back-image
"№14 мектеп-лицейі"КММ
Организации> "№14 мектеп-лицейі"КММ

Мектеп жарғысы

Жарғы

Коммуналдық мемлекеттік мекемесінің

Теміртау қаласы білім бөлімінің" №14 мектеп-лицейі"

Қарағанды облысының білім басқармасы

 

1 тарау. Жалпы ережелер

 
1. Қарағанды облысы Білім басқармасының "Теміртау қаласы білім бөлімінің" №14 мектеп-лицейі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі-мемлекеттік мекеме) осы Жарғыда көрсетілген тиісті функцияларды жүзеге асыру үшін мекеме ұйымдық-құқықтық нысанында құрылған, заңды тұлға мәртебесіне ие коммерциялық емес ұйым болып табылады.
 
2. Мемлекеттік мекеменің түрі: коммуналдық.
 
3. Мемлекеттік мекеме облыстың жергілікті атқарушы органының шешімімен құрылады.
 
4. Мемлекеттік мекеменің құрылтайшысы: Қарағанды облысының әкімдігі болып табылады.
 
5. Мемлекеттік мекеменің басқару органы: Қарағанды облысы білім басқармасының "Теміртау қаласының білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі болып табылады.
 
6. Мемлекеттік мекеменің мемлекеттік (қазақ) тілдегі атауы: Қарағанды облысы білім басқармасының Теміртау қаласы білім бөлімінің "№14 мектеп-лицейі";
 
орыс тілінде: Қарағанды облысы Білім басқармасы Теміртау қаласының білім бөлімінің "№14 мектеп-лицейі".
 
7. Мемлекеттік мекеменің орналасқан жері: 101406, Қарағанды облысы, Теміртау қаласы, Республика даңғылы, №67а ғимарат.
 

2 тарау. Мемлекеттік мекеменің заңды мәртебесі

 
8. Мемлекеттік мекеменің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес дербес балансы, банктерде шоттары, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген және мемлекеттік мекеменің атауы бар бланкілері, мөрлері болады.
 
9. Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайларды қоспағанда, мемлекеттік мекеме басқа заңды тұлғаны құра алмайды, сондай-ақ оның құрылтайшысы (қатысушысы) бола алмайды.
 
10. Мемлекеттік мекеме өз міндеттемелері бойынша өз билігіндегі ақшамен жауап береді. Мемлекеттік мекемеде ақша жеткіліксіз болған кезде оның міндеттемелері бойынша Қазақстан Республикасы немесе әкімшілік-аумақтық бөлініс тиісті бюджет қаражатымен субсидиарлық жауаптылықта болады.
 
11. Мемлекеттік мекемелердің азаматтық-құқықтық мәмілелері олар Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшелерінде міндетті тіркелгеннен кейін күшіне енеді. Мемлекеттік мекеменің қаржы-шаруашылық қызметін осы тарауда және өзге де құқықтық актілерде көрсетілген барлық туындайтын функциялары бар мемлекеттік мекеменің басқару органы жүзеге асыра алады.
 
3 тарау. Мемлекеттік мекеме қызметінің мәні мен мақсаттары 
 
12. Мемлекеттік мекеме қызметінің мәні: жеке адамның, қоғамның, мемлекеттің мүддесі үшін оқыту және тәрбиелеу; баланың жеке басының жан-жақты дамуы үшін қолайлы жағдайлар жасау; білім алушылардың өз бетінше білім алуға және қосымша білім алуға қажеттілігін қанағаттандыру.
 
13. Мемлекеттік мекеме қызметінің мақсаты:
 
1) Қазақстан Республикасының Конституциясында кепілдік берілген азаматтардың белгіленген жалпыға міндетті білім беру стандарттарын тегін орта білім алу құқығын іске асыру;
 
2) жалпы білім беру бағдарламаларын сапалы меңгеруді қамтамасыз ету;
 
3) мәдениет деңгейі жоғары, қоғам өміріне бейімделген, тереңдетілген және кеңейтілген білім беру бағдарламаларын саналы түрде таңдауға және игеруге дайын зияткерлік тұлғаны қалыптастыру;
 
4) кәсіптік оқытуға бағытталған пәндер бойынша оқушыларды даярлау.
 
