back-image
Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі

МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУ ЖОСПАРЫ

Қарағанды облысы білім басқармасының Шет ауданы білім бөлімінің

«Абай атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН МЕКТЕПІШІЛІК

БАҚЫЛАУ ЖОСПАРЫ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2023ж

І. НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТТАРДЫҢ ОРЫНДАЛУЫН ЖӘНЕ ТАЛАПТАРҒА СӘЙКЕС МЕКТЕП ҚҰЖАТТАМАСЫНЫҢ ЖҮРГІЗІЛУІН БАҚЫЛАУ

 

Бақылау объектісі

Мәселе

Шешім

1.

Нормативтік құжаттардың орындалысы, мектеп құжаттамасының талапқа сай жүргізілуі

1.Нормативті құжаттардың талапқа сай рәсімделмеуі;

2. Мектеп құжаттамасының сапасыз толтырылуы;

 

 

Құжаттарды тексеруге, талап бұзушылықты анықтау мақсатында құзіреттілігі жоғары педагогтар мен ӘБ жетекшілерін тарту.

 

№ р/р

Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі

Бақылау түрі

Бақылау әдістері

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Қарау орны

Басқарушылық шешім

Екінші бақылау

 


1

Қазақстан Республикасы Ағарту Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 «Мектепке дейінгі тәрбие  мен білім беу, бастауыш,негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» бұйрығы талаптарын орындау.

 

Мазмұнға, оқу жүктемесінің максималды көлеміне, оқу мерзімі мен білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптардың сақталмау қаупі.

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет құжаттары

тақырыптық

түсіндірме

Тамыз, тоқсан сайын,

 жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

Пед кеңес

Білім беру процесінің барлық бағыттары бойынша жинақталған сандық және сапалық деректердің егжей-тегжейлі талдауы негізінде ғана әзірлеу.

Жыл бойы

 

2

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрінің 2022 жылғы 8қарашадағы № 500

 «Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» бұйрығы талаптапрын орындау.

 

Мазмұнға, оқу жүктемесінің максималды көлеміне, оқу мерзімі мен білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптардың сақталмау қаупі.

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет құжаттары

тақырыптық

түсіндірме

Тамыз, тоқсан сайын,

 жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

Пед кеңес

Пед. кеңесте талқылау

Жыл бойы

3

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар мазмұнының үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкестігі.

 

КТЖ да үлгілік оқу бағдарламасы талаптарының сақталуын қамтамсыз ету (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 399 бұйрығы)

КТЖ және Үлгілік оқу бағдарламасы

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау /

Құжаттар

мен танысу 

 Тамыз

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

Әдістемелік кеңес отырыс

ӘБ отырыстарында күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды қарау, хаттама.

Факультативтік және элективтік курстардың пәндері, бағдарламалары бойынша КТЖ-ды қорытындылары мен ұсыныстарын көрсете отырып,  әкімшіліктің тексеруі.

Тоқсан сайын

4

Оқу жұмыс жоспарының Үлгілік оқу жоспарына сәйкестігі

Оқу жұмыс жоспарынының  үлгілік оқу жоспарына сәйкестігін анықтау(ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығы)

 

Оқу жұмыс жоспары

 Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау /

 Құжаттар

мен танысу 

Тамыз

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Педагогикалық кеңес

Педагогикалық кеңесте қолданыстағы оқу жоспарларын (ҚОЖ) талқылау және бекіту, хаттама.

Қантар

5

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар мен үйден оқыту бойынша жұмыс құжаттарды реттеу

1. КТЖ ның оқу пәндері бойынша жұмыс бағдарламаларына,жеке оқу бағдарламаларына  сәйкестігін анықтау.

2. КТЖ ны әзірлеудің дұрыстығын анықтау

Оқу жұмыс жоспары, дәрігер құжаттамалары

Тақырыптық

Персоналды бақылау /

Құжаттар

мен танысу 

Қыркүйек

 

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Педагогикалық кеңес

Нормативтік құқықтық актлеріне сүйене отырып басшылық жасап жұмыс жасау

Қантар

6

Білім алушылардың жеке іс-қағаздарының жағдайы

Құжаттардың талапқа сай толтырылуын қамтамсыз ету.

Құжаттама

Фронталды

Персоналды бақылау /

Құжаттар

мен танысу 

Қыркүйек

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

 

Директор жанындағы отырыс

№130 бұйрық тараптарына сәйкес жеке істерді алфавиттік номері бойынша тексеруді жүзеге асыру және қадағалау, т.б.

 

7

Электронды журналдың толтырылу жағдайы

Журналдың дер кезінде дұрыс толтырылуын,электронды журналды толтыру талаптарына сәйкестігін, бағалардың қойылуын анықтау.

Электронды журнал

Фронталды

Персоналды бақылау /

Құжаттар

мен танысу 

Тоқсан сайын

Жүйе әкімшісі

Директор жанындағы отырыс

Сынып журналдарды  Талдау ұсыныстарын беру , ,сандық және сапалық деректердің мониторингісін  жүргізу

Тоқсанда бір рет

8

Жаппай оқумен қамтылу жағдайы

ҰБДҚ-на оқушылардың тіркелуін бақылау

ҰБДҚ қоры

Фронталды

Кешенді-жалпылау

шы бақылау /

Құжаттар

мен танысу 

Қыркүйек

Қаңтар

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанындағы отырыс

Жаппай оқумен қамтылу жағдайын қатаң қадағалау,ҰБДҚ-на оқушылардың тіркелуін аяқтау

Жыл бойы

9

Педагогтерді аттестаттаудың тиімділігі

Педагогтарды аттестаттауды уақтылы және нәтижелі болу үшін құжаттарының дайындық деңгейін анықтау.

