"Lesson Study" - сабақты зерттеу әдісі негізінде аудандық семинар өткізілді.
Қазіргі кезеңде білім берудің сапасын жақсарту, әдістемелік негізін өзгерту заман талабына сәйкес туындап отырған қажеттілік. Өйткені, мектептің әр күні көптеген ғылыми жаңалықтарға, терең әлеуметтік өзгерістерге толы. Бұрын оқу үрдісінде мұғалім басты роль атқарған болса, қазір оқушының белсенділік көрсететін кезі туды. Сабақ мұғалімнің емес, оқушының іс-әрекетімен бағаланады. Қазіргі заманда нені оқыту емес, қалай оқыту маңыздырақ болып отыр. Сабақ барысында оқушының ізденуі мен зерттеу дағдыларын қалыптастыра отырып, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру мақсатында қолданылатын технологиялар баршылық.
1 қараша 2023 жылы мектебімізде серіктес мектептермен бірлесе отырып, "Lesson Study" - сабақты зерттеу әдісі негізінде аудандық семинар өткізілді. Семинар 3 кезеңнен құрылды. Ең әуелі зерттеуге қатысатын мұғалімдер мен қонақтарды тіркеуден басталды.Және тіркеу кезіңде тақырып бойынша мұғалімдерді түстермен бөліп, кіру сауалнамалары алынды.
Семинардың ашылу салтанатын мектебіміздің директор м.а. Юнгенштейн Т.Н. сөз бастап, барша қатысушыларға бағдарламаны таныстырды. Сонымен қатар жұмысты ұйымдастыру барысын да атап өтті.
Искакова С.Д. презентация арқылы 2023-2024 оқу жылындағы зерттеу сабақтарының жоспарын талқылау бойынша сөз алды. Барлық қатысушылар сабақты өткізу бойынша нұсқаулықтар алып, жүйелі түрде жұмысты ұйымдастыруды көздеді.
Қатысушылар 6 тақырып бойынша жұмыс ұйымдастырылады деп шешті. Тақырыпты таңдау бойынша сұрақтар қойылды және талқыланды.
Үзілістен кейін барлық топтар тақырып негізінде түстерге бөлінген өз сыныптарына барып алғашқы сабақтарын жоспарлады.
Сонымен қатар жоспарлау жұмысы аяқталған соң мәжіліс залында мектебіміздің психологтары тренинг өткізді. Мектебіміздің директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Хамзина М.Д. қорытынды жасап, қай мектеп қашан өткізетіндігі туралы хабарлады және міндетті ережелерді ұсынды.
Рефлексия кезіңінде жоспарланған сабақтарын мәжіліс залында барлық мұғалімдерге жариялап, топтар бойынша өткізілетін алғашқы сабақтарын қай мектеп өткізетіндігін таныстырды. Сөз соңында Нұра ауданы білім бөлімінің әдістемелік кабинет меңгерушісінің м.а. Каирбекова А.З. сөз алып барлық қатысушыларға сәттілік тілеп, жұмыстарының жүйелі болуын қадағалайтынын айтты. Және серіктес мектеп мұғалімдерімен бірге жұмыс істеу-жоспарлау, бақылау және зерттеу сабақтарының қаншалықты маңызды екенін көрсетті.
1 ноября 2023 года в целях развития сотрудничества в области исследований уроков, представления и распространения результатов исследований на базе Опорной школы (РЦ) им. Ыбырай Алтынсарина Нуринского района проведен районный семинар для учителей 5-8 классов на тему «Сотрудничество с партнерскими школами через реализацию процесса исследования урока». В мероприятии приняли участие учителя Опорных школ им. К.Мынбаева, Ш.Уалиханова, А.Бокейхана, Р.Кошкарбаева.
С приветственным словом выступила Т.Н. Юнгенштейн - директор школы, выступив с кратким обзором деятельности школы на 2023-2024 учебный год. Продолжила семинар координатор Ведущей школы «педагог-исследователь» - Искакова С.Д., ознакомив с программой, целью семинара.
Затем для аудитории педагогов были организованы секционные работы по следующим темам:
1. «Повышение уровня мотивации к обучению у учащихся 5 класса через применение игровых технологий на уроках естествознания, математики, русского и английского языков».
2. «Влияние приема «Толстые и тонкие вопросы» на развитие навыков смыслового чтения у учащихся 5 класса на уроках русского, казахского и английского языков».
3. «Воздействие приема «Ромашка Блума» на формирование навыков смыслового чтения у учащихся 6 класса на уроках русского, казахского и английского языков».
4. «Влияние стратегии «Найди ошибку» на активизацию внимания на учащихся 7 класса на уроках алгебры».
5. «8-орыс сынып оқушыларының физика пәніне деген қызығушылықтарын деңгейлік тапсырмалар арқылы дамыту».
6. «8-сынып оқушыларын жаратылыстан бағыттың пәндерінің сабақтарында оқу процесіне тарту факторы ретінде ақпаратпен жұмыс істеудің кестелік әдісі».
Учителя обсуждали алгоритм исследования урока, необходимых способов анализа данных, совместно планировали 1-й урок исследования.
В ходе обсуждения отметили необходимость использования данного подхода (Lesson Study), потому что он способствует развитию и совершенствованию профессиональных навыков учителя, позволяет сфокусировать внимание на постоянной рефлексии своей деятельности, направленной на саморазвитие. Также учителя-наблюдатели отметили, что его этапы, в частности наблюдение за учащимися АВС и последующее обсуждение урока, позволяют детально отслеживать работу учащихся данных категорий и в последующем вносить коррективы в их деятельность.
Lesson Study наглядно демонстрирует то, что зачастую является скрытым (подразумеваемым) знанием практики, которое учителя используют, но никогда прямо не выражают. Разъяснение помогает им больше узнать самим о своих знаниях и, следовательно, предоставляет больше возможностей для их дальнейшего совершенствования.
В завершении семинара школьными психологами Аймагамбетовой Ж.Т., Жусуповой А.Е. была проведена рефлексия, где педагоги получили возможность проанализировать сложившуюся ситуацию, поделиться своими впечатлениями.