Қарағанды облысы білім басқармасының Шет ауданы білім бөлімінің
«Абай атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ
2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН МЕКТЕПІШІЛІК
БАҚЫЛАУ ЖОСПАРЫ
2023ж
І. НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТТАРДЫҢ ОРЫНДАЛУЫН ЖӘНЕ ТАЛАПТАРҒА СӘЙКЕС МЕКТЕП ҚҰЖАТТАМАСЫНЫҢ ЖҮРГІЗІЛУІН БАҚЫЛАУ
№ |
Бақылау объектісі |
Мәселе |
Шешім |
1. |
Нормативтік құжаттардың орындалысы, мектеп құжаттамасының талапқа сай жүргізілуі |
1.Нормативті құжаттардың талапқа сай рәсімделмеуі; 2. Мектеп құжаттамасының сапасыз толтырылуы;
|
Құжаттарды тексеруге, талап бұзушылықты анықтау мақсатында құзіреттілігі жоғары педагогтар мен ӘБ жетекшілерін тарту. |
№ р/р |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Бақылау әдістері |
Орындау мерзімдері |
Жауаптылар |
Қарау орны |
Басқарушылық шешім |
Екінші бақылау |
|||
|
|
Қазақстан Республикасы Ағарту Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 «Мектепке дейінгі тәрбие мен білім беу, бастауыш,негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» бұйрығы талаптарын орындау.
|
Мазмұнға, оқу жүктемесінің максималды көлеміне, оқу мерзімі мен білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптардың сақталмау қаупі. |
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет құжаттары |
тақырыптық |
түсіндірме |
Тамыз, тоқсан сайын, жыл бойы |
Мектеп әкімшілігі |
Пед кеңес |
Білім беру процесінің барлық бағыттары бойынша жинақталған сандық және сапалық деректердің егжей-тегжейлі талдауы негізінде ғана әзірлеу. |
Жыл бойы |
||
|
2 |
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрінің 2022 жылғы 8қарашадағы № 500 «Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» бұйрығы талаптапрын орындау.
|
Мазмұнға, оқу жүктемесінің максималды көлеміне, оқу мерзімі мен білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптардың сақталмау қаупі. |
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет құжаттары |
тақырыптық |
түсіндірме |
Тамыз, тоқсан сайын, жыл бойы |
Мектеп әкімшілігі |
Пед кеңес |
Пед. кеңесте талқылау |
Жыл бойы |
||
3 |
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар мазмұнының үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкестігі.
|
КТЖ да үлгілік оқу бағдарламасы талаптарының сақталуын қамтамсыз ету (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 399 бұйрығы) |
КТЖ және Үлгілік оқу бағдарламасы |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / Құжаттар мен танысу |
Тамыз |
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары |
Әдістемелік кеңес отырыс |
ӘБ отырыстарында күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды қарау, хаттама. Факультативтік және элективтік курстардың пәндері, бағдарламалары бойынша КТЖ-ды қорытындылары мен ұсыныстарын көрсете отырып, әкімшіліктің тексеруі. |
Тоқсан сайын |
|||
4 |
Оқу жұмыс жоспарының Үлгілік оқу жоспарына сәйкестігі |
Оқу жұмыс жоспарынының үлгілік оқу жоспарына сәйкестігін анықтау(ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығы)
|
Оқу жұмыс жоспары |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / Құжаттар мен танысу |
Тамыз |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Педагогикалық кеңес |
Педагогикалық кеңесте қолданыстағы оқу жоспарларын (ҚОЖ) талқылау және бекіту, хаттама. |
Қантар |
|||
5 |
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар мен үйден оқыту бойынша жұмыс құжаттарды реттеу |
1. КТЖ ның оқу пәндері бойынша жұмыс бағдарламаларына,жеке оқу бағдарламаларына сәйкестігін анықтау. 2. КТЖ ны әзірлеудің дұрыстығын анықтау |
Оқу жұмыс жоспары, дәрігер құжаттамалары |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау / Құжаттар мен танысу |
Қыркүйек
|
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Педагогикалық кеңес |
Нормативтік құқықтық актлеріне сүйене отырып басшылық жасап жұмыс жасау |
Қантар |
|||
6 |
Білім алушылардың жеке іс-қағаздарының жағдайы |
Құжаттардың талапқа сай толтырылуын қамтамсыз ету. |
Құжаттама |
Фронталды |
Персоналды бақылау / Құжаттар мен танысу |
Қыркүйек |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары
|
Директор жанындағы отырыс |
№130 бұйрық тараптарына сәйкес жеке істерді алфавиттік номері бойынша тексеруді жүзеге асыру және қадағалау, т.б. |
