back-image
"Ж.Ақылбаев атындағы мектеп-гимназиясы" КММ
Организации> "Ж.Ақылбаев атындағы мектеп-гимназиясы" КММ

Программа развития школы

.ҰЙЫМНЫҢ ДАМУ  ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ

 

           
    Скругленный прямоугольник: Мектептің миссиясы:
Заманауи ақпараттық білім беру кеңестігінде тұлғаның сапалы білім алуына,  білім беру процесінің барлық қатысушыларының білім беру ресурстары мен технологияларына қол жетімділігін қамтамасыз ету арқылы бәсекеге қабілетті болуына жағдай жасау.
 
   
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Надпись: 2.Стратегиялық бағыт: адами ресурстарды дамыту

 
  Надпись: 1.	Стратегиялық бағыт: Білім беру сапасын дамыту

 

 

 


 

 «Робототехника», «Кәсіби бағдарлау», «Жылыжай», «Мұражай», «Гидропоника», «IT сыныбы», «Агро, Педагогикалық, Инженерлік сыныптары», Актив тақталар мен ПИК

«Жас сарбаз» сыныбының болуы, «Зерде» ҚЖ, «Мобильді ұстаз» жобасы, «Қала-ауыл» жобасы, Воркшоптар, Пед. форумдар мен семинарлар, «Болашаққа жолдама» жобасы,

Қамқоршылық, Ата-аналар кенесі, ПК және ҒӘК, пән кафедралары,  «Аталар», «Әжелер», «Әкелер», «Аналар» мектебі, «Ізденімпаз» ОҒҚ, «Болашақ», «Жас ұлан» ұйымы

«Зерде» ҚЖ, «Мобильді ұстаз» жобасы, «Қала-ауыл» жобасы, Воркшоптар, Пед. форумдар мен семинарлар, шеберлік -сыныптар т.б.

Надпись: «Мәңгілік ел» идеясы негізінде,  «Зейін», «Бірге оқимыз» жобалары «НЗМ» іс-тәжірибесі, «3 сабақ футбол», халықаралық зерттеулерге қатысу, МОДО, ҰБТ                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Күтілетін нәтиже

  1. Заманауи ақпараттық кеңестікте білім алушылар үшін жағдай жасалынады;
  2. Білімдік жобалар жүзеге асыру негізінде білім сапасы  7-9 пайызға арттады;
  3. Құрылған бағдарлама моделі негізінде педагогикалық әлеуеттің шығармашылық және жобалау қызметімен айналысу потенциалы 10-15 пайызға артады;
  4. Пед.ұжымның сапалық құрамы, яғни педагог-шебер 1-2 пайызға,  педагог-зерттеуші –9-12 пайызға, педагог-сарапшы 12-15 пайызға артады;
  5. Басқарудың алқалық формасы арқылы туындаған маңызды мәселелер шешу жолдарын табады, яғни білім алушылар бірлескен іс-әрекет негізінде алған білімдерін тәжірибеде қолданып, мектептің қоғамдық жұмыстарына белсене араласады, бақылау және өзіндік бағалау сияқты нәтижелер арқасында тұлғаның коммуникативті қасиеттері қалыптасады, бұл білім сапасының артуының алғышарты болып табылады;

3.1. ОТҮ триангуляция қағидасы сақталып, қолайлы  коллоборативті жағдай жасалынады; 

  1. Талаптарына сай оқу кабинеттері мен зертханалар ашыларды;
  2. Вариатив компонентіндегі бағдарламалар арқылы  білім алушылардың өзіндік нәтижелі шығармашылық әректпен  жұмыс жасауына жағдай туғызады;
  3. «Жас сарбаз» сыныптардағы білім алушылар қатары көбейеді, арнайы куәлікке ие болады.
  4. Жобалау қызметі аясында жетекші мектептермен ынтымақтастық жұмыс нығаяды.  

 

 

           

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы:

Шет ауданы, «Жамбыл Ақылбаев атындағы мектеп - гимназиясы» КММ

дамуының 2020-2025 жылдарғаарналғанстартегиялық жоспары

Миссиясы

Заманауи ақпараттық білім беру кеңестігінде тұлғаның сапалы білім алуына,  білім беру процесінің барлық қатысушыларының білім беру ресурстары мен технологияларына ерте қол жетімділігін қамтамасыз ету арқылы бәсекеге қабілетті болуына жағдай жасау.

Мақсаты

Білім беру кеңістігінде жалпы адамзаттық құндылықтарға негізделген бәсекеге қабілетті, құзыретті, функционалды сауатты тұлға етіп тәрбиелеу үшін жағымды орта құрып, интеллектуалды, рухани-адамгершілік, физикалық дамуына және сапалы, кәсіби бағдарлы білім алуын қамтамасыз ету.

