back-image
Қарағанды облысы білім басқармасының Приозерск қаласы білім бөлімінің "№1 жалпы білім беретін мектебі" КММ

Расширение сферы применения казахского языка

Комитетом языковой политики Министерства науки и высшего образования Республики Казахстан реализован проект синтеза речи на казахском языке (экранный диктор) с целью расширения сферы применения казахского языка, в том числе создания необходимых условий для слабовидящих.

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> Қарағанды облысы білім басқармасының Приозерск қаласы білім бөлімінің "№1 жалпы білім беретін мектебі" КММ

Заместитель директора по учебной работе: Улмаханов Нуркен Жумадинович

Дата: 2024-12-11 16:02:24

Информатика пәні мұғалімі, педагогикалық еңбек өтілімі - 15 жыл

Функционалдық міндеттері:

      оқу-тәрбие процесін, білім беру ұйымының қызметін ағымдағы жоспарлауды ұйымдастырады;

      оқу-тәрбие процесінің, ғылыми-әдістемелік және әлеуметтік-психологиялық қамтамасыз етудің жай-күйін талдайды;

      білім беру процесіне жаңа тәсілдерді, тиімді технологияларды енгізуді қамтамасыз етеді.

      пәндер бойынша білімді тақырыптық бақылауды қамтамасыз етеді;

       білім алушылардың оқу жүктемесіне бақылауды жүзеге асырады, оқу сабақтарының, курстардың және оқу жұмыс жоспарының вариативтік компонентінің сабақтарының кестесін жасайды;

      білім алушылар мен педагогтердің олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысуын ұйымдастырады;

      білім беру ұйымының пәндік әдістемелік бірлестіктері мен эксперименттік жұмысын үйлестіруді жүзеге асырады, ғылыми-әдістемелік және әлеуметтік-психологиялық жұмысты және оны талдауды қамтамасыз етеді;

      педагогтердің тиімді тәжірибесін тарату бойынша шараларды жинақтайды және қабылдайды;

      оқу-тәрбие процесінде пайдаланылатын жабдықтардың, аспаптардың, техникалық және көрнекі құралдардың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді;

      белгіленген есептік құжаттаманы сапалы және уақтылы жасауды қамтамасыз етеді және кері байланысты ұсына отырып, педагогтердің сабақтарын талдайды;

      оқу процесін жетілдіру бойынша әдістемелік сағаттар, оқыту семинарлары, тренингтер өткізеді;

      педагогикалық кеңестердің күн тәртібі мен материалдарын дайындайды;

     лауазымдық міндеттердің негізгі аясы мектепте білім берудің мазмұнын әзірлейді, оның ғылыми, бағдарламалық-әдістемелік және дидактикалық қамтамасыз етуді, педагогикалық ұжымның ОӘЖ-сын, оның біліктілігі мен педагогикалық шеберлігін, мұғалімдер мен оқушылардың  эксперименттік және ғылыми-зерттеу жұмысына басшылық етуді қамтиды:

     мектептің даму бағдарламасын, оның тұжырымдамасын әзірлеуге қатысады және ұйымдастырады;

    білім берудің мақсаттарын, міндеттерін, мазмұнын, мектептегі білім беру жағдайын ғылыми талдаудың негізінде оған сәйкес ұйымдық құрылымдарын, жұмыс жүргізудің түрлерін қарастырады;

     педагогтерге ғылыми-зерттеу және эксперименттік жұмыстарының жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеуде, пәндер бойынша оқу бағдарламаларын даярлау мен түзетуді жәрдем береді;

     әдістемелік тақырып пен педагогтер таңдаған жеке тақырыптар бойынша жұмыстарды ұйымдастырады;

    білім беру мазмұнын дамыту мен жетілдірудің өзекті мәселелері бойынша тұрақты және уақытша шығармашылық топтар жұмысын жоспарлап, ұйымдастырады;

    ғылыми-педагогикалық мекемелермен, орталықтармен байланыс орнатады;

    педагогтер мен оқушылардың ғылыми қоғамын ұйымдастырып, оның қызметін бақылап отыру жұмысына жауап береді;

    мектеп оқушыларының ғылыми жарыстарға қатысуына өтініштер даярлайды және оған қатысуды қамтамасыз етеді;

