I. Мектепті дамыту Паспорты
«Қоянды негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
(Жарлық бойынша білім беруді ұйымдастыру атаулары)
2020-2025 жылдарға
МДБ нормативті-құқықтық қолдау |
|
Миссия |
Бәсекеге қабілетті, білімді, сыни ойлайтын, шығармашыл, жаһандық әлемдегі өзгерістерге бейім, ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген тұлға қалыптастыру |
МДБмақсаты |
Білім беру жүйесінде сапалы білім беруде тең қол жеткізуді қамтамасыз ету, қарқынды өзгеріп жатқан әлемнің жағдайындағы ғылыми зияткер, дене бітімі және рухани-адамгершілігі дамыған, табысты азаматты қалыптастыру. |
МДБміндеттері
|
Білім сапасына мониторинг жүргізу 1-стратегиялық бағыт. «Білім беру сапасын дамыту»
2-стратегиялық бағыт. «Адами ресурстарды дамыту».
3-стратегиялық бағыт. «Басқарудың алқалы формасын дамыту»
4-стратегиялық бағыт. «Оқу процесіне жағдай жасау»
5-стратегиялық бағыт. «Мектептің жеке ерекшеліктері» Бағыттың атауын жазу
|
МДБ күтілетін нәтижелері (Нысаналы индикаторлар және МДБ көрсеткіштері)
|
Рухани-адамгершілік құндылықтары дамыған, денсаулығы нығайған тұлға қалыптасады.
1-стратегиялық бағыт. «Білім беру сапасын дамыту»
2-стратегиялық бағыт. «Адами ресурстарды дамыту».
3-стратегиялық бағыт. «Басқарудың алқалы формасын дамыту»
4-стратегиялық бағыт. «Оқу процесіне жағдай жасау»
5-стратегиялық бағыт. «Мектептің жеке ерекшеліктері»
|
МДБ Бағдарламасыдамуының негізгі бағыттары |
1.Білім беру мекемесін дамытуда нормативтік-құқықтық құжаттармен қамтамасыз ету. 2.Білім беру стандарт талаптарын және тәрбие міндеттерін жүзеге асыру үшін негізгі және жалпы орта білім беру мазмұнын өзгерту. 3.Мұғалімдер мен оқушылар жұмысының бағалау жүйесі мен критерийлерін жаңарту. 4.Білім беру мекемесінің материалдық-техникалық базасын жетілдіру. 5. Білім беру үдерісіне қатысушылардың өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету. 1-стратегиялық бағыт. «Білім беру сапасын дамыту». 2-стратегиялық бағыт. «Адами ресурстарды дамыту». 3-стратегиялық бағыт.«Басқарудың алқалы формасын дамыту». 4-стратегиялық бағыт.«Оқу процесіне жағдай жасау».
|
Бағдарламаны іске асыру мерзімі |
2020 -2025 жж.
|
МДБ орындауды ұйымдастыру және бақылау |
маусым, желтоқсан
|
ІІ. Білім беруді ұйымдастыру туралы ақпараттық анықтама
Білім беруді ұйымдастырудың жалпы сипаттамасы:
Толық атауы: |
«Қоянды негізгі орта мектебі» коммуналдықмемлекеттікмекемесі |
Заңды мекенжайы: |
100115, Қарағанды облысы, Абай ауданы, Дзержинский ауылдық округі, Қоянды ауылы, Тәуелсіздік көшесі, 7-құрылыс.
|
Телефон: |
8 (72153) 40116 |
Мекеме түрі: |
Мемлекеттік орта білім беру ұйымы(бастауыш, негізгі орта, жалпы орта) |
Оқыту тілі: |
аралас |
Құрылыс салынған жылы: |
1974 жыл |
Соңғы күрделі жөндеуден өткен жыл: |
2014 (мектеп шатырын жаңалау) |
Қабаттар саны |
1 |
Ғимарат аумағы: |
245,5 м |
Мектептің жобалық сиымдылығы: |
70адам |
ІІІ. Мектеп қызметін талдау
Соңғы жылдары мектебіміз оқыту үрдісіне заманауи технологияларды және вариативті оқыту бағдарламаларын енгізіп, қарқынды дамуда. Қазіргі кезеңде мектебімізде бірнеше проблемалар орын алуда.
Саралай келе, жұмыстың кемшін тұстары да, шешілмеген өзекті мәселелері де анықталды. Оларды шешу үшін мектебіміздің даму әлеуетінің күшті және әлсіз жақтарын, мүмкіндіктері мен қауіп-қатерін анықтауға негізделгенсапалы талдау қажеттігі туындады.
Зерттеуге сәйкес көрсеткіштердің сипаттамасы. SWOT талдау және диагностикалық құралдарға сәйкес анықталған проблемалардың тізімі
Мықты жақтары |
Әлсіз жақтары |
|
|
Мүмкіндіктері |
Қауіп-қатер |
|
1Кабинеттерде ПИК тің болғанымен олардың интернет желісіне мүлдемқосылмауы 2. Педагогтардың 2-3 жылдан кейін қалалық мектептерге ауысып кетуі 3. Оқушылардың аз болуына байланысты бәсекелестің болмауы 4.
|
білім беру мен оқытуды талдау
Педагогикалық кадрлардың сапалық құрамы туралы ақпарат (жасы)
№ |
Педагогтар жасы |
саны |
Үлесі (%) |
1 |
30 жасқа дейін |
6 |
35 |
2 |
31 - 45 жас |
8 |
47 |
3 |
46 – 60 жас |
3 |
18 |
4 |
60 жастан жоғары |
0 |
0 |
|
Барлығы: |
17 |
|
№1 кесте. Мектеп мұғалімдерінің жас бойынша құрамы: 30 жасқа дейін - 6, 40 жасқа дейін - 8, 60 жасқа дейін -3, 60 жастан жоғары - 0. Кестеден байқағанымыздай, педагогтардың жас ерекшелігі орта жастан төмен, ұжымның басты бөлігі еңбекке жарамды.
Анықталған проблема:
- Мектепке келген жас мамандар бірнеше жыл істеггеннен кейін ауылда интернет желісі болмағандықтан қалаға ауысып кетуі
Шешу жолдары:
-Мамндарды ұстап тұру үшін байланыс желісін қалыпқа келтіру керек. Ол үшін жергілікті әкімдікпен және де байланы операторлармен келісім жолдарын қарастыру керек .
