back-image
«Мұқағали Мақатаев атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> «Мұқағали Мақатаев атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мектепті дамыту бағдарламасы

Мектепті дамыту бағдарламасының ПАСПОРТЫ

"Қарағанды облысы Абай ауданы Көксу ауылының Көксу жалпы білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

(Жарғы бойынша білім беру ұйымының атауы)

 

2020 - 2025годы

ҚЖШ нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету

·      * "Білім туралы"Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III Заңы

·      * "Ғылым туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 18 ақпандағы № 407-IV Заңы

·      * "Педагог мәртебесі туралы" 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 293-VI Қазақстан Республикасының Заңы

·      • Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы

·      * Бала құқықтары туралы Конвенция (Нью-Йорк, 1989 жылғы 20 қараша) (ҚР Жоғарғы Кеңесінің 1994 жылғы 8 маусымдағы № 77 Қаулысымен ратификацияланған)

·      * "Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы" 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345-II ҚР Заңы;

·      * Қазақстан Республикасының Президенті - Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың 2012 жылғы 14 желтоқсандағы "Қазақстан-2050 "Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты" атты Қазақстан халқына Жолдауы

·        * Мемлекет Басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың 02.09.2019 ж. "сындарлы қоғамдық диалог – тұрақтылық пен өркендеудің негізі" атты Қазақстан халқына Жолдауы

Миссиясы

Білім беру процесін дараландыру және қазіргі заманғы білім беру технологияларын енгізу арқылы білім алушылардың тез өзгеретін әлемде табысты өмір сүруіне мүмкіндік беретін сапалы білім алуы үшін барынша кең мүмкіндіктер аясын ұсыну.

ҚЖО мақсаты

Жаратылыстану және гуманитарлық ғылымдар саласындағы сауаттылық негіздерінсіз, базалық әлеуметтік құзыреттіліктерсіз жастардың мектептен шығуына жол бермей, әрбір оқушының базалық табыстылығын қамтамасыз етуге қабілетті білім беру ортасын құру; мұғалім-оқушы-ата-ананың өзара іс-қимылы негізінде білім берудің қолжетімділігін, сапасын және тиімділігін қамтамасыз ететін педагогикалық жүйені жетілдіру.

ҚЖО міндеттері

1-стратегиялық бағыт.Білім беру сапасын дамыту: 1. Сапалы бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етуді және оқытудың жаңа технологияларын (ақпараттық-коммуникациялық, модульдік, проблемалық-іздестіру, жобалық қызмет және т.б.) енгізу есебінен ақпараттық-мазмұнды білім беру кеңістігін құру. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалана отырып, білім алушыларды оқу-зерттеу және жобалау қызметіне тарту, оларға жеке шығармашылық сұраныстарды іске асыру үшін оңтайлы мүмкіндіктер беру. 1. Білім алушылардың білімі мен іскерлігінің сапасын тиімді бағалауды қамтамасыз ету. 2. Әрбір білім алушының жаңа буын стандарттарын игеруіне және зияткерлік және шығармашылық әлеуетін ашуға ықпал ететін жағдайлар жасау.

2-стратегиялық бағыт. Кадрлық әлеуетті дамыту: 1. "Педагог-сарапшы", "педагог-зерттеуші"санаттарындағы педагогтердің санын арттыру. 2. Санаты жоқ педагогтар санының азаюы. 3. Біліктілікті арттыру курстарынан, проблемалық курстардан, жаңартылған білім беру мазмұнынан, деңгейлік курстардан өткен педагогтардың санын арттыру. 4. Әр түрлі деңгейдегі конкурстарға педагогтердің қатысу үлесін арттыру.

3-стратегиялық бағыт.Басқарудың алқалық нысанын дамыту: 1. Отбасы мен мектептің бірлескен қызметіне ықпал ету, ата-аналарды отбасылық сайыстарға, эстафеталарға тарту. 2. Қоғамдық ұйымдардың әлеуметтік серіктестерімен ынтымақтастықты дамыту.

4-стратегиялық бағыт.Білім беру процесіне жағдай жасау: 1. Білім беру ортасының қазіргі заманғы материалдық – техникалық базасын құру. 2. Оқу процесінде заманауи материалдық-техникалық құралдарды қолданудың ұтымды технологиясын жасау.

5-стратегиялық бағыт.Оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауын қалыптастыру (мектептің жеке ерекшеліктері):

1. Элективті, қолданбалы және факультативтік курстар сабақтарында және тәрбие жұмысында қолданылатын кешенді және дәстүрлі емес формалар мен әдістер есебінен бейінді оқытудың вариативтілігін қамтамасыз ету.

2. Кәсіптік білім беру мекемелерімен мектептің жоғары сатысының икемді кооперация жүйесін әзірлеу.

3. Бейіналды даярлық және бейіндік оқыту жүйесін жетілдіру, оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауына жәрдемдесу.

