.ҰЙЫМНЫҢ ДАМУ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|
|
|
|
Күтілетін нәтиже
- Заманауи ақпараттық кеңестікте білім алушылар үшін жағдай жасалынады;
- Білімдік жобалар жүзеге асыру негізінде білім сапасы 7-9 пайызға арттады;
- Құрылған бағдарлама моделі негізінде педагогикалық әлеуеттің шығармашылық және жобалау қызметімен айналысу потенциалы 10-15 пайызға артады;
- Пед.ұжымның сапалық құрамы, яғни педагог-шебер 1-2 пайызға, педагог-зерттеуші –9-12 пайызға, педагог-сарапшы 12-15 пайызға артады;
- Басқарудың алқалық формасы арқылы туындаған маңызды мәселелер шешу жолдарын табады, яғни білім алушылар бірлескен іс-әрекет негізінде алған білімдерін тәжірибеде қолданып, мектептің қоғамдық жұмыстарына белсене араласады, бақылау және өзіндік бағалау сияқты нәтижелер арқасында тұлғаның коммуникативті қасиеттері қалыптасады, бұл білім сапасының артуының алғышарты болып табылады;
3.1. ОТҮ триангуляция қағидасы сақталып, қолайлы коллоборативті жағдай жасалынады;
- Талаптарына сай оқу кабинеттері мен зертханалар ашыларды;
- Вариатив компонентіндегі бағдарламалар арқылы білім алушылардың өзіндік нәтижелі шығармашылық әректпен жұмыс жасауына жағдай туғызады;
- «Жас сарбаз» сыныптардағы білім алушылар қатары көбейеді, арнайы куәлікке ие болады.
- Жобалау қызметі аясында жетекші мектептермен ынтымақтастық жұмыс нығаяды.
Тақырыбы: |
Шет ауданы, «Жамбыл Ақылбаев атындағы мектеп - гимназиясы» КММ дамуының 2020-2025 жылдарғаарналғанстартегиялық жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Миссиясы |
Заманауи ақпараттық білім беру кеңестігінде тұлғаның сапалы білім алуына, білім беру процесінің барлық қатысушыларының білім беру ресурстары мен технологияларына ерте қол жетімділігін қамтамасыз ету арқылы бәсекеге қабілетті болуына жағдай жасау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты |
Білім беру кеңістігінде жалпы адамзаттық құндылықтарға негізделген бәсекеге қабілетті, құзыретті, функционалды сауатты тұлға етіп тәрбиелеу үшін жағымды орта құрып, интеллектуалды, рухани-адамгершілік, физикалық дамуына және сапалы, кәсіби бағдарлы білім алуын қамтамасыз ету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Басымдықтар |
Нәтиже мен табыс критерийлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
- Басқарудың алқалық формасы арқылы туындаған маңызды мәселелер шешу жолдарын табады, яғни білім алушылар бірлескен іс-әрекет негізінде алған білімдерін тәжірибеде қолданып, мектептің қоғамдық жұмыстарына белсене араласады, бақылау және өзіндік бағалау сияқты нәтижелер арқасында тұлғаның коммуникативті қасиеттері қалыптасады, бұл білім сапасының артуының алғышарты болып табылады; - ОТҮ триангуляция қағидасы сақталып, қолайлы коллоборативті жағдай жасалынады; |
|||||||||||||||||||||||||||||||
4. Стратегиялық бағыт: Білім беру үдерісіне жағдай жасау |
- Талаптарына сай оқу кабинеттері мен зертханалар ашыларды; - Вариатив компонентіндегі бағдарламалар арқылы білім алушылардың өзіндік нәтижелі шығармашылық әректпен жұмыс жасауына жағдай туғызады; |
|||||||||||||||||||||||||||||||
5. Стратегиялық бағыт: «Жас сарбаз», «Жетекші мектеп», «Виртуалды мұражай» жобасын іске асыру |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
МСД мақсаты |
2020-2025 оқу жылдарына арналған перспективті жоспарыды жүзеге асыру жолдары мен әдіс-тәсілдерін айқындау |
|||||||||||||||||||||||||||||||
1 - ші стратегиялық бағыт |
Білім беру сапасын дамыту |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты: Заманауи ақпараттық кеңестікте білім алушылар үшін жағдай жасалынады; Білімдік жобалар жүзеге асыру негізінде білім сапасы 7-9 пайызға арттады; |
Міндеттері:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсатты индикаторлар |
Аяқталу түрі |
Өлшем бірл.