Басымдықтар

Нәтиже мен табыс критерийлері

  1. Стратегиялық бағыт: Білім беру сапасын дамыту
  • Заманауи ақпараттық кеңестікте білім алушылар үшін жағдай жасалынады;
  • Білімдік жобалар жүзеге асыру негізінде білім сапасы  5-6  пайызға арттады;
  1. Стратегиялық бағыт: адами ресурстарды дамыту

 

 

  • Құрылған бағдарламалық модель негізінде педагогикалық әлеуеттің шығармашылық және жобалау қызметімен айналысу потенциалы 10-15 пайызға артады;
  • Пед.ұжымның сапалық құрамы, яғни педагог-шебер 1-2 пайызға,  педагог-зерттеуші – 9-12 пайызға, педагог-сарапшы 12-15 пайызға артады;
  1. Стратегиялық бағыт: Басқарудың алқалық формасын дамыту

 

- Басқарудың алқалық формасы арқылы туындаған маңызды мәселелер шешу жолдарын табады, яғни білім алушылар бірлескен іс-әрекет негізінде алған білімдерін тәжірибеде қолданып, мектептің қоғамдық жұмыстарына белсене араласады, бақылау және өзіндік бағалау сияқты нәтижелер арқасында тұлғаның коммуникативті қасиеттері қалыптасады, бұл білім сапасының артуының алғышарты болып табылады;

- ОТҮ триангуляция қағидасы сақталып, қолайлы  коллоборативті жағдай жасалынады; 

4. Стратегиялық бағыт: Білім беру үдерісіне жағдай жасау

- Талаптарына сай оқу кабинеттері мен зертханалар ашыларды;

- Вариатив компонентіндегі бағдарламалар арқылы  білім алушылардың өзіндік нәтижелі шығармашылық әректпен  жұмыс жасауына жағдай туғызады;

5. Стратегиялық бағыт: «Жас сарбаз», «Жетекші мектеп», «Виртуалды мұражай» жобасын іске асыру

  • «Жас сарбаз» сыныптардағы білім алушылар қатары көбейеді, арнайы куәлікке ие болады.
  • Жобалау қызметі аясында жетекші мектептермен ынтымақтастық жұмыс нығаяды.  

МСД мақсаты

2020-2025 оқу жылдарына арналған перспективті жоспарыды жүзеге асыру жолдары мен әдіс-тәсілдерін айқындау

1 - ші  стратегиялық бағыт

Білім беру сапасын дамыту

Мақсаты:  Заманауи ақпараттық кеңестікте білім алушылар үшін жағдай жасалынады;

Білімдік жобалар жүзеге асыру негізінде білім сапасы  7-9 пайызға арттады;

Міндеттері:

  1. Шығармашылыққа, сыни ойлауға, зерттеу дағдылары мен тіл құзыреттілігін дамытуға  бағдарланған білім беру бағдарламасын жүзеге асыру;
  2. Инновациялық  ақпараттық – коммуникациялық технологияларды үздіксіз енгізу.
  3. Пәннің мазмұны мен үштілді оқытуды кіріктіру;

Мақсатты индикаторлар

Аяқталу түрі

Өлшем бірл.

 

Нақтысы

2019-2020

     Жоспарлау кезеңінде

2020-2021

2021-2022

2022-2023

2023-2024

2024-2025

  • Индикатор.

4-5, 7-8 сыныптарлдағы білім алушылардың барлық пәндерден жоғары сапалы білім алесі  үлесі 8-11 пайызға артады

ПК хаттамасы

%

Орт

44%

45

48

51

53

55

  • Индикатор

«5-9 сынып оқушылары математика, алгебра пәнінен жоғары сапалы білім алу үлесі 5-6 пайызға артады»

 

Білімал ЭЖ қорытындысы

орт. баға

3,8

3,9

4,0

4,2

4,4

4,5

  • Индикатор

«5-9 сыныптардағы білім алушылардың бір пәннен «3» деген бағамен қортылуы үлесі 5-8 пайызға төмендейді»

Мониторинг қорытындысы

%

61,66

59.55

58.00

55.50

50.00

45,00

  • Индикатор

«4-9 сыныптардағы білім алушылардың ағылшын тілі пәнінен сөйлеу дағдылары 10-15 пайызға дамиды»

Байқаулар

38%

38

41

44

46

51

55

  • Индикатор

«Зерттеу, жобалау жұмыспен айналысатын оқушылар саны  7-11 пайызға артады»

Рейтинг

27%

30

32

34

36

38

40

Индикаторларға қол жеткізудің жолдары мен  әдіс-тәсілдері

1-көрсеткіш.

4-5,7-8 сыныптарда жалпы пәндер бойынша білім сапасын арттыруға негізделген қосымша сабақтардың кестесін құру.

Тоқсандық көрсеткіш

%

 

 

 

 

 

 

2-көрсеткіш.

5-9 сыныптарда математика, алгебра пәндерінен қосымша сабақтар кестесі мен сыныптан тыс сабақтар шаралар ұйымдастыру.

мониторинг

 

 

 

 

 

 

 

3-көрсеткіш.

«5-9 сыныптардағы білім алушылардың бір пәннен «3» деген бағамен қортылуын азайту мақсатында арнайы бағдарлама жасау»

 

 

 

 

 

 

 

 

4-көрсеткіш.

«4-9 сыныптардағы білім алушылардың ағылшын тілі пәнінен сөйлеу дағдыларын  10-15 пайызға дамыту мақсатында арнайы курстар мен үштілділік шаралар ұйымдастыру.

Байқаулар мен сайыстар

 

 

 

 

 

 

 

5-көрсеткіш.