Педагогтар құжаттамасы  (білім сапасы)

Тақырыптық

Персоналды бақылау / 

Құжаттар

мен танысу 

Қыркүйек

Қаңтар

Директордың оқу-ісі орынбасары

Әдістемелік кеңес

Перспиктивалық жоспарға сай өтетін педагогтердің құүжаттамсын қарай, талдау

Мамыр, қараша

10

Мектеп асханасында тамақтануды ұйымдастырудың жағдайы

Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптардың орындалуын қамтамасыз ету.

Асхана, ас мәзірі

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау /

Асхана құжаттарын тексеру, ата-аналар мен оқушылар арасында сауалнама жүргізіу 

Ай сайын

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанындағы отырыс

Алынған сауалнама нәтижесінде, олқылықтарды анықтау, алдын-алуға жұмыс жасау

ІІ жарты жылдық

11

Ата-аналар жиналысының, педагогикалық, -әдістемелік кеңестің отырыстарының жүргізілуі

Хаттамалар мен бұйрықтардың талапқа сай толтыруын қамтамсыз ету.

Хаттамалар , бұйрықтар

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау /

 Құжаттар

мен танысу 

 

Желтоқсан

Мамыр

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанындағы отырыс

Мектепішілік отырыстарда қойылған талаптардың орындалысын қарап, мәселеге қарай шешіп, бағыттау

Жыл бойы

12

Қауіпсіздік техникасы бойынша мектеп жұмыскерлеріне кіріспе нұсқау беру

ҚТ бойынша журналдардың дұрыс және уақтылы ресімделуін анықтау.

Нұсқаулық журнал

Тақырыптық

Кешенді-жалпылаушы бақылау / ҚТ құжаттарын тексеру 

 Қыркүйек

АӘ және ТД нұсқаушысы

Директор жанындағы отырыс

Оқу жылының басында нұсқаулық журналдарының бекітіліп, арнайы арналған сыныптарда болуын қамтамасыз ету

Қаңтар

13

Білім алушылардың қорытынды аттестаттауын өткізу

Мемлекеттік емтихандарды өткізу кестесінің сақталуы

Құжаттар

Тақырыптық

Сыныптық-жалпылаушы бақылау /

Құжаттар

мен танысу 

Сәуір

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Директор орынбасары жанындағы отырыс

Мемлекеттік емтиханның кестесін құру, емтихан өту ережесінің сақтау

Мамыр

14

Алфавиттік кітапты жүргізу талаптарының орындалыуы

Білім алушылардың есепке алу кітабын толтыруда ықтимал қателіктер туралы ескерту. толтырылуы) қадағалау

Алфавиттік кітап

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау /

Құжаттар

мен танысу 

Тоқсан сайын 

Іс қағаздарын жүргізуші

Директор жанындағы отырыс

Алфавиттік кітаптың жүргізілуін қадағалау

Қыркүйек

қаңтар

16

Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің берілуі

Оқушылардың әлеуметтік мәртебесін ескере отырып, оқулықтармен қамтамасыз етілу деңгейін анықтау.

Оқулық қоры 

Тақырыптық

Кешенді-жалпылаушы бақылау / оқулықтар қорымен және оларды

оқушылар арасында ашық түрде тарату жұмыстарымен танысу 

Мамыр, қыркүйек

Желтоқсан

Кітапханашы, әлеуметтік педагог

Директор жанындағы отырыс

Оқушыларды толық кітаппен қамтамасыз ету

 

                           

 

 

 

 

 

 

                                    ІІ. ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ

Бақылау объектісі

Мәселе

Шешім

1.

Пәндер бойынша білім сапасының төмендеу/жоғарылау динамикасы.

 

1.Білім сапасының төмен деңгейде болу қаупі;

2. Сыртқы бақылаумен расталмайтын жоғары бағалардың қойылу қаупі.

 

1.Нөлдік кесіндісін алу және нәтижесін талдау;

2. Өзара сабақтарға қатысу;

3. Білім сапасын арттыруға бағытталған  «Лессон стади» өткізу.