|
Нақтысы 2019-2020 |
Жоспарлау кезеңінде |
||||||||||||||||||||||||||||
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
||||||||||||||||||||||||||||
4-5, 7-8 сыныптарлдағы білім алушылардың барлық пәндерден жоғары сапалы білім алесі үлесі 8-11 пайызға артады |
ПК хаттамасы |
% |
Орт 44% |
45 |
48 |
51 |
53 |
55 |
||||||||||||||||||||||||
«5-9 сынып оқушылары математика, алгебра пәнінен жоғары сапалы білім алу үлесі 5-6 пайызға артады»
|
Білімал ЭЖ қорытындысы |
орт. баға |
3,8 |
3,9 |
4,0 |
4,2 |
4,4 |
4,5 |
||||||||||||||||||||||||
«5-9 сыныптардағы білім алушылардың бір пәннен «3» деген бағамен қортылуы үлесі 5-8 пайызға төмендейді» |
Мониторинг қорытындысы |
% |
61,66 |
59.55 |
58.00 |
55.50 |
50.00 |
45,00 |
||||||||||||||||||||||||
«4-9 сыныптардағы білім алушылардың ағылшын тілі пәнінен сөйлеу дағдылары 10-15 пайызға дамиды» |
Байқаулар |
38% |
38 |
41 |
44 |
46 |
51 |
55 |
||||||||||||||||||||||||
«Зерттеу, жобалау жұмыспен айналысатын оқушылар саны 7-11 пайызға артады» |
Рейтинг |
27% |
30 |
32 |
34 |
36 |
38 |
40 |
||||||||||||||||||||||||
Индикаторларға қол жеткізудің жолдары мен әдіс-тәсілдері |
||||||||||||||||||||||||||||||||
1-көрсеткіш. 4-5,7-8 сыныптарда жалпы пәндер бойынша білім сапасын арттыруға негізделген қосымша сабақтардың кестесін құру. |
Тоқсандық көрсеткіш |
% |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
2-көрсеткіш. 5-9 сыныптарда математика, алгебра пәндерінен қосымша сабақтар кестесі мен сыныптан тыс сабақтар шаралар ұйымдастыру. |
мониторинг |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
3-көрсеткіш. «5-9 сыныптардағы білім алушылардың бір пәннен «3» деген бағамен қортылуын азайту мақсатында арнайы бағдарлама жасау» |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
4-көрсеткіш. «4-9 сыныптардағы білім алушылардың ағылшын тілі пәнінен сөйлеу дағдыларын 10-15 пайызға дамыту мақсатында арнайы курстар мен үштілділік шаралар ұйымдастыру. |
Байқаулар мен сайыстар |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
5-көрсеткіш. «Білім алушылардың функционалды сауаттылықтарын арттыру мақсатында зерттеу, жобалау жұмыспен айналысатын оқушылар саны 7-11 пайызға артуда қосымша сабақтар ұйымдастыру» |
Конкурстар мен ҒЖ жарысы |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
Атқарылатын іс шаралар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Іс-әрекет / іс-шара
|
Іске асыруға жауапты |
Ресурстар |
Мониторинг /орындалу мерзімі |
Аяқталғаны туралы ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||
1 |
1-3 сыныптар арасында «Зерек», 4,5-9 сыныптар арасында «Зейін» облыстық әлеуметтік жоба негізінде танымдық оқыту жұмыстарын жүргізу |
Мектеп әкімшілігі, Пән жетекшілері |
Сынама тест, логикалық тапсырмалар |
Әр жұма сайын |
|
|||||||||||||||||||||||||||
2 |
«PBL» (оқушыларға алған білімдерін өмірде қолдана білуге үйрету технологиясы) – оқытуға негізделген жобаны енгізу. |
Кафедра меңгерушілері, пән мұғалімдері |
Жобалық нұсқаулық |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
3 |
Жаратылыстану – математика бағытындағы мұғалімдердің сабақтарына жаңартылған технологиялар енгізу. |
Кафедра меңгерушісі, коучтар |
нұсқаулық |
Жыл сайын |
|
|||||||||||||||||||||||||||
4 |
«Bilimal», «Bilimland» ЭОЖ қолдану жұмыстарын жетілдіру. |
ДАІЖО |
Интернет |
Үнемі |
|
|||||||||||||||||||||||||||
5 |
Медиатека базасын жетілдіру |
Менеджер |
Электронды база |
2021-2025жыл |
|
|||||||||||||||||||||||||||
6 |
Мектептің Instsgram, Facebook әлеуметтік желілерінде, парақшасында мектеп тынысымен таныстыру |
ДАІЖО |
Интернет |
Күн, аптасайын |
|
|||||||||||||||||||||||||||
7 |
Академик Ж.Ақылбаев атындағы 2021-2025 жылдары аудандық, облыс көлемде физика – математика пәндерінен олимпиадасын, ҒПК ұйымдастыру. |
Мектеп әкімшілігі, ұйымдастыру комитеті |
Бағдарлама, дипломдар, тест жұмыстары |
2021-2025 жыл |
|