ЖРШ күтілетін нәтижелері (нысаналы индикаторлар және ЖРШ көрсеткіштері)

1-стратегиялық бағыт. Білім беру сапасын дамыту: * Білім сапасының жоғары деңгейі бар 9, 11-сынып білім алушыларының санын арттыру. * Ғылыми-зерттеу жобаларына әзірлеген (қатысқан) мектеп оқушыларының үлесі. * Бір "3"саны бар білім алушылар санының азаюы.

* Мектеп оқушыларының сабақтан тыс жетістіктерін бақылау. * 9, 11 сынып түлектерін мемлекеттік қорытынды аттестаттау нәтижелерін талдау. * Білім алушылардың үлесі 4 және 5. * 1-11 сыныптардың тәрбие деңгейіне Мониторинг жүргізу. * Пәндер бойынша сыныптан тыс іс-шаралар санын арттыру.

2-стратегиялық бағыт.Кадрлық әлеуетті дамыту: * Педагог-модераторлар, педагог-сарапшылар, педагог-зерттеушілер, педагог-шеберлер санын арттыру. * Біліктілік санаты жоқ педагогтер санын азайту. * Жоғары білімі бар педагогтардың үлесі. * Біліктілікті арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі. * Мектептің ғылыми-зерттеу қызметіне қатысатын педагогтардың санын арттыру.

* Педагогикалық шеберлік конкурстарына қатысатын педагогтер санын арттыру және т. б.

3-стратегиялық бағыт.Басқарудың алқалық нысанын дамыту: * Мектеп қызметіне белсенді қатысатын ата-аналар санын көбейту. * Қоғамдық ұйымдар қатарынан әлеуметтік серіктестер санын арттыру. * Мектептің педагогикалық, әдістемелік кеңестерінің өткізілген отырыстарының саны.

Мектептің Қамқоршылық кеңесі мен ата-аналар комитетінің қызметін талдау. * Мектептің әкелер мен Аналар кеңесінің өткізілген отырыстарының саны.

4-стратегиялық бағыт.Білім беру процесіне жағдай жасау: * ПИК жабдықталған кабинеттер саны. * Бір оқушыға компьютерлер санын көбейту. * Жаңа модификациядағы пәндік кабинеттер саны.

жеке ерекшеліктері): * Бейіндік оқытудағы білім алушылардың үлесі. * Орта және жоғары буындағы элективті, қолданбалы және факультативтік курстардың саны туралы деректер. * Кәсіптік бағдар беретін сынып сағаттарының санын арттыру. * Колледждер мен жоғары оқу орындарына грантқа түсетін 9,11 сынып түлектерінің үлесі. * Кәсіптік бағдар беру іс-шараларына қатысушылардың санын арттыру.

ЖРШ дамуының негізгі бағыттары

1. Білім беру сапасын дамыту.

2. Кадрлық әлеуетті дамыту.

3. Басқарудың алқалық нысанын дамыту.

 4. Білім беру процесіне жағдай жасау.

5. Оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауын қалыптастыру.

Бағдарламаны іске асыру кезеңі

2020 - 2025 жж.

Орындауды ұйымдастыру және бақылау ЖРШ

Мектепті дамыту бағдарламасының негізгі бағыттарының орындалуы бойынша есепті ақпараттың орындалуын бақылауды директор жүзеге асырады. Педагогикалық кеңес деңгейіндегі баяндама (жылына бір рет - маусым).

 

 

Қорытынды:Жоғарыда айтылғандардан тұрады: мұғалімдердің білім деңгейі жеткілікті, білімі мен санаты бойынша мұғалімдердің сапалық құрамы тұрақты.

Жалпы қорытындылар:"Көксу НМ" КММ – де 2019-2020 оқу жылындағы барлық деңгейдегі білім беруді дамыту жоспарларының орындалуын талдау нәтижелері бойынша келесі қорытынды жасауға болады: - Оқу жылы бойы бағдарламалардың іске асырылып жатқан деңгейіне сәйкес білім беру стандарттарына қол жеткізу бойынша мақсатты жұмыстар жүргізілді. Оқу үлгерімі 100%, оқу сапасы – 53,9% құрады. - Дарындылықты оқыту мен тәрбиелеудегі сәтсіздікті жеңу үшін жүйелі жұмыс жүргізілді:

a) білім беру процесінің негізгі нысаны ретінде сабақтар мен сабақтарды жетілдіру;

б) жобалық, тұлғаға бағытталған, денсаулық сақтау, коммуникативті-бағытталған және басқа технологияларды, соның ішінде АКТ қолдану;

в) сабақ қызметінің түрлерін ауыстыру: білім алушылармен жұмыс істеудің әртүрлі нысандарын, тәсілдері мен әдістерін қолдану;

г) педагогтердің түрлі деңгейдегі конкурстарға және басқа да көптеген іс-шараларға қатысуы. - Педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру және аттестаттау бойынша жұмыс жалғастырылды;

 


 

Новости