І. НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТТАРДЫҢ ОРЫНДАЛУЫН ЖӘНЕ ТАЛАПТАРҒА СӘЙКЕС МЕКТЕП ҚҰЖАТТАМАСЫНЫҢ ЖҮРГІЗІЛУІН БАҚЫЛАУ
р/н |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі
|
Бақылау түрі |
Бақылау формасы/ әдістері |
Орындау мерзімдері
|
Жауаптылар |
Қарау орны |
Басқарушылық шешім |
Екінші бақылау |
1 |
2023-2024 оқу жылына Үлгілік оқу жоспарын таңдау 2023-2024 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқау хатпен таныстыру, жаңа оқу жылының ерекшеліктері туралы. Жаңа оқу жылындағы оқу форматтары |
Оқу жұмыс жоспарынының үлгілік оқу жоспарына сәйкестігін анықтау(ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығы) жаңа оқу жылының ерекшеліктері туралы |
Оқу жұмыс жоспары
ӘНХ |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / Құжаттар мен танысу |
Тамыз |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Педагогикалық кеңес |
Бекіту |
Қыр күйек |
2 |
2023-2024 оқу жылына мектептің жылдық жоспары, оқу-жұмыс жоспарларын, мұғалімдердің күнтізбелік-тақырыптық және білімдегі олқылықтарды толтыру жоспарларын, мектепалды даярлық сыныбының, мектеп жанындағы интернаттың жылдық жоспарын бекіту. |
КТЖ да үлгілік оқу бағдарламасы талаптарының сақталуын қамтамсыз ету (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 399 бұйрығы) |
КТЖ және Үлгілік оқу бағдарламасы |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / Құжаттар мен танысу |
Тамыз |
Директордың әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары |
Педагогикалық кеңес |
Хаттама |
Қыр күйек |
3 |
Педагогтердің оқу жүктемесін бекіту, тарификациямен таныстыру, сабақ кестесін және қоңырау кестесін бекіту |
оқу жүктемесі мен тарификация сәйкестігі, сабақ кестесін және қоңырау кестесінің талапқа сай болуы |
Тарификация, сабақ кестесі, қоңырау кестесі |
тақырыптық |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / Құжаттар мен танысу |
тамыз |
Директордың әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары |
Педагогикалық кеңес |
Таныстыру |
Қыр күйек |
4 |
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды оқыту процессін ұйымдастыру (үйде оқыту инклюзия) |
1. КТЖ ның оқу пәндері бойынша жұмыс бағдарламаларына, жеке оқу бағдарламаларына сәйкестігін анықтау. 2. КТЖ ны әзірлеудің дұрыстығын анықтау |
Оқу жұмыс жоспары, дәрігер құжаттамалары |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ Құжаттар мен танысу |
Тамыз
|
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Педагогикалық кеңес
|
Бекіту |
Қыр күйек
|
5 |
Аттестациядан өтетін педагогтер және біліктілік арттыру курстарынан өтетін педагогтер тізімін бекіту.
Педагогтерді аттестаттаудың тиімділігі Біліктілік арттыру курсынан уақытылы өтуді қадағалау |
Педагогтарды аттестаттауды уақтылы және нәтижелі болу үшін құжаттарының дайындық деңгейін анықтау. Біліктілік арттыру курсынан уақытылы өту деңгейін қадағалау |
Педагогтар құжаттамасы (білім сапасы) |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау / Құжаттар мен танысу |
Тамыз
наурыз |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Педагогикалық кеңес
ӘК |
Кесте құру |
Қыр күйек
сәуір |
6 |
Кабинет, мектеп жабдықтары мен жиһаздарының жағдайы |
Оқу құралдарының мен жиһаздарының талапқа сәйкестігі, оқу кабинеттерін бақылау |
Кабинеттер, жиһаздар мен оқу құралдары |
Тақырыптық |
Кешенді-жалпылау шы бақылау / Құжаттар мен танысу |
қыркүйек |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
ДЖК |
Анықта ма |
Қыр күйек |
7 |
Әдістемелік бірлестік жетекшілерін, сынып жетекшілерін, кәсіптік қызметке алғаш кіріскен жас маманға тәлімгерлікті тағайындау туралы
Тәлімгерлік жүйесі қызметінің тиімділігі |
Тәлімгерлік жоспарының қойылған мақсатқа сәйкестігі мен мерзімінде жүзеге асырылуын анықтау. |
Тәлімгерлік жоспар |
Тақырыптық |
Кешенді-жалпылау шы бақылау / Құжаттар мен танысу |
тамыз
Қазан |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Педагогикалық кеңес
ДЖК |
Бұйрық
анықтама |
Қыр күйек
қараша |
8 |
Мемлекеттік тілде іс-қағаздардың жүргізілуі |
Қазақстан Республикасындағы 1997 жылғы 11 шілдедегі №151-І « ҚР Тіл туралы» Заңына сәйкес құжаттамалардың мемлекеттік тілде жүргізілуін қамтамсыз ету. |
Құжаттамалар |
Тақырыптық |
Кешенді-жалпылау шы бақылау / Құжаттар мен танысу |
Тоқсан сайын |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
ДЖК |
анықтама |
тоқсан сайын |
9 |
Мектеп асханасында тамақтануды ұйымдастырудың жағдайы |
Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптардың орындалуын қамтамасыз ету. |
Асхана, ас мәзірі |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / Асхана құжаттарын тексеру, ата-аналар мен оқушылар арасында сауалнама жүргізіу |
Ай сайын |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
ДЖК |
анықтама |
Ай сайын |
10 |
Қауіпсіздік техникасы бойынша мектеп жұмыскерлеріне кіріспе нұсқау беру |
ҚТ бойынша журналдардың дұрыс және уақтылы ресімделуін анықтау. |
Нұсқаулық журнал |
Тақырыптық |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / ҚТ құжаттарын тексеру |
Қыркүйек |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
ДЖК |
анықтама |
қазан |
11 |
Оқу үлгерімін ағымдағы бақылау талаптарының орындалуы |
Қалыптастырушы және жиынтық бағалаулардың жүргізуде талаптардың бұзылуын уақытында анықтау.
|
БЖБ және ТЖБ кестесі, Үйде оқитындарды бағалау, ЕБҚ қойылатын талаптар |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/
|
қазан
желтоқ сан наурыз мамыр |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
ДЖК
ӘК |
анықтама |
Қараша
Қаңтар Сәуір мамыр |
12 |
«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығын іске асыру мақсатында қорытынды аттестаттау комиссиясын құру туралы |
Мемлекеттік емтихандарды өткізу кестесінің сақталуы |
Құжаттар |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау / Құжаттар мен танысу |
қаңтар |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Педагогикалық кеңес |
бұйрық |
Ақпан |
13 |
Алфавиттік кітапты жүргізу талаптарының орындалуы. Білім алушылардың үлгерім табельдерінің толтырылуы |
Білім алушылардың есепке алу кітабын толтыруда ықтимал қателіктер туралы ескерту. толтырылуы) қадағалау |
Алфавиттік кітап, үлгерім табелі |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / Құжаттар мен танысу |
қазан ақпан мамыр |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
ДЖК |
анықтама |
Қараша Наурыз мамыр |
14 |
«Білімал» электрондық журналының және ҰББДҚ порталының толтырылуын бақылау |
ҰБДҚ-на оқушылардың тіркелуін бақылау«Білімал» электрондық журналы мен уақытылы толтырылуын қадағалау |
Электрондық журнал, ҰББДҚ |
Тақырыптық |
Кешенді-жалпылаушы бақылау |
Ай сайын (қазаннан басқа)
қазан |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
ДЖК
Педагогикалық кеңес |
хаттама |
Ай сайын
қараша |
15 |
Педагогтар мен білім алушылардың жеке іс-қағаздарын жүргізу талаптарының орындалуы |
Іс-қағаздарының жүргізу талаптарының орындалуын қадағалау |
Іс-қағаздары |
фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / Құжаттар мен танысу |
қыркүйек қаңтар |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
ДЖК |
анықтама |
қазан ақпан |
16 |
Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің берілуі |
Оқушылардың әлеуметтік мәртебесін ескере отырып, оқулықтармен қамтамасыз етілу деңгейін анықтау. |
Оқулық қоры |
Тақырыптық |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / оқулықтар қорымен және оларды оқушылар арасында ашық түрде тарату жұмыстарымен танысу |
Желтоқсан |
Кітапханашы, әлеуметтік педагог |
анықтама |
анықтама |
қаңтар |
17 |
Хаттамалар мен бұйрықтарды рәсімдеуде ереже талаптардың орындалуы. |
Құжаттардың талаптарға сәйкес жүргізілуін қамтамасыз ету |
Хаттамалар, бұйрықтар |
Тақырыптық |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ құжаттармен танысу |
қазан |
Мектеп әкімшілігі |
анықтама |
анықтама |
қараша |
18 |
Мектеп жанындағы интернат жұмысын ұйымдастыру жағдайы |
Мектеп жанындағы интернатта тұратын оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу жұмыстарының қолданыстағы заңнамаларға сәйкес ұйымдастырылуы |
Құжаттар жоспарлар |
тақырыптық |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ құжаттармен танысу |
Қыркүйек, қаңтар, мамыр |
Директордың тәрбие жөніндегі орынбасары |
ДЖК |
анықтама |
Қазан ақпан мамыр |
ІІ. ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ
Мақсаты: мектептегі педагогикалық процестің қызмет етуі мен дамуының мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына сәйкес келуіне қол жеткізу, оқушылардың жеке ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, білім алу мүмкіндіктерін, денсаулық жағдайын ескере отырып, білім беру процесін одан әрі жетілдіру.