«Білім алушылардың функционалды сауаттылықтарын арттыру мақсатында зерттеу, жобалау жұмыспен айналысатын оқушылар саны  7-11 пайызға артуда қосымша сабақтар ұйымдастыру»

Конкурстар мен ҒЖ жарысы

 

 

 

 

 

 

 

Атқарылатын іс шаралар

Іс-әрекет / іс-шара

 

Іске асыруға жауапты

Ресурстар

Мониторинг /орындалу мерзімі

Аяқталғаны туралы ақпарат

1

1-3 сыныптар арасында «Зерек»,

4,5-9 сыныптар арасында «Зейін» облыстық әлеуметтік жоба негізінде танымдық оқыту жұмыстарын жүргізу

Мектеп әкімшілігі,

Пән жетекшілері

Сынама тест, логикалық тапсырмалар

Әр жұма сайын

 

2

«PBL» (оқушыларға алған білімдерін өмірде қолдана білуге үйрету технологиясы) – оқытуға негізделген жобаны енгізу.

Кафедра меңгерушілері, пән мұғалімдері

Жобалық нұсқаулық

 

 

3

Жаратылыстану – математика бағытындағы мұғалімдердің сабақтарына жаңартылған технологиялар енгізу.

Кафедра меңгерушісі, коучтар

нұсқаулық

Жыл сайын

 

4

«Bilimal», «Bilimland» ЭОЖ қолдану жұмыстарын жетілдіру.

ДАІЖО

Интернет

Үнемі

 

5

Медиатека базасын жетілдіру

Менеджер

Электронды база 

2021-2025жыл

 

6

Мектептің Instsgram, Facebook әлеуметтік желілерінде, парақшасында мектеп тынысымен таныстыру

ДАІЖО

Интернет

Күн, аптасайын

 

7

Академик Ж.Ақылбаев атындағы 2021-2025 жылдары аудандық,  облыс көлемде физика – математика пәндерінен олимпиадасын, ҒПК ұйымдастыру.

Мектеп әкімшілігі, ұйымдастыру комитеті

Бағдарлама, дипломдар, тест жұмыстары

2021-2025 жыл

 

8

«Оқуға құштар мектеп» республикалық жобасы аясында «Бір кітап – бір отбасы», «30 жылдыққа – 30 кітап», «Bookcrossing» желілік әлеуметтік акциясын ұйымдастыру.

ҚГБ кафедрасы

Жобалық нұсқаулық

2021-2022

оқу жыл

 

9

Ағылшын тілін үйрету курсын жүргізу (мұғалім, оқушылар үшін)

Тіл маманы

Курс бағдарламасы

Жыл сайын

 

10

Ғылыми-жаратылыстану бағытында үштілділікті жалғастыру

Пән мұғалімдері

Бағдарлама аясында

Тосан сайын

 

11

МОДО,ҰБТ сырттай бақылау жұмыстарына дайындық

Пән мұғалімдері

Сынама тест, бақылау кесінділері

Әр апта сайын

Салыстырмалы түрде мониторинг

12

Білім алушылардың «Олимпиада мектебі» базасын кеңейту, толықтыру.

 

 

 

 

13

«Мәңгілік Ел» Ұлттық идеясын қалыптастыру аясында тарихи-танымдық жұмыстар ұйымдастыру.

 

 

 

 

14

«Дарын» РҒПО білім алушылардың пән олимпиадасының мектепішілік  олимпиада кезеңдерін өткізу.

 

 

 

 

15

Аудандық, облыстық, республикалық және халықаралық ғылыми жобалар байқауларына дайындалу және қатысу

 

 

 

 

16

  • «Парасат» дебат клубы
  • «Болашақ инженерия» курсы

      - «Ізденімпаз» оқушылардың    

            ғылыми қоғамы;

      - «Магнат» экономика клубы.

      - «Ұлағат» еріктілер тобы

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

2 - ші  стратегиялық бағыт

Адами ресурстарды дамыту

Мақсаты:  Құрылған бағдарламалық модель негізінде педагогикалық әлеуеттің шығармашылық және жобалау қызметімен айналысу потенциалы 10-15 пайызға артады;

Пед.ұжымның сапалық құрамы, яғни педагог-шебер 1-2 пайызға,  педагог-зерттеуші – 10-15 пайызға, педагог-сарапшы 12-17 пайызға артады;

«Мобильді ұстаз» жобасы аясында жетекші мектеппен ынтымақтастық жұмыс жалғасады.

  1. Деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің кәсіби біліктілігін, жаңа форматтағы педагогтердің кәсіби қоғамдастық пен көшбасшылықты ұйымдастырудағы кең мүмкіндіктерін оңтайлы пайдалану;
  2. Сабақта 7 модульді ықпалдастыра отырып, инновациялық әдіс-тәсілдерді қолдану практикасын тарату;
  3. Мектеп мұғалімдерін өлшемді бағалау жүйесін қолдану бойынша оқу -әдістемелік курстарға қатыстыру, мұғалімдердің қалыптастырушы және жиынтық бағалауды қолдануда тәжірибе алмасу семинарларын ұйымдастыру, мұғалімдер мен басқа да педагог қызметкерлерді кәсіби дамытуды қолдау.
  4. Халықаралық білім беру менеджментінің үздік үлгілерін оқып-зерттеу және енгізу;
  5. Оқыту үрдісінде инновациялық ақпараттық–коммуникативтік технологияларды қолдану, білім беруді ақпараттандыру аясын кеңейту;

Мақсатты индикаторлар

Аяқталу түрі

Өлшем бірлігі

Нақтысы

Жоспарлау кезеңі

2020-2021

2021-2022

 

2022-2023

 

2023-2024

2024-2025

1-индикатор

ЖБМ курсы бойынша педагогтардың үлесі артады.

