- 2021-2025 оқу жылына арналған
"№9 лицей" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
мектепті дамыту бағдарламасының паспорты
МДБ нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету |
Қазақстан Республикасының Президенті - Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың 2012 жылғы 14 желтоқсандағы "Қазақстан-2050" Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты" атты Қазақстан халқына жолдауы.
|
Мектеп миссиясы |
Ғылыми-техникалық серпіліс жасауға дайын, кемел ұрпақ тәрбиелеу. |
МДБ мақсаты |
Білім алушының білім мен ғылымға бәсекелестік қабілеттілігін арттыру және жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу. |
Міндеттер |
1-стратегиялық бағыт. «Білім беру сапасын дамыту»
2-стратегиялық бағыт. «Адами ресурстарды дамыту».
3-стратегиялық бағыт. «Басқарудың алқалы формасын дамыту»
4-стратегиялық бағыт. «Оқу процесіне жағдай жасау»
5-стратегиялық бағыт. «Мектептің жеке ерекшеліктері»
|
МДБ күтілетін нәтиже |
1-стратегиялық бағыт «Білім беру сапасын дамыту» 1.Білім сапасы 43% дан 63% көтеріледі. 2.Республикалық,облыстық деңгейдегі пәндік олимпиадаларға, ғылыми-зерттеу жобалары конкурстарына қатысатын оқушылардың үлесі 31% -дан 50%-ға дейін көтеріледі. 3.Білім,білік, дағдыларды сабақта жүйелі қолдануға бағыттау,оқу сауаттылығы, жаратылыстану-математикалық сауаттылығы, инженерлік сауаттылығы артады. 4.Әртүрлі бақылау түрлерін ұйымдастыру. 2-стратегиялық бағыт «Кадрлық әлеуетті дамыту» 1.Зерттеуші, сарапшы санатты педагогтар үлесі 50% артады. 2.Біліктілікті арттыру курстарын, оның ішінде жаңартылған білім беру мазмұны, пәндерді ағылшын тілінде оқытуды бойынша өткен педагогтер үлесі артады. 3.Кәсіби құзыреттерін: көшбасшылық қасиеттерін, командада жұмыс істеу дағдыларын, бастамашылдығын, мектеп мұғалімдернің заманауи білім беруде ақпараттық технологияларын меңгерген мұғалімдер инновациялық жобаларға қатысушы мұғалімдер үлесі 70% 4.Педагогтердің арасында білім магистрлер саны көбейеді. 5. НЗМ тәжірибелерін білім беру үрдісінде жалғастыру арқылы іс тәжірибелер таратылады. 6. Пәндер бойынша зерттеу сабақтарын өткізу арқылы оқыту мен оқу сапасы жақсарады. 3-стратегиялық бағыт «Басқарудың алқалық нысанын дамыту» 1.Оқушылардың білімін арттыруға, баланың жеке басын қалыптастыруда балалардың тәрбиесіне жауаптылығын мұғалім –оқушы- ата-ана үштік одақтың жұмысы бала тәрбиесіне мектептің өміріне белсене қатысатын ата-аналар саны 54%-тен 80%-ға артады.
2. Сынып жетекшілердің кәсіби шеберлігін, мектепшілік қалалық, облыстық сайыстарға коучинг вебинарларға қатыстыру арқылы сыныптардағы тәрбие жұмысының тиімді жақтары артады. 3.Мектеп оқушылары арасындағы әл-ауқаты төмен отбасыларға демеушілік көмек көрсетушілер саны 4-тен 15-ке дейін өседі. 4.Оқушыларды мамандыққа баулу мақсатында қоғамдық ұйымдармен әлеуметтік серіктестіктер саны артады 4 стратегиялық бағыт «Білім беру үдерісіне жағдай жасау» 1.Кітапхана қорының шығармашылық әдебиеттер қоры көбейеді. 2.Оқыту құрал –жабдықтарымен қамтамасыз етілетін оқу кабинеттері саны артады. 3.Білім беру ұйымын ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және заманауи материалдық-техникалық базамен қамтамасыз етіледі. 5-стратегиялық бағыт «STEM-білім беру» 1.Білім беру робототехникасының әртүрлі бағыттарын және STEAM меңгеруін дамыту, өз пікірлерін дәлелдей білуге үйренеді. 2.Оқушыларды STEM-ге тарту және қызықтыру, қабілетін артады. 3.Мұғалімдердің әлеуетін және STEM пәндерге оқыту сапасы артады. 4.Бастауыш сынып оқушылары болашақта STEM пәндерін оқуға ынтасы артады.
|
МДБдамуының негізгі бағыттары |
1. "Білім беру сапасын дамыту"стратегиялық бағыты. 2. "Кадрлық әлеуетті дамыту"стратегиялық бағыты. 3. "Басқарудың алқалық нысанын дамыту"стратегиялық бағыты. 4. "Білім беру процесіне жағдай жасау"стратегиялық бағыты. 5. "STEM – білім беру"стратегиялық бағыты. Шығармашылық ізденістен - инновациялық қадамға. |
Бағдарламаны іске асыру кезеңі |
I кезең (2021-2022жыл) – нақтылаушы; Талдамалық-жобалау. Мектеп дамуының перспективалық бағыттарын анықтау және оның жаңа сапалық жағдайын айқындау. II кезең (2023-2024 жылдар) – қалыптастырушы. Даму жоспарына сәйкес жүйеленуі. III кезең (2024-2025 жылдар) – рефлексивті-жалпылама. Даму жоспарының қорытындылау, келесі жоспарға бағыт.
|
МДБ орындауды ұйымдастыру және бақылау |
Маусым, желтоқсан |
Мектептің даму бағдарламасы: