Бақылау мақсаты: 7-8 сынып оқушыларының республикалық пәндік олимпиадасына қалалық кезеңге қатысу нәтижелерінің қорытындыларын талдау
Бақылау нысаны: жеке
Бақылау әдістері: ақпарат жинау, өнімділікті талдау
Тексеру мерзімі: 05 желтоқсан 2025 ж
Республикалық олимпиаданың мектеп кезеңінің нәтижелері бойынша 7-8 сыныптар пәндік олимпиаданың қалалық кезеңінің 17 қатысушысы анықталды, қатысушылар саны өткен оқу жылымен салыстырғанда -1 - ге өзгерді
Олимпиаданың қалалық кезеңі " ОМ " КММ базасында өтті.Г. Мұстафина " 2025 жылғы 3-4 желтоқсан аралығында.
Нәтижелері бойынша 7-сыныптар арасында 4 жүлделі орын. 2024-2025 жылдары жетінші сынып оқушылары 9 қатысушының ішінен 4 жүлделі орынға ие болды. Сапасы өткен оқу жылындағыдай 44,4% құрады.
Нәтижелері бойынша 8 сынып арасында 8 қатысушы анықталды, жүлделі орындарды 2 жеңімпаз иеленді, өткен жылмен салыстырғанда 2-ге аз, табыстылық сапасы 25%, 19,4% - ға төмен.
Қазылар алқасы жұмыс істеп, қорытынды шығарғаннан кейін нәтижелер жүлделі орындар сапасының 44,4% - дан 35,3% - ға дейін төмендегенін көрсетті (9,1% - ға төмендеу)
Төрт жылдағы Динамика:
Жүлделі орындарға ие болмаған оқушылар қатарынан:
|
Тегі, аты
|
сынып
|
пәні
|
Min балл
қала бойынша
|
Балл 3 орын
қала бойынша
|
Қатысушының ұпайы
|
|
Ткаченко Артем
|
7
|
математика
|
1
|
14
|
10
|
|
Потнин Михаил
|
7
|
физика
|
4
|
16
|
9
|
|
Ахметова Камила
|
|
география
|
5
|
14
|
12
|
|
Бобрышева Эмилия
|
7
|
Казахский язык
|
6
|
20
|
14
|
|
Сазонова Нелли
|
7
|
история
|
9
|
21
|
13
|
|
Прохорова Снежана
|
8
|
химия
|
9
|
21
|
17
|
|
Мерзлякова Лилия
|
8
|
биология
|
6
|
14
|
11
|
|
Овчинникова Елизавета
|
8
|
Казахский язык
|
4
|
18
|
15
|
|
Бондаренко Арина
|
8
|
Русский язык
|
16
|
26
|
25
|
Қорытындылар:
1. ҚР Білім беру ұйымдарының 7-8 сынып оқушылары үшін қалалық турға Республикалық олимпиадаға қатысу нәтижелерін қанағаттанарлық деп тану
2. Олимпиадаға қатысушылар саны сақталуда
3. Қатысушылар саны сақталған жағдайда нәтижеліліктің 9% - ға төмендеуі байқалады
4. Қатысушылардың ішінен сапаны одан әрі арттыру үшін резерв бар
Ұсыныстар:
1. Мұғалімдердің ШМО-да Олимпиада қорытындыларының сапасының нәтижелілігінің төмендеу нәтижелерін талдау
2. Пән мұғалімдеріне қателіктер бойынша жұмыс жүргізу
3. Пән мұғалімдері мектеп Олимпиадалық резервін дайындау бойынша жеке жұмысын жалғастырсын
4. Дарынды оқушылармен жұмыста оқытудың заманауи тәсілдерін қолдану
Тапсырмаларды шешуде логикалық пайымдауға көбірек уақыт бөлу.
Мектеп курсының бағдарламасына кірмейтін материалды оқушылармен бірге оқу.
Физика, биология, химия және т. б. зерттеулерде виртуалды зертханалық жұмыстарды қолдану.
Мектеп оқушыларын тапсырманың жағдайымен мұқият танысуға үйрету керек.
Анықтама дайындады
По жөніндегі директордың орынбасары Кун С. В.