|
|||
7 |
Электронды журналдың толтырылу жағдайы |
Журналдың дер кезінде дұрыс толтырылуын,электронды журналды толтыру талаптарына сәйкестігін, бағалардың қойылуын анықтау. |
Электронды журнал |
Фронталды |
Персоналды бақылау / Құжаттар мен танысу |
Тоқсан сайын |
Жүйе әкімшісі |
Директор жанындағы отырыс |
Сынып журналдарды Талдау ұсыныстарын беру , ,сандық және сапалық деректердің мониторингісін жүргізу |
Тоқсанда бір рет |
|||
8 |
Жаппай оқумен қамтылу жағдайы |
ҰБДҚ-на оқушылардың тіркелуін бақылау |
ҰБДҚ қоры |
Фронталды |
Кешенді-жалпылау шы бақылау / Құжаттар мен танысу |
Қыркүйек Қаңтар |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Директор жанындағы отырыс |
Жаппай оқумен қамтылу жағдайын қатаң қадағалау,ҰБДҚ-на оқушылардың тіркелуін аяқтау |
Жыл бойы |
|||
9 |
Педагогтерді аттестаттаудың тиімділігі |
Педагогтарды аттестаттауды уақтылы және нәтижелі болу үшін құжаттарының дайындық деңгейін анықтау. |
Педагогтар құжаттамасы (білім сапасы) |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау / Құжаттар мен танысу |
Қыркүйек Қаңтар |
Директордың оқу-ісі орынбасары |
Әдістемелік кеңес |
Перспиктивалық жоспарға сай өтетін педагогтердің құүжаттамсын қарай, талдау |
Мамыр, қараша |
|||
10 |
Мектеп асханасында тамақтануды ұйымдастырудың жағдайы |
Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптардың орындалуын қамтамасыз ету. |
Асхана, ас мәзірі |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / Асхана құжаттарын тексеру, ата-аналар мен оқушылар арасында сауалнама жүргізіу |
Ай сайын |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
Директор жанындағы отырыс |
Алынған сауалнама нәтижесінде, олқылықтарды анықтау, алдын-алуға жұмыс жасау |
ІІ жарты жылдық |
|||
11 |
Ата-аналар жиналысының, педагогикалық, -әдістемелік кеңестің отырыстарының жүргізілуі |
Хаттамалар мен бұйрықтардың талапқа сай толтыруын қамтамсыз ету. |
Хаттамалар , бұйрықтар |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / Құжаттар мен танысу |
Желтоқсан Мамыр |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Директор жанындағы отырыс |
Мектепішілік отырыстарда қойылған талаптардың орындалысын қарап, мәселеге қарай шешіп, бағыттау |
Жыл бойы |
|||
12 |
Қауіпсіздік техникасы бойынша мектеп жұмыскерлеріне кіріспе нұсқау беру |
ҚТ бойынша журналдардың дұрыс және уақтылы ресімделуін анықтау. |
Нұсқаулық журнал |
Тақырыптық |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / ҚТ құжаттарын тексеру |
Қыркүйек |
АӘ және ТД нұсқаушысы |
Директор жанындағы отырыс |
Оқу жылының басында нұсқаулық журналдарының бекітіліп, арнайы арналған сыныптарда болуын қамтамасыз ету |
Қаңтар |
|||
13 |
Білім алушылардың қорытынды аттестаттауын өткізу |
Мемлекеттік емтихандарды өткізу кестесінің сақталуы |
Құжаттар |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау / Құжаттар мен танысу |
Сәуір |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Директор орынбасары жанындағы отырыс |
Мемлекеттік емтиханның кестесін құру, емтихан өту ережесінің сақтау |
Мамыр |
|||
14 |
Алфавиттік кітапты жүргізу талаптарының орындалыуы |
Білім алушылардың есепке алу кітабын толтыруда ықтимал қателіктер туралы ескерту. толтырылуы) қадағалау |
Алфавиттік кітап |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / Құжаттар мен танысу |
Тоқсан сайын |
Іс қағаздарын жүргізуші |
Директор жанындағы отырыс |
Алфавиттік кітаптың жүргізілуін қадағалау |
Қыркүйек қаңтар |
|||
16 |
Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің берілуі |
Оқушылардың әлеуметтік мәртебесін ескере отырып, оқулықтармен қамтамасыз етілу деңгейін анықтау. |
Оқулық қоры |
Тақырыптық |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / оқулықтар қорымен және оларды оқушылар арасында ашық түрде тарату жұмыстарымен танысу |
Мамыр, қыркүйек Желтоқсан |
Кітапханашы, әлеуметтік педагог |
Директор жанындағы отырыс |
Оқушыларды толық кітаппен қамтамасыз ету |
|
|||
ІІ. ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ
№ |
Бақылау объектісі |
Мәселе |
Шешім |
1. |
Пәндер бойынша білім сапасының төмендеу/жоғарылау динамикасы.
|
1.Білім сапасының төмен деңгейде болу қаупі; 2. Сыртқы бақылаумен расталмайтын жоғары бағалардың қойылу қаупі.