|||||||||||||||||||||||||||
8 |
«Оқуға құштар мектеп» республикалық жобасы аясында «Бір кітап – бір отбасы», «30 жылдыққа – 30 кітап», «Bookcrossing» желілік әлеуметтік акциясын ұйымдастыру. |
ҚГБ кафедрасы |
Жобалық нұсқаулық |
2021-2022 оқу жыл |
|
|||||||||||||||||||||||||||
9 |
Ағылшын тілін үйрету курсын жүргізу (мұғалім, оқушылар үшін) |
Тіл маманы |
Курс бағдарламасы |
Жыл сайын |
|
|||||||||||||||||||||||||||
10 |
Ғылыми-жаратылыстану бағытында үштілділікті жалғастыру |
Пән мұғалімдері |
Бағдарлама аясында |
Тосан сайын |
|
|||||||||||||||||||||||||||
11 |
МОДО,ҰБТ сырттай бақылау жұмыстарына дайындық |
Пән мұғалімдері |
Сынама тест, бақылау кесінділері |
Әр апта сайын |
Салыстырмалы түрде мониторинг |
|||||||||||||||||||||||||||
12 |
Білім алушылардың «Олимпиада мектебі» базасын кеңейту, толықтыру. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
13 |
«Мәңгілік Ел» Ұлттық идеясын қалыптастыру аясында тарихи-танымдық жұмыстар ұйымдастыру. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
14 |
«Дарын» РҒПО білім алушылардың пән олимпиадасының мектепішілік олимпиада кезеңдерін өткізу. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
15 |
Аудандық, облыстық, республикалық және халықаралық ғылыми жобалар байқауларына дайындалу және қатысу |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
16 |
- «Ізденімпаз» оқушылардың ғылыми қоғамы; - «Магнат» экономика клубы. - «Ұлағат» еріктілер тобы |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
2 - ші стратегиялық бағыт |
Адами ресурстарды дамыту |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты: Құрылған бағдарламалық модель негізінде педагогикалық әлеуеттің шығармашылық және жобалау қызметімен айналысу потенциалы 10-15 пайызға артады; Пед.ұжымның сапалық құрамы, яғни педагог-шебер 1-2 пайызға, педагог-зерттеуші – 10-15 пайызға, педагог-сарапшы 12-17 пайызға артады; «Мобильді ұстаз» жобасы аясында жетекші мектеппен ынтымақтастық жұмыс жалғасады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсатты индикаторлар |
Аяқталу түрі |
Өлшем бірлігі |
Нақтысы |
Жоспарлау кезеңі |
||||||||||||||||||||||||||||
2020-2021 |
2021-2022
|
2022-2023
|
2023-2024 |
2024-2025 |
||||||||||||||||||||||||||||
1-индикатор ЖБМ курсы бойынша педагогтардың үлесі артады. |
Мониторинг |
% |
66 % |
66% |
76% |
86% |
96% |
100% |
||||||||||||||||||||||||
2- индикатор. Құрылған бағдарламалық модель негізінде педагогикалық әлеуеттің шығармашылық және жобалау қызметімен айналысу үлесі 10-15 саны артады; |
Мониторинг |
саны |
45 |
45 |
50 |
55 |
60 |
70 |
||||||||||||||||||||||||
3-индикатор. Әр деңгейде өтетін байқаулар мен сайыстарға, ҒПК педагог қызметкерлердің қатысу үлесі 10-15 пайызға артады |
ҒӘК Хаттама негізінде |
% |
51% |
51% |
55% |
58% |
61% |
65% |
||||||||||||||||||||||||
4-индикатор. Вариатив компонентің мақсатты түрде қолдануда авторлық бағдарламалар әзірлеуде педагогтар үлесі 10-15 пайызға артады. |
ПК хаттамасы |
% |
45% |
48% |
51% |
55% |
57% |
60% |
||||||||||||||||||||||||
5-индикатор. «педагог-шебер, педагог-зерттеуші» санаты бойынша мұғалімдердің сапалық құрамы 7-15 пайызға артады |
Мориторинг |
саны |
44% 2 шебер, зерттеуші-17,сарапшы – 6, модератор-15 |
48% |
50% |
53% |
55% |
57% |
||||||||||||||||||||||||
Индикаторларға қол жеткізудің жолдары мен әдіс-тәсілдері |
||||||||||||||||||||||||||||||||
1-көрсеткіш. ЖБМ курсын аяқтау бойынша перспективті жоспар құрылады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
2- индикатор. Арнайы бағдарламалық модель негізінде педагогикалық әлеуеттің шығармашылық және жобалау қызметін жетілдіру мақсатында ЖОО-мен, ОӘО арнайы семинар, вебинар жоспарлары құрылады |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
3-индикатор. Педагог қызметкерлердің әр деңгейде өтетін байқаулар мен сайыстарға, ҒПК қатысу үшін перспективті жоспар құрылады |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