Оқу процесінің бақылау обьектілері:
- оқу бағдарламаларын орындау,
- оқушылардың білім деңгейі мен дағдылары,
- мұғалім жұмысының өнімділігі,
- дарынды оқушылармен жеке жұмыс,
- сыныптан тыс сабақ жұмысының сапасы,
- орқушылардың өзіндік таным әдістерінің дағдылары.
№ |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Бақылау формасы/ әдістері |
Орындау мерзімдері |
Жауаптылар |
Қарау орны |
Басқару шылық шешім |
Екінші бақылау |
1 |
«Нөлдік» білім кесіндісін жүргізу.
|
Каникул кезеңінен кейінгі білім деңгейін анықтау.
|
Негізгі пәндер бойынша білім деңгейі әр мектепте өздігімен анықталады |
фронтальды |
Кешендік-жалпылама бақылау |
Қыркүйек
|
Директордың орынбасарлары,ӘБ жетекшілері |
ДЖК
|
Матрицаның II бөліміндегі басқару шешімдерінің нұсқаларын қараңыз |
қазан |
2 |
Оқу-тәрбие процесі (пән бойынша, параллель, сыртқы немесе қорытынды бағалауға дайындық бағыты бойынша)
|
Оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейін анықтау |
Әр пәндер бойынша оқушылардың білім деңгейі
|
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ бақылау, әкімшілік кесінді алу |
Қыркүйек |
Директордың орынбасарлары Бірлестік жетекшілері |
ӘК |
хаттама |
қазан |
3 |
Әліппе кезеңінде оқушылардың үйренетін шеберліктері мен дағдыларының шеңбері. |
Оқушылардың Әліппе пәнінен білім деңгейлері мен оқу дағдыларын анықтау |
1-сынып оқушылары, Әліппе пәнінен білімі мен оқу дағдылары |
Тақырыптық |
Пәндік-жалпылаушы бақылау/ сабақты бақылау
|
Қыркүйек |
Директордың орынбасарлары |
Оқу тәрбие орынбасары жанындағы отырыс |
Анықтама |
қазан |
4 |
Мектепалдыдаярлық сыныптарында«Сөйлеудідамыту» ұйымдастырылған іс-әрекетінде балалардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру жолдары; |
Оқушылардың функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау |
Функционалды сауаттылық деңгейі |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/сабақты бақылау
|
қазан |
Оқуісі жөніндегіорынбасарлар
|
Оқу ісі жөніндегіорынбасарлар жанындағы отырыс |
анықтама |
қараша |
5 |
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабағында инновациялық технологиялардың қолдануы |
Оқу мен оқытудың тиімділігін анықтау |
1-4- сыныптардағы қазақ тілі сабағы (инновациялық технологиялар) |
Тақырыптық |
Пәндік-жалпылаушы бақылау/ іс-әрекеттегі зерттеу |
Қазан |
Пән мұғалімдері психологтар |
ӘК |
анықтама |
қараша |
6 |
Бастауыш сынып оқушыларымен дене тәрбиесі сабағын жүргізудің әдістемелік ерекшеліктері |
Мұғалімнің оқыту тәсілдері мен әдістерін саралау |
1-4-сыныптардағы дене тірбиесі пәні (мқғалімнің әдістемелік жұмысы) |
Тақырыптық |
Пәндік-жалпылаушы бақылау/ іс-әрекеттегі зерттеу |
Қазан |
Пән мұғалімдері психологтар |
ӘК |
анықтама |
қараша |
7 |
1-4 сынып бойынша математика сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдары |
Оқушылардың функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау
|
1-4-сыныптардағы математика сабағы( функционалдық сауаттылықты арттыру әдістері) |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/тестілеу |
Қазан |
Директордың орынбасарлары
|
ДЖК |
анықтама |
қараша |
8 |
Көркем еңбек, бейнелеу өнері пәнінің берілуі (1-4 сыныптар);
|
Оқушылардың шығармашылық ойлау, оқу дағдыларын анықтау |
1-4-сыныптардағы оқушыылардың шығармашылық ойлауы мен дағдылары) |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/сабақты бақылау |
Қазан |
Директордың орынбасарлары
|
ДЖК |
анықтама |
қараша |
9 |
Орыс тілі сабақтарында оқушының жеке қабілеттерін дамыту (2-4 сыныптар) |
Инновациялық оқыту тәсілдерінің оқушылардың жеке қабілеттерін арттыруға ықпалын анықтау |
2-4- сыныптар орыс тілі сабағы |
Тақырыптық |
Шолу бақылауы/ сабақты зерттеу |
қараша |
Оқу-тәрбие орынбасарлары
|
Мониторинг Бірлестік отырысында талдау. |
анықтама |
желтоқсан |
10 |
Музыка сабағында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін тиімді дамыту жолдары (2-4 сыныптар) |
Пән мұғалімінің пәнді оқыту тәсілдерін анықтау |
2-4- сыныптардағы музыка сабағы |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ сабақты бақылау
|
қараша |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
Әдістеме кеңес Хаттама |
анықтама |
желтоқсан |
11 |
Дүниетану сабағында ақпараттық тех. тиімді қолдану
|
Оқушылардың АКТ жұмыс жасау дағдыларының деңгейін анықтау |
3-4-сыныптар Дүниетану сабағында АКТ технологиялары |
Тақырыптық |
Пәндік-жалпылаушы бақылау/сабақты бақылау
|
қаңтар |
Директордың орынбасарлары |
Бірлестік отырыстары |
анықтама |
ақпан |
12 |
Пәндердің берілуіндегі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалана отырып, оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту (3-4 сыныптар). Цифрлық сауаттылық (1-2 сыныптар) |
Мұғалімдердің сандық технололгияларды сабақта қолдану және оқушылардың логикалық ойлау деңгейін анықтау |
1-4, 3-4- сыныптардағы сандық сауаттылық пен оқушылардың логикалық ойлау деңгейі. |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ сабақты бақылау, тестілеу
|
Желтоқ сан |
Директордың орынбасарлары
|
Мониторинг Бірлестік отырысында талдау. |
анықтама |
қаңтар |
13 |
Әдебиеттік оқыту пәнінің берілуі жағдайы (2-4 сыныптар);
|
Оқушылардың оқу дағдыларының деңгейін, түсіну, оқығанын интерпретация жасау,мәтінді талдау деңгейлерін анықтау. |
2-4 сыныптардағы әдебиеттік оқу пәні, оқу сауаттылығы |
Тақырыптық |
Пәндік-жалпылаушы бақылау/ сабақты бақылау |
ақпан |
Директордың орынбасарлары
|
Оқу-ісі орынбасары жанындағы отырыс |
анықтама |
наурыз |
14 |
Ағылшын тілі пәнінің берілуі жағдайы(3-4 сыныптар);
|
Тілдік дағдыларды дамытуда саралап оқытудың тиімді тәсілдерін зердделеу |
3-4 сыныптардағы ағылшын тілі пәні |
Фронталды |
Персоналды бақылау/ сабақты бақылау, сұқбаттасу |
қараша |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
ӘК |
анықтама |
желтоқсан |
15 |
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау қорытындысы |
Оқудағы кедергілерді диагностикалау, олқылықтарды анықтау. |
Оқушылардың ТЖБ,БЖБ жұмыстары (БЖБ,ТЖБ талдаулары) |
Тақырыптық |
талдау |
қараша |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
ӘК |
анықтама |
желтоқсан |
16 |
1-4 сынып оқушыларының оқу жылдамдығын тексеру;
|
Оқушылардың оқылым дағдыларының деңгейін анықтау
|
1-4 сыныптар |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ әңгімелесу, тыңдау, жедел талдау |
желтоқсан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
ӘК |
анықтама |
қаңтар |
17 |
4-сынып оқушыларының оқу нәтижелері( пәндерді мектеп өзі анықтайды)
|
4-сынып оқушыларындағы тиімді оқу даңғдыларының деңгейін анықтау |