|
1.Нөлдік кесіндісін алу және нәтижесін талдау; 2. Өзара сабақтарға қатысу; 3. Білім сапасын арттыруға бағытталған «Лессон стади» өткізу. |
№ р/р |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Бақылау әдістері |
Орындау мерзімдері |
Жауаптылар |
Қарау орны |
Басқарушылық шешім |
Екінші бақылау |
1 |
Пәндер бойынша өткен оқу жылының мониторинг нәтижелері мен талдауын жасау |
Білім сапасының төмен деңгейде болуы, үлгермеуші оқушылармен жұмыс |
Білім алушылар |
тақырыптық |
талдау |
Мамыр, тамыз |
Мектеп әкімшілігі, бірлестік жетекшілері, пән мұғалімдері |
Пед кеңес |
Пәндер бойынша өткен оқу жылының мониторинг нәтижелері мен талдауына қарай жоспар құру |
|
3 |
«О» білім кесіндісін жүргізу (5, сыныптар) |
Каникул кезеңінен кейінгі білім деңгейін анықтау |
математика, қазақ тілі, орыс тілі |
фронтальды |
Кешендік-жалпылама бақылау |
Қыркүйек |
Директордың орынбасарлары, ӘБ жетекшілері |
Директор жанындағы отырыс |
Білім сапасын арттыру бойынша кешенді жоспар құру, өзара сабаққа қатысу,әдістемелік көмек көрсете отырып, жетелеу |
Қаңтар Мамыр |
4 |
5ші сыныптардың бейімделу кезеңінде жаңа тақырыптарды меңгерудегі қиындықтарды анықтау
|
Оқушылардың бейімделудегі кедергілерді анықтау және шешімін іздеу |
1-тоқсан қорытындысы және оқу әрекеттері |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы / сабақтарды бақылау |
қазан |
Директордың орынбасарлары
|
Әдістемелік отырысы |
Педагогикалық консилиумдар өткізу; Жекелеген оқушылармен түзету жұмыстарын ұйымдастыру; Психологтардың сүйемелдеуі мен қолдауы |
|
5 |
2-11 - сыныптар бойынша барлық пәндерден бақылау жұмыстарын алу |
Білім сапасын бақылау |
Білім алушылар |
Тақырыптық дербес |
Бақылау жұмыстары |
Әр айдың соңғы аптасы |
ДОІЖО, бірлестік жетекшілері
|
Анықтама |
Пәндер бойынша алынған ББД талдаудың негізінде жоспар құру |
Қаңтар |
6 |
Барлық жалпы білім беретін пәндер бойынша БЖБ және ТЖБ жүргізу |
Пәндер бойынша бағдарламалық материалдарды меңгеру бойынша БЖБ, ТЖБ орындалуын талдау |
Бағдарламаны меңгеруді талдау |
Әкімшілік |
Талдау |
Тоқсан сайын |
ДОІЖО, пән мұғалімдері, |
Мониторинг |
Әдістемелік бірлестік отырысында төмендегі сұрақтарды қарастыру: -тапсырмалардың оқу мақсатына сәйкестігі; -тапсырма көлемі; -тапсырманы орындау үшін нұсқаулықтың болуы; -тапсырманы орындау уақытының берілуі;
|
Тоқсан сайын |
7 |
2-4 -сыныптарда негізгі пәндер бойынша білім сапасының жағдайы (Математика, қазақ тілі, жаратылыстану) |
Ай сайын пәндер бойыншаББД қалыптастыру деңгейін талдау |
Білімді бақылау. |
Тақырыптық дербес |
Бақылау жұмыстары |
Айлық жоспарға сай |
ДОІЖО, бірлестік жетекшілері. Пән мұғалімдері |
Анықтама |
Мәрелік кесіндісін жүргізу және талдау |
Жоспарға сай |
8 |
5-11 -сыныптарда негізгі пәндер бойынша білім сапасының жағдайы (қазақ тілі, матем, орыс тілі,тарих, физика, химия, ағылшын тілі, география, биология) |
Ай сайын пәндер бойыншаББД қалыптастыру деңгейін талдау |
Білімді бақылау. |
Тақырыптық дербес |
Бақылау жұмыстары |
Айлық жоспарға сай |
ДОІЖО, пән мұғалімдері бірлестік жетекшілері |
Анықтама |
Мәрелік кесіндісін жүргізу және талдау |
Жоспарға сай |
9 |
Оқу техникасын тексеру 2-4, 5-7сыныптар |
Оқу техникасының деңгейін талдау, саналы, еркін және дұрыс оқу дағдылары мен дағдыларын меңгеру деңгейін анықтау. |
Бейтаныс мәтін бойынша оқу техникасын өлшеу |
Тақырыптық |
Оқылым |
Айлық жоспарға сай, тоқсан сайын |
ДОІЖО, бірлестік жетекшілері, пән мұғалімдері |
Бірлестік кеңесі отырысында |
тілдік пәндердегі бағалау ерекшеліктерін ескеру: төрт тілдік дағдылар бойынша бағалау жүргізіледі (айтылым,тыңдалым,оқылым, жазылым). -аудио (тыңдалым) мен айтылым дағдыларын бағалау регламенті;
|
Жоспарға сай |
10 |
Оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындау |
Қорытынды аттестацияға дайындығын қадағалау. Кері байланыс, ФБ |
Тақырыптық бақылау 9, 11-сыныптағы білім беру үдерісі, емтиханға дайындық . |
Тақырыптық |
Әңгімелесу |
Жыл бойы |
ДОІЖО, пән мұғалімдері |
Әкімшілік кеңес |
ҚА қатысатын педагогтерге емтихандарды өткізу ережесі мен жұмыстарды бағалау, академиялық адалдықты сақтау туралы ортақ түсінік қалыптастыру мақсатында нұсқаулық жүргізу; |
Жыл бойы |
11 |
ББЖМ, ҰБТ дайындық жұмыстары |
4.9 сынып оқушыларының білім дағдыларын қалыптасу дәрежесін анықтау, ҰБТ-ға сынама тестілеу нәтижелерін бақылау |
Сырттай бақылау |
Тақырыптық |