Мониторинг

%

66 %

66%

76%

86%

96%

100%

2- индикатор.

Құрылған бағдарламалық модель негізінде педагогикалық әлеуеттің шығармашылық және жобалау қызметімен айналысу үлесі 10-15 саны артады;

Мониторинг

саны

45

45

50

55

60

70

3-индикатор.

Әр деңгейде өтетін байқаулар мен сайыстарға, ҒПК педагог қызметкерлердің қатысу үлесі 10-15 пайызға артады

ҒӘК Хаттама негізінде

%

51%

51%

55%

58%

61%

65%

4-индикатор.

Вариатив компонентің мақсатты түрде қолдануда авторлық бағдарламалар әзірлеуде педагогтар үлесі 10-15 пайызға артады.

ПК хаттамасы

%

45%

48%

51%

55%

57%

60%

5-индикатор.

«педагог-шебер, педагог-зерттеуші» санаты бойынша мұғалімдердің сапалық құрамы 7-15 пайызға артады

Мориторинг

саны

44%

2 шебер, зерттеуші-17,сарапшы – 6, модератор-15

48%

50%

53%

55%

57%

Индикаторларға қол жеткізудің жолдары мен әдіс-тәсілдері

1-көрсеткіш.

ЖБМ курсын аяқтау бойынша перспективті жоспар құрылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

2- индикатор.

Арнайы бағдарламалық модель негізінде педагогикалық әлеуеттің шығармашылық және жобалау қызметін жетілдіру мақсатында ЖОО-мен, ОӘО арнайы семинар, вебинар жоспарлары құрылады

 

 

 

 

 

 

 

 

3-индикатор.

Педагог қызметкерлердің әр деңгейде өтетін байқаулар мен сайыстарға, ҒПК қатысу үшін перспективті жоспар құрылады

 

 

 

 

 

 

 

 

4-индикатор.

Бейіналды білім беру бойынша авторлық бағдарламаларды әзірлеуде перспективті жоспар құрылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

5-индикатор.

«педагог-шебер, педагог-зерттеуші» санаттарын жетілдіру үшін перспективті жоспар құрылады

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                     Атқарылатын іс шаралар

Іс шара/іс әрекет

Іске асыруға жауапты

Ресурстар

Мониторинг /орындалу мерзімі

Аяқталғаны туралы ақпарат

1

ПШО, «Өрлеу» БА АҚ, «НЗМ» ДББҰ орталықтарымен бірлескен жұмыстар жүргізу.

Педагог-шеберлер, Менторлар мен коучтер

Деңгейлік бағдарламалар

 

 

2

 

«Зерде» ЖК жұмысының ынтымақтастық жұмысы арнайы жоспар негізінде ұйымдастыру

Мектептің педагогикалық ұжымы, кафедра жетекшілері

Вебинар, воркшок, семинар т.б.

Жыл сайын

 

3

Барлық оқу сатысында білім алушылардың оқу траекториясына сәйкес авторлық бағдарламалар әзірлеу, қолдану аясын кеңейту

 

 

 

 

4

Өлшемді бағалау жүйесін қолдануды реттейтін нормативтік-құқықтық  ережелерін басшылыққа алу және қолдану моделі мен технологиясын жетілдіру.

 

 

 

 

5

Өлшем бағалаудың объективтілігін, ата-аналар мен білім алушылар білімінің сапасын қанағаттану деңгейін бағалау үшін  зерттеулер жүргізу.

 

 

 

 

6

Мұғалімдердің педагогикалық қызметінің сапалық деңгейін бағалауды жүзеге асыру.

 

 

 

 

7

  • «Жамбылтану», «Дарабоз», «біз еріктілерміз» қолданбалы курстарын жетілдіру
  • «Ұлы даланың жеті қыры» аудандық тәрбие семинарын өткізу;

 

 

 

 

8

Педагог қызметкерлердің жобалау қызметін жетілдіруде облыстық әлеуметтік жобаларды жүзеге асыру.

  • «Өнегелі өмір»;
  • «Зейін»;
  • «Болашаққа жолдама» ӘЖ жүзеге асыру
  • «Оқуға міндетті 100 кітап» жобасы;
  •  «Туған елге тағзым» жобасы;

«100 ән», «100 күйдің тарихы» жобасын енгізу

«Жылыжай»

 

 

 

 

9

«Бірге оқимыз» жобасы аясында тәжірибе алмасу жұмыстары

Әр деңгей бойынша

Воркшоп, ҒПК, байқулар мен конкурстар

 

 

10

«Мобилді ұстаз» жобасы аясында білім кеңестігін кеңейту

Жетекші мектеп ұстаздары

Вебинар, воркшоп, семинар т.б.

Жыл сайын

 

11

«Педагогтар лигасы» жобасы аясында ынтымақтастық жұмысты жалғастыру

Педагог-шебер, зерттеушілер

Вебинар, воркшоп, семинар, трансляция т.б.

Жоспар бойынша

Мониторинг, рейтинг, басылым, өнім

12

Тәжірибені игеру үрдісі =
Енгізу + трансляция + тарату + тәжірибе алмасу

Мектеп басшылығы

Бағдарлама,  нұсқаулықтар

2022-2023 жылдар

 

13

«Жас мамандар» мектебінің жұмысын жүргізу.