№ 2 кесте
Педагогикалық кадрлардың сапалық құрамы туралы ақпарат
(Мұғалімдерді жұмыс тәжірибесі бойынша бөлу)
|
Мұғалімнің тәжірибесі |
саны |
үлесі (%) |
1 |
3 жылға дейін |
6 |
35 |
2 |
4 - 8 |
3 |
18 |
3 |
9 – 15 |
1 |
6 |
4 |
16 – 20 |
2 |
12 |
5 |
21 – 25 |
4 |
23 |
6 |
26 - 30 |
1 |
6 |
7 |
31 – 35 |
0 |
0 |
8 |
36 - 40 |
0 |
0 |
9 |
40 жылдан жоғары |
0 |
0 |
|
Барлығы: |
17 |
100 |
№ 2 кесте. Барлығы 17мұғалім қызмет етеді. Оның ішінде: 3 жылға дейін - 6, 4-8 жыл аралығында - 3, 9-15 жыл аралығында - 1, 16-20 жыл аралығында - 2, 21-25 жыл аралығында - 4, 26-30 жыл аралығы -1, 31-35 жыл аралығы - 0, 36-40 жыл аралығы - 0мұғалім. Кестеден байқағанымыздай, мектеп мұғалімдерінің көп пайызының еңбек өтілі3жылға дейіңгі және 4-8және 9-15 жылды қамтиды. Яғни жаңа педагогикалық идеяларды жүзеге асыруға, мектепте қалыптасқан дәстүрлерді сақтап, мектептің ілгері қарай дамуына оң ықпалын тигізетін мамандар мектепте жеткілікті деген тұжырым шығады.
Анықталған проблема:
- Мектепке келген жас мамандар бірнеше жыл істеггеннен кейін ауылда интернет желісі болмағандықтан қалаға ауысып кетуі
Шешу жолдары:
-Мамндарды ұстап тұру үшін байланыс желісін қалыпқа келтіру керек. Ол үшін жергілікті әкімдікпен және де байланы операторлармен келісім жолдарын қарастыру керек .
№ 3кесте
Педагогикалық кадрлардың сапалық құрамы туралы ақпарат
(Педагогтарды біліктілік деңгейлері бойынша бөлу)
Жалпы педагогтар |
Өлшеу бірлігі |
Оның ішінде санаты бойынша |
Оның ішінде шеберлік деңгейі бойынша |
|||||||||
барлығы |
жоғары |
бірінші |
екінші |
санатсыз |
барлығы |
педагог-модератор |
педагог-сарапшы |
педагог-зерттеуші |
педагог-шебер |
|
||
17 |
чел |
12 |
1 |
3 |
1 |
7 |
5 |
4 |
1 |
- |
- |
|
% |
71 |
8 |
25 |
8 |
58 |
29 |
80 |
20 |
- |
- |
|
Жалпы педагогтар |
Өлшеу бірлігі |
Оның ішінде білім деңгейі |
||||
Орта-арнаулы/ техникалық және кәсіби |
Орта білімнен кейінгі білім |
жоғары |
жоғары оқу орынынан кейінгі (магистратура) |
жоғары оқу орынынан кейінгі (докторантура PhD) |
||
17 |
Адам |
6 |
- |
11 |
- |
- |
% |
35 |
|
65 |
|
|
№ 3 кесте.Мектепте жоғары санатты 1 мұғалім, бұл мұғалімдер санының 6% -ын құрайды, бірінші санатты 3 мұғалім, бұл мұғалімдердің 18%-ын құрайды, екінші санатты 1 мұғалім, бұл мұғалімдердің 6%-ын құрайды, педагог-сарапшы 1 мұғалім, бұл мұғалімдердің 6%-ын құрайды, және педагог-модератор 4 мұғалім, бұл мұғалімдердің 24%-ын құрайды, Ал педагогтардың білім беру деңгейлері бойынша 65%-ды жоғары білімді мұғалімдер құрайды.
Анықталған проблема:
- Мұғалімдердің санатқа өтінім беруінің және өзіне деген сенімсіздіктерінің басымдылығы.
-Авторлық оқу-әдістемелік құралдардың, бағдарламалардың, әдістемелік ұсынымдардың аздығы.
Шешу жолдары:
- Өз білімдерін жетілдіруіне және де тест жұмыстарына дайындалуына қолдау көрсету
- Мұғалімдердің кәсіби әлеуетін арттыру мақсатында «Үздік сынып жетекші», «Үздік жас маман», «Жыл мұғалімі» кәсіби байқаулары өткізу.
№ 4 кесте
Білім көтеру курстарынан өту туралы ақпарат
№ |
Бағыты |
Атауы |
Жалпы педагогтар
|
Оның ішінде курстан өткендер (саны) |
Ұйымдарда |
Не прошли обучение |
||
ЦПМ (саны) |
«Өрлеу» (саны) |
саны |
% |
|||||
1 |
Оқытудағы әдістеме және технология |
«Тиімді оқыту» (3 (базалық) деңгей |
17 |
2 |
- |
2 |
15 |
90 |
«мектептегі көшбасшы мұғалім» (2 (негізгі) деңгей |
- |
- |
- |
|||||
«Педагогикалық қауымдастықтағы көшбасшы мұғалім» (1 (ілгері) деңгей |
- |
- |
- |
|||||
2 |
Мектептегі менеджмент және көшбасшылық (мектеп басшыларына арналған 9-айлық курс) |
ҚР білім беру мекемелері басшыларының бағдарламасы (толық жинақты мектептер) |
17 |
1 |
1 |
|
16 |
98 |
3 |
Орта білім берудің жаңартылған мазмұны (бастауыш, негізгі, жоғары мектептегі пәндер мазмұны және бағалау) |
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Бастауыш сынып» |
4 |
4 |
2 |
2 |
- |
- |
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Қазақ тілі мен әдебиеті» |
2 |
2 |
1 |
1 |
- |
- |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Орыс тілі мен әдебиеті» |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
- |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Ағылшын тілі» |
1 |
1 |
- |
1 |
- |
- |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Математика» |
1 |
1 |
- |
1 |
- |
- |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Физика» |
1 |
1 |
- |
1 |
- |
- |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Химия» |
1 |
1 |
- |
1 |
- |
- |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Биология» |
1 |
1 |
- |
1 |
- |
- |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «География» |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
- |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Тарих» |
1 |
1 |
- |
1 |
- |
- |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Информатика» |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
- |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Көркем еңбек» |
1 |
1 |
- |
1 |
- |
- |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Дене тәрбиесі» |
2 |
1 |
1 |
- |
1 |
50 |
||
4 |
Бағалау бойынша тапсырмаларды әзірлеу және сараптау (Негізгі және жоғары мектептің 10 пәні)) |
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Қазақ тілі мен әдебиеті» |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
- |
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Орыс тілі мен әдебиеті» |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
- |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Ағылшын тілі» |
1 |
- |
- |
- |
- |
75 |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Математика» |
1 |
- |
- |
- |
1 |
100 |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Физика» |
1 |
- |
- |
- |
1 |
100 |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Химия» |
1 |
- |
- |
- |
1 |
100 |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Биология» |
1 |
- |
- |
- |
1 |
100 |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «География» |
1 |
- |
- |
- |
1 |
100 |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Тарих» |
1 |
- |
- |
- |
1 |
100 |
||
Пән бойынша мұғалімдерді оқыту бағдарламасы «Информатика» |
1 |
- |
- |
- |
1 |
100 |
||
5 |
Мектеп жаттықтырушылары мен үйлестірушілері |
"Мұғалім тәжірибесіндегі Рефлексия" (оқыту мен оқытудың әдістемесі мен технологиялары бойынша мектеп тренерлері) |
17 |
1 |
- |
1 |
- |
100 |
"Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеулер" (зерттеу бойынша мектеп тренерлері) |
- |
- |
- |
- |
-- |
|||
Критериалды бағалау бойынша мектеп үйлестірушілері |
- |
- |
- |
- |
- |
|||
6 |
Орта білім берудің жаңартылған мазмұны (Мектеп басшыларына арналған 5 күндік) |
Мектеп директорларын оқыту бағдарламасы |
1 |
1 |
- |
1 |
- |
100 |
Оқу-әдістемелік жұмыс жөніндегі директор орынбасарларын оқыту бағдарламасы |
1 |
- |
- |
|
1 |
100 |
||
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарларын оқыту бағдарламасы |
2 |
- |
- |
- |
- |
100 |
||
7 |
Мектеп психологтары |
Мектеп психологтарын оқыту бағдарламасы |
1 |
- |
- |
- |
- |
|
Мектептегі кәсіптік бағдар берушілерді оқыту бағдарламасы |
- |
- |
- |
- |
|
№ 4 кесте.