4-сынып оқушыларының әкімшілік кесінді қорытындысы |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ тестілеу
|
желтоқсан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
ДЖК |
Кесінді қорытын дысы |
қаңтар |
18 |
Оқушыларының тоқсандық қорытынды бойынша білім деңгейі (сыныптарды мектеп өзі анықтайды)
|
Оқушылардың оқу жетістіктерінің монитрингіін жүргізу |
БЖБ,ТЖБ әкімшілік кесінді қорытындылары |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы / бақылау, оқушы жұмыстарын зерделеу |
желтоқсан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
ӘК |
анықтама |
қаңтар |
19 |
1 және 5 сыныптардың бейімделу кезеңінде жаңа тақырыптарды меңгерудегі қиындықтарды анықтау
|
Оқушылардың бейімделудегі кедергілерді анықтау және шешімін іздеу |
1-тоқсан қорытындысы және оқу әрекеттері |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы / сабақтарды бақылау |
желтоқсан |
Директордың орынбасарлары психолог |
ӘК |
анықтама |
қаңтар |
20 |
Жаратылыстану пәнінде оқушылардың зерттеу дағдыларын дамытуда оқытудың инновациялық технологияны пайдалану ерекшеліктері (5-6 сыныптар) |
Оқушылардың зерттеушілік дағдыларының дегейін анықтау, мұғалім жұмысындағы әдістер мен тәсілдердің, жұмыс түрлерінің рационалдылдығы |
5-6 сыныпт оқушыыларының зерттеу дағдылары ҚМЖ, жаратылыстану сабағы
|
Тақырыптық |
Кешенді-жалпылаушы бақылау /ҚМЖ ларды зерделеу, мұғаліммен сұқбаттасу
|
желтоқсан |
Директордың орынбасарлары
|
ӘК |
анықтама |
қаңтар |
21 |
Орыс тілінің оқытылужағдайынзерделеу (5-9 сыныптар);
|
Оқушылардың тілдік құзыреттіліктерінің деңгейін анықтау, мұғалімнің оқыту әрекеттерін зерделеу |
5-9 сыныптардағы орыс тілі сабағы, ҚМЖ, тілдік құзыреттіліктер |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау |
қаңтар |
МО жетекшісі |
ДЖК |
анықтама |
ақпан |
22 |
Ағылшын тілінің оқытылу жағдайын зерделеу (5-7 сыныптар)
|
Оқушылардың айтылым, жазылым,дағдыларының деңгейін анықтау, мұғалімнің әдістерді тиімді қолдануын бағалау
|
5-7 сыныптардағы ағылшын тіілі сабағы,ҚМЖ, диагностикалық тест |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау |
желтоқсан |
Директордың орынбасарлары |
ДЖК |
анықтама |
қаңтар |
23 |
5-7 сыныптарда дене шынықтыру пәнінің берілу жағдайы
|
Оқушылардың физикалық дағдыларының деңгейін анықтау, мұғалімнің оқыту тәсілдерін зерделеу
|
5-7 сыныптардағы дене тәрбиесі саьағы, ҚМЖ |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау |
қаңтар |
Директордың орынбасарлары |
ДЖК |
анықтама |
ақпан |
24 |
Қазақ тілі мен әдебиетінің оқытылуы жағдайын зерделеу (5-9 сыныптар)
|
Оқушылардың танымдық дағдыларының деңгейін анықтау, мұғалімнің оқыту әдісін зерделеу |
5-9 сыныптар, қазақ тілі және пән мұғалімдері, ҚМЖ |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау |
қаңтар |
Директордың орынбасарлары |
ӘК |
анықтама |
ақпан |
25 |
5-9 сыныптарда тарих пәнінің берілу жағдайын зерделеу
|
Оқушылардың тарихи ойлау дағдыларының деңгейін анықтау, әдістерді зерделеу |
5-9 сыныптардағы тарих сабағы, ҚМЖ |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау |
қаңтар |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
ӘК |
анықтама |
ақпан |
26 |
5-9 сыныптарда математика пәнін жүргізудің сапалық деңгейі
|
Оқушылардың математикалық сауаттылық деңгейлері мен мұғалімдердің пәндік құзыреттілігі деңгейін анықтау |
5-9 сыныптардағы математика сабағы,, пән мұғалімдері, ҚМЖ |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау, тестілеу |
қаңтар |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
ӘК |
анықтама |
ақпан |
27 |
7-сыныптарда химия, физика пәндерінің берілу жағдайы
|
Оқушылардың танымдық деңгейлері мен функционалдық дағдыларының деңгейін анықтау, әдістерді зерделеу |
7-сыныптардағы химия, физика сабақтары, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау
|
қаңтар |
Директордың орынбасарлары |
ДЖК |
анықтама |
ақпан |
28 |
Биология пәнінен зертханалық жұмыстарында 7-9 сынып оқушыларының ізденіс қабілеттерін арттыру |
Оқушылардың тәжірибелік жұмыстарды жасау дағдыларын анықтау |
7-9-сыныптардағы биология сабағы, зертханалық жұмыстар. |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ сабақтарды бақылау
|
қаңтар |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
ДЖК |
анықтама |
ақпан |
29 |
7-9 сыныптардағы география пәнінің берілу жағдайы
|
Оқушылардың оқу сауаттылығын, картамен жұмыс, иньтерпретация жасау дағдыларын анықтау |
7-9 сыныптардағы география саабағы, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ тестілеу |
қаңтар |
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарлары |
ӘК |
анықтама |
ақпан |
30 |
Бастауыш сынып пен ортаңғы буын арасындағы сабақтастықты ұйымдастыру туралы |
бастауыш сыныптан орта буынға өткен оқушылардың сәтті оқуына жағдай жасаумен қорытындыланады. Ең бастысы – орта мектепте баланың адаптациялық жағдайына көмектесу, оның әрі қарай дамуын, оның психологиялық саулығын қамтамасыз ету. |
4-5 сыныптарда сабақ беретін пән мұғалімдерінің сабағы |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ ҚМЖ талдау, бақылауғ сұқбаттасу |
наурыз |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
Педагогикалық кеңес |
анықтама |
сәуір |
31 |
8-11 сыныптарда орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында интербелсенді әдістерді пайдалануы |
Пән мұғалімдерінің сандық технололгияларды қолдану деңгейлерін анықтау |
8-11 сабақ беретін орыс тілі сабағы, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ сабақтарды бақылау, тестілеу |
ақпан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
Әдістемелік отырысы |
анықтама |
наурыз |
32 |
8-11 сыныптардағы дене шынықтыру пәнінің берілу жағдайы
|
Пән мұғалімдерінің командалық жұмысты ұйымдастыру бойынша тәсілдерін зерделеу |
8-11 сабақ беретін дене шынықтыру пәні мұғалімдері, сабақ, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ сабақтарды бақылау |
ақпан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары |
Әдістемелік отырысы |
анықтама |
наурыз |
33 |
10-11 сыныптарда физика пәнінің оқытылу жағдайын зерделеу
|
Пән мұғалімінің пәндік құзыреттілігі мен әдістемелік құзыреттілік деңгейін диагностикалау |
10-11сыныптағы пән мұғалімдері, сабақ, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Персоналдды бақылау/ тестілеу, бақылау |
ақпан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары |
Әдістемелік отырысы |
анықтама |
наурыз |
34 |
10-11 сыныптарда бейіндік пәндер бойынша оқушыларды оқыту сапасы |
Оқушылардың оқу дағдыларының деңгейі мен бейіндік бағдарын анықтау |