 

 

№ р/р

Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі

Бақылау түрі

Бақылау әдістері

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Қарау орны

Басқарушылық шешім

Екінші бақылау

1

Пәндер бойынша өткен оқу жылының мониторинг нәтижелері мен талдауын жасау

Білім сапасының төмен деңгейде болуы, үлгермеуші оқушылармен жұмыс

Білім алушылар

тақырыптық

талдау

Мамыр, тамыз

Мектеп әкімшілігі, бірлестік жетекшілері, пән мұғалімдері

Пед кеңес

Пәндер бойынша өткен оқу жылының мониторинг нәтижелері мен талдауына қарай  жоспар құру

 

3

«О» білім кесіндісін жүргізу (5,  сыныптар)

Каникул кезеңінен кейінгі білім деңгейін анықтау

математика, қазақ тілі,  орыс тілі

фронтальды

Кешендік-жалпылама бақылау

Қыркүйек

 Директордың орынбасарлары,

ӘБ жетекшілері

Директор жанындағы отырыс

Білім сапасын арттыру бойынша кешенді жоспар құру,  өзара сабаққа қатысу,әдістемелік көмек көрсете отырып, жетелеу

Қаңтар

Мамыр

4

 5ші  сыныптардың бейімделу кезеңінде жаңа тақырыптарды меңгерудегі қиындықтарды анықтау

 

Оқушылардың бейімделудегі кедергілерді анықтау және шешімін іздеу

1-тоқсан қорытындысы және оқу әрекеттері

Тақырыптық

Сыныптық-жалпылаушы / сабақтарды бақылау

қазан

Директордың орынбасарлары 

 

Әдістемелік отырысы

Педагогикалық консилиумдар өткізу; Жекелеген оқушылармен түзету жұмыстарын ұйымдастыру;

 Психологтардың сүйемелдеуі мен қолдауы

 

5

2-11 - сыныптар бойынша барлық пәндерден бақылау жұмыстарын алу

Білім сапасын бақылау

Білім алушылар

Тақырыптық

дербес

Бақылау жұмыстары

 Әр айдың соңғы аптасы

ДОІЖО, бірлестік жетекшілері

 

Анықтама

Пәндер бойынша алынған ББД талдаудың негізінде жоспар құру

Қаңтар

6

Барлық жалпы білім беретін пәндер бойынша БЖБ және ТЖБ жүргізу

Пәндер бойынша бағдарламалық материалдарды меңгеру бойынша БЖБ,  ТЖБ орындалуын талдау

Бағдарламаны меңгеруді талдау

Әкімшілік

Талдау

Тоқсан сайын

ДОІЖО,

пән мұғалімдері,

 

Мониторинг

Әдістемелік бірлестік отырысында төмендегі сұрақтарды қарастыру:

-тапсырмалардың оқу мақсатына сәйкестігі;

-тапсырма көлемі;

-тапсырманы орындау үшін нұсқаулықтың болуы;

-тапсырманы орындау уақытының берілуі;

 

Тоқсан сайын

7

2-4 -сыныптарда негізгі пәндер бойынша білім сапасының жағдайы (Математика, қазақ тілі, жаратылыстану)

Ай сайын пәндер  бойыншаББД қалыптастыру деңгейін талдау

Білімді бақылау.

Тақырыптық

дербес

Бақылау жұмыстары

Айлық жоспарға сай

ДОІЖО, бірлестік жетекшілері. Пән мұғалімдері

Анықтама

Мәрелік кесіндісін жүргізу және талдау

Жоспарға сай

8

5-11 -сыныптарда негізгі пәндер бойынша білім сапасының жағдайы (қазақ тілі, матем, орыс тілі,тарих, физика, химия, ағылшын тілі,  география, биология)

Ай сайын пәндер  бойыншаББД қалыптастыру деңгейін талдау

Білімді бақылау.

Тақырыптық

дербес

Бақылау жұмыстары

Айлық жоспарға сай

ДОІЖО, пән мұғалімдері бірлестік жетекшілері

Анықтама

Мәрелік кесіндісін жүргізу және талдау

Жоспарға сай

9

Оқу техникасын тексеру 2-4, 5-7сыныптар

Оқу техникасының деңгейін талдау, саналы, еркін және дұрыс оқу дағдылары мен дағдыларын меңгеру деңгейін анықтау.

Бейтаныс мәтін бойынша оқу техникасын өлшеу

Тақырыптық

Оқылым

Айлық жоспарға сай, тоқсан сайын

ДОІЖО, бірлестік жетекшілері, пән мұғалімдері

Бірлестік кеңесі отырысында

тілдік пәндердегі бағалау ерекшеліктерін ескеру: төрт тілдік дағдылар бойынша бағалау жүргізіледі (айтылым,тыңдалым,оқылым, жазылым).

-аудио (тыңдалым) мен айтылым дағдыларын бағалау регламенті;

 

Жоспарға сай

10

Оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындау

Қорытынды аттестацияға дайындығын  қадағалау.

Кері байланыс, ФБ

Тақырыптық бақылау

9, 11-сыныптағы білім беру үдерісі, емтиханға дайындық .

Тақырыптық

Әңгімелесу

Жыл бойы

ДОІЖО,  пән мұғалімдері

Әкімшілік кеңес

ҚА қатысатын педагогтерге емтихандарды өткізу ережесі мен жұмыстарды бағалау, академиялық адалдықты сақтау туралы ортақ түсінік қалыптастыру мақсатында нұсқаулық жүргізу;

Жыл бойы

11

ББЖМ, ҰБТ дайындық жұмыстары

4.9 сынып оқушыларының білім дағдыларын қалыптасу дәрежесін анықтау,

ҰБТ-ға сынама тестілеу нәтижелерін бақылау

Сырттай бақылау

Тақырыптық

Қосымша сабақтар

Жыл бойы

ДОІЖО,  пән мұғалімдері

Әкімшілік кеңес

Дайындық  жағдайының мониторингісімен  талдау

Жыл бойы

14

Халықаралық «PISA», облыстық «Зейін» жобасы

Білім алушыларды функционалдық сауаттылықтарын зерделеуге дайындау

Функционалдық сауаттылықтарын

арттыру

Тақырыптық

Қосымша сабақтар

Жыл бойы

ДОІЖО,  пән мұғалімдері

Әкімшілік кеңес

Функционалдық сауаттылықты арттыруға бағытталған тапсырмалар базасын қалыптастыру.