Бүгінгі таңда Қоянды негізгі орта мектебінде 17 мұғалім еңбек етеді. Мұғалімнің 2-і «Оқытудың әдісі мен технологиясы» курсынан өткен: «Тиімді оқыту» - 6, «Мұғалімнің мектепте көшбасшы болуы» - 1, «Мұғалімнің педагогикалық қоғамда көшбасшы болуы» - 1, «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу және сараптау» курсынан бастауыш және орта мектептің 2 пәні бойынша 15 мұғалім өткен. «Мектеп тренерлері мен үйлестірушілері» курсынан «Мұғалімнің іс-тәжірибесіндегі рефлексия» (оқыту және оқыту әдістері мен технологиялары бойынша мектеп тренерлері) бойынша 1 мұғалім курстан өткен. «Оқушылардың жаратылыстану-ғылыми және оқу сауаттылығын, креативті ойлауын дамыту» курсынан 1 мұғалім өтті.
Анықталған проблема:
-Мектеп мұғалімдерінің білім беруде қолданылатын әдістер мен технологияларды жетік меңгермеуі;
-Орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде пән мұғалімдерінің арнайы курстардан толық өтпеуі;
-Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау (бағалау тапсырмаларын әзірлеу, сараптау) жүйесінің толық қамтылмауы.
Шешу жолдары:
-«Ұстаз шеберханасы» педагогикалық шеберханасын ұйымдастыру;
-Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған семинарлар ұйымдастыру.
№ 5 Кесте
Соңғы 3 жылдағы мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік және ғылыми-зерттеу қызметі
2017-2018, 2018-2019, 2019-2020 оқу жылы
№ |
Мұғалімнің тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда) |
Оқу жылы |
Мақала атауы |
Жоба атауы |
Оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар, бағдарлама, әдістемелік ұсынымдар т.б атауы |
Шығу |
1 |
Алипбекова Зере Жаксылыковна |
2017-2018 |
«Оғыз мемлекті» |
Әдістемелік вернисаж |
Әдістемелік ұсыным |
ХҮ облыстық байқаудың материалдары жинағы |
2018-2019 |
Табиғат тағдыры-адам тағдыры |
Ғылыми-тәжірибелік конференция |
Әдістемелік ұсыным |
Ө.А.Байқоңыров атындағы республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары жинағы |
||
3 |
Мазбаева Марал Кырыкбаевна |
2017-2018 |
Оқушылардың ғылыми-жаратылыстану функционалдық сауаттылығын дамыту – тұлға құзіреттілігін қалыптастырудың негізі |
Ғылыми-тәжірибелік конференция |
Оқу-әдістемелік құралдар |
Ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары жинағы |
4 |
Қанағатқызы Айгерим |
2017-2018 |
«Сүт қалай ұйықтады?» |
Қазақстандық орта мектептерде тәрбие мен білім беру ізденіс және даму перспективалары |
Әдістемелік оқу құралы |
Мектеп мұғалімдеріне арналған жинақ |
5 |
Жұмакелд Айжан |
2017-2018 |
Орта мектепте Сұлтанмахұт Торайғыров өмірі мен шығармашылығының үлгілерін оқыту мәселелері |
Республикалық ғылыми-практикалық конференциясы |
Оқу-әдістемелік құралдар |
Ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары жинағы |
2018-2019 |
«Әдептілік, ар-ұят – адамдықтың белгісі» |
Облыстық ғылыми-практикалық семинар |
Оқу-әдістемелік құралдар |
Облыстық ғылыми-практикалық семинар материалдары жинағы |
||
6 |
Саттаров Темиргали Карабатырович |
2017-2018 |
«Сабақ барысында жағымды психологиялық ақуал орнату» |
Қазақстан Республикасының президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақаласындағы «туған жер» жобасын жүзеге асыру мақсатында өткен «туған жерге туыңды тік!» атты республикалық байқауы |
Әдістемелік ұсыным |
«Туған жерге туыңды тік!» атты республикалық байқауы материалдар жинағы |
2017-2018 |
«Ата-аналар жиналысы» |
Вернисаж ХҮ облыстық байқауының |
«Әдістемелік әзірлеме» |
ХҮ облыстық байқауының материалдары әдістемелік жинағы |
||
7 |
Агайдарова Гулшат Раимкуловна |
2017-2018 |
«Оқушылардың бойындағы рухани адамгершілік қасиеттерін арттыру жолында мұғалімнің рөлі» |
Қазақстан Республикасының президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақаласындағы «туған жер» жобасын жүзеге асыру мақсатында өткен «туған жерге туыңды тік!» атты республикалық байқауы |
Әдістемелік ұсыным |
«Туған жерге туыңды тік!» атты республикалық байқауы материалдар жинағы |
8 |
Жаркинбекова Тыныштык Каниевна |
2017-2018 |
«Алаш тағылымы – тәуелсіздік негізі» |
«Алаш мұраты және тәуелсіз Қазақстан» педагог қызметкерлердің республикалық ғылыми-практикалық конференциясы |
Мақала |
Педагог қызметкерлердің республикалық ғылыми-практикалық конференциясы материалдары жинағы |
2018-2019 |
«Абайдың оқудан оралуы». Қ. Аманжолов «Дариға, сол қыз». «Қазыбек би». «Бейбарыс Сұлтан» |
«Туған жерім - Сарыарқа». Қарағанды облысының білім беру ұйымдарында өлкетану және музей жұмыстарын ұйымдастыру бойынша әдістемелік нұсқаулық. |
Сценарийлер, тарихи-сахналық қойылымдар (әдістемелік нұсқаулық) |
Әдістемелік нұсқаулық жинағы |
||
9 |
Айғаным Елуқызы |
2017-2018 |
Математика сабағында жаңа әдіс-тәсілдердің тиімділігі |
Тәжірибе алмасу |
Мақала |
Өрлеу» аймақтағы білім газеті |
|
|
|
|
|
||
2017-2018 |
Example of creating video Using camtasia studio 8 |
Тәжірибе алмасу |
Мақала |
Журнал Актуальные проблемы современности |
||
10 |
Оразбаев Сергалы Серикович |
2018-2019 |
Кескіндеу арқылы заттардың формаларын түрлендіру |
Облыстық ғылыми-практикалық семинар |
Оқу-әдістемелік құралдар |
Облыстық ғылыми-практикалық семинар материалдары жинағы |
11 |
Тулеубаева Махбал |
2017-2018 |
«Таным» функционалдық сауаттылыққа бағытталған тапсырмалар |
«Қазақстан тарихы» пәні бойынша |
Жинақ |
«Қазақстан тарихы» пәні бойынша жинақ |
«Қазақ хандығының жойылуы» |
Тарих пәні бойынша жинақ әзірлемелері |
Тесттер |
Тарих пәні бойынша жинақ әзірлемелері жинағы |
|||
12 |
Мусаева Бактыгул |
2019-2020 |
Олимпиада |
Республикалық виртуалды-олимпиада |
Олимпиада |
Олимпиада |
13 |
Жақұлова Әсел Қуандыққызы |
|
«Жүйке жасушасының құрлысы» |
Биология |
Шығармашылық жұмыстармен бөлісу |
Yotub –та жарияланды |
14 |
Ашыкбаева Ардак Амангельдиновна |
2019-2020 |
«Табиғи ресурстарды игерумен байланысты проблемалар» |
География |
Шығармашылық жұмыстармен бөлісу |
Yotub –та жарияланды |
№ 5 кесте.Бұл кестеден мектеп мұғалімдерінің 38 % ғана жыл сайын ғылыми-зерттеу жұмыстарымен айналысатынын көреміз. Абай Құнанбаев атындағы №5 мектеп-гимназиясының мұғалімдерінің 38% мақалалар жазады, авторлық бағдарламалар жасап, оларды республикалық байқауларға, халықаралық конференцияларға ұсынады, «QAZAQ BILIMI», .«Қазақ тарихы», «Қазақ педагогикасы» журналдарына жариялайды.