10-11 сыныптардағы бейіндік сабақтар |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ сұқбаттасу, тестілеу |
наурыз |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, психолог |
Әдістемелік отырысы |
анықтама |
сәуір |
35 |
10-11 сыныптарда тарих пәнінен сауаттылықтарын анықтау; |
Оқушылардың 6 консепт бойынша 3 тарихи ойлау дағдыларының деңгейін анықтау |
10-11 сыныптардағы тарих сабағы |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ сабақты бақылау, бақылау кесінділері |
наурыз |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
Әдістемелік отырысы |
анықтама |
сәуір |
36 |
10-11 сыныптардағыматематика пәнінің оқытылу сапасы
|
Пән мұғалімдерінің әдістемелік, және бағалау құзыреттілік деңгейін, оқушылардың математикалық сауаттыолық деңгейін анықтау |
10-11 сыныпта сабақ беретін мұғалімдер, сабақ, ҚМЖ |
Фронталды |
Персоналды бақылау/ҚМЖ ларды қарау, талдау |
наурыз |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
ДЖК |
анықтама |
сәуір |
37 |
10-11 сыныптардағыхимия пәнін оқыту жағдайы
|
Пән мұғалімдерінің пәндік құзыреттіліктері деңгейі мен оқушылардың зерттеушілік дағдылары деңгейін анықтау |
10-11 сынып оқушылары мен. пән мұғалімдері, сабақ, ҚМЖ |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы/ бақылау кесінділері, сабақтарды бақылау |
наурыз |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
ДЖК |
анықтама |
сәуір |
38 |
10-11 сынып оқушыларының биология пәнінен функционалдық білім деңгейі |
Оқушылардың функционалдық сауаттылық деңгейлерін анықтау |
10-11 сынып оқушылары, сабақ, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы/ сабақты бақылау, бақылау жұмыстары |
наурыз |
Директордың оқу ісі жөніндегіорынбасары |
ӘК |
анықтама |
сәуір |
39 |
Қазақ тілі мен әдебиетінің оқытылуын зерделеу (10-11 сыныптар);
|
Оқушылардың тілді меңгеру деңгейін бағалау |
10-11 сыныптар қазақ тілі сабағы |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы/ жазбаша жұмыстар, сабақтарды бақылау |
сәуір |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
Әдістемелік отырысы |
анықтама |
мамыр |
40 |
10-11 сыныптарда информатика пәнін оқыту сапасы |
Оқушылардың АКТ құзыреттілік деңгейін анықтау
|
10-11 сыныптар |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы/ сабақтарды бақылау |
сәуір |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
Әдістемелік отырысы |
анықтама |
мамыр |
41 |
10-11 сыныптарда алғашқы әскери дайындық пәнінің берілуі;
|
Мұғалімнің оқыту тиімділігі мен пәндік құзыреттілігі деңгейін анықтау |
АӘД пәні мұғалімі, оқушылар, сабақ, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ ҚМЖ талдау, сабақты бақылау, сұқбаттасу |
сәуір |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
Әдістемелік отырысы |
анықтама |
мамыр |
42 |
Робототехника курсының өткізілу деңгейі;
|
Оқушылардағы шығармашылық, танымдық дағдыларының деңгейін,пән мұғалімінің құзыреттілік деңгейіндиагностикалау |
Курс қатысушылары мен мұғалімі, сабақ |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ сабақтарды бақылау, құжаттамаларды зерделеу |
сәуір |
Директордың оқу ісі жөніндегіорынбасары, оқу орынбасары |
Әдістемелік отырысы |
анықтама |
мамыр |
43 |
Көркем еңбек сабақтарында оқушыларды ұлттық қолөнерге баулу;
|
Оқушылардың қол өнермен айналысу дағдылары деңгейін анықтау |
Көркем еңңбек сабағы |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ оқушылар жұмыстарын зерделеу, сұқбаттасу |
сәуір |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
Әдістемелік отырысы |
анықтама |
мамыр |
44 |
Халықаралық зерттеулерге дайындық жұмыстары;
|
Оқушылардың зерттеу бағыттары, қабілеттері мен зерттеу кезеңдері туралы ақпараттар жинау, мұғалімдердің зерттеушіілік бағытындағы құжаттарын зерделеу |
Халықаралық зерттеулер сайысын өткізу ережелері |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ құжаттамаларды зерделеу |
мамыр |
Директордың ғылым жұмыстар бойынша орынбасары, оқу орынбасары |
Ғылыми консилиум |
анықтама |
мамыр |
45 |
Оқушылардың таңдау пәндерінің оқытылу сапасы;
|
Таңдау пәндерінің жүргізілу, оқытылу сапасы мен оқушылардың тиімді оқу дағдыларының деңгейін анықтау |
Таңдау пәндері бойынша сабақтар, ҚМЖ, тест қорытындылары |
Фронатлды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ құжаттамаларды зерделеу |
мамыр |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Әдістемелік отырысы |
анықтама |
мамыр |
46 |
Жалпыға міндетті білім беру стандартын меңгеруі туралы (инклюзия, үйде оқыту) |
Үйде оқытылатын оқушылардың оқу дағдыларының деңгейін диагностикалау, пән мұғалімдерінің дидактикалық құралдарының сапасы мен тиімділігін бағалау |
Мектеп бойынша үйде оқытылатын оқушылар, пән мұғалімдері, тест қорытындысы, ҚМЖ |
Фронталды |
Персоналды бақылау/ құжаттамаларды зерделеу, сұқбаттасу |
Қазан наурыз
қаңтар мамыр |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері, директор |
ДЖК
Пед. кеңес |
анықтама |
Қараша Сәуір
Ақпан мамыр |
47 |
«Алтын белгі» белгісіне және үздік аттестатқа үміткерлер тізімін зерделеу |
"Алтын белгіге" үздік аттестатқа үміткерлерге қойылатын талаптарды зерделу |
11-сынып оқушылары |
тақырыптық |
Кешендік-жалпылама бақылау |
Тамыз Наурыз |
Оқу ісі жөніндегі орынбасар, директор, пән мұғалімдері |
Пед. кеңес |
анықтама |
қыркүйек |
48 |
1-4,5-8,10- сынып оқушыларын сыныптан-сыныпқа емтихансыз көшіру және үздік оқыған оқушыларды мақтау қағазымен марапаттау туралы |
Оқушылардың үлгерім табельдерін зерделеу, үздік оқушыларды ынталандыру |
1-4,5-8,10- сынып оқушылары |
тақырыптық |
Кешендік-жалпылама бақылау |
мамыр |
Оқу ісі жөніндегі орынбасар, директор, сынып жетекшілері |
Пед. кеңес |
анықтама |
мамыр |
49 |
9,11 сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға жіберу туралы |
Таңдау пәні бойынша оқушылардың тізімін жасау, 9, 11-сынып оқушыларын құжаттандыру бойынша дерекқор құру |
9,11 сынып оқушылары |
тақырыптық |
Кешендік-жалпылама бақылау |
мамыр |
Оқу ісі жөніндегі орынбасар, директор, сынып жетекшілері |
Пед. кеңес |
анықтама |
мамыр |
50 |
Сыртқы бағалау критерийлері бойынша білім беру нітижелерін тексеруге дайындық (ББЖМ)
|
Оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейін анықтау (4,9 сыныптар) |
Әр пәндер бойынша оқушылардың білім деңгейі
|
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ бақылау, әкімшілік кесінді алу |
Қыркүйек
Желтоқсан наурыз |
Директордың орынбасарлары Бірлестік жетекшілері |
ДЖК
ӘК |
Анықтама |
Қазан
Қаңтар сәуір |
51 |
Мектепалды даярлық сыныптарында «Математика негіздері» ұйымдастырылған іс-әрекетінде балалардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру жолдары; |
