back-image
КГКП "Ясли-сад "Ботагоз"

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> КГКП "Ясли-сад "Ботагоз"

Балабақша төлқұжаты

Қарағанды облысы білім басқармасының Шахтинск қаласы білім бөлімінің "Ботагөз" бөбекжайы" коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны.
 
Мекен-жайы: Қарағанды облысы, Шахтинск қаласы, Карл Маркс, 50б ғимарат.
Директоры: Иванова Тамара Анатольевна.
Байланыс телефоны: (872156) 5 38 37; 
Жұмыс уақыты: дүйсенбі-жұма: 7.30-дан 18.00-ге дейін;
Электрондық пошта: botagoz.2007@mail.ru; shahtinsk_botagoz@krg.gov.kz
Сайт: http//botagoz-shahtinsk. kz / ru
Мемлекеттік қызметтер: indigo24.kz балаларды қабылдау электрондық портал арқылы жүзеге асырылады  электрондық жолдама негізінде ата-анасымен немесе заңды өкілдерімен электрондық шарт жасалады.
Құрылған жылы: 2007
Жобалық қуаты: 270
Балалар саны: 245
 
     Мектепке дейінгі білім беру ұйымы Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың қосымша бағдарламаларын іске асырады. Оқыту тілі - орыс тілі.
 
              Қызметкерлердің штаттық кестесі:
 
              Штаттық кестесі бойынша қызметкерлердің барлығы-76,05 бірлік, (66 адам;)
              Қызметкерлердің нақты саны-63 адам:
– директор-1;
– директордың шаруашылық жөніндегі орынбасары-1;
- әдіскер-1;
- инновация жөніндегі әдіскер-1;
- есепші-2;
- техникалық ұжым-32;
- педагогтар (мамандар, тәрбиешілер) - 25.
           Педагогикалық ұжым 27 адамды құрайды. Олардың ішінде педагог-зерттеуші (жоғары), педагог-сарапшы (бірінші) санаттағы 10 педагог бар, бұл педагогикалық құрамның 37% -. құрайды.
Педагог-зерттеуші-4 педагог;
Педагог-сарапшы-5 педагог;
Педагог-модератор-7 педагог;
Бірінші санат -1 педагог;
Санаты педагог -10 педагог. 
                     
                  Инновациялық қызмет:
         Ойын-сауықты дамумен, пайдамен үйлестіру үшін балабақшада жобалау әрекеті әдісі кеңінен қолданылады. 
 