Қосымша сабақтар |
Жыл бойы |
ДОІЖО, пән мұғалімдері |
Әкімшілік кеңес |
Дайындық жағдайының мониторингісімен талдау |
Жыл бойы |
14 |
Халықаралық «PISA», облыстық «Зейін» жобасы |
Білім алушыларды функционалдық сауаттылықтарын зерделеуге дайындау |
Функционалдық сауаттылықтарын арттыру |
Тақырыптық |
Қосымша сабақтар |
Жыл бойы |
ДОІЖО, пән мұғалімдері |
Әкімшілік кеңес |
Функционалдық сауаттылықты арттыруға бағытталған тапсырмалар базасын қалыптастыру. Халықаралық зерттеулердің жабық ақпараттарынан алынған тапсырмалардың талдауы |
Жыл бойы |
III. БІЛІМНІҢ ОЛҚЫЛЫҚТАРЫН ТОЛТЫРУ ЖӘНЕ ТӨМЕН КӨРСЕТКІШТЕРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ БОЙЫНША ЖҰМЫСТАРДЫ БАҚЫЛАУ
№ |
Бақылау объектісі |
Мәселе |
Шешім |
1. |
Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру жұмыс жоспары, оның ҚМЖ да көрініс табуы. |
1.Білімдегі олқылықтарды толтыруға арналған тапсырманың болмауы; 2. Оқу мақсатына жетуде оқушыларда кездесетін кедергілерді елемеу қаупі. 3. Пәндік терминологияны түсінбеу.
|
1.Оқушылардың білім сапасы төмендеу себебін анықтау мақсатында ҚМЖ да арнайы тапсырмаларды дайындау. 2.Сабақ барысында тиімді әдіс тәсілдерді пайдалану. 3.Жеке жұмыс жүргізу. |
№ р/р |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Бақылау әдістері |
Орындау мерзімдері |
Жауаптылар |
Қарау орны |
Басқарушылық шешім |
Екінші бақылау |
1 |
Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру мен үлгерімі нашар оқушылармен жұмыс жоспарының жүзеге асырылуы
|
Оқушының білім сапасына әсер ететін жеке басының ерекшеліктеріне ескере отырып, білімдегі олқылықтарды толтыруды қамтамасыз ету |
Үлгерімі нашар оқушылардың оқу жетістіктері |
Фронталды |
бақылау, талдау |
Жыл бойы |
Директордың орынбасарлары |
ДЖК |
Оқушылардың білім сапасының төмендеу себебін анықтап, мақсатқа жету үшін тиімді әдіс- тәсілдер қолдану |
Жыл бойы |
2
|
Тоқсан қорытындысы бойынша бір «3»-і бар оқушыларды анықтау |
Олқылықтарды анықтауға және оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін қалпына келтіру және мақсатты түзету. |
Үлгерімі нашар оқушылардың оқу әрекеттері |
Фронталды |
Бақылау, талдау |
Токсанына 1 рет |
Директордың орынбасарлары Бірлестік жетекшілері |
ДЖК |
Үлгерімі нашар оқушыларды анықтай отырып, білім сапасы на талдай келе, жеке жұмыстар ұйымдастыру |
Жыл бойы |
3 |
ҰБТ-ға дайындық жұмыстарын ұйымдастыру |
Негізгі пәндерден байқау тестердің қорытындысы |
11- сынып |
тақырыптық |
Электронды журнал, талдау |
Қазан, қаңтар, мамыр |
Директордың орынбасары, пән мұғалімдері |
Кесте бойынша |
Таңдалған пәндер бойынша қосымша дайындық жұмыстарының жүргізілуін қадағалау |
Мамыр |
4 |
Бастауыш сынып бойынша олқылықтармен жұмыстардың жай-күйі |
Негізгі пәндер бойынша төмен нәтиже көрсеткен оқушылармен қосымша жұмыстардың тиімділігін анықтау |
Бастауыш сынып оқушылары |
фронталды |
Бақылау, талдау |
Тоқсайын сайын |
Диретордың орынбасары,бастауыш сынып бірлестік жетекшісі |
ДЖО |
Төмен нәтиже көрсеткен оқушылармен атқарылатын жұмыстың мониторингісін жасау |
Қорытынды талдау мамырда |
5 |
Білім беру ұйымының басшысымен бекітілген сабаққа кіру жоспары (кестесі) бойынша сабақтарға кіріп, талдау |
Мұғалімдердің кәсіптік деңгейін бақылау |
Педагогикалық ұжым |
тақырыптық |
талдау |
Жыл бойы |
ДОІЖО, ДТІЖО, жетекшілері |
Анықтама |
ӘБ бойынша оқушылардағы білім сапасының төмендеу себептерін анықтау. |
Жыл бойы |
6 |
Сабақтарда цифрлық білім беру ресурстарын (ЦБР) тиімді қолданылуы |
Цифрлық білім беру ресурстарын пайдалануда пән мұғалімдеріне әдістемелік және техникалық көмек көрсету |
Педагогикалық ұжым |
тақырыптық |
талдау |
Жыл бойы |
ДОІЖО, бірлестік жетекшілері, пән мұғалімдері |
Талдау |
Оқыту процесінде белсенді әдіс-тәсілдер мен технологиялардың қолданылуын бақылау |
Жыл бойы |
7 |
Жылдық пән қорытындысы бойынша сапасы төмен пәндердің берілуін бақылау |
Пәндердің сапасын көтеру жолдарын қарастыру |
Пән мұғалімдері |
жалпы |
Бақылау, талдау |
Жыл бойы |
ДОІЖО, бірлестік жетекшілері |
Педагогикалық кеңес |
Сабақтарға қатысу, талдау |
Жыл бойы |
IV. ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІ
№ |
Бақылау объектісі |
Мәселе |
Шешім |
1. |
Оқушылардың әр түрлі ғылыми жобаларға, олимпиадаларға, байқауларға қатысуы. |
1.Оқушылармен ғылыми зерттеу жұмыстардың әлсіз жүргізілуі; 2.Мектепте арнайы ғылыми жетекшінің болмауы.