Тәлімгерлер

Жұмыс жоспары

 

 

14

Педагогикалық аттестациядан өту жұмыстарын ұйымдастыру.

Кафедра меңгерушілері

Аттестаттау ережесі

 

 

15

Мұғалімдердің «Үздік портфолио», «Жаңашыл ұстаз», «Үздік сынып жетекшісі», «Үздік жас маман», «Үздік тәлімгер» , «Үздік авторлық бағдарламалар», «Үздік презентация» т.б. конкурстарға қатысуын қамтамасыз ету.

Кафедра меңгерушілері, мұғалімдер

Ақпараттық хаттар, ережелер

2021-2023 жыл

 

16

Педагогтарды көтермелеу және қолдау шараларын іске асыру.

Директордың орынбасарлары

Рейтингілік карта, портфолио

2021 -2024 жыл

 

 

 

 

 

 

 

3 – ші  стратегиялық бағыт

Басқарудың алқалық формасын дамыту

Мақсаты:

- Басқарудың алқалық формасы арқылы туындаған маңызды мәселелер шешу жолдарын табады, яғни білім алушылар бірлескен іс-әрекет негізінде алған білімдерін тәжірибеде қолданып, мектептің қоғамдық жұмыстарына белсене араласады, бақылау және өзіндік бағалау сияқты нәтижелер арқасында тұлғаның коммуникативті қасиеттері қалыптасады, бұл білім сапасының артуының алғышарты болып табылады;

- ОТҮ триангуляция қағидасы сақталып, қолайлы  коллоборативті жағдай жасалынады; 

Міндеттері:

  1. Қамқоршылық кеңес және ата-аналар комитетінің мүшелерін функционалдық міндеттерімен  таныстыру.
  2. ПӘК, МТ, ПК, ҒӘК, аттестация комиссиясын, сараптама топтарының жұмысын жетілдіру.
  3. Тұлғаның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлануына, қазақ тілі мен халқының, этникалық топтар мәдениетін құрметтеуіне ықпал ету.
  4. Тұлғаның еңбек ету дағдыларын, экономикалық ойлауы мен кәсіби қалыптасуына және өзін-өзі жетілдіруіне саналы көзқарасын қалыптастыру, экологиялық мәдениетін дамыту.
  5. Тәрбие жұмысының жүйелі жұмысын жүзеге асыруда «Өзін-өзі басқару» парламенті, «Болашақ», «Жас ұлан», «Жас қыран», «Ізденімпаз»ОҒҚ, «Жас сарбаз», «Ұшқыр ой алаңы» дебат клубы, «Ұлағат» еріктілер тобының жұмысын жетілдіру.
  6. Мектепте жағымды коллоборативті жағдай қалыптасады;

 

 

Мақсатты индикаторлар

 

Аяқталу түрі

Өлшем бірлігі

Нақтысы

Жоспарлау кезеңдері

2020-2021

2021-2022

2022-2023

2023-2024

2024-2025

1-индикатор.

Мектепте жүріп жатқан әлеуметтік жобаларды жүзеге асыруда 5-9 сынып ата-аналар үлесі 10-15 пайызға артады.

Хаттама, мониторинг

%

3,4 %

5,5%

15,5

20,5

25,5

30%

2-индикатор.

ЖОО- мен байланыс және серіктестіктер мен меценаттар үлесі артады 5-6%

Келісім-шарт

Адам

15

15 адам

20

25

30

35

3-индикатор.

«Өзін-өзі басқару» парламентіне қатысатын білім алушылар саны артады

Хаттама

Адам

10

15

20

25

30

35

4-индикатор.

Мектептегі ұйымдар мен клубтар арқылы оқушылардың мектеп өміріне араласу үлесі 20-25 пайызға артады

Хаттама, мониторинг

%

50 %

55%

60%

65-70%

75-85%

90-100%

 

Индикаторларға қол жеткізудің жолдары, әдіс-тәсілдері

1-көрсеткіш.

5-9 сынып ата-аналарын әлеуметтік жобаға тарту мақсатында жоспарлы жұмыс жасау.

 

 

 

 

 

 

 

 

2-индикатор.

ЖОО- мен байланыс және серіктестіктер мен меценаттар үлесін арттыруда ынтымақтастық жұмысты нығайту.

 

 

 

 

 

 

 

 

3-индикатор.

«Өзін-өзі басқару» парламентінің жоспарын құру.

 

 

 

 

 

 

 

 

4-индикатор.

Мектептегі ұйымдар мен клубтардың кестесін құру, мақсатын айқындау. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іске асыру шаралары

Іс-әрекет / іс-шара

 

Іске асыруға жауапты

Ресурстар

Мониторинг /орындалу мерзімі

Аяқталғаны туралы ақпарат

1

Жалпыазаматтық құндылықтар негізінде және «Мәңгілік ел» идеясын насихаттайтын жұмыстарды жүргізу:

  • Елбасы еңбектерін оқып, зерделеу;
  • Ұлы даланың жеті қырын зерделеу;

Директордың орынбасарлары, ұйымдастыру комитеті

Елбасы Жолдауы, ҚР Тәрбие тұжырымдамасы,  тәрбие жұмысының жоспары

2021-2023 о.ж.