Біздің балабақшадағы инновациялық қызмет.
                                                                "Инновация көшбасшыны қуып жетушіден ажыратады"
                                                                                                                                           Стив Джобс
          Балабақшада инновациялық қызметті енгізу және пайдалану бойынша белсенді жұмыс жүргізілуде, ол Қазақстан Республикасының жалпы білім беру стандартына, нұсқаулық-әдістемелік хатқа, мектепке дейінгі ұйымның жылдық жоспарына сәйкес жүзеге асырылады.        Балабақшадағы инновацияларды пайдалану білім беру процесіне мұғалімдердің шығармашылық ізденістерімен алынған жаңартылған, жетілдірілген және бірегей идеяларды енгізуді қамтиды. Инновациялық технологияларды енгізу біздің оқушыларымызда қазіргі қоғамның талаптарына жауап беретін білім мен дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.
       Біздің педагогтар инновациялық қызметті іздеуге және қолдануға жауапкершілікпен қарайды.
     Жобалық қызмет - бұл мақсатты орнатумен, мерзімдермен және қол жеткізілген нәтижелермен (немесе өнімдермен) шектелген жоба шеңберіндегі белгілі бір мәселені шешуге бағытталған әрекеттер жиынтығы. 
      Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытуда жобалық технологияны белсенді қолданатын мұғалімдер балабақшада ұйымдастырылған өмір сүру білім сапасын жақсартуға және балалардың сөйлеуін дамытуға мүмкіндік беретінін бірауыздан атап өтті.
     Балабақша Қарағанды облысының оқу-әдістемелік орталығы құрған жобалардың қатысушысы болып табылады, мысалы:
"ON-LINE, БАЛАБАҚША" - мектеп жасына дейінгі балаларды қашықтықтан оқыту.
        "Алғашқы ұстаз - ата-ана" - ата-аналармен бірге мемлекеттік тілді үйрену. Әр дүйсенбіде бізде қазақ тілі күні болады. Бұл күні барлық балалар мен ересектер мемлекетіміздің әнұранын орындайды, әкелер "Әкеммен бірге қазақ тілін үйренеміз" клубына келеді. Әлеуметтік медиа беттерінде үйдегі ата-аналар балаларымен бірге жаңа сөздер мен сөйлемдерді біле алады.
      "Әжемнің ертегісі" - қазақ халық ертегілері негізінде туған өлкенің мәдениетімен танысу. Біз жұмыстың әртүрлі формаларын қолданамыз: үйде әжелердің ертегілерін оқу, содан кейін бала балабақшаға келіп, әжесінің оған не оқығанын айтады. Pro-кітаптардың қозғалысы - үйде оқуға деген құштарлық.
      "Сиқырлы такта" - шахмат қызметі арқылы зияткерлік қабілеттерін қалыптастыру.
      "Жас оқырман" - оқуға деген қызығушылықты қалыптастыру.
      Балабақшаның жобалық қызметі. "Ақылды күнтізбе" жобасы - балаларды ойын, ойын-сауық және бос уақыт арқылы қызықты дәстүрлі емес мерекелермен таныстыру.
      "Қажетсіз-қажет" экологиялық жобасы - мектеп жасына дейінгі балалар мен балабақшаның ата-аналары арасында қайталама шикізатты пайдалануды насихаттау. Ата - аналар мен балалар ай сайын арнайы экобокс жәшіктеріне макулатура жинауға қатысады. Теміртау қаласының өңдеу зауытына экскурсия және бөлек қоқыс жинау.
"Пластикалық бөтелкенің екінші өмірі".
"Шыршаны сақтайық", "Аяз Атаға көмек" ағаштарды сақтауды қорғауға арналған адвент квесті.
             Нейропсихологиялық жаттығулар
           Баланы сәтті оқыту және дамыту үшін негізгі шарттардың бірі - жарты шар аралық өзара әрекеттесудің толыққанды дамуы. Нейропсихологиялық жаттығулар мозолисті денені дамытады, күйзеліске төзімділікті арттырады, жарты шарлардың жұмысын жақсартады, ақыл-ой белсенділігін жақсартады, есте сақтау мен зейінді жақсартады, оқу мен жазу процесін жеңілдетеді. Балаларды мектепке дайындау кезінде балабақша мұғалімдері мозолисті денесінің дамуына көп көңіл бөледі, өйткені каллозум денесінің бұзылуы танымдық белсенділікті бұрмалайды.
     Сондай-ақ, әр екінші бейсенбіде балабақша мұғалімдерімен оң ми жарты шарымен сурет салу бойынша жұмыс жүргізіледі.                                                                                            
           Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.
          Қазіргі шындық бізге бұйыратын жағдайларда ақпараттық технологияларды меңгеру басым болып табылады.
      Балабақшада интерактивті тақта белсенді қолданылады, мұғалімдер интерактивті тақта үшін ойындарды дербес әзірлейді. Мұндай ойындар балалардың назарын белсендіруге, ұйымдастырылған іс-шаралар барысында мотивацияны сақтауға көмектеседі. Ойындар кешені тілдің лексикалық-грамматикалық категорияларын жетілдіруге бағытталған әртүрлі ойындарды қамтиды.
          Макото Шичидо Технологиясы.
      Педагог-психолог үшін маңызды міндеттердің бірі - ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық көмек көрсетудің жеке бағдарланған бағдарламаларын әзірлеу және ата-аналарды дамыту жұмысына барынша қосу. Бұған Макото Шичидоның ерте даму әдісін қолдану арқылы қол жеткізуге болады.
      М.Шичида "Кез-келген бала данышпан болмаса да, дарынды бола алады. Ең бастысы - оның миын дұрыс дамыту. Сонымен қатар, сіз әріптерді, сандарды және сол жақ жарты шар жауап беретін басқа ақпаратты есте сақтаудан бастауыңыз керек. Балаға ең бастысын үйрету керек - барлық сезімдерді белсенді және дұрыс қолдану - көру, иіс, жанасу, дәм және есту. Бұл мидың оң жарты шарының дамуына ықпал етеді, ол барлық интуитивті және бейсаналыққа жауап береді".
                4К моделі
          4K моделі төрт негізгі дағдыларды қамтиды, оларды жас кезінен бастап дамытуға болады және қажет:
  • байланыс;
