back-image
Қарағанды облысы білім басқармасының Осакаров ауданы білім бөлімінің "№6 жалпы білім беретін мектебі" КММ

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> Қарағанды облысы білім басқармасының Осакаров ауданы білім бөлімінің "№6 жалпы білім беретін мектебі" КММ
Бүгін, 29.11.2022 ж. Қарағанды облысы білім басқармасының Осакаров ауданы білім бөлімінің "№6 жалпы білім беретін мектеп" КММ базасында "Қорғау-Астана" ЖҚ заңгері, әлеуметтік қызметкер, "Осакаров ауданының білім бөлімі" ММ әдіскері В. Н. Рахметолданованың
29-11-2022 10:41
Бүгін, 29.11.2022 ж. Қарағанды облысы білім басқармасының Осакаров ауданы білім бөлімінің
Бүгін, 29.11.2022 ж. Қарағанды облысы білім басқармасының Осакаров ауданы білім бөлімінің "№6 жалпы білім беретін мектеп" КММ базасында "Қорғау-Астана" ЖҚ заңгері, әлеуметтік қызметкер, "Осакаров ауданының білім бөлімі" ММ әдіскері В. Н. Рахметолданованың қатысуымен "Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу", "Отбасылық құқық бұзушылықтың алдын алу" тақырыбында тренинг өткізілді.
Бұл мәселенің өзектілігі өте зор, өйткені қазіргі қоғамдағы жасөспірімдер қылмыскерлері ең күрделі және даулы мәселелердің бірі болып табылады. Өкінішке орай, кез-келген жасөспірім өзінің қандай заңсыз әрекеттері ауыр және қиын зардаптарға әкелетінін түсінбейді. Құқық бұзушылықтың не екенін және қылмыстың не екенін түсіну керек.
Құқық бұзушылық-бұл құқық нормаларының ережелеріне қайшы келетін, басқа адамдарға зиян келтіретін және заңды жауапкершілікке әкеп соқтыратын заңды тұлғаның кінәлі әрекеті.
Қылмыстар, әдетте, қылмыстық құқық бұзушылықтар, яғни қылмыстық заңды бұзатын әрекеттер деп түсіндіріледі. Олар ауырлық дәрежесіне қарай әр түрлі болуы мүмкін.
Назар аудару керек белгілер:
Нәтижесінде оқудан жалтару:
- көптеген пәндер бойынша үлгермеу;
- зияткерлік дамудың артта қалуы;
– танымдық қызығушылықтардың болмауы.
Қоғамдық-еңбек белсенділігінің төмендігі:
- сынып істеріне немқұрайлы қарау;
- қоғамдық меншікке немқұрайлы қарау, оның бүлінуі.
Теріс көріністер:
- ішімдік ішу;
- психотроптық және уытты заттарды қолдану;
- құмар ойындарға деген құштарлық;
- темекі шегу;
- зиянды жыныстық көріністер.
Шындықты бағалаудағы негативизм.
Мұғалімдер мен ересектерге қатысты сыни көзқарасының жоғары болуы:
- дөрекілік;
- төбелес;
- сабаққа келмеу;
- сабақты өткізіп жіберу;
- сабақтардағы тәртіпсіздік;
- әлсіздерді, кішілерді ұру;
- бопсалау;
- жануарларға қатыгездік;
- ұрлық;
- қоғамдық тәртіпті бұзу;
- мотивацияланбаған әрекеттер.
Тәрбие іс-шараларына деген көзқарас:
- қатыгездік;
- дөрекелік.
Новости