 

 

 

2

Білім алушылардың өзін-өзі басқару ұйымының жұмысын жоспарлау, енгізу:

  • «Өзін-өзі басқару» парламенті
  • «Жас сарбаз» сыныбының жұмысын жетілдіру;
  • «Жас ұлан», «Жас қыран» топтарын ұйымдастыру

ДТІЖО, «Болашақ» ұйымының жетекшісі, сынып жетекшілер

Ұйым жарғысы

2019-2020 бастап

 

3

«Ата», «Әже», «Ана», «Әке», «Аға», «Сырласу» клубтары арқылы ынтымақтастық жұмыстр мен коллоборативті жұмыс жүргузі.

Директор орынбасарлары, сынып жетекшілері, ата-аналар комитеті

ҚР Тәрбие тұжырымдамасы,  тәрбие жұмысының жоспары

 

 

Жыл сайын

 

4

Облыстық «Оқу шаттығы», «Бір кітап-бір отбасы» ӘПЖ аясындағы «Оқырман отбасы» клубының жұмысын жүргізу:

- тақырыптық сұхбаттар;

- кітап оқу жарыстары;

- қазақ, орыс, ағылшын тілдерін үйрету курстары;

- спорттық турнирлер

Директор орынбасарлары, сынып жетекшілері, ата-аналар комитеті

ҚР Тәрбие тұжырымдамасы,  тәрбие жұмысының жоспары

 

 

Жыл сайын

 

5

«Өнегелі өмір», «Болашаққа жолдама» әлеуметтік жобалар аясында жұмыстарды жетілдіру.

 

 

 

 

6

«Қоғамға қызмет ету» оқушылар арасындағы қоғамдық ұйымын ұйымдастыру

«Болашақ» ұйымының жетекшісі

Ұйым ережесі

2019-2020 жылдан бастап

 

7

«Ашық есік күні»  серіктестіктер мен меценаттармен ынтымақтастық жұмысты жетілдіру.

Мектеп басшылығы

Бағдарламалар, жоспарлар

Жоспар бойынша

 

8

Инновациялық өнімдердің кәсіби форумы

 

ДБІЖО

Мониторинг

2020-2021

2021-2022

2022-2023

 

9

Инновациялық тәжірибелерді игеретін бекітілген мектептерді оқыту, тәжірибе алмасу жұмыстарын жетілдіру.

Тренерлер, коучтар

Жоспар, әдістемелік нұсқаулық

2021-2022

 

10

Назарбаев зияткерлік мектептерінің тәжірибесі бойынша үш тілділік білім беруге кезең кезеңмен көшу жұмыстарын жалғастыру

Мектеп басшылығы

Әдістемелік нұсқаулық

2020-2021

2021-2022

2022-2023

 

11

Білім алушылардың жеке қызығушылығын дамыту үйірмелерін жүргізу:

- «Вокал»өнер студиясы;

- «Домбыра»  үйірмесі;

- «Гидропоника», «Жасыл зертхана» үйірмесі (жылыжайда бау-бақша өсіру);

- «Мұражайтану» клубы

-«Шахмат» клубы, баскетбол, волейбол, теннис, бокс спорт үйірмелері.

- «ІТ қадам» клубы

Директор орынбасарлары, сынып жетекшілері, клуб, үйірме жетекшілері

ҚР Тәрбие тұжырымдамасы, үйірмелер мен қоғамдар бағдарламалары, тәрбие жұмысының жоспары

Жыл бойы

 

12

Мектепішілік, аудандық кітапхана, мұражай, балабақшалармен, Жастар орталығымен байланысты дамыту.

ДТІЖО, кітапханашылар,  «Болашақ» ұйымының жетекшісі, сынып жетекшілер,

Тәрбие жоспары

Жыл бойы

 

13

«Қазақстанның сокралды жерлері», «Туған жерге тағзым», «Өлкетану» жобалары аясындажұмыстарды нығайту

 

 

 

 

14

Дәстүрге айналған облыстық «Ұлы дала мұрагерлері» форумына қатысу.

 

 

 

 

4 – ші  стратегиялық бағыт

Білім беру үдерісіне жағдай жасау.

Мақсаты:  - Талаптарына сай оқу кабинеттері мен зертханалар ашыларды;

- Вариатив компонентіндегі бағдарламалар арқылы  білім алушылардың өзіндік нәтижелі шығармашылық әректпен  жұмыс жасауына жағдай туғызады;

- Білім сапасын арттыруға негізделген заманауи пән кабинеттері ашыларды;

- Білім алушылардың бейіналды даярлығын нақтылауда пед. аграрлық, инженерлік сыныптар ашылады;

- Білім алушылардың сұранысын қанағаттандыратын вариатив компоненті авторлық бағдарламалармен қамтамасыз етіледі.

- Зертханалар мен лабораториялық кабинеттер ашылады.

Мақсатты индикаторлар

Аяқталу түрі

Өлшем бірлігі

Нақтысы

Жоспарлау кезеңдеру

2020-2021

2021-2022

2022-2023

2023-2024

2024-2025

1-индикатор.

Заманауи пән кабинеттері ашылады, жаңартылады (биология, информатика, химия, география, физика, кәсіптік, пән кабинеттері)

Кабинеттер

Саны

4

5

6

7

8

10

2- индикатор.

Бейіналды даярлық пед. аграрлық, инженерлік сыныптар ашылады.

кабинеттер

Саны

1

1

2

3

 

 

3-индикатор.