|
|
№ р/р |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Бақылау әдістері |
Орындау мерзімдері |
Жауаптылар |
Қарау орны |
Басқарушылық шешім |
Екінші бақылау |
|
Келесі оқу жылына ұсынылатын тақырыптардың өзектілігін анықтау |
|
Дарынды балаларменжұмыс жоспары
|
ағымдағы |
Әдістемелік жұмысты бақылау
|
Тамыз-қыркүйек
|
ДОІЖО |
ӘК отырыс, хаттама |
Әдістемелік көмек көрсету
|
Жыл бойы |
2 |
Функционалдық сауаттылыққа бағытталған апталықтар өткізу |
оқушылардың мектепте алған білімдерін өмірде тиімді қолдануына үйрету |
жоспар |
Тақырыптық |
Ұжымдық |
Жоспарға сай |
ДОІЖО, бірлестік жетекшілері |
Бірлестік отырыстары |
Тиімді әдіс тәсілдер қолдану |
Жоспарға сай |
3 |
ҒПК, ҒЖ байқауларына қатысу |
Әрбір оқушының жас ерекшелігіне, қабілетіне қарай дарындылығын әр түрлі әдістермен айқындау және дамыту |
Насихаттау жұмыстары |
Тақырыптық |
Жеке |
Жоспарға сай |
Шығармашылық топ |
ӘК отырысы |
Дарынды балаларды таңдап алу және олардың шығармашылық қабілеттерін жетілдіру. |
Жоспарға сай |
4 |
Әр түрлі деңгейдегі байқаулар , олимпиадалар, шеберлік сабақтар |
Әрбір оқушының жас ерекшелігіне, қабілетіне қарай дарындылығын әр түрлі әдістермен айқындау және дамыту |
Насихаттау жұмыстары |
Тақырыптық |
Жеке |
Жоспарға сай |
ДБІЖО |
ӘК отырысы |
Оқушылардың өздігінен білімдерін көтеруге, жетілдіруге белсенді әрекет жасау |
Жоспарға сай |
5 |
Эксперттік кеңес құру және авторлық бағдарламаларды зерделеу жұмыстары |
авторлық бағдарлама құрастырған үздік мұғалімдердің тәжірибесін анықтау және тарату |
Бағдарлама
|
Тақырыптық |
Топтық |
Қажеттілікке сай |
Эксперттік кеңес мүшелері, мектеп әкімшілігі |
ӘК отырысы, мониторинг |
Аудандық және облыстық эксперттік кеңеске бағдарламалар ұсыну |
Жоспарға сай |
6 |
Марапаттауға ұсыну |
Жоғары көрсеткіш көрсеткен ұстаздарды ынталандыру
|
марапат |
Тақырыптық |
Ұжымдық |
Сұраныс бойынша |
Мектеп әкімшілігі, кәсіподақ ұйымы |
Пед кеңес шешімі |
Марапат |
Сұраныс бойынша |
7 |
«Зерде» ҒҚ, дарынды балалармен жұмыс |
Дарынды балаларды анықтау, шыңдау, қолдау көрсету |
Білім алушылар |
Тақырыптық |
Жеке |
Жыл бойы |
ДБІЖО, ҒҚ жетекшісі |
ӘК отырысы |
Дарынды балаларды анықтау, шыңдау, қолдау көрсету |
|
V. МҰҒАЛІМНІҢ ШЕБЕРЛІК ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДЫҚ ЖАҒДАЙЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІН БАҚЫЛАУ
№ |
Бақылау объектісі |
Мәселе |
Шешім |
1. |
Сабақта тиімді әдіс тәсілдерді пайдалану, мұғалімдердің сапалық құрамы.
|
2.Мұғалімнің әртүрлі формаларды, әдіс тәсілдерді қолдану деңгейін анықтау.