  • топтық жұмыс (немесе ынтымақтастық);
  • сыни тұрғыдан ойлау;
  • шығармашылық.
        4K моделін қолдану үшін біз топтық және ойын әрекеттерін қолданамыз, оның барысында балалар әлемді таниды және өздері қандай да бір шешімдер туралы ойлайды. Баланың жай тыңдап, қарап қана қоймай, бәрін өз бетімен жасауға тырысуы өте маңызды. Ойынға ересектер (мұғалімдер, ата-аналар) қатысады, өйткені шығармашылық атмосфераны құру жеткіліксіз: балаларды ұйымдастыру және бағыттау қажет.                                                                                                                    
          Робототехника - бұл ойын-сауықтың дамумен тамаша үйлесімі
       Робототехникаға, бағдарламалауға, дизайнға деген құштарлық барлық жастағы балаларды шығармашылық ойлауға және бірегей өнімді шығаруға итермелейді. Балаға өз қолымен нағыз робот жасау және оның жұмысының нәтижесін бақылау қызықты. Біздің мұғалімдеріміздің алдында тағы бір міндет тұр: балаларды бағдарламалау негіздерімен таныстыру, конструкторлық дағдыларды, логиканы, мақсаттылықты, өзіне деген сенімділікті дамыту.
   Осылайша, балабақшада робототехниканы қолдану оқушылардың танымдық белсенділігінің дамуын жоғары деңгейге көтеруге мүмкіндік береді.                                                                                             
         Түрлі-түсті бақыт - Марблс тастары
     Саусақтардың қозғалысы ОЖЖ қызметін ынталандырады және баланың сөйлеуінің дамуын тездетеді. Ұсақ моторикаға жауап беретін ми қыртысының аймақтарын үнемі ынталандыру логопедиялық әсер ету жүйесіндегі қажетті элемент болып табылады.
      "Марблс" қиыршық тастарын қолдану балаларға қызықты дәстүрлі емес оқыту әдістерінің бірі болып табылады. Бұл әмбебап әр түрлі түсті шыны тастардың дайын жиынтығы және олармен әр түрлі тапсырмалар.
      Барлық жаттығулар баланың жасына, оның ақыл-ойы мен моторикасына және ойынға деген қызығушылығына байланысты өзгеруі мүмкін.
       Степ - аэробика
     Қазіргі уақытта мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық денсаулығын сақтау және нығайту тақырыбы өте маңызды, өйткені мектепке дейінгі жаста балалардың зияткерлік, психикалық және эмоционалдық денсаулығының негізі қаланады, мотор және үйлестіру қабілеттері қалыптасады. Мектепке дейінгі жаста бала қарқынды өсіп, дамиды, негізгі қозғалыс дағдылары қалыптасады, балалар негізгі физикалық қасиеттерге ие болады және салауатты өмір салтын ұстанады. Осыған байланысты қозғалыс белсенділігін арттыруға бағытталған дәстүрлі емес дене шынықтыру құралдарын қолдану қажеттілігі туындады. Осындай құралдардың бірі - степ - аэробика сабақтары. Бұл балалардың қозғалыс белсенділігін қанағаттандырып қана қоймай, олардың ептілігін, төзімділігін, күшін, қозғалыстардағы үйлестіруін, тепе-теңдік сезімін, эмоционалды және интеллектуалды дамуын дамытудың бірегей мүмкіндігі.
         Біздің балабақшада степ-аэробика аптасына 2 рет, ұзақтығы 30-35 минут мектеп жасына дейінгі балалармен қосымша ақылы қызметтер арқылы жүргізіледі және балабақша педагогтарымен сабақтар өтеді.
          Реджио-педагогика
     Қазіргі уақытта біздің балабақша жұмысқа инновациялық технологияларды қарқынды енгізуде.  Біз өзіміз үшін перспективалы әдістердің бірі - реджио-педагогиканы таңдадық.
   Осы әдістеменің мақсаты - балалардағы қабілеттерді қалыптастыру үшін балабақша жағдайында реджио-педагогика принциптері негізінде ашық дамушы білім беру кеңістігін ұйымдастыру. Осылайша, реджио-тәсіл технологиясын балабақшаның білім беру процесіне енгізу, балалардың қызығушылықтары мен сұраныстарын ескеру, ата-аналарды балалар жобаларына қосу балалардың өмірін қызықты әрі бай етеді. Дәл осы технологияны енгізе отырып, мұғалімдер іс - әрекетте еркін бола бастады, олар балалар жобаларын әзірлеу және іске асыру үшін даму ортасын құру арқылы өздерінің әлеуетін, шығармашылығын белсенді пайдалана алады. Импровизацияланған концерттер, балалар авторларының қойылымдары және балалар мен ересектер жобалары пайда болды. Реджио-педагогика балалардың белгілі бір қабілеттерін анықтауға мүмкіндік береді, оларды дамыта отырып, балабақшаның тәрбие процесін мүмкіндігінше тиімді ұйымдастыруға болады.
            "Жаңа буын" еріктілер қозғалысы
     Балабақшада еріктілер қозғалысын құру белсенді, шығармашылық мұғалімдерді, қызығушылық танытқан ата-аналар мен мектеп жасына дейінгі балаларды ерікті, әлеуметтік маңызды акциялар мен іс-шараларға қатысу үшін біріктірді. Балабақша қызметіне еріктілер практикасын енгізу мектеп жасына дейінгі балалардың рухани-адамгершілік тұлғасын дамытуға бағытталды; тәрбиеленушілерде жоғары патриоттық сана қалыптасты.
            Оқу-материалдық база:   
            Кабинеттер мектепке дейінгі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларына, мектепке дейінгі ұйымдарға қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптарға сәйкес жабдықталған: көрнекі, үлестірмелі және дидактикалық материалмен, екі тілдегі картотекамен және әдістемелік әдебиеттермен, заманауи аппаратурамен, интернетпен, компьютерлермен, моноблоктармен, қазақ тілі кабинетінде және көркем өнер студиясында интерактивті панельдер бар:
- әдістемелік кабинет;
- логопункт;
- психолог кабинеті;
- музыка залы;
- қазақ тілі кабинеті;
- робототехника кабинеті;
- спорт залы;
- жасанды шөп жамылғысы бар көшедегі спорт алаңы;
- 2 жастан бастап балаларға арналған оқу-әдістемелік әдебиеттер.
 