14. Мемлекеттік мекеме өз мақсаттарына қол жеткізу үшін мынадай қызмет түрлерін жүзеге асырады: бастауыш, негізгі және жалпы орта, қосымша білім беру. Мекеме мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласында білім беру қызметтерін көрсетеді (шағын орталық, мектепалды сыныптар). Қызметтің барлық түрлері "Рұқсаттар және хабарламалар туралы"Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 16 мамырдағы № 202 Заңында көзделген рәсімдер орындалғаннан кейін көрсетіледі.:
 
мемлекеттік мекеме қызметінің негізгі міндеттері:
 
1) ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға, дамытуға, қалыптастыруға бағытталған сапалы білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау;
 
2) жеке тұлғаның шығармашылық, рухани және физикалық мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру, жеке тұлғаның дамуына жағдай жасау арқылы зияткерлікті байыту;
 
3) азаматтыққа және патриотизмге, өз Отанына, Қазақстан Республикасына сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халық дәстүрлерін қастерлеуге, Конституцияға қайшы және қоғамға қарсы кез келген көріністерге төзбеуге тәрбиелеу;
 
4) белсенді азаматтық ұстанымы бар жеке адамды тәрбиелеу, республиканың қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өміріне қатысу қажеттілігін, жеке адамның өз құқықтары мен міндеттеріне саналы көзқарасын қалыптастыру;
 
5) отандық және әлемдік мәдениеттің жетістіктеріне баулу; қазақ халқының және республиканың басқа да халықтарының тарихын, әдет-ғұрпы мен дәстүрлерін зерделеу; мемлекеттік, орыс ,шетел (ағылшын, неміс) және басқа да тілдерді меңгеру;
 
6) педагог қызметкерлердің әлеуметтік мәртебесін арттыруды қамтамасыз ету;
 
7) қоғам мен экономиканың қажеттіліктеріне жауап беретін білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесінің жұмыс істеуі болып табылады;
 
8) оқытудың жаңа технологияларын, оның ішінде кредиттік, қашықтықтан, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу және тиімді пайдалану;
 
9) жалпы оқыту, жұмыс орны бойынша оқыту және еңбек нарығының қажеттіліктері арасындағы өзара байланысты қамтамасыз ететін және әркімге білім мен құзыреттілікке негізделген қоғамда өзінің жеке әлеуетін барынша пайдалануға көмектесетін өмір бойы оқыту жүйесін дамыту;
 
10) білім алушылардың кәсіби уәждемесін қамтамасыз ету;
 
11) ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдардың білім алуы үшін арнайы жағдайлар жасау;
 
12) мәдениет деңгейі жоғары, қоғам өміріне бейімделген, кәсіптік білім беру бағдарламаларын саналы түрде таңдауға және меңгеруге дайын зияткерлік тұлғаны қалыптастыру;
 
13) неғұрлым қабілетті және даярланған оқушыларға жалпы орта білімнің жалпы білім беру бағдарламаларын сапалы меңгеру үшін оңтайлы жағдайлар жасау;
 
14) кәсіптік оқытуға бағытталған пәндер бойынша оқушыларды даярлау;
 
мемлекеттік мекеме базасында ғылыми-әдістемелік ұсынымдарды, жаңа үлгідегі оқу-тәрбие мекемелерінің модельдерін, оқу қызметінің құрылымын, мазмұны мен ұйымдастыру нысандарын тәжірибелік тексеру жүзеге асырылады;
 
Қазақстан Республикасының заңнамасына және осы Жарғыға сәйкес келесі ақылы білім беру қызметін көрсету:
 
1) қосымша білім беру бағдарламалары бойынша оқыту;
 
2) пәндердің арнайы курстары мен циклдерін қосымша оқыту бойынша;
 
3) жекелеген білім алушылармен жеке тәртіппен оқу жоспары бойынша сағат санынан артық пәндер бойынша қосымша сабақтар өткізу;
 
4) Оқушылармен пәндерді қосымша тереңдетіп оқыту бойынша (Мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттардың тиісті білім беру бағдарламаларының шеңберінен тыс);
 
5) тегін білім беру қызметтерінің кепілдік берілген көлеміне кірмейтін өзге де білім беру қызметтері;
 
негізгі қызметтің орнына ақылы қызметтер көрсетілмейді.
Мемлекеттік мекеменің ақылы қызметтерінің бағалары Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен бекітілуге жатады;
 
дамытушы оқытудың жаңа мазмұнын, оны енгізу нысандары мен әдістерін іздеу, әзірлеу, эксперименттік оқу жоспарларын, бағдарламалары мен факультативтік курстарын апробациялау. Оқу процесін ұйымдастыру, басқару осы Жарғыға сәйкес жүзеге асырылады;
 
оқу-тәрбие қызметі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары негізінде әзірленген және жалпыға міндетті негізгі және қосымша бағдарламаларды игеруді іске асыратын оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылады. Мемлекеттік мекеменің бағдарламалары мемлекеттік жалпы білім беретін мектептердің Үлгілік бағдарламаларына сүйенеді;
 
мемлекеттік мекеме "білім туралы"Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген шекте оқытудың нысандарын, құралдары мен әдістерін дербес таңдауда. Мемлекеттік мекеменің білім беру процесін жүзеге асыру үшін жылдық жұмыс оқу жоспарын және оқу сабақтарының кестесін әзірлейді және бекітеді;
 