Соңғы 3 жылда мектеп оқушылары мен мұғалімдердің оқу, ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелілігі
(пәндік олимпиадалар, ғылыми жарыстар, ғылыми-зерттеу жобалары, робототехника бойынша жарыстар және т. б.)
2017-2018, 2018-2019, 2019-2020 оқу жылы
№
|
Мұғалім-нің тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда) |
Оқу жылы |
Іс-шара атауы |
Жүлдегерлер саны |
||||
деңгей |
||||||||
Аудандық |
Қалалық |
Облыстық |
Республикалық |
Халықаралық |
||||
1 |
Айғаным Елуқызы |
2017-2018 |
|
|
1.«Жасыл ел» халықаралық форумы 2.Республикалық «Өнеге» интеллектуалды білім порталы 3.VI ашық аймақтық «Туған соқпақтар» виртуалды саяхат байқауы. 4. «Мамандықтар әлеміне жол ашамыз» 5.ҚР Шағын ғылым академиясы
|
|
|
5 |
2 |
Тусупбекова Салтанат Боранбаевна |
2017-2018 |
Пән олимпиадасы |
|
|
1.NIOРеспубликалық Ұлттық интернет-олимпиада 2. «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» |
|
7 |
2019-2020 |
Пән олимпиада |
|
«CLEVER 2019» облыстық олимпиада |
|
|
4 |
||
3 |
Алипбекова Зере Жаксылыковна |
2017-2018 |
Пән олимпиадасы |
|
1.ҚР ШҒА ОҚБ 48-ші ғылыми-практикалық конференциясы 2. Тарих тағлымы |
|
|
3 |
4 |
Оразбаев Сергалы Серикович |
2017-2018 |
|
|
Облыстық пән олимпиадасы |
|
|
6 |
5 |
Маралбаева Айгүл Ариповна |
2017-2018 |
|
|
1.Облыстық пән олимпиадасы 2.»Жасыл ел» халықаралық форумы |
|
|
3 |
6 |
Жұмакелд Айжан |
2017-2018 |
1.«Жемқорлыққа жол жоқ» шығармашылық байқауы 2.Серік Ақсұңқарұлының шығармашылығы 3. «Ана тілі сұлтаны-2017» |
|
1.«Дарынды балаға-талантты ұстаз» 2.»Мен мамандықтар әлемінде» |
«Дарынды балаға-талантты ұстаз» |
|
7 |
2019-2020 |
Пән олимпиадасы |
|
|
|
|
1 |
||
7 |
Жаркинбекова Тыныштык Каниевна |
2018-2019 |
Пән олимпиадасы |
|
|
1.«Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» байқауы, Астана қаласы 2. КИО Республикалық қашықтық олимпиадасы 3. NIO Республиалық Ұлттық интернет-олимпиадасы |
|
9 |
2019-2020 |
|
|
"Журналистика", " Қоғаммен байланыс" секциясынан өткен олимпиада |
|
|
1 |
||
8 |
Оспанова Гулзат Матыгуловна |
2017-2018 |
Пән олимпиадасы |
|
1.ҚР ШҒА ОҚБ 48-ші ғылыми-практикалық конференциясы |
|
|
4 |
9 |
Мазбаева Марал Кырыкбаевна |
2017-2018 |
Пән олимпиадасы |
|
1.ҚР ШҒА ОҚБ 48-ші ғылыми-практикалық конференциясы |
|
|
5 |
2019-2020 |
Пән олимпиадасы |
|
|
|
|
3 |
||
10 |
Жакулова Әсел Қуандыққызы |
2017-2018 |
Пән олимпиадасы |
|
1.ҚР ШҒА ОҚБ 48-ші ғылыми-практикалық конференциясы 2.«Эрудит-2017» 3. .«Жасыл ел» халықаралық форумы |
|
|
7 |
2019-2020 |
Пән олимпиадасы |
|
1.»Жас Дарын-2018» 2.Биология білгірі |
ҚР ШҒА ОҚБ |
|
4
|
||
11 |
Шүленбай Еркинбай |
2019-2020 |
СУМО GRAND Пән олимпиадасы |
|
|
|
|
3 |
12 |
Бөкен Азигул |
2019-2020 |
Пән олимпиадасы |
|
|
|
|
3 |
13 |
Ашыкбаева Ардак Амангельдиевна |
2019-2020 |
Пән олимпиадасы |
|
|
|
|
3 |
14 |
Тилегенова Ардак Еспеновна |
2019-2020 |
Пән олимпиадасы |
|
Интернет олимпиада |
|
«ПОНИ» байқауы |
4 |
15 |
Колдасова Гулзабира Маратовна |
2019-2020 |
Пән олимпиадасы |
|
|
КИО қашықтық олимпиадасы |
|
3 |
16 |
Саттаров Темиргали Карабатырович |
2017-2018 |
|
|
Республикалық форумның ІҮ Облыстық кезеңі «Мен мамандықтар әлемінде |
«Ақ қанат арман» мектеп оқушыларына араналған бүкілқазақстандық байқауы |
|
2 |
2018-2019 |
|
|
|
«Тарын» интернет олимпиада |
|
5 |
||
2019-2020 |
|
|
«Өзін-өзі тану» пәні олимпиадасы |
|
|
2 |
||
17 |
Тулеубаева Махбал |
2019-2020 |
Пән олимпиадасы |
|
|
|
|
3 |
18 |
Коккозова Ардак Муратовна |
2019-2020 |
Пән олимпиадасы |
|
|
"Абайтану олимпиадасы" |
|
3 |
19 |
Қызырата Нұрсұлтан |
2019-2020 |
|
|
|
«Ойзерек» интелектуалды порталы эссе байқауы |
|
2 |
20 |
Онтаева Алтын кайырбековна |
2019-2020 |
|
|
|
Ш Республикалық «Абай оқулары» |
|
1 |
21 |
Бердибекова Махаббат Опабековна |
2019-2020 |
|
|
1.ҚР ОҚ ШҒА
|
1.КИО қашықтық олимпиадасы 2.»Жарқын болашақ» |
|
4 |
22 |
Камысбаева Бейбит муратовна |
2019-2020 |
|
|
|
«Өзін-өзі тану» пән олимпиадасы |
|
1 |
№5 кесте.Пән мұғалімдері мектептегі қабілеті жоғары оқушыларды түрлі пән олимпиадаларға, интеллектуалдық сайыстарға қатыстырып, жүлделі орындарды иеленеді. Мектеп оқушылары қалалық, облыстық, республикалық сайыстармен қатар, халықаралық сайыстарға да қызығушылықпен қатысады. ХХІ ғасыр ақпараттандырылған заман болғандықтан, онлайн интернет олимпиадаларына да қатысатын оқушылардың санының артқандығын кестеден көруге болады. Дегенмен, бастауыш пән мұғалімдері, жаратылыстану-математика бағытындағы пәндер, ағылшын тілі пәндері мұғалімдерінің оқушыларды түрлі олимпиадаларға, ғылыми жарыстарға, ғылыми-зерттеу жобаларына қатыстыру деңгейі төмен.