|
|
№ р/р |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Бақылау әдістері |
Орындау мерзімдері |
Жауаптылар |
Қарау орны |
Басқарушылық шешім |
Екінші бақылау |
1. |
Педагогикалық қызметкерлердің аттестатталуына дайындалу |
Аттестатталатын мұғалімдердің жұмыс жүйесін зерттеу |
Аттестатталушы педагог |
Әдістемелік көмек |
Талдау |
Жыл бойы |
ДОІЖО |
Әдістемелік кеңес |
|
Жоспарға сай |
2 |
Жаңадан келген және жас мамандардың сабақтарына қатысу |
Жас және жаңадан қабылданған мұғалімдердің кәсіби дайындығын қарау |
Жас мамандар |
Әдістемелік көмек |
талдау |
Жыл бойы |
ДОІЖО, ӘБЖ |
Әдістемелік кеңес |
Педагогтарды оқыту әдістемесін жақсарту мақсатында семинарлар өткізу |
Жоспарға сай |
3 |
Жоспарға сай ашық сабақтарға қатысу, шеберлік сабақтар өткізу, семинарлар ұйымдастыру |
Пән мұғалімдерінің шеберліктерін шыңдау |
Мұғалімдер |
Тақырыптық |
Ашық сабақ, семинар, шеберлік сабақтар |
Жыл бойы |
ДБІЖО, ДОІЖО |
Әдістемелік кеңес |
Жоспарлау бойынша бірлескен жұмыс үшін жағдай жасау, сабақтарды бақылауды ұйымдастыру кестесін түзету
|
Жоспарға сай |
VІ. ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ, ӨТКІЗІЛГЕН ІС –ШАРАЛАРДЫҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ
№ |
Бақылау объектісі |
Мәселе |
Шешім |
1. |
Оқушыларды мейірімділікке, қайырымдылыққа тәрбиелеу үшін бала жанының рухани бай болып қалыптасуына қол жеткізген жөн. Ол үшін жалпыадамзаттық құндылықтарды өскелең ұрпақ бойына сіңіру.
|
|
Тәрбие жұмысының біртұтас тәрбие бағдарламасы бойынша жұмыстар жасап, «Ата-аналардың мектеп өмірімен байланысын» дамыту. |
|
№ |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Бақылау әдістері |
Орындау мерзім дері |
Жауап тылар |
Қарау орны |
Басқарушылық шешім |
Екінші бақылау |
|
1 |
Тәрбие жұмысында нормативтік құжаттардың басшылыққа алынуы |
Құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау |
Тәрбие жұмысының жоспары |
Фронталды |
Құжаттамаларды зерделеу |
Тамыз, қаңтар |
Директор |
ДЖК |
Сынып жетекшілерімен әдістемелік жұмысты күшейту
Оқушылардың өзін-өзі басқару жұмысын күшейту
Ата-аналардың, ата-аналар комитетінің сынып пен мектептің тәрбие жұмысына тартылуын арттыру |
|
|
2 |
Тәрбие жұмысын ұйымдастыру |
Тәрбие жұмысының басымдықтарын және сапасын анықтау |
Сынып жетекшілерінің жұмысы |
Фронталды |
Жоспардың орындалуын бақылау, талдау |
Тамыз, қаңтар |
ДТІЖО |
СЖО |
Оқушылардың өзін-өзі басқару жұмысын күшейту
|
|
|
3 |
Сынып жетекшілердің тәрбие жұмысының жоспарын бекіту және тексеру |
Құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау |
Сынып жетекшісінің жұмыс жоспары |
Тақырыптық |
құжаттамаларды зерделеу |
Тамыз, қаңтар |
ДТІЖО |
ДЖК |
Сынып жетекшілерімен әдістемелік жұмысты күшейту
|
Әдістемелік жұмысты күшейту |
|
4 |
Мектептің отбасымен өзара әрекеттесуі |
Отбасы мен мектеп арасындағы байланысты қадағалау |
Ата-аналармен жұмыс |
Тақырыптық |
сауалнамалар, сұқбаттасу |
Ай сайын |
ДТІЖО |
Штаб отырысы |
Сынып жетекшілерімен әдістемелік жұмысты күшейту (оқыту семинарлары, ата-аналар жиналыстарын бірлесіп әзірлеу, ата-аналармен өзара іс-қимылдың жұмыс нысандарының әртүрлілігі және т.б.)
