back-image
Қарағанды облысы білім басқармасының Ақтоғай ауданы білім бөлімінің "Шашубай кентіндегі мектеп-бөбекжай" кешені" (мектеп жанындағы интернатымен) базасындағы "Тірек мектебі (ресурстық орталық)" КММ
Организации> Қарағанды облысы білім басқармасының Ақтоғай ауданы білім бөлімінің "Шашубай кентіндегі мектеп-бөбекжай" кешені" (мектеп жанындағы интернатымен) базасындағы "Тірек мектебі (ресурстық орталық)" КММ

2022-2023 оқу жылына арналған оқу жоспары

 

  Бекітемін

«Балдырған» бөбекжайының

меңгерушісі

_______________Ф.М. Акбергенова

«_____» ___________2022 жыл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КММ «ТМ (РО) МБК» Шашубай кентіндегі

«Балдырған» бөбекжайының

2022-2023 оқу жылына арналған

тәрбие мен оқытудың үлгілік жоспары

 

 

Түсінік хат

 

«Балдырған» бөбекжайы жұмыс оқу жоспарын әзірлеу детөмендегі нормативтік-құқықтық құжаттарды басшылыққаалады:

  1. «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000319_
  2. «Педагог мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1900000293
  3. «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z020000345_
  4. «Ойыншықтардың қауіпсіздігі туралы» Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000306_
  5. Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуды дамыту моделі https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P2100000137
  6. «Мектепке дейінгі ұйымдарға және сәбилер үйлеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2100023469
  7. «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1800017669
  8. Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1200008275
  9. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600014235
  10. Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1800017657
  11. Білім беру қызметтерін көрсетудің үлгілік шартының нысандары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600013227
  12. Мемлекеттік білім беру ұйымдары қызметкерлерінің үлгі штаттары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P080000077_
  13. Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V090005750_
  14. Жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600013272
  15. Білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестің жұмысын ұйымдастыру және оны сайлау тәртібінің үлгілік қағидалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1700015584
  16. Мектепке дейінгі және орта білім беру ұйымдарын бейнебақылау жүйелерімен 9 жарақтау стандарттары және оларға қойылатын талаптар https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1900018239
  17. Мектепке дейінгі білім беру саласында мемлекеттік қызметтер көрсету қағидалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020883
  18. Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдарында және мектепалды сыныптарында 2022-2023 оқу жылында тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастыру туралы әдістемелік нұсқау хат. «Балаларды ерте дамыту институтының» Ғылыми-әдістемелік кеңесінің шешімімен ұсынылады (2022 жылғы 26 шілдедегі №7 хаттама) http://rc-dd.kz/sites/rc-dd.kz/uploads/docs/metodicheskie_razrabotki/2021/IMP_060821_kaz.pdf
  19. 2022 жылдың 27 тамыздағы «Балдырған» бөбекжайы» педагогикалық кеңесінің №1 хаттамасы, 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс оқужоспарын әдістемелік кеңестің қарауы туралы».

Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары оқу көлемі бөбек жасындағы (1-2 жас) және мектепке дейінгі жастағы (3-5 жас) балалар үшін мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларында айқындалады.

Тәрбиеленушілердің құзыреттіліктерін, физикалық және жеке қасиеттерін дамыту олардың жас ерекшеліктеріне сәйкес біліктері мен дағдыларын қалыптастыру арқылы жүзеге асырылады.

Тәрбиелеу-білім процесін жоспарлау кезінде вариативтілік және балалар іс-әрекетін ұйымдастырудың әртүрлі формаларын, әдістері мен тәсілдерін қолдану ескеріледі.

Тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастыру және өткізу кезінде тәрбиеленушілердің қызығушылықтары, қажеттіліктері, жас және жеке ерекшеліктері ескеріледі.

Тәрбиеленушілердің эмоционалдық жайлылығын, жан-жақты және толыққанды дамуын, балалардың белсенділік түрлерін және бірге әрекет етуге қатысушыларды таңдау мүмкіндігін, ойын аймақтарының қанықтылығын, қолжетімділігін, вариативтілігін және қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін дамытушы орта құрылады.