4-индикатор. Бейіналды білім беру бойынша авторлық бағдарламаларды әзірлеуде перспективті жоспар құрылады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
5-индикатор. «педагог-шебер, педагог-зерттеуші» санаттарын жетілдіру үшін перспективті жоспар құрылады |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
Атқарылатын іс шаралар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Іс шара/іс әрекет |
Іске асыруға жауапты |
Ресурстар |
Мониторинг /орындалу мерзімі |
Аяқталғаны туралы ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||
1 |
ПШО, «Өрлеу» БА АҚ, «НЗМ» ДББҰ орталықтарымен бірлескен жұмыстар жүргізу. |
Педагог-шеберлер, Менторлар мен коучтер |
Деңгейлік бағдарламалар |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
2
|
«Зерде» ЖК жұмысының ынтымақтастық жұмысы арнайы жоспар негізінде ұйымдастыру |
Мектептің педагогикалық ұжымы, кафедра жетекшілері |
Вебинар, воркшок, семинар т.б. |
Жыл сайын |
|
|||||||||||||||||||||||||||
3 |
Барлық оқу сатысында білім алушылардың оқу траекториясына сәйкес авторлық бағдарламалар әзірлеу, қолдану аясын кеңейту |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
4 |
Өлшемді бағалау жүйесін қолдануды реттейтін нормативтік-құқықтық ережелерін басшылыққа алу және қолдану моделі мен технологиясын жетілдіру. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
5 |
Өлшем бағалаудың объективтілігін, ата-аналар мен білім алушылар білімінің сапасын қанағаттану деңгейін бағалау үшін зерттеулер жүргізу. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
6 |
Мұғалімдердің педагогикалық қызметінің сапалық деңгейін бағалауды жүзеге асыру. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
8 |
Педагог қызметкерлердің жобалау қызметін жетілдіруде облыстық әлеуметтік жобаларды жүзеге асыру.
«100 ән», «100 күйдің тарихы» жобасын енгізу «Жылыжай» |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
9 |
«Бірге оқимыз» жобасы аясында тәжірибе алмасу жұмыстары |
Әр деңгей бойынша |
Воркшоп, ҒПК, байқулар мен конкурстар |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
10 |
«Мобилді ұстаз» жобасы аясында білім кеңестігін кеңейту |
Жетекші мектеп ұстаздары |
Вебинар, воркшоп, семинар т.б. |
Жыл сайын |
|
|||||||||||||||||||||||||||
11 |
«Педагогтар лигасы» жобасы аясында ынтымақтастық жұмысты жалғастыру |
Педагог-шебер, зерттеушілер |
Вебинар, воркшоп, семинар, трансляция т.б. |
Жоспар бойынша |
Мониторинг, рейтинг, басылым, өнім |
|||||||||||||||||||||||||||
12 |
Тәжірибені игеру үрдісі = |
Мектеп басшылығы |
Бағдарлама, нұсқаулықтар |
2022-2023 жылдар |
|
|||||||||||||||||||||||||||
13 |
«Жас мамандар» мектебінің жұмысын жүргізу. |
Тәлімгерлер |
Жұмыс жоспары |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
14 |
Педагогикалық аттестациядан өту жұмыстарын ұйымдастыру. |
Кафедра меңгерушілері |
Аттестаттау ережесі |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
15 |
Мұғалімдердің «Үздік портфолио», «Жаңашыл ұстаз», «Үздік сынып жетекшісі», «Үздік жас маман», «Үздік тәлімгер» , «Үздік авторлық бағдарламалар», «Үздік презентация» т.б. конкурстарға қатысуын қамтамасыз ету. |
Кафедра меңгерушілері, мұғалімдер |
Ақпараттық хаттар, ережелер |
2021-2023 жыл |
|
|||||||||||||||||||||||||||
16 |
Педагогтарды көтермелеу және қолдау шараларын іске асыру. |
Директордың орынбасарлары |
Рейтингілік карта, портфолио |
2021 -2024 жыл |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
3 – ші стратегиялық бағыт |
Басқарудың алқалық формасын дамыту |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты: - Басқарудың алқалық формасы арқылы туындаған маңызды мәселелер шешу жолдарын табады, яғни білім алушылар бірлескен іс-әрекет негізінде алған білімдерін тәжірибеде қолданып, мектептің қоғамдық жұмыстарына белсене араласады, бақылау және өзіндік бағалау сияқты нәтижелер арқасында тұлғаның коммуникативті қасиеттері қалыптасады, бұл білім сапасының артуының алғышарты болып табылады; - ОТҮ триангуляция қағидасы сақталып, қолайлы коллоборативті жағдай жасалынады; |