|
|
|
5 |
Ата-аналармен жұмыс жасауды ұйымдастыру |
Мектеп-оқушы-ата-ана триадасының жұмыс сапасын бағалау |
Ата-аналармен жұмыс |
Тақырыптық |
тәрбие сағаттарының жоспарлары,жиналыс хаттамалары, ресуртар |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
ӘКО |
Ата-аналардың, ата-аналар комитетінің сынып пен мектептің тәрбие жұмысына тартылуын арттыру |
Ата-аналармен жұмыс жасауды ұйымдастыру |
|
6 |
Тәрбие сағаттарының тиімділігі |
Сынып сағатының мазмұнына және тәрбиелеу мен оқытудың жаңа тәсілдерін енгізуге қойылатын талаптарды қамтамасыз ету |
1-2-сыныптар 3-4-сыныптар 5-7-сыныптар 8-9-сыныптар
|
Фронталды |
Сынып сағаттарын бақылау, талдау, сұқбаттасу |
Қыркүйек Қараша Қаңтар Наурыз Мамыр |
ДТІЖО |
ӘКО |
Сынып жетекшілерімен бірқатар оқыту әдістемелік іс-шараларын өткізу
|
Тәрбие сағаттарының тиімділігі |
|
7 |
Білім алушылардың бос уақытын ұйымдастыру |
Сабақтан тыс уақытта және үйірмелерде қосымша сабақтарға қатысатын балаларды ынталандырудағы ата-аналардың рөлін анықтау |
1-9-сыныптар |
Фронталды |
Құжаттамаларды зерделеу, сұқбаттасу, сауалнамалар |
Жарты жыл сайын |
ДТІЖО |
ДЖК |
Үйірмелерге, спорттық секцияларға қатысуын қадағалау
|
Білім алушылардың бос уақытын ұйымдастыру |
|
8 |
Спорт секциялары мен үйірме жұмыстарының жүргізілу деңгейі |
Үйірме бағдарламасының сабақ мазмұнына сәйкестігін анықтау, оқушыларды үйірмелер мен спорт секцияларының жұмысына тарту процесіндегі қиындықтарды диагностикалау |
1-9-сыныптар |
Фронталды |
Сауалнама, сұқбаттар алу, диагностика жасау |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
ДЖК |
Жазғы кезеңде жалпы орта білім беру ұйымдарында білім алушылардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру.
|
Спорт секциялары мен үйірме жұмыстарының жүргізілу деңгейі |
|
9 |
Білім алушыларды білім беру ұйымдарындағы тәрбие үдерісін басқаруға тарту |
Оқушыларды тәрбие процесіне тартудың, олардың іс-шараларға белсенді қатысуын қолдаудың пәрменді тәсілдерін зерделеу |
Оқушылар қауымдастығы |
Тақырып тық |
сауалнама, жоспарларды зерделеу, сұқбаттасу |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
СЖО |
Оқушылардың өзін-өзі басқаруының, сыныптан тыс жобаларға қатысушылардың жұмысын күшейту |
Білім алушыларды білім беру ұйымдарындағы тәрбие үдерісін басқаруға тарту |
|
10 |
«Жас ұлан», «Жас қыран», өзін-өзі басқару ұйымдары жұмысы |
«Жас ұлан», «Жас қыран» ұйымдары, өзін-өзі басқару органдары жұмысының тиімділігін айқындау |
Өзін-өзі басқару ұйымы |
Тақырып тық |
құжаттамаларды зерделеу, ашық сұрақтар бойынша сұқбат жүргізу |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
ӨӨБҰО |
Сынып жетекшісінің қауіпсіздік, төзімділік мәселелері бойынша, ұжымдық құндылықтарды қалыптастыру бойынша сыныбымен жұмыс істеу әдістері мен нысандарының орындылығын анықтау |
«Жас ұлан», «Жас қыран», өзін-өзі басқару ұйымдары жұмысы |
11 |
Сабақтан тыс тәрбиелік жобаларды ұйымдастыру және оны іске асыру |
«Оқуға құштар мектеп», дебаттық қозғалыс, «Балалар және театр» акциясын өткізу сапасын анықтау |
Тәлімгердің жұмыстары, тәрбие орынбасары |
Тақырып тық |
жобалардың жоспарларын зерделеу, іс-шараларды талдау |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
ҒӘК |
Жобалар ұйымдастыру |
|
|
12 |
«Мектепке жол» қайырымдылық акциясы |
Әлеуметтік қорғаусыз қалған отбасыбалаларынаматериалдық көмек көрсетудің сапасын анықтау |
Әлеуметтік педагог |
Тақырып тық |
Құжаттарды зерделеу, сауалнама |
Жыл бойы |
ДТІЖО |
ДЖК |
Қайырымдылық акциясын жандандыру |
Жыл бойы |
|
13 |
Әлеуметтік қорғалмаған отбасы топтарына жататын білім алушылардың санатын анықтау және құжаттарын жинақтау |
Жазғы лагерьге тегін ыстық тамақпен, жолдамалармен, өзге де материалдық көмекпен қамтамасыз ету |
Әлеуметтік қорғалмаған отбасылар |
Тақырып тық |
Құжаттамаларды зерделеу, жабық сұрақтар арқылы сұқбат жүргізу |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
ДЖК |
Құжаттар жинақтау |
Тоқсан сайын |
|
14 |
Тегін тамақтануды ұйымдастыру сапасы |
Әлеуметтік осал отбасылардағы оқушылардың ыстық тамақтануын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды сақтау |
Әлеуметтік әлсіз отбасылар, оқу ісі жөніндегі орынбасар |
Тақырып тық |