лицей компоненті қамтамасыз етіледі:
 
1) оқыту бейіндерінің әрбір лицейінің жеке таңдауымен, жеке даму бағдарламасымен, оқытудың инновациялық әдістемелері мен технологияларын пайдаланумен;
 
2) лицейдің мақсаттары мен міндеттеріне жауап беретін қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыру үшін жаңа оқу бағдарламаларын, бейіндік пәндерді енгізу арқылы жүзеге асырылады;
 
мемлекеттік мекеме әр сыныпқа 4 сағат есебінен факультативтерге және оқушылардың таңдауы бойынша қосымша курстарды ұйымдастыруға, сондай-ақ үйірмелер, студиялар, ғылыми қоғамдар және басқаларды ұйымдастыру үшін әр сыныпқа 0,25 мұғалім ставкасына, сондай-ақ біліктілігі жоғары мамандармен шарт негізінде жекелеген курстар мен лекцияларды төлеу үшін 1500 сағат есебінен қаражат бөлінеді жылына мектепке барады. Таңдау бойынша факультативтік сабақтар мен курстар топтарда кемінде 10 адам болған кезде өткізіледі;
 
оқыту тілі Орыс тілі болып табылады;
 
оқу жұмыс жоспарының вариативті бөлігі қамтамасыз етіледі:
 
1) жеке таңдау, Жеке даму бағдарламасы, оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану арқылы жүзеге асырылады;
 
2) мекеменің мақсаттары мен міндеттеріне жауап беретін қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыру үшін пәндерді дамытатын жаңа оқу бағдарламаларын енгізу арқылы жүзеге асырылады;
 

4 тарау. Мемлекеттік мекемені басқару

 
17. Мемлекеттік мекемені жалпы басқаруды Қарағанды облысы білім басқармасының "Теміртау қаласының білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі жүзеге асырады.
 
18. Қарағанды облысының әкімдігі мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату туралы шешім қабылдайды.
 
"Қарағанды облысының экономика басқармасы" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мынадай функцияларды жүзеге асырады:
 
1) коммуналдық мемлекеттік мекемеге мүлікті бекітіп береді;
 
2) мемлекеттік мекеменің жарғысын, оны енгізуді, өзгертуді және толықтыруды бекітеді.
 
Қарағанды облысы Білім басқармасының "Теміртау қаласының білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен мынадай функцияларды жүзеге асырады:
 
1) мемлекеттік мекеменің директорын тағайындайды;
 
2) мемлекеттік мекеменің қаржыландыру жоспарын бекітеді;;
 
3) мемлекеттік мекеме мүлкінің сақталуына бақылауды жүзеге асырады;
 
4) мемлекеттік мекеменің басқару органдарының құрылымын, қалыптастыру тәртібін және өкілеттіктерінің мерзімін, мемлекеттік мекеменің шешімдер қабылдау тәртібін анықтайды;;
 
5) мемлекеттік мекеме директорының құқықтарын, міндеттерін және жауапкершілігін, оны атқаратын қызметінен босатудың негіздерін белгілейді;
 
6) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік мекеменің штат санын, тарифтеу тізімдерін және өзге де Қаржы-шаруашылық құжаттамасын келіседі;;
 
7) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органға мемлекеттік мекемеге берілген немесе өзінің шаруашылық қызметінің нәтижесінде сатып алған мүлікті алып қоюға немесе қайта бөлуге жазбаша келісім береді;
 
8) мемлекеттік мекеменің құрылтайшысына мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату туралы ұсыныстар енгізеді;
 
9) өзіне осы жарғымен және Қазақстан Республикасының өзге де заңнамасымен жүктелген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
 
19. Мемлекеттік мекеменің директорын білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тағайындау қағидаларына сәйкес Қарағанды облысы Білім басқармасының "Теміртау қаласының білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің басшысы қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
 
20. Мемлекеттік мекеменің директоры мемлекеттік мекеменің жұмысын ұйымдастырады және оған басшылық жасайды, Қарағанды облысы білім басқармасының "Теміртау қаласының білім бөлімі" мемлекеттік мекемесіне тікелей бағынады және мемлекеттік мекемеге жүктелген міндеттердің орындалуы мен оның өз функцияларын жүзеге асыруы үшін дербес жауапты болады.
 
21. Мемлекеттік мекеменің директоры дара басшылық қағидаттарында әрекет етеді және мемлекеттік мекеме қызметінің мәселелерін Қазақстан Республикасының заңнамасымен және осы Жарғымен айқындалатын өз құзыретіне сәйкес дербес шешеді.
 