Халықаралық зерттеулердің жабық ақпараттарынан алынған тапсырмалардың талдауы

Жыл бойы

 

 

 

III. БІЛІМНІҢ ОЛҚЫЛЫҚТАРЫН ТОЛТЫРУ ЖӘНЕ ТӨМЕН КӨРСЕТКІШТЕРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ БОЙЫНША ЖҰМЫСТАРДЫ БАҚЫЛАУ

 

Бақылау объектісі

Мәселе

Шешім

1.

Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру жұмыс жоспары, оның ҚМЖ да көрініс табуы.

1.Білімдегі олқылықтарды толтыруға арналған тапсырманың болмауы;

2. Оқу мақсатына жетуде оқушыларда кездесетін кедергілерді елемеу қаупі.

3. Пәндік терминологияны түсінбеу.

 

1.Оқушылардың білім сапасы төмендеу себебін анықтау мақсатында ҚМЖ да арнайы тапсырмаларды дайындау.

2.Сабақ барысында тиімді әдіс тәсілдерді пайдалану.

3.Жеке жұмыс жүргізу.

 

 

№ р/р

Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі

Бақылау түрі

Бақылау әдістері

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Қарау орны

Басқарушылық шешім

Екінші бақылау

1

Білімдегі олқылықтардың  орнын толтыру мен үлгерімі нашар оқушылармен  жұмыс жоспарының жүзеге асырылуы

 

Оқушының білім сапасына әсер ететін  жеке  басының ерекшеліктеріне ескере отырып, білімдегі олқылықтарды толтыруды қамтамасыз ету

Үлгерімі нашар оқушылардың оқу жетістіктері

Фронталды

 бақылау, талдау

Жыл бойы

 Директордың орынбасарлары

ДЖК

Оқушылардың білім сапасының төмендеу себебін анықтап, мақсатқа жету үшін тиімді әдіс- тәсілдер қолдану

Жыл бойы

2

 

Тоқсан қорытындысы бойынша бір «3»-і бар оқушыларды анықтау

Олқылықтарды анықтауға және оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін қалпына келтіру және мақсатты түзету.

Үлгерімі нашар оқушылардың оқу әрекеттері

Фронталды

Бақылау, талдау

Токсанына 1 рет

 Директордың орынбасарлары

Бірлестік жетекшілері

ДЖК

Үлгерімі  нашар оқушыларды анықтай отырып, білім сапасы на талдай келе, жеке жұмыстар ұйымдастыру

Жыл бойы

3

ҰБТ-ға дайындық жұмыстарын ұйымдастыру

Негізгі пәндерден байқау тестердің қорытындысы

11- сынып

тақырыптық

Электронды журнал, талдау

Қазан, қаңтар, мамыр

Директордың орынбасары, пән мұғалімдері

Кесте бойынша

Таңдалған пәндер бойынша қосымша дайындық жұмыстарының жүргізілуін қадағалау

Мамыр

4

Бастауыш сынып бойынша олқылықтармен жұмыстардың жай-күйі

Негізгі пәндер бойынша төмен нәтиже көрсеткен оқушылармен қосымша жұмыстардың тиімділігін анықтау

Бастауыш сынып оқушылары

фронталды

Бақылау, талдау

Тоқсайын сайын

Диретордың орынбасары,бастауыш сынып бірлестік жетекшісі

ДЖО

Төмен нәтиже көрсеткен оқушылармен атқарылатын жұмыстың мониторингісін жасау

Қорытынды талдау мамырда

5

Білім беру ұйымының басшысымен бекітілген сабаққа кіру жоспары (кестесі) бойынша сабақтарға кіріп, талдау

Мұғалімдердің кәсіптік деңгейін бақылау

Педагогикалық ұжым

тақырыптық

талдау

Жыл бойы

ДОІЖО, ДТІЖО,

жетекшілері

Анықтама

ӘБ бойынша  оқушылардағы білім сапасының төмендеу себептерін анықтау.

Жыл бойы

6

Сабақтарда цифрлық білім беру ресурстарын (ЦБР) тиімді қолданылуы

Цифрлық білім беру ресурстарын пайдалануда пән мұғалімдеріне әдістемелік және техникалық көмек көрсету

Педагогикалық ұжым

тақырыптық

талдау

Жыл бойы

ДОІЖО,  бірлестік жетекшілері,

пән мұғалімдері

Талдау

Оқыту процесінде белсенді әдіс-тәсілдер мен технологиялардың қолданылуын бақылау

Жыл бойы

7

Жылдық пән қорытындысы бойынша сапасы төмен пәндердің берілуін бақылау

Пәндердің сапасын көтеру жолдарын қарастыру

Пән мұғалімдері

жалпы

Бақылау, талдау

Жыл бойы

ДОІЖО, бірлестік  жетекшілері

Педагогикалық кеңес

Сабақтарға қатысу, талдау

Жыл бойы

                                                                                          

                                                                                                

                               IV. ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІ

 

Бақылау объектісі

Мәселе

Шешім

1.

Оқушылардың әр түрлі ғылыми жобаларға, олимпиадаларға, байқауларға   қатысуы.

1.Оқушылармен ғылыми зерттеу жұмыстардың әлсіз жүргізілуі;

2.Мектепте арнайы ғылыми жетекшінің болмауы.

 

  1. Ғылыми зерттеу жұмыстарға жетекшілік ететін шығармашылық топтың құрылуы.
  2. Тақырыптық, әдістемелік кездесулер ұйымдастыру

 

 

 

№ р/р

Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі

Бақылау түрі

Бақылау әдістері

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Қарау орны

Басқарушылық шешім

Екінші бақылау


1

Келесі оқу жылына ұсынылатын тақырыптардың өзектілігін анықтау


ҒЗЖ тақырыптарының өзектілігі

Дарынды балаларменжұмыс жоспары

 

ағымдағы

Әдістемелік жұмысты бақылау

 

Тамыз-қыркүйек

 

ДОІЖО

ӘК отырыс, хаттама

Әдістемелік көмек көрсету

 

Жыл бойы

2

Функционалдық сауаттылыққа бағытталған апталықтар өткізу

оқушылардың мектепте алған білімдерін өмірде тиімді қолдануына үйрету

жоспар

Тақырыптық

Ұжымдық

Жоспарға сай

ДОІЖО, бірлестік жетекшілері

Бірлестік отырыстары

Тиімді әдіс тәсілдер қолдану

Жоспарға  сай

3

ҒПК, ҒЖ байқауларына қатысу

Әрбір оқушының жас ерекшелігіне, қабілетіне қарай дарындылығын әр түрлі әдістермен айқындау және дамыту

Насихаттау жұмыстары

Тақырыптық

Жеке

Жоспарға сай

Шығармашылық топ

ӘК отырысы

Дарынды балаларды таңдап алу және олардың шығармашылық қабілеттерін жетілдіру. 

Жоспарға сай

4

Әр түрлі деңгейдегі байқаулар , олимпиадалар, шеберлік сабақтар

Әрбір оқушының жас ерекшелігіне, қабілетіне қарай дарындылығын әр түрлі әдістермен айқындау және дамыту

Насихаттау жұмыстары

Тақырыптық

Жеке

Жоспарға сай

ДБІЖО

ӘК отырысы

Оқушылардың өздігінен білімдерін көтеруге, жетілдіруге белсенді әрекет жасау

Жоспарға сай

5

Эксперттік кеңес құру және авторлық бағдарламаларды зерделеу жұмыстары

авторлық бағдарлама                   құрастырған үздік мұғалімдердің тәжірибесін анықтау және тарату

Бағдарлама

 

Тақырыптық

Топтық

Қажеттілікке сай

Эксперттік кеңес мүшелері, мектеп әкімшілігі

ӘК отырысы, мониторинг 

Аудандық  және облыстық эксперттік кеңеске бағдарламалар ұсыну

Жоспарға сай

6

Марапаттауға ұсыну

Жоғары көрсеткіш көрсеткен ұстаздарды ынталандыру

 

марапат

Тақырыптық

Ұжымдық

Сұраныс бойынша

Мектеп әкімшілігі, кәсіподақ ұйымы

Пед кеңес шешімі

Марапат

Сұраныс бойынша

7

«Зерде» ҒҚ, дарынды балалармен жұмыс

Дарынды балаларды анықтау, шыңдау, қолдау көрсету

Білім алушылар

Тақырыптық

Жеке

Жыл бойы

ДБІЖО, ҒҚ жетекшісі

ӘК отырысы

Дарынды  балаларды анықтау, шыңдау, қолдау көрсету

 

 

 

 

 

 

 

 

 V. МҰҒАЛІМНІҢ ШЕБЕРЛІК ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДЫҚ ЖАҒДАЙЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІН БАҚЫЛАУ

 

Бақылау объектісі

Мәселе

Шешім

1.

 

Сабақта тиімді әдіс тәсілдерді пайдалану, мұғалімдердің сапалық құрамы.

 

 

 

  1. Мұғалімдердің сапалық құрамының 52 пайыздан 45 ке дейін төмендеуі;

2.Мұғалімнің әртүрлі формаларды, әдіс тәсілдерді қолдану деңгейін анықтау.

 

  • Мұғалімнің кәсіби өсуі үшін бірлестіктердің жұмысын жетілдіру;
  • Педагогикалық ұжымның әдістемелік жұмысын жетілдіруге бағытталған Lesson Study зерттеулерін ұйымдастыру;
  • Біліктілікті арттыру курстарынан өту, уақытылы аттестациядан өтіп, біліктілік санаттарын көтеру.

 

 

 

№ р/р

Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі

Бақылау түрі

Бақылау әдістері

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Қарау орны

Басқарушылық шешім

Екінші бақылау

1.