Оқушылардың функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау |
Функционалды сауаттылық деңгейі |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/сабақты бақылау
|
желтоқсан |
Оқуісі жөніндегіорынбасарлар
|
педкеңес |
анықтама |
қаңтар |
52 |
Мектепалды даярлық сыныптарында коммуникативтік дағдылары мен әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру деңгейі |
коммуникативтік дағдылары мен әлеуметтік-эмоционалды дағды деңгейін анықтау |
дағдылардеңгейі |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/сабақты бақылау |
наурыз |
Оқуісі жөніндегіорынбасарлар, психолог
|
ДЖК |
анықтама |
сәуір |
53 |
Мектепалдыдаярлық сыныптарында«Дене шынықтыру» ұйымдастырылған іс-әрекетінде балалардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру жолдары; |
Оқушылардың функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау |
Функционалды сауаттылық деңгейі |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/сабақты бақылау
|
сәуір |
Оқуісі жөніндегіорынбасарлар
|
ӘК |
анықтама |
мамыр |
54 |
Факультатив сабақтарыныңжүргізілу сапасы |
курс жоспарымен сабақтардың сәйкестігін анықтау, қиындықтарды диагностикалау |
1-11-сыныптар |
Фронталды |
Сабаққа қатысу,сұқбаттар алу, диагностика жасау |
Желтоқсан сәуір |
ДТІЖО |
ДЖК |
анықтама |
Қаңтар мамыр |
55 |
«Өмір сүру қауіпсіздігі негіздері», «ЖЖЕ» оқу курстарын жүргізу |
«Өмір сүру қауіпсіздігі негіздері», «ЖЖЕ» оқу курстарын жалпы білім беру мазмұны пәндерінде жүргізуді бақылау |
1-11-сынып оқушылары |
тақырыптық |
Кешендік-жалпылама бақылау |
Тоқсан сайын |
Оқу ісі ,тәрбие жөніндегі орынбасарлары, |
ӘБ отырысы |
анықтама |
Тоқсан сайын |
III. БІЛІМНІҢ ОЛҚЫЛЫҚТАРЫН ТОЛТЫРУ ЖӘНЕ ТӨМЕН КӨРСЕТКІШТЕРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ БОЙЫНША ЖҰМЫСТАРДЫ БАҚЫЛАУ
№ |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Бақылау әдістері |
Орындау мерзімдері |
Жауаптылар |
Қарау орны |
Басқару шылық шешім |
Екінші бақылау |
1. |
Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру мен үлгерімі төменоқушылармен жұмыс жоспарының жүзеге асырылуы
|
Оқушының білім сапасына әсер ететін жеке басының ерекшеліктеріне ескере отырып, білімдегі олқылықтарды жоюға бағдарланған тапсырмалардың ҚМЖ-да көрініс табуы |
Үлгерімі шанар оқушылардың оқу жетістіктері |
Фронталды |
бақылау, талдау |
Қыркүйек
Желтоқсан Наурыз мамыр
|
Директордың орынбасарларыБірлестік жетекшілері |
ДЖК
ӘК |
Матрицаның III бөліміндегі басқару шешімдерінің нұсқаларын қараңыз |
Қазан Қаңтар Сәуір мамыр |
2. |
Оқушылардың оқу сауаттылығын қалыптастыру жұмыстарының ұйымдастырылуы |
Оқу сауаттылығын арттыратын тапсырмалардың сапасын анықтау |
Гуманитарлық бағыттағы сабақтар, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Бақылау , талдау ҚМЖ зерделеу |
қыркүйек |
Директордың орынбасарлары |
ДЖК |
анықтама |
қазан |
3. |
4,9-сыныптардағы функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау
|
Оқушылардың оқу дағдыларындағы проблемалық бағыттарды айқындау ББЖМ-ға дайындық жүргізу |
4,9-сыныптардағы функционалдық сауаттылық деңгейі
|
Фронталды |
Байқау тестерінің монитрингі, нәтижелердің талдауы |
Ай сайын |
Директордың орынбасарлары Пән мұғалімдері |
Оқу-тәрбие орынбасары жанындағы отырыс |
талдау |
Ай сайын |
4. |
11-сынып оқушыларының мамандық таңдау, ҰБТ талаптарына бағытталған жұмыс жағдайы |
Негізгі пәндерден байқау тестердің қорытындысы |
11- сынып |
тақырыптық |
Электронды журнал, талдау |
Қазан Наурыз
|
Директордың орынбасары, пән мұғалімдері |
Пед кеңес |
анықтама |
Қараша сәуір |
5. |
Өткізілген БЖБ,ТЖБ қорытындылары бойынша талдау жұмыстары |
БЖБ,ТЖБ қорытындыларының сапалы талдауын білімдегі олқылықтарды толтыру жұмыстарын жақсартуға қолдану |
Пән мұғалімдерінің талдаулары |
Тақырыптық |
Электронды журнал, талдау |
Қазан
|
Директордың орынбасары, пән мұғалімдері |
Кестеге сай |
Электрондық журналда есеп |
қараша |
6. |
Үлгерімі нашар оқушылармен жұмыстарды ұйымдастыру |
Үлгерімі нашар оқушылармен уақтылы және тиімді жұмыс жасаудың тиімді тәсілдерін анықтау |
Үлгерімі нашар оқушылрмен жұмыс жоспары |
Фронталды |
Талдау |
Қараша, желтоқсан, наурыз |
Директордың орынбасары, пән мұғалімдері |
ДЖК ОІЖО қатысумен жиналыс |
Анықтама |
Желтоқсан Қаңтар сәуір |
7. |
Тоқсан/жарты жыл және жыл қорытындысы бойынша білім сапасына талдау |
Пән мұғалімдерінің резервтегі ( тоқсандық қорытынды бойынша бір- «4»,бір-, «3» бар) оқушылармен жұмыс тиімділігін анықтау |
Резервист оқушыылардың оқу нәтижеелерін талдау |
фронталды |
талдау |
Қазан, қаңтар, наурыз, мамыр |
Директордың орынбасары, пән мұғалімдері |
Педагогикалық кеңес |
анықтама |
Тоқсан сайын |
8. |
Бастауыш сыныпбойынша олқылықтармен жұмыстардың жай-күйі |
Негізіг пәндер бойынша төмен нәтиже көрсеткен оқушылармен қосымша жұмыстардың тиімділігін анықтау |
Бастауыш сынып оқушылары |
фронталды |
Бақылау, талдау |
Қараша
Ақпан |
Директордың орынбасары |
ДЖК |
анықтама |
Желтоқсан
Наурыз
|
5-9 сыныптар бойынша олқылықтармен жұмыстардың жай-күйі |
||||||||||
9. |
Үлгермеушіліктің себептері мен салдарын анықтау |
Ғылыми-жаратылыстану бағытта оқушылардың табысты оқуына кедергілердің себептерін дер кезінде анықтау және салдарын азайту |
Ғылыми-жартылыстану бағытындағы сабақ беретін мұғалімдердің білім деңгейлерін толықтырып отыру |
Тақырыптық |
Мұғалімдердің талджауулары |
Желтоқсан, сәуір |
Директордың орынбасары, ӘБ жетекшілері |
Әдістемелік кеңес |
анықтама |
Қаңтар мамыр |
10. |
Білім берудің төменгі сапасын көрсететін сыныптармен жұмыс нәтижесі |
Білім беру сапасының төмен болу себебін жоюдың жолдарын табу |
Білім сапасы, БЖБ,ТЖБ |
Тақырыптық |
Сауалнама, талдау |
Желтоқсан, наурыз |
Директордың орынбасары, ӘБ жетекшілері |
Орынбасар жанындағы отырыс |
Анықтама, мониторинг |
Қаңтар сәуір |
11. |
Оқушылардың оқу нәтижелері мен оқу әрекеттерінің мониторигі(сыныптарды әр мектеп өзі анықтайды) |
Оқушылардың оқу әрекеттерінің күшті және әлсіз жақтарын диагностикалау, оқу нәтижелерін көрсетуді қамьтамасыз ету |
Оқу әрекеттері |
фронталды |
Оқушылардан жүйелі түрде сауалнама алып отыру, оқу тапсырмаларының орындалуын қаадағалау, кері байланыстардың сапасын тексеру |
Қыркүйек, желтоқсан, наурыз |
Директордың орынбасарлары |
ӘК |
анықтама |
Қазан Қаңтар сәуір |
13. |
5-11- сынып оқушыларына қиын тақырыптарды меңгеру бойынша жұмыстардың жай-күйі |
Қиын тақырыптарды меңгерудегі кедергілерді анықтау |
ҚМЖ |
Тақырыптық |
Сауалнама, талдау, бақылау |
Қазан, қаңтар, сәуір |
