back-image
КГУ "Общеобразовательная школа №21"

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> КГУ "Общеобразовательная школа №21"
Ата-аналарға арналған ақпарат
26-06-2022 20:00
Ата-аналарға арналған ақпарат
Жасөспірімге мамандық таңдауға көмектесу бойынша ата-аналарға кеңестер
 
Мектеп жылдарында, мамандықтар әлемінің ішінен түлек өз мүдделеріне сай келетін, қуаныш әкелетін және жақсы жалақы алатын мамандықты таңдауы керек.Болашақ мамандықты таңдау оңай және өте жауапты міндет емес. Мамандық таңдай отырып, адам өзінің тағдырын, өмір салтын, өзі жататын әлеуметтік топты таңдайды.
 
Көптеген ата-аналар мұны түсініп, баласына осы таңдауда көмектесуге тырысады.
 
Родителимогутоказатьсамоебольшоевлияниенавыборбудущейпрофессиидлясвоихдетей.Потомучто,именнородители,наблюдаязадетьмиссамогодетства,достаточнохорошознаютихинтересыиспособности.Именнородителиявляютсявомногомпримеромдляподражания.Всемнамизвестныпримерытрудовыхдинастий,когданесколькопоколенийоднойсемьиработаютпооднойспециальности,ислучаи,когдакто-тостановится«педагогом,какмама»или«врачом,какпапа».
 
9-11-сынып бітірушілерінің сауалнамасы мамандық таңдауға әсер ететін факторлар рейтингінде ата-аналардың, отбасы мүшелерінің кеңестері дәстүрлі түрде «Өзінің қызығушылығына, бейімділігіне және қабілетіне сәйкестігі» факторынан кейін 2-3 орындарды иеленетінін көрсетеді. "
 
Ата-аналар тарапынан көрсетілетін көмектің көзге түспейтін, ұсынымдық сипатта болуы маңызды.Бұл ретте жастардың жеке кәсіби мүдделерін ғана емес, еңбек нарығындағы кәсіптерге (мамандықтарға) сұранысты да ескеру қажет. Қандай мамандықтар беделді немесе сәнді емес, шын мәнінде сұранысқа ие екенін түсіну ғана маңызды.
 
 
 
Көбінесе ата-аналар балаларының жарқын болашағын қамтамасыз ету үшін әдеттегі қателіктер жібереді, олар келесілерді қамтиды:
 
 
 
баланың жоғары білім алуына бағыт-бағдар беру; бұл ретте еңбек нарығында техникалық оқу орындары мен колледждерде алуға болатын жұмысшы мамандықтары сұранысқа ие;
қазіргі еңбек нарығының тенденциялары, өзгермелі кәсіп әлемі, сондай-ақ еңбек мазмұны туралы ақпараттың болмауы;
мамандық таңдауда бағдарлану және жоғары жалақы алу мүмкіндігі.
 
 
Сонымен, балаңызға «дұрыс» мамандықты таңдауға қалай көмектесе аласыз?
 
Ең бастысы, сіз балаға анықтауға көмектесетініңізді және оның орнына мүлде анықталмайтыныңызды білу. Сіз көмектесесіз - өйткені 14-16 жас аралығындағы көптеген балалар әлі де өз бетінше таңдау жасауға психологиялық тұрғыда жарамсыз, сонымен қатар олардың айтарлықтай бөлігі қорқынышты сезінеді.
 
 
 
Шешім қабылдау қажеттілігі.Ал мұндай маңызды мәселе бойынша кенеттен шешім қабылдауды ұсынған жасөспірімнің шатасуы әбден түсінікті.
 
Балалар үшін олардың өзін-өзі анықтаудың қиын жолда жалғыз еместігі, қасында қиын кезде қолдау көрсететін, қай жолды таңдаса да көмектесетін үлкен адамның болуы құнды.Бұл сезім олардың қабілеттеріне сенімділік береді және жігерлендіреді. жетістіктері, қазір оқу емес, кәсіби.
 
Сондықтан ата-анаға баланың мамандық таңдауда толық тәуелсіздігіне сенудің қажеті шамалы. Екінші жағынан, оны жасаған таңдауы үшін жауапкершіліктен толығымен босату мүмкін емес. Шешім толығымен студенттің өзінде болуы маңызды. Бұл мамандықты өзі таңдағанын сезінуінің өзі оның кәсіби даму жолында ілгерілеуіне айтарлықтай ынталандырады.
 
 
 
Мансап стратегиясы:
 
1. Ең жақсы нұсқаларды табу және жоспарыңызды іске асыру үшін үш негізгі факторды талдаңыз.
 
Бірінші фактор – «Мен қалаймын»: жасөспірімге оның қызығушылықтары мен бейімділігін бағалауға көмектесу, оның қандай мамандықты ұнататынын, оның күнделікті жұмыс күні немен айналысқысы келетінін елестете ме, жоқ па, соны анықтау.
 
«Мен істей аламын» екінші факторы: Баланы таңдаған мамандығының қоятын талаптарымен таныстыру.Мектепте алған қабілеттері мен дағдыларын, білімдері мен дағдыларын анықтауға көмектесу, оларды таңдаған мамандығына қалай қолдануға болатынын айту.
 
Үшінші фактор «Қажетті»: Жасөспіріммен таңдаған мамандығы бойынша жұмыс табу қаншалықты шынайы екенін, оны қызықтыратын мамандықты қай оқу орындарында алуға болатынын талқылаңыз.
 
Жасөспірімді сүйемелдеу кезінде қандай әдістер мен әдістерді қолдануға болады?
 
1-қадам.Кәсіби дүние туралы білімдерін кеңейту.Таңдау үшін нені таңдау керектігін білу керек.Бұл арада жасөспірімнің өмірлік тәжірибесі шектеулі, оның еңбек туралы ойлары сызбалы, кейде шындыққа жанаспайтыны анық. Ата-ананың міндеті – сарапшы ретінде әрекет ету, өзіне тиесілі ақпаратпен бөлісу: бұл немесе басқа мамандықтың не екенін, ол қандай шектеулер қоятынын айту.
 
 
 
мамандықтар, жарыстар. Осындай іс-шараларға қатысу арқылы кез келген кәсіптің бар екенін біліп қана қоймай, олардың өкілдерімен де танысуға мүмкіндік бар.
 
2-қадам. Белсенді түрде (және балаңызбен бірге!) еңбек нарығы, жаңа және перспективалы мамандықтар туралы ақпаратты жинаңыз. Бұған жыл сайынғы анықтамалықтар, кәсіби журналдар және интернет сайттары көмектеседі.
 
3-қадам.Бірақ өзіңізді әңгімелер мен әңгімелермен шектемеу керек.Жасөспірімдердің үлкендердің, әсіресе ата-аналардың пікіріне күмәнмен қарайтыны бәрімізге белгілі.Тікелей тәжірибе әлдеқайда маңызды.
Новости