Педагогикалық қызметкерлердің аттестатталуына дайындалу

Аттестатталатын мұғалімдердің жұмыс жүйесін зерттеу

Аттестатталушы педагог

Әдістемелік көмек

Талдау

Жыл бойы

ДОІЖО

Әдістемелік кеңес


Мұғалімнің кәсіби өсуі үшін түрлі бірлестіктердің жұмысын ұйымдастыру: әдістемелік бірлестіктер, шығармашылық, жұмыс және зерттеу топтары, желілік қоғамдастықтар.

Жоспарға сай

2

Жаңадан келген және жас мамандардың сабақтарына қатысу

Жас және жаңадан қабылданған мұғалімдердің кәсіби дайындығын қарау

Жас мамандар

Әдістемелік көмек

талдау

Жыл бойы

ДОІЖО, ӘБЖ

Әдістемелік кеңес

Педагогтарды оқыту әдістемесін жақсарту мақсатында семинарлар өткізу

Жоспарға сай

3

Жоспарға сай ашық сабақтарға қатысу, шеберлік сабақтар өткізу, семинарлар ұйымдастыру

Пән мұғалімдерінің шеберліктерін  шыңдау

Мұғалімдер

Тақырыптық

Ашық сабақ, семинар, шеберлік сабақтар

Жыл бойы

ДБІЖО, ДОІЖО

Әдістемелік кеңес

Жоспарлау бойынша бірлескен жұмыс үшін жағдай жасау, сабақтарды бақылауды ұйымдастыру кестесін түзету

 

Жоспарға сай

 

 

 

 

 

 

 

VІ. ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ, ӨТКІЗІЛГЕН ІС –ШАРАЛАРДЫҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ

 

 

Бақылау объектісі

Мәселе

Шешім

1.

Оқушыларды мейірімділікке, қайырымдылыққа тәрбиелеу үшін бала жанының рухани бай болып қалыптасуына қол жеткізген жөн. Ол үшін жалпыадамзаттық  құндылықтарды өскелең ұрпақ бойына сіңіру.

 

  • Ұрпақты жалпыадамзаттық негізде тәрбиелеу үшін құндылықтарға қарай тәрбиелеуге мән бермеуі. Оқушылардың заңды өкілдерімен, ата-аналармен немқұрайлы түрде жұмыс атқаруы.

 

Тәрбие жұмысының біртұтас тәрбие бағдарламасы бойынша жұмыстар жасап,  «Ата-аналардың мектеп өмірімен байланысын» дамыту.

 

 

 

 

Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі

Бақылау түрі

Бақылау әдістері

Орындау мерзім

дері

Жауап

тылар

Қарау орны

Басқарушылық шешім

Екінші бақылау

 

1

Тәрбие жұмысында  нормативтік құжаттардың басшылыққа алынуы

Құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау

Тәрбие жұмысының жоспары

Фронталды

Құжаттамаларды зерделеу

Тамыз, қаңтар

Директор

ДЖК

Сынып жетекшілерімен әдістемелік жұмысты күшейту

 

Оқушылардың өзін-өзі басқару жұмысын күшейту

 

Ата-аналардың, ата-аналар комитетінің сынып пен мектептің тәрбие жұмысына тартылуын арттыру

 

 

2

Тәрбие  жұмысын ұйымдастыру

Тәрбие жұмысының басымдықтарын және сапасын анықтау

Сынып жетекшілерінің жұмысы

Фронталды

Жоспардың орындалуын бақылау, талдау

Тамыз, қаңтар

ДТІЖО

СЖО

Оқушылардың өзін-өзі басқару жұмысын күшейту

 

 

 

 

 

3

Сынып жетекшілердің тәрбие жұмысының жоспарын бекіту және тексеру

Құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау

Сынып жетекшісінің жұмыс жоспары

Тақырыптық

құжаттамаларды зерделеу

Тамыз, қаңтар

ДТІЖО

ДЖК

Сынып жетекшілерімен әдістемелік жұмысты күшейту

 

 

Әдістемелік жұмысты күшейту

 

4

Мектептің отбасымен өзара әрекеттесуі

Отбасы мен мектеп арасындағы байланысты қадағалау

Ата-аналармен жұмыс

Тақырыптық

сауалнамалар, сұқбаттасу

Ай сайын

ДТІЖО

Штаб отырысы

Сынып жетекшілерімен әдістемелік жұмысты күшейту (оқыту семинарлары, ата-аналар жиналыстарын бірлесіп әзірлеу, ата-аналармен өзара іс-қимылдың жұмыс нысандарының әртүрлілігі және т.б.)

 

 

 

5

Ата-аналармен жұмыс жасауды ұйымдастыру

Мектеп-оқушы-ата-ана триадасының жұмыс сапасын бағалау

Ата-аналармен жұмыс

Тақырыптық

тәрбие сағаттарының жоспарлары,жиналыс хаттамалары, ресуртар

Тоқсан сайын

ДТІЖО

ӘКО

Ата-аналардың, ата-аналар комитетінің сынып пен мектептің тәрбие жұмысына тартылуын арттыру

Ата-аналармен жұмыс жасауды ұйымдастыру

 

6

Тәрбие  сағаттарының  тиімділігі

Сынып сағатының мазмұнына және тәрбиелеу мен оқытудың жаңа тәсілдерін енгізуге қойылатын талаптарды қамтамасыз ету