Міндеттері:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсатты индикаторлар
|
Аяқталу түрі |
Өлшем бірлігі |
Нақтысы |
Жоспарлау кезеңдері |
||||||||||||||||||||||||||||
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
||||||||||||||||||||||||||||
1-индикатор. Мектепте жүріп жатқан әлеуметтік жобаларды жүзеге асыруда 5-9 сынып ата-аналар үлесі 10-15 пайызға артады. |
Хаттама, мониторинг |
% |
3,4 % |
5,5% |
15,5 |
20,5 |
25,5 |
30% |
||||||||||||||||||||||||
2-индикатор. ЖОО- мен байланыс және серіктестіктер мен меценаттар үлесі артады 5-6% |
Келісім-шарт |
Адам |
15 |
15 адам |
20 |
25 |
30 |
35 |
||||||||||||||||||||||||
3-индикатор. «Өзін-өзі басқару» парламентіне қатысатын білім алушылар саны артады |
Хаттама |
Адам |
10 |
15 |
20 |
25 |
30 |
35 |
||||||||||||||||||||||||
4-индикатор. Мектептегі ұйымдар мен клубтар арқылы оқушылардың мектеп өміріне араласу үлесі 20-25 пайызға артады |
Хаттама, мониторинг |
% |
50 % |
55% |
60% |
65-70% |
75-85% |
90-100% |
||||||||||||||||||||||||
Индикаторларға қол жеткізудің жолдары, әдіс-тәсілдері |
||||||||||||||||||||||||||||||||
1-көрсеткіш. 5-9 сынып ата-аналарын әлеуметтік жобаға тарту мақсатында жоспарлы жұмыс жасау. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
2-индикатор. ЖОО- мен байланыс және серіктестіктер мен меценаттар үлесін арттыруда ынтымақтастық жұмысты нығайту. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
3-индикатор. «Өзін-өзі басқару» парламентінің жоспарын құру. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
4-индикатор. Мектептегі ұйымдар мен клубтардың кестесін құру, мақсатын айқындау. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
Іске асыру шаралары |
||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Іс-әрекет / іс-шара
|
Іске асыруға жауапты |
Ресурстар |
Мониторинг /орындалу мерзімі |
Аяқталғаны туралы ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||
1 |
Жалпыазаматтық құндылықтар негізінде және «Мәңгілік ел» идеясын насихаттайтын жұмыстарды жүргізу:
|
Директордың орынбасарлары, ұйымдастыру комитеті |
Елбасы Жолдауы, ҚР Тәрбие тұжырымдамасы, тәрбие жұмысының жоспары |
2021-2023 о.ж.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
2 |
Білім алушылардың өзін-өзі басқару ұйымының жұмысын жоспарлау, енгізу:
|
ДТІЖО, «Болашақ» ұйымының жетекшісі, сынып жетекшілер |
Ұйым жарғысы |
2019-2020 бастап |
|
|||||||||||||||||||||||||||
3 |
«Ата», «Әже», «Ана», «Әке», «Аға», «Сырласу» клубтары арқылы ынтымақтастық жұмыстр мен коллоборативті жұмыс жүргузі. |
Директор орынбасарлары, сынып жетекшілері, ата-аналар комитеті |
ҚР Тәрбие тұжырымдамасы, тәрбие жұмысының жоспары |
Жыл сайын |
|
|||||||||||||||||||||||||||
4 |
Облыстық «Оқу шаттығы», «Бір кітап-бір отбасы» ӘПЖ аясындағы «Оқырман отбасы» клубының жұмысын жүргізу: - тақырыптық сұхбаттар; - кітап оқу жарыстары; - қазақ, орыс, ағылшын тілдерін үйрету курстары; - спорттық турнирлер |
Директор орынбасарлары, сынып жетекшілері, ата-аналар комитеті |
ҚР Тәрбие тұжырымдамасы, тәрбие жұмысының жоспары |
Жыл сайын |
|
|||||||||||||||||||||||||||
5 |
«Өнегелі өмір», «Болашаққа жолдама» әлеуметтік жобалар аясында жұмыстарды жетілдіру. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
6 |
«Қоғамға қызмет ету» оқушылар арасындағы қоғамдық ұйымын ұйымдастыру |
«Болашақ» ұйымының жетекшісі |
Ұйым ережесі |
2019-2020 жылдан бастап |
|
|||||||||||||||||||||||||||
7 |
«Ашық есік күні» серіктестіктер мен меценаттармен ынтымақтастық жұмысты жетілдіру. |
Мектеп басшылығы |
Бағдарламалар, жоспарлар |
Жоспар бойынша |
|
|||||||||||||||||||||||||||
8 |
Инновациялық өнімдердің кәсіби форумы
|
ДБІЖО |
Мониторинг |
2020-2021 2021-20222022-2023 |
|
|||||||||||||||||||||||||||
9 |
Инновациялық тәжірибелерді игеретін бекітілген мектептерді оқыту, тәжірибе алмасу жұмыстарын жетілдіру. |
Тренерлер, коучтар |
Жоспар, әдістемелік нұсқаулық |
2021-2022 |
|
|||||||||||||||||||||||||||
10 |
Назарбаев зияткерлік мектептерінің тәжірибесі бойынша үш тілділік білім беруге кезең кезеңмен көшу жұмыстарын жалғастыру |
Мектеп басшылығы |
Әдістемелік нұсқаулық |
2020-2021 2021-2022 2022-2023 |
|
|||||||||||||||||||||||||||
11 |
Білім алушылардың жеке қызығушылығын дамыту үйірмелерін жүргізу: - «Вокал»өнер студиясы; - «Домбыра» үйірмесі; - «Гидропоника», «Жасыл зертхана» үйірмесі (жылыжайда бау-бақша өсіру); - «Мұражайтану» клубы -«Шахмат» клубы, баскетбол, волейбол, теннис, бокс спорт үйірмелері. - «ІТ қадам» клубы |
Директор орынбасарлары, сынып жетекшілері, клуб, үйірме жетекшілері |
ҚР Тәрбие тұжырымдамасы, үйірмелер мен қоғамдар бағдарламалары, тәрбие жұмысының жоспары |
Жыл бойы |
|
|||||||||||||||||||||||||||
12 |
Мектепішілік, аудандық кітапхана, мұражай, балабақшалармен, Жастар орталығымен байланысты дамыту. |
ДТІЖО, кітапханашылар, «Болашақ» ұйымының жетекшісі, сынып жетекшілер, |
Тәрбие жоспары |
Жыл бойы |
|
|||||||||||||||||||||||||||
13 |
«Қазақстанның сокралды жерлері», «Туған жерге тағзым», «Өлкетану» жобалары аясындажұмыстарды нығайту |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
14 |
Дәстүрге айналған облыстық «Ұлы дала мұрагерлері» форумына қатысу. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
4 – ші стратегиялық бағыт |
Білім беру үдерісіне жағдай жасау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты: - Талаптарына сай оқу кабинеттері мен зертханалар ашыларды; - Вариатив компонентіндегі бағдарламалар арқылы білім алушылардың өзіндік нәтижелі шығармашылық әректпен жұмыс жасауына жағдай туғызады; |
- Білім сапасын арттыруға негізделген заманауи пән кабинеттері ашыларды; - Білім алушылардың бейіналды даярлығын нақтылауда пед. аграрлық, инженерлік сыныптар ашылады; - Білім алушылардың сұранысын қанағаттандыратын вариатив компоненті авторлық бағдарламалармен қамтамасыз етіледі. - Зертханалар мен лабораториялық кабинеттер ашылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсатты индикаторлар |
Аяқталу түрі |
Өлшем бірлігі |
Нақтысы |
Жоспарлау кезеңдеру |
||||||||||||||||||||||||||||
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
||||||||||||||||||||||||||||
1-индикатор. Заманауи пән кабинеттері ашылады, жаңартылады (биология, информатика, химия, география, физика, кәсіптік, пән кабинеттері) |
Кабинеттер |
Саны |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
10 |
||||||||||||||||||||||||
2- индикатор. Бейіналды даярлық пед. аграрлық, инженерлік сыныптар ашылады. |
кабинеттер |
Саны |
1 |
1 |
2 |
3 |
|
|
||||||||||||||||||||||||
3-индикатор. Оқу бейіндеріне сәйкес вариатив, гимназиялық компоненттер авторлық бағдарламалармен 100 пайыз қамтамасыз етіледі. |
Хаттама |
% |
75% |
80% |
85% |
90% |
95% |
100% |
||||||||||||||||||||||||
4-индикатор. Зертханалар мен лабораториялық кабинеттерді толықтыру жұмыстары 10-15 пайызға артады |
хаттама |
% |
55% |
58% |
60% |
63% |
65% |
70% |
||||||||||||||||||||||||
Индикаторларды жүзеге асыру жолдраы, әдіс-тәсілдері |
||||||||||||||||||||||||||||||||
1-көрсеткіш. Заманауи пән кабинеттері ашылады, жаңартылады (биология, информатика, химия, география, физика, кәсіптік, пән кабинеттері) сұраныс беріледі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
2- көрсеткіш. Бейіналды даярлық пед. аграрлық, инженерлік сыныптар ашуға жоспар жасалынады |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
3-көрсеткіш. Оқу бейіндеріне сәйкес вариатив, гимназиялық компоненттер авторлық бағдарламалармен қамтамасыз етуде тізімі құрылады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
4-көрсеткіш. Зертханалар мен лабораториялық кабинеттерді толықтыруда дидактикалық материалдар мен құрылғылардың тізімі жасалынады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Іске асыру жолдары/ атқарылатын шаралар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Іс-әрекет / іс-шара
|
Іске асыруға жауапты |
Ресурстар |
Мониторинг /орындалу мерзімі |
Аяқталғаны туралы ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||
1 |
Жаңа модификациядағы пән кабинеттерінің жұмыс жоспарын жетілідру. |
Пән жетекшілері, кабинет жетекшілері |
Техинкалық оқу құралдары |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
2 |
Ақпараттық-коммуникативтік кеңестікті кеңейту мақсатында мультимедиялық оргтехникаға сұраныс беріледі. |
Мектеп әкімшілігі, есеп бөлімі |
Принтер, сканер, түрлі-түсті принтер т.б. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
3 |
Ақпараттық технологиялар бойынша мұғалімдер мен оқушыларға қосымша білім беруді ұйымдастыру |
Директордың орынбасарлары, кафедра жетекшілері |
Курс бағдарламасы |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
4 |
STEM мен 3Д моделирование кабинеттеріне сұраныс беру |
Мектеп әкімшілігі, есеп бөлімі |
Модификация бойынша |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
5 |
Қазақ, орыс, ағылшын тілі пәндеріне арналған линфогон кабинеттеріне сұраныс беру. |
Мектеп әкімшілігі есеп бөлімі |
Модификация бойынша |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
6 |
Жаратылыстану-математикалық бағытындағы пәндердің үш тілде берілуін жетілдіру. |
Кафедра меңгерушілері |
ЖМП мұғалімдері |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
7 |
Білім алушылардың денсаулығын нығайту мақсатында спортық құралдарды жаңарту. |
Мектеп әкімшілігі, есеп бөлімі |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
8 |
«Болашаққа жолдама» жобасы аясында жұмыстарды нығайту |
ДТІЖО, сынып жетекшілер |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
9 |
Жерілікті агротехникалық колледжімене ынтымақтастық жұмысты нығайту. |
ДТІЖО |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
10 |
Мектептің жылу жүесі жұмыстарын нығайту |
Мектеп әкімшілігі, есеп бөлімі |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
11 |
Атаулы сыныптар ашу. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
5 – ші стратегиялық бағыт |
«Жас сарбаз», «Жетекші мектеп», «Виртуалды мұражай» жобаларын іске асыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Жобалау қызметі аясында жетекші мектептермен ынтымақтастық жұмыс нығаяды. Мұражайлардың жұмысын жетілдіру; |
Міндеттері:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсатты индикаторлар |
Аяқталу формасы |
Өлшем бірлігі |
Нақтысы |
Жоспарлау кезеңдері |
||||||||||||||||||||||||||||
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
||||||||||||||||||||||||||||
1-индикатор. Кешенді тәрбие жүйесін жүзеге асыру мақсатында білім аушылардың бойындағы патриоттық сезімдерін арттыру үшін «Жас сарбаз» сыныптағы білім алушылардың басқа оқушыларға әсері 50-100 артады; |
Сынып саны |
Саны |
1 |
1 |
2 |
2 |
|
|
||||||||||||||||||||||||
2-индикатор. Білім алушыларды оқытудағы жеке дамуға мониторинг жүргізу, білім алушыларды негізгі және жоғары мектептерді бітіргеннен кейін сырттай қорытынды бағалауды жүргізу, куәлік беру; |
Сынып саны |
Саны |
25 |
25 |
50 |
50 |
|
|
||||||||||||||||||||||||
3-индикатор. Жетекші мектептердің саны 1-5 айызға артады |
мониторинг |
саны |
10 |
10 |
11 |
12 |
13 |
15 |
||||||||||||||||||||||||
4-индикатор. Мұражайлардағы экспонаттар қоры 10-15 пайызға молаяды; |
мониторинг |
Саны, пайызы |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
Индикаторларды жүзеге асыру жолдары, әдіс-тәсілдері |
||||||||||||||||||||||||||||||||
1-көрсеткіш. Кешенді тәрбие тұжырымдамасы негізінде әскери-патриоттық тәрбие беруде үгіт насихаттау жұмыстары ұйымдастырылады, «жас сарбаз» сыныбына қатысушылар саны 2-3 пайызға артады. |