Директордың орынбасарлары, ӘБ жетекшілері |
Кестеге сай |
|
Қараша Ақпан мамыр |
IV. ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІ
р/н |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау
нысаны |
Бақылау түрі |
Бақылау әдісі |
Орындау мерзімі |
Жауапты лар |
Қарастыра тын орны |
Басқарушылық шешімі |
Екінші қайтара бақылау |
1 |
Ғылыми жетекшінің жұмыс сапасы, ғылыми-зерттеу жұмыстарына оқушының даярлығы |
Ғылыми конкурстарға дайындық жоспарын іске асыру сапасының уақтылылығын айқындау Оқушылардың даярлығын анықтау |
Ғылыми жетекшінің жұмыс жоспары |
Тақырыптық |
Жұмыс жоспарын, аралық зерттеу нәтижелерін талдау, зерттеу күнделігінің толық және уақтылы толтырылуын зерделеу |
қыркүйек сәуір
|
ҒЖ бойынша директор орынбасары |
ДЖК ӘК |
Өтінімдерді қарастыру бойынша мектеп комиссиясын құру,ғылыми өнім мазмұны, міндеті, тақырып өзектілігі бойынша ұсыныстарымен ғылыми жетекшілердің пікірін тыңдау |
Қазан мамыр |
2 |
Ғылыми конкурстарға қатысудың нәтижелілігі. Олимпиадалық резерв және олимпиадаға дайындық жұмыстары |
Жақсарту мақсатында жобаларға және зерттеу жұмыстарына қойылатын талаптардың сақталуын қамтамасыз ету |
Жоба мазмұны |
Тақырыптық |
SWOT-талдау, туындайтын қауіптер |
Қазан |
ҒЖ бойынша директор орынбасары |
Педагогикалық кеңес |
Анықтама |
|
3 |
Дарынды балалар туралы деректер базасын жаңарту |
Дарынды балалар туралы деректер базасын жаңартудың уақытылы жүргізілуін тексеруді қамтамасыз ету |
Дарынды балалар туралы деректер базасы |
Тақырыптық |
Мониторинг (ашықтық, уақытылы жаңарту, қолжетімділік) |
Желтоқсан-
мамыр |
Педагог-психологтер |
ДЖК
ғылыми-әдістемелік кеңес отырысы |
Деректердің қолжетімді базасын құру
|
қыркүйек, қаңтар |
4 |
Дарынды балалар туралы деректер базасын жаңарту мониторингі |
Дарынды балалардың дерекқорындағы оқушылардың табыстылығын анықтау, жеке тиімділігін диагностикалау |
Дарынды балалар туралы деректер базасы |
Фронталды |
Оқушылардың прогресті дамуын бақылау картасын толтыруды талдау, мониторинг жүргізу |
қыркүйек
Сәуір |
Педагог-психологтер |
ӘК
ҒӘКО |
Табыс мониторингі, талдау
|
сәуір |
5 |
Сабақтар мен факультативтерде ғылыми жұмыс элементтерін енгізу |
Оқу қызметінде жобалық ойлауды дамыту деңгейін диагностикалау |
Сабақтар мен факультативтердегі жобалау қызметі |
Тақырыптық |
Сабақтарға қатысу / факультатив, талдау, өзін-өзі талдау |
Қазан |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Ғылыми-әдістемелік кеңес отырысы |
Жұмыс жоспарына мектептің зерттеушілік мәдениетін дамытуға бағытталған іс-шараларды енгізу |
сәуір |
6 |
Мектептің зерттеу әлеуетін арттыру |
Шығармашы лық топтардың жұмысының тиімділігін зерделеу |
Зерттеу қызметін қолдау бойынша шығармашылық топтың жұмысы |
Тақырыптық |
Шығармашылық топтардың әдістемелік өнімдерінің Мониторингі (басқа педагогтер қолдану мүмкіндігі,пайдасы мен тиімділігі ) |
Желтоқсан |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
ҒӘЖ бойынша директор орынбасары |
Жұмыс жоспарына мектептің зерттеушілік мәдениетін дамытуға бағытталған іс-шараларды енгізу |
мамыр |
7 |
Зерттеу әлеуетін арттыруға бағытталған ғылыми-әдістемелік жоспардың бағыты |
Зерттеу әлеуетін арттыруға бағытталған іс-шаралар жоспарына баға беру |
Ғылыми-әдістемелік жұмыс жоспары |
Тақырыптық |
Талдау, жоспарға түзетулер енгізу |
Маусым |
ҒӘЖ бойынша директор орынбасары |
ҒӘЖ бойынша директор орынбасары |
Жұмыс жоспарына мектептің зерттеушілік мәдениетін дамытуға бағытталған іс-шараларды енгізу |
тамыз |
8 |
ОҒҚ жұмысының жүйелілігі мен тиімділігі |
Жоспардың, ОҒҚжұмысы шеңберіндегі іс-шаралардың күшті және әлсіз жақтарын анықтау, жұмыс тиімділігін арттыру тәсілдерін айқындау |
ОҒҚ қызметі (оқушылардың ғылыми қоғамдас тығы ) |
Тақырыптық |
ҒББ отырыстарына, дебаттарға, семинарлар мен коучтарға қатысу, материалдар мен жоспарларды тексеру |
қазан |
ҒӘЖ бойынша директор орынбасары |
ДЖК |
SWOT-талдау |
қараша-желтоқсан |
V. МҰҒАЛІМНІҢ ШЕБЕРЛІК ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДЫҚ ЖАҒДАЙЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІН БАҚЫЛАУ
р/н |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау
нысаны |
Бақылау түрі |
Бақылау әдісі |
Орындау мерзімі |
Жауапты лар |
Қарастыра тын орны |
Басқарушылық шешімі |
Екінші қайтара бақылау |
||
1 |
Мұғалімнің әдістемелік деңгейі |
ОМЖ және ҚМЖ әзірлеу және іске асыру сапасын анықтау |
Оқу-тәрбие жұмысы |
Тақырыптық |
Құжаттаманы зерделеу:ОМЖ және ҚМЖ |
Қыркүйектің 1 аптасы |
Директордың оқу-ісі жөн. орынбасары |
ДЖК |
БӨП және БӨП әзірлеу және іске асыру бойынша оқыту семинарын өткізу |
қыркүйек |
||
2 |
Мұғалімнің әртүрлі формаларды, әдістерді және заманауи технологияларды қолдануы деңгейін (топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс) және тұлғаға бағытталған тәсілді қолдану сапасын анықтау
|
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысу |
Наурыз
желтоқсан |
ДОІЖО |
ӘК
ДЖК |
Шеберлік сыныбын өткізу, Lesson Study ұйымдастыру |
сәуір |
||||
3 |
Оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейіне сәйкес сараланған тапсырмаларды пайдалану тиімділігін бағалау |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысу Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ |
мамыр |
ДОІЖО |
ӘК |
ӘБ |
мамыр |
||||
4 |
Оқу мақсаттарының сабақ мазмұнына сәйкестігін бағалау |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысу Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ |
Қараша
Сәуір |
ДОІЖО |
ДЖК |
Критериалды бағалау бойынша ережелерді зерделеуді ұйымдастыру |
желтоқсан мамыр |
||||
5 |
Бағалау критерийлерін пайдалану мен тапсырмаларға дескрипторларды дұрыс құрастыру деңгейін анықтау |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысу Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ |
Қараша сәуір |
ДОІЖО |
ДЖК |
А, В топтары: критериалды бағалау жөніндегі нұсқаулықты игеру |
Желтоқсан мамыр |
||||
6 |
Білім алушылардың жеке жетістіктерінің мониторингін, жүйелі зерттеулерді ұйымдастыру тиімділігін бағалау |
Тақырыптық |
Білімді тексеру: қорытынды бақылау жұмыстары Талдау: ТБЖ нәтижелері
|
Қазан Мамыр |
ДОТІЖО ДҒІЖО |
ДЖК |
Талдау мониторинг |
Қараша мамыр |
||||
7 |
Мұғалімдердіңжеке жетістіктеріне талдау жасау |
Тақырыптық |
марапаттар
|
Мамыр |
ДОТІЖО ДҒІЖО |
педкеңес |
Талдау мониторинг |
мамыр |
||||
8 |
Ұжымдық педагогикалық жобаларға қатысу жиілігін анықтау |
Тақырыптық |
Бақылау, сауалнама |
Жыл бойы |
ДҒІЖО |
ӘК |
талдау |
мамыр |
||||
9 |
Мұғалімдердің белсенді / пассивті ұстанымы |