1-2-сыныптар

3-4-сыныптар

5-7-сыныптар

8-9-сыныптар

 

Фронталды

Сынып сағаттарын бақылау, талдау, сұқбаттасу

Қыркүйек

Қараша

Қаңтар

Наурыз

Мамыр

ДТІЖО

ӘКО

Сынып жетекшілерімен бірқатар оқыту әдістемелік іс-шараларын өткізу

 

Тәрбие  сағаттарының  тиімділігі

 

7

Білім алушылардың  бос  уақытын ұйымдастыру

Сабақтан тыс уақытта және үйірмелерде қосымша сабақтарға қатысатын балаларды ынталандырудағы ата-аналардың рөлін анықтау

1-9-сыныптар

Фронталды

Құжаттамаларды зерделеу, сұқбаттасу, сауалнамалар

Жарты жыл сайын

ДТІЖО

ДЖК

Үйірмелерге, спорттық секцияларға қатысуын қадағалау

 

Білім алушылардың  бос  уақытын ұйымдастыру

 

8

Спорт секциялары мен үйірме  жұмыстарының жүргізілу деңгейі

Үйірме бағдарламасының сабақ мазмұнына сәйкестігін анықтау, оқушыларды үйірмелер мен спорт секцияларының жұмысына тарту процесіндегі қиындықтарды диагностикалау

1-9-сыныптар

Фронталды

Сауалнама, сұқбаттар алу, диагностика жасау

Тоқсан сайын

ДТІЖО

ДЖК

Жазғы кезеңде жалпы орта білім беру ұйымдарында білім алушылардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру.

 

Спорт секциялары мен үйірме  жұмыстарының жүргізілу деңгейі

 

9

Білім алушыларды  білім  беру  ұйымдарындағы   тәрбие  үдерісін  басқаруға  тарту

Оқушыларды тәрбие процесіне тартудың, олардың іс-шараларға белсенді қатысуын қолдаудың пәрменді тәсілдерін зерделеу

Оқушылар қауымдастығы

Тақырып

тық

сауалнама, жоспарларды зерделеу, сұқбаттасу

Тоқсан сайын

ДТІЖО

СЖО

Оқушылардың өзін-өзі басқаруының, сыныптан тыс жобаларға қатысушылардың жұмысын күшейту

Білім алушыларды  білім  беру  ұйымдарындағы   тәрбие  үдерісін  басқаруға  тарту

 

10

«Жас ұлан», «Жас қыран», өзін-өзі  басқару  ұйымдары  жұмысы

«Жас ұлан», «Жас қыран» ұйымдары, өзін-өзі басқару органдары жұмысының тиімділігін айқындау

Өзін-өзі басқару ұйымы

Тақырып

тық

құжаттамаларды зерделеу, ашық сұрақтар бойынша сұқбат жүргізу

Тоқсан сайын

ДТІЖО

ӨӨБҰО

Сынып жетекшісінің қауіпсіздік, төзімділік мәселелері бойынша, ұжымдық құндылықтарды қалыптастыру бойынша сыныбымен жұмыс істеу әдістері мен нысандарының орындылығын анықтау

«Жас ұлан», «Жас қыран», өзін-өзі  басқару  ұйымдары  жұмысы

11

Сабақтан  тыс тәрбиелік  жобаларды  ұйымдастыру және оны іске асыру

«Оқуға құштар мектеп», дебаттық қозғалыс, «Балалар және театр» акциясын өткізу сапасын анықтау

Тәлімгердің жұмыстары, тәрбие орынбасары

Тақырып

тық

жобалардың жоспарларын зерделеу, іс-шараларды талдау

Тоқсан сайын

ДТІЖО

ҒӘК

Жобалар ұйымдастыру

 

12

«Мектепке жол» қайырымдылық акциясы

Әлеуметтік қорғаусыз қалған отбасыбалаларынаматериалдық көмек көрсетудің сапасын анықтау

Әлеуметтік педагог

Тақырып

тық

Құжаттарды зерделеу, сауалнама

Жыл бойы

ДТІЖО

ДЖК

Қайырымдылық акциясын жандандыру

Жыл бойы

13

Әлеуметтік  қорғалмаған  отбасы  топтарына   жататын білім алушылардың  санатын анықтау  және  құжаттарын  жинақтау

Жазғы лагерьге тегін ыстық тамақпен, жолдамалармен, өзге де материалдық көмекпен қамтамасыз ету

Әлеуметтік қорғалмаған отбасылар

Тақырып

тық

Құжаттамаларды зерделеу, жабық сұрақтар арқылы сұқбат жүргізу

Тоқсан сайын

ДТІЖО

ДЖК

Құжаттар жинақтау

Тоқсан сайын

14

Тегін тамақтануды ұйымдастыру сапасы

Әлеуметтік осал отбасылардағы оқушылардың ыстық тамақтануын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды сақтау

Әлеуметтік әлсіз отбасылар, оқу ісі жөніндегі орынбасар

Тақырып

тық

асханада бақылау жүргізу, ашық сұрақтармен сұқбаттасу

Күнделікті

ДТІЖО

ДЖК

Тегін  тамақтың ұйымдастырылуын қадағалау

 