асханада бақылау жүргізу, ашық сұрақтармен сұқбаттасу |
Күнделікті |
ДТІЖО |
ДЖК |
Тегін тамақтың ұйымдастырылуын қадағалау |
|
|
15 |
Оқушыларға тегін ыстық тамақ беруді ұйымдастыру |
Білім алушылардың ыстық тамағын ұйымдастыруы үшін қолайлы жағдай жасау және азық-түліктің санитарлық- гигиеналық қауіпсіздігін қамтамасыз етуілуін бақылау |
1-4-сыныптар |
Фронталды |
бақылау, құжаттамаларды зерделеу, әңгімелесу |
Күнделікті |
ДТІЖО |
СЖО |
Тегін тамақтың ұйымдастырылуын қадағалау |
|
|
16 |
Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдау қызметтін ұйымдастыру және әлеуметтік педагог пен психологтың бірлескен жұмыс жоспарының орындалуы |
Буллинг/кибербуллинг жағдайларын уақтылы анықтау; зорлық-зомбылықты, өзін-өзі бұзатын мінез-құлықты болдырмау |
Психологтар |
Фронталды |
Құжаттамаларды зерделеу, сауалнамалар алу, сұқбаттасу |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
ҒӘК/ ПК |
Әлеуметтік педагог жұмысын жандандыру |
Тоқсан сайын |
|
17 |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен жұмыс істеу ерекшеліктері |
Оқудағы және тұлғалық дамудағы қиындықтарды анықтау, инклюзивті оқытуды талап ететін оқушылардың құжаттарын зерделеу |
Мұғалімдердің, дефектологтың, логопедтің, психологтың жұмысы |
Тақырып тық |
ҚМЖ жоспарларын талдау, сабақтар мен сынып сағаттарын бақылау, сұқбаттасу |
Жыл бойы |
ДТІЖО |
ДЖК |
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды анықтау |
Жыл бойы |
|
18 |
Қолайсыз отбасыларға, «Тәуекел топтары» оқушыларына әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету бойынша жұмыстың жай-күйі (жеке консультациялар) |
Құқық бұзушылыққа бейім, сабақты дәлелсіз себептермен өткізбейтін және теріс қылықтар жасайтын оқушылармен профилактикалық іс-шаралардың сапасын диагностикалау |
Тәуекел топтағы балалардың құқық бұзушылықтарының алдын алу бойынша жұмыс |
Тақырып тық |
Құжаттамаларды зерделеу, сауалманалар алу, бақылау |
Кезекті |
ДТІЖО |
Штаб отырыс/ Штаб кеңесі |
Педагог психолог жұмысын жандандыру |
Кезекті |
|
19 |
9-10 сынып оқушыларының кәсіптік бағдарлау жұмыстарының жай-күйі |
Кәсіптік бағдар бойынша жұмыс тиімділігін диагностикалау |
Бірлескен жұмыс жоспары |
Фронталды |
Жоспарларды талдау |
Қыркүйек/ қазан |
ДТІЖО |
ДЖК |
Кәсіби бағдар бойынша жұмысты қадағалау |
Қаңтар |
|
20 |
Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі жұмыстың жай-күйі |
Қалалық, аудандық ІІБ, Наркопост ұйымдарымен бірлескен жұмыстың болуын және іске асырылуын бақылау |
Бірлескен жұмыс жоспары |
Фронталды |
Жоспарларды талдау |
тамыз желтоқсан сәуір |
ДТІЖО |
ҒӘК |
Құқық бұзушылық жоспарының орындалысын қадағалау |
Желтоқсан сәуір |
|
21 |
Кәмелеттік жасқа толмағандар арасында құқықбұзушылықтың алдын алу бойынша жұмыстың жағдайы |
Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды сақтау, демалыс кезінде құқық бұзушылықтардың, қауіпсіздіктің алдын алу |
1-11 сынып оқушыларының демалысы, жазғы демалысы |
Фронталды |
Құжаттарды, жиналыс хаттамаларын зерделеу |
Тамыз, желтоқсан, сәуір |
Директор |
ДЖК |
Құқық бұзушылық жоспарының орындалысын қадағалау |
Желтоқсан, сәуір |
|
22 |
Ұлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысы туралы |
Құқық бұзушылыққа, қауіпсіздікке кеңес беру, қолдау және алдын алу жөніндегі кеңестер жұмысының оң нәтижелерін зерделеу |
Ұлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысы |
Фронталды |
Кұжаттамаларды зерделеу, жиналыстар хаттамалары |
Кезекті |
ДТІЖО |
СЖО |
Тәрбие бағыты бойынша жұмыстар |
Ақпан |
|
23 |
Медицина қызметкерінің жеке гигиена дағдыларын қалыптастыру бойынша профилактикалық жұмысының нәтижелері |
Білім алушылардың бірыңғай гигиеналық талаптарды сақтауын қамтамасыз ету |
1-11-сынып оқушылары |
Тақырып тық |
құжаттаманы зерделеу, сауалнама жүргізу, бақылау |
Ай сайын |
ДТІЖО |
Кеңес |
Медбике жұмысын қадағалау |
Ақпан |
|
24 |
Әскери-патриоттық тәрбиені ұйымдастыру деңгейі |
Әскери-патриоттық тәрбиелеуді ұйымдастыру деңгейін, іс-шаралар сапасын айқындау |
Жұмыс жоспары, іс-шаралар жоспары |
Тақырып тық |
құжаттамаларды зерделеу, сауалнама алу |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
Кеңес
|
Әскери-патриоттық тәрбиелеуді ұйымдастыру іс-шараларын қадағалау |
Тоқсан сайын |
|