back-image
"Қасым Аманжолов атындағы жалпы білім беретін мектебі" КММ

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> "Қасым Аманжолов атындағы жалпы білім беретін мектебі" КММ

Мектеп іс-әрекетінің жыл сайынғы өзін-өзі бағалау

Мектеп іс-әрекетінің жыл сайынғы өзін-өзі бағалау

«Қасым Аманжолов атындағы ЖББМ» КММ -сі

 

Өтінім 2

 Критериалды бағалар

 білім беру ұйымдары

Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының қызметін бағалау критерийлері

№ п/п

Бағалау критерийлері

Өлшегіштер

Ұпайлар

1

Тиісті бейіні немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі бар оқытушылардың үлесі

 

 

 

 

80 - 94 %

3

 

 

2

Біліктілік санатының деңгейін бес жылда бір рет көтермеген/растаймаған мұғалімдердің үлесі (оның ішінде үш жылда бір рет басшылар)

 

 

 

 

80 - 94 %

3

 

 

3

Педагогтарды даярлау курстарынан өткен Доля педагогтары (оның ішінде жетекшілер, жетекшілердің орынбасарлары) үш жылда бір рет қысқармайды.

 

 

 

 

80 - 94 %

3

 

 

4

Министрдің қаулысына сәйкес білім берудің бастапқы деңгейіндегі мұғалімдердің жалпы санынан жоғары және бірінші санаттағы мұғалімдердің, сарапшы-педагогтардың, ғылыми-зерттеу мұғалімдерінің, негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын магистр-педагогтардың үлесі Қазақстан Республикасының Білім беру министрлігі 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473  Тіркелді  нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу № 30721) 

Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер 45% - дан астам, гимназиялар 50% - дан астам %;

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер 30 дан астам %

 

Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер 35-тен 44-ке дейін40 тан49 %, ж%;

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер 25 тен 29 ға дейін %

 

Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер 25-тен 34% - ға дейін, гимназиялар 30-дан 39-ға дейін %;

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер 20 дан 24 ға дейін %

3

Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер 25% - дан аз, гимназиялар 30% - дан аз %;

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер 20 дан аз%

 

5

Бұйрыққа сәйкес негізгі орта, жалпы орта білім беру педагогтерінің жалпы санынан лицензиат негізгі жұмыс орны болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, сарапшы-педагогтардың, зерттеуші-педагогтардың, шебер-педагогтардың үлесі 

 Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 (мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген № 30721 нормативтік құқықтық актілер)

Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер үшін 55%-дан астам, лицейлер үшін 60% - дан астам, оның ішінде жаратылыстану-математикалық бағыттағы педагогтардың үлесі 50% - дан астам, гимназиялар үшін 60% - дан астам, оның ішінде қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы педагогтардың үлесі 50% - дан астам %,

дарынды адамдарға арналған мамандандырылған Білім беру ұйымдары үшін 65% - дан астам, оның ішінде (бар болса)білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен соңғы бес жыл ішінде аудандық және/немесе облыстық конкурстар мен жарыстардың жеңімпаздарын және/немесе республикалық конкурстар мен жарыстардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагог;

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер 35 дан астам %

 

Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер 45%-дан 54% - ға дейін, лицейлер 50% - дан 59% - ға дейін, оның ішінде жаратылыстану-математикалық бағыттағы педагогтардың үлесі 40% - дан 49% - ға дейін %,

гимназиялардың үлесі 50%-дан 59% - ға дейін, оның ішінде қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы педагогтердің үлесі 40% - дан 49% - ға дейін, дарынды адамдарға арналған мамандандырылған Білім беру ұйымдары 55% - дан 64% - ға дейін, оның ішінде (бар болса) аудандық және/немесе облыстық конкурстар мен жарыстардың және/немесе қатысушылардың кезеңдерінің жеңімпаздарын дайындаған педагогтер соңғы бес жылдағы Республикалық конкурстар мен жарыстардың жеңімпаздары,

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер 30% - дан 34% - ға дейін %

 

 

 

 

 

Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер 35%-дан 44% - ға дейін, лицейлер 40% - дан 49% - ға дейін, оның ішінде жаратылыстану-математикалық бағыттағы педагогтардың үлесі 30% - дан 39% - ға дейін %,