Оқу бейіндеріне сәйкес вариатив, гимназиялық компоненттер авторлық бағдарламалармен 100 пайыз қамтамасыз етіледі.

Хаттама

%

75%

80%

85%

90%

95%

100%

4-индикатор.

Зертханалар мен лабораториялық кабинеттерді толықтыру жұмыстары 10-15 пайызға артады

хаттама

%

55%

58%

60%

63%

65%

70%

Индикаторларды жүзеге асыру жолдраы, әдіс-тәсілдері

1-көрсеткіш.

Заманауи пән кабинеттері ашылады, жаңартылады (биология, информатика, химия, география, физика, кәсіптік, пән кабинеттері) сұраныс беріледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

2- көрсеткіш.

Бейіналды даярлық пед. аграрлық, инженерлік сыныптар ашуға жоспар жасалынады

 

 

 

 

 

 

 

 

3-көрсеткіш.

Оқу бейіндеріне сәйкес вариатив, гимназиялық компоненттер авторлық бағдарламалармен қамтамасыз етуде тізімі құрылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

4-көрсеткіш.

Зертханалар мен лабораториялық кабинеттерді толықтыруда  дидактикалық материалдар мен құрылғылардың тізімі жасалынады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іске асыру жолдары/ атқарылатын шаралар

Іс-әрекет / іс-шара

 

Іске асыруға жауапты

Ресурстар

Мониторинг /орындалу мерзімі

Аяқталғаны туралы ақпарат

1

Жаңа модификациядағы пән кабинеттерінің жұмыс жоспарын жетілідру.

Пән жетекшілері, кабинет жетекшілері

Техинкалық оқу құралдары

 

 

2

Ақпараттық-коммуникативтік кеңестікті кеңейту мақсатында мультимедиялық оргтехникаға сұраныс беріледі.

Мектеп әкімшілігі, есеп бөлімі

Принтер, сканер, түрлі-түсті принтер т.б.

 

 

3

Ақпараттық технологиялар бойынша мұғалімдер мен оқушыларға қосымша білім беруді ұйымдастыру

Директордың орынбасарлары, кафедра жетекшілері

Курс бағдарламасы

 

 

4

STEM мен 3Д моделирование кабинеттеріне сұраныс беру

Мектеп әкімшілігі, есеп бөлімі

Модификация бойынша

 

 

5

Қазақ, орыс, ағылшын тілі пәндеріне арналған линфогон кабинеттеріне сұраныс беру.

Мектеп әкімшілігі есеп бөлімі

Модификация бойынша

 

 

6

Жаратылыстану-математикалық бағытындағы пәндердің үш тілде берілуін жетілдіру.

Кафедра меңгерушілері

ЖМП мұғалімдері

 

 

7

Білім алушылардың денсаулығын нығайту мақсатында спортық құралдарды жаңарту.

Мектеп әкімшілігі, есеп бөлімі

 

 

 

8

«Болашаққа жолдама» жобасы аясында жұмыстарды нығайту

ДТІЖО, сынып жетекшілер

 

 

 

9

Жерілікті агротехникалық колледжімене ынтымақтастық жұмысты нығайту.

ДТІЖО

 

 

 

10

Мектептің жылу жүесі жұмыстарын нығайту

Мектеп әкімшілігі, есеп бөлімі

 

 

 

11

Атаулы сыныптар ашу.

 

 

 

 

5 – ші стратегиялық бағыт

«Жас сарбаз», «Жетекші мектеп», «Виртуалды мұражай» жобаларын іске асыру

  • Мақсаты: «Жас сарбаз» сыныптардағы білім алушылар қатары көбейеді, арнайы куәлікке ие болады.

Жобалау қызметі аясында жетекші мектептермен ынтымақтастық жұмыс нығаяды.  

Мұражайлардың жұмысын жетілдіру;

Міндеттері:

  1. Кешенді тәрбие жүйесін жүзеге асыру мақсатында білім аушылардың бойындағы патриоттық сезімдерін арттыру;
  2. Білім алушыларды оқытудағы жеке дамуға мониторинг жүргізу, білім алушыларды негізгі және жоғары мектептерді бітіргеннен кейін сырттай қорытынды бағалауды жүргізу, куәлік беру;
  3. Жетекші мектептің функционалдық қызметін күшейту;
  4. Ынтымақтастық ортаны нығайту;
  5. Мұражайлардағы экспонаттар қорны молайту;
  6. Электронды база құру.

Мақсатты индикаторлар

Аяқталу формасы

Өлшем бірлігі

Нақтысы

 Жоспарлау кезеңдері

2020-2021

2021-2022

2022-2023

2023-2024

2024-2025

1-индикатор.

Кешенді тәрбие жүйесін жүзеге асыру мақсатында білім аушылардың бойындағы патриоттық сезімдерін арттыру үшін «Жас сарбаз» сыныптағы білім алушылардың басқа оқушыларға әсері 50-100 артады;

Сынып саны

Саны

1

1

2

2

 

 

2-индикатор.

Білім алушыларды оқытудағы жеке дамуға мониторинг жүргізу, білім алушыларды негізгі және жоғары мектептерді бітіргеннен кейін сырттай қорытынды бағалауды жүргізу, куәлік беру;

Сынып саны

Саны

25

25

50

50

 

 

3-индикатор.