 

ЕСКЕРТУ:

«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» 2022 жылғы 3 тамыздағы  № 348 «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» 25-тармаққа сәйкес оқу жылының басына күнтізбелік жылға толық жасқа толған балалардың жасын ескере отырып ұйымдастыру:

ерте жас тобы - 1 жастағы балалар;

кіші топ - 2 жастағы балалар;

орта топ - 3 жастағы балалар;

ересек топ - 4 жастағы балалар;

мектепалды топ, мектепалды сыныбы (лицейдегі, гимназиядағы) – 5 жастағы балалар.,

Бірақ мектепке дейінгі ұйымдардың топтардың жинақталуы2022 жылдың 1 тамызына дейін болғанына байланысты, «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» 2020 жылдың 5 мамырдағы №182,22-тармағына сәйкес жас кезеңдері және жас топтары (балалардың жасы - оқу жылына толық жасы) мынадай:

1) бөбек жасы - 0-3 жас:

нәрестелік жас-туғаннан бастап;

ерте жас-1 жастағы балалар (ерте жас тобы);

кіші жас-2 жастағы балалар  (кіші топ);

2) мектепке дейінгі жас-3-6 жас:

орта жас-3 жастан бастап (ортаңғы топ);

ересек жас- 4 жастан бастап (ересек топ);

              мектепалды жас- 5 жастағы балалар (мектепалды топ, мектепалды сынып).

Сондықтан  мектепке дейінгі ұйымдардың барлық жас топтары 2022 жылдың 1 қыркүйегіне толық қамтылған.

Жоғарыда айтылғандарға байланысты 2022-2023 оқу жылына арналған жас тобындағы балалардың тәрбиелік-білім беру қызметі:

  1. Бұрын кіші топ (2019 жылғы қыркүйек-желтоқсан және 2020 жылғы қаңтар-тамыз) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің «12» 08 2022 жылғы №499№2 қосымшасына сәйкес«Бөбек жасындағы балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары» және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің

« 09 » 09 2022 жылғы  № 394 «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары», әр түрлі жастағы топ ретінде (2-3 жас).

  1. Бұрынорта топ (2018 жылғы қыркүйек-желтоқсан және қаңтар-тамыз 2019 жылғы туған балаларды жинақтау) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 10.10.2018 № 556  «_0909  2022 жылғы № 394  № 2 қосымшасына сәйкес «Мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары», әртүрлі жастағы топ ретінде (3-4 жас).
  2. Бұрынересек топ (2017 жылғы қыркүйек-желтоқсан және 2018 жылғы қаңтар-тамыз) Қазақстан Республикасы Білім және ғылымминистрінің «_09_» 09  2022 жылғы № 394 №2 қосымшасына сәйкес «Мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары», әртүрлі жастағы топ ретінде (4-5 жас).

Ұйымдастырылған іс-әрекет 2022 жылғы 3 тамыздағы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» № 348  бұйрықтың 12 тармағына сәйкес, яғни физикалық даму, балалардың коммуникативтік, танымдық, зияткерлік, шығармашылық дағдыларын, зерттеушілік қабілеттерін дамыту, әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

Балалардың коммуникативтік, танымдық, зияткерлік, шығармашылық дағдыларын, зерттеушілік қабілеттерін дамыту, әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын қалыптастыру:

             1) дене шынықтыру (ерекше тәрбиеленушілер үшін бейімделген дене шынықтыру);

      2) жүзу (жүзу бассейні болған кезде);

              3) сөйлеуді дамыту;

              4) көркем әдебиет;

5) сауат ашу негіздері;

6) қазақ тілі (оқыту басқа тілдерде жүргізілетін топтарда);

7) сенсорика;

8) математика негіздері;

 9) құрастыру;

 10) қоршаған ортамен таныстыру;

        11) сурет салу;

   12) мүсіндеу;

   13) жапсыру;

        14) музыка бойынша ұйымдастырылған іс-әрекеттерді кіріктіру арқылы жүзеге асырылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақстан Республикасының

оқу-ағарту  министрінің

2022 жылғы «___» _______

№ ___ бұйрығына

2-қосымша 

 

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2012 жылғы 20 желтоқсандағы

№ 557 бұйрығына

2-қосымша

 

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

 

№ р/с

*Ұйымдастырылған іс-әрекет

Жас топтары

Әртүрлі жас

ерекшелігі бар топ

(3-4 жас)

Әртүрлі жас

 ерекшелігі бар топ

(4-5 жас)

орта жас тобы  (3жас)

ересек жас  тобы

(4 жас)

ересек жас  тобы

(4 жас)

мектепалды даярлық тобы/сыныбы

(5 жас)

11.