гимназиялардың үлесі 40%-дан 49% - ға дейін, оның ішінде қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы педагогтердің үлесі 30% - дан 39% - ға дейін, дарынды адамдарға арналған мамандандырылған Білім беру ұйымдары 45% - дан 54% - ға дейін, оның ішінде (бар болса) аудандық және/немесе облыстық конкурстар мен жарыстардың және/немесе қатысушылардың кезеңдерінің жеңімпаздарын дайындаған педагогтер және соңғы бес жылдағы Республикалық конкурстар мен жарыстардың жеңімпаздары білім беру саласындағы уәкілетті орган;

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер 25 тен 29 ға дейін %

3

 

 

 

 

олық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткмектеп-лицейлер 35% - дан аз, лицейлер 40% - дан аз, оның ішінде жаратылыстану-математикалық бағыттағы педагогтердің үлесі 30% - дан аз%,

гимназиялардың үлесі 40%-дан кем, оның ішінде қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы педагогтердің үлесі 30% - дан кем, дарынды адамдарға арналған мамандандырылған Білім беру ұйымдары 45% - дан кем, оның ішінде (бар болса) аудандық және/немесе облыстық кезеңдердің конкурстар мен жарыстардың жеңімпаздарын және/немесе соңғы бес жылда республикалық конкурстар мен жарыстардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагогтер білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен жылдар;

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер 25 дан аз%

 

6

 Министрдің бұйрығына сәйкес білім беру ұйымдарының жабдықтарымен және жиһаздарымен жарақтандырылуы білім беру ұйымдарының (сыныптарының) (топтар/сыныптар бөлінісінде)

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 болып тіркелген)

 

 

 

 

80 - 94 %

3

 

 

7

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26513 болып тіркелген)сәйкес ғимараттарда (оқу корпустарында) ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлар жасау (пандус, есіктер мен баспалдақтарды контрастты бояумен бояу) 

 

 

 

 

 

 

80-нен аз %

2

8

 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 19 қаңтардағы № 44 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13070 болып тіркелген), 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрықтарына сәйкес бастауыш, негізгі орта және жалпы білім беру ұйымдары үшін оқу-әдістемелік кешендермен, оқу және көркем әдебиеттермен қамтамасыз ету (мемлекеттік тізілімінде тіркелген

 

№ 20708)нормативті құқық бойынша

 

 

95 - 99 %

4

 

 

 

 

9

Топтардың толымдылығының сәйкестігі

 

 

95 - 99 %

4

 

 

 

 

10

Оқыту нәтижелері (білім, білік және дағды сапасын бағалау)

компьютерлік тестілеу қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 85% - дан 100% - ға дейін құрайды %

 

компьютерлік тестілеу қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 65% - дан 84% - ға дейін құрайды %

 

компьютерлік тестілеу қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 40% - дан 64% - ға дейін құрайды %

3

компьютерлік тестілеу қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 40 дан азды құрайды %

 

11

 Білім алушылардың сауалнама нәтижелерін талдау

респонденттердің 80% - дан 100% - ға дейін көрсетілетін білім беру қызметтерінің деңгейіне қанағаттанған

 

респонденттердің 65% - дан 79% - на дейін көрсетілетін білім беру қызметтерінің деңгейіне қанағаттанған

4

респонденттердің 50% - дан 64% - на дейін көрсетілетін білім беру қызметтерінің деңгейіне қанағаттанған

 

респонденттердің 50% - дан азы деңгейге қанағаттанған көрсетілетін білім беру қызметтері

 

12

 Педагогтердің сауалнама нәтижелерін талдау

респонденттердің 80% - дан 100% - ға дейін сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдай жасау деңгейіне қанағаттанған

 

респонденттердің 65% - дан 79% - на дейін сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдай жасау деңгейіне қанағаттанған

4

респонденттердің 50% - дан 64% - на дейін сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдай жасау деңгейіне қанағаттанған

 

респонденттердің 50% - дан азы сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдай жасау деңгейіне қанағаттанған

 

13

 Ата-аналардың (заңды өкілдердің) сауалнамасының нәтижелерін талдау

респонденттердің 80% - дан 100% - ға дейін білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған

 

респонденттердің 65% - дан 79% - на дейін білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған

4

респонденттердің 50% - дан 64% - ға дейін білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған

 

респонденттердің 50% - дан азы білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған

 

 

ҰПАЙ ЖИЫНЫ

 

43

     Білім беру ұйымының басшысы

                                                                     М.А.Оразаев

                               (Тегі, Аты, Әкесінің аты  (қолы)

Новости