыптық әңгімелер; Бейнедайджест пен «Кел, балаларымыз, оқылық!» балалар мен ата-аналардың фотосуреттерінен балалар кітапханаға қалай барады, кітап оқиды, ойындар мен көрмелер арқылы көркем әдебиетпен танысады. Мнемоникалық кестелер бойынша ертегілерді айту қабілеті пысықталды. Апта бойы жаңа кітаптар жасаумен және қолда барын жөндеумен айналысты, қазақ ою-өрнектерімен безендірілген бетбелгілерді желімдеді; ертегілерге мультфильмдер қарады, қазақ ертегілері бойынша драматизацияларды үш есеге арттырды және театр ойнады; Күн сайын «Ертегіні жина», «Сөйлемді аяқта», «Бір сөз айт», «Сүйікті ертегіңді айт», бөлінген суреттер, «Менің сүйікті ертегілерім»басқатырғыштары»,ойын «Суретін қай ертегіден жина кейіпкер?»; Аптаның соңында «Ертегі кейіпкерлерінің дефилесі»костюм сағаты өткізілді. Бір апта бойы мектеп жасына дейінгі балалар «Кітапхана», «Билиблиокафе» рөлдік ойындарын ойнады. Біз көптеген ертегілер мен әңгімелерді оқыдық, мазмұны бойынша әңгімелестік, ертегінің жаңа соңын ойлап таптық. Ертегілер бойынша дөңгелек би ойындарын ойнады. Күн сайын оқылған шығармалар негізінде оқу карталарымен және үстел ойындарымен жұмыс істедік. Балалардың оқу сауаттылығын дамыту, сөйлеу және белсенді сөздікті кеңейту бойынша үлкен жұмыс жүргізілді. Көптеген балалар өздерінің сүйікті кітабы туралы және үйде қандай кітаптар оқитыны, олармен ертегілерді кім жиі оқитыны туралы айтты.
Ата-аналар үшін кеңес дайындалды: «Кітаптарды сақтаңдар», «Біз бүкіл отбасымызбен оқимыз»; отбасылық оқу дәстүрін насихаттау үшін мұғалімдер ата-аналарды біздің балабақшада әрдайым ашық болатын буккросинг орталығы арқылы кітап оқуға тартты.
Қорытынды. Жүргізілген жұмыс мектеп жасына дейінгі балалардың, ата-аналардың және бүкіл педагогикалық құрамның оқу сауаттылығын қалыптастыруға айтарлықтай үлес қосты. Жоспарда ұсынылған іс-шаралар қойылған мақсаттар мен міндеттерді толық іске асырады. Балалардың ертегілерге деген қызығушылығы артты, ең бастысы балалар мультфильмдерге емес, кітаптарға басымдық бере бастады. Олар анасымен бірге оқу үшін буккроссинг орталығынан үйге қандай ертегі алғысы келетінін қуана таңдайды. Берілген жоспар күн мен жас бойынша бөлінеді, әр топ үшін бөлек. Балалармен, мұғалімдермен және ата-аналармен практикалық жұмыс ойластырылған. Ұсынылған жұмыс түрлері балалардың кітапқа ұқыпты қарауына, танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамытуға, ой-өрісін дамытуға, кітап әуесқойларын әлемге таныстыруға ықпал етеді.
Тәрбиешілер мен балалар ұсынылған іс-шараларға ынтамен қатысты: көрме материалдарын жасады, сурет салды, ойнады және драматизацияға қатысты.