   Дене шынықтыру

аптасына үш рет

аптасына үш рет

аптасына үш рет

аптасына үш рет

Дене шынықтыру **

күн сайын

күн сайын

күн сайын

күн сайын

22.

Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет

күн сайын

күн сайын

күн сайын

күн сайын

Қазақ тілі

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына екі рет

Қазақ тілі ***

күн сайын

күн сайын

күн сайын

күн сайын

33.

Сауат ашу негіздері

-

-

-

аптасына екі рет

44.

Математика негіздері

күн сайын

күн сайын

күн сайын

күн сайын

55.

Қоршаған ортамен танысу

күн сайын

күн сайын

күн сайын

күн сайын

66.

Сурет салу

 

күн сайын

 

 

күн сайын

 

 

күн сайын

 

 

күн сайын

 

Мүсіндеу

Жапсыру

Құрастыру

77.

Музыка

аптасына бір рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

Музыка ****

күн сайын

күн сайын

күн сайын

күн сайын

 

 

 

Ескерту:

* Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы.

** Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.

***Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында күні бойы режимдік сәттерде Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар  әрекетінде тәрбиеленушілердің ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен таныстыру, белсенді сөздікті байыту, сөздік нормаларды, мәдениетті қарым-қатынасты игерту ұсынылады.

**** Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы музыканы тыңдау, ән айту, әндерді жаттату, импровизация, ырғақты-музыкалық қимылдар, шулы балалар аспаптарында ойнау және басқа да музыкалық әрекеттерге уақыт бөлінеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                     Қазақстан Республикасының

оқу-ағарту  министрінің

2022 жылғы «___» _______

№ ___ бұйрығына

1-қосымша 

 

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2012 жылғы 20 желтоқсандағы

№ 557 бұйрығына

1-қосымша

 

Қазақстан Республикасының

оқу-ағарту  министрінің

2022 жылғы «___» _______

№ ___ бұйрығына

2-қосымша 

 

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2012 жылғы 20 желтоқсандағы

№ 557 бұйрығына

2-қосымша

 

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

 

№ р/с

*Ұйымдастырылған іс-әрекет

Жас топтары

Әртүрлі жас ерекшелігі бар топ (2-3 жас)

кіші топ (2 жас)

орта жас тобы  (3жас)

1.

Дене шынықтыру

аптасына үш рет

аптасына үш рет

Дене шынықтыру**

күн сайын

күн сайын

2.

Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет

күн сайын

күн сайын

 

Қазақ тілі

-

аптасына бір рет

 

Қазақ тілі***

-

күн сайын

3.

Сенсорика

күн сайын

-

4.

Математика негіздері

-

күн сайын

5.

Қоршаған  ортамен  танысу

күн сайын

күн сайын

6.

Сурет салу

күнсайын

 

 

күн сайын

 

 

 Мүсіндеу

күнсайын

 

Жапсыру

күнсайын

 

 Құрастыру

күнсайын

7.

Музыка

аптасына бір рет

аптасы на бір рет

 

Музыка***

күн сайын

күн сайын

                                                             

 

 Қазақстан Республикасының

оқу-ағарту  министрінің

2022 жылғы «___» _______

№ ___ бұйрығына

2-қосымша 

 

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2012 жылғы 20 желтоқсандағы

№ 557 бұйрығына

2-қосымша

 

 

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған

мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың

 үлгілік оқу жоспары

 

№ р/с

*Ұйымдастырылған іс-әрекет

Жас топтары

мектепалды даярлық тобы/сыныбы

 (5 жас)

1.

Дене шынықтыру

аптасына үш рет

Дене шынықтыру **

күн сайын

2

Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет

күн сайын

Қазақ тілі 

аптасына екі рет

Қазақ тілі ***

күн сайын

3.

Сауат ашу негіздері

аптасына екі рет

4.

Математика негіздері

күн сайын

5.

Қоршаған ортамен танысу

күн сайын

6.

Сурет салу

 

күн сайын

 

Мүсіндеу

Жапсыру

Құрастыру

7.

Музыка

аптасына екі рет

Музыка ****

күн сайын

       

 

 

 

 

 

Новости