Мұғалімнің оқуды жүйелеу, балалардың жеке ерекшеліктерін (темперамент, мінез, қабілет, бейімділік және т.б.), өзінің жеке ерекшеліктерін біле білу қабілетін анықтау. |
Мұғалімнің шеберлігі мен әдістемелік дайындығының жай-күйі |
Тақырыптық |
Бақылау, сауалнама, талдау |
Қаңтар |
ДОТІЖО психолог |
Педкеңес |
ППМАЖ |
ақпан
|
||
10 |
|
Мұғалімнің балаларды ұйымдастыру, әртүрлі іс-шараларға қосу, өзін-өзі тәрбиелеуге ынталандыру қабілетіне баға беру. |
|
Тақырыптық |
Бақылау, сауалнама, талдау |
мамыр |
ДТІЖО |
ӘК |
Озық педагогикалық тәжірибені тарату |
мамыр |
||
11 |
"Жас мұғалім-тәлімгер" жүйесіндегі жұмыс |
Жас педагогтардың кәсіби қиындықтарын анықтау |
Жас мамандармен жұмыс |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысу Сұхбат |
Жыл бойы |
ДОІЖО |
ӘК |
Топ үшін жас мұғалім мектебінің жұмысын ұйымдастыру, коучингтер, интенсивтер өткізу, Lesson Study ұйымдастыру, тәжірибелі мұғалімдердің сабақтарына қатысу |
Желтоқсан мамыр |
||
12 |
Пән бойынша сабақтарды жоспарлау және ұйымдастыру сапасын анықтау |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысу Сұхбат |
Ай сайын
|
ДҒІЖО ДОІЖО |
ӘК |
Жас мұғалімдер онкүндігін өткізу |
Ай сайын |
||||
13 |
Жас педагог қызметінің қойылған мақсаттары мен міндеттерінің айқындылығы, нақтылығы, өлшемділігін бағалау. |
Тақырыптық |
Бақылау Құжаттаманы тексеру Сұхбат |
Жыл бойы |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
ҒПК |
Жас педагогтың қызметін бағалау критерийлерін әзірлеу |
Желтоқсан мамыр |
||||
14 |
Жас педагогтың кәсіби қызмет бағыттарының әртүрлілігін талдау. |
Тақырыптық |
Бақылау Құжаттаманы тексеру Сұхбат |
Жыл бойы |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
ҒПК |
Жас педагогтың қызметін бағалау критерийлерін әзірлеу |
мамыр |
||||
15 |
Жас педагог тәжірибесінде тәлімгерлік жүйесінің элементтерін іске асыру барысын бағалау. |
Тақырыптық |
Бақылау Құжаттаманы тексеру Сұхбат |
Жыл бойы |
Директордың оқу-ісі жөн.орынбасары |
ҒПК |
Тәлімгерлердің қызметін зерттеу |
Желтоқсан мамыр |
||||
16 |
Шығармашылық / зерттеу топтарының жұмысы |
Оқушылардың дарындылығын анықтау және дамыту бойынша шығармашылық/ зерттеу топтарының жұмысын бағалау |
Эксперименттік және ғылыми-зерттеу жұмысы |
Тақырыптық |
Сауалнама Бақылау Сұхбат |
Жартыжылдықта 1 рет |
ДҒІЖО ДОТІЖО |
Ғ ПК |
Оқушылардың дарындылығын анықтау мәселелері бойынша әдебиеттерді зерделеу |
Қаңтар мамыр |
||
17 |
Білім сапасын арттыру және оқушыларды ынталандыру бойынша мұғалімнің жұмыс сапасына баға беру (мұғалімдердің біліктілігін арттыру курстары, Lesson Study) |
Тақырыптық |
Сауалнама Бақылау Сұхбат |
Тоқсанда 1 рет
мамыр |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
ДОІЖО
Педагогикалық кеңес
|
Ашық сабақтар өткізу, мұғалімдердің сабақтарына қатысу, мектеп, аудандық ҒЗК, олимпиадаларға, конкурстарға қатысу |
Қараша қаңтар наурыз мамыр |
||||
18 |
Педагогтердің инновациялық тәжірибесін енгізу және тарату бойынша шығармашылық / зерттеу топтарының жұмыс тиімділігін бағалау. |
Тақырыптық |
Құжаттаманы зерттеу Бақылау Сауалнама Талдау |
мамыр |
ДҒІЖО ДОІЖО |
ӘК |
Мектеп, аудан, қала деңгейінде педагогтердің тәжірибесін жинақтау |
Желтоқсан мамыр |
||||
19 |
Мұғалімнің кәсіби дамуы және өзін-өзі жетілдіруі |
Оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен формаларының үйлесімінділігін сақтау мен қолдану деңгейін анықтау. |
Мұғалімнің іс - әрекеттегі тәжірибесін зерттеу |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысу Сұхбат Талдау |
Қараша
|
ДОТІЖО |
ДЖК |
Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу |
Желтоқсан |
||
20 |
Педагогтың өзінің кәсіби дамуының перспективаларын білумен жеке стилінің ерекшеліктерін анықтай алу қабілеттерін бағалау. |
Тақырыптық |
Сұхбат Талдау |
мамыр |
ДОІЖО |
ДЖК |
Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу |
Желтоқсан мамыр |
||||
VІ. ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ, ӨТКІЗІЛГЕН ІС –ШАРАЛАРДЫҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ
№ |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Бақылау әдістері |
Орындау мерзім дері |
Жауап тылар |
Қарау орны |
Басқарушылық шешім |
Екінші бақылау |
1 |
Тәрбие жұмысында нормативтік құжаттардың басшылыққа алынуыжәне ұйымдастырылуы |
Құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау Тәрбие жұмысының басымдықтарын және сапасын анықтау |
Тәрбие жұмысының жоспары |
Фронталды |
Құжаттамаларды зерделеу |
қыркүйек, қаңтар |
Директор |
ДЖК |
Матрицаның VI бөліміндегі басқару шешімдерінің нұсқаларын қараңыз |
Қаңтар |
3 |
Сынып жетекшілердің тәрбие жұмысының жоспарын бекіту және тексеру |
Құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау |
Сынып жетекшісінің жұмыс жоспары |
Тақырыптық |
құжаттамаларды зерделеу |
қыркүйек, қаңтар |
ДТІЖО |
ДЖК |
Бекіту |
Қаңтар |
4 |
Мектептің отбасымен өзара әрекеттесуі Ата-аналармен жұмыс жасауды ұйымдаствру |
Отбасы мен мектеп арасындағы байланысты қадағалау Мектеп-оқушы-ата-ана триадасының жұмыс сапасын бағалау |
Ата-аналармен жұмыс |
Тақырыптық |
сауалнамалар, сұқбаттасу тәрбие сағаттарының жоспарлары,, жиналыстархаттамалары, ресуртар |
Ай сайын
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
Штаб отырысы
ӘК |
анықтама |
Кезекті
Қыркүйек, қараша, қаңтар, сәуір |
5 |
Тәрбие сағаттарының тиімділігі |
Сынып сағатының мазмұнына және тәрбиелеу мен оқытудың жаңа тәсілдерін енгізуге қойылатын талаптарды қамтамасыз ету |
1-11-сыныптар |
Фронталды |
Сынып сағаттарын бақылау, талдау, сұқбаттасу |
Қараша
Қыркүйек Қаңтар Наурыз Мамыр |
ДТІЖО |
ДЖК
ӘК |
Талдау |
Қараша Қаңтар Наурыз Мамыр |
6 |
Білім алушылардың бос уақытын ұйымдастыру |
Сабақтан тыс уақытта және үйірмелерде қосымша сабақтарға қатысатын балаларды ынталандырудағы ата-аналардың рөлін анықтау |
1-11-сыныптар |
Фронталды |
Құжаттамаларды зерделеу, сұқбаттасу, сауалнамалар |
Жарты жыл сайын |
ДТІЖО |
ДЖК |
сауалнама |
Қаңтар, мамыр |
7 |
Спорт секциялары мен үйірме жұмыстарының жүргізілу деңгейі |
Үйірме бағдарламасының сабақ мазмұнына сәйкестігін анықтау, оқушыларды үйірмелер мен спорт секцияларының жұмысына тарту процесіндегі қиындықтарды диагностикалау |
1-11-сыныптар |
Фронталды |
Сауалнама, сұқбаттар алу, диагностика жасау |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
ДЖК |
анықтама |
Тоқсан сайын |
8 |
Білім алушыларды білім беру ұйымдарындағы тәрбие үдерісін басқаруға тарту |
Оқушыларды тәрбие процесіне тартудың, олардың іс-шараларға белсенді қатысуын қолдаудың пәрменді тәсілдерін зерделеу |
Оқушылар қауымдастығы |
Тақырып тық |