№6 Кесте
Педагогикалық шеберлік байқауларына қатысуы
Мұғалімнің тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда) |
Сайыстың атауы |
Нәтиже |
Макерман Нұрболат |
1.Аудандық «Жыл мұғалімі» 2019 ж 2. Білім беру қызметкерлері арасында өткен 3.Педагогикалық оқулар 2019 жыл |
ІІ дәрежелі диплом ІІІ дәрежелі диплом
|
Кәкіш Амантай |
Абай Құнанбаевтың 175 жылдығына арналған білім беру қызметкерлері арасында өткен Педагогикалық оқулар 2020 жыл |
ІІІ дәрежелі диплом |
Машан Баршагул |
1.Білім беру қызметкерлері арасында өткен Педагогикалық оқулар 2019 жыл |
ІІІ дәрежелі диплом Мадақтама |
№7 кесте.Абай Құнанбаев атындағы №5 мектеп-гимназиясы мұғалімдері жыл сайын онлайн педагогикалық шеберлік байқауларына қатысады. Алайда, дәстүрлі түрде өткізілетін пәндік байқауларға қатысу деңгейі төмен.
Анықталған проблемалар:
-Мектеп мұғалімдерінің ғылыми-әдістемелік зерттеу жұмыстарға тартылу, пәндік байқауларға қатысу деңгейінің төмендігі;
- Мектеп оқушыларын түрлі олимпиадаларға, ғылыми жарыстарға, ғылыми-зерттеу жобаларына қатыстырудың аздығы.
Шешу жолдары:
- Мектепішілік олимпиадалар, ғылыми-зерттеу жобаларының жұмысын жүйелеу;
- Мектеп оқушыларының сұраныстарына арналған жобалар, таңдау курстарын ұйымдастыру.
№ 8 кесте
2019-2020 оқу жылының басындағы мұғалімдердің апталық жүктемесі
Аптадағы сағат саны |
Оқытушылар саны |
|
Оқу жылының басы |
Жүктеме (ставка) |
|
1 |
|
0,06 |
2 |
|
0,11 |
3 |
|
0,17 |
4 |
|
0,22 |
5 |
|
0,28 |
6 |
|
0,33 |
7 |
|
0,39 |
8 |
|
0,44 |
9 |
|
0,50 |
10 |
|
0,56 |
11 |
|
0,61 |
12 |
|
0,67 |
13 |
|
0,72 |
14 |
|
0,78 |
15 |
|
0,83 |
16 |
|
0,89 |
17 |
|
0,94 |
18 |
|
1,00 |
19-24 |
|
1,06-1,33 |
25-27 |
|
1,39-1,5 |
28-36 |
|
1,56-2 |
36 дан жоғары |
|
2 ден жоғары |
Барлығы |
|
|
№7 кесте. Мектеп мұғалімдерінің басым бөлігінің апталық жүктемесі-19-24 сағат.
№ 8 кесте
2019-2020 оқу жылының басындағы білім беру ұйымы әкімшілігінің апталық жүктемесі
Әкімшілік |
Апталық жүктеме (сағат) |
Жалпы жүктеме (ставка) |
Директор |
27 |
1 |
ОТҮ орынбасары |
0,5 |
1 |
ТІЖ орынбасары |
0,5 |
1 |
ӘШБ орынбасары |
40 |
1 |
… |
|
|
№8 кесте. Мектептің әкімшілік-ұйымдастыру штаты толық. Әр қызметкердің лауазымдық міндеттері белгіленген.