Жабдықтау:
 
- Мультимедиялық экран, проектор;
- Компьютерлер;
- Факс;
- Моноблоктар;
- Қ/А және түрлі-түсті принтерлер;
- С/К Теледидарлар, теледидарлар және DVD дискілері;
- Бизибордтар;
- Бейнебақылау жүйесі және домофон;
-Интерактивті тақта
-Led панелі.
- Музыка орталығы
- Синтезатор-Ямаха
- Интернет желісіне қосылу
 
                      Иванова Тамара Анатольевна
        "Ботагөз" бөбекжайының директоры: Иванова Тамара Анатольевна, 15.11.1961 жылы туған, педагогикалық өтілі 40 жыл, мектепке дейінгі ұйымның басшысы - 16 жыл.
        Мектепке дейінгі білім беру ұйымын басқару теориясында кәсіби құзыретті және білімді, оған жоғары педагогикалық білім (Е.А.Букетов атындағы ҚарГУ) ықпал етеді, сондай-ақ Қарағанды және Алматы БАИ курстары арқылы өзін-өзі тәрбиелеу және біліктілікті арттыру процесі. Жоғары ерікті қасиеттер, мақсатқа жету үшін барынша күш салу мүмкіндігі. 
    Балабақшада жоғары талапшылдықпен және ұжым мүшелерінің жауапкершілігін арттырумен ұштастыра отырып, қолайлы эмоционалды-жайлы орта бар.  Педагогтердің кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдайлар жасалған.
Педагогикалық, техникалық және ата-аналар ұжымдарын басқаруда демократиялық көшбасшылық стилін ұстанады. Азаматтық қызметшінің іскерлік этикасына ие.
      Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің грамотасымен, Қарағанды облысының білім департаментінің грамотасымен, Қарағанды облысының оқу әдістемелік орталығының грамотасымен, Шахтинск қаласы әкімінің грамотасымен марапатталған.
 