сауалнама, жоспарларды зерделеу, сұқбаттасу |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
СЖО |
мониторинг |
Тоқсан сайын |
9 |
«Жас ұлан», «Жас қыран», өзін-өзі басқару ұйымдары жұмысы |
«Жас ұлан», «Жас қыран» ұйымдары, өзін-өзі басқару органдары жұмысының тиімділігін айқындау |
Өзін-өзі басқару ұйымы |
Тақырып тық |
құжаттамаларды зерделеу, ашық сұрақтар бойынша сұқбат жүргізу |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
ӨӨБҰО |
анықтама |
Тоқсан сайын |
10 |
Сабақтан тыс тәрбиелік жобаларды ұйымдастыру және оны іске асыру |
«Оқуға құштар мектеп», дебаттық қозғалыс, «Балалар және театр» акциясын өткізу сапасын анықтау |
Тәлімгердің жұмыстары, тәрбие орынбасары |
Тақырып тық |
жобалардың жоспарларын зерделеу, іс-шараларды талдау |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
ҒӘК |
анықтама |
Тоқсан сайын |
11 |
«Мектепке жол» қайырымдылық акциясы |
Әлеуметтік қорғаусыз қалған отбасыбалаларынаматериалдық көмек көрсетудің сапасын анықтау |
Әлеуметтік педагог |
Тақырып тық |
Құжаттарды зерделеу, сауалнама |
қыркүйек |
ДТІЖО |
ДЖК |
анықтама |
қазан |
12 |
Әлеуметтік қорғалмаған отбасы топтарына жататын білім алушылардың санатын анықтау және құжаттарын жинақтау |
Жазғы лагерьге тегін ыстық тамақпен, жолдамалармен, өзге де материалдық көмекпен қамтамасыз ету |
Әлеуметтік қорғалмаған отбасылар |
Тақырып тық |
Құжаттамаларды зерделеу, жабық сұрақтар арқылы сұқбат жүргізу |
Қазан Желтоқсан
|
ДТІЖО |
ДЖК |
анықтама |
Қараша Қаңтар
|
13 |
Тегін тамақтануды ұйымдастыру сапасы |
Әлеуметтік осал отбасылардағы оқушылардың ыстық тамақтануын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды сақтау |
Әлеуметтік әлсіз отбасылар, оқу ісі жөніндегі орынбасар |
Тақырып тық |
асханада бақылау жүргізу, ашық сұрақтармен сұқбаттасу |
Қазан наурыз |
ДТІЖО |
ДЖК |
анықтама |
Ақпан сәуір |
14 |
Оқушыларға тегін ыстық тамақ беруді ұйымдастыру |
Білім алушылардың ыстық тамағын ұйымдастыруы үшін қолайлы жағдай жасау және азық-түліктің санитарлық- гигиеналық қауіпсіздігін қамтамасыз етуілуін бақылау |
1-4-сыныптар |
Фронталды |
бақылау, құжаттамаларды зерделеу, әңгімелесу |
Ай сайын |
ДТІЖО |
СЖО |
зерделеу |
Ай сайын |
15 |
Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдау қызметтін ұйымдастыру және әлеуметтік педагог пен психологтың бірлескен жұмыс жоспарының орындалуы |
Буллинг/кибербуллинг жағдайларын уақтылы анықтау; зорлық-зомбылықты, өзін-өзі бұзатын мінез-құлықты болдырмау |
Психологтар |
Фронталды |
Құжаттамаларды зерделеу, сауалнамалар алу, сұқбаттасу |
Қараша
Қаңтар Наурыз мамыр |
ДТІЖО |
ДЖК
ҒӘК/ ПК |
анықтама |
Желтоқсан
Ақпан Сәуір мамыр |
16 |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен жұмыс істеу ерекшеліктері |
Оқудағы және тұлғалық дамудағы қиындықтарды анықтау, инклюзивті оқытуды талап ететін оқушылардың құжаттарын зерделеу |
Мұғалімдердің, дефектологтың, логопедтің, психологтың жұмысы |
Тақырып тық |
ҚМЖ жоспарларын талдау, сабақтар мен сынып сағаттарын бақылау, сұқбаттасу |
Қараша наурыз
|
ДТІЖО |
ДТІЖО отырысы
|
анықтама |
Желтоқсан сәуір
|
17 |
Қазақстан Республикасы «Тіл туралы» заңының орындалысы |
Қазақстан Республикасындағы 1997 жылғы 11 шілдедегі №151-І « ҚР Тіл туралы» Заңына сәйкес құжаттамалардың мемлекеттік тілде жүргізілуін қамтамсыз ету. |
Құжаттамалар |
Тақырыптық |
Кешенді-жалпылау шы бақылау / Құжаттар мен танысу |
Қараша
Наурыз мамыр |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
ДЖК
ДТІЖО отырысы
|
анықтама |
Желтоқсан
Сәуір мамыр |
18 |
Қолайсыз отбасыларға, «Тәуекел топтары» оқушыларына әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету бойынша жұмыстың жай-күйі (жеке консультациялар) |
Құқық бұзушылыққа бейім, сабақты дәлелсіз себептермен өткізбейтін және теріс қылықтар жасайтын оқушылармен профилактикалық іс-шаралардың сапасын диагностикалау |
Тәуекел топтағы балалардың құқық бұзушылықтарының алдын алу бойынша жұмыс |
Тақырып тық |
Құжаттамаларды зерделеу, сауалманалар алу, бақылау |
Кезекті |
ДТІЖО |
Штаб отырыс/ Штаб кеңесі |
диагностика |
Кезекті |
19 |
9-10 сынып оқушыларының кәсіптік бағдарлау жұмыстарының жай-күйі |
Кәсіптік бағдар бойынша жұмыс тиімділігін диагностикалау |
Бірлескен жұмыс жоспары |
Фронталды |
Жоспарларды талдау |
Қыркүйек/ қазан |
ДТІЖО |
ДЖК |
Анықтама, талдау |
Қаңтар |
20 |
Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі жұмыстың жай-күйі |
Қалалық, аудандық ІІБ, Наркопост ұйымдарымен бірлескен жұмыстың болуын және іске асырылуын бақылау |
Бірлескен жұмыс жоспары |
Фронталды |
Жоспарларды талдау |
тамыз желтоқсан сәуір |
ДТІЖО |
ҒӘК |
анықтама |
Желтоқсан сәуір |
21 |
Ұлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысы туралы |
Құқық бұзушылыққа, қауіпсіздікке кеңес беру, қолдау және алдын алу жөніндегі кеңестер жұмысының оң нәтижелерін зерделеу |
Ұлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысы |
Фронталды |
Кұжаттамаларды зерделеу, жиналыстар хаттамалары |
Кезекті |
ДТІЖО |
СЖО |
хаттама |
Ақпан |
22 |
Медицина қызметкерінің жеке гигиена дағдыларын қалыптастыру бойынша профилактикалық жұмысының нәтижелері |
Білім алушылардың бірыңғай гигиеналық талаптарды сақтауын қамтамасыз ету |
1-11-сынып оқушылары |
Тақырып тық |
құжаттаманы зерделеу, сауалнама жүргізу, бақылау |
Ай сайын |
ДТІЖО |
Кеңес |
Анықтама |
Ақпан |
23 |
Әскери-патриоттық тәрбиені ұйымдастыру деңгейі |
Әскери-патриоттық тәрбиелеуді ұйымдастыру деңгейін, іс-шаралар сапасын айқындау |
Жұмыс жоспары, іс-шаралар жоспары |
Тақырып тық |
құжаттамаларды зерделеу, сауалнама алу |
Ақпан мамыр
Қараша |
ДТІЖО |
ДЖК
кеңес
|
анықтама |
Наурыз мамыр
Желтоқсан |
24 |
Білім алушылардың өзін-өзі басқаруға тартылуы, мектептің тәрбие процесіне белсенді қатысуы |
Оқушыларды өздігінен ұйымдастыру қабілеті мен іс-шараларды өткізуге баулу |
Жұмыс жоспары, іс-шаралар жоспары |
Тақырып тық |
Сауалнама, бақылау |
Қыркүйек
мамыр |
ДТІЖО |
ӨӨБҰО
ДЖК |
Анықтама
қорытынды |
Қазан
мамыр |
25 |
Оқушылардың жазғыдемалысын ұйымдастыру жұмыстары |
Білім алушылардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру, оқушылар мен ата-аналардың сұраныстарын зерделеу негізінде мектеп жанындағы лагерьдің жұмыс жоспарын әзірлеу. |
Жұмыс жоспары, іс-шаралар жоспары |
Тақырып тық |
Сауалнама, бақылау |
мамыр |
ДТІЖО |
ДЖК |
анықтама |
маусым |
ПК-Педагогикалық кеңес
ДЖК-Директор жанындағы кеңес
ҒӘК-Ғылыми әдістемелік кеңес
СЖО-Сынып жетекшілер отырысы3
ӨӨБҰО- Өзін-өзі басқару ұйымының отырысы
ДТІЖО-Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
ОҒҚ-оқушылардың ғылыми қоғамдастығы