№ 9 кесте
Кабинет жүктемесі
№ |
Оқу кабинеттерінің атауы |
Оқу кабинеті (+/-) |
Сабақ жиынтығы мен типтік оқу жоспарына сәйкес апта сайынғы жүктеме (сағат) |
Оқу бөлмесімен үйлесу… |
||||||
барлығы |
Дс |
Сс |
Сб |
Бб |
Ж |
С |
||||
|
Қазақ тілі мен әдебиеті |
+ 3 |
100 |
6 |
6 |
7 |
6 |
6 |
- |
|
|
Орыс тілі мен әдебиеті |
+ |
60 |
12 |
12 |
12 |
12 |
12 |
|
|
|
Ағылшын тілі |
+ |
40 |
8 |
8 |
8 |
8 |
8 |
|
|
|
Математика |
+ |
100 |
12 |
12 |
12 |
12 |
12 |
|
40 |
|
Информатика |
+ |
34 |
6 |
6 |
8 |
9 |
5 |
|
|
|
Биология |
+ |
42 |
8 |
9 |
9 |
8 |
8 |
|
|
|
География |
+ |
24 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
Химия |
+ |
33 |
6 |
7 |
5 |
8 |
7 |
|
|
|
Физика |
+ |
36 |
6 |
8 |
6 |
9 |
7 |
|
|
|
Тарих |
+ |
66 |
12 |
12 |
12 |
12 |
12 |
|
6 |
|
Өзін-өзі тану |
+ |
20 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
|
|
АӘД |
+ |
5 |
3 |
|
2 |
|
|
|
|
|
Музыка |
- |
18 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
|
|
|
Робототехника |
+ |
5 |
2 |
2 |
1 |
|
|
|
|
|
Ұл балаларға арналған көркем еңбек шеберханасы |
+ |
18 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
|
|
|
Қыз балаларға арналған көркем еңбек шеберханасы |
+ |
18 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
|
|
|
Спортзал |
+ |
170 |
14 |
14 |
14 |
14 |
14 |
|
100 |
|
Мультимедийный кабинеті |
+ |
34 |
6 |
6 |
8 |
9 |
5 |
|
|
|
Лингафон кабинеті |
+ |
40 |
8 |
8 |
8 |
8 |
8 |
|
|
|
… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Барлығы |
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
№ 10 кесте
Оқушы контингенті туралы ақпарат
(Сынып жиынтықтарының саны)
Сынып |
Оқу тілі |
Аббревиатура |
Сынып жиынтықтарының саны
|
Бір сыныптағы оқушылар саны |
Барлық оқушылар |
Мектепалды сынып |
|
|
1 |
5 |
5 |
1 сынып |
|
А |
1 |
1 |
1 |
|
Ә |
0 |
|||
2 сынып |
|
А |
1 |
0 |
6 |
|
Ә |
6 |
|||
3 сынып |
|
А |
2 |
1 |
5 |
|
Ә |
4 |
|||
4 сынып |
|
А |
1 |
0 |
3 |
|
Ә |
3 |
|||
5 сынып |
|
А |
2 |
1 |
4 |
|
Ә |
3 |
|||
6 сынып |
|
А |
1 |
0 |
4 |
|
Ә |
4 |
|||
7 сынып |
|
А |
2 |
2 |
6 |
|
Ә |
4 |
|||
8 сынып |
|
А |
2 |
1 |
2 |
|
Ә |
1 |
|||
9 сынып |
|
Ә |
1 |
5 |
5 |
|
А |
|
|||
Барлығы: |
|
|
14 |
41 |
41 |
№ 11кесте
Соңғы 5 жылда 9, 11 сынып оқушыларының үлгерімі мен білім сапасы (2015-2016, 2016-2017, 2017-2018, 2018-2019, 2019-2020 оқу жылы)
№ |
|
2015- 2016 |
2016- 2017 |
2017- 2018 |
2018- 2019 |
2019- 2020 |
|
|
Түлектердің саны |
9 сынып |
6 |
1 |
1 |
2 |
3 |
|
Үлгерімі ( %) |
9 сынып |
100 |
100 |
70 |
500 |
|
|
Білім сапасы (%) |
9 сынып |
100 |
100 |
100 |
|
|
6 |
ОЖСБға қатысу |
орта балл |
|
|
|
|
|
|
Алтын белгі иегерлері |
Үміткерлер саны |
- |
- |
- |
- |
- |
Растағандар саны |
- |
- |
- |
- |
- |
||
|
Ерекше үлгідегі аттестат иегерлері |
Үміткерлер саны |
1 |
- |
- |
- |
- |
Растағандар саны |
1 |
- |
- |
- |
- |
||
|
Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына түскендердің үлесі |
Грантқа (%) |
5 |
1 |
|
1 |
3 |
Ақылы түрде (%) |
- |
- |
1 |
- |
- |
||
|
Жоғары оқу орындарына түскендердің үлесі |
Грантқа (%) |
- |
- |
- |
- |
- |
Ақылы түрде (%) |
- |
- |
- |
- |
- |
||
|
Өз бетінше жұмыспен қамтылғандар (%) |
6 |
|
|
|
|
|
|
Жұмыссыздар (%) |
|
|
|
|
|
№ 11 кесте.Кестеде байқағанымыздай, әр жылдарда түлектердің саны әр түрлі болғанымен, білім сапасында өсу бар. Салыстырмалы түрде қарасақ 2015-2016 о.ж. мектеп түлектерінің білім сапасы 31% болса, 2016-2017 о.ж. 51%, 2017-2018 о.ж. 33%, 2018-2019 о.ж. 42%. 2019-2020 оқу жылында 54% көрсеткішпен аяқтады.
Мектеп оқушыларының іс-шараларға қатысу нәтижелілігі
(пәндік олимпиадалар, ғылыми жарыстар, ғылыми-зерттеу жобалары),
робототехника және т. б. бойынша жарыстар)
соңғы 3 жылда
№ п/п |
Іс-шара деңгейі |
2017-2018 оқу жылы |
2018-2019 оқу жылы |
2019-2020 оқу жылы |
||||||
Барлық білім алушылар |
Қатысушылар саны |
Жеңімпаздар саны |
Барлық білім алушылар |
Қатысушылар саны |
Жеңімпаздар саны |
Барлық білім алушылар |
Қатысушылар саны |
Жеңімпаздар саны |
||
1 |
Аудандық |
43 |
3 |
1 |
42 |
3 |
2 |
43 |
6 |
3 |
2 |
Қалалық |
43 |
- |
- |
42 |
- |
- |
|
|
|
3 |
Облыстық |
43 |
- |
- |
42 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
Республикалық |
43 |
- |
- |
42 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
халықаралық |
43 |
- |
- |
42 |
- |
- |
- |
- |
- |
№12 кесте. Кестеден мектеп оқушыларының қалалық, облыстық, республикалық, халықаралық жарыстарға, пәндік олимпиадаларға, ғылыми зерттеу жобаларына үзбей қатысатындығын көруге болады. Жүлдегерлер саны 2017-2018 о.ж - 68 оқушы болса, 2018-2019 о.ж. - 42, 2019-2020 о.ж. - 56.
Анықталған проблема:
- Бастауыш сынып оқушыларын олимпиада, сайыстарға мүлдем қатыстырмауы;
- Орта және жоғарғы буын оқушыларының Республикалық, облыстық сайыстарға, ғылыми жобаларға қатысу деңгейінің төмендігі;
- Мектептегі педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы, педагог-модераторлардың қабілетті жоғары оқушылармен жұмысты жүзеге
асырмауы.
Шешу жолдары:
- Дарынды балалармен жұмыс жүргізуде олимпиадаға, байқауларға, жарыстарға қатысатын оқушылардың мәліметтер базасын жинақтау.
- Олимпиада жұмыстарының жүргізілуін ұйымдастыру
- Жыл қорытындысы бойынша «Жыл үздігін» анықтау.