2022 жылға қаржыландыру: жергілікті бюджет - 108539 мың теңге; республикалық бюджет - 55965 мың теңге.
2022 жылы ағымдағы жөндеу  8338 мың теңгеге жүргізілді.
      2022 жылы мынадай жұмыс түрлері орындалды: 3701 мың теңге сомасына екі топты ағымдағы жөндеу, 4229 мың теңге сомасына екі баспалдақ маршын қайта жаңарту, 408 мың теңге кіріс металл - пластик есікті жөндеу, 1478 мың теңге сомасына қосымша бейнекамералар орнату және қызмет көрсету.
Материалдық-техникалық база:
- Жасына сәйкес жиһазбен және жабдықтармен жабдықталған топтық үй-жайлар;
- Қазақ тілі кабинеттері, дене шынықтыру залы, музыка залы, изостудия және робототехника кабинеті;
- Ас блогы заманауи жабдықтармен жабдықталған (ыстық цех, көкөніс цехы, мұздатқыш камералары бар бөлме);
- Медициналық кабинет, оқшаулау кабинеті, емшара кабинеті;
- Әкімшілік блок:
- Директор кабинеті;
- Есепші кабинеті;
- Әдістемелік кабинет.
 
          2.Интерактивті жабдықтармен жарақтандыру:
Проектор-1
Мультимедиялық экран-1
Компьютерлер-7
Ноутбук-4
Моноблок-9
Теледидарлар -10
С/К-2 теледидары
Принтер (біреуінде 3) -3
Түсті принтер-2
Принтер-17
Факс-1
Интерактивті тақта-2.
Led панелі-1   
Музыка орталығы-1
Интернет желісіне қосылған. 
           3.Кадрлық қамтамасыз ету
 
Педагогикалық ұжым 27 адамды құрайды. Олардың ішінде бірінші санат және "педагог-зерттеуші" санаты бар - 10 адам, бұл 37% құрайды.
Педагог-зерттеуші-4 педагог
Педагог-сарапшы-5 педагог
Педагог-модератор-7 педагог
Бірінші санат -1 педагог
Педагог санаты-10 педагог.  
 
       4. Тәрбие-білім беру үдерісіндегі жетістіктер
 
      Мектепке дейінгі ұйым Қарағанды облысы білім басқармасының Шахтинск қаласы білім бөлімінің "Ботагөз" бөбекжайы" КМҚК 2020-2025 жылдарға арналған даму бағдарламасы бойынша жұмыс істейді.
       Бағдарламаның мақсаты: мектепке дейінгі сапалы тәрбие мен оқытуға тең қолжетімділікті қамтамасыз етуге, тәрбиеленушілердің берік негіздерін, адамгершілігі мен даралығын қалыптастыруға ықпал ететін МДҰ-да жағдай жасау.
   Ай сайын педагогтер халықаралық, республикалық, облыстық, қалалық конкурстарға қатысады, жүлделі орындардың жеңімпаздары және дипломанттар болады, ғылыми-практикалық конференцияларда мақалалар басып шығарады, әдістемелік құралдар мен бағдарламалар жасайды.
    Ай сайын "Үркер", "Пони", "Үздік педагогикалық жоба", "Үздік авторлық бағдарлама" халықаралық деңгейдегі облыстық, республикалық конкурстарға, "Әлем қандай әдемі" жобасы арқылы инклюзивті білім беру бойынша конкурстарға, "Қысқы ертегі" - қолөнер бұйымдарына, "Просвещение" республикалық орталығының және қайта даярлау және "Білім" біліктілігін арттыру институтының эмблемалық конкурсына қатысады. Мұғалімдер онлайн-семинарларға қатысады, жинақтарға мақалалар жазады, конкурстарға өз бетінше де, ата-аналар мен балаларды тарта отырып қатысады.
 
           5.Инклюзивті білім беру
        Мектепке дейінгі ұйымда ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектеп жасына дейінгі балаларды және олардың құрдастарын дамыту және әлеуметтік бейімдеу үшін арнайы жағдайлар жасалған: педагогикалық ұжымды ЕББҚ бар балалармен жұмыс істеуге арнайы даярлау - 27 педагог инклюзивті білім беру бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өтті. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесі инклюзивті білімі бар 10 топта мамандармен жүзеге асырылады: дефектолог, логопед–мұғалім, педагог - психолог.  
      ЕББҚ бар балаларды тәрбиелеу және оқыту процесін жүзеге асыратын мұғалімдерге әдістемелік қолдау ұйымдастырылды. ЕББҚ бар балалар мен олардың отбасылары үшін кеңестік пункті ашылды және жұмыс істейді.
       Кеңестер ата-аналардың өтініштері бойынша "Ата-аналар поштасы", жеке кездесулер онлайн-форматта жүргізіледі.
 
Новости