    мектеп педагогикалық ұжымын әдістемелік оқытуды жүзеге асырады (оқушылар аттетаттауын талдау, педагогтердің кәсіби шеберлік деңгейін зерделеу және басқалар негізінде әдістемелік және психологиялық-педагогикалық оқулар ұйымдастырып, өткізу);

    семинарлар, тренгтер мен  тамыз конференциясын ұйымдастырып, өткізумен айналысады;

   тәжірибелік-эксперименттік жұмыстар үрдісі мен нәтижелерін бақылап отырады, оларды талдап, жүйеге келтіреді, білім беру үрдісіндегі әр түрлі субьектілерге ұсынымдар қалыптастырады;

    директордың  ТЖ жөніндегі басқа да орынбасарларымен бірлесіп озық педагогикалық және басқару тәжірибелерін талдау, бағалау, жинақтау мен тарату істерін жүзеге асырады;

    оқу-тәрбие үрдісін (бұдан әрі-ОТҮ) болжамдау мен мониторинг жүргізу жұмыстарын үйлестіреді;

   дарынды балалармен жұмыс істеу бойынша бағдарламалар, әдістемелік – нұсқаулық құжаттар әзірлейді. Дарынды балаларды дамыту бойынша және іріктеу бойынша іс шараларды ұйымдастырады.

    ОТҮ-ні ғылыми - әдістемелік қамтамасыз ету жұмысын ұйымдастырады;

    мұғалімдердің сабақтарына қатысып, талдау жасайды, педагогтер мен оқушылардың шығармашылық-танымдық қызметін ұйымдастырады, танымдық шығармашылық және дамытушы байқаулар өткізеді;

     мектепте 8-11 сыныптар оқушылары арасында пән олимпиадаларға,                      марафондарға, байқауларға, КҒА  қатысуын қамтамасыз етумен айналысады;

     кітапханамен және мектеп директорының орынбасарларымен бірлесе отырып, ғылыми-әдістемелік материалдар, әзірлемелер, мерзімдік баспасөзден, кәсіптік әдебиеттен жарияланымдар базасын жинайды;

    кітапханашымен бірлесіп оқушылар мен мұғалімдерге қызмет көрсетудің жоспарын әзірлейді;

    оқу-әдістемелік материалдарын жариялауға даярлықты ұйымдастырады;

    гуманитарлық  циклі әдістемелік бірлестігінің қызметіне курьерлік етеді;

     семинарлар, тренгтер мен конференциялар, конкурстар ұйымдастырып, өткізумен айналысады.

            ҰБТ-ға даярлық және өткізуге байланысты барлық мәселелермен айналысады;

 тілдерді дамыту жөніндегі мемлекеттік бағдарламаны орындау   жөніндегі педагогикалық кеңесті, әдістемелік кеңестерді, семинарлар мен практикумдарды даярлау және өткізумен айналысады.

 

         Білуге тиіс:

       Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексі, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңдары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;

      педагогика және психология негіздері;

      мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты, үлгілік оқу бағдарламалары, үлгілік оқу жоспарлары, педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері;

      педагогикалық этиканың нормалары;

      менеджмент, қаржы-шаруашылық қызмет негіздері;

      еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.

      Біліктілікке қойылатын талаптар:

      жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, педагогикалық жұмыс өтілі кемінде 3 жыл;

      және (немесе) білім беру ұйымының "үшінші біліктілік санатты басшысының орынбасары" немесе "екінші біліктілік санатты басшысының орынбасары" немесе "бірінші біліктілік санатты басшысының орынбасары" біліктілік санатының болуы не "педагог – сарапшы" біліктілігінің болуы немесе "педагог – зерттеуші" немесе "педагог – шебер" біліктілігінің болуы.

      Арнайы мектеп, мектеп-интернат, арнайы мектеп-колледж, "балабақша-мектеп" арнайы кешені басшысының орынбасары (директоры) үшін:

      "Арнайы білім" ("Дефектология") бағыты бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, педагогикалық жұмыс өтілі кемінде 5жыл, оның ішінде педагогикалық өтілі соңғы 2 жыл;

Новости