№ 13 кесте
2015-2020 оқу жылындағы сыныптар бойынша білім сапасы және үлгерім
Оқу жылы |
Оқыту тілі |
2 сынып |
3 сынып |
||||||||||||||||||||||
Барлық білім алушылар |
үздіктер |
% |
екпінділер |
% |
Үлгерімі төмен |
% |
үлгермегендер |
% |
аттестацияланбаған |
% үлгерімі |
% білім сапасы |
Барлық білім алушылар |
үздіктер |
% |
екпінділер |
% |
Үлгерімі төмен |
% |
үлгермегендер |
% |
аттестацияланбаған |
% үлгерімі |
% білім сапасы |
||
2017-2018 |
Орыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
1 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
100 |
100 |
Казақ |
4 |
2 |
50 |
2 |
50 |
0 |
|
0 |
|
0 |
100 |
100 |
3 |
1 |
33, |
1 |
33, |
1 |
33, |
|
|
|
100 |
66, |
|
барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2018-2019 |
Орыс |
1 |
1 |
100 |
100 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Казақ |
6 |
3 |
50 |
3 |
50 |
100 |
50 |
62 |
22 |
35 |
27 |
43 |
13 |
21 |
- |
- |
- |
100 |
79 |
||||||
барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2019-2020 |
Орыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Казақ |
54 |
21 |
39 |
26 |
48 |
7 |
13 |
|
|
|
100 |
87 |
58 |
23 |
40 |
26 |
45 |
9 |
15 |
|
|
|
100 |
84 |
|
барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу жылы |
Оқыту тілі |
4 класс |
2-4 класс |
||||||||||||||||||||||
Барлық білім алушылар |
үздіктер |
% |
екпінділер |
% |
Үлгерімі төмен |
% |
үлгермегендер |
% |
аттестацияланбаған |
% үлгерімі |
% білім сапасы |
Барлық білім алушылар |
үздіктер |
% |
екпінділер |
% |
Үлгерімі төмен |
% |
үлгермегендер |
% |
аттестацияланбаған |
% үлгерімі |
% білім сапасы |
||
2017-2018 |
Орыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
66 |
0 |
|
1 |
33 |
0 |
|
0 |
100 |
66, |
Казақ |
4 |
|
|
3 |
75 |
1 |
25 |
|
|
|
100 |
75 |
16 |
4 |
25 |
8 |
50 |
4 |
25 |
0 |
|
0 |
100 |
75 |
|
барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2018-2019 |
Орыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Казақ |
44 |
13 |
30 |
14 |
32 |
17 |
38 |
|
|
|
100 |
61 |
166 |
51 |
31 |
72 |
43 |
43 |
26 |
|
|
|
100 |
74 |
|
барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2019-2020 |
Орыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Казақ |
62 |
21 |
34 |
29 |
46 |
12 |
20 |
|
|
|
100 |
80 |
174 |
65 |
37 |
81 |
46 |
28 |
17 |
|
|
|
100 |
84 |
|
барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу жылы |
Оқыту тілі |
5 класс |
6 класс |
||||||||||||||||||||||
Барлық білім алушылар |
үздіктер |
% |
екпінділер |
% |
Үлгерімі төмен |
% |
үлгермегендер |
% |
аттестацияланбаған |
% үлгерімі |
% білім сапасы |
Барлық білім алушылар |
үздіктер |
% |
екпінділер |
% |
Үлгерімі төмен |
% |
үлгермегендер |
% |
аттестацияланбаған |
% үлгерімі |
% білім сапасы |
||
2017-2018 |
Орыс |
2 |
|
|
|
|
2 |
100 |
|
|
|
100 |
0 |
1 |
|
|
1 |
100 |
|
|
|
|
|
100 |
100 |
Қазақ |
4 |
1 |
25 |
1 |
25 |
2 |
50 |
|
|
|
100 |
50 |
2 |
|
|
|
|
2 |
100 |
|
|
|
100 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2018-2019 |
Казақ |
67 |
6 |
9 |
17 |
25 |
44 |
66 |
|
|
|
100 |
34 |
56 |
5 |
9 |
22 |
39 |
29 |
52 |
|
|
|
100 |
48 |
барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Орыс |
|||||||||||||||||||||||||
2019-2020 |
Казақ |
57 |
11 |
19 |
26 |
46 |
20 |
35 |
|
|
|
100 |
65 |
67 |
9 |
13 |
32 |
48 |
26 |
39 |
|
|
|
100 |
61 |
барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Орыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу жылы |
Оқыту тілі |
7 сынып |
8 сынып |
||||||||||||||||||||||
Барлық білім алушылар |
үздіктер |
% |
екпінділер |
% |
Үлгерімі төмен |
% |
үлгермегендер |
% |
аттестацияланбаған |
% үлгерімі |
% білім сапасы |
Барлық білім алушылар |
үздіктер |
% |
екпінділер |
% |
Үлгерімі төмен |
% |
үлгермегендер |
% |
аттестацияланбаған |
% үлгерімі |
% білім сапасы |
||
2017-2018 |
Орыс |
1 |
|
|
|
|
1 |
100 |
|
|
|
100 |
0 |
1 |
|
|
1 |
100 |
|
|
|
|
|
100 |
100 |
Казақ |
5 |
|
|
4 |
80 |
1 |
20 |
|
|
|
100 |
80 |
2 |
|
|
1 |
50 |
1 |
50 |
|
|
|
100 |
50 |
|
барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2018-2019 |
Орыс |
||||||||||||||||||||||||
Казақ |
57 |
1 |
2 |
12 |
21 |
44 |
77 |
100 |
23 |
60 |
2 |
3.33 |
17 |
28 |
40 |
67 |
1 |
2 |
98 |
32 |
|||||
барлығы |
|||||||||||||||||||||||||
2019-2020 |
Орыс |
||||||||||||||||||||||||
Казақ |
59 |
5 |
8.47 |
16 |
27 |
38 |
64 |
100 |
36 |
57 |
1 |
2 |
16 |
28 |
40 |
70 |
100 |
30 |
|||||||
барлығы |
Оқу жылы |
Оқыту тілі |
9 класс |
5-9 класс |
||||||||||||||||||||||
Барлық білім алушылар |
үздіктер |
% |
екпінділер |
% |
Үлгерімі төмен |
% |
үлгермегендер |
% |
аттестацияланбаған |
% үлгерімі |
% білім сапасы |
Барлық білім алушылар |
үздіктер |
% |
екпінділер |
% |
Үлгерімі төмен |
% |
үлгермегендер |
% |
аттестацияланбаған |
% үлгерімі |
% білім сапасы |
||
2017-2018 |
Орыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
0 |
|
2 |
40 |
3 |
60 |
0 |
|
0 |
100 |
40 |
Казақ |
2 |
|
|
1 |
50 |
1 |
50 |
|
|
|
100 |
50 |
15 |
1 |
7 |
7 |
47 |
7 |
47 |
0 |
|
0 |
100 |
54 |
|
барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2018-2019 |
Орыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Казақ |
90 |
5 |
6 |
33 |
37 |
52 |
58 |
|
|
|
100 |
42 |
330 |
19 |
6 |
101 |
31 |
209 |
63 |
1 |
0.3 |
0 |
100 |
36 |
|
барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2019-2020 |
Орыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Казақ |
63 |
7 |
11 |
16 |
25 |
40 |
63 |
|
|
|
100 |
37 |
303 |
33 |
11 |
106 |
35 |
164 |
54 |
0 |
|
0 |
100 |
46 |
|
барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-9 сыныптардың үш жылдық көрсеткішін салыстырмалы түрде салыстырсақ пәндер бойынша білім сапасының 2-4 сыныптар 10%-ға, 5-9 сыныптар 10%ға, Оқушылардың білім алуға ынтасының артуы, белсенділігі, сыныпта сабақ үлгерімінің жоғарылауы байқалды.