Свод талдау |
пайыз |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
2-көрсеткіш. Әскери-патриоттық байқаулар мен сайыстарға қатысу арқылы жас сарбазшылардың даму динамикасының өсу мониторингісі құрылады, куәлікке ие болады; |
Мониторинг, рейтинг |
Пайыз, саны |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
3-индикатор. Жетекші мектептердің саны 1-5 айызға артады |
Рейтинг, мониторинг |
Пайыз, саны |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
4-индикатор. Мұражайлардағы экспонаттар қоры 10-15 пайызға молаяды; |
хаттама |
пайыз |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
Жүзеге асыру жолдары/ атқарылатын жұмыстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Іс-әрекет / іс-шара
|
Іске асыруға жауапты |
Ресурстар |
Мониторинг /орындалу мерзімі |
Аяқталғаны туралы ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||
1 |
Мектептегі білім алушылар арасында сауанама, сынама, бейіналды жұмыстары жүргізіледі. |
ДОТІЖО, Мектеп психологы, сынып жетекшілер |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
2 |
«Жас сарбаз» сыныбының білім алушылары әр деңгейде өтетін жарыстарға қатысады. |
ДОТІЖО, сынып жетекшілер |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
3 |
«Жас сарбаз» білім алушылардың бойындағы өзгерістерді байқау мақсатында педагогикалық-психологиялық-медициналық сынамалар жүргізіледі. |
ДОТІЖО, Мектеп психологы, сынып жетекшілер |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
4 |
«Өнегелі өмір», «Болашаққа жолдама» жобалар аясында жұмыстарды жетілдіру. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
5 |
«Жас сарбаз» сыныбы бойынша оқу құралдарын толықтыру |
Мектеп басшысы, ДОТІЖО, сынып жетекшілер, есеп бөлімі |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
6 |
«Жас сарбаз» сыныбының білім алушыларын киіммен қамтамасыз ету жұмыстарын жетілдіру. |
Мектеп басшысы, ДОТІЖО, сынып жетекшілер, есеп бөлімі |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
7 |
«Зерде» кәсіби қоғамдастығының желілік жұмысын жүзеге асыру. |
Менторлар мен коучтер |
Жоспар, НЗМ бағдарламалары |
Жыл сайын |
|
|||||||||||||||||||||||||||
8 |
Аудан мектептерімен инновациялық ынтымақтастықты дамыту. |
Директордың орынбасарлары, деңгейлік мұғалімдер |
Жобалық бағдарламалар, жұмыс жоспары |
2016-2019 жылдар |
|
|||||||||||||||||||||||||||
9 |
«Табыс» формуласының жұмысын ұйымдастыру
|
Директордың орынбасарлары |
Жоспар |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
10 |
НЗМ, магниттік мектептермен мұғалімдердің және оқушылардың ғылыми – практикалық және зерттеу лабораторияларының жұмыстарын жетілдіру; |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
11 |
Мектептегі «Ж.Ақылбаев атындағы» мемориалдық және «Өлкетану» мұражайларының қорына санамалық жұмыс жүргізіледі |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
12 |
«Ж.Ақылбаев атындағы» мемориалдық және «Өлкетану» мұражайларының қоры жаңартылып, молайтылып отырады. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
13 |
Мұражайда бар жәдігерлер бойынша электронды база құрылады. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
14 |
«Ж.Ақылбаев атындағы» мемориалдық және «Өлкетану» мұражайларында сабақтар жүргізіледі. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
15 |
Мектепішілік, жергілікті баспа газеттеріне жәдігерлер жайлы ақпарат ұсыну. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Қарағанды облысы білім басқармасының Шет ауданы білім бөлімінің
«Жамбыл Ақылбаев атындағы мектеп-гимназиясы» КММ
КЕЛІСІЛДІ БЕКІТЕМІН
Шет ауданының білім бөлімінің «Жамбыл Ақылбаев атындағы
басшысы __________ Е.Ж.Смағұл мектеп - гимназиясы» КММ
« » _______________ 2021ж. директоры __________ Г.Е.Мыкышева
« » _______________ 2021 ж.
«Жамбыл Ақылбаев атындағы мектеп-гимназиясы» КММ
2021-2025 жылдарына арналған даму жоспары
Ақсу-Аюлы,2021 ж.