Жетекші мектептердің саны 1-5 айызға артады

мониторинг

саны

10

10

11

12

13

15

4-индикатор.

Мұражайлардағы экспонаттар қоры 10-15 пайызға молаяды;

мониторинг

Саны, пайызы

 

 

 

 

 

 

Индикаторларды жүзеге асыру жолдары, әдіс-тәсілдері

1-көрсеткіш.

Кешенді тәрбие тұжырымдамасы негізінде әскери-патриоттық тәрбие беруде үгіт насихаттау жұмыстары ұйымдастырылады, «жас сарбаз» сыныбына қатысушылар саны 2-3 пайызға артады.

Свод талдау

пайыз

 

 

 

 

 

 

2-көрсеткіш.

Әскери-патриоттық байқаулар мен сайыстарға қатысу арқылы жас сарбазшылардың даму динамикасының өсу мониторингісі құрылады, куәлікке ие болады;

Мониторинг, рейтинг

Пайыз, саны

 

 

 

 

 

 

3-индикатор.

Жетекші мектептердің саны 1-5 айызға артады

Рейтинг, мониторинг

Пайыз, саны

 

 

 

 

 

 

4-индикатор.

Мұражайлардағы экспонаттар қоры 10-15 пайызға молаяды;

хаттама

пайыз

 

 

 

 

 

 

Жүзеге асыру жолдары/ атқарылатын жұмыстар

Іс-әрекет / іс-шара

 

Іске асыруға жауапты

Ресурстар

Мониторинг /орындалу мерзімі

Аяқталғаны туралы ақпарат

1

Мектептегі білім алушылар арасында сауанама, сынама, бейіналды жұмыстары жүргізіледі. 

ДОТІЖО, Мектеп психологы, сынып жетекшілер

 

 

 

2

«Жас сарбаз» сыныбының білім алушылары әр деңгейде өтетін жарыстарға қатысады.

ДОТІЖО, сынып жетекшілер

 

 

 

3

«Жас сарбаз» білім алушылардың бойындағы өзгерістерді байқау мақсатында педагогикалық-психологиялық-медициналық сынамалар жүргізіледі.

ДОТІЖО, Мектеп психологы, сынып жетекшілер

 

 

 

4

«Өнегелі өмір», «Болашаққа жолдама» жобалар аясында жұмыстарды жетілдіру.

 

 

 

 

5

«Жас сарбаз» сыныбы бойынша оқу құралдарын толықтыру

Мектеп басшысы, ДОТІЖО, сынып жетекшілер, есеп бөлімі

 

 

 

6

«Жас сарбаз» сыныбының білім алушыларын киіммен қамтамасыз ету жұмыстарын жетілдіру. 

Мектеп басшысы, ДОТІЖО, сынып жетекшілер, есеп бөлімі

 

 

 

7

«Зерде» кәсіби қоғамдастығының желілік жұмысын жүзеге асыру.

Менторлар мен коучтер

Жоспар, НЗМ бағдарламалары

Жыл сайын

 

8

Аудан мектептерімен инновациялық  ынтымақтастықты дамыту.

Директордың орынбасарлары, деңгейлік мұғалімдер

Жобалық бағдарламалар, жұмыс жоспары

2016-2019 жылдар

 

9

«Табыс» формуласының жұмысын ұйымдастыру

  • Жоспар құру
  • Білім сапасы бойынша сараптама мониторинг жүргізу.
  • Мұғалімдердің кәсіби даму мониторингісі жүргізіледі.

Директордың орынбасарлары

Жоспар

 

 

10

НЗМ, магниттік мектептермен мұғалімдердің және оқушылардың ғылыми – практикалық және зерттеу лабораторияларының жұмыстарын жетілдіру;

 

 

 

 

11

Мектептегі «Ж.Ақылбаев атындағы» мемориалдық және «Өлкетану» мұражайларының қорына санамалық жұмыс жүргізіледі

 

 

 

 

12

«Ж.Ақылбаев атындағы» мемориалдық және «Өлкетану» мұражайларының қоры жаңартылып, молайтылып отырады.

 

 

 

 

13

Мұражайда бар жәдігерлер бойынша электронды база құрылады.

 

 

 

 

14

«Ж.Ақылбаев атындағы» мемориалдық және «Өлкетану» мұражайларында сабақтар жүргізіледі. 

 

 

 

 

15

Мектепішілік, жергілікті баспа газеттеріне жәдігерлер жайлы ақпарат ұсыну.

 

 

 

 

                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қарағанды облысы білім басқармасының Шет ауданы білім бөлімінің

«Жамбыл Ақылбаев атындағы мектеп-гимназиясы» КММ

 

 

 

 

            КЕЛІСІЛДІ                                                                                                                                                БЕКІТЕМІН

Шет ауданының білім бөлімінің                                                                           «Жамбыл Ақылбаев атындағы

басшысы __________ Е.Ж.Смағұл                                                                               мектеп - гимназиясы» КММ

«    » _______________ 2021ж.                                                                                директоры  __________ Г.Е.Мыкышева

      «    » _______________ 2021 ж.

 

 

 

 

 

«Жамбыл Ақылбаев атындағы мектеп-гимназиясы» КММ

2021-2025 жылдарына арналған даму жоспары

 

 

 

 

 

 

                                                                                     Ақсу-Аюлы,2021 ж.

 

 

 

 

 

 

Новости