Пәндер бойынша білім сапасы)
2-4 сыныптар
№ |
Пәндер |
сыныптар |
||||||||||||
2 |
3 |
4 |
Барлығы |
|||||||||||
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
|||
1 |
Орыс тілі |
95 |
88 |
95 |
87 |
88 |
92 |
91 |
77 |
91 |
92 |
84 |
95 |
|
2 |
Әдебиеттік оқу |
96 |
88 |
94 |
93 |
90 |
91 |
91 |
93 |
91 |
93 |
90 |
92 |
|
3 |
Қакзақ тілі |
91 |
85 |
94 |
82 |
93 |
91 |
91 |
72 |
90 |
88 |
84 |
91 |
|
4 |
Ағылшын тілі |
91 |
86 |
92 |
78 |
85 |
87 |
84 |
72 |
86 |
87 |
85 |
87 |
|
5 |
Математика |
93 |
88 |
92 |
91 |
85 |
87 |
84 |
84 |
83 |
90 |
87 |
89 |
|
6 |
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар |
- |
- |
- |
- |
93 |
- |
- |
- |
- |
- |
93 |
- |
|
|
Жаратылыстану |
96 |
90 |
98 |
82 |
95 |
96 |
- |
- |
91 |
96 |
93 |
96 |
|
8 |
Дүниетану |
96 |
91 |
98 |
82 |
93 |
93 |
88 |
72 |
90 |
91 |
90 |
95 |
|
1-4 сыныптарда пәндер бойынша өсу байқалады. Тек әдебиеттік оқу мен математика пәндері бойынша - 1% ға ғана төмендеу бар.
Білім сапасының төмендеу себебі-сынып оқушыларының қозғалысы
5-9 сыныптар
№ |
Пәндер |
Сыныптар |
|||||||||||||||||
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Барлығы |
||||||||||||||
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
||
1 |
Орыс тілі |
67 |
70
|
88 |
66 |
73
|
90 |
73 |
68 |
73 |
55 |
80 |
88 |
78 |
61 |
87 |
68 |
70 |
85 |
2 |
Орыс әдебиеті |
67 |
79 |
93 |
73 |
79 |
90 |
63 |
68 |
71 |
60 |
83 |
84 |
80 |
63 |
86 |
69 |
74 |
85 |
3 |
Қазақ тілі мен әдебиеті |
70 |
88 |
79 |
79 |
73 |
84 |
92 |
60 |
58 |
62 |
83 |
67 |
74 |
69 |
92 |
75 |
75 |
76 |
4 |
Ағылшын тілі |
63 |
67 |
89 |
65
|
70 |
82 |
69 |
65 |
61 |
55 |
73 |
54 |
68 |
69 |
76 |
64 |
69 |
72 |
5 |
Математика |
75 |
49 |
75 |
53 |
73 |
75 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 |
61 |
75 |
6 |
Алгебра |
|
|
|
|
|
|
65 |
40 |
71 |
40 |
60 |
47 |
54 |
51 |
83 |
53 |
50 |
67 |
7 |
Геометрия |
|
|
|
|
|
|
60 |
42 |
71 |
42 |
55 |
42 |
57 |
52 |
79
|
53 |
50 |
64 |
8 |
Информатика |
86 |
76 |
95 |
92 |
84 |
76 |
89 |
67 |
90 |
77 |
85 |
81 |
86 |
77 |
84 |
86 |
78 |
85 |
9 |
Жаратылыс тану |
86 |
82 |
86 |
82 |
84 |
84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
84 |
82 |
85 |
10 |
Физика |
|
|
|
|
|
|
61 |
58 |
71 |
48
|
60 |
77 |
49 |
66 |
73 |
53 |
61 |
74 |
11 |
Химия |
|
|
|
|
|
|
56 |
53 |
56 |
58 |
52 |
65 |
71
|
57 |
78 |
62 |
54 |
66 |
12 |
Биология |
|
|
|
|
|
|
85 |
58 |
81 |
72 |
78 |
70 |
75 |
76 |
87 |
77 |
71 |
79 |
13 |
География |
|
|
|
|
|
|
92 |
67 |
44 |
60 |
68 |
56 |
70 |
70 |
59 |
74 |
66 |
53 |
14 |
Казахстан тарихы |
84 |
52 |
84 |
79 |
52 |
88 |
85 |
37 |
80 |
66 |
66 |
75 |
73 |
60 |
89 |
77 |
53 |
83 |
15 |
Дүниежүзі тарихы |
74 |
51 |
89 |
79 |
54 |
88 |
82 |
3 |
81 |
69 |
43 |
67 |
74 |
70 |
65 |
76 |
50 |
78 |
16 |
Құқық негіздері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
85 |
74 |
79 |
85 |
74 |
79 |
5-9 –сыныптар аралығында білім сапасы география пәнінен 13%-ға төмендеу бар. Мұның себебі пән мұғалімінің ауысуы. Оқушылардың тапсырма орындау барысында жүйенің жоқтығы. Ал басқа пәндерден оқу сапасында жоғары көрсеткішін көруге болады.
10-11сыныптар аралығында білім сапасының гуманитарлық бағыттағы пәндер бойынша өсу көрсеткіші жоғары.Ал жаратылыстану пәндер бойынша информатикадан 17%-ға, физикадан 14%-ға, биологядан 10%,ға, географиядан 20%-ғатөмендеу бар. Мұның себептері пәнді оқып-үйрену барысында оқушының логикалық қабілетін дамыту арқылы функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған тапсырмалардың қиындық туғызуы...
Кесте № 15
Соңғы үш жылдың қорытындысы бойынша бір үштік бағасы болған білім алушылар
№ п/п |
Сынып |
2017-2018 оқу жылы |
2018-2019 оқу жылы |
2019-2020 оқу жылы |
||||
Саны |
Пән атауы |
Саны |
Пән атауы |
Саны |
Пән атауы |
|
||
1 |
5 |
1 |
математика |
|
|
1 |
тарих |
|
2 |
9 |
|
|
2 |
Химия, физика |
|
|
|
3 |
7 |
|
|
1 |
физика |
|
|
|
4 |
8 |
1 |
химия |
|
|
|
|
|
№15 кесте.Бір ғана сабақтан «Үштік» бағамен қорытылған оқушылар санын жоғарыдағы кестеден көруге болады. 2017-2018 о.ж.
математикадан-1, химиядан-1,2018-20193 оқушы химия, физика пәндерінен ғана «3» бағаға қорытылса, 2019-2020 жылдардағы оқушылардың саны- 1.
Анықталған проблема:
- Сынып жетекші мен пән мұғалімі арасындағы байланыстың жоқтығы.
Шешу жолдары:
- Пән мұғалімдерінің оқушылармен жекелей және қосымша оқытуын ұйымдастыру.