22. Мемлекеттік мекеме директорының мемлекеттік мекеменің жарғыдан тыс қызметті жүзеге асыруына бағытталған іс-әрекеттері Еңбек міндеттерін бұзу болып табылады және тәртіптік және материалдық жауаптылық шараларын қолдануға әкеп соғады.
 
23. Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мемлекеттік мекеменің директоры:
 
1) мемлекеттік мекеме атынан сенімхатсыз әрекет етеді;
 
2) мемлекеттік органдарда, өзге де ұйымдарда мемлекеттік мекеменің мүдделерін білдіреді;
 
3) шарттар жасасады. 
 
4) сенімхаттар береді;
 
5) мемлекеттік мекеменің іссапарлар, тағылымдамалар, қызметкерлерді қазақстандық және шетелдік оқу орталықтарында оқыту және қызметкерлердің біліктілігін арттырудың өзге де түрлері жөніндегі жоспарларын бекітеді;
 
6) банк шоттарын ашады;
 
7) барлық қызметкерлер үшін міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;
 
8) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік мекеменің қызметкерлерін жұмысқа қабылдайды және жұмыстан босатады;
 
9) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мемлекеттік мекеме қызметкерлеріне көтермелеу шараларын қолданады және тәртіптік жаза қолданады; ;
 
10) өзінің орынбасарлары мен мемлекеттік мекеменің өзге де басшы қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттік аясын айқындайды; ;
 
11) сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы сақтау бойынша жұмысты ұйымдастырады, оның ішінде білім беру ұйымында сыбайлас жемқорлықтың профилактикасы және алдын алу бойынша шаралар қабылдайды;
 
12) Қазақстан Республикасының заңнамасымен, осы жарғымен және Қарағанды облысы білім басқармасының "Теміртау қаласының білім бөлімі" мемлекеттік мекемесімен өзіне жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады.
 

5 тарау. Мемлекеттік мекеменің мүлкін құру тәртібі

 
 
24. Мемлекеттік мекеменің мүлкін құны оның теңгерімінде көрсетілетін заңды тұлғаның активтері құрайды. Мемлекеттік мекеменің мүлкі мыналардың есебінен қалыптастырылады:
 
1) оған құрылтайшы берген мүлік;
 
2) өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда);;
 
3) Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
 
25. Мемлекеттік мекеме өзіне бекітіліп берілген мүлікті және өзіне смета бойынша бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзге де тәсілмен билік етуге құқылы емес.
 
26. Мемлекеттік мекеменің қызметі Қарағанды облысының бюджетінен қаржыландырылады.
 
27. Мемлекеттік мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бухгалтерлік есеп жүргізеді және есептілік ұсынады. Бухгалтерлік есепті және мемлекеттік мекеме үшін есептілікті ұсынуды барлық туындайтын функциялары бар мемлекеттік мекеменің басқару органы жүзеге асыра алады.
 
28. Мемлекеттік мекеменің қаржы-шаруашылық қызметін тексеру және тексеру Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.
 

6 тарау. Мемлекеттік мекемедегі жұмыс тәртібі

 
 
29. Мемлекеттік мекеменің жұмыс тәртібі ішкі еңбек тәртібі қағидаларымен белгіленеді және Қазақстан Республикасы Еңбек заңнамасының нормаларына қайшы келмеуге тиіс.
 

7 тарау. Құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі

 
 
30. Мемлекеттік мекеменің құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу "Қарағанды облысының экономика басқармасы" мемлекеттік мекемесінің шешімі бойынша жүргізіледі және "заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу туралы"Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес аумақтық әділет органдарында мемлекеттік тіркеу рәсімінен өтеді.
 

8 тарау. Мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату шарттары

 

31. Коммуналдық мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру Қарағанды облысы әкімдігінің шешімі бойынша жүргізіледі.
 
32. Мемлекеттік мекеме заң актілерінде көзделген басқа да негіздер бойынша таратылады.
 
33. Мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыруды және таратуды "Қарағанды облысының білім басқармасы"мемлекеттік мекемесімен келісім бойынша Қарағанды облысының әкімдігі жүзеге асырады.
 
34. Таратылған мемлекеттік мекеменің кредиторлардың талаптарын қанағаттандырғаннан кейін қалған мүлкін "Қарағанды облысының экономика басқармасы"мемлекеттік мекемесі қайта бөледі.
 
35. Таратылған мемлекеттік мекеменің ақшасы, осы заңды тұлғаның мүлкін өткізу нәтижесінде алынған қаражатты қоса алғанда, кредиторлардың талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған ақша тиісті бюджеттің кірісіне есептеледі.
 

9 тарау. Мемлекеттік мекеменің филиалдары мен өкілдіктері туралы мәліметтер

 
36. Мемлекеттік мекеменің филиалдары мен өкілдіктері жоқ.
Новости