15

Оқушыларға тегін ыстық тамақ беруді ұйымдастыру

Білім алушылардың  ыстық тамағын  ұйымдастыруы үшін  қолайлы  жағдай  жасау және азық-түліктің  санитарлық- гигиеналық  қауіпсіздігін  қамтамасыз етуілуін бақылау

1-4-сыныптар

Фронталды

бақылау, құжаттамаларды зерделеу, әңгімелесу

Күнделікті

ДТІЖО

СЖО

Тегін  тамақтың ұйымдастырылуын қадағалау

 

16

Білім  беру  ұйымдарында  психологиялық-педагогикалық қолдау  қызметтін  ұйымдастыру және әлеуметтік  педагог пен психологтың бірлескен жұмыс жоспарының орындалуы

Буллинг/кибербуллинг жағдайларын уақтылы анықтау;

зорлық-зомбылықты, өзін-өзі бұзатын мінез-құлықты болдырмау

Психологтар

Фронталды

Құжаттамаларды зерделеу, сауалнамалар алу, сұқбаттасу

Тоқсан сайын

ДТІЖО

ҒӘК/

ПК

Әлеуметтік педагог жұмысын жандандыру

Тоқсан сайын

17

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен жұмыс істеу ерекшеліктері

Оқудағы және тұлғалық дамудағы қиындықтарды анықтау, инклюзивті оқытуды талап ететін оқушылардың құжаттарын зерделеу

Мұғалімдердің, дефектологтың, логопедтің, психологтың жұмысы

Тақырып

тық

ҚМЖ жоспарларын талдау, сабақтар мен сынып сағаттарын бақылау, сұқбаттасу

Жыл бойы

ДТІЖО

ДЖК

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды анықтау

Жыл бойы

18

Қолайсыз отбасыларға, «Тәуекел топтары» оқушыларына әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету бойынша жұмыстың жай-күйі (жеке консультациялар)

Құқық бұзушылыққа бейім, сабақты дәлелсіз себептермен өткізбейтін және теріс қылықтар жасайтын оқушылармен профилактикалық іс-шаралардың сапасын диагностикалау

Тәуекел топтағы балалардың құқық бұзушылықтарының алдын алу бойынша жұмыс

Тақырып

тық

Құжаттамаларды зерделеу, сауалманалар алу, бақылау

Кезекті

ДТІЖО

Штаб отырыс/ Штаб кеңесі

Педагог психолог жұмысын жандандыру

Кезекті

19

9-10 сынып оқушыларының кәсіптік бағдарлау жұмыстарының жай-күйі

Кәсіптік бағдар бойынша жұмыс тиімділігін диагностикалау

Бірлескен жұмыс жоспары

Фронталды

Жоспарларды талдау

Қыркүйек/ қазан

ДТІЖО

ДЖК

Кәсіби бағдар бойынша жұмысты қадағалау

Қаңтар

20

Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі жұмыстың жай-күйі

Қалалық, аудандық ІІБ, Наркопост ұйымдарымен бірлескен жұмыстың болуын және іске асырылуын бақылау

Бірлескен жұмыс жоспары

Фронталды

Жоспарларды талдау

тамыз желтоқсан сәуір

ДТІЖО

ҒӘК

Құқық бұзушылық жоспарының орындалысын қадағалау

Желтоқсан

сәуір

21

Кәмелеттік  жасқа  толмағандар  арасында  құқықбұзушылықтың  алдын алу  бойынша  жұмыстың  жағдайы

Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды сақтау, демалыс кезінде құқық бұзушылықтардың, қауіпсіздіктің алдын алу

1-11 сынып оқушыларының демалысы, жазғы демалысы

Фронталды

Құжаттарды, жиналыс хаттамаларын зерделеу

Тамыз, желтоқсан,  сәуір

Директор

ДЖК

Құқық бұзушылық жоспарының орындалысын қадағалау

Желтоқсан, сәуір

22

Ұлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысы туралы

Құқық бұзушылыққа, қауіпсіздікке кеңес беру, қолдау және алдын алу жөніндегі кеңестер жұмысының оң нәтижелерін зерделеу

Ұлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысы

Фронталды

Кұжаттамаларды зерделеу, жиналыстар хаттамалары

Кезекті

ДТІЖО

СЖО

Тәрбие бағыты бойынша жұмыстар

Ақпан

23

Медицина қызметкерінің жеке гигиена дағдыларын қалыптастыру бойынша профилактикалық жұмысының нәтижелері

Білім алушылардың бірыңғай гигиеналық талаптарды сақтауын қамтамасыз ету

1-11-сынып оқушылары

Тақырып

тық

құжаттаманы зерделеу, сауалнама жүргізу, бақылау

Ай сайын

ДТІЖО

Кеңес

Медбике жұмысын қадағалау

Ақпан

24

Әскери-патриоттық тәрбиені ұйымдастыру деңгейі

Әскери-патриоттық тәрбиелеуді ұйымдастыру деңгейін, іс-шаралар сапасын айқындау

Жұмыс жоспары, іс-шаралар жоспары

Тақырып

тық

құжаттамаларды зерделеу, сауалнама алу

Тоқсан сайын

ДТІЖО

Кеңес

 

Әскери-патриоттық тәрбиелеуді ұйымдастыру  іс-шараларын қадағалау

Тоқсан сайын

                       
Новости